Roos
03-01-2023

Makkelijk af te sluiten.

Kreeg ook een sms zonder aankondiging om in te loggen, dat vond ik verwarrend

Joanna
29-12-2022

Heel snel en simpel

Aat
19-10-2021

Prima af te sluiten

29-09-2016

Slechte administratie en bereikbaarheid

Rechtsbijstandsverzekering. Dit hebben ze ge-outsourced naar DAS. Volgens Ditzo recht op bijstand, DAS administratie weet van niets. Al met al duurde dit zo lang dat het mosterd na de maaltijd was. Ditzo is verder uitermate slecht bereikbaar.

Geen aanrader. Zonde van die 5 jaar premie voor een service die niet geleverd wordt. Natuurlijk direkt beeindigd.

Sanne
30-05-2016

Van het kastje naar de muur gestuurd

In eerste instantie lijkt Ditzo een prima verzekeraar zolang je geen problemen ondervindt.

Net als in zoveel gevallen blijkt goedkoop duurkoop te zijn.

Ditzo mag dan wel één van de goedkopere verzekeringsmaatschappijen te zijn maar wanneer je ook maar één simpele vraag hebt, word je meteen van het kastje naar de muur gestuurd.

Wanneer je belt, lijkt niemand lijkt verstand te hebben van jouw probleem en degene die er wel verstand van heeft kan tijdelijk (lees ALTIJD) afwezig.

Daarnaast geven ze zelf aan flinke onderbezetting te hebben en daardoor geen tijd te hebben voor jou (en je probleem)

Ben je dus op zoek naar een verzekering ? Dan zou ik eerst goed overwegen wat een goedkope premie je waard is, want kwaliteit, zorg en aandacht is bij Ditzo ver te zoeken.

Maris
02-01-2016

Onprofessionele medewerker

Medewerker stelde zeer onprofessionele vragen en gaf onbeleefde antwoorden. Ook kon zij mij niet helpen met iets heel simpels, waar een andere verzekeraar binnen 10 seconden een antwoord op zou hebben. Jammer.

Mario Maduro
16-02-2015

Waardeloos.

Medio december 2013 begon Ditzo dubbel van mijn rekening af te schrijven.

Per 01-01-2015 twee verzekeringen opgezegd.

De aansprakelijkheidsverzekering en de rechtsbijstandverzekering.

Na 14 maanden nog niet van Ditzo af.

Stapels brieven vullen mijn brievenbus.

Het ene dreigement na het andere.

Het is tijd dat ASR SchDEVERZEKERING in grijpt.

Conclusie ...... WAARDELOOS.

Maaike
19-12-2014

Compleet incompetent

De verzekering is ondergebracht bij ARAG. Waardeloos. Zonde van de maandelijkse premie, zonde van je tijd en zonde van alle frustratie mocht het ooit tot een schade komen. Nee, niet verzekeren bij ARAG (Ditzo) maar gewoon een advocaat nemen wanneer de noodzaak zich aandient. Dat betaald zich echt wel terug.

N.
03-12-2014

Zeer SLECHT, zakken vullers. Doen totaal niets.

Ik had een rechtsbijstandverzekering en toen ik deze wou gebruiken. Was het bellen, bellen en nog eens bellen. Ik werd van persoon tot persoon doorgestuurd. En steeds weer moest ik er achter aan belle. Uiteindelijk heb ik het opgegeven en heb de verzekering beëindigd. Ik raad iedereeen aan om NOOITiets van Ditzo te nemen! Het kostte mij geld en ik heb er nooit en dan ook nooit iets voor terug gekregen, totaal geen moeite, niets.

23-10-2014

Boeven en oplichters

Na maanden geprobeerd te hebben mijn autoverzekeringen en rechtsbijstandverzekering op te zeggen is mij dat eindelijk gelukt per 01-02-2014. Zelfs beeindigingspolissen en bevestigings e-mails van deze boeven ontvangen met beeindigingsdatum 01-02-2014. Maar nu anno oktober 2014 (dus 8 maanden later!) sturen ze aanmaningen wegens betalingsachterstand vanaf 01-02-2014, echte oplichters zijn het! Ga nooit met deze boeven in zee !

Mve
08-10-2014

Weten zelf niet wat ze aanbieden

Ik wilde graag weten hoe ik in de rechtsbijstand verzekerd was. Ik heb daar vrijdag over gebeld. Geen uitleg, ik kreeg alleen de voorwaarden toegestuurd. Vervolgens gemaild met de vraag of verkeer er nou wel of niet bij zat, nu woensdag nog geen reactie. Dinsdag maar weer eens gebeld met dezelfde vraag, men wist het niet zeker en zou me terugbellen, nog geen belletje terug gehad.

Goed bereikbaar maar onkundig personeel.

Qua schadeclaims weet ik het nog niet.

B.Slijkhuis
06-10-2014

Een hele slechte Ditzo Rechtsbijstand nooit doen !

We hebben al jaren veel verzekeringen bij ditzo, nooit schade gehad, dus nooit geen problemen.

Maar nu komt het, schade aan huis gemaakt door derde.

Ditzo gemeld, geen probleem u bent verzekerd.

Nu komt arag in beeld.

Schade aan gemeld en ze gaan aan het werk.

Na 8 maanden maar eens gebeld, is nog niet aan gedaan.

weer gewacht weer na 5 maanden gebeld nog niet aan gedaan.

na 3 maanden andere arag "advocaat", het zelfde verhaal begint weer opnieuw.

Nu na 2 jaar is er helemaal niets gedaan, ik heb de moet opgegeven.

Brief naar Ditzo tnv directeur, geen reactie.

Nu maar de zooi opgezegd, op begeleidende brief ook geen reactie.

Ga nu al mijn verzekeringen maar na een andere maatschappij over brengen

Wat een preuts toko, nooit geen Ditzo meer, lekker goedkoop, ja zo kan ik het ook, zonder kosten 1 woord WAARDELOOS

18-02-2014

Op 5 januari 2014 heb ik via het contactformulier aan Ditzo verzocht mijn rechtsbijstandsverzekering te beëindigen. Hier kwam geen reactie op. Dus op 19 januari 2014 heb ik nogmaals, dit keer per email verzocht (ditzo@ditzo.nl) mijn rechtsbijstandsverzekering te beëindigen. Ook hier heb ik tot op heden geen reactie ontvangen. Later geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken en ook daar geen contact. Na ruim 5 minuten in de wacht heb ik het opgegeven. Op 30 januari wederom via internet mijn klacht neergelegd en verzocht mijn verzekering te beëindigen. Ook dit zonder resultaat. In de tussentijd loopt de premie betaling maandelijks wel door. Ik vind dit niet kunnen en ongelofelijk.

Ditzo Voor mij 'ditNIETzo'

Bel ons gerust staat er dan nog doodleuk onder hun automatische antwoord.

Volgens mij zit er niemand bij de telefoon want het lukt nooit om telefonisch contact te krijgen met ze.

Wil
03-02-2014

Erg raar wat er momenteel bij Ditzo gebeurt.

Premies worden niet afgeschreven, of naar de verkeerde rekening. Rechtsbijstandsverzekeringen worden afgebouwd, Mijn Ditzo is afgeschaft.

Grote problemen bij dit bedrijf?

26-12-2013

Vanaf 2014 ga je 200 euro eigen risico betalen bij de ARAG (DITZO). Voor mij reden om direct over te stappen.

09-10-2012

Het gaat via de ARAG die al jaren een slechte naam heeft op het gebied van rechtsbijstand verzekeren, maar het is in het algemeen zo dat een rechtsbijstand verzekering bij een schade zeer teleurstelend is , je verwacht er het zelfde van als van een echte goede advocaat maar dat is nooit zo , omdat altijd een student

in de rechten je zaak gaat behandelen, of nog erger wat kennis betreft. sommige verzekeraars schakelen wel uiteindelijk wel een echte advocaat voor je in ,

maar dat zijn grote uitzonderingen, eigenlijk moet je bij schade zelf een advocaat inschakelen die de rechtsbijstand verzekeraar er op gaat wijze wat je rechten zijn!

09-10-2012

Ik had pech dat ik alleen een rechtsbijstandverzekering had voor mijn auto. Daar ik een ongeval heb gehad met de fiets door aanrijding van wielrenners met verstrekkende gevolgen voor mij en de daders niet bekend zijn heb ik mijn rechtsbijstand verandert. Ik heb nog geen gebruik hier van kunnen maken. Dit omdat het pas is afgesloten na het ongeval daardoor heb ik er nog geen gebruik van gemaakt. Ik hoop dat het niet nodig meer is voor de toekomst maar ik weet nu een ongeluk zit in een klein hoekje en een goede rechtsbijstand had mij heel veel minder zorgen opgeleverd.

26-09-2012

Alleen ervaring met het afsluiten van deze verzekering. Lekker simpel, snel en goedkoop.

24-09-2012

Ervaring heb ik nog niet met U, maar ik heb een verzekering afgesloten vanwege de duidelijkheid van de site en de redelijke kosten .

Uiteraard hoop ik er geen gebruik van Ditzo te hoeven maken, maar verzekerd te zijn geeft wel een prettig gevoel .

22-09-2012

Gelukkig heb ik nog geen productconfrontatie gehad, dat hoop ik eerlijk gezegd ook niet te krijgen.

Arag staat prima aangeschreven in de verzekeringswereld en Ditzo heeft ook een naam hoog te houden, dus ik heb er wel vertrouwen in.

Mijn cijfer is derhavle ook alleen gebaseerd op het 'afsluitgemak', de duidelijkheid van de site en de lage kosten.

Als ik onderstaande negatieve reacties lees, zie ik alleen maar gefrustreerde mensen die verzuimd hebben eerst de voorwaarden door te lezen voordat ze de verzekering hebben afgesloten. Voor die paar tientjes ben je namelijk niet overal voor verzekerd.

En stukken die zoekraken zijn nu eenmaal in elk bedrijf een probleem, wellicht handiger om zoiets via een ander medium te sturen, er ligt ook nog een stukje verantwoordelijkheid bij de verzekerde zelf. Het faxen (over de schutting gooien) en wachten of er iets mee wordt gedaan is ook riskant, zeker als het gevoelige informatie is. Even nadenken dus.

Al met al, sta ik nog steeds positief tegenover Ditzo.

Meer Ik kies zelf van a.s.r. Rechtsbijstandverzekering reviews