E.ON reviews

Periode2021

Wiebe
23-04-2021

Dit zou een dochter of zuster van Essent zijn

Probeer hier een „wiederrufung“ te maken. Dat lukt zelfs al niet want er is geen Vertrags nummer en op Kunden nummer is er niets te vinden. Heel bijzonder. Uiteindelijk blijkt 12 mei er een contract te komen . Heel bijzonder dat er een contract komt na ingangsdatum van levering?

Joep
22-03-2021

Criminelen

Het zijn oplichters. Eerst halen ze je naar binnen als klant door een laag maandbedrag van € 300,=voor te stellen. Vervolgens komen ze met een jaarafrekening van €11.000,=. Bij de rechtzaak wordt dan gesteld dat ik maar moet aantonen dat de meters niet kloppen. Maffia is het!

27-04-2018

Al maanden aan het wachten op een correcte afrekening

Sinds december wacht ik op een correcte afrekening. De meterstand die is gehanteerd is nooit opgegeven door ons en ook niet door de nieuwe bewoners van onze woning. Bewijslast lag vervolgens bij mij. Aangetoond in januari. Meer dan 10 telefoontjes verder. Veel minuten in de wacht met een vervelend muziekje. Veel vriendelijke woorden en excuses. Maar helaas tot op heden geen resultaat. Mensen pas op voor Eon!

Sander
14-11-2017

Mooie verhalen maar zodra het rond is weten ze nergens iets van

Mijn werd een maandbedrag voor gesteld en afgesproken en bij de eerste afschrijving was het maandbedrag met 31 euro per maand verhoogd. Ook werd mijn verteld dat de overstap geheel kosteloos zou zijn. Echter na over gestapt te zijn blijkt hier ineens een maximum aan te zitten en blijf ik met de overige kosten zitten. Voordat ik ging overstappen had ik duidelijk gevraagd of hier kosten aan zaten en werd mij nogmaals verteld dat het kosteloos was. Heb nog nooit zoveel spijt gehad van een overstap en zou iedereen die overstapt naar e-on willen adviseren om alles op papier te zetten Met vriendelijke groet, Een klant die spijt heeft van de overstap.

Martine van der Elsen
04-07-2014

Uitermate slecht

Communicatie verloopt slecht. Klachten wordt niets mee gedaan. Per mail is er geen communicatie mogelijk, men reageert gewoon niet. Rekeningen worden afgeschreven, terwijl deze al betaald zijn. Opgedane schade hierdoor wordt niet vergoedt, de fout ligt namelijk nooit bij E-on. In plaats van het geld dat ik terug had moeten krijgen, hebben ze geld afgeschreven. Het geld dat ik terug moet krijgen, wacht ik al een maand op.

Nooit ga ik terug naar E-on en ik raad het absoluut niemand aan bij deze maatschappij iets af te sluiten.

Mevr. D
09-04-2014

2 jaar contract 4 maanden Gratis stroom, NIET DUS!

De telefonische aanbieding was 2 jarig contract met 4 maanden gratis stroom. Ik zei dit telefonisch toe, na eerste jaar bleek de stroom en Gas andere prijzen te hebben dan me was toegezegd! Mij werd telefonisch verkocht: Indien u hetzelfde verbruik hebt, kunt u NOOIT bij hoeven te betalen want, u krijgt bij dit jaar 4 maanden gratis stroom en de stroom prijzen zijn hetzelfde dan afgelopen jaar alleen het gas is minimaal € 0.02 cent duurder, maar dat compenseert door de 4 maanden gratis stroom. Ik heb me nog nooit zoooo bestolen gevoeld, natuurlijk na heeeeel veeeel gemail, werd mij uit coulance een kleine vergoeding aangeboden . Het voelt aan als ik steel 10 diamanten bij een juwelier en geef dan uit coulance er 3 terug.....want.... U kunt toch niets bewijzen ! zegt de E-on. Wij hebben namelijk een bevestiging gestuurd en u heeft nooit gereageerd! Nee klopt ik had vertrouwen in de E-On, het is namelijk een grote maatschappij en laten we wel wezen het is toch aan de telefoon toegezegd. Ik heb in twee jaar eerst verkeerde rekeningen gehad: sorry Mevr verkeerder factor berekend en later een dubbele gasprijs en geen 4 maanden gratis stroom. Mooie Actie! Ik heb alle namen van de personen waarmee ik gemaild heb genoteerd, echter het feit "U kunt toch niets bewijzen Mevr. "...... In een menselijke wereld zou men denken aan fatsoen.

VERKOOPMETHODEN: Asociaal; telefonisch toezegging is in hun ogen niet te bewijzen dus een mondelinge afspraak geld bij dit Duitse bedrijf NIET

29-11-2011

Enkele maanden geleden zijn wij (mijn gezin en ik) overgestapt naar E.ON. Prima overstap service, alles werd perfect geregeld. Snel over kunnen gaan naar onze nieuwe energie leverancier! Telefonisch contact gehad werd zeer goed geholpen. Geen “ik verbind u door met mijn collega” of “ik bel u spoedig terug” verhalen. Gewoon eerlijke heldere antwoorden! De prijs/kwaliteit verhouding is goed, ik betaal minder dan bij mijn vorige energie leverancier. Ook bellen gaat makkelijk, geen dure 0900 nummers maar gewoon lokaal tarief. Mocht er ooit wat zijn krijg je ook geen rekeningen van honderden euro’s. En je hebt bij E.ON een vaste prijs, daar houd ik nou van! Doordat ik bij E.ON zit heb ik al een hoop geld bespaard. Dus de bespaar tips die op de website staan heb ik niet nodig. Hierdoor kunnen wij nu eens per maand met het hele gezin uit eten gaan zonder dat we duurder uit zijn dan bij de oude energie leverancier! E.ON raad ik aan iedereen aan, een 10 geef ik ze!