Schrijf ervaring Catalogus

Ervaringen met Online.nl

Zeer laag 2.1
105 ervaringen
21-10-2014

Slechte kwaliteit en slechte service

Met gewone tv heel slecht ontvangst (viel steeds weg) en met Interactieve tv helemaal geen ontvangst meer. Na 1,5 maand, 5 x bellen, 3 brieven en heel veel frustratie nog steeds niet opgelost. Eindelijk het contract weer ontbonden Klantenservice medewerkers heel vriendelijk maar mochten helemaal niks (niet terugbellen, geen afspraken maken, niet naar de technische dienst). Hele slechte ervaring.

15-10-2014

Zeer slecht

ik heb al sinds het begin problemen met Online. Veel te laat leveren, klant onvriendelijke
medewerkers en weinig meedenkend. Slechte TV ontvangst (zou volgens online door mijn tv
komen die overigens nog maar 2 jaar oud is), haperende internetverbinding (zou niet aan het
modem liggen volgens de provider) en een onterechte betalingsachterstand. Begin er niet aan,
want je komt niet van ze af!

Jeroen14-10-2014

Na aanschaf Interactieven TV zeer slecht

Jarenlang tevreden kant bij Online.nl (eerst Wanandoo en T-Mobile) maar nu veel problemen met de Interactieve TV. kanalen die haperen of blokkerig worden. Bij het het schakelen tussen de kanalen blijft de informatie balk onder in het beeld hangen en is er een loop in de uitzending van een paar seconden. Nu nieuwe ontvanger gekregen maar de problemen blijven,

Mijn advies koop geen Interactieve TV van Online.nl!

11-10-2014

Zeer slecht

Alles in 1 pakket.
Ben sins 23 juni aangesloten kan nog steeds niet bellen of gebeld worden.
Na meermaals contact te hebben gehad is het nog steeds niet opgelost.
Een waardeloos bedrijf.

Jacqueline10-10-2014

Nooit spijt van gehad

Nou laat ik hier eens mijn 2 jaar ervaring neerzetten. Ik zie hier alleen de negatieve dingen omdat mensen hun 'klacht' ergens moeten luchten maar de positieve reacties nooit wordt gedeeld.

Ik ben dus iemand die een enorm positieve ervaring heeft met Online.
Ik ben altijd (misschien iets lange wachttijd bij online met bellen) heel goed geholpen door mensen en zeker met respect.
Hun service was meer dan goed, als ik een nieuwe routor nodig had was het geen probleem en de volgende dag al zelfs bij mij thuis. (dankje TNT en Online).

Het stoppen bij Online was geen probleem en is voor mij meteen geregeld zonder verkoop praat of verdere vragen.
Helaas moet ik hier weg bij online omdat de kabels van KPN zijn en ze niet bij een internet punt kunnen nog die hier om de hoek zit (lees: 5 km is centrale waar online op zit en 2km waar KPN alleen nog echt van kan leveren).

Ik heb dus gekozen met pijn om dus af te stappen van Online. Maar ik had graag online mee genomen naar me nieuwe internet punt.

05-10-2014

Heeeel slecht

Alles in 1 Start dat is ellende. Voorlopig krijg je niet wat ze beloven. Geen enkele zender in HD kwaliteit, aantal zenders en radiozenders klopt ook niet. Het beeld handt regelmatig vast.
Nooit meer deze provider.

Roel30-09-2014

Het interesseert Online.nl helemaal niets!

Ik heb al enkele maanden Alles in 1 van Online.nl. zelf blijven ze maar reclame maken met: TV kijken op AL je schermen. Nou zolang ik dit abonnement heb, heb ik nog nooit TV kunnen kijken op mijn Galaxy Tab 3. Het boeit hen helemaal niets, ze lezen geen reviews, de klant interesseert hun helemaal geen ruk. Knap waardeloos allemaal.

Roel Roel
En nog even een aanvulling van mijzelf: die interactieve TV is echt een ramp. Iedere dag blijft het beeld ontelbare keren vast staan. Dus nu vanaf Mei: geen TV kijken op al mijn schermen en een beeld waar je kots-misselijk van wordt. Ziels-gelukkig zijn wij dat we DIGITENNE nog niet opgezegd hadden. Was ook niet heel geweldig bij ons, maar vergeleken bij online.nl helemaal geweldig. En doe nu overal maar eens een keer wat aan Online.! In plaats van een voucher te sturen voor een paar Tompouches van de Hema. Geef de mensen alles maar gratis, zolang deze ellende nog niet goed is.
21-10-2014

24-09-2014

Na 5 maanden nog steeds geen werkende internetverbinding

na 4 maanden nog steeds geen internetverbinding omdat het gewoon een zootje ongeregeld is. ik heb ze al 20 keer moeten bellen en nog steeds geen internet. ik blijf ze maar moeten bellen en tot op heden werkt het nog steeds niet. de automatische incasso werkte wel maar daar heb ik een stokje voor gestoken. het is ook niet mogelijk om het abonnement op te zeggen, maar dan denk ik bij mezelf "welk abonnement" ik heb een contract voor een service die zei verlenen.. die service is er niet eens.. echt een waardeloos slecht bedrijf. normaal kijk ik nooit slecht naar bedrijven en ga ik al helemaal me moeite niet verspillen aan dit, maar omdat ze het echt verzieken en er vrijwel niks aan doen moet ik het maar even melden

23-09-2014

Ik zeg op

Sinds ongeveer een jaar heb ik alles in 1 van Online.nl. Vanaf dat moment heb ik ellende met digitale televisie, de rest werkt voor mij prima want de vaste telefoon gebruik ik niet dus geen ervaring mee en internet is voor mij goed zo. Maar dat gedoe met digitale tv daar baal ik wel van. Er zit een constante "brom" in het geluid en het beeld is niet echt scherp en loopt geregeld vast. Het is dat ik een "boete" moet betalen als ik per direct van dit product af wil, anders had ik per direct opgezegd. Ik zing het nu wel gewoon uit en tel een paar keer tot 10... Overigens moet ik wel opmerken dat ik, toen ik belde met de klantenservice, geheel kosteloos een nieuw tv-kastje, externe antenne en externe harde schijf kreeg toegestuurd. Echter zonder merkbaar resultaat/verbetering. Als dit contract is afgelopen stap ik weer over naar Ziggo. Die is wel belachelijk (veel) te duur, maar de kwaliteit ten opzichte van Online.nl is wel beter.

Bianca21-09-2014

Om te janken!

Sinds 1,5 jaar digitale tv en internet bij Online.nl, eerste jaar zonder problemen dus voor ons een reden om het te verlengen met een jaar. STOM het is een drama! Wi-Fi valt steeds uit, tv ontvangst om te janken! Vooral zenders als Fox liggen er constant uit, geen signaal, blokjes en dat wil je niet tijdens een wedstrijd! Helemaal niet omdat je ook nog een grof geld betaald voor die zender.
Klantenservice komt met huis tuin en keuken tips, die wij zelf allang hebben uitgevoerd, voordat wij bellen.
Nu hebben we een buitenantenne ontvangen, nou nog steeds om te janken!

17-09-2014

Al meer dan een week geen internet en nog steeds geen oplossing van Online

Al meer dan een week werkt ons internet via Online niet. Diverse keren gebeld, er is op afstand doorgemeten en het zou het modem moeten zijn. Na een week een nieuw modem binnen maar ook deze werkt niet. Volgens mevrouw van Helpdesk toch de bekabeling naar modem. Gaat monteur aansturen. Kan weer een week duren. In de loop van de tijd diverse telefoontjes gepleegd met Online a €1,- plus gesprekskosten (moet een servicelijn niet gratis zijn?). Wel heel snel mailtjes van Online met het verzoek om een enquete in te vullen betreffende hun service. Willen ze dit serieus weten?
Misschien maar eens rondkijken naar een andere provider die dan meteen maar glasvezel kan leveren. Zijn wij blijkbaar niet interessant genoeg voor. Is Online met een "exit scenario" bezig en willen ze van alle klanten af. Het enige dat mij weerhouden heeft tot nu toe is dat je je mailadressen weer overal moet aanpassen.

12-09-2014

Ongelooflijk slecht

Plots geen internet meer, gebeld voor storing meer dan uur moeten wachten. Ze zouden storing gaan oplossen, oplossing na een week ze gingen een nieuwe modem opsturen. Helaas week later geen modem mogen ontvangen wel mijn aansluiting verhuisd naar ander adres. kosten €50,00 om het weer terug te verhuizen. zijn ze gek geworden.

05-09-2014

Uren aan de telefoon

Omdat ons modem geen verbinding maakte met het internet besloten we de helpdesk te bellen. De eerste 2 keer hebben we het na een half uur in de wacht opgegeven. Een huisgenoot had meer doorzettingsvermogen en kreeg na anderhalf (!) uur eindelijk iemand aan de lijn. Deze persoon zou onze zaak doorspelen naar het "back office". De zaak zou binnen een paar dagen worden opgelost. Indien nodig zou een monteur bellen om een afspraak te maken. We zijn inmiddels bijna een week verder. Geen internet, nul contact vanuit Online. Waarschijnlijk zal het afschrijven van de abonnementskosten wel geen problemen opleveren...:S

01-09-2014

Raad iedereen af online te gebruiken

heb sinds vorige week online internet alles in 1 gekregen...echter doet mijn bellen het niet, en we hebben 3 keer gebeld naar hun om te vragen hoe en wat...in alle 3 de gesprekken met online stonden we meer dan 1 uur in de wacht....en als je ze aan de lijn hebt dan bekken ze je af met van alles en nog wat...dan met mijn inloggegevens kan ik niet eens inloggen...storing mevrouw(vrijdag) nu is het maandag en nog steeds kom ik er niet in...mijn bloed kookt van ellende, want wee oh wee als ik ze face to face zou spreken...

Micha Micha
Zeg het niet graag maar online slaat echt alles, 2,5 uur in de wacht is zelfs niets bij hun. Nu 6 tot 8 keer gebeld en steeds een ander verhaal. Samengevat niets werkt optimaal, krijg je facturen en abonnement gegevens op de mail maar daar komen we niet in, hoe gek wil je het maken. Het ook videoland onbeperkt maar naar 6 films heb ik mijn limiet bereikt, hoe bedoel je onbeperkt?
08-09-2014

Willy Willy
ook wij nu sinds 2 dagen online binnen eerst 2 maanden moeten wachten eindelijk hebben we het binnen en ja hoor tv hangt om de 5 min stil. gebeld uur moeten wachten en niet veel wijzer moeten wachten maar hoelang wist hij ons niet te vertellen.. welkom ONLINE
21-09-2014

30-08-2014

Nooit aan beginnen online.nl

Online.nl spijt dat ik deze provider heb gekozen. Je krijgt maar een halve handleiding toegestuurd, niet het pakket wat er is beloofd, ineens stopt mijn tv ermee. Dat die ermee stopt was een fout van hun ( volgens een werknemer) en mu zit ik al een week zonder digitale tv. Als je vragen hebt hang je veeeel te lang (20min wachten) in de wacht, en je wordt niet eens fatsoenlijk geholpen. Al met al met al mijn haren opun hoofd heb ik er spijt van dat ik bij online.nl alles in een pakket heb afgesloten. En 2 maanden gratis, dat kunnen ze wel geven maar je heb 2 maanden ellende schijtbedrijf!

Sjors29-08-2014

Niet tevreden

De overstap naar Online.nl ging niet zoals ik het had verwacht, na wat telefoontjes verder is het allemaal goed gekomen. Internet snelheid is perfect heb tot 40 mb en ik haal 40 mb ook via wifi. Interactieve tv werkte eerst ook niet moest ik ook achteraan bellen maar dat werkt nu ook goed, vind het wel jammer dat je geen films kan opnemen omdat ze daar geen rechten voor hebben. Tv kijken op je laptop geen idee hoe dat werkt...al met al ben ik niet tevreden over deze provider. Veel beloven maar er komt maar weinig van terecht.

29-08-2014

Drama

Download snelheid komt niet boven de 100kb/s, de upload snelheid komt zelfs hoger uit op wel 130kb/s. Grotendeels van de tijd is de Wi-Fi niet beschikbaar en is een ouderwets kabeltje nodig om het internet te kunnen gebruiken. Zelfs 3G via de telefoon is vele malen sneller.

Boyette Boyette
heb je de helpdesk al gebeld hoe dat kan? is alles wel goed aangesloten?
02-09-2014

Msf Msf
Naar helpdesk bellen :) ik heb ongeveer zelfde meegemaakt, bij het begin had ik snelheid van 17mb na paar maanden later is gedaald naar 12 mb nog eens na paar maanden weer gedaald 4 mb en ik had pakket van 20 mb toen heb ik besloten om ze te bellen en niet 1x gebeld maar meerdere malen gebeld naar die dure 0900 lijn en elke keer krijg ik iemand anders aan de lijn en allemaal zeggen ze zelfde antwoord (ja sorry meneer ik kan niets vinden of zien toch probleem bij jou) ja hoor lekker makkelijk om van klant af te komen. Hierdoor heb ik een nieuw pc gekocht eigenlijk zelf samen gesteld alle onderdelen heb ik van A merk genomen en resultaat 3,6 mb ook de netwerkkabel vervangen door koperdraad ook niet verholpen nogmaals gebeld naar de helpdesk weer een ander persoon en zij was de alle irriterende persoon van online.nl volgens zijn ze allemaal studenten die ervaring willen maken maar ja probleem uitgelegd antwoord was zelfde als hier bovengenoemd, ik kan niets zien geen probleem bij ons toch bij u. Toen heb ik besloten bij online weg te gaan na het opzoeken naar betere provider ben ik nu klant bij xs4all (20 MB) en alles is zo soepel gelopen dat ik hooguit 2 uurtjes offline geweest, na het installeren van modem heb ik gelijk speedtest gedaan en ja hoor 18 MB snelheid dit bedoel ik yessssss en ook betere klantenservice o ja ook geen dure klantenservice gewoon normale lijn. Mijn omgeving is groot door de slechte service van online.nl heeft binnen 1 week 7 vaste klanten kwijt :) al mijn familie leden zijn ook over gestapt naar andere provider dus voor mij ONLINE.NL absoluut nooit meer ook als online zegt voor jouw € 10,00 per maand all-in kom naar ons mijn antwoord blijft zelfde NEE ze moeten eerst leren hoe ze met de klanten omgaan en ervaren mensen aannemen niet de studenten.
08-09-2014

24-08-2014

DRMATISCH!

ONLINE.NL is zo dramatisch. 7 weken geleden aangevraagd en nog steeds niks opgeleverd. Ben natuurlijk als tijden bezig dit abonnement op te zeggen. Ben er zelf na 4 weken achter moeten komen dat er 2 keer een negatief signaal op mijn adres is afgegeven. Online voelde zich niet geroepen dit zelf kenbaar te maken. En ja, ze schuiven de schuld af op Kpn. Nu zou ik al 2 weken teruggebeld worden door een leidinggevende om de opzegging officieel te maken maar uiteraard nog niets gehoord.

Klantenservice? dat je het die naam durft te geven. Het is echt een schande. Communicatie is om te huilen en in mijn laatste gesprek durfde meneer het zelfs om de verbinding te verbreken nadat ik hem de waarheid vertelde.

Online als provider? NOOOOOIT DOEN!

Carol19-08-2014

Zo slecht ik heb eigenlijk geen woorden voor...

Niet eens aangesloten en gelijk al opgezet!

18-08-2014

Wat een verschrikking

Mijn ma heeft ooit een contract genomen bij online.nl omdat internet niet zo belangrijk voor haar is, online was de goedkoopste optie. Daar staat wel tegenover dat de persoon die regelmatig internet gebruikt (dat ben ik, ik zit er nu aan VAST) het volgende meemaakt: Trage internet verbinding, 20x per dag uitval en dan de klantenservice: Ik kan net zo goed met een prostituee om relatietherapie vragen. Of een dakloze hoe je een financieel stabiel leven kan houden. Ik heb heel veel geld uitgegeven om het internet te verbeteren (wireless adapters, nieuwe router). Maar het echte probleem is gewoon de provider gebleken. Klantenservice wilde dat natuurlijk niet toegeven, nadat ze geen oplossingen meer hadden voor mijn problemen met het internet.

Doe jezelf een plezier, ga voor de provider met de beste recensies :).

Alleen met faillissement zal Online haar klanten nog blij kunnen maken.

Toon meer Online.nl reviews
Beoordeel Online.nl

Alleen geverifieerde ervaringen worden gepubliceerd.

© 2011-2014 Ervaringen.nl. Alle Rechten voorbehouden.
Voorwaarden | Privacybeleid