Goedkoopmeubelen.nl reviews

6.3
Periode20222021

Renata
11-09-2022

Kok is TOP, wat een leuke goede meedenkende service, ik kon niet kiezen in de webshop, heb gebeld, een aller aardigste dame aan de telefoon, die ook werkelijk met mij meedacht, en me aanbood beide tafels langs te brengen en ter plekken kijken welke het beste past, geweldig, ik heb dit nog nooit zo meegemaakt, en dan nog niet naast de deur hoor, ik woon in zeeland. ik ben de dame dankbaar, want mijn eerste keus tafel stond totaal niet, dus de 2de gehouden, dit noem ik nog eens SERVICE, en ik blij met de mooie tafel, dank je wel, groet Renata

Nassira
07-04-2021

Vaste klant

De familie is al jaren vasten klanten bij goedkoopmeubelen.nl en nu ik ook! Prachtige bankstel van goeie kwaliteit kunnen scoren precies in de maat en vorm die ik wil. Stof en kleur uitgekozen en ook me eetstoelen bij hem laten maken met exact de zelfde stof. Ik kan niet anders zeggen dan WAUW. Snelle levering en betaalbare prijzen. Ik ben zeer tevreden en ze zullen me vaker zien terug komen.

Bob
02-04-2021

Geannuleerde bestelling

Begin januari heb ik een dressoir en lamp besteld. Wanneer duidelijk was dat ze niet op tijd konden leveren ivm corona hebben ze me gebeld om te zeggen het veel langer zou duren. Ik heb er toen mee ingestemd dat ik tot eind maart kon wachten. Begin april had ik mijn bestelling nog niet ontvangen en heb die toen geannuleerd per email. Ook heb ik ze gebeld maar niemand pakte op. Dezelfde dag hebben ze me teruggebeld en mij verteld dat ze mijn mail gelezen hadden en het geld dezelfde dag nog terug zouden storten. Een paar uur later hebben ze mij weer gebeld om te vertellen dat ze het geld teruggestort hadden, wat ook zo was.

Het is jammer dat ze de bestelling niet hebben kunnen leveren. Dat was niet de fout van goedkoopmeubelen maar overmacht. Ik had ze 10/10 gegeven als ze me eind maart gebeld hadden om te zeggen dat het niet ging lukken. Verder hebben ze naar mijn mening alles professioneel afgerond.

Wirish
14-03-2021

Fantastische service en topkwaliteit producten voor een betaalbare prijs

Op 5 december 2020 hebben wij bij Kokmeubelen op de Klaprozenweg in Amsterdam Noord een grote bestelling gedaan. We zijn heel geduldig en vriendelijk geholpen in de winkel en er is goed meegedacht met onze productkeuzes. Wij hebben uiteindelijk een bed met twee nachtkastjes, een bankstel en een salontafel gekocht. Twee weken na ons bezoek aan de winkel werd ons bed netjes afgeleverd en door de monteur in elkaar gezet.

De nachtkastjes werden ook keurig nageleverd en wat ik hier heel fijn aan vond was dat Metin (de eigenaar van Kokmeubelen) ons heel goed op de hoogte hield van de status van onze levering. Zodra de nachtkastjes en de bankstel binnen waren gekomen, nam Metin direct contact met ons op om een afspraak voor de levering te maken.

Metin heeft zijn leverancier dagelijks gebeld en is écht voor ons aan de slag gegaan. In deze aparte tijden met Corona weet je uiteraard nooit hoelang het kan duren voordat je producten met een lange levertijd binnenkrijgt, daarom is het heel erg fijn dat Metin ons dus constant op de hoogte hield van de status van onze bestelling.

Los van de geweldige service van Metin en zijn team, zijn de producten die wij hebben besteld echt super straks en van goede kwaliteit. Daarnaast hanteert Metin de beste prijzen die wij zijn tegengekomen en speciaal als je op zoek bent naar een Eric Kuster interieur, kun je bij Metin heel goed terecht!

Al met al ben ik enorm tevreden en blij dat ik zaken heb gedaan met Kokmeubelen, Metin en zijn gehele team. Ik heb nog een eettafel nodig, dus ik kom zeker snel weer langs!

Je
11-01-2021

Skeptisch

Was beetje skeptisch, daarom achteraf betalen aangeklikt. Geschatte levertijd '2-6 weken' na 4 weken werd ik gebeld dat ze bij de leverancier waren langs geweest en die toch even niet kon leveren, geschatte nieuwe levertijd 11 weken. Nu maar afwachten.

Ps: volgens mij is het ook niet van deze tijd op bloot wachtwoorden op de server op te slaan, dat is op problemen vragen.

22-11-2020

Goede Service en betaalbaar

Al bij binnenkomst vriendelijk behandeld, koffie/thee werd aangeboden. Geen verkooppraat, maar eerlijk en duidelijkheid. Bankstel, stoel en verlichting aangekocht. Levering zeer snel en een goede prijs afgesproken. Levering allemaal goed verlopen. Zeker een aanrader. Er is meer leverbaar dan in de winkel, vraag ernaar!

18-01-2020

Relaxstoel Relaxo zwart

Bij Kok meubelen (A’dam) 3 weken geleden relaxstoel relaxo zwart besteld en zoals ook aangeven ontvangen en op tijd en in goede staat. Vooraf werd ik gebeld wanneer ik deze kon ontvangen. Zeer tevreden over de afhandeling en uitlevering. Vriendelijk personeel! Afz. Dhr Smaal (Dordrecht)

Wilco
09-11-2019

Leveren bestelling NIET en onbereikbaar!

Voor 500 euro aan meubels besteld.

Alleen bevestigings mail ontvangen daarna geen contact meer kunnen krijgen.

Telefoon word niet opgenomen.

Emails niet beantwoord.

Links naar klanten service zijn niet bestaand.

Facebook links zijn van 2017

Ik ben alleen nog niet bij hun adres in amsterdam langsgeweest.

Afzetters dus, ze nemen je geld en het is weg!

Sofie
07-02-2019

NIET KOPEN ! GELD NIET TERUG NA RETOUR DIE PRIMA INORDE WAS

OPGEPAST OPLICHTERS voor geld in hun zakken te steken.

Lamp gekocht van 190€ deze paste niet in ons interieur en netjes terug opgestuurd. We krijgen ons geld niet terug omdat er een stuk af de fitting is , zun beweren dat wij dit stuk hebben gemaakt en dit zo verzonden hebben . Wij hebben een duidelijke foto waar de fitting prima bij is anders zouden wij sturen lamp defect en retouren, maar zij zijden ook dat het kapotte stukje niet in de doos zat dus door de post kan het niet komen , voor een lang verhaal kort te maken hoe meer e-mail verkeer hoe sneller dat ze door de mand vallen dit bedrijf heeft niet voor niets zeer slechte recensies. Dus bij deze bent u gewaarschuwd.

En personeel is ronduit onbeschoft aan de telefoon zeer jammer.

Nicole
15-04-2017

Alles netjes geleverd

Na mijn bestelling bij goedkoopmeubelen las ik een paar slechte recensies. Ik had in vertrouwen besteld, er staat een een goed keurmerk op de site, waarbij ze zijn aangesloten. De schrik sloeg me wel even om een hart. De levertijd zou 1-3 weken duren. Na twee weken heb ik een email gestuurd, die binnen een paar uur werd beantwoord, de snelheid en het antwoord stelde me gerust, ondanks er in de email 2 taalfouten stonden. Mijn bestelling zou de maandag erop bij hun binnen komen en vervolgens worden afgeleverd aan de vervoerder. Donderdag kreeg ik mijn track en trace en vrijdag is het grote pakket , 2 staan lampen netjes afgeleverd.

Ann
06-12-2016

Toch goed gekomen.

Gisteren ervaring geplaatst. Na 3 mailtjes en een aantal weken wachten werd ik vanmorgen gebeld of ze vanmiddag langs konden komen voor het leveren van de hocker. Om 15 uur werd ik opnieuw gebeld dat ze er over een kwartier zouden zijn. Prima afgeleverd, alleen moest ik hem zelf nog even in elkaar zetten. Dat was overigens zo gebeurd. We kunnen er gelukkig nu blij mee zijn, maar daar keken we gisteren nog wel anders tegenaan.

Alyssa
24-11-2016

Lamp besteld

Op 5 oktober inmiddels is het 24 november en nog steeds niets ontvangen website uit de lucht en tel. niet bereikbaar meer wat nu ?

Tobi
23-11-2016

Product niet geleverd, website en tel nr uit de lucht.

Reeds bijna een maand tevergeefs aan het wachten op een product.

Een recent belletje bracht ons nog in contact met een medewerker, welke diezelfde dag terug zou bellen. Met de nadruk op zou.

Nadien eerst al de website uit de lucht gehaald is werd na dit telefoontje ook het telefoonnummer (020-6320040) uit de lucht gehaald.

Geen antwoord, geen product. Inmiddels is een aanmaning tot het leveren van de producten (14 dagen na dagtekening brief) verstuurd. Benieuwd of hier uberhaupt ooit op zal worden gereageerd.

22-10-2016

Gewoon goed behandeld

Op zoek naar een wandplank vonden we model "Tear" bij goedkoopmeubelen.nl . Dit is ook de enige die dit model kan leveren. eerst maar even wat recenties gelezen, en kwam nog al vele negatieve recenties tegen. Toch gebeld met hen, ze hadden er nog 2 op voorraad en zouden er nog 1 bestellen, we hadden er graag 3. Na 2 dagen werden we gebeld dat het derde wandplanje er was. Op zaterdag middag van Veenendaal naar A/ dam gereden, want ivm gewicht was verzenden best prijzig, kon ik ook makkelijk met mijn dieseltje voor heen en weer Rijden. Bij het nakijken of er geen beschadigingen waren bleek dat er op een wandplankje een kras zat. Mevrouw bood aan om een nieuwe te bestellen en die dan op hun kosten ons toe te sturen, of we konden de beschadigde wandplank met een flinke korting krijgen. Voor het laatste gekozen en we zijn heel bij met deze aanwinst. Dus wij hebben wel een goede ervaring met deze zaak, en nee, ik heb verder niets met hun te maken, ook geen familie of wat dan ook. Was gewoon goed en fijn kopen

Mw. J.
26-09-2016

Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat!

Heb meerdere keren geprobeerd te bellen; werd niet opgenomen of niet op gereageerd. Duurde lang, voordat het bestelde bed leverbaar was, maar uiteindelijk is alles door Marcel Strieper keurig afgehandeld. We hebben een duurder bed gekregen en het is práchtig.

Els
22-09-2016

Reactie op reactie!

Uiteindelijk mijn geld terug gekregen,echter niet na mijn mails maar pas na een brief van mijn zus die toevallig juridisch adviseur is!

28-07-2016

Levering van producten

Nou het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Ze reageren totaal niet op mails en via de telefoon zijn er altijd excuses en uitvluchten waarom niet is teruggebeld. Je wordt continue door de lui aan het lijntje gehouden. Ik ga me bestelling annuleren en mocht ik mijn geld niet terugkrijgen ga ik zeker mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. TIP voor alle mensen die via moderne interieurs of goedkoopmeubelen iets willen kopen NIET DOEN.

Als ik van tevoren te vele negatieve reacties had gelezen hier had ik dit zelf ook niet gedaan maar ja...... dat is nu te laat.

Yvonne
24-07-2016

Al weken wachten op mijn retourbetaling

Ondanks diverse mails en telefoongesprekken heb ik tot op heden mijn retourbetaling van een geannuleerde order helaas niet mogen ontvangen. Nu dan maar aangegeven dat ik het uit handen ga geven aan een gerechtsdeurwaarder. Vreselijk dat je als klant moet leuren om je geld.

Margje
19-07-2016

Zeer slecht

24-05-2016 heb ik een spiegel gekocht en betaald tot op heden niets ontvangen heb via die ticketservice emails gestuurd een reactie gehad op 02-07-2016 dat hij binnen was en dat hij de volgende week geleverd zou worden maar helaas nog niets binnen geprobeerd te bellen word niet op genomen weer een email gestuurd dat ik het exacte tijdstip wil weten wanneer hij geleverd wordt zo niet dan dat ik mijn geld terug wil nog steeds niets verder van hun gehoord. wil nu gewoon mijn geld terug.

Shaila
02-06-2016

Fijn contact, goed advies

Wij hebben onze nieuwe bank in de winkel besteld en vorige week ontvangen. Na bijna een week hierop te hebben gezeten ben ik nog blijer als dat ik al was met de nieuwe bank :-). In de showroom zat hij al heerlijk maar nu echt lang erop te hebben gezeten blijkt het inderdaad een top bank zoals de verkoper al aangaf in de winkel.

Bedankt voor het zeer goede advies, en de fijne bank!

Meer Goedkoopmeubelen.nl reviews