Chicaswinnyalice.com reviews

4.5
Janny
17-04-2024

Wel een goede ervaring met gekochte kleding wel netjes antwoord gekregen op m’n vraag

Alles was netjes verpakt ben super blij met m’n kostuum

Ilse
05-02-2024

Je bestelt iets, betaalt, krijgt dag nadien mail dat je je geld terug krijgt want het er niet meer is. Ga ik terug kijken op webshop, staat er in voorraad. Uur nadien nog steeds. Ik stuur bericht dat ik dit niet ok vind want het nog steeds in voorraad staat. Dan krijg ik terug bericht dat ze het weg deden! Als je webshop wil runnen is dit niet de manier. Tweede maal dat ik iets koop, vorige keer slechte kwaliteit, leek in niks op foto. Wil ik terugzenden: 14€ verzendkosten… ja nou laat dan maar en ruilen kan niet

Anja
23-12-2023

Ik koop een vestje van 70 euro doe hem in de was machine volgens was voorschrift alleen doe ik altijd met nieuwe dingen haal hem eruit helemaal doorgelopen ik kom wekelijks in die winkel dus ga er mee terug word er door de eigennaar gezegt verkeerd gewassen het personeel zei eerst zwart wit loopt altijd door hij kon er niks aan doen schandalig niks daar kopen ze zijn aardig tot er wat mee is word je voor leugenaar uitgemaakt 1x gedragen ik heb hem daar gelaten zeg gooi maar weg ga niet met zo'n goor vestje lopen echt erg ben je dan vaste klant mij zien ze er niet meer wees gewaarschuwd wat een service

Lies
26-10-2023

Zeer slechte service!

Het ziet er zo leuk uit maar pas op als je een probleem hebt dan zijn ze niet thuis. Had een mooie jurk besteld maar de binnenkant was pillig maar goed ik dacht als ik moet retourneren dan ben ik weer 7,00 kwijt. Dus de mooie jurk 2 uurtjes gedragen en de pluis viel gewoon op de grond. ze willen er niks van weten. Ben zo enorm teleurgesteld bestel hier niks meer

Mikkie
17-06-2023

Schandalige service, slechte kwaliteid…personeel is lief… maar worden publiekelijk (in de winkel waar klanten bij staan) uitgescholden en gekleineerd door de eigenaar!

Laat je kind daar nooit voor werken!

Saskia
15-06-2023

Jurk besteld van €52,95. Matige kwaliteit. Vandaag teruggestuurden moest weer verzendkosten à €7,65 betalen. Tel daarbij op de €6,95 die ik al moest betalen, dan ben je dus ruim€14,00 kwijt voor niets!

Bestel dus nooit meer iets bij hen.

Clarinda
02-06-2023

Slechte kwaliteit kleding na 3x dragen blouse kapot zeer slechte service laatste keer dat ik daar besteld heb!

Zoë
28-02-2023

Zeer matige kwaliteit van producten. Nog slechtere klantenservice.

Petra
10-12-2022

Super vriendelijke personeel .

Leuke mode een aanrader om hier te kopen.

Ik kom zeker weer terug.

Alice
04-10-2022

Super mooie winkel , lieve eigenaren die altijd zeer behulpzaam zijn en de tijd voor je nemen.

Fantastisch personeel.

Online ook altijd snel geleverd.

Aanrader deze winkel en webshop

Brigitte
28-09-2022

Ik schrijf eigenlijk nooit reviews maar hopelijk kan ik 1 iemand hiermee behoeden om

Daar niet te bestellen. Via instagram enthousiast geraakt. Bestelling gedaan en sommige topjes vielen echt extreem klein. Geen probleem zou je denken. Maar zodra je wilt retourneren is er niemand meer thuis! Slechte service!

Melissa
20-07-2022

Binnen 14 dagen mijn bestelling geretourneerd. Mailen ze me nu dat ik 3 weken te laat ben met retourneren, wat dus totaal niet klopt. Nu willen ze me het geld niet terug geven. Ik bestel hier in ieder geval nooit meer, kleding lijkt ook op marktkleding. Niet dat marktkleding erg is, maar je kan het op de markt in ieder geval voor paar tientjes minder halen.

Katja
25-06-2022

Had online een jurk besteld en een half uurtje later een verzendmail en de volgende dag al thuis. De jurk is in het echt nog mooier en van goede kwaliteit.

Babs
22-06-2022

Wordt niet gereageerd op pasvorm vragen via Instagram/mail.

Track en trace wordt niet verzonden en retourneren moet je ook betalen.

Veel "blabla" en vooral alleen zichtbaarheid dankzij Sarah Van Soelen. Sunde.

Marja
06-06-2022

Wat een goedkope meuk. Flodderig, gekreukt en overal hangen de rafels aan. Op de foto's lijkt het wel wat (denk die nep merktasjes- en schoenen er even bij weg) maar in het echt is de kwaliteit van de Zeeman nog beter.

Rosalie
02-06-2022

Heel tevreden. Alles super snel binnen, mooie kleren van een goede kwaliteit

Chantal
24-12-2021

Ik heb deze week voor het eerst besteld. Alles is binnen en ik ben echt enorm fan! Er was een klein probleem met een truitje dat ik volledig zelf verkeerd had aangepakt, in alle openheid gemaild en ze hebben het perfect voor me opgelost! Dit laat zien dat ze echt klantgericht zijn en meedenken. Ik ga deze winkel zeker aanbevelen en nog veel vaker bestellen! Nogmaals enorm bedankt voor de service! 👏🏻

Chantal
18-12-2021

Ik schrijf eigenlijk nooit reviews, maar deze moest ik even kwijt. Ik kwam netjes met mondkapje de winkel in. Daar stond personeel zonder mondkapje en dat op de valreep van een harde lockdown. Een mevrouw achter de kassa keek me alleen aan, zei geen gedag en draaide haar hoofd weer om. Ik voelde me absoluut niet welkom (misschien door mijn mondkapje?).

Heb nog een poging gewaagd in de outlet, die er tegenover ligt. Ook daar droeg al het personeel geen mondkapje. Hoe serieus neem je je klanten dan? Hoe kun je half december, terwijl we allemaal ons best doen en ons aan de regels houden, geen mondkapje dragen?

Conny
23-10-2021

Snelle levering, goed verpakt, leuke kleding, betaalbaar.

Desiree
06-10-2021

Ik heb een jas besteld en kreeg een email over de jas dat er een vlekje in zat.Ze hadden eerst telefonisch contact geprobeerd.

Als ik deze jas wilde(laatste mt m) dan kreeg ik 15 euro korting.

Men vertelde ook dat een collega die altijd mt m heeft een mt s droeg en dat deze goed paste.

Ik heb telefonisch contact gezocht en gevraagd of ik een foto van het vlekje mocht.Men vertelde erbij datze echt alles hadden geprobeerd om het vlekje eruit te krijgen maar dat lukte niet.

Na de foto gezien te hebben wilde ik toch heel graag de jas.

Binnen 2 dagen had ik de jas en een dag erna is er al 15 euro op mijn rekening gestort.

Ik heb alles als plezierig ervaren evenals het telefonisch contact en de eerlijkheid over het vlekje.

Jas zit super en ben er blij mee.

Als ik in de buurt ben ga ik zeker een kaar langs de winkel.

Groet,Desiree Fambrene

Meer Chicaswinnyalice.com reviews