Schrijf ervaring Categorieën

2.2 / 10125 ervaringen
Bekijk aanbiedingen van Online.nl
22-01-2015

VRESELIJK

Mijn Internet & tv pakket werkte tot mijn verhuizing redelijk. Tv kastje (made in China) was bij de eerste levering al kapot maar werd vrij snel vervangen. Internet kwam nooit ook maar in de buurt van de beloofde snelheid maar wat verwacht je ook anders van een budget provider. Al met al niet lyrisch maar ook niet geheel ontevreden. Tot mijn verhuizing..

Verhuizing keurig op tijd doorgegeven, maar een week nadat deze overgezet zou worden had ik nog geen Internet. Daarnaast bleek het televisiekastje niet bestand tegen een verhuizing. Dus de klantenservice maar even gebeld.

Na een eindeloos keuzemenu en 20 minuten in de wacht bleek dat er iets mis was gegaan met het overzetten van mijn abo naar mijn nieuwe adres. De vorige bewoner had nog een abonnement lopen bij een andere provider was het verhaal. Dat leek me al vreemd aangezien mijn nieuwe woning al anderhalf jaar leeg stond en bleek na navragen bij de vorige bewoner inderdaad onzin. Kon ik nog een keer bellen a 1 euro per gesprek.

Wat dan wel het probleem was? Ja dan wisten zij het ook niet. Ja heel erg vervelend mevrouw. Het vervangende televisiekastje hadden ze wel al direct opgestuurd, toch vreemd dat ik die nog niet ontvangen had. Na doorvragen bleek dat ze die naar mijn oude adres hadden gestuurd. Oeps, ja beetje dom inderdaad wanneer het hele telefoongesprek over mijn verhuizing ging. Ze gingen een nieuw kastje sturen en zouden binnen een week contact opnemen over het Internet.

Week later, niets gehoord en nog geen televisie kastje ontvangen. Maar ondertussen al wel vast 50 euro verhuiskosten afgeschreven. En of ik de factuur van afgelopen maand ook nog even wilde betalen?

Nog maar eens bellen dan. En jawel, het televisiekastje was wèèr naar mijn oude adres gestuurd! Internet? Welk Internet? Heel vervelend voor u mevrouw, ik zie het hier inderdaad staan. We zijn ermee bezig. Ik heb ze maar even op de Nederlandse wet gewezen: wanneer zij hun verplichtingen niet nakomen mag het contract ontbonden worden. Na aandringen gaf de meneer aan de andere kant van de lijn dat inderdaad toe. Ze zouden nog twee weken hebben om het op te lossen, bleven ze in gebreke dan werd inderdaad het contract ontbonden. En vooruit, een bevestiging hiervan per mail was inderdaad geen onredelijk verzoek.

Uiteraard geen bevestiging gehad. Twee weken later nog steeds geen Internet, en geen televisiekastje. Nog eens gebeld maar op zondag was alleen de storingsdienst bereikbaar. Er werd me plechtig beloofd dat ik de volgende dag terug gebeld zou worden, wat uiteraard niet gebeurde.

En ja, het wordt zowaar nog gekker. De dag erna zelf maar weer gebeld en gevraagd om direct met de opzegafdeling doorverbonden te worden. Ik werd doorverbonden, moest het hele verhaal nog eens uitleggen, werd nog eens doorverbonden, moest het weer uitleggen, nog eens doorverbonden en vervolgens ben ik meer dan 30 minuten in de wacht gezet.

Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg werd me haarfijn uitgelegd dat de daadwerkelijke opzegafdeling (dus de 3x dat ik was doorverbonden waren blijkbaar pre opzeg afdelingen?!) uit welgeteld 1 persoon bestaat die heel toevallig vandaag een vrije dag had. Say what? Jaaaaa heel vervelend mevrouw!

Ik heb de automatische afschrijving geblokkeerd. Laat ze maar een deurwaarder langs sturen (ben benieuwd of ze dan wel mijn nieuwe adres kunnen vinden! ). Maak me alleen zorgen om een mogelijke bkr registratie. Maar wat moet ik anders? Blijven bellen? Ik zit nu al bijna 2 maanden zonder Internet en televisie. 7 telefoontjes a 1 euro per gesprek verder. Hele vriendelijke klantenservice hoor. Zeggen je op uiterst vriendelijke toon in feite gewoon zak maar in de stront. Hoe kan zo'n bedrijf nog bestaan? BEGIN ER NIET AAN MENSEN! FIRMA LIST EN BEDROG! LEES DE RECENSIES!

Is er niet een of andere toezichthouder of instantie die dit soort wanpraktijken aanpakt?

• 2
21-01-2015

Zeer klant ontvriendelijk

26 april 2014 tv bij laten voegen bij bestaand abonnement.22 mei digitale ontvanger geïnstalleerd.Beeld tv zeer slecht. Gebeld met online en zij verteld dat ik een andere tv moest proberen. Digitaal beeld tot 30 inch is normaal groter betekend slecht beeld.Ik wilde van abonnement af maar dat werd een wereld reis aan telefoontjes en brieven schrijven.We zijn nu een maand 9 verder en er is nog steeds niets geregeld.Tot 21 jan.ik een telefoontje kreeg en zij aanboden tot contract ontbinding waar ik zeker mee akkoord zou gaan.Ok boden zij aan interactieve tv maar dan heof ik geen aansluitkosten te betalen omdat ik al zo lang klant ben. Nou interactieve kunnen ze niet leveren omdat vis internet 16 Mb nodig is ik zelf 30Mb supersnel internet heb maar er komt maar 12 tot 15 Mb binnen ,hallo online ga is te rade bij uw organisatie. Al met al nog steeds slechte kwaliteit word niet geholpen en ze blijven zeer klant onvriendelijk.Er is geen touw aan vast te knopen.% afdelingen gesproken in 30 minuten en nog geen oplossing NOOIT GEEN ONLINE MEER

18-01-2015

Kan niet slechter

Ons internet valt continue uit. Ik ben zelf iemand die het graag uit zoekt en als ik dan kijk naar de gebeurtenis logs zie ik dat het internet 20 seconden... het doet. We hebben heel vaak de klantenservice gebeld zonder enige verbetering. Ze hebben ons 3 keer een nieuwe router op gestuurd terwijl de router het probleem niet is. Toen wouden ze ons een Cadeau Kaart geven van bol.com of iets dergelijks. Terwijl we gewoon normaal internet willen hebben [Dat is toch normaal neem ik aan?] Ook onze download snelheid is ver onder de maat. Een dikke 3 van de 30 die we zouden moeten krijgen. Ik zeg u: Betaal liever 20 Euro meer want als je bij elkaar uit rekent hoe vaak het internet het niet doet kan je beter iets meer betalen. Dit is toch niet normaal. Schijt bedrijf en dan te bedenken dat we in Almere wonen.

18-01-2015

Slechte TV / Ontvanger

Sinds een paar weken nu alles in 1 van Online maar zeker niet tevreden... wel over de levering en aansluiting want alles werkte op tijd en aansluiten is een eitje. Ook over het internet / telefoon ook zeker geen klachten maar dan de TV, ik ben misschien wat verwend met mijn laatste aanbieder via de kabel maar sinds ik de glas aansluiting in huis heb wilde ik eigenlijk al een keer overstappen en nu begon de kabelmaatschappij een hele slechte voetclub te sponsoren dus rede des te meer.
Ik heb het goedkoopste pakket genomen wat na wat uitzoekwerk voor mij best geschikt leek. Maar ik kan geen RTL opnemen, comedy central niet en nog een heel aantal, dat is niet tegen mij verteld van te voren. Eigenlijk zijn dat de meest gekeken zenders en die kunnen niet, belachelijk. Ook kan ik maar 2 films opnemen (wist ik wel van te voren) maar nu kan ik niet doorspoelen als ik iets heb opgenomen, of tegelijkertijd kijken als ie opneemt, wat ik dus handig vind om 1 film te kijken en tijdens die vervelende reclame die andere vast een stuk kijken en de reclame doorspoelen. Daar moet je weer 5 of 10 euro voor betalen, slaat nergens op kon vanaf 1980 al doorspoelen wat hebt opgenomen. Iets terug spoelen kan dus ook niet. Die hele receiver vind ik bagger, M7 klein rot kastje wat vooral in het begin continu het niet deed, 100x resetten uit en aan zetten en dan werkt het maar de laatste week gaat het wel wat beter moet ik zeggen. Ik zit nu een opname te kijken wat wel heel apart is vanmiddag film aangezet, bleek het in eens een andere te zijn dan dat ik opgenomen had, en de hele tijd schokken. Vanavond druk ik op verder kijken want ook al is het een andere film wil ik deze wel afkijken, is het weer de originele wat een bende is dat zeg. Ik verlang weer erg naar mijn oude vertrouwde Humax en blijf zoeken op internet of er niet een alternatief voor is want dit is echt grote bagger als je een Humax gewend was, als iemand dan ook iets weet hoor ik het natuurlijk heel erg graag. Ook contact gezocht met Online omdat ik liever eerder van hun een antwoord/reactie hoorde voordat ik dit online zet van Online maar na een week nog geen enkele reactie ook een slechte zaak. Nog maar 1 jaar en 11 maanden te gaan.....
Groeten Arjan

Loes13-01-2015

Marloes

Sinds september alles-in-1 van OnLine, vanaf het begin zo'n 2 tot 3 keer per week de digitale ontvanger moeten resetten omdat er niks meer mee te beginnen was, alles muurvast en geen enkele knop meer die het doet. Wil je het 6-uur journaal kijken, mag je blij zijn als je de uitzending van half acht haalt. Daarnaast nu al een paar dagen last van een beeld wat om de vijf minuten bevriest en de enige manier om er weer leven in te krijgen is wisselen van zender ... Wordt wel heel lastig om zo een uitzending te volgen.

07-01-2015

VERSCHRIKKELIJK

Internet zou op 9 december geleverd zijn, ik zit nog steeds zonder. De klantenservice kan geen informatie geven, het bedrijf is niet bereikbaar per mail en op het contactformulier via de site reageert men niet. De klantenservice is slecht bereikbaar, er zijn altijd veel wachtenden voor je. Men doet niet wat men beloofd. Ik probeer van mijn abonnement af te komen en raad iedereen af ooit bij dit bedrijf iets te bestellen!

• 4

Sam Sam
wij zitten sinds 1 oktober zonder, wat een bagger bedrijf he
09-01-2015

06-01-2015

Super slecht

We betalen voor 30Mb/s en krijgen er op een goede dag 10. De laatste week komen net aan de 4Mb/s. TV bij Online zijn we al gestopt, net zoals de huistelefoon. De "Klantenservice" zegt dat ze er niks aan kunnen doen, toch betaal je de volle prijs!

Samengevat: Helemaal Toppie!

PS.

Verander jullie naam naar Offline...

• 5

Valt tegen

Sinds kort heb ik Online.nl alles in 1.
De interactieve tv werkt op zich wel, alleen het opnemen werkt niet, na 5 minuten loopt het beeld vast.
Internet op de vaste lijn eerkt ook goed. Het probleem bij mij is het Wifi, de verbinding valt steeds uit, en om te resetten moet het modem dan uit.
De interactieve tv gaat dan ook uit.
ongelovelijk lastig.

• 4
31-12-2014

Slechtste klantenservice ooit!

Na 2 jaar tevreden klant te zijn geweest, ben ik vanwege samenwonen naar een andere provider gegaan.
Nu Zijn er twee lijnen bezet op mijn woning en heb ik van ONLINE een service ID nodig.
3 keer gebeld, eerste keer hadden ze hem niet, tweede keer krijg ik een verkeerd nummer en de derde keer weer het verkeerde nummer en een bijdehante bek.
Allemaal omdat ze niet willen geven wat ze wel weten en verplicht zijn om te geven.

Echt slecht, heb spijt dat ik ooit bij hun gegaan ben.

30-12-2014

Super!

Sinds vandaag over van KPN glasvezel naar Online glasvezel. Super geregeld, Gisteravond al WiFi en rond 11:00 uur ook telefoon en TV. Aansluiten eenvoudig. Wel even zoeken naar de pincode. Lijkt sneller en stabieler dan KPN die wat moeite had met een netwerk switch. Naast het prijsvoordeel van 40 euro t.o.v. KPN lijkt de kwaliteit dus ook dik in orde!

• 8

Jochem
zeker een uitzondering, heb alleen maar slecht beeld, vanaf t begin, kan mijn contract niet stop zetten, zal blij zijn als ik van het contract af ben, is toch niet normaal dat je moet blijven betalen voor iets wat niet goed werkt
02-01-2015

Jurren Jurren
We hebben geen beeld en geen internet meer in Midden-limburg sinds circa 17:00 uur 3 januari. Router gereset voor de zekerheid en nog steeds niks. Onze Wifi komt niet eens in de lijst van beschikbare netwerken. Wel betalen maar vervolgens komen ze niet over de brug. Volgens mij hebben ze elke maand wel een paar storingen. ik word er schijtziek van.

22-12-2014

Technische platform en dan niet gebeld kunnen worden

Na dat ze over zijn gegaan naar een ander platform hebben wij 2 weken geen telefoon gehad, tig keren gebeld. Vanavond ging in eens de telefoon we kunnen weer gebeld worden en vanmorgen was niet bekend wat het mankement was. Maar omdat ze vanavond bij radar waren hebben we dus weer telefoon heel raar, ben benieuwd of ze ons nog bellen want financieel zijn wij er wel bij ingeschoten

Sabine Bakker
Wij hebben inmiddels drie weken geen telefoon bij ONLINE.NL en nog steeds geen oplossing. Inderdaad tig keer gebeld, lang in de wacht en van kastje naar de muur. Wat een slecht bedrijf!
01-01-2015

Roel30-11-2014

Diep triest

Gisteravond maar weer eens tijd gehad voor een avondje tv kijken. Wat toch een diep en diep trieste ellende die interactiev tv bij online.nl. in een uur tijd zo'n beetje 40 x een stilstaand beeld. Ze weten daar van mijn klachten en zeggen: "ja we weten er van en zijn er mee bezig. Binnen een half jaar zal het beter zijn. Nou ik ben het SPUUGZAT. 1 advies: MENSEN BEGIN ER NOOIT AAN!
ik moest 1 ster geven als minimum, maar dat is nog 1 ster te veel.

• 15

Marlou
Kunnen we ons samen niet sterk maken om stappen te ondernemen tegen dit bedrijf?...we verdienen wel 'n schadevergoeding voor die belabberde service want wij krijgen geen waar voor ons geld.
Misschien iemand 'n idee?
23-12-2014

Roel Roel
Ik zal wel eens even zien wat voor mogelijkheden er zijn. Ik ben hier schijtziek van; des te meer daar online.nl toegeeft hiervan op de hoogte te zijn, en dit na verloop van tijd te kunnen "repareren". Ieder uur ontelbare malen stilstaand beeld. Ze mogen ons wel een dure tablet cadeau doen!, ipv Hema tompouchen.
23-12-2014

Bennie Bennie
Wij hebben hier het zelfde probleem,stilstaand beeld,haperend beeld,zwartbeeld.ontelbare keren wil het interactive tv kastje niet aan!
wij worden hier ook schijtziek van.
meerdere mails gestuurd,met als antwoord dat het binnen een half jaar beter moet zijn.
28-12-2014

Roel Roel
Nou Bennie, die antwoord-mailtjes kreeg ik een hele tijd geleden op mijn klachten over haperende beeld. En als het nu nog een half jaar moet duren: wat toch een diep- en dieptriest bedrijf. We hadden rond de kerstdagen even een iets beter beeld, waarschijnlijk door de uitzending van Radar, maar het is nu ALWEER ouderwets dieptriest met konstant haperende beelden. Het is mijn allergrootste fout van 2014 geweest, om van dit klote-bedrijf produkten af te nemen.
MENSEN: BEGIN ER NIET AAN!
01-01-2015

Flip van Essen.
Heb de zelfde ervaring,zou er heel graag vanaf willen!

14-11-2014

Super product

Ik heb het 3p product van Online nu enkele weken en ik moet eerlijk zeggen dat ik blij verrast ben!
Na in eerste instantie wat leverproblematiek te hebben gehad, is het uiteindelijk allemaal netjes in orde gekomen! Men heeft er alles aan gedaan me zo goed mogelijk te helpen.
De beeld kwaliteit is super en het internet stabiel!

• 2
  • 12

En de interactieve TV?
14-11-2014

Tevreden klant
Die werkt bij mij perfect!
09-12-2014

Tevreden klant
Interactieve TV werkt bij mij perfect!
09-12-2014

Roel Roel
Tuurlijk....Gek trouwens; de boze en negatieve klanten hebben namen en de enige positieve heet: Tevreden klant. (Geeft te denken...)
16-12-2014

Sam Sam
Ja.. wacht maar tot je een keer problemen hebt met de verbinding. goede service kun je vergeten.
09-01-2015

09-11-2014

Belabberde service en slechte verbinding

Sinds ik Online heb (3 maanden), is het internet traag, is de digitale ontvanger kapot gegaan. Die moet nu retour, maar de retourdoos en retoursticker hebben ze niet meegestuurd. Via de klantenservice op internet loop de site dood, en dus kan ik alleen maar bellen. En wéér een euro per gesprek betalen!

Je kunt beter een iets duurdere provider nemen, dan dat je je de overlast die online.nl heet op de hals haalt.

• 16

Jan Verniers
Nadat de telefoon het al steeds niet doet heb ik nu ook een stilstaand TV beeld dankzij online. Beter gezegd een half flikkerend beeld. Daarnaast dus een telefoonverbinding die het vanaf 8 oktober al niet doet. Paar keer gebeld, waarvoor je een duur nummer moet kiezen want het gratis nummer is enkel voor potentiele nieuwe slachtoffers. Het bleek dat er vergeten was een wachtwoord te resetten of zo. Daarna leek het even te werken maar momenteel is enkel hetzelfde virus online: ik kan bellen, dan gaat bij een ander de telefoon een paar keer over en horen beiden niets. Wel kan ik af en toe buitenlandse kennissen benaderen. Ondertussen werkt alleen mijn mobiele telefoon via Vodafone, maar doordat ik daar steeds mee moet bellen was ik de vorige keer al meer dan €300 kwijt: normaal zo'n €50, omdat ik over de bundel kom. Dat zal nu ook weer gebeuren: dan moet je met je mobiele nummer ook nog hun dure nummer bellen. Het internet doet het wel, alleen niet sneller zoals beloofd maar veel langzamer.
Hoe kan dit, hoe kan een firma zo slecht functioneren en hoe kan het dat er niet wordt ingegrepen door de één of andere toezichthouder? Laten ze zichzelf in ieder geval Ofline gaan noemen!
10-11-2014

Jaap
Hoi lees even iets over adsl op internet . Max snelheid kan niet sneller dan 8 mb dus je bent opgelicht.
23-11-2014

08-11-2014

Super snel internet

Ben erg tevreden over Online niks mis mee. Lekker voordelig dan met de andere providers.
Service ben ik ook zeer tevreden. Ik heb nog nooit last van storingen gehad.
Dat had ik wel veel met UPC internetstoring.
Zeer goede kwaliteit tv echt haarscherp. Ik ben blij dat ik bij UPC weg ben gegaan.

• 3
  • 16
Sjors06-11-2014

Waardeloze Service!

Online is in 1 woord waardeloos! Ik zit nu ongeveer 5 maanden bij online.nl en heb al geregeld storing gehad met de telefoon en internetverbinding. Verder hebben ze totaal geen abonnement's geld afgeschreven van de afgelopen 5 maanden door een interne storing. Nu moet ik dat bedrag van 5 maanden in 1 keer gaan betalen wat eigenlijk niet mogelijk is. Dan bel je de klantenservice om te vragen of het even in 2 x betaald kan worden maar dat kan dus niet! Zij maken fouten en de klanten moeten op de blaren zitten. Heb er flink spijt van dat ik ben overgestapt, goedkoop is dus duurkoop! Wat ook irritant is dat zijn de vrouwelijke telefonisten ze zijn bepaald niet vriendelijk en bekwaam voor dat werk.

• 17
29-10-2014

Begin er ECHT niet aan!

Had ik deze site maar eerder gezien,had ik gewoon mijn Digitenne van KPN gehouden! Klantenservice: wachten,wachten,wachten na ettelijke keuzemenu's. Mailen dat ze leveren, dus ik zeg tijdig KPN op. Krijg ik paar dgn voor levering n mail dat er om technische reden njet op datum geleverd kan worden. Geen verdere tekst,zoek t maar uit..bellen, suffe klantenservice die geen antwoord heeft...maar een call aanmaakt. Natuurlijk gebeurt er niks,..zit al 2 weken zonder tv ondertussen ( best fijn! ). Dus weer bellen, zelfde nikszeggende antwoord. Ik boos en klachtenafdeling aan lijn geëist. Toen gebeurde er wat en zou spul met paar dgn geleverd worden. Omdat ik met vakantie ging, gevraagd later te leveren en kosten ook later in te laten gaan. Na vakantie ontving ik 2 dezelde pakketten! Zonder handleiding. ?.super klantvriendelijk! Beide dozen geen handleiding dus wat aan gepield. Resultaat: wifi deed t niet meer, kreeg geen verbinding via tv en telefoon werkte ook niet! Weer bellen, weervstomme instructies opvolven ( zitten de stekkertjes wel ij goede gaatje? Ja! Wil u ze er toch nog ns uithalen en weer in doen? TUUUURLIJK, en dan ook graag 7 x het snoertje van de ontvanger in en uit plugge n...Tuuurlijk! Ja sorry mevrouw , tis aziatisch spul... tja. De ontvanger was stuk volgens de mevrouw. Hij js nieua!, ja, kan gebejren we stj
uren n nieuwe....hele doos werd bezorgd... ondertussen via handleiding op internet de tv aan de praat gekregen...moest iets insrellen op tv...ja.als ze nu een handleiding hadden meegestuurd...
afijn..de boel deed t. Telefoon nket..moest weer iets mee, vergete wat.
tien alles eindelijk werkte en ik al bij a 2x had opgezegd, deed de tv t Weer niet! Ik dacht dat ik gek werd!, weer bellen,...zou ontvanger weer stuk zijn..nou ja,ikan wel doorgaan. Beeld is inderdaad klote..hapert, bevriest...kan alleen 1,2,3 opnemen...wat n baggerzooi! Begin er niet aan,,,,,

• 9
  • 6

Roel Roel
Inderdaad baggerzooi. Ik kan al vanf het begin ergens in Mei, nog steeds niet kijken op mn Samsung tablet. En op mijn smartphone ben ik er nog steeds niet achter hoe dat moet met die code. En schrik niet: dat haperende beeld blijft. Online doet er helemaal NIETS aan!
Inter-actieve TV noemen ze dat. Nou ze kunnen het beter NON-ACTIEVE TV van Online noemen.
30-10-2014

Francoise
Ik had dat ook steeds dat haperende beeld ik heb ze volgens mij wel 30 keer gemaild toen opeens zeiden ze dat de oplossing daarvoor nog een aantal maanden kan duren. Ik heb geëist dat ze mijn factuur zouden aanpassen dat moeten jullie ook doen! Uiteindelijk hoefde ik veel minder te betalen. Anders betaal je voor een dienst wat niet naar behoren functioneert moeten jullie tegen hun zeggen. Nu heb ik vanaf gisteren avond al storing dus geen internet en tv!
04-11-2014

Sjors Sjors
Inderdaad het is de aller slechtste provider van NL, de klantenservice is bagger, ITV werkt maar met haperingen, telefoon werkt niet eens en ze doen er niets aan zolang je maar betaald.
06-11-2014

Roel Roel
Ik heb ze ook weer gemaild met mijn klachten en daarin gemeld dat ik geen vouchers meer wil voor HEMA Tompouchen. En toen inderdaad ook alleen maar de melding dat ze het produkt gaan verbeteren. Nou......doe dat dan! Zoiets hoeft toch geen maanden te duren? Jullie hebben die kennis toch in huis? Dat kan m.i. in een paar dagen geregeld worden. Maar de arrogantie alleen al.....: wij vinden het vervelend voor u, maar gaan het produkt verbeteren(!). Nou....ik heb zelf een winkel, het zou niet best zijn als ik zo met mijn klanten zou omgaan. Maar ja........dat is het verschil tussen kontakt via de mail en persoonlijk kontakt met een klant.
07-11-2014

21-10-2014

Slechte kwaliteit en slechte service

Met gewone tv heel slecht ontvangst (viel steeds weg) en met Interactieve tv helemaal geen ontvangst meer. Na 1,5 maand, 5 x bellen, 3 brieven en heel veel frustratie nog steeds niet opgelost. Eindelijk het contract weer ontbonden Klantenservice medewerkers heel vriendelijk maar mochten helemaal niks (niet terugbellen, geen afspraken maken, niet naar de technische dienst). Hele slechte ervaring.

18-10-2014

Extra abonnementen, niet doen!

Wij hebben fox sport als extra abonnement genomen. Betaal je 'maar' 12,50 voor. Alleen daarvoor krijg je dan ook maar twee zenders. FOX 1 en 3. Wat dus weer inhoudt dat je NIET alle wedstrijden krijgt. Er is wel een duurder abonnement van 18,00 (ook prima!), maar niet in onze Regio. Volgens de klantenservice besloten door KPN? Dit wordt absoluut nergens gemeld. Opzeggen van fox is dan verder geen probleem, alleen zitten we als voetballiefhebber wel voor 2 jaar vast aan online.
Hadden we dit maar eerder geweten!

• 5

Jacqueline Jacqueline
KPN is eigenaar van alle kabels, online 'huurt' het van KPN en leveren alleen wat ze kunnen en mogen leveren. Welkom bij monopoly Nederland.
25-10-2014

Roel Roel
Je weet er wel een boel van Jacqueline.
En dat geeft weer een ander beeld aan je ENIGSTE POSITIEVE reactie tot nu toe. (Waar ik overigens ook op gereageerd heb)
30-10-2014

15-10-2014

Zeer slecht

ik heb al sinds het begin problemen met Online. Veel te laat leveren, klant onvriendelijke
medewerkers en weinig meedenkend. Slechte TV ontvangst (zou volgens online door mijn tv
komen die overigens nog maar 2 jaar oud is), haperende internetverbinding (zou niet aan het
modem liggen volgens de provider) en een onterechte betalingsachterstand. Begin er niet aan,
want je komt niet van ze af!

Toon meer Online.nl reviews
Beoordeel Online.nl