MO
11-08-2022

Mijn koffer met daarin medische apparatuur en laptop en mobiele telefoon. is tijdens de terugreis van hotel gestolen tijdens bus transfer naar de luchthaven.

Nu heb ik bij hij HEMA deze schade gemeld en geven aan de ze de laptop en mobiele telefoon niet vergoeden er staat duidelijk bagage verloren of gestolen vergoedingen tot een bepaald bedrag maar hun zeggen nu elektrische apparaten waaronder laptop en mobiele niet worden vergoed.

Als kijk bij andere alle andere reisverzekeringen dat wel als vergoed word alleen HEMA niet wat stelletje oplichters zijn dit.

Mensen neem geen HEMA verzekering

Ik ga gelijk alle verzekeringen bij HEMA opzeggen.

Linda
18-09-2020

Aanrader

Helaas hebben we vaak onze vakantie af moeten breken of helemaal niet kunnen gaan. Hema reisverzekering/annuleringsverzekering laat zien dat ze menselijkheid hoog in het vaandel hebben staan en handelen alles snel af. Aanrader

Ernst
07-04-2020

Hoge premie slechte dekking en waardeloos contact!

Tonnie
28-05-2018

Al 8 jaar een reisverzekering en nu heb ik een annulering en betalen niet uit

De nacht voordat ik op vakantie ging kreeg ik een hevige netelroos aanval waardoor ik niet kon vliegen ik heb die nacht gebeld naar de alarmcentrale en deze man zou zorgen dat ik teruggebeld zou worden. Niet gebeurt, daarna heb ik het hele verhaal op mijn site bij de hema geplaatst, twee dagen later kreeg ik te horen dat de annuleringsverzekering de schade niet dekt. Ik vraag mij werkelijk af waar ik dan voor verzekerd ben. Groot nadeel is ook dat alles per mail gaat en je niks kunt uitleggen per telefoon ik had nota bene een doktersverklaring van mijn huisarts. Waardeloze verzekering niet doen nog nooit zoiets onpersoonlijks meegemaakt ga natuurlijk gelijk opzeggen en ieder die het horen wil zeggen dat Hema verzekeringen waardeloos is en onprofessioneel.

23-04-2018

Zeer snel en goedkoop

Ik heb voor de tweede keer een vakantie moeten annuleren wegens ziekte. Ik heb een doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Binnen een werkdag heb ik antwoord gekregen dat het te annuleren bedrag zou worden betaald. Na enige dagen stond dit op mijn rekening.

Kiki
04-01-2018

Reisverzekering met gratis wintersportdekking afgesloten. Kosten van vervoer op piste worden niet gedekt omdat ik een extra wintersportdekking had moeten nemen en ook kosten van bezoek aan arts worden niet gedekt omdat ik ook nog een geneeskundigekosten-dekking erbij had moeten afsluiten. Als je vragen hebt kan je ze niet bereiken. Let op: goedkoop blijkt dus maar weer eens duurkoop!

Anne
05-06-2017

Tevreden

Na narigheid onze vakantie helaas moeten annuleren. HEMA handelde binnen korte tijd onze schade af en betaalde keurig uit. Pluim!

Ester
29-10-2016

Zeer slechte ervaring met het schadeteam

Zeer slechte ervaring met schadeteam na annuleren van een reis ivm ernstige ziekte.

Sander Spierenburg
27-10-2016

Hema super slechte reis en annuleringsverzekering

Omdat ik mijn visum naar Australie niet op tijd binnen gekregen had moesten wij onze reis helaas annuleren. Mijn man en 2 kinderen hadden wel de visum meteen binnen. Hema verzekeringen wil de schade die mijn man heeft opgelopen niet vergoeden! Iedere keer komen ze met nieuwe onzin argumenten om er maar onderuit te komen. Moet je horen.

1. Je visum moest 4-6 weken van tevoren aangevraagd worden ( wij hebben de eVisitor op australische overheid en immigratie dienst rechtstreeks 4 weken voor ons vliegdatum aangevraagd, daar zeggen ze minstens 2 weken van tevoren). Normaal gesproken krijg je het onmiddelijk en automatich per email toegestuurd, ze geven aan binnen 1 werkdag. Ze beroepen zich op informatie van commerciele organisaties terwijl de website van de australische ambassade hebben! En dan durven ze nog te zeggen dat beter hadden moeten informeren. Hoe onbeschoft!

2. Uw man heeft wel een visum gekregen dus hij had wel kunnen gaan! Hahaha je boekt een reis met je gezin en ze zeggen dat mijn man gewoon alleen naar australie had moeten reizen!

3. De verzekering heb je alleen voor jezelf afgesloten dus jij hebt geen redenen om niet te reizen! Gelukkig ben ik met mijn kinderen bij een andere verzekering verzekerd, anders had ik mijn geld ook niet terug gekregen. Dus als 1 persoon van een gezin zijn been breekt of geopereerd moet worden dan kan de rest naar hun geld fluiten. Want dan zullen zeggen ja maar het is jouw been niet! Jij had de vakantie wel alleen kunnen maken!

Denk heel goed na voor je met hema verzekeringen een overeenkomst sluit! En lees vooral de vele slechte recensies. Dat hadden we nu juist wel moeten doen!

Tyger
12-10-2016

Uitstekende verzekering met prima en snelle service!

Al ruim 10 jaar deze doorlopende reis en annuleringsverzekering. Helaas door omstandigheden kon de reis niet doorgaan, alles ingediend en een snelle reactie terug van de Hema. Wat andere mensen ook zeggen, ik vindt de Hema super, snelle afhandeling, ik blijf zeker verzekerd bij de Hema, prima verzekering tegen een prima prijs.

Joop
22-07-2016

Goede afhandeling

Mijn vrouw en dochter namen de luchthavenbus van Londen naar Luton airport. De bus begaf het na verloop van tijd. Vervangend vervoer kwam pas na 2,5 uur. Gevolg was dat het vliegtuig net vertrokken was toen ze op de luchthaven kwamen. Het was al later op de avond en er ging geen vlucht meer. Ze konden voor ruim 200 euro een ticket kopen voor de volgende ochtend. Een mail met bijbehorende bewijsstukken naar de Hema reisverzekering was voldoende om binnen enkele dagen de geleden schade vergoed te krijgen. Prima service!

Rink
13-07-2016

Snelle afhandeling!

Onze dochter kon wegens gescheurde enkelbanden niet mee met een 3-daagse trip naar Engeland met haar school. De reeds gemaakte kosten van € 200,- na aanmelding bij de annuleringsverzekering van de Hema, binnen 10 dagen op de rekening gestort! Top service van Hema!

14-06-2016

Reisverzekering

Koffer die niet aankomt op je vakantie adres is al vervelend genoeg, alle bonnetjes netjes ingediend bij Hema.nl word mijn koffer later toch bezorgd (toen ik alweer 2 weken in Nederland was). Alles had ik ondertussen nieuw gekocht omdat niemand mij kon vertellen waar mijn koffer was, nieuwe kleding, nieuwe tondeuse enz enz. Dan komt Hema met een mail dat ik recht heb op 125 Euro omdat mijn koffer te laat is aangekomen.. Koffer is in mijn ogen niet te laat aangekomen, ik was al 2 weken terug van vakantie dus koffer is als gestolen opgegeven. Op de mail die ik daarop gestuurd heb krijg ik geen reactie (wat uberhaubt al lang duurde bij elk mail contact) en telefonisch niet te bereiken alleen voor noodgevallen.

Nooit meer een verzekering bij de Hema voor mij, goedkoop is duurkoop.

11-11-2015

Zeer goed geholpen. Snelle afhandeling.

Tijdens vakantie in buitenland in het ziekenhuis beland.

Alle extra gemaakte kosten zoals hotel, eten, drinken, telefoon en taxikosten en de niet genoten vakantiedagen van mijn gezin kon ik allemaal declareren en binnen 5 dagen stond het bedrag op onze rekening. Top afhandeling!

J V d bant
02-09-2015

Kortlopende verzekering afgesloten en betaald.

Krijg ik ineens een rekening die niet berekend was op de website en sturen ze ook de volgende maanden rekeningen van een verzekering die ik niet heb.

Ze zijn niet telefonisch te bereiken.

Slechte service en administratie en ik zit met de gebakken peren

Het is dat ik verplicht ben om bij deze recensie iets van de sterren te laten zien, maar wat mij betreft verdienen ze nog geen halve ster!

Toon
04-07-2015

Mijn 1e ervaring met Hema reis-annuleringsverzekering

Helaas, was genoodzaakt mijn reis te annuleren.

De reis reeds betaald maar dit bedrag terug ontvangen van de reisorganisatie volgens de normen van de ANVR minus 15%.

Dit bedrag gedeclareerd bij mijn gecombineerde Hema reis-annuleringsverzekering.

Binnen 2 dagen bericht terug met excuses dat het minimaal 5 dagen zou duren , vrijwel direct daarna een positief bericht terug met daarbij 1 dag later het bedrag reeds op mijn rekening.

Ik ben dus zeer tevreden en had ook alle vertrouwen in.

Mieke Piersma
01-11-2014

Slechte afhandeling

Ik betaal al jaren de premie voor een doorlopende reisverzekering en als je een schadeclaim wilt doorgeven door diefstal van een tas, dan bedenken ze allerlei smoesjes om maar niet te hoeven uitbetalen. De diefstal is gebeurd in Spanje tijdens onze vakantie...we hadden een schade van 900 euro en de Hema zegt doodleuk "dan had je maar beter op je tas moeten letten" Het zijn een stelletje oplichters, ik heb er geen goed woord voor over.Ze zijn idd slecht bereikbaar en alles moet via de mail. Ik heb alle bewijzen en bonnen opgestuurd, plus het politierapport en ze wijzen de schadeclaim af...omdat ik dus z.g.niet goed op mijn tas gelet had. Ik ben beroofd door gehaaide en proffesionele tasjesdieven volgens de spaanse politie en ze bestelen je zonder dat je het merkt. De Hema is niet thuis als het op uitbetalen aankomt...Zij zijn een stelletje oplichters! Het is een grote SCHANDE zoals zij met klanten omgaan. Ik loop met een boog om de Hema, want zij zullen aan mij geen cent meer verdienen. Mensen, neem geen verzekering bij de Hema...Kijk maar eens naar alle negatieve berichten. Ik heb onmiddellijk mijn verzekering opgezegd bij deze oplichters. ECHT HEMA

Lucia
16-10-2014

Binnen 5 werkdagen

top service van hema

binnen 5 werk dagen schaden afgehandeld

en uitbetaalt !

Paula
10-10-2014

Top service en volledige uitbetaling!

Na diverse problemen op vakantie met verloren koffers en ziekenhuisbezoek is alles door HEMA prima opgelost! Beter hadden we niet kunnen wensen. Zelfs de gemaakte telefoonkosten zijn vergoed met een top service erbij.

Fred
10-10-2014

HEEL SLECHT NOOIT DOEN

Wij zijn met een langweekend met eigen boot naar de vinkeveenseplassen geweest om daar te duiken, duikuirusting gehuurd voor een langweekend en een duikvergunning gehaald.

Wij dus lekker duiken wij namen onze GoPro camera met hoofd band mee onder water om het te kunnen filmen nu is er dus iets misgegaan camera weg net twee maanden oud ruim €450,00 schade.

ik zeg geen nood wij hebben al jaren een doorlopende reisverzekering bij de Hema deze heeft als extra een onderwatersport dekking ik ga claimen en ja hoor natuurlijk verzinnen ze bij de HEMA een list om NIET te vergoeden wij konden geen bewijs overleggen dat wij op de vinkeveenseplassen een overnachting hadden geboekt nee natuurlijk niet wij waren immers met onze eigen boot lekker dan ik heb meteen de verzekering opgezegd en vertel aan iedereen neem alsjeblieft geen HEMA verzekering dat is weggegooid geld SCHANDE

Meer HEMA Reisverzekering reviews