DAS Rechtsbijstand reviews

Maureen
15-04-2024

Meer dan half jaar geduurd voor zaak is opgepakt, ondanks herhaaldelijk bellen en mailen. Geen antwoord. Toen ik ze echt nodig had en het heel urgent werd, abrupt naar extern kantoor geplaatst en gedaan alsof dit mjjn keuze was, waarna deze " vrije keuze" consequenties bleek te hebben. Ook niet bereid als getuige op te treden vanuit gesprekken met tegenpartij. Niet meer bereikbaar. Zaak was sterk maar nu compleet verknald omdat juridische mogelijkheden zijn verlopen, met zeer grote schade. Nu blijken ze dus de tegenpartij te vertegenwoordigen. Ik voel me heel ernstig opgelicht, verraden en misbruikt.

Ed
09-04-2024

Een misleidende organisatie die volop misbruik maakt van het vertrouwen van de cliënten. Ze hebben onze dierbare opgelicht voor een bedrag van bijna 2000 euro. Als ze dit ontkennen dan gaan ze ermee akkoord dat we alle details hiervan met heel Nederland delen inclusief de exacte namen van hun corrupte en zelfs bedreigende medewerkers zoals die van de duistere zogenaamde manager 'Mar.Don.' die openlijk de klanten besteelt. Kortom, een schande voor de gehele mensheid! Laat je niet afzetten door deze afschuwelijke partij als je om jezelf en je dierbaren geeft.

Ester
03-04-2024

Lastig te bereiken. Minimaal een kwartier in de wacht voordat je wordt doorverbonden. Dan krijg je vervolgens een juridisch adviseur, die een standaard briefje toezendt, en dan direct erna een mail: hoe heeft u onze dienstverlening ervaren? (We zijn nog niet eens begonnen .), vervolgens wordt de zaak aangenomen, dan komt in dezelfde zaak een 2e vraag om de hoek kijken en dan zijn ze de draad kwijt. Dan krijg je tig nieuwe adviseurs aan de lijn, om vervolgens te horen dat de zaak onterecht is aangenomen. Hopeloos. De kwaliteit is gaandeweg de jaren verslechterd. Waarschijnlijk zgn efficiënty slagen van t management doorgevoerd.

Karla
08-05-2023

Zoals veelvuldig blijkt wijst Das rechtsbijstand zaken van verzekerden af.

Blijkbaar geldt dit niet voor manifest ongegronde dossiers tegen klokkenluiders. Daar gaat hun jurist zelfs haar boekje ver te buiten door aan te komen draven met juridische ketterijen om de klokkenluider te intimideren. Dit is geen verdediging meer van een client naar recht en waarheid.

09-11-2022

Zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf

Zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf. Das werkt met tweede keus en onbekwame juristen, die nergens anders aan de bak kunnen. Ze zijn alleen bezig hun eigen winkeltje te verdedigen en doen niets voor de cliënt. Zo ook mijn hulpvraag. Het heeft meer dan 3 maanden geduurd en nog geen antwoord op mijn vraag. Elle lange mails geschreven, soms niet eens antwoord. Vele telefoontjes, niet te bereiken of beledigende en discriminerende antwoorden. Klacht ingediend en afgewezen, op basis van onjuiste informatie. Zo ook mijn vervolgklacht. Het is juist de slager, die zijn eigen vlees keurt.

Ik betaal al 9 jaar premie voor de das en dat blijkt nu weg gegooid geld te zijn.

Dit alles ruikt naar oplichting. Omdat ze alleen maar bezig zijn met een ontmoedigingsbeleid, zodat je het uiteindelijk maar opgeeft of een eigen advocaat in moet huren om das aan te pakken.

Begin niet aan das!

Ewout
10-10-2022

Heb een gezinsrechtsbijstand polis echter gezinslid net student af woont op kamers. Geschil met werkgever. DAS netjes gebeld of er dekking is en ja we krijgen hulp. Halverwege het traject meldt DAS opeens dat gezinslid niet meer op het adres van de polis woont en verricht geen bijstand meer, was wel het geval indien er een dagstudie gevolgd wordt. Wat een kansloze club DAS rechtbijstand. Jarenlang premie betaald. Mensen ben gewaarschuwd!

Dre
26-09-2022

Een hopeloos bedrijf wat denk ik te hard gegroeid is zonder te investeren. Het aanmelden van een case is een drama. Vervolgens duurt het een eeuwigheid tot er een jurist wordt toegewezen. Vervolgens blijkt dit een jurist met verkeerde competenties. Een nieuwe toewijzen lukt niet en moet de aanvraag procedure opnieuw starten en ben dan 1,5mnd verder. Dan ziet men onvoldoende aanknopingspunten en wordt de case zonder goed overleg gesloten. Verder duurt het ongeveer 20 minuten per call voordat je de bel carousel gepasseerd bent en iemand aan de lijn krijgt. Deze week voor 35€ aan beltegoed kosten in de wachtrij gestaan. Why….

Nico
19-09-2022

Zeer slecht en klantonvriendelijk bedrijf. Je moet zelf het bedrijf waar je een klacht over hebt aansprakelijk stellen en na 14 dagen sluiten ze het dossier.

Ga me weer melden bij srk, welke in het verleden

Mijn rechtsbijstand verzekering was, tot nationale nederlanden vond dat ik naar das moest gaan.

Das is dus helemaal niks.

Kadri
10-09-2022

De beste verzekering dat ik tot nu toe gehad heb. Als je lid wordt krijg je echt geen spijt van!

Met vriendelijke groet

K. Yildiz

Leon
29-08-2022

Zal er niet aan beginnen,

Je betaald maandelijks en moment dat je hulp nodig heb dan zorgen ze ervoor dat ze er alles aan doen om er maar vanaf te komen en je geen hulp aanbieden.

16-08-2022

DAS is een waardeloos bedrijf. Zelfs na een formele klacht handelen ze zeer laks. Sinds 8 jaar klant en voor het eerst juridische bijstand nodig en ze geven niet thuis. Sterker nog, dankzij het handelen van de “juristen” van DAS is onze positie richting de wederpartij verzwakt door fout op fout van de DAS “juristen”. Hier moet echt tegen worden opgetreden, ondermijnen van het recht door afkopen en bewust vertragen.

Ronny
04-08-2022

Op 26 juli een zaak aangemeld bij Das via mij Rechtsbijstandverzekering van Nationale Nederlanden.

Helaas na een week geen enkele reactie van DAS rechtsbijstand ontvangen, dit ondanks alle aangeleverde gegevens en alle communicatie.

Das was eens naam, maar nu is het niet meer dan een oplichterszooitje en graaiers.

Ga nooit met deze losers in zee, want het is een .organistie.

03-07-2022

Das is een mislijdende organisatie en kijkt alleen naar premie inkomsten en doet verder niets of proberen het af te kopen voor een klein bedrag! Beneden 1000 euro lukt dat!

Ze komen geen enkele afspraak na en zelfs na 10 maand geen uitsluitsel ergens van geven!

Dit is bijna crimineel en oplichting!

Alexandra
16-06-2022

Op 31 mei 2022 heb ik een klacht bij DAS ingediend. Volgens de voorwaarden is de reactietijd 6 dagen. Vandaag is 16 juni 2022 nog steeds geen reactie van DAS ontvangen. Dat betekent dat DAS de consumenten misleidt en aan eigen voorwaarden niet voldoet.

Mart
06-06-2022

DAS is slecht; maar dan ook heel slecht; ze zijn zeer moeizaam bereikbaar, wanneer je iemand te spreken krijg en die belooft dat er terug wordt gebeld dan wordt er uiteraard niet terug gebeld. Om snel van je af te zijn, werd mijn dossier steeds gesloten; weer bellen, weer on hold, weer gesloten en ga zo maar door. Echt slecht. Martin

01-06-2022

Niet bereikbaar. Geen reactie.

Rowan
25-03-2022

Rechtsbijstand binnen 2 dagen is meer rechtsbijstand na 2 dagen, ook heel fijn dat er nu een weekend over heen gaat. Als je tijdig rechtsbijstand nodig hebt, ga dan niet naar DAS!

Reinier
16-03-2022

Toegewezen jurist Das rechtsbijstand vraagt zaken die niet relevant zijn voor de zaak die ik had ingediend. Een jaar geleden had ik een stichting dat 3 kinderen met Autisme bij mij konden logeren en ik daarin mijn eigen begeleiders deelde. Ik heb zelf ook een vorm van Autisme. Hierdoor konden kinderen op een hele kleine groep logeren in het weekend terwijl er permanent een begeleidster bij was, en ik door mijn eigen Autisme de kinderen beter kon begrijpen. De gemeente vond het niet goed dat hier ook een jeugdwet werd ingezet, en mocht dat niet meer gebruiken. Direct aan vraag voldaan. Enkele kinderen die ik als lotgenoot zie, konden bij mij blijven logeren als kennissen. Omdat er geen jeugdwet budget meer werd was waren begeleiders niet meer permanent, maar dat vonden de ouders niet erg. Toen kwam Woonbron, die vond dat ik ook direct moest stoppen met 2 kennissen te laten logeren. ****** ** **** vertegenwoordigt niet mijn recht en buigt met Woonbron mee. Woorden schieten tekort.

Leon
02-12-2021

Aangereden van achteren, met politierapport en al. Maar de verzekering van de tegenpartij reageert niet op het schrijven van de schade af handelaar. Dan doet das dus ook maar niets meer. En op e-mails word gewoon niet meer gereageerd door de das. Bijstand?

28-11-2021

Ik ben tijdens mijn arbeidsconflict super geholpen door dhr. Karharman. In het onderlinge contact gemakkelijk te begrijpen en goed bereikbaar. In officiële stukken uitermate correct en professioneel. Ik kan me geen betere service voorstellen. Zeker een aanrader!

Meer DAS Rechtsbijstand reviews