Ervaringen met BEN

1.0 / 10Korting bij BEN
  • Niemand heeft dit bedrijf aanbevolen.
  • 6 ervaringen
14-07-2015

Waardeloos bedrijf enorme wachttijd van 3 maanden om een werkende simkaart te krijgen met nummerbehoud. Waardeloze website je kan er niets aanpassen activeren of wijzigen iedere keer moet je jaren 90 een helpdesk bellen waar je 30 tot 60 minuten in de wacht staat. amateurzooi eerste klas ! Ver bij vandaan blijven je wordt er treurig van , totaal kansloos bedrijfje

10-07-2015

Eindeloos wachtten en wachtten en wachtten

Ben is niet meer wat het vroeger was helaas, aanvragen blijven maandenlang "op de plank liggen" terwijl dat bij andere providers binnen 10 dagen geregeld is. Hopeloos ongemotiveerd slecht bedrijf. Ook emails worden niet beantwoord en de helpdesk heeft een wachttijd van vaak meer dan een uur. Belofte's die ze doen om je terug te bellen komen ze niet na. Echt zieker dan ziek. Jammer eigenlijk allemaal.......

Robje07-07-2015

Slechtste provider met stipt

na 2,5 maand wachhten 20 emails en paar keer meer dan 1 uur in de wacht gestaan bij de helpdesk heb ik mijn aanvraag voor mijn sim-only ontbonden middels een aangetekende brief. Het kijkt wel een zolderkamer bedrijf waar 2 man werken die beide ziek in bed liggen, er gebeurt gewoon niets. Ver bij vandaan blijven is mijn advies

28-04-2015

BEN telecom, schaam je!

Ben nu al vanaf 1 maart 2015 bezig om een aanvraag te annuleren. Helaas, het BEN computersysteem kan dit niet aan. Na meer dan 15 uur bellen (minimaal 45 min. per belletje in de wacht bij de klantenservice voordat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt, soms valt tijdens het wachten de verbinding weg!) is nu eindelijk de aanvraag voor het abonnement stop gezet. Echter het nummerbehoud vanuit Telfort (06-nummer werkt nog bij Telfort) loopt nog door!? Niemand kan mij nu verder helpen. Het computersysteem van BEN kan dit niet annuleren. Er is nu 1 oplossing, alsnog een abonnement nemen bij BEN. Volgens klantenservice zal ik spoedig mijn 06-nummer kwijtraken.

CHANTAGE!

07-04-2015

Functie niet beschikbaar

Mijn telefoon was gestolen. Meteen de klantenservice gebeld om mijn simkaart te blokkeren. Het was op dat moment niet mogelijk om een nieuwe simkaart aan te vragen; het was namelijk 's avonds.
De volgende dag heb ik via internet een vervangende kaart aangevraagd, dat lukte toen nog, maar deze was (terwijl ik mijn huidige adres netjes had gewijzigd op de site) naar een oud adres gestuurd. Ik wilde maar weer een nieuwe aanvragen, maar toen begon het... Op de site stond: "Functie niet beschikbaar". De sleutelwoorden van Ben heb ik ontdekt, want zo ging het vervolgens bij alles. Via facebook geprobeerd contact met ze te krijgen, maar die pagina hebben ze volgens mij alleen voor de sier. Via de klantenservice (in totaal twee keer ruim een half uur aan de telefoon gehangen met een prepaid-simkaart. Dat loopt hoog op...) heb ik een nieuwe aangevraagd. Ze waren wel zo netjes om deze kosteloos te vernieuwen. Na een week lag het in de bus, maar ik kon hem niet gebruiken. Op de site heb ik geprobeerd deze te activeren, maar helaas: "Functie niet beschikbaar". Weer lange wachttijden bij de klantenservice. De eerste keer was ik te vroeg door mijn beltegoed heen, dus in totaal heb ik weer twee keer moeten bellen. Eindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon, zij zou het voor mij activeren; binnen 24 uur zou het in orde zijn. Niet dus. Wéér gebeld, wéér een half uur wachttijd. Eenmaal iemand beschikbaar, die zag dat de simkaart nog geblokkeerd was. Nu zou het écht binnen 24 uur moeten lukken... Dat is inmiddels 4 dagen geleden en nee, ik kan hem nog steeds niet gebruiken. Inmiddels heb ik dus ruim een maand voor niks mijn abonnementskosten betaald en nog hoge telefoonkosten via mijn prepaid-kaart gemaakt ook. Ik stap per direct op!

27-08-2013

LET OP! Voor je je bij BEN aansluit!

Als u overweegt bij BEN een abonnement te nemen doet u er goed aan zich eerst van het volgende te vergewissen.
Ik kan gerust stellen dat BEN een van de slechts functionerende klantenservice heeft die ik in 43 jaar ben tegengekomen. Het gebrek aan flexibiliteit en empathie is stuitend.
Daarnaast moet u rekening houden dat u elke maand uw rekening grondig moet controleren, aangezien ze lukraak bedragen afschrijven die niet gegrond zijn. In mijn geval heb ik nog meer dan 300,- Euro tegoed die ze onterecht van mijn rekening hebben afgeschreven, waar ik nu al 2 maanden op wacht. Telkens is er een ander excuus.' Volgende maand zal het worden verrekend', 'We zijn er net mee bezig', 'Er is wat vertraging bij het terug storten' (nooit bij het innen trouwens, dat is altijd stipt op tijd). Ook is er nooit een manager te spreken. Ik ben zover dat, als het geld er volgende week niet is, ik aangifte van diefstal ga doen.
Het lijkt wel of BEN al het oude personeel van KPN van voor de privatisering heeft overgenomen.
Uiteraard, als u Service, slecht bereik in het buitenland en bij restitutie van het kastje naar de muur worden gestuurd u niets uitmaakt bent u bij BEN aan het goeie adres.

• 0
Hoeveel sterren geef jij BEN?