Europeesche Verzekeringen reviews

3.3

Diana
22-02-2023

Al ruim 20 jaar reis/annuleringsverzekering bij Europeesche. Pasgeleden reis moeten annuleren vanwege een ongelukje waarna een operatie, waardoor tijdelijk niet kunnen lopen. Zonder problemen reisgeld teruggekregen. Toevallig ook al zo'n 3 jaar geleden, vanwege persoonlijke omstandigheden reisgenoot, mijn reisgeld terugontvangen.

Tot op heden een goede verzekering.

Sanne
29-01-2023

We hebben een annuleringsverzekering afgesloten bij Landal bij de Europeesche verzekering. Zaak was eerst afgesloten zonder resultaat. Na veel mailen en bellen hebben we weer alles moeten sturen en u na 1,5 maand hebben we bijna al ons geld terug

V zwart
23-12-2021

Dit zijn Oplichters! Mijn telefoon is kapot gegaan op vakantie bij thuiskomst meteen contact opgenomen met europeesche verzekeringen. Alle stukken waarom ze vroegen heb ik aangeleverd heb een iPhone 11 pro die niet meer te maken viel. Ben bij applestore geweest voor offerte die zeiden kost 629,- Na een maand wachten krijg ik een e-mail waarin staat dat ze 200 willen vergoeden. Ik raad iedereen aan om zich hier nooit te laten verzekeren. Vraag me af dat als je een duur horloge heb terwaarde van 12000,- en hij is kapot of word gestolen dan schepen ze je ook af met 500,- Nogmaals wegblijven bij deze verzekering ze willen alleen maar geld binnenharken maar als er iets is vergoeden ze bijna niks!

23-12-2021

Niet met deze partij in zee gaan! OPLICHTERS!

Schade op vakantie aan telefoon. Bij terugkomst meteen contact opgenomen met Europeesche Verzekeringen en ik moest een paar vragen formulieren invullen. Zo gezegd zo gedaan. Binnen 10 dagen zou het afgehandeld zijn. Na 2 weken krijg ik een email dat ze aanvullende informatie wilden zoals tot in de detail hoe het gebeurt was en een offerte van de reparatie indien nog mogelijk was. Ik ben na de winkel gegaan en heb een offerte van 385 euro. Nieuwprijs is 580 euro. Na 2 weken krijg ik een mail dat ik 108 euro vergoed zou krijgen. Ik ga proberen om alle stukken nog op internet te krijgen zodat iedereen alles ken zien. Ik heb contact opgenomen en ze zeiden ja mobiele telefoons geven wij nooit veel vergoeding voor. Wist niet wat ik hoorde. Ga niet inzee met deze OPLICHTERS! Willen alleen maar INNEN! De stukken van de hele afhandeling plaats ik nog zodat iedereen het zelf kan zien!

RW
30-12-2020

20+ jaar premie betalen

Al meer dan 20 jaar premie betaald, maar als je dan 1x een annulering probeert te regelen zit juist dit "niet meer in het pakket", terwijl ik zelf nooit de verzekering heb veranderd, dat hebben hun zelf gedaan.

Margreet
26-08-2020

Geweldig !

Wij hadden een camperreis geboekt naar Canada

In augustus 2020

Maar ik kreeg problemen met heup en knie

Volledige aanbetaling 2800.00 euro

Terugbetaald gekregen!

Een zeer tevreden klant

Laurens
27-07-2020

Oplichting op hoogniveau

Feestreis viel door corona in duigen, vliegtickets geld weg europeesche verzekering werkt niet. Vroeg daarom geld terug van de gestorte premie, er was toch niets meer te verzekern. Geen reactie. Oplichters net als ryanair. Conclusie ik vlieg nooit meer en verzeker ook niets meer geld is en blijft weg!

18-03-2020

Doodzieke dochter mag niet terug

Mijn dochter heeft op Bali Dengue opgelopen en heeft kantje boord in een prive kliniek gelegen.

Nu gaat het gelukkig iets beter en mag zij hoogstwaarschijnlijk morgen weer naar huis.

Snap dat het Corona tijd is en dat de verzekeringsmaatschappijen overvraagt worden, maar dat je er niet een medische noodzaak aan toe wil kennen dat zij nu naar huis kan vind ik onbegrijpelijk.

Het is het seizoen voor het Dengue virus (muggen) nu nog een besmetting en het kan fataal aflopen.

Stuk uit de polis voorwaarden van de Europeesche "Wordt u of een van uw verzekerde reisgenoten tijdens de reis

minimaal één nacht in het ziekenhuis opgenomen? Dan heeft u ook recht op een vergoeding op basis van afbreking van uw reis."

Accepteer dit niet

Anton
16-01-2020

Geen reactie, al maanden niet.

Schade aangemeld. Laptop gestolen op de luchthaven. Al jaren bij elke reis alle mogelijke verzekeringen aangeschaft. Wil ik er over bellen, onbeschoft behandeld worden, ophangen als ik vriendelijk vraag naar stand van zaken. Geen reactie op de mail. Al maanden niet.

Daan
01-07-2019

Annulering Vakantie

Zeer tevreden. Na ziekenhuisopname en operatie de vakantie moeten annuleren.

Na het aanleveren van alle bewijsstukken hebben we het gehele bedrag terug gekregen. Echt niet verwacht door alle spookverhalen die je leest over de Europeesche.

Anthony
08-03-2019

Verzekering wilt gestolen spullen niet uitkeren

Februari 2019 ben ik naar cuaracao gegaan voor 9 dagen ontspanning, echter werd op het strand toen ik even heerlijk was weg gevallen in het zonnetje voor 30 minuten mijn spullen gestolen, dit gelijk gemeld bij de verzekering en daarna ook naar de politie gegaan voor aangifte. Terug in Nederland alles opgestuurd en je raad het al oordeel is dat ze niet uitkeren omdat ik niet al het mogelijke heb gedaan volgens hun? Totale onzin! Gelukkig rechtsbijstand dus word vervolgd

Ernie
03-11-2018

Dit kun je geen verzekering meer noemen

Deze organisatie is gespecialiseerd in het ontwijken van claims, ook als deze aantoonbaar terecht zijn. Zorg voor een goede rechtsbijstandverzekering als je hier een reisverzekering wilt afsluiten. Geef vooral niet op. Ik heb uiteindelijk ook gelijk gekregen na heeeeel lange tijd! Het zijn zeer onvriendelijke en gevoelloze types hier.

Katja
15-10-2018

Extra kosten vergoed

We hebben extra kosten tijdens onze reis moeten maken door de vertraging van eerste vliegtuig, en die zijn vergoed door de Europeesche V. Bedankt!

H.
12-07-2018

Schade aan fotocamera

Schade gemeld met online formulier, nota’s en foto’s toegestuurd. Of dit niet voldoende was, bleven ze maar vragen en bewijzen vragen. Heb de de kleine letterjes helaas van de polis achteraf gelezen maar dit is een maatschappij die liever helemaal niet of het liefst zo weinig mogelijk uitkeerd. Van verzekeren is bijna geen sprake, dit is puur geld opstrijken. Jammer dat de verzekering via een link bij de reisorganisatie gedaan ipv eerst goed verder te kijken.

Nele
08-07-2018

Enkel behulpzaam zolang ze geld aan je kunnen verdienen

Duur voor wat ze in realiteit aanbieden en in realiteit weinig dekking

20-04-2018

Europesch verzekering niet doen

Raad het af want doen heel moeilijk en helpen je niet of nauwlijks maar wel betalen elke keer tot je een aanrijding krijg zijn ze ineens niet thuis

20-01-2018

Bijzonder onbetrouwbare maatschappij

Zij doen er alles aan om een terechte schadeclaim af te wijzen. Als je daar in verweer gaat, zeggen ze gewoon de polis op zonder reden

Stefaan
14-04-2017

Annulatieverzekering die men niet kan gebruiken

Mijn beide kinderen ( en vriend van dochter) hadden bij europeesche verzekering een annulatieverzekering afgesloten. Door omstandigheden kreeg mijn zoon geen visum voor de bestemming. Volgens europeesche verzekering kunnen ze niet gebruik maken van de annulatieverzekering omdat het zijn schuld is dat hij geen visum krijgt ondanks het feit dat hij bij het boeken van de reis hiervan niet op de hoogte was. Medereizigers kregen ook geen vergoeding ondanks een rijkelijk betaalde verzekering van om en bij de 400€. Zelfs de meerprijs die mijn dochter en haar vriend diende te betalen om alsnog op reis te kunnen vertrekken konden ze niet verhalen!

M v
20-10-2016

Rekenen precies om niet uit te keren

Reageren traag en wat ze reageren is om je claim af te wijzen. Rekenen precies dat je claim niet uitgekeerd hoeft te worden. Wel premie opstrijken maar als er geval voordoet waar je juist de verzekering hebt afgesloten zijn ze zakelijk en wijzen alles af. Geen mogelijkheid tot persoonlijke oplossing of coulance, geen medeleven.

11-07-2016

Waardeloze reisverzekering

Men communiceert slecht, info nauwelijks op te zoeken via Internet, aan de telefoon zeer klantonvriendelijk.

Een absolute afrader dus!

Meer Europeesche Verzekeringen reviews