Maurice
02-04-2024

Bij aankoop en onze camper verzekerd bij de anwb. Bij opwaarderen van de camper keurig gebeld en dit was geen probleem. Echter dit jaar met moter pech blijken we niet verzekerd te zijn omdat die opgewaardeerd is camper is 3250 leeg en mag beladen worden tot 4250. Enkel werd de sleep vergoed geen onderkomen geen vervangend vervoer. Zeer triest! Volgens anwb zijn we een groot vrachtwagen camper terwijl dit een gewone doorsnee camper is. Met ophalen kwamen ze zelfs met een kleine vrachtwagen waar die gewoon oppaste. voor ons nooit meer anwb

02-04-2024

Kreeg lekke band. Had ANWB-wegenwacht gevraagd om assistentie. Na eerst check bij ANWB alles goed, .dus naar volgende loket. Kreeg daar te horen dat ik geen lid was. Meneer zou even checken bij administratie. Na 10 minuten werd lijn verbroken door ANWB. Heb zelf band moeten wisselen, met gebrekkig gereedschap. 1 uur in de regen gestaan! Bij thuiskomst toch maar even gecheckt en gebeld met ANWB. Ik was dus WEL lid ( al sinds 1978) Ik heb maar 1 advies blijf ver van de ANWB-wegenwacht en neem een andere organisatie die je wel helpt.

Ay
27-02-2024

Ik heb deze week 2x contact opgenomen met anwb.

Gisteren heb ik voor de 2e x contact opgenomen en wat een topper was hij zeg. Gaf niet snel op en deedt uiterlijk zijn best! en legde alles zo goed uit en was heel vriendelijk.

Wim van den boven nogmaals heel erg bedankt!

22-02-2024

15 jaar lid en altijd alles in 1 x betaald nu netjes een regeling van 4 x ik loop een termijn voor en word gewoon niet geholpen of ik moet eerst het volledige factuur betalen! Schande

Nada
04-01-2024

3 keer eerder geholpen door de ANWB en dat was echt top gegaan. Maandag 1 januari is het zooooo slecht gegaan. Heb 3 uur lang op de zelfde plek gestaan en werd uiteindelijk NIET geholpen veeeeel te triest voor woorden. Dit zal een staartje krijgen! Er word door sommige van de ANWB zoo nalatig omgegaan met klanten.

Carolien
24-12-2023

Na een korte tijd op de snelweg hoorde ik een vreemd hard geluid en ik dacht dat er een harde wind stond, maar dat was achteraf de ‘Lekke band’.

Gelukkig bij een tankstation kunnen stoppen. Wat nu? Ik was nog geen lid van ANWB.

Toevallig kwam Oussama (3371) aangereden van de ANWB. Zijn dienst zat er al op, het was 22.00 uur, maar hij wilde ons nog graag helpen. Hele vriendelijke meneer die een prop in de band heeft gedaan en in het service centrum een nieuwe band erop geplaatst heeft. Binnen 1,5 uur kon ik weer veilig de weg op :)

Nu ben ik lid geworden van de ANWB. Je weet maar nooit wanneer je pech hebt…

Lenny
19-12-2023

Top ervaring weer. Beleefd. Snel. Oplossingsgericht. Vriendelijk. Iedereen dacht mee.

Zo fijn dat het zo ook nog kan

26-09-2023

Even het volgende, ik betaal netjes ANWB LIDMAATSCHAP.

mijn dochter die zelfstandig woont, heeft al paar keer anwb gebeld omdat haar scooter niet start.

Blijkbaar is het moeilijk om even wat verder te kijken, als antwoord krijg je shoke is kapot, hoezo , er moest alleen een nieuwe bougie in .

En de scooter doet het weer, dit is niet de eerste keer , ook bij mezelf meneer er moet een nieuw kontakt slot in, bleek echter een koolborstel te zijn.

Ik vraag me af wáarvoor we lid zijn.

Want de anwb kan gewoonweg simpele dingen niet eens oplossen .

Sanne
11-09-2023

Tijdens de terugreis autopech. Bel anwb sta met 3 kinderen met 31 graden 2 uur lang op hulp te wachten. Anwb zegt regel maar een hotel en wacht op vervangend vervoer. Het kan vandaag zijn dat we er een hebben maar het kan ook aantal dagen duren voor we een auto ter beschikking hebben😳Zorg dat je onderdak hebt, dan bellen ze eindelijk dat er vervangend vervoer gevonden is, maar zie hoe je bij de garage komt. Want vervangend vervoer komt niet meer op plaats zoek hem zelf maar op 70 km verderop. Dus zo betaal je €200 voor de taxi €600 voor het hotel en de anwb zegt ja u krijgt €70 vergoed.

Ml
21-08-2023

Ontzettend slecht geholpen, onvriendelijke medewerkers met belachelijke opmerkingen.

Je moet alles zelf regelen.

Watceen flut bedrijf!

21-08-2023

Wat een enorm strikt en volgens de regeltjes bedrijf. Als je niet precies aan de voorwaarden voldoet kun je naar de service en pechhulp fluiten. Het is mij duidelijk gemaakt dat ik de eerste 24u/48U geen recht heb op hulp in het buitenland. Vervolgens er alles aan gedaan (zelfs een nieuwe overnachting/vakantie geboekt) om in Nederland te komen met de auto om aan de voorwaarden te voldoen en dan nog naar een eerdere melding verwijzen. Alleen als ik een nieuwe melding maak dan heb ik recht op hulp wat dus zou betekeken dat ik beter mijn auto kan vernielen om hulp te krijgen. Menselijkheid ver te vinden bij de ANWB.

Radenka
17-08-2023

Met pech in frankrijk 3 kindjes 2 hondjes ging onze camper stuk. We kregen geen hulp. Een medewerker gaf aan dat wij pas lid zijn dat gaf een probleem. Camper staat in frankrijk wij hebben n huurauto gehuurd en 1100 lm naar huis gereden. 5 dagen stonden we op n industrie terein. Nu een advocaat ingeschakeld.

Louisa
31-07-2023

Zeer slecht. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

wij hebben een aanrijding gehad; niet onze schuld. maar de tegen partij, zij regel als zelf, in hun voordeel. ik voel mijn behoorlijk opgelicht. het schaden bureau, pas over drie weken, met vacatie.

en dan nog mijn vraag teken, wij zijn al een aantal weken bezig.

dan de uitbetaling laat ook opzicht wacht. verkoop de auto , deze stond nog op onze naam, dus de betaling gaan gewoon door, de vrijwaring blijf uit, en zij verkopen de wagen aan de opkopers. krijgen wij het geld er van , nee dat gaat naar de AWB. maar de wagen staat nog heden dagen op onze naam. dus de wagen van de AWB, maar ook van ons, als op betaling gaat. en de tegenpartij laten achter wegen, en daar zet ik mijn vraag teken achter.

noot meer de AWB Let op.

Thijs
23-07-2023

De grootste oplichters ooit!

Ik krijg een (zogenaamd) nette dame (Daniella Huizer) aan de lijn. Mijn schoonbroer belt voor mij of de ANWB banden plakt. Antwoordt; je moet lid worden. Zijn antwoordt; ik bel voor mijn broer.

Ikzelf zit met een huilende baby, mijn auto mijn pechgeval maar hij moet lid worden omdat hij informeert.

Ik kan gewoon niet naar huis terwijl er 2 x een melding is gemaakt. En ohja de mensen kunnen niet eens communiceren en hangen direct op!

De oh zo goede vertrouwde service van de ANWB

Tessie
27-04-2023

Schandalig behandeld door pech dienst ANWB. Al jaren klant. Tijdens een recente reis met pech langs de weg komen te staan in Italië. De ANWB zorgde er nog net voor dat we (na 4 uur wachten!) met een sleepwagen werden opgehaald, maar verder konden we het zelf uitzoeken. We waren op weg naar huis, maar de ANWB weigerde om vervangend vervoer voor ons te regelen. Er werd doodleuk gezegd dat we maar 4 dagen langer moesten blijven zodat we onze auto, waarvoor een nieuw onderdeel nodig was dat niet op voorraad was, zelf naar huis konden rijden. Of we wel wisten wat het kost om een auto terug naar Nederland te laten vervoeren. De oppas voor ons kind en de extra vakantiedagen die daarvoor nodig waren, moesten we dan zelf maar even regelen volgens de “hulp” dienst. Schaamteloos. Het abonnement wordt beëindigd en ik zal de ANWB NOOIT meer bij iemand aanbevelen.

Klaas
09-03-2023

Helaas een zeer slechte ervaring met de anwb. Niet aangesloten bij de anwb. Toen ik pech had moest ik hulp hebben. Toen de anwb kwam gaf hij door dat dit een zakelijke auto was en dat ik dit om moest zetten. Keurig volgende dag gebeld en het verhaal doorgeven. Anwb zou me hier over terug bellen. Helaas niet gebeurd en kreeg de factuur doorgestuurd. Weer gebeld en gemaild en gevraagd dat dit omgezet mocht worden. Elke keer zou ik terug gebeld worden. Ik betaal niet eerder als dit is opgelost heb ik gezegd. Alles werd daarna doorgestuurd naar TKB Incasso. Ook hier aangegeven meerdere keren maar ook zij konden niks voor mij betekenen. Zo jammer dat dit niet word opgepakt. Nu heb ik wel betaald omdat er andere dingen gebeuren maar door een recensie te schrijven hoop ik dat dit word opgepakt.

Lidi
20-01-2023

Wat een vervelende nare club, ik wil opzeggen voor mijn 96 jarige vader, kan niet

sowieso irritant dat je niet online op kunt zeggen, wat trouwens moet kunnen als je online aan kunt melden

het enige dat ze bereiken is dat je noooooit meer iets met ze maken wilt hebben

Floor
16-01-2023

Miscommunicatie geweest met de ANWB en alle verantwoordelijkheid wordt bij mij gelegd. Dick van de ANWB is echt een Dick

05-01-2023

NOOIT MEER een ANWB Autoverzekering!

Schade door achteruitrijden tegenpartij moet eerst voor eigen risico gerepareerd voordat tegenpartij aansprakelijkheid kan erkennen, daardoor voor mij het risico op daling trede 27 naar 10

Contact uiterst moeizaam en na ruim 3 weken na laatste mailcontact met ANWB nog steeds geen antwoord.

Inmiddels zijn we ruim 3 maanden verder zonder oplossing.

Brian
14-12-2022

Verzekerd voor autoschade,

Tegenpartij rijd tegen mijn geparkeerde auto aan tegenpattij verzekeraar weigert dd schade volledig te dekken omdat schade meer bedraagd dan de dagwaarde van de auto , wat een bullshit, ten eerste ik ben niet de veroorzaker,waar ben ik dan überhaupt voor verzekert dus anwb jullie zijn de grootste oplichters en Tegenpartij interpolis helemaal

Meer ANWB Autoverzekering reviews