Fietsenstunt.nl reviews

7.7
Thierry
17-04-2024

Prijzen zijn misschien aan de lage kant en dat brengt dezelfde service met zich mee.

in 75% van de gevallen wordt er niet gereageerd als je een bericht naar service stuurt, er wordt geen log van afspraken bijgehouden. Er wordt niet onderling gecommuniceerd. Wanneer je een nieuwe fiets besteld wordt hij pas na ruim 4 weken met de verkeerde verzekering afgeleverd. Een defecte fiets wordt verkeerd aangemeld bij de service partner (fietsned) welk pas na 3 weken een keer tijd heeft om naar je defectie fiets te komen kijken. Mijn fiets is na al vanaf begin feb defect (nu 17 april) en ik mag hopen dat ik hem weer over een maand heb. dus mijn advies wil een goedkope fiets met GEEN service dan kan je deze bij hen aanschaffen

Wietske
19-01-2024

Een fiets via lease a bike bij de fietsenstunt aangeschaft. Er zou na drie maanden een afstel afspraak zijn die vervolgens gedeclareerd is als een onderhoudsbeurt. Alsof dat nog niet erg genoeg is mailde ik over een lekke band, kreeg dagenlang geen antwoord maar vervolgens bleek bij de volgende fietsenmaker dat mijn onderhouds budget op was omdat de fietsenstunt de lekke band wel had gedeclareerd. Om vervolgens niet meer te reageren op de vraag om uitleg.

Dus als je je geld kwijt wilt is dit de winkel waar je heen moet.

Suus
11-01-2024

Kan ik ook 0 sterren geven? weet niet eens waar

Te beginnen.koop geen fiets bij dit

Bedrijf, waardeloos. Wacht al 3 mnd op m'n

Pestelde fiets, ik moet er zelf achteraan gaar

Anders word ik niet geïnformeerd. Blijkt na 3 mnd

Dat de fiets niet kan worden geleverd, op mijn

Verzoek geven ze 49 euro korting op een andere

Fiets. 49 euro! vervolgens, na 20 dagen!

Antwoord dat ze akkoord gaan met mijn voorstel,

Vraag ik wat de levertijd is: geen antwoord, ook

Niet als ik bel en ze wederom beloven me te

Mailen. Echt ongelofelijk. Nu wachten op mijn

Geld terug, nog nooit zoiets meegemaakt. Ik gun

De medewerkers een cursus sociale

Vaardigheden, wat een slecht beleid hebben ze

Bij fietsenstunt, het is echt goed mis daar.

11-11-2023

Qwic Prd9 met 735Wh,

Na reeds problemen met voorvork, krankas en vrijloop achteras…

Gratis servicebeurt van Lakkie na 3 maanden aanschaf.

Fiets opgehaald,

Tijdens terugweg naar huis gaf het display aan dat de accu zo goed als leeg was.

Thuis op de lader,

Merkte aan het uiterlijk van de accu vreemde gebruikerssporen en de accu laadde niet goed op.

Accu uit laten lezen bij Rijwielhuis Hem…

Lakkie heeft mijn nieuwe accu verwisseld voor een oude!

Bewijs aantoonbaar en mag opgevraagd worden.

Annet
05-09-2023

Bij het filiaal in Hoorn 2 elektrische vouwfietsen gekocht. Binnen 9 maanden 1 van de opladers kapot, waarop 2 jaar garantie zit. Persoonlijk bij het filiaal in Hoorn geweest op 25 mei en geen probleem er zou een nieuwe besteld worden.

Bijna 4 maanden, 10 telefoontjes naar de klantenservice, 6 e-mails verder en nog steeds geen oplader! Wij moesten zelf maar contact opnemen met de fabrikant was de oplossing van fietsenstunt, echter deze kan alleen door dealers van het merk gebeld worden en niet door klanten!

Fietsenstunt laat niets meer van zich horen! Als

Je een fiets koopt alle behulpzaamheid, maar bij Klachten mag je het gewoon zelf uitzoeken en geven zij moet thuis! Waardeloze service!

Ernst
05-11-2022

Kwam gisteren bij fietsenstunt in Hoorn, wilde een afspraak maken voor mijn schoonouders voor elektrische fietsen.

Maar omdat mijn schoonvader slecht te been is dacht ik fiets eerst even langs ik was met mij racefiets, het regende wat dus dacht nou vraag ik gelijk of men een racefiets spatbordje hebben.

Geen probleem zegt de verkoper, vroeg of hij hem er ook even op kan zetten, dit moest hij aan zijn collega Peter vragen.

deze kwam en zei dat dit vijf Euro kost. Hij is hier nog geen twee minuten mee bezig geweest, een hele dure service.

Ben maar naar een ander winkel op de Grote Noord gegaan voor een afspraak te maken voor de 2 elektrische fietsen.

Als de service zo slecht is bedenk ik me wel twee keer om daar wat te kopen.

14-10-2022

Een dikke dikke 10. Wat een vriendelijke mensen en uitstekende service. Wij durven te zeggen dat er geen fietsenwinkel bestaat die nog een betere service kan bieden.

Hockx

Geert
06-05-2022

Via Fietsenstunt.nl een aantal accessoires besteld voor mijn fiets. De artikelen zouden binnen 3-5 werkdagen geleverd zijn, maar inmiddels heb ik na ruim 2 maanden nog niks ontvangen. Van proactief informeren is op geen enkele manier sprake geweest. Zelf heb ik aantal keer gebeld en werd ik vriendelijk te woord gestaan. Daarbij kreeg ik als compensatie voor het lange wachten zelfs een tegoedbon toegestuurd en werd beloofd dat mijn bestelling snel geleverd zou worden. Helaas zijn ze de laatste belofte nog steeds niet nagekomen.

In een eerder stadium heb ik een negatieve en eerlijke review geschreven op Trustpilot (2-sterren). Deze is door Fietsenstunt gerapporteerd omdat deze in strijd zou zijn met de richtlijnen en derhalve verwijderd. Dat verklaart het hoge reviewcijfer. Ik kom hier zelf niet meer terug.

Jaap
05-02-2022

Waardeloze service bij Fietsenstunt. Mijn fiets werd niet-fietsklaar afgeleverd: remmen en versnellingen waren niet afgesteld en er ontbraken schroeven, waardoor het bagagerek rammelde.

De telefonische klantenservice verwijst je vervolgens door naar je plaatselijke fietsenmaken.waardeloos! Tip: koop niet bij Fietsenstunt!

23-11-2021

Compensatie voor de beschadigingen gratis fietsmand.

Vorige jaar een kinderfiets besteld. Dit was tijdens de black friday actie. Leuke extra korting van eur 50,-. Fiets zou december worden geleverd. (6 weken later). Helaas door Corona vertraagd. Alle begrip voor. Het zou nu augustus worden. Helaas Augustus geen fiets. Levertijd weer vertraagd, nu naar half november. Inmiddels de fiets ontvangen na bijna 1 jaar wachten!. De fiets is overal beschadigd. Helaas niet paar krasjes, maar echt grof. Fietsstunt foto's gestuurd, geen reactie. Goedkoop is duurkoop, je krijgt een nieuwe beschadigde fiets geleverd die lijkt op 2e hands. Zeer jammer en dat na 1 jaar wachten. Nooit weer fietsstunt!

Klaas
26-10-2021

Toen ik bij jullie in de winkel kwam ben ik voortreffelijk geholpen. Al ben ik misschien niet de makkelijkste, de verkoper nam alle tijd voor me. De zaak heeft een rustige uitstraling, je wordt vriendelijk aangesproken en als je dat wil kun je ongestoord rustig verder rondkijken. Bij binnenkomst waren we van plan alleen even rond te kijken, maar we waren snel om toen we met de fiets een proefritje gingen maken.

Al doet de naam van de zaak (De fietsenstunt) dat niet vermoeden, de winkel is een aanrader.

Helaas hebben we slechts drie dagen van de fiets kunnen genieten, mijn vrouw overleed geheel onverwacht. Bijzonder sympathiek van u dat we de fiets weer konden inleveren.

Dus: wie aan een nieuwe fiets toe is, moet regelrecht naar De Fietsenstunt gaan. Je wordt er voortreffelijk geholpen.

Marit
22-07-2021

Top klantenservice

Ik heb mijn fiets bij Fietsenstunt besteld omdat de levertijd bij een andere fietsenwinkel ineens maanden langer bleek te zijn dan afgesproken. Fietsenstunt heeft mijn fiets op tijd en netjes afgeleverd. Helaas bleek er daarna een probleem te zijn met de fiets, maar ook dat is snel en met veel persoonlijke aandacht opgelost. Omdat wij eenzelfde fiets met hetzelfde probleem van de andere fietsenwinkel hebben en zij het probleem maar niet opgelost kregen, is Fietsenstunt zelfs bijgesprongen om ons aan een vervangend onderdeel te helpen voor een fiets die niet bij hen gekocht is.

Al met al dus geen totaal vlekkeloze ervaring, maar je kunt met een gerust hart je bestelling plaatsen bij Fietsenstunt want als er iets is, dan lossen ze dat snel en vriendelijk op. Complimenten!

Michael
12-05-2021

Waardeloze service!

Contact gezocht met Fietsenstunt. Na een week eindelijk een reactie, maar met vragen die ik al benoemd had in het schrijven (dus waarschijnlijk gewoon niet gelezen). Na mijn antwoord (nu ruim anderhalve week geleden. niet meer gehoord van Fietsenstunt. We willen nog steeds graag 2 e bikes kopen, maar 1 ding is wel duidelijk. het gaat geen fietsenstunt worden.

Twan

Aanrader

Hele snelle en vlotte bestelling. Heldere en duidelijke communicatie, bezorgdag was zo geregeld. Goede bezorgservice en rijklaar zoals ze ook beweren. Top aankoop en kan ze iedereen aanbevelen.

Jannes

Klasse bedrijf

Mooie fiets aan kunnen schaffen bij Fietsenstunt en in de winkel goed geholpen door het personeel. Bij levering helaas wat schade aan het zadel door het transport, wat helaas kan gebeuren, maar meteen opgelost en dezelfde dag nog een passende oplossing geboden (nieuw zadel). In iedere geval een heerlijke fiets om mee te fietsen en een goede service.

Goede service

Al een tijdje op zoek naar een mooi verjaardagscadeau voor m'n zoon, vond het echter moeilijk om de juiste maat te bepalen maar werd door een vriendelijke dame van de klantenservice keurig hiermee geholpen. En ik kreeg de fiets, afgemonteerd en al aan huis afgeleverd. Zeer tevreden.

Super service!

Vorige week langs geweest in de winkel om een nieuwe fiets uit te zoeken, deskundig geholpen door het personeel. Vandaag mijn fiets bezorgd gekregen en hij fietst heerlijk. Bedankt fietsenstunt!

26-04-2021

Bij garantie geeft fietsenstunt niet thuis

Slot defect na 1 jaar. Fietsenstunt geeft aan dat dit niet onder garantie valt omdat het "slijtage-gevoelig" onderdeel is. Jammer. Volgende keer geen stunt meer.

Jgm
23-04-2021

Communicatie bar slecht, lange wachttijd telefoon

Vorig jaar Sparta Smart M11 e-bike gekocht.

Eerst werd een verkeerd model afgeleverd. Daarna was de geleverde fiets in enkele weken stuk, ketting-/aandrijfwiel geheel losgekomen van de fiets, verkeerde boutjes. Reparatie heeft vele weken geduurd, zonder communicatie. Nu is de fiets alweer stuk, email gestuurd (geen zin om lang in een telefonische wachtrij te hangen), nog steeds geen antwoord. 3 dagen geleden.

Huib
03-04-2021

Wat een top winkel!

In Hoorn geweest voor een nieuwe fiets, super fijne medewerkers met veel kennis van alle fietsen.

Nemen ondanks de drukte in de winkel toch tijd voor iedere klant. Erg goed geholpen bij de keuze van mijn nieuwe fiets. Vervolgens wilde ik toch nog wat extra bestellen toen ik al thuis was, even de klantenservice de dag daarna gebeld. Daar moest ik helaas wel 15 min wachten door 6 wachtenden voor mij, maar daarna goed geholpen en de producten werden keurig toegevoegd aan de bestelling. Ik zou iedereen aanraden om hier een fiets te bestellen.

Meer Fietsenstunt.nl reviews