AliExpress reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente AliExpress ervaringen

Edward
03-04-2024

Pakket niet aangekomen. Verzendadres was zonder huisnummer. op factuur met huisnummer zonder toevoeging en in bestelling met huisnummer en toevoeging . Hopeloos gedoe, Nooit meer Aliexpress

06-03-2024

Opgepast met aliexpress

ik kopte een nvr met 4 camera's . 1camra gig niet . ik hat geschil drek geopend en het gemeld . ik moes bewijzen dat de camera niet gig . ik heb dan video's en foto's gemaakt dat de camera niet gig . naar veel gezever en veel op en neer gestuurd en veel weken geduld en zeer veel mijn tijd verspilt . kreeg ik eindelijk de oplossing . oplossing 1 geen terug betaling . oplossing 2 geen nieuwe camera . en dat is niet de eerstekeer dat ik dit meemaak . en als ge het moet terug sturen dan moet ge de verzendkosten zelf betalen en die zijn meestal duurder dan het gekochte product . en de klantediens is niets waart die kunnen u nooit helpen die wetten van toeten en blazen die wetten van niets . mijn raat is koop niets bij aliexpress

Sandjai
17-02-2024

Na aankoop van een autoradio vlogen de zekeringen om mijn oren bij het inbouwen.

Bij contact moest ik een video van het procec oploaden. Als ik al kortsluiting heb met een storing in mijn auto dan ga ik na de derde keer geen vierde keer proberen.

Na contact zijn wij niet uitgekomen. Ook de leveranciers reageren niet.

Verder is het een hele ingewikkelde procedure van kasje naar de muur om doorheen te komen.

Betaal meer bij een betere shop dat de garantie beter is geregeld. Ik heb nog een radio besteld. Ik hoop dat ik deze gelijk kan terug sturen.

Helaas geen goede support gehad en gerotzooi.

O.ja. de winkel zegt reset reset de radio.ha. met een kortsluiting. Waten ze maar dichtbij. Was ik voor uitleg langs gereden. Was makkelijken dan dat gedoe via internet.

Dus pas op met wat je koopt bij Aliexpress

10-02-2024

Product besteld, niet geleverd.

Bij PostNL opvraag gedaan maar verwijzen naar de verzender in China.

De leverancier daar wil nergens van weten en Aliexpress zegt dat ik onvoldoende bewijs heb geleverd.

Hoe gek wil je het hebben, met track en trace zie je dat het pakket nooit is afgeleverd.

Het zijn gewoon een stel oplichters, nooit daar een bestelling doen raad ik aan.

Aaron
01-02-2024

Goed maar let op wat je koopt

Van Dep
28-12-2023

Kan niet teruggestuurd naar 1934 EMC Brucargo

Ik ben in België, heb 1 witte ventilator besteld, 25w, bij levering was het 1 zwarte ventilator, 20w van slechte kwaliteit, toen ik antwoordde, zeiden ze dat ik het terug moest sturen en terugbetalen, ik stuurde het terug en verloor nog eens 7,5 € over het adres

Wang YinZhu

Postbus 10060

Brucargo 829C

1934 EMC Brucargo

België

maar de volgende dag werd het naar mij teruggestuurd. Ik dacht dat er een fout was gemaakt door Bpost, dus heb ik het een tweede keer verzonden en het werd ook naar mij teruggestuurd. Ik ging rechtstreeks naar het Bpost-centrum om te klagen. Ze vertelden me dat het bovenstaande adres was Het zeer grote magazijn van China is geen officieel adres, dus Bpost kan het niet bij de ontvanger bezorgen, en nu heeft AliExpress geen restitutie aangekondigd omdat de geretourneerde goederen niet zijn ontvangen.

Najib
23-12-2023

AliExpress is een hele goede Chinees bedrijf winkel goedkoop omdat het in China heel veel geld is de euro en zijn dingen die heel goedkoop zijn te goedkoop zijn bijvoorbeeld elektronica dan kun je beter iets pakken van een ongeveer normale prijs wat voor hun best veel geld is dan krijg je voor 100% gegarandeerd goed zuiver spul ik heb heel veel ervaring met AliExpress en ook ik koop duur en goedkoop en weet daarom wat ik kan verwachten ik meet elk batterij op het klopt natuurlijk niet altijd wat er op staat maar het werkt zoals de Europese heel lang verhaal hier kort AliExpress heel goed en goedkoop met vriendelijke groeten

Joris
16-12-2023

Besteling is betaald maar niet verstuurd.Winkel voor elektronische technologie heeft mij bestolen.Bij de vraag voor terug betaling moest ik de bestelling terug sturen.maar er is niets aangekomen!

Alie Express heeft mij niet geholpen .joris

Bestel nummer; 8176085491647043 bestelling geplaatst op;Sep 18 ,2023

GG
06-12-2023

Ali express claimt dat ze ja als klant beschermen met een geld terug garantie, maar als de DPD je pakket kwijtmaakt en de chauffeur tekent voor ontvangst en jouw spullen zonder toestemming ergens achterlaat en zoekmaakt dan mag je dat zelf bewijzen waarbij gezegd moet worden dat dan ook de DPD geen enkele medewerking verleent en je dus kan fluiten naar je geld en je spullen.

Luce
30-11-2023

Ik heb met Aliexpress al vaak issues gehad. Soms gaat het goed, maar vaak ook niet. Het probleem ligt meestal niet bij de verkopers, die via Aliexpress hun producten verkopen, maar bij hun onbetrouwbare verzendservices en daar nemen ze niet de verantwoording voor, al zegt hun helpcenter dat ze er veel problemen mee hebben. Zo had ik laatst een 'combined delivery', waarbij 3 van de 4 producten ontbraken. Dan blijven ze vragen om bewijs, maar hoe kun je bewijzen dat je iets ontbreekt? Hun conclusie zal nooit zijn dat jij een refund krijgt. Ze betalen de verkoper en jij kunt fluiten naar je centen. En ze leggen ook niet uit waarom. Ik raad het dus af om daar te bestellen, tenzij je het acceptabel vindt dat je je bestelling zo nu en dan niet ontvangt en dan je geld kwijt bent.

Laura
21-11-2023

Mini camera gekocht bij Aliexpress die niet werkt, als ik er mee schud dan rammeld er iets binnenin, de laadkabel word heet, er brand geen lampje hij doet helemaal niets, disput geopend de eindconclusie was camera terug sturen op mijn kosten € 32 dan pas krijg ik mijn geld terug € 4,82. dit is nu al de derde keer dat ik ben opgelicht door aliexpress en heb mijn acount laten verwijderen, nooit meer die troep van Aliexpress.

Jo Hanna
29-10-2023

Dit is zo'n slecht bedrijf. Volgens track and trace zou het pakket bezorgd zijn en dat is het niet. Nu al 2 maanden bezig mijn geld terug te krijgen maar ze weigeren zelf een onderzoek in te laten stellen. Zij zijn hiervoor verantwoordelijk maar die die verantwoordelijkheid nemen ze niet. Ik heb inmiddels zelf een brief ontvangen van PostNL waarin staat dat het zoekgeraakt is omdat dit is wat zij wilden maar evengoed krijg ik mijn geld niet terug. Stelletje oplichters zijn het.

Alice
09-10-2023

Vreselijk, ik heb al een paar dingetjes besteld, niet zo bijzonder eigenlijk maar ook goedkoop,nu een douchegordijn gekocht, maar deze is zo groot als een handoek! Maat groot gekocht! Het godijn kost wel 21,25 euro! Dus niet een koopje! Zat in een ininmini zakje Dus kan er nóóit meer in terug! Ik heb geschat en gedaan, maar nee hoor, even ja, sorry mevrouw, niks aan te doen! Ik ga dan ook het hoger op zoeken zelfs een kortgeding! Ik wil mijn geld terug! Koop nooit meer! Alice van der Horst Thomasse

Henzo
27-09-2023

Ze verkopen USB Flash drives van 16TB. Dezen bestaan niet. Dit gemeld aan AliExpress. Krijg bericht terug dat dit gewoon verkocht mag worden volgens hun voorwaarden.

Onbetrouwbare verkopers en geen controle door AliExpress.

Sarda
13-09-2023

Liever niet bestellen.

Ze sturen die product niet zeggen ze is al geleverd.

En nog als je wat retour wilt opsturen wacht je zo lang op hun en je hoort toch niks .

Ik zou het niet aanraden om bij AliExpress te bestellen.

Afz.Sarda

Oma
09-09-2023

Slecht kan niet leveren dus geld weg wordt niet terug gestort.

Karel
12-08-2023

Tot ca €20 komen de pakketjes (meestal) wel aan.

Bij alle pakketten boven de €20 gaat er spontaan iets fout en verdwijnen ze spoorloos.

Verkoper gaat vervolgens nergens op in daar hun eigen "tracking" systeem zegt dat het afgeleverd is

Jac
26-06-2023

Mijn ervaring is met shop Dicho Supremas Store uit Polen. Deze shop lapt alle regel en wetgeving aan de laars. Gecancelde order word gewoon opgestuurd, vervolgens wordt je herroepingsrecht geweigerd en ben je 6 weken via 4 disputes ook nog bezig om deels een refund te krijgen omdat de verkeerde kleur is opgestuurd. Feedback word verwijderd omdat ik een kwaadwillende koper zou zijn. Vervolgens vind mevrouw mij niet zo aardig en blokt mijn berichten dus als je de garantie nodig hebt wat ook al een paar keer gebleken is dan heb je dus gewoon pech. Wees verstandig, niet hier kopen .

22-06-2023

Heb rotan besteld voor 60€ maar is nooit gekomen en door allieexpress afgemeld als bezorgd gewoon oplichters dus hoef nooit wat meer van ze

Ria
02-06-2023

Shop1102724117 Store verkoopt philips one mesjes deze zijn imitatie en werken NIET

Meer AliExpress reviews