Schrijf ervaring Categorieën

Hema Verzekeringen Autoverzekering

2.4 / 1057 ervaringen
Hoeveel kun jij besparen bij Hema?
Meer Hema verzekeringen
Ontdek de beste
zorgverzekeringen voor 2015
10-11-2014

Slechte internet side van de Hema

Ben nu al drie dagen bezig om een autoverzekering af te sluiten ,alles netjes ingevuld ,zegt de side elke keer met deze gegevens kunnen wij geen verzekering afsluiten ,mailtje gestuurd naar 3dagen nog geen bericht .Toen hoofdkantoor gebeld en werd mij verteld dat de side geen uitleg geeft waarom ik geen verzekering af kan sluiten .Volgens de telefoniste mischien ,strafblad of slechte betaler ,haha ik werk al 36 jaar bij de Ns ,ben Buiten gewoon opsporingsambtenaar ,en al 24 jaar schadevrij ,nu ikc dit allemaal leest ben ik blij dat ze me weigeren ,hahaha ,vrgr Fred

Sara
niet doen! sluit aub geen verzekering bij Hema! je krijg nooit iets vergoed! ze doen veel te moeilijk en ze zijn nooit bereikbaar. dit is uit de ervaring! geen enkel verzekering afsluiten bij Hema
24-11-2014

15-10-2014

Gratis bestaat niet!

Dit weekend heb ik voor een andere auto enkele berekeningen gedaan qua verzekering, o.a. bij Hema. Gisteren kreeg ik via Marktplaats de aanbieding van 4 gratis winterbanden bij het afsluiten van deze verzekering bij de Hema...wat blijkt, bij deze nieuwe berekening blijkt de premie ruim 20 euro duurder per maand voor exact dezelfde auto. Het contract voorziet in een verplichte periode van 24 maanden x 20 euro prijsverschil = bijna 500 euro meer premie...het premieverschil via een onafhankelijke website met Hema is nu bijna 45 euro x 20 maanden = 900 euro: voor dit verschil in premie koop ik niet 1 maar 2 sets winterbanden! Gratis bestaat niet, uiteindelijk betaal je er zelfs meer dan dubbel voor!

• 3
28-08-2014

Prima

Geen problemen met Hema autoverzekering All risks al 5 jaar. Schades keurig afgehandeld en toen in 2012 onze auto total loss werd gereden prima afwikkeling, taxi en direct € 1000,-- voorschot wegens letselschade. Klachten worden ook netjes afgehandeld. Ik ben tevreden.

12-08-2014

Nooooooit meeeeer

autoverzekering: inbraak......was nergens voor verzekerd! dit was niet en dat zat er niet.. blablabla....kortom alles zelf moeten laten make en nieuw moeten aanschaffen. dikke ruzie gehad aan de telefoon en hoppa daar ging mijn verzekering! ik kreeg een brief van het rdw dat mijn auto niet verzkerd was! WAT!
lang verhaal kort...ze hadden me gewoon zo uit de verzekering gezet en me aangemeld als wanbetaler!
meteen een andere verzekering gezocht....
3 weken geleden wordt mijn zoon aangehouden op de scooter... belt me op....ehhhh ... meneer agent zegt dat hij niet verzekerd is.... WTF>>>> des duivels..... kortom hadden ze me verzekering eruit geknikkert maar ook de scooter... ik kreeg meneer agent aan de telefoon..... ja mevrouw ik geloof u... wij kunnen zien dat de scooter in uw bezit is vanaf 17-12-2010, u een verzekering heeft afgesloten op 17-12-2010,maar de verzekering ook meteen is beeindigd op 17-12-2010....?!
ik heb alle bankafschriften tot mei 2014.. vieze !#@#@!
ik kon niet meer inloggen op mijn polismap, verdwenen! en uiteraard geeft hema niet thuis!
krijg ik ook nog eens een mail... beste mevrouw.. wij hebben u no claim aangepast naar .. blabla... wij kunnen uw schadevrije jaren niet opvragen bij rdw want die zijn niet bekend...
Nu druk bezig met mensen te zoeken die contact met ons willen opnemen en hun verhaal bij ons willen doen... dit kan toch niet zomaar.... kreeg wel een dikke 350 boete voor onverzekerd rondrijden...

• 3
Manfred23-07-2014

Als het groter is dan een rookworst, dan word het moeilijk

na een motorbrand van mijn auto totaal los heeft het 3 weken mogen duren voor er een expert erna gaat kijken, maar goed kwaliteit duurt wat langer, dus zover zo goed. die goede man zou mij dan aan het einde van de week op de hoogte brengen wat het schade bedrag is wat deze aan de verzekering door zou geven. dus niet, inmiddels 1.5 week later weet ik nog niks. vanmorgen nog even contact met de verzekering gehad en ik zou dan toch vandaag echt wat horen van de expert maar oei.... het is alweer 18:00 uur geweest. dus vandaag toch maar weer niet... misschien ergens in de toekomst. nu betaal ik nog steeds verzekering voor een uitgebrande auto, deze word namelijk mooi op tijd afgeschreven en de wegenbelasting tja die betalen wij ook maar door omdat ikzelf de auto niet kan afmelden en de rdw u raad het al rustig op de verzekering wacht. wat ze me wel adviseren is de auto zolang deze op naam staat ook te verzekeren anders riskeert u een boette

21-07-2014

Nooit slechte ervaringen meegehad

Nooit slechte ervaringen meegehad, ze betalen netjes uit waar je recht op hebt. Wij zijn al een aantal jaren bij de HEMA verzekerd.

18-03-2014

Waardeloos en oplichters

Afgelopen jaren een All-risk verzekering gehad met no-claimbescherming, door 2 schades veroorzaakt door kinderen ben ik gezakt tot -5 schadevrije jaren. Hier kom je alleen achter als je overstapt naar een andere verzekeraar. Het zijn gewoon oplichters. Ik adviseer om iedereen om GEEN verzekering af te sluiten bij HEMA.

09-03-2014

Halen af en toe meer premie van je rekening

Zo nu en dan wordt er een hogere maand premie ingehouden dan normaal

03-03-2014

Hemaverzekeringen lokt je met lage premies maar die verhogen ze stelselmatig nadat je een polis afgesloten hebt. Zo kruipen ze langzaam naar een duidelijk hogere premie dan welke ik op de markt kan krijgen. Voor de goede orde ik heb de afgelopen twintig jaar geen schade gehad, dus dat is de reden niet.

In het begin ben ik maanden bezig geweest om het juiste aantal schadevrije jaren geregistreerd te krijgen.
Later koop ik een twede auto. Nu staan mijn schadevrije jaren op mijn tweede auto, en de nieuw opgebouwde jaren op mijn eerste. Ik ben al meer dan een jaar bezig dit gecorrigeerd te krijgen!.

Premie technisch doet dit nu niks, maar als je over wli naar een andere verzekering is dat een hinderpaal van jewelste. Nu verhoogt hema haar premies weer met 20 %!! En ondertussen wordt ik gegijzeld door hun administratieve fouten en inactieviteit. Dit lijkt sterk op moedwil.

Conclusie nooit aan beginnen

19-02-2014

Sluit hier NOOIT een verzekering af. Ik blijk 4 jaar teveel verzekeringspremie (autoverzekering) betaald te hebben door een fout van Hema, ze hadden ''even'' niet goed in Roy-data gekeken en daardoor 0 schadevrije jaren doorberekend in mijn verzekeringspremie ipv 8. Ik kwam erachter doordat ik het aantal schadevrije jaren opvroeg, toen was het antw 4 en pas toen ik daarop doorging omdat dat niet kon kloppen was het Oeps, zou op dit moment 12 moeten zijn. Inmiddels ben ik al een paar weken bezig het teveel betaalde bedrag terug te krijgen, en nu het allermooiste; omdat ze per juli 2011 naar een andere risicodrager overgestapt zijn moet ik zelf het teveel betaalde bedrag vanaf januari 2010 tm juni 2011 maar terug zien te krijgen. Belachelijk!! En als je daar dan een mailtje over stuurt naar de zogenaamde KLANTENSERVICE van Hema, is het antwoord wat ik krijg: Sorry dat we geen leuker bericht voor u hebben maar u zult daar toch echt zelf achteraan moeten. Echt Hema !!!! ;-)

30-01-2014

Hema discrimineert bij afsluiten autoverzekering i.v.m. leeftijd.
Volgens Telegraaf zou dit door Hema opgelost zijn maar helaas!!!!!!!!!!
Advies aan Hema is gelijke monniken gelijke kappen geen verzekering mogelijk dan ook geen
aankopen doen bij HEMA filialen en dit ook verbieden.

08-01-2014

De hema doet aan leeftijdsdiscriminatie ik ben 70j met 24 schadevrije jaren maar ik krijg geen autoverzekering ,maar nu ik al deze klachten lees zou ik dat ook niet meer willen.
ze kunnen zich beter met hun rookworsten bezighouden die zijn ook al niet meer te eten.

07-01-2014

Geld afklopperij. Pure diefstal. Vorig jaar begin van het jaar rare deden ze vreemde bedragen afschrijven en nu weer! Ben erachteraan gegaan en heb met veel moeite de teveel afgeschreven bedragen terug gekregen, want "daar doen ze eigenlijk niet aan". Na maart elke maand dezelfde premie betaald / afgeschreven, niets aan de hand.
Nu januari, is de hoogte van de premie bijna verdubbeld! Waarom, geen idee.
Wordt ook niet op de hoogte gesteld over het hoe wat en waarom.
Enkel een mail zoals elke maand, een premie overzicht. Het wordt me dus gewoon door mijn strot geduwd.
En als klap op de vuurpijl hebben ze me ineens ingeschaald in negatieve schadevrije jaren.
Dus wil ik overstappen na deze absurde verhoging, zal dat niet eens zomaar gaan!
Echt, Hema, WTF.

04-12-2013

16 november 2013 een autoverzekering(WA) bij de Hema afgesloten. 5 december autoverzekering stop gezet aangezien de service er totaal niet is. als je vragen hebt, duurt het minimaal 2 dagen voor er een reactie komt. Telefonisch contact kan je vergeten want daar doet de Hema niet aan.
De kosten per maand zou €119,80 zijn, vandaag een factuur ontvangen met een bedrag van €168,68. Vervolgens wil je bellen om te vragen waarom het bedrag zou hoog is. Dit gaat lastig omdat er geen telefonisch contact bestaat. Dus weer wachten op een reactie terug als deze ooit komt.
Dit bij elkaar opgeteld nog geen maand verzekerd en nu al veel problemen .
Lieve mensen ik zou u geen Hema verzekering aanraden.

28-11-2013

Nooit een autoverzekering afsluiten bij de HEMA! Ben je er al verzekerd? Stap dan snel over. Ik betaal maar liefst 132 euro per maand all risk. Nu heb ik schade door een ander (die is doorgereden) en wacht al 4 maanden op mijn geld. Ik heb gebeld en gemaild, aan de tel wordt je aan het lijntje gehouden en op je mails reageren ze niet eens. Krijg ik twee weken geleden een mail dat ze niet eens in bezit zijn van het schaderapport van 4 maanden geleden! Maar er is nu wel een mail naar het bedrijf gestuurd! o, wat fijn, na 4 maanden wachten! ik wacht nu dus alweer twee weken. ECHT NOOIT AAN BEGINNEN!!!

26-11-2013

Eerst was ik tevreden, redelijk goedkoop, maar pas op! Het staat niet in de algemene voorwaarden van de autoverzekering van HEMA, maar bij 1 schade verloor ik maar liefst 12 (!) van mijn 20 schadevrije jaren en sta ik plotseling op 8. Op de website van Independer staat dat de gemiddelde terugval bij 1 schade 4-6 jaar is! Niet bij Hema dus.
Weliswaar zie je dat niet, want je zakt van bonus-malusschaal 20 naar trede 15. Pas bij het wisselen van verzekeraar wordt dit duidelijk! Dit is eigenlijk een soort oplichterij van Hema. Want bij het wisselen van verzekeraar wordt niet gekeken naar je bonus-malustrede, maar uitsluitend naar schade vrije jaren.
Op mijn klachten wordt gereageerd met: u mag bij 0 schadevrije jaren instappen op B/M trede 7, daarom zakt u bij een schade 5 + 7 = 12 jaar. Dit staat niet in de voorwaarden en mag volgens mij dan juridisch ook niet. Ik ga daar nog mee verder.
Wees gewaarschuwd!

19-11-2013

Kostenbewust zijn met verzekeringen kan geen kwaad, maar kies dan geen Hema, is mijn ervaring. Het is bagger. Het kost alleen geld.

Annelies29-10-2013

Ik heb ook geen goede ervaringen met Hema (auto) verzekering. Daarom ben ik ook overgegaan naar een andere verzekeraar. Een verzekeraar waar je wél naartoe kan bellen. Alleen...inmiddels 1 maand na opzegging zijn mijn schadevrije jaren nog stééds niet gemeld bij Roy-data waardoor mijn nieuwe verzekeraar mijn schadevrije jaren niet kan overnemen. Dus maar weer een email gestuurd.....ze zijn dacht ik wettelijk verplicht om het binnen 1 maand na beëindiging te melden bij Roy-data. Nu zit ik met een hoge premie van 0 schadevrije jaren.

25-10-2013

contact is er niet bij alles per polis map maar als de HEMA deze veranderd kan je er niet meer in ik ben al ongeveer een jaar bezig.nu wil ik de verzekering opzeggen gaat niet kan namelijk de polis map niet in en kan ook niet bellen enz. alles per pc wat een nervus van de HEMA bah ben al eens naar het hooft kantoor geweest en met de dir daar gepraat en die belt dan en alles kan ineens heb het maar per mail gedaan hoop dat het geregeld word wil ook de automatische incasso stop zetten gaat wel maar weet niet welke staan geen polis nummers bij makkelijk?????.
dus als allees werkt is het goed maar als het niet werkt sta je met lege handen daar je niemand kan spreken

30-08-2013

SLECHT, SLECHT SLECHT in alles. Vooral in communicatie. Geen schade vrije jaren in het Roy-data systeem geplaatst, waardoor premie bij nieuwe verzekeraar veel duurder uitvalt.

Toon meer Hema reviews
Beoordeel Hema Verzekeringen