Schrijf ervaring Catalogus

Zeer laag 2.5
52 ervaringen
Autoverzekering21-07-2014

Nooit slechte ervaringen meegehad

Nooit slechte ervaringen meegehad, ze betalen netjes uit waar je recht op hebt. Wij zijn al een aantal jaren bij de HEMA verzekerd.

Autoverzekering18-03-2014

Waardeloos en oplichters

Afgelopen jaren een All-risk verzekering gehad met no-claimbescherming, door 2 schades veroorzaakt door kinderen ben ik gezakt tot -5 schadevrije jaren. Hier kom je alleen achter als je overstapt naar een andere verzekeraar. Het zijn gewoon oplichters. Ik adviseer om iedereen om GEEN verzekering af te sluiten bij HEMA.

Hema schadeverzekering09-03-2014

Halen af en toe meer premie van je rekening

Zo nu en dan wordt er een hogere maand premie ingehouden dan normaal

Autoverzekering03-03-2014

Hemaverzekeringen lokt je met lage premies maar die verhogen ze stelselmatig nadat je een polis afgesloten hebt. Zo kruipen ze langzaam naar een duidelijk hogere premie dan welke ik op de markt kan krijgen. Voor de goede orde ik heb de afgelopen twintig jaar geen schade gehad, dus dat is de reden niet.

In het begin ben ik maanden bezig geweest om het juiste aantal schadevrije jaren geregistreerd te krijgen.
Later koop ik een twede auto. Nu staan mijn schadevrije jaren op mijn tweede auto, en de nieuw opgebouwde jaren op mijn eerste. Ik ben al meer dan een jaar bezig dit gecorrigeerd te krijgen!.

Premie technisch doet dit nu niks, maar als je over wli naar een andere verzekering is dat een hinderpaal van jewelste. Nu verhoogt hema haar premies weer met 20 %!! En ondertussen wordt ik gegijzeld door hun administratieve fouten en inactieviteit. Dit lijkt sterk op moedwil.

Conclusie nooit aan beginnen

Autoverzekering19-02-2014

Sluit hier NOOIT een verzekering af. Ik blijk 4 jaar teveel verzekeringspremie (autoverzekering) betaald te hebben door een fout van Hema, ze hadden ''even'' niet goed in Roy-data gekeken en daardoor 0 schadevrije jaren doorberekend in mijn verzekeringspremie ipv 8. Ik kwam erachter doordat ik het aantal schadevrije jaren opvroeg, toen was het antw 4 en pas toen ik daarop doorging omdat dat niet kon kloppen was het Oeps, zou op dit moment 12 moeten zijn. Inmiddels ben ik al een paar weken bezig het teveel betaalde bedrag terug te krijgen, en nu het allermooiste; omdat ze per juli 2011 naar een andere risicodrager overgestapt zijn moet ik zelf het teveel betaalde bedrag vanaf januari 2010 tm juni 2011 maar terug zien te krijgen. Belachelijk!! En als je daar dan een mailtje over stuurt naar de zogenaamde KLANTENSERVICE van Hema, is het antwoord wat ik krijg: Sorry dat we geen leuker bericht voor u hebben maar u zult daar toch echt zelf achteraan moeten. Echt Hema !!!! ;-)

Autoverzekering30-01-2014

Hema discrimineert bij afsluiten autoverzekering i.v.m. leeftijd.
Volgens Telegraaf zou dit door Hema opgelost zijn maar helaas!!!!!!!!!!
Advies aan Hema is gelijke monniken gelijke kappen geen verzekering mogelijk dan ook geen
aankopen doen bij HEMA filialen en dit ook verbieden.

Autoverzekering08-01-2014

De hema doet aan leeftijdsdiscriminatie ik ben 70j met 24 schadevrije jaren maar ik krijg geen autoverzekering ,maar nu ik al deze klachten lees zou ik dat ook niet meer willen.
ze kunnen zich beter met hun rookworsten bezighouden die zijn ook al niet meer te eten.

Autoverzekering07-01-2014

Geld afklopperij. Pure diefstal. Vorig jaar begin van het jaar rare deden ze vreemde bedragen afschrijven en nu weer! Ben erachteraan gegaan en heb met veel moeite de teveel afgeschreven bedragen terug gekregen, want "daar doen ze eigenlijk niet aan". Na maart elke maand dezelfde premie betaald / afgeschreven, niets aan de hand.
Nu januari, is de hoogte van de premie bijna verdubbeld! Waarom, geen idee.
Wordt ook niet op de hoogte gesteld over het hoe wat en waarom.
Enkel een mail zoals elke maand, een premie overzicht. Het wordt me dus gewoon door mijn strot geduwd.
En als klap op de vuurpijl hebben ze me ineens ingeschaald in negatieve schadevrije jaren.
Dus wil ik overstappen na deze absurde verhoging, zal dat niet eens zomaar gaan!
Echt, Hema, WTF.

Autoverzekering04-12-2013

16 november 2013 een autoverzekering(WA) bij de Hema afgesloten. 5 december autoverzekering stop gezet aangezien de service er totaal niet is. als je vragen hebt, duurt het minimaal 2 dagen voor er een reactie komt. Telefonisch contact kan je vergeten want daar doet de Hema niet aan.
De kosten per maand zou €119,80 zijn, vandaag een factuur ontvangen met een bedrag van €168,68. Vervolgens wil je bellen om te vragen waarom het bedrag zou hoog is. Dit gaat lastig omdat er geen telefonisch contact bestaat. Dus weer wachten op een reactie terug als deze ooit komt.
Dit bij elkaar opgeteld nog geen maand verzekerd en nu al veel problemen .
Lieve mensen ik zou u geen Hema verzekering aanraden.

AUTOVERZEKEING28-11-2013

Nooit een autoverzekering afsluiten bij de HEMA! Ben je er al verzekerd? Stap dan snel over. Ik betaal maar liefst 132 euro per maand all risk. Nu heb ik schade door een ander (die is doorgereden) en wacht al 4 maanden op mijn geld. Ik heb gebeld en gemaild, aan de tel wordt je aan het lijntje gehouden en op je mails reageren ze niet eens. Krijg ik twee weken geleden een mail dat ze niet eens in bezit zijn van het schaderapport van 4 maanden geleden! Maar er is nu wel een mail naar het bedrijf gestuurd! o, wat fijn, na 4 maanden wachten! ik wacht nu dus alweer twee weken. ECHT NOOIT AAN BEGINNEN!!!

Autoverzekering26-11-2013

Eerst was ik tevreden, redelijk goedkoop, maar pas op! Het staat niet in de algemene voorwaarden van de autoverzekering van HEMA, maar bij 1 schade verloor ik maar liefst 12 (!) van mijn 20 schadevrije jaren en sta ik plotseling op 8. Op de website van Independer staat dat de gemiddelde terugval bij 1 schade 4-6 jaar is! Niet bij Hema dus.
Weliswaar zie je dat niet, want je zakt van bonus-malusschaal 20 naar trede 15. Pas bij het wisselen van verzekeraar wordt dit duidelijk! Dit is eigenlijk een soort oplichterij van Hema. Want bij het wisselen van verzekeraar wordt niet gekeken naar je bonus-malustrede, maar uitsluitend naar schade vrije jaren.
Op mijn klachten wordt gereageerd met: u mag bij 0 schadevrije jaren instappen op B/M trede 7, daarom zakt u bij een schade 5 + 7 = 12 jaar. Dit staat niet in de voorwaarden en mag volgens mij dan juridisch ook niet. Ik ga daar nog mee verder.
Wees gewaarschuwd!

Autoverzekering19-11-2013

Kostenbewust zijn met verzekeringen kan geen kwaad, maar kies dan geen Hema, is mijn ervaring. Het is bagger. Het kost alleen geld.

AnneliesAutoverzekering29-10-2013

Ik heb ook geen goede ervaringen met Hema (auto) verzekering. Daarom ben ik ook overgegaan naar een andere verzekeraar. Een verzekeraar waar je wél naartoe kan bellen. Alleen...inmiddels 1 maand na opzegging zijn mijn schadevrije jaren nog stééds niet gemeld bij Roy-data waardoor mijn nieuwe verzekeraar mijn schadevrije jaren niet kan overnemen. Dus maar weer een email gestuurd.....ze zijn dacht ik wettelijk verplicht om het binnen 1 maand na beëindiging te melden bij Roy-data. Nu zit ik met een hoge premie van 0 schadevrije jaren.

Afhandelingen25-10-2013

contact is er niet bij alles per polis map maar als de HEMA deze veranderd kan je er niet meer in ik ben al ongeveer een jaar bezig.nu wil ik de verzekering opzeggen gaat niet kan namelijk de polis map niet in en kan ook niet bellen enz. alles per pc wat een nervus van de HEMA bah ben al eens naar het hooft kantoor geweest en met de dir daar gepraat en die belt dan en alles kan ineens heb het maar per mail gedaan hoop dat het geregeld word wil ook de automatische incasso stop zetten gaat wel maar weet niet welke staan geen polis nummers bij makkelijk?????.
dus als allees werkt is het goed maar als het niet werkt sta je met lege handen daar je niemand kan spreken

Autoverzekering30-08-2013

SLECHT, SLECHT SLECHT in alles. Vooral in communicatie. Geen schade vrije jaren in het Roy-data systeem geplaatst, waardoor premie bij nieuwe verzekeraar veel duurder uitvalt.

Verzekeringen09-08-2013

Slecht heel slecht. geen ractie op mail of klachten, maar wel plots een mail dat er een achterstand is zonder ooit ook maar 1 bericht???

Autoverzekering en reisverzekering28-07-2013

Absoluut niet doen: voorwaarden zijn misleidend en worden in hun belang geïnterpreteerd. Heb 2,5 jaar een all risk verzekering gehad met no-claim protectie. Kon 'zorgeloos' 1 schade per jaar maken zonder premieverhoging. Tenzij je overstapt: dan blijken je schadevrijejaren ineens wel verlaagd. Inmiddels staat dat duidelijk op de site, maar in de voorwaarden van 2009 staat dat anders. Zeggen ze: u valt onder huidige voorwaarden omdat u klant bent gebleven toen we de voorwaarden hebben aangepast. Ik heb 1 kras laten repareren (400 euro) en door hen afgehandeld. Nu betaal ik de komende 10 jaar elke maand 10 euro meer. Kan niet meer worden teruggedraaid. Schandalig. Neem een andere verzekeraar!!!

Autoverzekering14-07-2013

Hallo, ik kijk er van op over de negatieve ervaringen met HEMA autoverzekering. Zelf heb ik 2 jaar geleden schade gehad en die is keurig betaald. En ja, ik ging van 80% naar 75% no-claim korting, vervelend maar zo zijn de spelregels. Ik begrijp er dus helemaal niets van deze negatieve reacties. Ik heb de HEMA gekozen omdat de premies goedkoop zijn en via HEMA ben je gewoon bij Achmea verzekerd. De polissen zijn prima. De communicatie verloopt via e-mail en dat is misschien lastig en langzaam, maar daarvoor betaal ik ook een lekkere lage premie! Ik heb geen aardige verzekeringsagent nodig hoor ;-)

Autoverzekering25-06-2013

Bij Hema van 9 naar 0 schadevrije jaren gegaan na een ongeval.
Het betrof een kapotte kentekenplaat die ik zelf wilde betalen. In eerste instantie gaf Hema aan hier 439,- voor aan de tegenpartij te hebben betaald. Onlangs kreeg ik een mail dat ze voor 779,- aan de tegenpartij hebben betaald.
De communicatie verloopt erg stroef of helemaal niet.

Is er toevallig geen consumentenprogramma met dit onderwerp bezig. Of zijn er geen gedupeerden die zich op de een of andere wijze verenigd hebben?

Autoverzekering11-05-2013

Hema verzekeringen is feitelijk niet echt hema. Het is gewoon een white label verzekering van AON waar dan een hema sticker op geplakt zit. Maw hema krijgt per afgesloten verzekering een bedrag van AON betaald en daarna hoeft hema nooit meer iets te doen voor de verzekerde. De klantenservice etc zit allemaal bij AON in Rotterdam. En AON staat niet bekend als de meest vriendelijke partij. Schande dat hema haar naam zo makkelijk uit leent..

Toon meer Hema reviews
Beoordeel Hema Verzekeringen

Alleen geverifieerde ervaringen worden gepubliceerd.

Loop geen korting mis

Vergelijk autoverzekeringen op Ervaringen.nl
en bespaar tientallen euro’s per maand.

Vergelijk autoverzekeringen
sluit dit scherm
© 2011-2014 Ervaringen.nl. Alle Rechten voorbehouden.
Voorwaarden | Privacybeleid