Ohra reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Ohra ervaringen

Anna
10-03-2024

Wij zijn zeer tevreden over de huisdierenverzekering van Ohra. We hebben deze al 9 jaar en nooit problemen, vaak iets gedeclareerd en steeds heel snel ons geld op de rekening. We hadden twee honden die hartpatiënt waren, waarvan 1 enkele weken geleden helaas is overleden. We hebben steeds dure hartmedicatie gedeclareerd, een paar keer een hartecho en de laatste dagen van ons overleden hondje veel kosten moeten maken. Iedere keer netjes betaald gekregen en gisteren nog een lief kaartje n. a. v. het overlijden van onze hond. Ohra, wij zijn blij met jullie! (En nee, ik heb geen aandelen. :) )

08-03-2024

Honden verzekering top polis is een absoluut drama. Ze vergoeden bijna niets. Zelfs als het in de polisvoorwaarden staat krijg je niets.

Pure diefstal.

Lisa
04-03-2024

Factuur declareren gaat heel soepel. Vergoeden netjes de producten en handelingen.

Ser
27-02-2024

Er waren bouwwerkzaamheden in mijn woning dus had al mijn spullen in de kelder gezet. Na een overstroming in de kelder ben ik alles kwijtgeraakt. Heb foto's verstuurd van de schade. Expert is pas over andere maand langskomen nadat ik alles moest weggooien vanwege schimmel en stank. Heb ze ook duidelijk gemaakt dat mijn aankoopbewijzen ook allemaal in de verhuisdozen in de kelder zaten. Had duizenden euro's aan schade opgelopen en na 4 maanden gewacht te hebben kreeg ik van Ohra te horen dat ze 400 euro zullen vergoeden omdat ik mijn bonnen niet meer heb. Heb mijn verzekering zelfde dag opgezegd. Blijf op afstand van deze oplichters. Jullie zijn gewaarschuwd mensen.

16-02-2024

Ik kan een heel verhaal gaan plaatsen met uitleg maar om het kort te zeggen doet Ohra er alles aan om niet te hoeven betalen.Afgelopen jaar een keer oogontsteking en oorontsteking gehad, dan is er de rest van het leven niets meer verzekerd omtrent oren of ogen. Al geef je aan bij het afsluiten van de verzekering dat hij daarvoor behandeld is dan hoor je niets, betaal je premie en bij het indienen van een rekening krijg je niets en passen ze je polis aan. Per direct opgezegd mijn overige verzekeringen zoals autoverzekering ben ik ook meteen overgestapt.Stelletje oplichters zijn het!

Niet doen!

Ik had mijn twijfels al maar hoorde goede berichten en dacht. "Misschien toch wel handig zo'n verzekering"

Ze doen er alles aan om niet uit ge keren en nu zijn ze weer een klant armer die meerdere verzekeringen had bij hun en nu alle verzekeringen bij hun weggehaald heeft.

Goed bezig Ohra.👍🏻🖕🏼👍🏻

Roland
21-11-2023

Beste mensen die dit lezen. Neem absoluut geen huisdierenverzekering bij ohra of waar dan ook. 10 jaar lang premies betaald, in totaal €3800 aan premies betaald. Onze kat moest 2 tanden laten trekken en het gebitje laten reinigen. Kosten €750, vergoeding was €150. En ik had zelfs nog een extra module gebit. Nu had ik uiteraard beter de kleine lettertjes moeten lezen in de polis. Hieruit had ik af kunnen leiden dat ik vrijwel niets vergoed zou krijgen. Het punt is dat de websites je het idee geven dat je safe zit bij hun met de grote teksten op de website. Het is pure misleiding, juist mensen met een krappe beurs nemen een huisdierenverzekering om hoge kosten te voorkomen, zij zijn juist extra de klos, omdat ze dure premies betalen en vervolgens vrijwel niets vergoed krijgen. Dubbele kosten dus! trap er niet in lieve mensen. Spaar gewoon het geld wat je anders aan premies betaald. Houd je onder de streep veel geld over.

Roy
10-11-2023

Geweldige verzekering voor onze hond.Na indienen binnen het uur wel een reactie. Alle operaties rond de 80% terug gekregen.

Kayleigh
17-10-2023

Nog nooit iets ingediend bij Ohra. Al 7 jaar verzekerd. Nu dien ik wat in want mijn kat had een ontsteking aan zijn bekje. Krijg ik 0,00 vergoed. Geloof me. je kan beter zelf sparen

Jeanne
04-10-2023

Had ik maar eerder de reviews hier gelezen. Ik ben helaas overtuigd door de reclames op tv en de slogan van OHRA dat ze helemaal niet moeilijk doen als je dier iets mankeert. Ik wist dat een van mijn katten een uitzondering had op zenuwziekte, maar op een ander vlak werd er toch niet uitgekeerd ivm dezelfde clausule. Ik ben toen nog wat dieper in de voorwaarden gaan kijken en dacht: je moet of allerlei extra uitbreidingen afnemen, of het is überhaupt niet gedekt bijvoorbeeld bij een ongeluk en na een optelsom te hebben gemaakt heb ik besloten direct voor allebei mijn katten op te zeggen; gelukkig was ik nog maar bijna 1 jaar op weg. Als ik de ervaringen lees van lotgenoten mag ik niet klagen. Bah, toch een standaard ordinaire verzekeraar. :-(

03-10-2023

Het liefst zou ik zelfs een -1 willen geven maar de score van 1 was het minimale dat je kon geven. Wat een slechte verzekering. Wij betalen al 9 jaar lang trouw onze premie voor de zorgkosten van de hond. Nooit kosten gemaakt of gedeclareerd, Nu de hond wat ouder is geworden en wij inmiddels al vaker een beroep hebben gedaan, totaal 3x, wordt er amper iets betaald. Van de drie facturen worden er 2 afgewezen. Mensen wees verstandig, neem zeker NIET dit product, beter leg je wat opzij voor als je een dierenarts nodig hebt. Dit is kansloos!

Jorg
28-09-2023

Waardeloos 0 respect voor ze

26-09-2023

De ohra zit er voor zelf verijking heb 2 honden van 9 en10 jaar hondje van 10 ontstekingen aan de baarmoeder naar dierenarts had niet 1 dag later moeten komen was ze er niet meer geweest gelukkig hebt ze het overleefd. ik dacht stuur de rekening van 1000 euro naar de verzekering .En dan komt de ohra oooh wat zijn ze goed wordt niet vergoed aangeslachtorganen ,ik zeg staat in de polis spoedoperatie worden toch vergoed, ohra nee hoor staat in de kleine lettertjes klacht ingedient help ook niet is 1 potnat nooit meer ohra voor ons het zijn oplichters alleen maar geld van de mensen ontvangen maar uitbetalen homaar

Petra
16-09-2023

Net als de overige reviewers al hebben aangegeven: de premie stijgt maar door en ondertussen komen er steeds meer restricties op vergoeding.

Wij gaan ermee stoppen.

Neem nooit een Ohra huisdierverzekering!

Manuela
04-09-2023

OHRA huisdieren verzekering

Mijn hond is geopereerd aan haar baarmoeder op 9 jarige leeftijd omdat ze ziek was maar wordt niet vergoed omdat het een aandoening is aan haar voortplantings organen. En daar betaal je voor al 9 jaar lang moeilijk via tel te bereiken. Een 1 is nog teveel zo teleurgesteld.

Je kunt ook maar 1 declaratie per x indienen want anders zijn ze al van slag krijg je ook direct terug

Wasrdeloos …

NOOIT weer OHRA

06-08-2023

Voorheen was het proteq totaal geen last goede service klantvriendelijk .maar sinds de overname van ohra een en al problemen.niet willen uitkeren terwijl wij premium pakket hadden zakkenvullers zijn het direct de verzekering opgezegd niet aan beginnen

Janet
15-07-2023

Eigenlijk is het nog minder dan 1 ., 4jaar ons hondje daarverzekerd, vergoeden steeds niks, medicijnen zijn ineens verzorgingsproducten, jeuk rond devulva valt ondervoortplanting en zo verzinnen ze elke keer wel iets om maar niet te hoeven betalen.

Schandalig is het en we hebben de verzekering nu ook opgezegd.

Mensen die het beste voor hun huisdier willen worden gewoon kaalgeplukt door ohra.

Wilfried
04-07-2023

Ze hebben de paarse krokodil uitgevonden, en maken er zeer graag gebruik van. Wat een oplichters. Ben al 20 klant bij ze met al mijn verzekeringen, maar ze verzinnen ALTIJD wel een reden om niet uit te betalen.

Mg
28-06-2023

Ze hebben 2 keer een groot bedrag teveel uit- betaald en daarna beide bedragen tegelijkertijd van mijn rekening afgehaald ……terwijl t hun fout is , soms is een declaratie onduidelijk , wat op zich gek is aangezien ik t aldoor op dezelfde manier keurig aanlever , en dan gaan ze t dubbel uitkeren, dit heb ik nu 2 keer gehad dit jaar….

Diëtist wordt bij iedere zorgverzekering vanuit basis verzekerd , iig 3 uren , de diëtiste van mijn zoon is diëtiste en gespecialiseerd in sportdietiek, wordt niet vergoed , daarover heb ik gebeld , zegt ze valt onder alternatief , sorry?

Ik heb een klachtenformulier gestuurd , nu een ruime week later , geen enkele reactie….

Ga NIET naar ohra

Mariet
26-06-2023

Ik heb een huisdierenverzekering bij Ohra. Op advies van de dierenarts zou er bloed onderzoek gedaan moeten worden om te kijken of mijn labrador allergisch is voor pollen of voeding. Voor de zekerheid heb ik eerst naar Ohra gebeld of deze bloedafname en allergietest vergoed zou worden en of dat ook op de mail naar mij gezet kan worden. Telefonisch heb ik bevestiging gekregen en ook heb ik de mail ontvangen dat dit voor 80% vergoed wordt. Ik heb besloten dat er wordt getest. Na de factuur van de dierenarts gedeclareerd te hebben bij Ohra heb ik bericht dat het niet wordt vergoed omdat dit volgens Ohra met eten te maken heeft. Gelukkig heb ik een rechtsbijstand verzekering waar ik dit kan melden en gaat dit ook oppakken.

Deze klacht wil ik graag laten weten aan anderen. Niet zo fraai van Ohra.

Niels
12-05-2023

Huisdieren verzekering is pure oplichting. Er wordt niets vergoed. Mijn pup had dubbele tanden. Niet vergoed! Moest aparte clausule afsluiten voor gebit. Nu moest ze vanwege medische redenen worden gesteriliseerd. Niet vergoed! Aparte clausule. Heb geen idee wat ze dan wel vergoeden maar alles blijkt optioneel. Na € 1000,00 premies betaald te hebben kan je nergens aanspraak op maken. Beter per maand € 35,00 weg leggen en dan pakken indien je het nodig hebt.