Coolblue reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Coolblue ervaringen

Gerald
03-05-2024

Ben heel blij dat ik deze Mac mini en tweede kans heb gegeven. Er is absolut niets mis mee. De computer werkt als nieuw lekker snel en mooi klein van formaat. Zeer snelle levering ook.

Cliff

Duidelijke webshop snelle levering

Nick
03-05-2024

Pakket kwam te laat omdat het niet met de koerier mee was gegeven. Slechte informatie voorziening en iemand bij de helpdesk die niets wilde doen anders dan standaard een dag later leveren.

02-05-2024

Is Coolblue niet meer voor de gewone Nederlander? De webshop is alleen nog in het Engels. Dan moet ik Coolblue overslaan, dat kan ik verkeerd interpreteren en dan heb ik ongewild een probleem.

02-05-2024

Prima service, goede en uitgebreide informatie over het te kopen product

Gert
02-05-2024

Jammer dat het pakje niet onder de carpoort mag,is mijn risico.

Linda
01-05-2024

Snelle service en goede service

01-05-2024

Vlotte en accurate levering. Het enige wat we gewenst hadden was het meenemen door de bezorger van de verpakking.

30-04-2024

Al dikwijls iets gekocht en altijd correcte levering. Dus zeer tevreden klant.

Reijer
30-04-2024

Goede snelle levering tegen goed prijs.

vriendelijk geholpen.

Bertg
30-04-2024

Geen opmerkingen over de kwaliteit, gewoon goed

Henrie
30-04-2024

Alles prima, duidelijke website, goede beschrijvingen, snelle verzending en duidelijke communicatie

Juus
30-04-2024

Duidelijke website en shop. snelle levering, goed (afgesproken) product. de communicatie is grappig, met n glimlach.

Louk
30-04-2024

Dat jullie NIET per telefoon te bereiken zijn in de winkel vinden we absoluut niet kunnen!

Jammer jammer jammer!

30-04-2024

Uitstekende ervaring met jullie en ik licht graag toe waarom.

Het product online besteld en in één van jullie shops afgehaald.

De winkel had voor mij dezelfde "look & feel" als jullie online omgeving, da's best wel "Cool".

Het verschil werd gemaakt door een nieuwe medewerker en zijn inwerk buddy van dat moment. Uitstekend geholpen door deze nieuwe medewerker, de meer ervaren collega bleef stand-by maar gaf tegelijkertijd voldoende "ruimte"" aan de nieuwe medewerker.

Hoewel het best wel druk was ( vrijdagmiddag voor Koningsdag) was de sfeer prettig en straalde dit echte Team Spirit uit. Dat maakte voor mij het echte verschil natuurlijk, klasse!

Lekker doorgaan zo!

MVG,

Erik van Driel

Leo
29-04-2024

Besteld en volgende ochtend geleverd. door post nl

29-04-2024

Alles liep soepel en de bestelling was op de minuut op tijd. Bovendien bezorgd met een glimlach van de sympathieke bezorger. Op de fiets, met tegenwind

Luuk
29-04-2024

Goede service en snel geleverd

CO
29-04-2024

Jammer, maar ik heb schijnbaar de aankoop aite niet goed gelezen, want blijkbaar zat het uitpakken en meenemen van de verpakking van de koelkast niet bij de aankoop.

Het werd dus niet gedaan.

Groetjes JP van Loenen.

Maarten
28-04-2024

Snel te bestellen en duidelijke website

Meer Coolblue reviews