Lebara reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Lebara ervaringen

Sylvia
13-04-2024

Heel moeilijk vanaf te komen

Lebara blijft betaalverzoek sturen, terwijl 2x al een betaalbewijs gestuurd

Erg slechte service!

Telefonisch klantenservice heb je niets aan!

Jantien
11-04-2024

Aangezien er geen andere prepaid kaart in de winkel was, heb ik die van Lebara gekocht. Ik had nog niet eerder van dit bedrijf gehoord. Had ik nu maar eerder op internet naar klachten gezocht. Allemaal negatieve reacties dus. Een paar maanden heb ik de simkaart naar tevredenheid gebruikt en daarna bleek ik opeens een abonnement te hebben afgesloten. Van dit abonnement kom ik niet af. Ik heb het niet gebruikt en betaal niet (ik heb inmiddels een prepaid van een ander bedrijf), maar na zeer korte tijd kreeg ik al incassobureau Cannock op mijn dak. Deze sturen nu regelmatig aanmaningen. Op een bedrag van EUR 3,50 moet ik inmiddels meer dan EUR 120 aan incassokosten betalen.

Het zijn beiden oplichters! Lebara en Cannock!

11-04-2024

There is no historical usage details on mylebara on the website, nor on the Android app. I have reported this problem 3 times to the Lebara helpdesk. The servicedesk agents will not provide you with a ticket reference. They will not call you back. How will this problem we tracked and fixed? Very poor customer service!

Harry
13-03-2024

In een poging om klant te worden bij Lebara heb ik een Prepaid simkaart gekocht en nummerbehoud aangevraagd. Dat was 3 maanden geleden. Klantenservice van Lebara gebeld en daar kreeg ik te horen dat mijn vorige provider het nummer had geblokkeerd. Ik had echter al een mail van mij vorige provider dat het nummer vrij was gegeven. Lebara reageerde niet en heb ik weer de klantenservice gebeld. Die is niet te verstaan door een Surinaams dialect en/of krijsende kindertjes op de achtergrond.

Toen bleek weer dat het 06 nummer van mijn prepaid kaart per ongeluk was vergeven en dat ze mij een nieuwe simkaart zouden sturen en dat ik dan weer opnieuw nummer behoud moet aanvragen. Lees, van voren af aan weer beginnen dus en weer dezelfde smoes dat het nummer geblokkeerd is. Dat ik een mail heb vrij is kan kreeg ik ze niet aan het verstand. Klant worden bij Lebara lukt niet eens, laat staan er mee te bellen. Veel succes met die ene mevr. van de klanten service. Nooit geen Lebara voor mij.

11-03-2024

Oppassen voor dit bedrijf. Het is een club die gebaseerd is op de Islam, draai Lebara andersom en dan. Arabel. Dan moet je genoeg begrijpen toch?

Angelique
06-03-2024

Schandalig al 3 jaar abonnee en nu een nieuw telefoonnummer aangevraagd precies een week geleden, urenlang bellen met de klantenservice die geen woord Nederlands verstaan, geen bereik, niks, ik moet geduld hebben? Ik heb betaald, weg bij Lebara, klaar met die onprofessionele klantenservice!

Mustafa
26-02-2024

Gebruik zeker niet het telefoonnummer van Lebara, zij zijn de grootste fraudeurs ter werk.İk heb slechts 2 simkaarten besteld, ze brengen me elke maand 3 abonnementskosten in rekening geld.

Max
20-02-2024

Oplichters - cq pure diefstal, mijn SIM kaartje zit in een SMS-alarmkastje en ze presteren het om te zeggen dat het tegoed wordt verbruikt door data verbruik, daar is in de app ook niets van terug te vinden.

Ger
20-02-2024

Ik heb een Sim only abonnement met onbeperkt bellen en sms'jes krijg ik een bericht dat ik nog maar 2 euro beltegoed heb. Gebeld met de klantenservice onbeperkt bellen is niet hetzelfde als beltegoed en uw bel tegoed is bijna op. Ik begrijp er helemaal niets van, in mijn optiek is onbeperkt bellen dat je geen beltegoed meer hebt maar dat je onbeperkt mag bellen ongeacht het aantal belminuten.

Jolanda
17-02-2024

Ongeveer 2 jaar geleden een lebara abonngenomen bij een gsm mobiel, er zit zogenaamd een flexibel abonnement bij, maar na de 8e keer dat ik heb opgezegd, zowel schriftelijk als mondeling en per mail, heb ik nog steeds iedere maand 7€ aftrek van mijn bank… dit bedrijf zegt alles te regelen en dat het ‘echt niet’ de bedoeling is, het tegenovergestelde is helaas waar en ik betaal dus al 2 jaar voor een abonnement die ik maar 3 maand heb gebruikt.

17-02-2024

Sluit geen abonnement bij deze partij af. Als je bij hen wil stoppen via overstapservice van een derde (betrouwbare) partij, dan geven ze niet thuis. Het begint met het niet zichtbaar maken c.q. willen geven van de gegevens die nodig zijn voor de nieuwe provider om over te nemen. Het nummer wordt (uiteindelijk) door de nieuwe provider overgenomen, maar ze doen er alles aan om het abonnement (zonder nummer of werkbare sim) te laten doorlopen. Alles voor het geld, over de rug van een (oude) klant. Vervolgens loop je op tegen een muur: klantenservice niet bereikbaar, chat biedt geen oplossing; geven aan dat je zelf had moeten opzeggen (terwijl Odido dat heeft gedaan bij nummerovername). Dan het volgende. De facturen worden in de online omgeving klaargezet; daar kan je niet meer in omdat je geen actief nummer meer hebt. Als je een actief nummer wilt, dan moet je die terughalen bij je nieuwe provider. Facturen worden niet toegestuurd; alleen klaargezet in een online omgeving waar je niet me

Remco
29-01-2024

Zou vandaag worden overgezet van Ben.nl naar Lebara. Vanochtend kreeg ik om 08.35 uur een smsje dat het klaar was en dat ik kon gaan bellen, sms en of internetten. Niets is echter minder waar, het werkt niet! Ik heb in de loop van de dag 5x telefonisch contact gehad met de klantenservice. Tefooninstellingen bleken goed. Vijf keer een poging van hun kant om mijn abonnement te koppelen aan mijn mobiel. Vijf keer mislukt! Kan dus niet bellen en/ of worden gebeld. Overigens zeer slecht verstaanbare mensen; ze blijken in Suriname te zitten en hebben moeite met goed Nederlands te spreken. Ik heb eind van de middag via een contactformulier mijn abonnement opgezegd, die vandaag zou ingaan. Ben benieuwd hoe dit afloopt, maar ik wil morgen wel weer kunnen bellen!

25-01-2024

Gek wordt je van de agressieve toon van Lebara. Dreigen met afsluiten van je nummer en vervallen van je beltegoed als je niet binnen 7 dagen opwaardeert terwijl er nog veel beltegoed opstaat.

Advies: Stap over op een andere provider! Dit zijn oplichters 1e klas

Peter B
25-01-2024

Wat een hopeloos gebeuren dit. Pre paid kaartje gehaald in winkel die was gratis. dan opwaarderen via de website en 5 euro erop gezet. er was een aktie dat je gelijk kon verdubbelen. en ja hoor na afronden was het tegoed 9.86 euro. echter 5 minuten later ( ik had niet gebeld of sms en had alleen telefoontegoed en geen data) kreeg ik sms dat tegoed onder 2 euro was. ik keek gelijk even naar tegoed en dat stond dus op 0. gelijk chat opgestart met lebara, ene jeniva was met meerdere gelijk bezig want antwoorden duurden lang. na goed uitgelegd te hebben begreep ze het niet en bleef standaard riedels afdraaien. toen ik vroeg begijp je wel wat ik bedoel werd de chat beeindigd. met daarna weer de standaardvragen hoe vond je deze chat etcc. nou slechter dan slecht!

Nooit meer Lebara!

Laurenza
22-01-2024

In dec in Turkije geweest. Doen we al jaren en de kosten van het telefoon gebruik zijn altijd hetzelfde omdat we buiten het hotel nooit bellen of appen. Afgelopen jaar hebben we blijkbaar gebruik gemaakt van een bundel? Dus in dec de rekening gekregen voor november, 3 dagen, 25 euro extra.in januari de rekening van december, 12 dagen, 35 euro. Bij navraag ( de centrale zit volgens mij in Suriname, mensen slecht te verstaan) wordt er volgehouden dat je toch anders hebt gehandeld dan normaal. Knap dat zij dat weten. Geen uitleg, en als je je nota wil bekijken zijn je email adres en het telefoonnummer (waar je het abonnement op hebt) niet bekend bij Lebara. Heel vreemd allemaal. Zo raak je klanten kwijt natuurlijk.

Arjan
17-01-2024

Hele slechte provider, al een aantal maanden problemen en dit al meerdere malen aangekaart, je krijgt het standaard antwoord dat ze je gegevens nodig zijn voor verificatie, dan geef je deze door en is het weer stil. En niemand die erop reageerd.

Kylana
17-01-2024

Ze belde mij met de optie om te verlengen en daarbij zou het eerste halfjaar gratis zou zijn. Nu wordt er toch geld afgeschreven en zegt de klantenservice dat het een korting is en niet gratis. Het enige wat je krijgt is een verontschuldiging en ik kan verder niks voor je doen. Als ik het telefoongesprek opvraag, krijg je dat is niet mijn afdeling.

Tevens is er een hoge factuur afgeschreven aangezien ik buiten mijn bundel zou hebben geïnternet, maar dit is amper het geval aangezien ik onbeperkt internet heb op mijn e-sim. Als je dit vraagt krijg je geen uitleg en geen specificatie.

Ik zou het niet aanraden.

Anita
10-01-2024

Ik werd gebeld dat mijn jaar erop zat en wat ik verders wilde doen. Ik wilde overstappen naar simpel omdat mijn man hier ook bij zit ,dus liet ik ze dit weten. Een week later kreeg ik een brief van de deurwaarder cannock dat ik nog 50 euro open stond. Lebara stopte mijn abonnement,ik kon dus niet meer bellen of internetten,maar ze bleven wel rekeningen sturen. Nu staat er al een bedrag open van over de 100 euro, en ben verplicht dit te betalen, anders blijft dit zich verhogen. Beste mensen, kijk alsjeblieft uit met Lebara, dit is een associaal bedrijf. Let goed op wat de mensen er over schrijven, gezien dit alles zeker de waarheid is. Wand ik kan alles thuis brengen. Mijn naam is A Brocken, en dit mag iedereen weten.

Pascalle
05-01-2024

Ik zou een cadeaubon krijgen van bol als ik een sim only abonnement afsloot. Heb me keurig aan de afspraken gehouden, alles gedaan wat ik moest doen maar we zijn inmiddels 7 maanden verder en ik heb nog steeds geen cadeaubon. Lebara zegt dat ik het zelf maar met bol moet regelen, zij gaan niet over de bonnen. Maar ik heb toch een afspraak met Lebara? Het is dan toch hún verantwoordelijkheid? (Dat vindt bol overigens ook) Waardeloze klantenservice en ik voel me opgelicht

Fred
26-12-2023

Ga nooit voor informatie telefoon abonnement naar hun site. Eenmaal op hun site geweest daarna wordt je dagelijks bestookt met mail. Zij werken schijnbaar samen met Frikicars want daar komt die irritante mail vandaan. Dit bedrijf werkt alleen maar irritatie op. En zal ook nooit daar iets afsluiten.

Meer Lebara reviews