Hema Autoverzekering

2.565 ervaringen
Hoeveel kun jij besparen bij Hema?
14-04-2015

Geen klachten over de service, want die hebben ze niet

Meest beroerde verzekeringsmaatschappij, geen service, slechts beperkte uitbetaling bij schade, geen follow-up, ondoorzichtige premie berekening, enz, enz.

Bagger

07-04-2015

Slechter dan dit kan niet

Ondanks juiste gebruikersnaam/wachtwoord combinatie (zelfs beide opnieuw opgevraagd) lukt het niet om in mijn online polismap te geraken.
Telefonisch onbereikbaar, enkel contact te krijgen via email en twitter ... serieus, hoe slecht is dat?
Email duurt enkele dagen, twitter heb ik niet.
Een goede verzekeraar hoor je toch 24/7 te kunnen bereiken via telefoon?

Naast deze ellende is het zo dat je elk jaar voor dezelfde verzekering, zonder enige schademelding, steeds meer gaat betalen.
Ik begon met zo´n 26 euro, mijn laatste online factuur liet me weten dat er 37 euro werd afgeschreven.

Naast slechte service ook oplichterij.

Ik zou zeggen, stop die HEMA worst maar lekker in je **** !

31-03-2015

Waardeloze klantenservice; onbereikbaar en traag

Ik probeer bijna twee weken contact met ze te krijgen over mijn Hema-autoverzekering. Ze hebben geen telefoonnummer en over de mail gaat het heel traag allemaal, waardoor problemen niet opgelost kunnen worden. Wat een contrast met hun winkels; daar hebben ze een goede klantenservice, maar bij autoverzekeringen is het werkelijk waardeloos. Slechter kan gewoon niet. Hema als je niet de service behorend bij een product kunt bieden, houdt het dan bij rookworsten!
ADVIES AAN CONSUMENTEN: BEGIN ER NIET AAN

23-03-2015

Vreselijk

Ik kom niet eens bij onze polis! Geen telefonisch contact mogelijk! Van de ene loop in de andere. Echt frustrerend deze online verzekering. Ik raad een verzekering aan waarmee je kunt bellen (als bijvoorbeeld inloggen niet lukt)

01-03-2015

Aantal schade vrije jaren niet elk jaar omhoog

Vorig jaar heb ik contact gezocht met Hema omdat het aantal schadevrije jaren niet automatisch met 1 jaar omhoog ging. Ze verontschuldigde zich hiervoor. Nu zijn we een schadevrij jaar verder. Ik kreeg een geautomatiseerde mail van Hema dat de premie niet omhoog ging wegens schadevrij rijden maar ook dit jaar is het aantal schadevrije jaren niet omhoog gegaan als ik inlog op de site. Voor een verzekeringsmaatschappij geeft dit weinig vertrouwen.

09-02-2015

Schade vrije jaren plotseling verdwenen

Ik heb onlangs een autoverzekering van de Hema afgesloten en heb hierbij ook de schade vrije jaren (7 jaar) meegenomen .. en betaalde hier €23,62 voor een All risk dekking.. een prima premie denk je zo...maar wat schets mijn verbazing na 3 maanden word er ineens €43,52 van mijn rekening afgeschreven.
Nadat ik mijn polis online had gecheckt zie ik dat mijn schade vrije jaren ineens op 0 jaar staat en betaal ik bijna het dubbele! Ik heb geen enkele schade gemeld of gereden. Is toch bizar! Wat is dit voor administratie bij de Hema... echt waardeloos.

09-02-2015

Geen hema verzekeringen meer voor mij

In 2010 t/m 2012 was ik verzekerd mij hema voor mijn auto, tot dat ik ern ongelukje kreeg, ik kon niemand bereiken via telefoon, onmogelijk, alkes moest via mail, duurde 5 maanden voordat ik mijn geld kreeg en na 2 jaar onving ik een brief van een deurwaarder dat ik mijn 2 premies in 2012 niet hebt betaald, april en mei, terwijl ik mijn auto in 2012 begin april hebt verkocht.. En ik in mei geen auto meer had moest ik alsnog betalen en niemand te bereiken en je mail word ook niet eens beantwoord.. Hema wilt mij niet meer spreken ik moet alles met de deurwaarder oplossen, heb maar mn advocaat ingeschakeld en even afwachten..Als je slim bent, blijf uit de buurt van hema cerzekeringen

Michel Michel
Vreemd heb zelf een probleem met mijn auto gehad waarbij mijn auto te water geraakt is, dezelfde avond (tot 23:00 uur als het goed is) gebeld met de verzekeraar (ook Hema) en werd keurig te woord gestaan.
14-03-2015

27-12-2014

Duidelijk en goede service

Ik ben verzekerd bij de Hema. Voor het huis, de auto, maar ook de zorgverzekering. Via internet is alles snel te regelen, van aanvraag tot wijzigen tot opzeggen. Ik heb een keer een schade moeten indienen en hiervoor kan je makkelijk een schadeformulier via internet invullen. Dit wordt snel en goed afgehandeld. Mijn ingediende declaraties bij de zorgverzekering worden altijd snel behandeld en vergoed. Ben zeer tevreden met de Hema als verzekeringsmaatschappij.

10-11-2014

Slechte internet side van de Hema

Ben nu al drie dagen bezig om een autoverzekering af te sluiten ,alles netjes ingevuld ,zegt de side elke keer met deze gegevens kunnen wij geen verzekering afsluiten ,mailtje gestuurd naar 3dagen nog geen bericht .Toen hoofdkantoor gebeld en werd mij verteld dat de side geen uitleg geeft waarom ik geen verzekering af kan sluiten .Volgens de telefoniste mischien ,strafblad of slechte betaler ,haha ik werk al 36 jaar bij de Ns ,ben Buiten gewoon opsporingsambtenaar ,en al 24 jaar schadevrij ,nu ikc dit allemaal leest ben ik blij dat ze me weigeren ,hahaha ,vrgr Fred

Sara
niet doen! sluit aub geen verzekering bij Hema! je krijg nooit iets vergoed! ze doen veel te moeilijk en ze zijn nooit bereikbaar. dit is uit de ervaring! geen enkel verzekering afsluiten bij Hema
24-11-2014

15-10-2014

Gratis bestaat niet!

Dit weekend heb ik voor een andere auto enkele berekeningen gedaan qua verzekering, o.a. bij Hema. Gisteren kreeg ik via Marktplaats de aanbieding van 4 gratis winterbanden bij het afsluiten van deze verzekering bij de Hema...wat blijkt, bij deze nieuwe berekening blijkt de premie ruim 20 euro duurder per maand voor exact dezelfde auto. Het contract voorziet in een verplichte periode van 24 maanden x 20 euro prijsverschil = bijna 500 euro meer premie...het premieverschil via een onafhankelijke website met Hema is nu bijna 45 euro x 20 maanden = 900 euro: voor dit verschil in premie koop ik niet 1 maar 2 sets winterbanden! Gratis bestaat niet, uiteindelijk betaal je er zelfs meer dan dubbel voor!

28-08-2014

Prima

Geen problemen met Hema autoverzekering All risks al 5 jaar. Schades keurig afgehandeld en toen in 2012 onze auto total loss werd gereden prima afwikkeling, taxi en direct € 1000,-- voorschot wegens letselschade. Klachten worden ook netjes afgehandeld. Ik ben tevreden.

12-08-2014

Nooooooit meeeeer

autoverzekering: inbraak......was nergens voor verzekerd! dit was niet en dat zat er niet.. blablabla....kortom alles zelf moeten laten make en nieuw moeten aanschaffen. dikke ruzie gehad aan de telefoon en hoppa daar ging mijn verzekering! ik kreeg een brief van het rdw dat mijn auto niet verzkerd was! WAT!
lang verhaal kort...ze hadden me gewoon zo uit de verzekering gezet en me aangemeld als wanbetaler!
meteen een andere verzekering gezocht....
3 weken geleden wordt mijn zoon aangehouden op de scooter... belt me op....ehhhh ... meneer agent zegt dat hij niet verzekerd is.... WTF>>>> des duivels..... kortom hadden ze me verzekering eruit geknikkert maar ook de scooter... ik kreeg meneer agent aan de telefoon..... ja mevrouw ik geloof u... wij kunnen zien dat de scooter in uw bezit is vanaf 17-12-2010, u een verzekering heeft afgesloten op 17-12-2010,maar de verzekering ook meteen is beeindigd op 17-12-2010....?!
ik heb alle bankafschriften tot mei 2014.. vieze !#@#@!
ik kon niet meer inloggen op mijn polismap, verdwenen! en uiteraard geeft hema niet thuis!
krijg ik ook nog eens een mail... beste mevrouw.. wij hebben u no claim aangepast naar .. blabla... wij kunnen uw schadevrije jaren niet opvragen bij rdw want die zijn niet bekend...
Nu druk bezig met mensen te zoeken die contact met ons willen opnemen en hun verhaal bij ons willen doen... dit kan toch niet zomaar.... kreeg wel een dikke 350 boete voor onverzekerd rondrijden...

• 6
Manfred23-07-2014

Als het groter is dan een rookworst, dan word het moeilijk

na een motorbrand van mijn auto totaal los heeft het 3 weken mogen duren voor er een expert erna gaat kijken, maar goed kwaliteit duurt wat langer, dus zover zo goed. die goede man zou mij dan aan het einde van de week op de hoogte brengen wat het schade bedrag is wat deze aan de verzekering door zou geven. dus niet, inmiddels 1.5 week later weet ik nog niks. vanmorgen nog even contact met de verzekering gehad en ik zou dan toch vandaag echt wat horen van de expert maar oei.... het is alweer 18:00 uur geweest. dus vandaag toch maar weer niet... misschien ergens in de toekomst. nu betaal ik nog steeds verzekering voor een uitgebrande auto, deze word namelijk mooi op tijd afgeschreven en de wegenbelasting tja die betalen wij ook maar door omdat ikzelf de auto niet kan afmelden en de rdw u raad het al rustig op de verzekering wacht. wat ze me wel adviseren is de auto zolang deze op naam staat ook te verzekeren anders riskeert u een boette

21-07-2014

Nooit slechte ervaringen meegehad

Nooit slechte ervaringen meegehad, ze betalen netjes uit waar je recht op hebt. Wij zijn al een aantal jaren bij de HEMA verzekerd.

18-03-2014

Waardeloos en oplichters

Afgelopen jaren een All-risk verzekering gehad met no-claimbescherming, door 2 schades veroorzaakt door kinderen ben ik gezakt tot -5 schadevrije jaren. Hier kom je alleen achter als je overstapt naar een andere verzekeraar. Het zijn gewoon oplichters. Ik adviseer om iedereen om GEEN verzekering af te sluiten bij HEMA.

09-03-2014

Halen af en toe meer premie van je rekening

Zo nu en dan wordt er een hogere maand premie ingehouden dan normaal

03-03-2014

Hemaverzekeringen lokt je met lage premies maar die verhogen ze stelselmatig nadat je een polis afgesloten hebt. Zo kruipen ze langzaam naar een duidelijk hogere premie dan welke ik op de markt kan krijgen. Voor de goede orde ik heb de afgelopen twintig jaar geen schade gehad, dus dat is de reden niet.

In het begin ben ik maanden bezig geweest om het juiste aantal schadevrije jaren geregistreerd te krijgen.
Later koop ik een twede auto. Nu staan mijn schadevrije jaren op mijn tweede auto, en de nieuw opgebouwde jaren op mijn eerste. Ik ben al meer dan een jaar bezig dit gecorrigeerd te krijgen!.

Premie technisch doet dit nu niks, maar als je over wli naar een andere verzekering is dat een hinderpaal van jewelste. Nu verhoogt hema haar premies weer met 20 %!! En ondertussen wordt ik gegijzeld door hun administratieve fouten en inactieviteit. Dit lijkt sterk op moedwil.

Conclusie nooit aan beginnen

19-02-2014

Sluit hier NOOIT een verzekering af. Ik blijk 4 jaar teveel verzekeringspremie (autoverzekering) betaald te hebben door een fout van Hema, ze hadden ''even'' niet goed in Roy-data gekeken en daardoor 0 schadevrije jaren doorberekend in mijn verzekeringspremie ipv 8. Ik kwam erachter doordat ik het aantal schadevrije jaren opvroeg, toen was het antw 4 en pas toen ik daarop doorging omdat dat niet kon kloppen was het Oeps, zou op dit moment 12 moeten zijn. Inmiddels ben ik al een paar weken bezig het teveel betaalde bedrag terug te krijgen, en nu het allermooiste; omdat ze per juli 2011 naar een andere risicodrager overgestapt zijn moet ik zelf het teveel betaalde bedrag vanaf januari 2010 tm juni 2011 maar terug zien te krijgen. Belachelijk!! En als je daar dan een mailtje over stuurt naar de zogenaamde KLANTENSERVICE van Hema, is het antwoord wat ik krijg: Sorry dat we geen leuker bericht voor u hebben maar u zult daar toch echt zelf achteraan moeten. Echt Hema !!!! ;-)

30-01-2014

Hema discrimineert bij afsluiten autoverzekering i.v.m. leeftijd.
Volgens Telegraaf zou dit door Hema opgelost zijn maar helaas!!!!!!!!!!
Advies aan Hema is gelijke monniken gelijke kappen geen verzekering mogelijk dan ook geen
aankopen doen bij HEMA filialen en dit ook verbieden.

08-01-2014

De hema doet aan leeftijdsdiscriminatie ik ben 70j met 24 schadevrije jaren maar ik krijg geen autoverzekering ,maar nu ik al deze klachten lees zou ik dat ook niet meer willen.
ze kunnen zich beter met hun rookworsten bezighouden die zijn ook al niet meer te eten.

Toon meer Hema reviews
Hoeveel sterren geef jij Hema Verzekeringen