Allianz Global Assistance reviews

2.3
Riana
05-04-2024

Helaas zal ik nooit meer via deze Bedrijven iets bestellen.Er staat waar u het pakket kunt achterlaten.Ik schrijf heel precies dat je het pakketje ACHTER een oranje klieko kunt verstoppen.Het parket liet hij op een prominente plek aan de zijkant liggen.Ik moest mijn buurman bellen om naar buiten te komen en de zak achter de vuilnisbak te verstoppen, zodat niemand het zou zien.

De volgende dag vergat ik iets op deze site te bestellen en moest ik iets anders bestellen, en ik schreef opnieuw in hoofdletters: Waar kan ik het pakket verstoppen met Grote leters.

En opnieuw gooit hij de zak op de meest zichtbare plaats op de oranje klieko.Ik zag dit via mijn video.Ring Ik belde hem en vroeg hem hem achter de vuilnisbak te verstoppen.Waarop hij heel grof reageerde en mijn tas achter de prullenbak gooide.Ik zal nooit meer via deze bedrijf GLS bestellen.

Celina
13-02-2024

Na jarenlange tevredenheid ben ik 300 euro lichter door dit bedrijf. Netjes alle wijzigingen doorgeven telefonisch als je emailadres, bank rekening etc wijzigt. Hebben ze verder niks gedaan. Niet in de gaten gehad het niet maandelijks werd afgeschreven en ze eisen 2 jaar lang terugbetalen ondanks je ook geen gebruik hebt gemaakt van de pechhulp service. Blijven volhouden dat wij de wijzigingen niet hebben doorgegeven. Hun manier van omgaan met vaste klanten. Te belachelijk voor woorden.

Marion
17-05-2023

We hadden Europese pechhulp en staan met pech. Er wordt niet op tijd vervangend vervoer geregeld wat beloofd is. Omdat het hun beter uitkomt als we met een Nederlandse auto terug rijden. En wij maar wachten en wachten. Dan mogen we zelf een auto huren (i.p.v. akkoord gaan met één 1,5 uur verderop waar we niet kunnen komen) moeten we zelf de dropkosten (1500,-) betalen voor terug brengen van de auto naar Slovenië! Ook worden der dingen gezegd aan de telefoon die achteraf niet waar blijken.

Joke
19-03-2023

Het lijkt erop dat je in Nederland bent. Ga naar de Nederlandse site van Trustpilot

Bedankt! Jouw review kan het verschil maken.

Je hebt Allianz Global Assistance beoordeeld

joke gunther mohr

0 reviews

NL

Pechhulp

Mijn koplampen van de auto waren stuk, de pechhulp gaf aan dat als er geen passende lampjes aanwezig zouden zijn, de auto weggesleept zou worden en ik vervolgens naar een treinstation gebracht kon worden. Dan zou ik de eerst volgende werkdag maar terug moeten komen met een goeie buur of familielid om mijn auto op te halen (stond in Leeuwarden en woon in Spijkenisse). Niks geen vervangend vervoer.

Mijn partner is gelukkig lid van de ANWB, deze hebben van te voren de juiste lampjes meegenomen en het probleem netjes opgelost.

Sander
16-02-2023

Eind december hadden we pech met onze auto. Nadat de auto was afgesleept bleek er geen vervangend vervoer beschikbaar, waardoor we tijdens een midweek weg dagen geen auto hadden. Na verschillende contacten kregen we uiteindelijk een leen auto voor de terugweg die we 35km verderop moesten ophalen (zonder auto, die was afgesleept). Het duurde ook nog eens 3 weken voordat onze eigen auto bij onze garage stond! Al die tijd hadden we dus geen vervoer.

Resultaat:

Tijdens vakantie geen auto

Ruim 3 weken de defecte auto kwijt

De taxi kosten €75 na 6 weken nog steeds niet vergoed!

Zeer teleurgesteld in deze afhandeling! Reactie van Allianz: We hebben het druk over 2 weken heeft u uw geld terug. Dit is echter al de 3e keer dat deze belofte wordt gedaan!

Pechhulp opgezegd!

Fennie
23-01-2023

Jaren een doorlopende reisverzekering bij Allianz met in de polis medisch. Het niet adequaat handelen van Allianz met mijn hersen infarct.

Hebben ze mij 3 dagen rond laten lopen, in Athene, zonder enige behorende medicatie/ziekenhuisopname te krijgen.

Ivm garantie. Uiteindelijk opgenomen, na 21 keer bellen. Een Traumatische ervaring en restverschijnelen hersen infarct.

Nog geen stukje coulance, of een bloemetje. Alleen de woorden: succes met de revalidatie. Mijn cijfer is een dikke 0 nul.

Jo
16-12-2022

Bonusaanbieding online zijn niet de gehele periode geldig. Zeer misleidend.

Probeer vrijdag online de bonusaanbieding geldig t/m zaterdag te bestellen. Omdat dit klotebedrijf pas op maandag kan bezorgen geldt deze prijs niet meer en rekenen ze de volle prijs op leveringsdatum. Ik hoop dat ze snel failliet gaan want zo doen we geen zaken met elkaar. Zal er nooit meer komen. Never.

Walter
08-12-2022

All risk fietsverzekering dekt diefstal van display / fietscomputer niet. Ook niet van de fietsaccu. Deze is bijna net zo duur als een normale fiets.

De pechservice is een ramp. Ze sturen een auto bergingsbedrijf om je naar een fietsenmaker of naar huis te brengen.

Telefonische service is een drama om door heen te komen.

Ilija
15-06-2022

Hierbij mijn klacht over mijn ingediende claim bij allianz global assistance.

Ik heb aankopen gedaan via mijn ing creditcard. Die goederen zijn dezelfde dag nog gestolen.

Ik was er natuurlijk kapot van marja shit happende gelukkig waren we nog verzekerd tegen een pech zoals dit. Zelfde moment nog aangifte gedaan duidelijke foto's gemaakt van de schade en plek van onheil foto's van bonnetjes van de gestolen goederen. Heb ook gelijk beschreven waar de goederen lagen en dat was in de afgesloten kofferbak van de auto.

De inbrekers hebben dus autoruit ingeslagen paar spullen uit de auto gestolen en via de binnenkant van de auto achterbank open geklapt hoedeplank overhoop gehaald en de aangekochte goederen van die dag ook meegenomen. Heb dat allemaal netjes aangegeven waarna ik een bericht krijg dat de goederen niet vergoed worden omdat er niet met voldoende Voorzichtigheid is genomen en de goederen in zicht waren voor de inbrekers en dat klopt helemaal niet.

Anja
11-02-2022

Annuleringsverzekering opgezegd binnen de 14 dagen bedenktijd, geen antwoord in de vorm van een in behandelingsmail of bevestigingmail. Geen idee of er iets mee is/wordt gedaan…

maar bellen nu dus en afwachten dat ik erdoor kom en dan wel meer duidelijkheid krijg, pfff

En hopen dat ik mijn geld terug krijg.

Ik vind dit geen service en raad ze niemand aan

Wahhab
03-11-2021

Et op! hier niet verzekeren!

Afgelopen vakantie ben ik naar kroatie gegaan met vrienden. Voor de zekerheid heb ik deze verzekering afgesloten.

Op vakantie ben ik wat videografie spullen kwijt geraakt, zijn eigenlijk gestolen. Deze maatschappij geeft aan dat er geen reden is om over te gaan tot vergoeding. Bonnetjes heb ik, politie rapport aanwezig, tickets, bonnetjes van het boottocht, alles aanwezig. Alsnog vergoeding ze het niet! kortom, scam! niet verzekeren hier

De communicatie met deze verzekeringsmaatschappij is 0. Iedereen stuurt jou door naar de andere, behandeling van de claim duurt maanden.

Deze mensen doen niks anders dan mensensgeld afpakken, je betaalt om verzekerd te zijn op reis, in de werkelijkheid is dat zeker niet zo.

Niet verzekeren! mensen niet verzekeren hier!

26-10-2021

Reisverzekering afgesloten bij Allianz Assistance. Op vakantie mijn tas gestolen met daarin mijn telefoon e.d.

Alle papieren ingevuld en opgestuurd. Daarop werd gevraagd om nogmaals hetzelfde verhaal toe te lichten. Uiteindelijk een mail dat ze het te druk hebben en een belofte gedaan dat op 25 oktober een antwoord zou komen.en je raad het al. niets gehoord. Weer een mail verstuurd wat er nu gaat gebeuren.krijg een autoreply dat dit ook weer minimaal 10 -15 dagen gaat duren.Al met al een zeer bedroevende ervaring met tot op heden geen uitkering van de geleden schade.

Ik raad dan ook ten zeerste aan geen Allianz reisverzekering af te sluiten want men heeft geen personeel om het te behandelen. De verzekeringsnemer is hier de dupe van.

Fred
07-08-2021

Amateuristisch

Onze Clio Estate kende een vastgelopen trommelrem achter. Pechhulp auto binnen 1 uurtje voor de deur.

Wiel eraf en . geen 34 wielsleutel, ging maar tot 32. Dit terwijl de Clio Estate een zeer veel voorkomende auto is in Nederland. Ze zouden een de auto op een trailer zetten maar heb toen Allianz Assistance gebeld en uitgelegd dat het zeer vreemd is dat ze geen 34 sleutel hebben. De mannelijke persoon aan de lijn vond dat zelf ook en beloofde mij dat ik de volgende ochtend kon terugbellen zodat ze dan eerst ervoor zorgden dat ze het juist gereedschap in de auto zouden hebben en voor de deur konden maken. Dag later gebeld als afgesproken en kreeg een dame aan de lijn. "We komen de auto met een trailer afhalen" vertelde ze mij. Maar ik heb uitgelegd dat er een verslag in mijn dossier staat dat er gister is afgesproken dat ze voor de deur komen repareren. De dame dramde door dat de auto op een trailer weggehaald gaat worden. "Take it or leave it" en omdat het gesprek een vervelend toontje krijg ga ik nu de verbinding verbreken sloot ze. Dan kunt u alleen nog mailen met ons. Ik heb direct de Allianz Pechhulp opgezegd en me bij de ANWB aangesloten. Die staan erom bekend dat ze de juiste materialen sowieso in de bus hebben. Allianz Pechhulp is per jaar misschien 50 euro goedkoper, maar die 50 euro betaal ik liever dan dat ik niet op een juiste manier geholpen word.

Gert
08-04-2021

Onterechte vorderingen

Ik heb mijn doorlopende reisverzekering opgezegd. Krijg vervolgens onterechte afschrijvingen en aanmaningen. Daarna incasso bureau met veel dreigmails. Terwijl het een evidente administratieve fout van Allianz is. Klagen helpt niet, alleen betalen. Niet doen dus deze verzekering: zijn niet geinteresseerd in jou, alleen in je geld

Ge
08-02-2021

Pechhulp: niet bij een bevroren autodeur!

Winter, sneeuw en koud, de autodeur is niet open te krijgen: dikke pech, maar niet voor Allianz Global Assistence. het valt niet onder de 'pech'-hulp.

Syberen
15-07-2020

Pechhulp personenwagen

Tot voor kort maakten wij gebruik van de pechhulp verzekering van Allianz. Het eerste jaar beviel goed (1x pech en netjes geholpen) maar toen we een ander voertuig kochten ging het mis. We kregen pech en toen bleek niet het juiste voertuig in het systeem te staan. Na veel telefoonverkeer en een lange koude avond/nacht met het gezin langs de weg staan werden we uiteindelijk geholpen. Op verzoek van de telefoniste de volgende dag wederom contact gehad en het juiste voertuig stond dan nu toch geregistreerd (dat werdt gezegd tenminste). Totdat we de nieuwe polis ontvingen en weer het onjuiste voertuig stond vermeld. Weer bellen maar ze wisten van niks en oudere voertuigen werden nu niet meer aangenomen. kortom maanden lang betaald voor pechhulp welke we nooit zouden hebben ontvangen. En oh ja bij bovengenoemd pechgeval was het voertuig ook nog eens een week lang spoorloos. dus per direct overgestapt naar de ANWB. Oke aanzienlijk duurder en om je partner mee te verzekeren voor pechhulp moet je nog iets extra's betalen maar dan ben je ongeacht hoe oud je voertuig is wel zeker van hulp wanneer je pech hebt en met je gezin langs een donkere en gevaarlijke snelweg staat op een koude gure herfstnacht!

Liekele
10-07-2020

Credit nota

Is tot op heden niet uitbetaald. wacht sinds 15 januari 2020 en het is nu 10 juli

Gerarda
30-06-2020

Erg geschrokken van de ervaringen hier

Ik schrok erg op deze site van de slechte ervaringen die men had met Allianz en ik kan helaas nog niet zeggen hoe mijn schadeclaim zal aflopen, want ze zijn er mee bezig en hebben extra tijd nodig zeggen ze vanwege de drukte.

Ik heb al jaren een doorlopende reis-annuleringsverzekering bij Allianz en daarvoor sloot ik ook al voor elke vakantie mijn verzekering af bij Allianz.

Betaal automatisch en buiten 1 doktersrekening van de huisarts in het buitenland nooit iets geclaimd tot nu dan. Er brak een grote brand uit bij onze reisgenoot die zeer veel schade aanrichtte aan winkel en woonhuis en waardoor zij niet mee wilde gaan meer. De afwikkeling verloopt zeer traag door het coronavirus (experts en andere heren laten lang op zich wachten) terwijl de schade toch minimaal 100.000 euro zal bedragen.

Onze reisgenoot komt uit België en was verzekerd bij Allianz België. Daar had ik de verzekering voor haar afgesloten. Ik moet zeggen die hebben binnen 2 weken de schade van annulering afgehandeld zonder een enkel probleem. Onze reisgenoot was erg belangrijk voor ons om mee te nemen vanwege mijn onvermogen om iets sportiefs te ondernemen vanwege handicaps en mijn partner zou met de reisgenoot allerlei dingen gaan ondernemen wat nu niet meer kan, dus ook wij hebben nu geannuleerd en wachten op een positieve reactie van de afhandeling. Een verzekering is makkelijk af te sluiten, maar ik dacht wel eens hoe het zou gaan als je echt iets zal ondervinden. Elke maand schrijft Allianz trouw het bedrag af, altijd netjes op tijd, maar ik baalde al van de mail dat wegens drukte ze 10 extra dagen nodig hadden.

Toch schrok ik hier van de vele negatieve reacties en dacht daarbij dat wij nog nooit iets hebben gehad dus pas kunnen meepraten na deze afwikkeling. Ik weet wel als ze ons in de steek laten (telefonisch aan mij gezegd dat we er voor verzekerd zijn dat wel) mijn volgende gang naar Max de vakantieman zou zijn om het uit te laten zoeken. Zover is het nog niet, maar gezien de vele slechte reacties hier zou dat zo maar kunnen gebeuren. Ik zal nog iets laten weten zodra er iets te melden valt. Voorlopig een 7.

Elle
10-04-2020

Mediamarkt en Allianz

Kennelijk hebben ze een deal met elkaar, want ik heb op aanraden van mediamarkt een verzekering genomen voor de AirPods van mijn dochter. Maar vervolgens staat er in de kleine lettertjes dat je niks terugkrijgt als de AirPods gestolen zijn buiten een afsgesloten ruimte. Dus na al mijn moeite (mailwisseling met allianz, aangifte, politierapport, etc.) krijg ik niks terug. Waardeloos. Ik had alleen al van de uren die ik erin heb gestoken om de claim in te dienen, nieuwe kunnen kopen. Neem geen verzekering!

Duncan
09-04-2020

Zeer klantonvriendelijk.

Dit verzekeringsmaatschappij kan beter zijn naam veranderen in: wat er ook gebeurd, wij betalen niet. We hebben drie keer iets ingediend. Twee keer kleine bedragen voor schade. 1 keer iets groots door de corona crisis. Alle drie de keren 0 op rekest gehad.

Die vent aan de telefoon liet me geen een keer uitpraten wist alles al wat ik wilde gaan zeggen en sprak mij aan met je, jij en jouw.

Tot zover de fatsoensnormen. Nu kunnen we niet met de boot naar Terschelling. A omdat de eilanders ons daar terrecht nu niet willen hebben. B. Omdat Doeksen ons gelukkig heeft uitgeloot om aan de 1/3 van de capaciteit te komen. We kunnen niet over. Duidelijk verhaal lijkt mij. Maar zowel onder de reis als annuleringsverzekering word dit niet gedekt. Zelfs de helft van het bedrag van 1400 weigeren ze tegemoet te komen. Wil je dus een goede verzekering waar je wat aan wilt hebben, dan moet je hier niet zijn.

Meer Allianz Global Assistance reviews