11-01-2024

Door storm pannen van het dak. Ze sturen het door naar Patina dakdekkers. 8 werkdagen later meerdere malen met Centraal Beheer gebeld en klacht ingediend. Ze verwijzen continu naar Patina want die gaan u bellen. Patina bellen heeft geen zin want dat heb ik na 45 minuten in de wacht opgegeven. Antwoord op klacht binnen 30 minuten dat ze de klacht doorzetten naar Patina. Nu reageren ze helemaal niet meer op mijn e-mails. Trek je conclusie!

Maaike
03-08-2023

Ik geef een 0 sterren. Wat een vreselijke ervaring hebben we gehad met Centraal Beheer! Na jarenlang (meer dan 10 jaar)trouw premies te hebben betaald voor verschillende verzekeringen, waaronder een woonverzekering, fietsverzekering, aansprakelijkheidsverzekering, rechtsbijstandverzekering, doorlopende reisverzekering en bromfietsverzekering, hebben we vandaag met grote verontwaardiging besloten om al onze verzekeringen elders onder te brengen. En ik kan je vertellen dat we nooit, maar dan ook nooit meer zullen overwegen om ooit nog zaken te doen met Centraal Beheer.

Shabita
09-08-2022

Ik ben al meer dan 25 jaar trouwe klant van Centraal beheer. Bijna nooit schade. De laatste paar jaar wat meer pech. Lekkage in de schuur, waterschade in de keuken en helaas is er laatst een meisje tegen mijn auto aangereden. Lekkage in de schuur waardoor mijn kussens voor de lounge set is gaan schimmelen en watervlekken. Bon ingeleverd voor de nieuwe set. krijg van de 1300 euro 600 vergoedt, omdat alleen mijn kussens beschadigd waren. waar in godsnaam haal ik alleen kussen in de juiste afmeting.

Keukenschade, wordt timmerman gestuurd die nieuwe kast maakt. leuk die kleurverschil en als kers op de taart. iemand anders rijdt tegen mijn auto aan. geschatte kosten €600.- . Moet toch schade expert erbij komen. weer naar de garage, los van bellen waarbij je minimaal een half uur kwijt bent en geheen en weer naar garage, mijn kosten als zzper zijn hoger dan de 600,- euro.volgende keer krijgen ze een boodschappen pakket als premie. kijken of ze daar blij mee zijn!

Michiel
05-04-2022

Eind februari storm schade gemeld. Melding nog steeds niet in behandeling genomen. Telefonisch is Centraal Beheer niet bereikbaar, wachttijd is altijd meer dan een uur. Terugbelverzoek ingezet, maar niet teruggebeld op aangegeven tijdstip. Al 2x officiele klacht ingediend via website, ook daar wordt niet op gereageerd.

13-01-2022

Afsluiten van een verzekering gaat perfect, maar de afhandeling na een schade op je woonverzekering is een ramp. Er is sprake van een volgens mij kleine waterschade, die ik al meer dan een maand geleden heb gemeld. Helaas is zowel de oorzaak van de schade (is wel bekend) en de schade zelf nog steeds niet opgelost. Ik heb inmiddels een document van 6 pagina's naar CB gestuurd met mijn reactie.

Willy
26-10-2021

Brandschade super geregeld en afgehandeld

Ad
20-10-2021

Waardeloze “verzekeraar”. Had schade aan mijn vloer omdat de leidingen van mijn cv te warm werden door een mankement aan mijn cv ketel. Was geen gevolgschade. Als er nu water was gelekt wel. Forse schadepost wat Centraal Beheer een zorg zal zijn. Als ze maar niet uit hoeven te keren. Is de naam van verzekeraar niet waardig. Heb er wel een andere naam voor maar die houd ik beter voor me.

Maureen
28-04-2020

Waardeloze afhandeling van schadeclaim

Claim ingediend van kapotte buitenrolluik .OORZAAK

= doorgesneden motorkabel door verschoven lamel (

volgens de monteur ) Ik ben een tuinverzekering en all risk inboedel bij Centraal Beheer .

De dame van de klantenservice wilde weten waardoor de buitenlamel was verschoven na de winter en de verschillende weersomstandigheden kon ik het haar niet vertellen . Waardoor haar conclusie was als u niet weet waardoor de lamel is verschoven dan kan de verzekering het NIET uitbetalen .

28-09-2019

Zonnepanelen opstalverzekering bedrog

Heb je zonnepanelen en denk je dat deze verzekerd zijn LET OP! Vanaf aug 2019 worden de onzichtbare hagelschade niet meer vergoed. Helaas zal dat voor een leek niet zoveel zeggen. Maar de meeste schade door hagel zijn de niet zichtbare schade in de paneel zelf waardoor de zonnepaneel niet meer werkt! M.a.w. de volledige dekking komt te vervallen. CB suggereert dat de panelen nog steeds verzekerd zijn maar als je de deze uitsluiting ziet is de kans klein dat je panelen vergoed krijgt. Deze wijziging is ongemerkt doorgevoerd!

Melissa
04-09-2019

Grote waterschade geen uitkering

Centraal Beheer vergoed gewoon geen waterschade. Na een exceptionele regenbui stond mijn kelder onder water met schade aan spullen en muren. De oude regenwaterafvoer kon het water niet meer aan (is op mijn kosten ook geheel vervangen). De redenatie is dat er geen water van buitenaf in de kelder mag komen door muren en bodem. Alleen als binnenshuis een leiding knapt en er geen sprake is van achterstallig onderhoud. Mijn kostenpost 500 euro. Ook de werkzaamheden om toekomstige schade te voorkomen wordt niet vergoed. Idem planten die ik heb moeten verwijderen uit mijn tuin.

Mijn vader had met Interpolis een dergelijk geval met wortelingroei in de riolering en kreeg werkelijk alles vergoed. Die verzekering is wel iets duurder maar daar heb je in geval van nood wel iets aan.

Centraal beheer raad ik iedereen met klem af. Ze weten binnen 10 seconden dat je niets vergoed krijgt en hebben overal kleine onderliggende voorwaarden die voorkomen dat ze ooit iets moeten uitkeren. Kortom kassa

Wilco
10-05-2019

CV lekkage

Wegens een lekkende koppeling onder de CV ketel was er schade ontstaan aan de laminaatvloer. Deze schade aangemeld via de app van centraalbeheer en vandaag al volledig afgehandeld.

Complimenten lijken mij op zijn plaats

Kim
01-05-2019

Waterschade

Waterschade gehad meteen gebeld

Via het gesprek kon ik meteen videobellen en de schade aantonen het bedrag van d'r schade is meteen overgemaakt en de schade binnen een half uur afgehandeld. Top

Bea
09-04-2019

Ongelofelijk wat een empathie

Als 59-jarige vrouw was ik al sinds 17 januari bezig met klussen in huis (vanwege een chronische ziekte ben ik behoorlijk langzaam, maar toch). Behangen (en eerst verwijderen), schuren, verven, witten en dat in 3 kamers, dus toen ik klaar dacht te zijn en de gordijnen op wilde hangen, was het een hele domper toen de hollewandpluggen gewoon los kwamen uit de muur. Bij navraag werd ons verteld dat de structuur van zo'n muur/plafondplaat verandert als er vocht bij komt (het wordt zacht). Nou hadden we het jaar ervoor lekkage van het dak gehad (daarom moest ik hier ook het plafond witten)(8 lagen op die plekken) en misschien was het overtollige water wel naar het laagste punt gelopen, zijnde de muur? Wij legden dit voor aan CB en deze medewerkster achtte het wel aannemelijk. Binnen 2 uur nam een bedrijf contact met ons op en de oplossing wordt bijna uitgevoerd (binnen 1,5 week). Ik was al zo blij en opgelucht dat al het extra werk niet weer op mijn schouders terecht zou komen, dat ik dit aan de medewerkster van CB vertelde. Mijn blijdschap werd nog groter toen er de volgende dag een mooie bos bloemen werd afgeleverd met een allerliefst en meelevend kaartje erbij. Goh, dat doet je (ouwe hart) goed. Lonneke, bedankt!

David
22-03-2019

Wat meer in te leven in de klant en wat meer ondersteuning vanuit Centraal beheer. En niet op basis van een telefonische toelichting van een consument de schademelding af te houden, niet gedekt! Veel consumenten hebben geen kennis van, in dit geval, lekkages etc. Dus wat meer in leven in de klant zou top zijn.

Woonhuisverzekering/opstalverzekering

Vandaag gesproken met een medewerker van de schadeafdeling, centraal beheer. Aangegeven dat er sprake is van een lekkage op de vierde etage, afgelopen dagen natuurlijk hard gewaaid en veel regen, dijkwoning etc. Krijg ik de volgende vraag: waar komt de vocht vandaan? Uit mijn muur en het is goed aan het druppelen! Niet gedekt is: schade door vocht dat door muren komt. Ja maar het heeft hard gewaaid, storm etc. Ik denk dat het daar aan ligt. Schade door neerslag/storm is immers gedekt onder een woonhuisverzekering. Nee is niet gedekt want op basis van uw verhaal komt het vocht door de muren naar binnen en dat is uitgesloten, dat is mijn beoordeling. Oké op welke manier zou het anders naar binnen moeten druppelen? Mmmmmmmm geen antwoord. Wellicht dat de storm, schade aan mijn dak heeft veroorzaakt? Centraalbeheer: ja maar op basis van uw verhaal kan ik al het een en ander beoordelen en aangeven dat het niet gedekt is. Pardon, ik geef alleen door wat ik observeer , ik ben geen expert , geen dakbedekker etc. Maar u kunt dus niet zeggen dat het wellicht gedekt is onder mijn verzekering. Nee dat kan niet want er is geen onderzoek gedaan etc. Nu komt het: maar op basis van mijn verhaal, zonder onderzoek, kunt u wel op voorhand aangeven dat het is uitgesloten. Echt zo schandalig! Vervolgens heb ik via de website van Centraal beheer een klusser ingeschakeld om het een en ander te beoordelen. Conclusie stormschade. Ik ben in afwachting van het rapport en zal deze ook doorzetten naar Centraal Beheer om het een en ander een keer goed te beoordelen. Mensen van de accepatie afdeling zijn altijd vriendelijk en willen je altijd helpen met het afsluiten van verzekeringen etc. Zodra er een schade is dan gaat het toch net even iets anders! Je moet je zelf erin bijten anders heb je gewoon een woekerpolis en ben je voor janlul verzekerd. En het mooie is dat ze geen actie verrichten om de schade te beperken of iets dergelijks. Je moet alles zelf regelen. Ben zelf al 10 jaar werkzaam bij een verzekeraar en het doet mij gewoon pijn om zo slecht behandeld te worden, echt schandalig! Met vriendelijke groet, anoniem.

Mijn schade is nog in behandeling ;)

06-03-2019

Absurde premieverhoging opstalverzekering door Centraal Beheer

Dit jaar werd ik geconfronteerd met een absurde premieverhoging voor de opstalverzekering van Centraal Beheer. Maar liefst 120 % . Daarnaast werd ook nog een premieverhoging doorgevoerd omdat ineens werd aangenomen dat wij met 3 personen onder 1 dak leven. Als het niet correct is dan moest ik maar bellen om te vertellen dat wij niet met 3 maar met 2 personen zijn. Deze manier van communiceren is naar mijn mening verre van fatsoenlijk. Gedurende de 40 jaar dat ik bij Centraal Beheer al mijn verzekeringen had ondergebracht was ik altijd tevreden. Tot nu. Zij zijn met hun absurde premieverhoging - die ook niet meer is uit te leggen - en hun wijze van communiceren nu echt te ver gegaan. Ik ben helemaal klaar met Centraal Beheer en ik zal nu op korte termijn al mijn verzekeringen die nu nog bij Centraal Beheer lopen onderbrengen bij een verzekeringsmaatschappij die nog wel oog heeft voor zijn klanten.

Yvonne
05-03-2019

Absurde verhoging premie met 400 euro

Vandaag de nieuwe polis binnen gekregen voor de woonverzekering. De premie blijkt ineens 400 euro per jaar meer. Ik dacht dat is een fout maar bij navraag kreeg ik een koel antwoord dat zo'n verhoging heel normaal is want ze hadden veel hagelschade ( aan anderen) moeten uitkeren. En dan ben je al je hele leven klant. Op Google gekeken bv bij Rabobank betaal ik minder dan de helft van het nieuwe bedrag. Dus ik ga alles opzeggen. Begrijp hier nog steeds niets van. Normaal heb je een verhoging van een euro of 10 hooguit. Wij wonen gewoon in een rijtjeshuis, niks bijzonders.

28-02-2019

Hele goede service bij schade

Ik ben al heel lang klant bij centraal beheer. Ik had recent schade door met eigen aanhanger tegen garagedeur te rijden. Ik dacht eigen schuld dikke bult, maar na telefonische info bij cb kreeg ik te horen nee hoor meneer valt onder uw opstalverzekering. Aan de hand van de offerte van reparateur en appen foto werd zeer snel 40 % schadebedrag uitbetaald.

Na de reparatie en mailen rekening werd per direct restant schadebedrag voldaan. Ik ben weer zeer vriendelijk, snel en correct geholpen door CB. Juist bij schade spreekt de kwaliteit van de verzekeraar.

20-12-2018

Verdubbeling premie woonverzekering

Vorige week een mailtje ontvangen of ik voor 1/2/19, 1.500 Euro wilde overmaken voor mijn woonverzekering. Met vermelding enkele veranderingen in de woonverzekering.

Blijkt om stijging van 811 naar 1560 te gaan, zelfde verzekering, alleen een andere berekeningswijze voor de premie. Geen toelichting of attentie voor extreme stijging. Bah.

Abbas
01-10-2018

Slechte probleemafhandeling

Jarenlang ben ik trouwe klant van Centraal Beheer. Ik heb jaren geleden een lekkage probleem gehad binnen het toilet wat naar tevredenheid is opgelost.

Nu heb ik 3 jaar geleden een lekkage gehad in de badkamer en keukenplafond aan de leiding en wat stormschade. Tot zover de ene kant van de badkamer. Dit heb ik toen gemeld en het verhelpen van het probleem heeft 3 jaar gekost. Het stormt niet dagelijks in Nederland. Elke keer dacht ik het probleem opgelost te hebben, maar bij het eerstvolgende storm weer lekkage. Ik ben zo eerlijk (en achterof bekenen heel dom)geweest om net zo lang te wachten met declareren, omdat ik de verzekeraar niet extra kosten wilde opleggen. Nu wordt mij vertelt ja we vergoeden het niet, want de wettelijke termijn van 3 jaar is verstreken. Ik word dus afgestraft, omdat ik heb gewacht totdat het probleem is verholpen. 2 weken geleden een tweede schade aan het plafond. Gevolg is dat de medewerkster het erop aanbrengt dat ik de boel probeer te belazeren, omdat het plafond verband heeft met de muur in de badkamer. Ze willen geen expert opsturen, maar ik moet zelf op zoek naar een expert die moet aantonen dat schade aan het plafond geen verband heeft. Gevolg is dat deze experts lastig te vinden zijn. Waarom betaal ik in godsnaam evrzekering als het toch niet wordt vergoed.

11-07-2018

Zakkenvullers werken bij ventraal beheer

Heb woonverzekering die zou je kunnen aanspreken bij schade aan huis heb lekkage gehad waardoor zinken dakgoot lek was en houten dakgootbak gedeeltelijk verrot was moest worden vervangen gemeld bij CB en wat krijg je dan te horen na 2 dagen en na inleveren van schaderapport opgemaakt door een deskundige eerst het is een vervolgschade dus we betalen niks even later krijg ik een ander persoon van CB aan de lijn en zegt u heeft uw huis niet goed onderhouden dus we betalen niet wat voor mij een belediging was want ons huis ziet er perfect uit.Het je reinste plaatboeven bij centraal beheer nog nooit in 35 jaar iets geclaimd gauw opgezegd bij die boeven

Meer Centraal Beheer Woonverzekering reviews