Aegon reviews

2.5
Allard
01-04-2024

Goed nieuws allard!

Aegon wil jouw klacht in behandeling nemen.

Hiervoor hebben ze wel jouw klantnummer nodig.

"klantnummer opgeven"

Bovenstaande tekst kreeg ik in een mailbericht ik op 5 maart j.l. Van aegon n.a.v. Mijn koersplan review op deze site.

De nummers van de koersplanpolissen in kwestie heb ik per omgaande doorgegeven aan aegon maar de maatschappij heeft niet meer van zich laten horen . "niet zo best".

Els
14-02-2024

Mijn koffer zoekt geraakt tijdens de transfer van de vluchthaven naar het hotel, waarschijnlijk uit de bus gevallen de chauffeur had de klep niet goed dichtgedaan.

Gemeld bij aegon en dan kom je erachter dat als je geen bonnetjes hebt van de spullen wat in het koffer zitten je ook geen vergoeding krijgt. Want dan kun je niet bewijzen dat je die spullen hebt aangeschaft. Met bonnetjes kun je toch ook niet bewijzen dat die spullen ook echt in het koffer zaten.Ik heb een klacht ingediend maar ook daar hoor je niks op.

Schandalig.

Inge
22-12-2023

Betreft: een auto verzekering

geen of slecht onderzoek gedaan.

Door iemand die te hard reed, achterop mij knalde en daardoor een kettingbotsing ontstond.

Mijn voor schade werd niet vergoed en mijn verzekering werd duurder.

Rein
11-12-2023

Onlangs kwam het bedrag vrij van de door mij opgebouwde lijfrente bij Aegon. Uiteraard betrof het hier een van hun vele woekerpolisproducten. Het vrijgekomen gegarandeerde eindkapitaal liet ik via een waardeoverdrachtformulier overmaken naar De Onderlinge's Gravenhage. In mijn (aan Aegon) geupload waardeoverdrachtformulier meldde ik dat het over te maken bedrag exclusief (!) de compensatie was die ik nog tegemoet kan zien via de woekerpolisclaim van de Consumentenbond. Natuurlijk vroeg ik om een bevestiging van deze upload. De klantenservice weigert mij echter een bevestiging van ontvangst daarvan.

Het blijft woekeren en ploeteren mbt Aegon. Na de woekerpolisaffaire verzon men een nieuwe slogan: "Eerlijk over Aegon" maar het blijft oude wijn in oude zakken.

Lee
12-10-2023

Poging om een bedrag voor gemaakte kosten tijdens vakantie is onmogelijk, Aegon is telefonisch niet bereikbaar en een schade/declaratie formulier vinden op de site is onmogelijk ook via de chat geen oplossing en wordt bij onduidelijkheid niet doorgeschakeld naar een echte medewerker.

HOPELOOS

24-07-2023

Klantenservice is niet behulpzaam. Botservice is nog slechter en verbind je door met de verkeerde sectie. Specifiek genoeg maakt niet uit.

Mirjam
23-06-2023

Mijn autoschade is prima geregeld, gerepareerd en uitbetaald.

Ikke
17-06-2023

Nooit bij dit bedrijf aanmelden! Zij zullen nooit uitkeren!

21-05-2023

Via Independer basis reis- en annuleringsverzekering van Aegon afgesloten. Net voor mijn vakantie ernstig ziek geworden en 9 dagen in het ziekenhuis gelegen. Voor Aegon geen reden om mijn claim te honoreren. Een beperkt lijstje van 12 aandoeningen zijn voor Aegon reden om uit te keren. 2 gebroken benen? Jammer, pech gehad!

Puur slechte verzekering. Independer gaat ook niet vrij uit!

Henkie
29-11-2022

Slechte ervaring met hun!

Constance
25-11-2022

Al jaren heb ik bij Aegon verschillende verzekeringen lopen en ongeacht wat ik meld, er wordt altijd serieus op ingegaan.

Al eerder schreef ik een groot compliment over de klantenservice van deze maatschappij en ook onlangs had ik wederom de ervaring dat ik bij Aegon nooit tevergeefs aanklop.

De medewerkers van de klantenservice kunnen luisteren, meedenken en zijn empathisch.

Ik ben hen heel dankbaar dat ik nooit alles tot in detail hoef uit te leggen, maar dat men mij als klant het vertrouwen geeft en ook daarnaar handelt.

Datum van ervaring: 21 november 2022

17-08-2022

Heb sinds jaren een

Reis & Annuleringsverzekering , wordt 2 dagen voor reis ziek en neem contact op klantenservice , heb eerst geprobeerd om telefonisch contact te krijgen ben na 45 min .wachten overgestapt op de chatbox 1e chat werd na 20 minuten door Aegon afgebroken 2e chat werd ook onderbroken en in de 3e chat lukte het me om de medewerker te communiceren. Heb hem verteld wat me mankeerde medewerker vond het spijtig dat ik niet aan de reis kon deelnemen en vertelde me dat ik online een schade formulier moest indienen .De schadebehandelaar zou het dan verder afhandelen .2 uur nodig om even contact op te nemen met een klantenservice lijkt me niet meer van deze tijd. heb schadeformulier ingevuld en kwam tot de ontdekking dat ik een ernstige ziekte ( kanker , hartinfarct & beroerte ) moest hebben . Om gebruik te maken van een vergoeding .waarom heeft medewerker bij de 3e chat me niet verteld dat ik met deze aandoening niet in aanmerking kwam voor vergoeding .

Marit
08-05-2022

Voor het oversluiten van onze hypotheek al sinds augustus bezig. Uitgekomen bij Aegon, maar inmiddels mega spijt van. Al sinds oktober bij Aegon na het tekenen van de hypotheek offerte bezig om hem definitief te krijgen. Constant willen ze meer informatie ontvangen, houden ons aan het lijntje en hebben in de tussentijd 3 maanden helemaal niets met onze aanvraag gedaan. Daardoor moeten documenten opnieuw aangeleverd worden omdat ze zijn verlopen. Zijn niet bereikbaar voor zowel ons als onze tussenpersoon. Maar sturen wel nu de hypotheekrente op loopt een mail dat ik een boete moet betalen voor elke maand dat het langer duurt. terwijl wij zelf alle benodigdheden binnen 24-48 uur aanleveren. Inmiddels is het regelen van het oversluiten iets waar we dagelijks mee bezig zijn en andere zaken al maanden on hold staan omdat deze oversluiten eerst rond moet zijn.

14-03-2022

Wat een prutsers daar bij Aegon. Niet bereikbaar en dan beweren dat de notaris te weinig heeft overgemaakt schandalig.

Marijke
13-02-2022

AEGON heeft mijn spaarrekeningen opgeheven. Ik had een maandelijkse automatische overschrijving die ik niet zelf kan opzeggen, daarvoor moet ik een verzoek indienen bij AEGON. Dat heb ik gedaan. Na een half jaar en herhaaldelijke verzoeken, in alle toonaarden, is er nog niets gebeurd. Dit is de manier waarop AEGON met klanten omgaat. NEGEREN!

Gerrit
29-01-2022

Aegon heeft geen respect voor zijn klanten. Aegon vraagt heel veel identificatie-gegevens van klanten, dikwijls meerdere malen hetzelfde. Ik heb zelfs een storting vanaf een andere bank, naar mijn eigen Aegon rekening moeten doen, om me te identificeren. En dan uiteindelijk zijn mijn gegevens nog niet ge-accepteerd en heeft Aegon doodleuk mijn levensloop tegoed naar de rekening van mijn werkgever overgemaakt. 2 maand geleden, en men heeft mij daarover nog steeds niet ingelicht. Totaal respectloos naar klanten toe!

Di
26-01-2022

Alles loopt goed zolang je geen vraag hebt of opzegging wilt doorvoeren. Maar als je de klantenservice nodig hebt is het hopeloos. De 'chat met een medewerker' is een chatbot die totaal niet functioneert, chatten met een medewerker is onmogelijk of, indien toch mogelijk, onvindbaar. Telefonische wachtrijen van uren. En het bij het willen opzeggen van een product krijg je consequent een foutmelding.

Ik schrijf nooit reviews, maar ik ben zo gefrustreerd dat ik dit met potentieel nieuwe klanten van Aegon wil delen. Word geen klant!

30-11-2021

Als autobedrijf willen wij een klant ontzorgen t.b.v. een alarmsysteem voor het voertuig dat de klant bij ons heeft gekocht. Wij willen weten wat de verzekeraar eist en in hoeverre het voertuig al voldoet. Het antwoord dat ik krijg is dat ze dit niet aan ons willen vertellen, dat ze de info die ik van de klant heb ontvangen niet kunnen ontvangen omdat ze niet werken met mail en daarop volgde de men mij een fijne dag wenste en de telefoon werd opgelegd.

Buitengewoon onprofessioneel van deze organisatie.

Jung
03-10-2021

Aegon blijkt een zeer slecht bereikbaar en zeer klant-onvriendelijk bedrijf te zijn; de klanten service heeft schandalig lange wachttijden en soms verbreken ze zelfs de verbinding na ellenlang wachten. Via de site documenten opsturen werkt nauwelijks, en er is geen sprake van klanten "service", maar van klanten afhandeling, via de site, dus zo min mogelijk direct contact.

Ik ben nu al zo'n drie maanden bezig een product bij hen te beëindigen maar steeds opnieuw komen ze met een smoes dat ze een bepaald document niet zouden hebben ontvangen, enz enz

Wat een drama bedrijf, zeg, een absolute afrader voor iedereen!

Liesbeth
11-09-2021

Aegon Belazert Beleggen

Vrijkomende beleggingsverzekering bij Centraal Beheer over laten boeken naar rekeningnummer Aegon Beheerd Beleggen. Ruim anderhalve maand later reageert Aegon Beheerd Beleggen dat de vrijgekomen polis niet naar de ABB-rekening mag worden gestort, omdat het een vrijkomende lijfrenterekening was en deze via een adviseur moet worden herbelegd. Ik bel ABB om overleg, medewerker Aegon stelt dat ik geen recht heb op volledige terugbetaling en dat e.e.a. moet worden uitgezocht. Centraal Beheer zegt dat het bedrag terug moet naar de CB-rekening. Ik mail ABB dat het onrechtmatig geld van mij onder zich houdt. ABB mailt terug dat het binnen twee weken reageert. Inmiddels zijn die twee weken ruimschoots verstreken. Onrechtmatige daad no. 2. Het is mij bovendien gebleken dat ABB met het geld heeft gehandeld. Onrechtmatige daad no. 3. Aegon belazert je.

Meer Aegon reviews