Jet
13-06-2023

Probeer autoverzekering af te sluiten. Adverteren met "binnen 5 minuten verzekerd" nou niet dus. Vandaag krijgen we een andere auto. Moeten we eerst 2 dagen wachten voor acceptatie.

Heb er al tientallen jaren mijn andere verzekeringen.

Binnenkort denk ik niet meer.

Christiaan
17-04-2023

Als je zoekt op Centraal Beheer dan zeggen ze over zichtzelf: Centraal Beheer is opgericht om mensen te helpen. Iedere dag weer.

Ik heb per mail mijn verzekering opgezegd en wat krijg ik per mail terug: een ontvangstbevestiging met daarin de volgende tekst:

Wij beantwoorden geen vragen per mail;

Wij veranderen uw gegevens niet als u dit per e-mail vraagt (een e-

mail kan eenvoudig misbruikt worden door anderen bla bla)

Laat het ons weten als u ons iets via e-mail stuurt (ja kom nou dat kun je toch zien).

Met andere woorden. ze proberen je het vooral moeilijk te maken EN e-mail is als een bedrijf het gebruiken wil handig voor mij, gaat snel, goed voor het milieu etc. maar als IK wat wil mailen dan is het opeens gevaarlijk.

En dit geldt niet alleen voor Centraal Beheer maar hou es op! Stuur mij maar een polis per post. Want het kan mij geen ene moer schelen of ik morgen die post heb of over 5 dagen.

Maarten
05-10-2022

Maand geleden schade gemeld. Heb een bericht gehad dat ik even moet bellen. Helaas niet te doen wachttijden tussen de 40 en 50 minuten Dit is niet te doen ik ga al mijn verzekeringen bij Centraalbeheer weg halen‼️

24-09-2022

Ik wil mijn auto verzekering wijzigen bij CB; maar in Mijn CB krijg ik de melding: u heeft geen producten bij CB.

[ik betaal elke maand al 3 jaar lang premie aan CB]; hoe is dit mogelijk?!

Leon
08-12-2021

24-08-2021 rijd iemand achterop mijn auto. Dit persoon is verzekerd via Centraal Beheer. Ik heb een Das rechtsbijstand en die sturen netjes een aansprakelijkheid stelling en schaderapport. Geen enkele reactie van Centraal Beheer. Herinnering verstuurd, en nog eens, maar helemaal niets. We zijn nu ruim drie maanden verder en het enige wat ik denk: Gelukkig hebben we meer verstand van negeren!

Thijs
10-11-2021

Heel slecht bedrijf!

Nooit meer een verzekering hier!

PJE
29-03-2021

Discussie over schadevrije jaren

Ivm verhuizing buitenland gaat de overdracht van schadevrije jaren niet automatisch. Ik verzand daardoor in een bureaucratie van regels. Lang verhaal kort, Centraal beheer betwist de helft van mijn schadevrije jaren en verhoogt verzekering met 100%. Na meermaals bellen en mailen, is er nog geen oplossing geboden. Ondertussen blijven de betaalverzoeken en automatische mailings uit systemen binnen stromen. Klantenservice medewerkers vertellen vanuit hun belscript dat ze begrip hebben voor het probleem maar verzaken om met oplossingen te komen. Ik moet maar zelf met mijn oude verzekeraars contact opnemen. Enfin, om moedeloos van te worden!

De tijd van even Apeldoorn bellen en het wordt geregeld ligt ver achter ons helaas.

Wesley
20-02-2021

Prima verzekering

Wij zijn al jaren trouwe klant en hebben al onze verzekeringen bij Centraal Beheer lopen. Ook bij schade worden we altijd keurig en snel geholpen en er wordt nooit moeilijk gedaan over het uitkeren van schade. Wel is de premie behoorlijk aan de hoge kant. Om deze reden, en omdat er bij CB geen oldtimerverzekering bestaat, ga ik mijn 3 oldtimers elders verzekeren.

Yasin
23-01-2021

Kortaf met je

Heb al mijn verzekering bij cba lopen. Mijn auto had ik geschorst en wilde hem weer op weg hebben. Bel ik ze op met de mededeling of mijn auto in een film scene mag gebruikt worden. Krijg ik te horen na overleg met zijn collega dat de auto niet verzekerd kan worden. Heb duidelijk gezegd dat de producent een overeenkomst heeft gestuurd en de auto zelf ook gaat verzekeren en ALLE eventuele schades op zich neemt. De verzekering was bedoeld dat ik met de auto naar de filmset te kunnen rijden en terug naad huis te kunnen rijden. Zeggen ze dat ik de auto op hun naam moet zetten en zo door de film producent moet verzekeren. Dus me auto moet dan 3 eigenaren bij hebben om hem ff uit te lenen. Vind dit wel absurt. Niet reëel meedenkend en kort door de bocht. Helaas heb ik me andere verzekering ook opgezegd. Was tevreden tot vandaag contact te hebben gehad.

24-07-2020

Altijd goed, wel duur

Al jarenlang hier een autoverzekering en rechtsbijstand. Diverse schades gehad, altijd snel en goed geholpen, ook bij wat complexere zaken. Zeker niet de goedkoopste, maar dan heb je ook wat.

Len
08-07-2020

Centraal Beheer All-risk autoverzekering is nutteloos

16 december 2019 heb ik een aanrijding gehad met een bestelbusje. Mijn voorganger stond ineens stil en ik zat iets te dicht op hem om op tijd stil te staan. Ik ben toen met Max 10 km per uur (als het niet minder is) tegen zijn trekhaak aangereden. We zijn gelijk gestopt en hebben schadeformulieren ingevuld. Bij mij was vooral de grill van mijn auto beschadigd en het nummerbord wat verbogen. Bij mijn tegenpartij was geen zichtbare schade. Ik heb mijn schade zelf betaald en bij tegenpartij geïnformeerd of er schade was. Tegenpartij had het over een beschadigde bumper maar wenste verder geen contact meer. Hij zei dat de verzekeringsagenten het onderling zouden regelen. Ik heb vanaf dec 2019 contact gezocht met mijn eigen verzekering (Centraal Beheer Achmea) maar kreeg steeds te horen dat de persoon die mijn schade behandelde niet aanwezig was en ik haar het beste kon mailen. Na meerdere mails en telefoontjes kreeg ik te horen dat ik inmiddels een andere contactpersoon had. Hierbij hetzelfde verhaal. Na nog een aantal keer bellen had ik eindelijk de persoon aan de lijn die nu over de schade ging. Hij vertelde mij dat de materiële schade zou worden toegekend maar letselschade nog onderzocht werd. Rechtsbijstand inschakelen was volgens hem nog niet nodig.Als ik in sept 2020 nog eens terug zou bellen zou er vast meer bekend zijn.

Een maand later probeert Centraal beheer ineens een premie van 220,- euro te incasseren (80 euro meer). Ik moest zelf gaan bellen om er achter te komen dat ik -5 jaar in schade ben terug gegaan en maandelijks 210 ipv 130,- moet gaan betalen. Zonder mij iets te melden is de letselschade toegekend aan de tegenpartij en laten zij mij opdraaien voor de kosten. De reden:

'' Door het ongeval heeft uw tegenpartij enige tijd klachten met hinder ondervonden. Met gevolg dat er schade / kosten is ontstaan. Gelet op de verstrekte informatie en gegevens is er voor ons geen reden om de geclaimde letselschade in twijfel te trekken.

Wij betaalden aan uw tegenpartij in verband met de letselschade een bedrag van totaal € 2.250,00.''

Terwijl meneer doodleuk zegt ' maakt u zich geen zorgen' u hoeft nog geen rechtsbijstand in te schakelen. Als u in sept een keer belt om te informeren is dat goed.

Centraal beheer doet niks voor je als verzekerde en communiceren niet eens. qua cijfer geef ik ze een 1!

Afz Lenneke Knitel

06-06-2020

Centraal Beheer, goed geregeld.

Heb positieve ervaringen met Centraal Beheer, zowel met autoschade (zelf veroorzaakt) als bij reisverzekering.

Albert
12-03-2020

Autoverzekering betaald eigen risico niet terwijl schade te verhalen is!

Auto bij onze eigen vaste garage laten repareren vervolgens geven ze aan dat je dan een eigen risico hebt van 750€ maar dat deze verhaald moet worden op de tegenpartij. Aanrijding ruim 2 maanden geleden auto al 1,5 maand geleden gemaakt maar nog geen geld eigen risico en huur vervangende auto gezien. Waarom moet dit zo lang duren terwijl het evident is dat de tegenpartij moet betalen. En dit alleen omdat ik niet naar de garage ga van Centraal Beheer. Kijk dat er een contractpartner is dat snap ik maar een eigen risico hanteren van 750 € belachelijk. Als ik dit op voorhand geweten had dan had ik deze verzekering nooit afgesloten 250 kan ik nog mee leven maa ja. Kleine lettertjes dus!

Geert
20-02-2020

Walgelijk bedrijf

Walgelijke maatschappij, na 30 jaar trouw klant zijn laten ze me totaal in de kou staan. Schadeloos stellen betekent bij het Centraal Beheer dat ze ervoor zorgen dat de verzekering van de tegenpartij, die fout zat, mij zo min mogelijk hoeft te betalen. Smerige regeltjes en onderlinge afspraken tussen verzekeraars die ervoor zorgen dat ze zo min mogelijk hoeven uit te keren. Ik voel me opgelicht en in de maling genomen door het Centraal Beheer, waar ik al mijn hele leven klant ben.was, want ik ga alles opzeggen hier. Vanaf maandag ben ik autoloos, terwijl ik all risk verzekerd was en niet de schuldige partij was in het ongeluk. Fijn geregeld jongens! Typisch een verzekering die alleen rijke mensen schadeloos stelt, de armere mensen die in auto's van rond de 5000 euro rijden worden bedonderd en leeg getrokken op deze manier.

20-12-2019

Uit de brand helpen, echt niet!

Je bent meer dan 20 jaar verzeker bij CB. Dan vat de auto van m'n vrouw vlam, net 3 jaar oud. Gelukkig geen letsel. Gebeurt in Tilburg maar CB laat haar staan, geen recht op vervangend vervoer terwijl eigen garagekeuze bijverzekerd is. Geen inlevingsvermogen en puur slechte hulp als je ze in al die jaren echt eens een keer nodig hebt. Overgestapt naar een kleine verzekeraar, via onze dealer. Zou iedereen moeten doen, geen Apeldoorn meer bellen!

Heiko
24-09-2019

Schade

Ik heb nu 2 keer schade gehad en beide keren super geregeld en super snel betaald, de klantenservice op de app is ook super goed.

Ga zo door Centraal beheer

Astrid
09-08-2019

Transparant in voorwaarden en degelijke afhandeling bij schade

Ons gezin heeft meerdere verzekeringen bij Centraal Beheer lopen. Ze zijn transparant in hun voorwaarden, de premie is prima, met name als je collectiviteitskorting krijgt. De afhandeling van schade is altijd zeer zorgvuldig en snel. Ik ben zowel tevreden over de app als over de telefonisten. Of het nu gaat over de autoverzekering en de hulpdienst, de aansprakelijkheidsverzekering of bv waterschade.

Christiaan
05-05-2019

Auto inbraak niet vergoed: "had je maar niks in je auto moeten laten liggen

Afgelopen week is er bij mijn auto ingebroken, twee straten van mijn huis verwijderd. Een doodnormale Clio met geblindeerde ramen was ingetikt om buit te maken door mensen die voor een pakje boter nog binnen komen. Gelukkig laat ik nooit laptops, telefoons of andere kostbaarheden achter, dus de schade valt nog mee dacht ik toen ik het zag. Tot het ging regenen en ik mijn jas zocht. Ik reis veel en daarom ligt er vaak een jas in mijn auto, net als wat andere praktische dingen. Uiteindelijke schade: 2 jassen en een colbertje.

Gelukkig ben ik goed verzekerd dacht ik! Met een doorlopende reisverzekering, een kostbaarheden verzekering buitenhuis, rechtsbijstand, kortom het hele pakket wat Centraal Beheer kan bieden, ging ik ervan uit dat iets vervelends als een autoinbraak wel gedekt zou zijn, zeker omdat er niks in de auto lag met echte waarde voor de dieven.

Het antwoord van Centraal Beheer bleek anders. "volgens onze kleine lettertjes bent u niet gedekt voor inbraak in uw auto zodra u een veiligere plek heeft om uw spullen op te bergen". Wat ik eigenlijk te horen krijg is dat ik gewoon een extra weekendtas mee moet nemen om al mijn spullen in te doen, die moet ik dan altijd uit de auto halen, want zelfs in een restaurant is het nog veiliger om mijn spullen onder tafel te schuiven tijdens het eten dan in de auto achter te laten. Ik probeer de medewerker vervolgens uit te leggen dat dit zo'n brede definitie betreft dat ik praktisch nooit verzekerd ben als het Centraal Beheer uitkomt, dat ik me juist verzeker voor onverwachte gebeurtenissen als een inbraak, dat ik daarom het meest uitgebreide pakket heb, en dat met de bijna een rug die ik voor deze dienst elk jaar neerleg, ik voor ongeveer een half jaar aan premie probeer te claimen, iets wat ik al zeer sporadisch doe.

Het antwoord blijft echter onverminderd duidelijk, alsof je een rechtszaak probeert aan te spannen tegen Shell, "U Bent Niet Verzekerd".

Goh denk ik, ligt het dan misschien aan mij, en is elke verzekering zo? Daarom besluit ik eens een andere verzekering te bellen. Univé is de eerste die ik zie en na 2 minuten bellen, 4 minuten overleg met collega's, vertelt de medewerker mij heel duidelijk dat dit bij hen gewoon verzekerd zou zijn. "Tenslotte kon u hier niets aan doen en daarom bent u ook verzekerd toch?" Sterker nog, ik zou niet eens een eigen risico hebben bij zo'n incident!

Voor mij zit er niks anders op da over te gaan stappen zodra dit allemaal is afgerond. Ik ga nog proberen de rechtsbijstand verzekering die ik ook bij Centraal Beheer heb in te zetten - al lijkt mij dat bij elkaar een stuk duurder worden voor Centraal Beheer dan gewoon hun werk doen waarvoor ze royaal betaald worden - en daarna heel hard naar de buren rennen, want blijkbaar is een klant die jarenlang premie betaald voor het uitgebreidste pakket zonder een euro te claimen, niet een klant die je moet hebben zodra hem/haar ineens wat overkomt.

Aan iedereen het advies: "Even Apeldoorn bellen, opzeggen is zo gepiept"

Rick
23-04-2019

2e auto verzekeren

Onvoorstelbaar . wil ik mijn privé auto verzekeren krijg ik een wachttijd voor acceptatie van ruim een week . voorheen de werkauto verzekert en dit was binnen 5 min geregeld . paar dagen gewacht en een bericht gestuurd . antwoord : afdeling acceptatie wil je spreken maar kan pas over 7 werkdagen ongeveer ergens volgende week . wtf . nooit wat gehad met hun of ergens anders . ik ga toch geen dikke week wachten . dan zeg je dat en hoppakee je aanvraag is bij deze geannuleerd . onvoorstelbaar gedrag . je begrijpt dat mijn andere auto ook vertrekt daar . en ik zou notabene net met alles overstappen naar hun . dikke doei zo gaan we niet om met de mensen . voor mij geen centraal beheer . best jammer was er goed over te spreken .

Tahir
18-03-2019

Autoverzekering

Al meer dan 10 jaar een tevreden klant mbt de autoverzekering. Vaak werd de eigen risico al meteen teruggestort als er blijkt dat de tegenpartij de schuldige is.

Meer Centraal Beheer Autoverzekering reviews