Schrijf ervaring Categorieën

2.1 / 10172 ervaringen
Vergelijk korting bij Online.nl
22-05-2015

Online.nl ik Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Internet in ok, televisie in waardeloos, hapert continu, waarna geluid niet meer synchroon loopt. Bellen kan ook beter. Krijg vaak te horen dat we niet bereikbaar zijn. Helpdesk die totaal geen kennis hebben van het product.

20-05-2015

Slechte service - slechte producten

Sinds 2012 bij Online.nl. In het begin ging het redelijk. Totdat het modem stuk ging. Inmiddels zijn er 2 modems vervangen. De vaste telefoon werkt niet, en heeft nooit gewerkt. Als je belt, dan kost het je 50 cent per keer. Maar service kennen ze niet. Telkens wordt beloofd dat je teruggebeld wordt, omdat de technische afdeling niet bereikbaar is. Inmiddels heb ik al vele keren naar ze gebeld. Tot nu toe zonder resultaat..

Maar nu hebben ze mijn contract stilzwijgend verlengd, en ik weet van niets. Maar ze hebben het zo gedaan dat ik nu een nieuw abonnement heb
waar ik wéér 2 jaar aan vast zit!

20-05-2015

Slechter kan het niet !

Wij zijn nu bijna 9 maanden bij online, eerst de datum was al te laat met aansluiten.
Toen alles aangesloten was kregen we geen extra zender die beloofd waren plus de eerste 3 maanden zouden gratis zijn.
Na de 4e maand kregen we ineens een factuur voor de 4 en gelijk de 5e maand plus 3 maanden dat we gebeld hebben terwijl we een vast tarief hebben voor onbeperkt bellen, maar dit geldt niet in die 3 maanden word ijskoud gezegd. Nu de 5e maand werden we ineens uit het niets afgesloten omdat ze de 6e maand op een of andere manier niet hebben kunnen innen, dit werd al snel hersteld na 3 dagen. de 6e maand werden we wéér ineens afgesloten uit het niets, hierop wéér gebeld en bleek wéér een fout te zijn omdat ze in het systeem de automatische incasso stop hadden gezet. de 7e maand tot op heden nog steeds afgesloten maar willen wel hebben dat wij 2 jaar gaan betalen van een bedrag van maar liefst €1495,- euro.
Ik zou zeggen nooit doen en nooit meer bij online .nl

19-05-2015

Asociale klantenservice van Online.nl

Na meerder malen bellen en zeer lang in de wacht te hebben gestaan. Verschillende medewerkers gesproken en allemaal beloven van alles, maar een ding hebben ze gemeen WIJ BELLEN U TERUG! Tot op vandaag nog geen enkel telefoontje ontvangen. Tevens lijkt het erop dat ze geen inzicht in de gegevens van de klant hebben, vertellen maar wat en hopen op die manier snel op te kunnen hangen. Zodra het gesprek te moeilijk wordt, ronden ze snel af en hangen op. Vanavond om 20:50 nogmaals gebeld weer tijd in de wacht en om 21:04 wordt er toch nog opgenomen (tot 21:00 geopend). Lacherig wordt mij verteld dat er technische storing is en ik morgen maar terug moet bellen... Kreeg sterk het gevoel dat mevrouw graag naar huis wilde. Ik heb werkelijk nog nooit ergens zo'n slechte klantenservice meegemaakt en het betreft ook nog een administratieve fout van uit Online.nl omdat ze hun administratie niet op orde hebben. Een klantenservice om je voor te schamen!

14-05-2015

Geldharkerij waar niets tegenover staat

Het cijfer moet een 0 zijn maar die staat er helaas niet bij.

Van Online is geen levering geweest, omdat het niet kon op het adres waar naar toe is verhuisd, maar wel geld geïncasseerd. Vervolgens, omdat je het incasseren blokkeert, Intrum Jusitia geld laten binnenharken. Bellen en brieven naar beide amateurbedrijven levert niets op. I.J. gaat over tot het opnieuw toekennen van een ander dossiernummer om maar weer opnieuw met harken te beginnen, zonder dat er inhoudelijk ook maar op het probleem wordt ingegaan. Geen levering van een dienst betekent in Nederland nog altijd ook geen betaling.
Ondanks dit gegeven gaan ze gewoon door en verwijzen naar elkaar.
Niets doen maar wel geld vorderen. Maffia! iets anders kunnen we er niet meer voor bedenken.

Kortom, word nooit klant bij Online.nl

13-05-2015

Slechte start nu goed

Na 1 jaar drama bij ziggo. Echt daar is het niet beter weet ik uit ervaring naar online. 1 maand problemen en daarna werkt het bij mij prima. Ik zou ziggo afraden want 1 belachelijk duur en 6 maanden ellende gehad. Ik ben (nu) tevreden

07-05-2015

Slechtste bedrijf ter wereld!

Alles wat fout kan gaan...gaat fout bij dit bedrijf!
Beloftes en datums van levering worden niet nagekomen...je kunt blijven bellen tot je een ons weegt.
Echt een zeer slechte service en vol leugens houden ze je beleeft aan het lijntje en maar bellen voor €0,50ct. per keer.
Er worden doelbewust fouten gemaakt, zodat je blijft bellen en betalen voor gebakken lucht!
Zelfs de technische dienst zou terug bellen wordt ook niet nagekomen...EEN GROTE PUINHOOP MAKEN ZE ERVAN!
Ze sturen een verkeerd modem,daarna kreeg ik een defecte tv-ontvanger,zelfs vast bellen werkt nu ook niet meer,
ondertussen blijven ze maandelijks een vast bedrag afschrijven. (dat heb ik inmiddels geblokkeerd!)
Nu hebben ze zelfs de gore lef om emails te sturen waar je zelf niet op terug kan reageren dat er een betaalachterstand is,
achterbaks kut-bedrijf zorg gewoon dat de rotzooi die je levert het normaal doet dan betaal ik ook gewoon netjes!
Mensen dit is met stip het slechtste bedrijf ter wereld...trap niet in de onzin van ONLINE.NL
want voordat je het weet zit je ook vast in dit web van ellende!

• 5
06-05-2015

Offline.nl ipv online

Wij geven in maart online onze verhuizing door op jullie website. We krijgen daar de keuze uit diverse datums. We kiezen voor 26 maart. Op 19 maart krijgen we een bevestiging, echter geven jullie aan dat het 30 maart wordt.

Op 26 maart blijkt dat we wel al afgesloten zijn op ons oude adres. Wij bellen (langer dan half uur in wacht!).
Blijkt niets aan te doen.

Op 30 maart hebben we geen internet in onze nieuwe woning. Wij bellen (weer lang in wacht!).
We komen er niet uit, dus de technische dienst zou contact met ons opnemen op 31 maart (is ons verteld).

Op 1 april hebben we nog niets gehoord. Ik bellen. Krijg ik de mededeling dat jullie ons een bevestiging hebben gestuurd dat het per 3 april geregeld gaat worden. Die bevestiging is per mail (we hebben geen internet!).

Op 3 april geen internet. Wij bellen. We komen er niet uit, dus de technische dienst zou ons bellen.

Op 10 april (een WEEK LATER!) nog niets gehoord. Wij bellen. Deze dame heeft ons 4x in de wacht gezet en liet ons van alles in de meter kast proberen omdat daar onze hoofdaansluiting zou zitten. Nou echt, daar zit hij niet! Na nogmaals in de wacht was ik er klaar mee.

Op 15 april belt mijn vriend. Een jongen die het eindelijk begrijpt! Een rotzooi noemde hij het.. Een monteur komt als oplossing. De monteur zou contact met ons opnemen.

Op 19 april een mailbevestiging van de monteur en dat jullie bellen voor een afspraak.

Op 20/21 april vul ik een contactformulier in. Want jullie beloofde een vergoeding voor de dagen dat we geen internet hadden (op 1 april aangegeven) en die zou verrekend worden met de eerst volgende factuur. Nou het volledige bedrag is afgeschreven!

Op 22 april nog niets gehoord! Dus ik weer bellen (7e keer!). Eerste keer wordt na 10 minuten wacht gewoon opgehangen door jullie! Nog een keer bellen. Ik krijg een jongen aan de lijn met het verzoek mijn nummer achter te laten zodat jullie me terug kunnen bellen. Ik geef duidelijk aan dat het voor 14 uur moet of na half 6 (ik werk gewoon). En drie keer raden? JUIST! Niet terug gebeld!

Op 23 april, een gemiste oproep (ik ben aan het werk!). Mijn vriend belt jullie. Omdat ik mijn telefoon niet opgenomen heb bellen jullie binnen nu en 5 dagen terug voor een afspraak met de monteur.

Op 24 april nogmaals gebeld. Ze kunnen niets meer doen dan nogmaals de monteur vragen ons te bellen.
We zijn nu 6 mei en hebben nog niets gehoord.

Ik ben er klaar mee, we gaan weg!

TIP: GA NOOOOOOIIIITTT Naar online.nl. Niets anders dan ellende. Goedkoop = duurkoop in dit geval!

06-05-2015

Altijd wat.

Eerste jaar werkte internet niet terwijl ik wel voor betaalde, ging m'n eerste jaar korting.
2de jaar alsnog veel problemen met internet, betaalde wel al 25 euro per maand onderhand.

Nu bijna 3 jaar klant te zijn, die altijd alles netjes heeft betaald en alle onzin van online in dusverre heeft gepikt...

Sluiten ze mij zomaar van internet af, omdat ik blijkbaar een achterstand had... (Ik betaal altijd netjes, kan geen achterstand hebben, bewijst hun slechte administratie maar weer)

Afijn, ik dus 25 euro extra overgemaakt om zo snel mogelijk aangesloten te worden, en aannemend dat die 25 euro wel met de volgende maand voor gecompenseerd.

Maar online blijft online... Nu heb ik een herinnering liggen over een bedrag van 42 euro? Terwijl ik in feite een maand voorloop, dus 25 euro tegoed heb.

Ik ga mijn advocaat er maar eens op zetten, waardeloos bedrijf.

Super service van online, echt een aanrader als je je eigen rot wil ergeren.

27-04-2015

Kan bijna niet slechter.

Ik heb al één maand geen internet thuis.
Eerst zouden ze een monteur van -nota bene- KPN sturen maar die kwam niet opdagen.
Ik belde om weer een afspraak te maken met een monteur en toen kreeg in van de medewerkers van Online het telefoonnummer van KPN. Bij KPN zeiden ze -en terecht- dat dat toch via Online moest.
De zoveelste keer met Online gebeld en ze stelden voor een nieuwe router te gaan sturen. Prima. Jammer dat ze hem naar het verkeerde adres werd verstuurd.

Echt belachelijk. Ik ben al overgestapt naar een andere provider.

24-04-2015

Onbeschoft,slecht

Beste mensen.
Wat ik juli heerlijk kan vertellen over mijn ervaringen met online.nl is met kort en krachtig, verschrikkelijk, ok al heb ik zelf heel veel fouten gemakt deze mensen hebben Meij slecht behandeld, beste mensen niet doen plissé geen abonnement van online ….Zij hebben Meij zo onbeschoft behandeld en uiteindelijk geeft Meij 399 euro kost ….Ik ben 10 keer slechter uit met internet en bellen …en ok duurder ok …mensen als jij belt jij wordt zo onbeschoft behandeld en geen een person weet war over is gesproken vorige keer en wat is besproken niemand kan wat vinden in de notitie ….Niet doen niet doen….Ik maak nooit deze fout meer lease lees altijd recensie door voor dat jij met iemand in de zee haat maar online.nl is verschrikkelijk slecht

Roel23-04-2015

Neem Online als u offline wilt zijn.

Tjonge jonge, wat toch n diep- en dieptriest bedrijf.
Ooit ben ik positief geweest, maar sinds de inter-actieve tv van online.nl in ons leven kwam is TV kijken iedere dag een aflevering van DOET IE HET.? OF DOET IE HET NIET?.
WAT EEN ELLENDE EN DAT AL BIJNA EEN JAAR LANG.
Niet doen dus mensen

• 6
Tom23-04-2015

Internet doet het goed alleen bellen tja

Wij hebben nu vanaf 2012 internet en bellen van online,

Omdat ik geen tv wil bij mijn abbo kwam ik hier uit als goedkoopste.

Internet is stabiel hier bij ons maar als we willen bellen komen we af en toe in stiltes te zitten of gewoon in een keer de verbinding weg en dan krijgen we gespreks toon.

Dat is zeer vervelend als je met een klantenservice of je baas aan het bellen bent.

Dat is het min punt van ons uit

23-04-2015

Redelijk

In het begin wat problemen maar alles goed opgelost. Veel negatieve reacties hoe maar de prijs is er ook naar. Andere aanbieders hebben ook zo hun problemen. De helpdesk is wel snel bereikbaar bij Online.

21-04-2015

Opdringerige spammende geldwolven die internet geven

Allereerst: nooit last gehad van problemen met mijn internet

Ik had echter na 2 jaar een abonnement die niet meer bestond en daarvoor wordt je ongeveer 4 keer per jaar voor opgebeld omdat er een ge-wel-dig alternatief is. Dit alternatief blijkt altijd duurder, soms onmogelijk voor de plek waar ik woon (snellere adsl verbinding) en bestaande uit onderdelen waar ik geen behoefte aan (bellen). Als je eind juli 'toevallig' in het buitenland zit wordt je elke dag minstens 6 keer gebeld met de vraag of je die fan-tas-ti-sche aanbieding via de mail heb gelezen en hoe je het in je hoofd hebt gehaald om niet te reageren. Zo is het vier jaar lang doorgegaan. In totaal ben ik in die vier jaar ongeveer 60 keer gebeld.

Ik ben blij dat ik ben overgestapt. Dus pas op: als je iets van online.nl hebt wat niet meer bestaat spammen ze net zo lang door totdat je meer geld betaald voor iets wat je niet wilt.

Niels
Vreemd, ik had ook een "oud" abonnement maar ben nooit benaderd, pas toen ik er tv bij wou hebben werd verteld dat mijn huidige internet abonnement niet meer bestaat.
15-05-2015

21-04-2015

Niet zover gekomen als daadwerkelijk internet ontvangen

Ik ben nu momenteel 2 maanden aan het wachten op mijn internet, en ik heb wat geleerd van hoe online.nl omgaat met klachten: Niet.

Het internet deed het een dag na de eerste aflever datum nog niet, dus ik bel naar online. Krijg te horen dat ik moet de kabeltjes anders moet doen enz, dit heeft allemaal geen effect.
Ik bel een dag later krijg ik te horen dat het aan kpn ligt en dat het 2 april opgelost zou moeten zijn, ik bel 3 april en ze vinden het heel vervelend voor me maar ze zullen me laten terugbellen door de technische dienst, binnen 9 dagen. Ik word 1x gebeld op zondag maar toen kon ik mijn telefoon niet opnemen, gelukkig is terug bellen ook niet mogelijk. Ik bel weer en het is allemaal gek want ze zouden 3x bellen dus ik moet even wachten op het volgende telefoontje.

Dit telefoontje komt natuurlijk niet, dus ik bel weer en krijg het bericht dat ik weer met die snoertjes moet kloten. Dit werkt nog steeds niet (natuurlijk) zie ik op de online site dat als het niet werkt ze een gratis monteur langs sturen. Super! Dus ik bel weer (misschien 10 minuten nadat ik voor de tweede keer heb gehoord dat ik de kabels moet veranderen, en dus het probleem bij mij ligt) Nu ik aandring op de monteur gaan ze even kijken naar de geschiedenis, "sorry meneer, het probleem ligt bij het aansluit punt bij kpn"

Nu hebben ze me dus weer bijna een maand voorgelogen met het probleem bij mij leggen, indien het kpn verhaal waar is.

Hoe online dus zaken doet:
- ze geven je niets zwart op wit, je kunt geen confirmatie krijgen van afspraken
- ze liegen bewust over het probleem
- ze doen niets om je verder te helpen
- en de afspraken die ze met je maken en de notities die ze zeggen te doen worden niet gedaan want ik vraag er steeds weer na en ze kunnen het gek genoeg nooit vinden.

Kies dus vooral online als je van zekerheid houdt, want je weet heel zeker dat ze je niet verder zullen helpen.

Excuses voor als het verhaal spelfouten of dergelijke bevatten, maar ik type dit op mijn telefoon (aangezien ik geen internet heb)

18-04-2015

Een en al ellende met Online.nl

Op 5 januari ben ik overgestapt van KPN naar Online internet televisie en bellen voor 29,95/maand
Ik heb inmiddels 273€ betaald aan nota's terwijl ik pas op 6 februari tv kon kijken
Men had toegezegd dat er een mogelijkheid was een tweede decoder te installeren voor een tv op
de slaapkamer, later werd gezegd dat dit technisch niet mogelijk was met een 30mb abonnement

Ook de interactieve tv werkt niet ik heb tot nu toe geen enkel programma terug kunnen kijken.
Met mijn aangetekend schrijven van 27 maart heb ik Online in gebreke gesteld en de overeenkomst geannuleerd, tot nu toe geen enkele reactie, als ik stop met betalen wordt mijn
dossier overgegeven aan intrum justitia

18-04-2015

Ik geloof dat ik niet moet overstappen

Voordat ik wilde overstappen heb ik eerst maar even de recensies gelezen. Ik ben heel erg geschrokken van de slechte service bij Online.nl en stap dus niet over. Ik blijf wel bij UPC/ZIGGO ook niet de beste aanbieder maar beter dan wat ik kan verwachten bij Online.nl.

Sjors14-04-2015

Internetsnelheid is prima, de rest is Slecht!

Qua internet snelheid doen ze wat ze beloven in het noorden des lands, snelheid van 40 mb is ook echt 40 mb. Maar interactieve tv daar zou ik niet aan beginnen dat werkt echt niet. Ben je een dag te laat met betalen van je abonnementskosten dan sluiten ze je meteen af van je telefoon. De klantenservice is ook reteslecht dus al met al begin er niet aan.

Chantie
Hier het zelfs probleem vervolgens dus te laat met betalen de 1e keer waarna netjes heb overgemaakt bedrag wat op nota stond echter beweren ze nu ik afgesloten ben ik nog een bedrag van 108 euro heb openstaan omdat ik te weinig volgens hun heb betaald en de bedrag dus ff verhoogd hebben wist nergens van dus als niet betaal geen tv en Internet zo spijt van online.nl
16-04-2015

Ruud13-04-2015

Slechter dan slecht

Na binnen een uur opgezegd te hebben ivm zelfde aanbod Telfort die ons niet kwijt wilde ( wat ruim op tijd was gezien opzegtermijn 3 weken in actieweken ) ,is alles misgegaan ! Kreeg een week later een brief : welkom bij Online ,ik bellen ...neeee ik wil niet bij Online ...blijf bij Telfort . O sorry ik zie dat U op tijd opgezegd heeft ,ga ik regelen zegt Giovanni . Week later : U krijgt binnenkort een ontvanger etc toegestuurd ,ik weer bellen ..o sorry . Maak U niet druk . Het gaat toch niet gebeuren dat Jullie straks dag voor Kerst mijn TVen Internet eraf halen bij Telfort .. Neee tuurlijk niet ...dus wel en vervolgens 4 weken geen internet en tv . Wat een bende daar . Vervolgens 5 GB over mijn zakentelefoon en rekeningen mocht ik declareren want was hun schuld ! Nu al ( 7-04-2015 ) bijna 4 maanden bezig met bellen etc . Iedereen beloofd terug te bellen en geld te crediteren maar tot op heden nog HELEMAAL NIETS !
Verschil tussen Online en de Maffia ? De Maffia is georganiseerd ! Wat een onproffesionele bende ! Nooit nimmer zaken mee doen ! Wees gewaarschuwd !

• 5
Toon meer Online.nl reviews