Schrijf ervaring Catalogus

Ervaringen met Online.nl

58 ervaringen

Klanten geven Online.nl gemiddeld een 2.3

Alles in een18-03-2014

Betalen voor iets wat je niet hebt en krijg niks vergoed

ik heb al een half jaar online.nl daarbij kreeg ik een brie dat me tv resever later binnen zou komen
tot op heden nog niks binnen maar ik betaal daar wel elke maand voor
vandaag zeiden ze dat ze het gingen versturen dus ik zeg ik wil dat vergoed krijgen krijg net zwart op wit in de mail dat ze niks vergoeden mogen ze dat eigenijk wel? jou laten betalen voor iets wat je niet binnen hebt gekregen
verder hebben ze me telefoon afgesloten omdat me rekening na hun zeggen hoog was uit voorzorg
me rekening is gewoon betaald nu willen ze blokkade ook nog niet eraf halen omdat ze zeggen dat ik 58 dagen de tijd heb om het terug te laten storten dus nu betaal ik ook nog daarvoor en 2 maanden niet bereikbaar dat zou toch ook niet mogen/kunnen?
er is echter geen achterstand geweest niks weet iemand waar je daar werk van kan maken want dit slaat nergens op kost mij zo 100nderden euros voor niks ;lange tijd tv en nu daarbij bellen waardoor ik bij een andere profider (mobiel) ook nog extra kosten moet gaan maken

Internet, televisie, telefonie18-03-2014

Zeer slecht, het is echt een waardeloze provider

Ik heb sinds kort een abonnement voor telefonie, internet en televisie bij Online.nl afgesloten
en heb al vanaf het begin problemen met hun.
de verbinding is waardeloos en valt constant weg
ik heb er echt spijt van dat ik ben over gestapt
mijn telefoon verliest ook constant de verbinding, evenals mijn televisie
en dan verwachten ze bij Online.nl dat ik voor deze WAARDELOZE service iedere maand betaal
ik zou 30 mbps krijgen en daarvan wordt nog niet eens de helft gebruikt
ze weten bij Online.nl niet eens waar ze mee bezig zijn
heb ook al meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice
en die hebben niks anders als goedkope smoesjes, en lege beloftes

Kortom:

Online.nl zijn niks meer als GROTE oplichters!

Tv + internet15-03-2014

WAAAAARDELOOOOOS

tv van online is waardeloos, in de advertentie staat zonder vervelende snoeren,
en de antenne dan? om iets beeld te krijgen van het ene raam naar het andere slepen!
en daar zit wel een snoer aan!

Internet+DTV07-03-2014

Goedkoop is duurkoop, dat blijkt maar weer. Na een verhuizing ben ik op zoek gegaan naar een provider voor internet en DTV. Ik kwam bij Online.nl uit vanwege de lage prijs, maar ik heb nu al spijt dat ik met deze incapabele partij in zee ben gegaan.
Eind december ontving ik netjes op tijd het internetmodem en de DTV ontvanger. Op 2 januari ontving ik de bevestigingsmail dat de aansluiting actief was. Ik zal niet alle details opschrijven, maar inmiddels is het half maart en zit ik nog steeds op een werkende internetverbinding te wachten. KPN is al over de vloer geweest, evenals VolkerWessels, maar die mensen zijn niet in staat het probleem op te lossen.
Ondertussen factureert Online.nl natuurlijk wel gewoon door....
Ik heb inmiddels incasso opdrachten laten storneren en de tegenrekening geblokkeerd, want de mensen van de klantenservice weigeren actie te ondernemen op onjuiste facturen. Ik heb alle rotzooi van Online.nl teruggestuurd en betaal helemaal niks meer!

De mensen van de klantenservice zijn heel vriendelijk (alleen lossen ze geen problemen op)

Kortom:
-Technisch incapabel
-Komen contract niet na
-Factureren diensten die niet geleverd zijn
-Klantenservice lost problemen niet op
-Klantenservice komt (terugbel)afspraken niet na

Jan. Jan.
ik had ook problemen sinds 12-02-2014 klant, heb ze een aangetekende brief, opgesteld door mijn advocaat gestuurd en per direct is mijn contract beëindigd
09-03-2014

Martin Martin
Inmiddels is ook mijn contract beëindigd, maar wat een ONBESCHOFTE lui zeg bij de klantenservice
18-03-2014

Internet,telefoon tv05-03-2014

Alles valt gewoon weg en dan weer en weer.Ze zijn niet te bereikbaar

Tv+internet05-03-2014

de digitale tv werkt voor geen meter, zelfs met een buiten antenne waardeloos!!

Internet en bellen01-03-2014

Heb mijn abonnement bij Online half november jl beeindigd. Heb nog een bedrag (ca. € 15,00 !!) tegoed, welke zou worden terugbetaald na afloop van mijn contract. In januari jl. toen ik nog steeds het tegoed niet had terug ontvangen heb ik naar hun gereageerd, waarop ik te horen kreeg dat ik het tegoed ontvang op het moment dat stornerings termijn verstreken was, welke begin januari verstreken was. Oke, maar nadat deze al lang en breed voorbij was, heb ik hun opnieuw gemaild, nu gaven ze aan dat ze het hadden doorgezet naar de financiele administratie, maar je raad het al nog steeds niet ontvangen. Vervolgens een nieuwe mail, toen kreeg ik te horen dat ze een storing hebben op de financiele administratie en dat ik EIND MAART mijn geld ontvang. Vervolgens opnieuw een mail gestuurd, maar geen reactie meer. Elke mail wordt doodgezwegen. Niet 1, niet 2, maar meerdere mails.
Ik hoop dat RADAR en/of KASSA de diverse ervaringen ook lezen en hier een item van gaat maken. Dan komt de heer Hendrik Kerkhof ( na googelen blijkt hij de directeur te zijn) natuurlijk in het programma en vindt het heel vervelend Hij weet dan, naar zijn zeggen, nergens van. Het is een voorspelling, maar je maakt dit teveel mee, vandaar.

Er is maar 1 conclusie: no Online meer. Ik ben overgestapt naar ZIGGO, na de opstart problemen functioneert dit nu prima.
Prima en hulpvaardige klantenservice, zonder arrogantie.

Internet27-02-2014

Slechte Klantenservice.
Al maanden bezig een abonnementswijziging door te geven.
Diverse malen aan de telefoon gehangen, brief gestuurd, 2 weken later gebeld, hebben nog niks binnen gehad, ligt niet aan online.nl maar volgens hun aan post nl.
Blijf bezig zo.

Internet26-02-2014

Zeer slechte klantenservice. Nieuw interne/tv/telefoon abonnement afgesloten, Geen televisie ontvangst, meerdere malen gebeld zou een ander tv antenne krijgen, na weken nog steeds niet ontvangen. Zou cadeau bij abonnement Playstation 3 met game krijgen, ook niet ontvangen. Zou 2 maanden gratis Fox Eredivisie live ontvangen, kan dit ook niet ontvangen. Niet netjes en correct, heb geen goed gevoel bij Online. Klantenservice niet via mail te bereiken, terwijl het wel aangegeven is dat dit kan???
Erg teleurgesteld in Online.

Internet24-02-2014

mijn internet van online werkt perfeckt ik heb het bijna 2 jaar nu het is vele malen beter dan xs4all
de prijs 25 euro voor 20 md is meer dat ik kreeg van xs4all met 8 mmb voor 30 euro toen
regel matig uitklappen van verbinding xs4all met online slechts 2 keer en zeer kort

Internet en telefonie24-02-2014

Zeer slecht. Al een paar jaar bij online zonder problemen, tot afgelopen na jaar. Telkens valt internet even weg, van enkele seconden tot minuten. Herhaaldelijk met de klantenservice gebeld, maar het probleem ligt nooit bij hun, terwijl ik hier lees dat heel veel mensen dit probleem hebben.
Ik ben er helemaal klaar mee en stap over naar de concurent.

Internet en bellen23-02-2014

per dag gemiddeld 1 uur niet kunnen bellen of gebeld worden,
meerdere keren per dag uitval internet voor enkele secondes tot enkele minuten,
het niet inhoudelijk reageren op klachten,
uitdraai uit hun modem log waaruit een en ander blijkt worden genegeerd,
ze blijven zich excuseren zonder actie te ondernemen
niet aan beginnen dus

Tv22-02-2014

Ik ben over het algemeen best te vreden over online , ik heb alleen 1 probleempje en weet niet of meerdere dat hebben .
Als ik een progamma opneem en later terug wil kijken gaat het helemaal goed tot de laatste 10 minuten ongeveer dan stopt ie , dus bij elke film of serie zie ik het einde niet super irritant.
Of als ik pauzeer en wil vervolgens verder kijken gaat die meteen naar waar die hoort te zijn het stuk er tussen in is dus dan weg ?? Iemand ook met deze problemen of moet ik even contact opnemen met online

Internet en tv18-02-2014

Waardeloos!!! Ik zit nu al bijna 1jaar bij online.nl
heb elke dag de hele dag door storingen op tv.
en de helft van de tijd geen Beeld, omdat het signaal weg valt. Heb al 2x een nieuwe antenne gekregen, geen verschil. verder konden ze niks doen. Internet heel traag
veel storingen, duurt half uur voordat ik een site kan bekijken.
Nooit meer online voor mij. Ze zouden me eigenlijk het geld moeten terug betalen!!!

Internet en tv13-02-2014

Wat heb ik een spijt dat ik voor Online.nl heb gekozen.
Ze schrijven veelste veel geld van mijn bankrekening af en ook heb ik alleen maar storingen met internet en tv. GEK WORD IK ERVAN en dan nog voor 2 jaar!!!!!

Pascal Pascal
die ervaring heb ik ook ben nu bezig met mijn advocaat om het contract te ontbinden sluit u hier bij aan hoe meer klachten hoe beter. email. pascal.b@live.nl
17-02-2014

Bart Bart
He pascal,
Laat het even weten wanneer het gelukt is. Ik heb ook problemen en wil ook gaan ontbinden. Bart
17-02-2014

Bas Bas
je zal ze de tijd moeten geven is het niet opgelost in een termijn van 30 dagen bv dan zijn ze nalatig ,beste inderdaad na vragen bij advocaat en de voorwaarde van je abb.
18-02-2014

Yoppie Yoppie
Waardeloos!!! Heb al bijna 1 jaar online, en heb de hele dag door storingen, en voor de helft van de tijd geen tv omdat het signaal weg valt.ze hebben 2x nieuwe antenne gestuurd, geen verschil. verder konden ze niks meer voor me doen. als ik iets op internet moet zoeken duurt het letterlijk een half uur voordat ik op een site kom.
Voor mij nooit meer online.nl. ze zouden me het geld eigenlijk moeten terug geven!!!!
18-02-2014

Pascal Pascal
geld kun je zelf terug laten storten en machtiging intrekken bij je bank!
10-03-2014

Internet en Telefonie11-02-2014

Ik ben al jaren abonnee van Online, al vanaf de Wanadoo periode.
Eerst alleen voor Internet maar vanaf eind 2012 ook voor Telefonie.
Over het algemeen naar tevredenheid; enige minpuntje is, dat de ADSL verbinding soms wat onstabiel is.
Maar tot mijn verbazing merkte ik, dat vanaf 1 februari de maandelijkse rekening de BTW niet meer vermeldt. Dat is onvoordelig voor mij, want ik ben ZZP-er en gebruik zowel Internet als Telefonie voornamelijk zakelijk. Commentaar van Online: "Wij hebben een aanpassing doorgevoerd in de huisstijl. Een van de wijzigingen betreft het vervallen van de BTW vermelding op de nota. Helaas is het niet mogelijk om een nota voor u op te stellen met de BTW vermelding zoals voorheen."
Dat men dit bestaande abonnees zo opdringt, vind ik ongehoord.

Supersnel internet06-02-2014

supersnel internet besteld en volgens hun postcode check konden ze 30 mb/s leveren na de oplevering kom ik max aan 13 mb/s na diverse mails kwam er uit dat ik te ver van de wijkcentrale woon.
Ongelooflijk , daarbij stopt de verbinding regelmatig enkele seconde dit is het zo genaamde pakket los.
Waardeloos bedrijf ze schepen je af met smoesjes en je zit 2 jaar aan ze vast, nooit meer online.nl

Alles in 106-02-2014

zit al 2 jaar bij online heb weer een nieuwe contract verlengt voor 2 jaar maar achteraf kon ik dat beter niet doen heb elke keer problemen met verbinding van telefoon en internet dat het er uit ligt nu blijk dat het aan hun servers ligt 14 dagen elke dag lag alles er uit nu zeggen ze dat het maar 1 keer is gebeurd toen ik er over belde zijden ze ja meneer we kunnen het idd zien dat uw er 14 dagen last van heb gehad ik zeg daar op ja nou dan denk ik dat ik weg ga bij jullie nou meneer dat kan uw niet uw heb een 2 jarige contract bij ons zeggen ze nou weggaan kan ik altijd ik heb nergens voor getekend nee online zijn oplichters ze weten denk ik niet dat in de wet staat een product dat uw afgeleverd aan klanten horen normaal te werken werkt het niet naar horens dan mag de klant de contract ontbinden nou hun producten werken niet naar horens online probeer er elke keer onder uit te komen zijn ze fout laten ze niks van hun horen oplichters zijn online ik raad aan om eerst goed na tedenken en elke gespreken die uw neemt met online om opte nemen dat doen hun ook

Internet05-02-2014

Ik heb op 17 juli 2014 mijn online internet abbonement opgezegd naar 12 jaar klant bij ze te zijn. Na vele ontrechte incasso's vele telefoontjes en gezeik dacht ik eindelijk klaar te zijn maar er komt een verassing. Vandaag kreeg ik telefoontje van intr. justitie een of ander incasso bureau. Dat ik pas mijn contract op 23 november heb opgezegd en dat er een vordering van 80 EURO open heb staan !!!... NET NOG CONTACT GEHAD MET ONLINE.. ze gaan het even uitzoeken... maar u moet wel betalen anders wordt het bedrag te hoog ... met andere woorden gezeik.. Ze kunnen een klant met een probleem niet eens helpen.. een simpele mail met opzeggen kunnen ze niet mailen.. nee dat moet per post meneer .. naar uw oude adres. dan kunt u het daar ophalen.. .wat een ellende .. 1

Ehtasham Ehtasham
was natuurlijk 17 jul 2013
05-02-2014

All in 130-01-2014

We hebben 3 maanden geleden een all in 1 abonnement afgesloten bij online en het is een groot drama.
Ik kreeg een losse antenne maar had toen alleen maar sneeuw,na contact met online hebben ze een grotere antenne toegestuurd maar toen had ik nog maar 30% ontvangst en je moest dat kastje voor de raam zetten anders deed het nog niets(heb je zo'n mooie kabel door je huis lopen. Tv abonnement afgezegd. Ondertussen viel het internet er ook 20 keer per dag uit dus weer contact met online( talloze malen) hun geweldige advies,we woonde te ver van de kast dus moesten we maar verhuizen .daar heb je nog eens wat aan.
We zijn nog steeds bezig om het abonnement opgezegd te krijgen zodat we weer terug kunnen naar een provider die wel waar kan maken wat ze beloven.

Toon meer Online.nl reviews
Beoordeel Online.nl

Alleen geverifieerde ervaringen worden gepubliceerd.

© 2011-2014 Ervaringen.nl. Alle Rechten voorbehouden.
Voorwaarden | Privacybeleid