Voorkom klachten over een telecomprovider

We kunnen niet meer zonder internet en duiken dagelijks in de online wereld. Op het werk, thuis en buiten de deur: het internet is niet meer weg te denken uit onze samenleving. Maar als we ons begeven op het internet willen we natuurlijk de snelste verbinding voor het minste geld. Veel internetproviders beweren dit waar te kunnen maken voor je, veelal in combinatie met televisie en telefonie. Even testen is er niet bij: je zit vaak een jaar vast aan een abonnement. Het kiezen van de beste internetprovider voor jou is daarom van uiterst belang. Maar wie kan jou garanderen dat de provider zijn beloftes nakomt? Niemand, maar ervaringen van andere consumenten kunnen jouw beeld over de beloftes van de organisatie verscherpen. Deze ervaringen lees je natuurlijk op Ervaringen.nl, waar jij zelf ook een ervaring kan achterlaten over een internetprovider. Help andere consumenten en jezelf door aan ons te laten weten welke providers en internetpakketten beter niet of juist wel afgesloten moeten worden.

Telefonie wordt niet alleen in combinatie met internet aangeboden, maar ook op zich. De vaste telefonie is de laatste jaren aanzienlijk veranderd door de komst van de mobiele telefonie. Met de vaste lijn bellen wordt steeds goedkoper, maar men is ook steeds vaker onbereikbaar. De concurrentie in deze markt is groot en door de concurrentiestrijd kan vaak oneindig gebeld worden voor dezelfde vaste lage prijs. Het nadeel? Te weinig geld voor een goede klantenservice en indien er een complicatie optreedt of je wil een vraag stellen is de organisatie slecht bereikbaar. Kortom: het is lastig om hedendaags een goede telefoonprovider te kiezen. Met behulp van de ervaringen van andere consumenten ziet u door de bomen het bos weer en kiest u voor de juiste provider.