Schrijf ervaring Categorieën

1 / 101 ervaring
Ontdek de beste
zorgverzekeringen voor 2015
27-08-2013

LET OP! Voor je je bij BEN aansluit!

Als u overweegt bij BEN een abonnement te nemen doet u er goed aan zich eerst van het volgende te vergewissen.
Ik kan gerust stellen dat BEN een van de slechts functionerende klantenservice heeft die ik in 43 jaar ben tegengekomen. Het gebrek aan flexibiliteit en empathie is stuitend.
Daarnaast moet u rekening houden dat u elke maand uw rekening grondig moet controleren, aangezien ze lukraak bedragen afschrijven die niet gegrond zijn. In mijn geval heb ik nog meer dan 300,- Euro tegoed die ze onterecht van mijn rekening hebben afgeschreven, waar ik nu al 2 maanden op wacht. Telkens is er een ander excuus.' Volgende maand zal het worden verrekend', 'We zijn er net mee bezig', 'Er is wat vertraging bij het terug storten' (nooit bij het innen trouwens, dat is altijd stipt op tijd). Ook is er nooit een manager te spreken. Ik ben zover dat, als het geld er volgende week niet is, ik aangifte van diefstal ga doen.
Het lijkt wel of BEN al het oude personeel van KPN van voor de privatisering heeft overgenomen.
Uiteraard, als u Service, slecht bereik in het buitenland en bij restitutie van het kastje naar de muur worden gestuurd u niets uitmaakt bent u bij BEN aan het goeie adres.

• 0
  • 0