Ervaringen met Online.nl

• 4% beveelt dit bedrijf aan
  • 495 ervaringen
28-06-2016

Klote bedrijf

Voor nieuwe klanten is de service goed, maar zodra je klant bent is het gewoon een klote bedrijf. Na 2 jaar kon ik mijn contract opzeggen. Heb ik mijn contract opgezegd 2 maanden van te voren, wordt per direct mijn internet afgeloten, maar ik moet wel nog gewoon blijven betalen. In het begin van het contract ook zoveel problemen mee gehad dat ik dagen lang zonder internet en digitale tv zat en de telefoonlijn niet werkte. Ze zijn er dan niet voor je om te helpen, uiteindelijk via de rechtswinkel gespeeld en toen konden ze ineens wel actie ondernemen. Al met al ben blij als ik ervan af ben!

Esther26-06-2016

Traag internet en nul service

mijn internet is ongelooflijk traag, als je dit met hun wil oplossen krijg je alleen maar te horen dat het bij jou zit en niet bij hun. ik ga niet eens meer een poging wagen om te bellen maar zoek eigenlijk een alternatieve provider.

Joke23-06-2016

Eerst prima

Vanaf Orange deze provider gehad. Toen alleen Internet. Dat werkte prima en snel. Daarna was het Online en ben gebleven om de snelheid van het internet. Pakket totaal genomen, daarvan was de tv slecht als er een scooter voorbij ging of weersverandering was. De uitkomst was het interactief tv kijken ! ik kreeg alles gratis toegezonden(zonder gebruiksaanwijzing) en zou nog goedkoper zijn ook. Inmiddels veelvuldig wegvallen van WIFI of Internet. Monteur geweest die het probleem vond in de muurverbinding. Deze moet nu nog steeds worden omgewisseld en heb geen tv verbinding meer. Heel fijn als je de EK volgt. Ga toch denken aan een overstapje.

16-06-2016

Al jaren probleemloos

Al jaren klant bij Online en nog altijd dik tevreden. Helemaal aan het begin even problemen gehad (werk met Linux) maar kreeg direct iemand aan de telefoon die mij doorverbond met een medewerker met Linux kennis. Sindsdien nooit geen probleem meer gehad en altijd online. Heb zelf een voicerouter staan en ook telefonie werkt perfect. En dat met een basic ADSL verbinding omdat we hier nog geen glasvezel hebben. Na alle @Home/Ziggo en Telfort ellende voor ons geen andere aanbieder meer. Ga zo door Online en bied je lange vaste klanten eens een leuke aanbieding aan ;)

Said16-06-2016

Waarschuwing: Als je gaat verhuizen, zeg liever je online.nl af en sluit een nieuw abonnement op je nieuwe adres. Anders ben je weken lang / altijd offline op je nieuwe adres.

• 3
16-06-2016

Waardeloos provider

Internet is heel traag. Bij verhuizen, geen internet in het nieuwe adres. Ik heb klantenservice bijna elke dag uren lang gebeld. Ze zijn allemaal leugenaars en oplichters. Ze beloven dingen die ze niet waar kunnen maken. Je wordt bijna nooit teruggebeld en krijg je nooit eerlijk antwoord voor je vragen. Twee monteurs onnodig bij mij langs geweest. Als er geen signaal is, kan een monteur bijna niets.

Ik wil iedereen waarschuwen. Als je klant bent van online.nl en je wilt verhuizen, zeg het abonnement af en sluit een nieuwe in jouw nieuwe adres. Je gaat 50 euro verhuizingskosten betalen, daarna ga je uren lang bellen met klantenservice ( 0900 nummer) en je gaat ook vrije dagen nemen om thuis op een monteur die langskomt om niets te doen.

15-06-2016

Traag

Het internet is te traag voor woorden. Ik ga bijna verhuizen. Dan is het exit Online.nl. Ik heb laatst nog mijn moeder gered. Ze wilde ook Online.nl afsluiten. Ik heb me er op het laatste moment nog voorgegooid. Nu heeft ze KPN, loopt als een kieviet.

14-06-2016

Prima

Ben jaren klant bij Online ( internet) en nooit geen problemen.

14-06-2016

Niet tevreden , stap dan toch over naar 1 van de tig andere!

11 jaar ervaring, 11 jaar tevreden. Apeldoorn

12-06-2016

"zoek het zelf maar uit"

Sinds een maand of drie hebben wij problemen. In eerste instantie lagen zowel internet als de telefoon eruit. Dit is in het verleden al vaker gebeurd en ook dit keer duurde het ruim een week voordat we weer internet hadden. Dit keer bleef de telefoonlijn dood: we konden niet bellen en ook niet gebeld worden, wat één keer zeer vervelend was toen bleek dat een familielid in het ziekenhuis lag en wij dit later pas hoorden. Maar goed, veel heen en weer gebel, steeds dezelfde reeks opdrachten uitvoeren, loze beloften. Onlangs opnieuw contact gehad en we kunnen nu bellen, maar niet gebeld wórden. Advies van online? We mogen kosteloos overstappen naar andere aanbieder, want zij weten het verder ook niet. We zullen inderdaad een andere provider kiezen, GRAAG zelfs, maar het blijft natuurlijk van de zotten dat WIJ moeten overstappen omdat ZIJ het probleem niet kunnen oplossen...!

11-06-2016

Geen klachten en bij 50 mb glas down 37 mb

Ik snap alle klachten niet hier, Ben langer dan een half jaar abonnee en werkt netjes en stabiel met een goed modem met WiFi door gehele woning. Tot op zolder toe.

De mb snelheid die de internet tv trekt wordt vaak vergeten bij download. Is iets van 12 mb.

Ergo, geen klacht, werkt netjes en stabiel en de klantenservice via fb is redelijk tot goed.

07-06-2016

Malefide onderneming

Mijn interet heeft nooit op de juiste snelheid gefunctioneerd. Een filmpje op lage kwaliteit streamen is vaak al teveel gevraagd. Speedtests geven met grote regelmaat 1.2 Mbit/sec download aan terwijl ik een 30Mbit/sec abonnement heb. Zeker 1 keer per week functioneerd het helemaal niet voor een langere periode. Service doen ze niet aan. Ik ben ervan overtuigd geraakt dat ze ook geenszins de intentie hebben een goed product te leveren. Alleen maar rekeningen sturen.

06-06-2016

Factuur Notas

Ik betaal elke 20 van de maand krijg altijd op 9 van de andere maand dat ik eenbetalings achterstand hebt en dat begrijp ik helemaal niet meer En die providers hebben ook een slechte karakteer niet normal

05-06-2016

Geen interneten tv en bellen meer na reset modem

ik had vrijdag eergisteren dus bij vriendin een stroring ze heeft interactieve tv bij online beelden staan stil dus ik dacht reset even de modem nou had ik beter niet kunnen doen ik kreeg geen dsl en internet signal meer wat ik ook geprobeert heb geen internet geen tv en geen phone meer verbinding werkt gewoon niet meer nu komt er een monteur heb we met de helpdesk van online gesproken 2 keer het kan niet aan de modem liggen zijden ze nu volgens mijn wel zou aan de kabels leggen jaja

02-06-2016

één woord Waardeloos

Online kan maar beter stoppen met deze naam . maak er maar Ofline van , man ten eerst valt elke dag internet een paar uur weg ,ten tweede is het net zo langzaam als dikke stront in een trechter ,en als je belt zeggen ze gewoon dood leuk het probleem bij ligt U , nou ik zoek wel een andere die wel goed is , en sneller , en goedkoper

02-06-2016

Waardeloze Internet provider

Al jaren klant van Online.nl maar het laatste jaar steeds wegvallende internet verbinding. Bellen met de klantenservice en bieden je een een snellere internet aansluiting aan van 30 Mbit p/s. Helaas heeft mijn vrouw dit geregeld en wist niet dat een adsl verbinding maximaal 19 Mbit aan kan. Dus we voelen ons erg misleid door de klantenservice. Natuurlijk kregen we een korting het eerste jaar maar de nieuwe aansluiting is wel een 2 jaar contract.

En dan omdat je een W nummer hebt kan je nog niet overstappen naar glasvezel van Online.

Nou beste online we hebben dus bij vodafoon een 3 in 1 glasvezel pakket besteld en hebben het ervoor over om tot februari 2017 dubbel te betalen.

Wat een ergenis

01-06-2016

TROEP

Ik heb 2 jaar geleden een abonnement aangeschaft van 50mbps en ik heb tot op heden de snelheid niet hoger gemeten dan 20mbps, soms zelf 10mb... Ik betaal 80% meer dan wat ik van hun krijg. De Klantenservice weet ook niets anders dan het resetten van de router of stekker eruit doen en voor 30 seconden wachten. Al met al raad ik iedereen af om een abonnement aan te schaffen bij deze zogenaamde provider.

31-05-2016

Zoals al eerder is gezegd, men kan beter van naam veranderen OFFLINE

Na een tevreden abonnement bij Online dachten we wij verlengen ons abonnement gewoon, maar dan met sneller Internet. Nou waardeloos gewoon, echt gewoon om gek van te worden. Wifi verbinding is echt gewoon nihil. Heel irritant als je ergens meebezig bent en valt Internet ineens weg. Wij hebben gewoon echt 9 van de 10 keer geen verbinding.

Online ik zou zeggen doe hier wat aan of pas jullie prijzen aan hetgeen wat jullie daadwerkelijk bieden! !

Leonoor28-05-2016

Echt ont-zet-tend waardeloos !

Online is er bedreven in om dingen te leveren die niet werken en om klanten eindeloos aan het lijntje te houden. Kortom een hoop gedoe en mijn irritatiegrens is inmiddels ruimschoots overschreden

26-05-2016

Slechte verbinding

Waardeloze verbinding, constant schokkend internet en een hoge ping..

Toon meer Online.nl reviews