Jaime
25-12-2023

Bereikbaarheid super slecht. De site ligt er regelamtig uit dan kan je niets inzien en niets doen. Chat schiet niet op, dan eindeloos lang wachten voordat je iemand te spreken hebt. Dit is allemaal al een jaar bekend en nog niet ogelost.Ik zeg op. Auto gestolen dat meld je meteen, sorry het is weekend dan nemen we het niet in behandling. Duurt 30 dagen voordat je iets krijgt uitgekeerd, dat is op deze manier 32 dagen. Je hebt recht op vervangend vervoer haha 5 dagen! En de overige dagen dan? Oh ja dan 12,50 per dag. Alle verzekringen doen dit, na wat gechecked te hebben echt niet. Geen verzekeringen hier afsluiten dus.

04-02-2023

Aanvankelijk ging het goed met aanmelden van de autoverzekering. Na alles ingevuld te hebben, kwam ik niet verder. Met chatten kwam ik ook niet verder. Wel goed en vriendelijk geholpen. Hij gaf me een telefoonnummer om me verder te helpen. Met bellen, na vrij lang wachten, duurt altijd te lang, geholpen door Joop Broekman. Ondanks mijn onbegrip, toch heel netjes en geduldig gebleven. Uiteindelijk is het hem gelukt, ondanks dat ik een beetje kriegelig werd, mij te overtuigen hoe alles in zijn werk gaat en heeft hij mij op een goede en leuke manier geholpen de verzekering af te sluiten.

Rede voor mij om verder te gaan met het afsluiten van de voorgenomen ander verzekeringen.

Nordin

Plus eerlijkheid

Ik was blij verrast

Rua
02-02-2023

Snel en makkelijk online invullen, en eigenlijk binnen half uur is het rond de verzekering

Nawres
01-02-2023

Super simpel afgesloten. Ik ben zeer tevreden

Bertie
01-02-2023

Ik heb online afgesloten. Naar dien contact gehad alles was zo afgesloten mijn autoverzekering

Hj
31-01-2023

Na afgesloten te hebben een keer ingelogd. Later nog een keer en het password werd niet herkend. Nieuwe aangevraagd en mag er een uur niet in. Erg irritant….

Daniel
30-01-2023

Online gemakelijk verzekering regelen.

Zekeriya
27-01-2023

Het voldoet mij wensen.

Ingrid
26-01-2023

Snel en gemakkelijk af te sluiten.

Gretha
25-01-2023

Zo geregeld, eenvoudige uitleg niet moeilijk in te vullen.

Gelijk een mailtje terug met de bevestiging.

Erika
25-01-2023

Wat ik jammer vind is dat ik eind november autoverzekering heb aangevraagd en pas op 25 januari de bevestiging heb gehad dat ik per 1 januari verzekerd ben waardoor ik dus 2 maanden dubbel verzekerd ben ivm. opzegtermijn oude verzekering.

Ciska
24-01-2023

Is goed te doen. Soms zie je niet in één oogopslag wat je nog moet invullen, maar dat wordt dan duidelijk als je verder wil gaan.

21-01-2023

Je word goed geholpen aan de telefoon

Charles
12-01-2023

Ging snel en makkelijk het afsluiten van de verzekering! En mooie premie!

Karine
09-01-2023

Wind ik het prima

DJG
07-01-2023

Snel en duidelijk, beste prijs vegelijking

Otto-Jan
06-01-2023

Uitstekende service en snelle onboarding ondanks handmatige check. Helaas geen bevestiging in eerste instantie dus telefonisch navraag gedaan naar de status. Vervolgens wel goed geholpen

Yazid
06-01-2023