Ervaringen met Online.nl

Korting bij Online.nl
29-06-2015

Service GEEN reactieop formulieren

klantnr 87554410
Deze info/vraag is nog niet beantwoord
en in orde gemaakt 25-06 ingediend
Amsterdam 29-06-2015 21:23
Geachte Mevr/Hr
Mijn aan sluiting is vanaf maandag 22-06 in orde gemaakt.
de telefoon moet nog geactiveerd worden 020xxxxxxx.
Tevens klopt de factuur niet die van een opleveringsdatum uit gaat van 18-06-2015
1 Verzoek is om telefoon via Voip te laten werken
2 Verzoek is om nieuwe goede factuur
3 Vaak bufferen tv op laptop via rj45

22-06-2015

Hoe is het mogelijk

Hoe is het mogelijk dat je in deze tijd NIET in staat bent om:
- de helft van de beloofde snelheid te bieden
- fatsoenlijk beeld te leveren zonder dat het continue vastloopt
- geluid te leveren bij interactieve tv
- een werkende webversie van je tv te bieden
- fatsoenlijk te reageren op klachten
- een helpdesk te bemannenmet competente mensen
- je klanten serieus te nemen

Kortom onvoorstelbaar slecht en het ergste van alles is nog dat ik niet de indruk heb dat het iemand bij Online ook maar iets kan schelen wat ik als klant hiervan vind.

21-06-2015

Was goed

Sinds enige dagen een enorme vertraging tijdens het surfen op het Internet.Tijdens een telefonisch gesprek na een kwartier in de wacht gestaan te hebben, kreeg ik te horen waar ik zelf ook al aan gedacht had. Namelijk de modem te resetten. Daarna weer gebeld en in de wacht gestaan kreeg ik te horen dat ik mijn temp files map moest leegmaken. Nou ben ik vrij handig en pleeg ik regelmatig onderhoud dus ik vertelde dat mijn computer schoon was en zelfs dat ik mijn defender en virus scanner had uitgeschakeld echter zonder het gewenste resultaat. Ik moest mijn computer maar eens na laten kijken. Pardon die is nog geen 5 maanden jong. Ik ben er dus niets mee opgeschoten en een monteur sturen ze niet. Ik ga op zoek naar een andere provider............

20-06-2015

Zeer tevreden

Zat eerst bij UPC wat een waardeloze kut bedrijf constant storingen. Zeer klantonvriendelijk. Ik wou die modem wel kapotslaan die van UPC wat nu ZIGGO heet. Ik zit nu bij ONLINE alles werkt PERFECT. Lekker goedkoop.
Nooit naar Ziggo toe gaan dat zijn OPLICHTERS. Wat had ik er spijt van gehad dat ik bij dat klote bedrijf zat.

• 4
17-06-2015

Slapstick maar dan om te huilen

Na het indienen van een verhuisaanvraag voor mijn internetverbinding kon ik een weekend later niet meer inloggen op mijn email account. Internet werkt wel, maar ik kan niet inloggen op mijn mail account, ook niet bij mijn webmail. Een nieuw wachtwoord helpt niet.
Ik krijg voortdurend medewerkers aan de lijn (ieder gesprek kost een half uur wachten, en elke keer moet ik weer opnieuw het probleem uitleggen) die ik zelf moet vertellen dat ze me niet kunnen mailen omdat mijn mail het niet doet. Als ik een alternatief email adres opgeef moet ik er zelf voor zorgen dat ze het correct spellen.
Niet dat ik overigens maar een mailtje heb gehad, noch een telefoontje.
Nu is het anderhalve week later en is er nog geen spoor van een oplossing. Cheryl van de klantenservice - die ik helaas nu al vier keer aan de telefoon heb gehad, naast een aantal andere medewerkers - vertelt me vandaag dat als de technische afdeling - waar het probleem naar doorgezet is- niet gereageerd heeft na twee weken, ze 'iets anders' kan doen op zoek naar een oplossing.
Ik viel van mijn stoel!
Als de technische dienst na twee weken niet gereageerd heeft ?!?!
Er is werkelijk geen spoor van enige actie van hun kant te bespeuren.
Ik ben aan het verhuizen en kan mailtjes verwachten van instanties die ik niet in mijn adresboek heb, maar waar ik wel mijn email adres aan heb verstrekt.
Inmiddels heb ik mijn abonnement opgezegd, want een dergelijke slechte service gaat alle perken te buiten.
Ik vrees dat ik straks vele weken mail voorgoed kwijt ben.
De opzeggingsaanvraag gaan ze echter pas in behandeling nemen als de annulering van de verhuisaanvraag verwerkt is.
Ook hier vrees ik het ergste. Ik zou het liefste aangifte doen.
Mijn mail staat op hun server, en ze moeten zorgen dat het mij bereikt.

16-06-2015

Opzeggen gaat bijzonder moeizaam

Ik woon momenteel in het buitenland en wilde mijn Online abonnement opzeggen. Op de website staat dat dit schriftelijk, via de telefoon (kost 50 cent, goede klantenservice) of via het contactformulier op hun website. Nu heb ik dat een dikke twee weken geleden gedaan en dan krijg ik vervolgens het bericht dat ik het niet via de website kan opzeggen. Nu hebben ze opeens ook de bewuste regel verwijderd van hun website, maar ik heb ze gelukkig de screenshot kunnen sturen met hun eigen voorwaarden betreffende het beeindigen van het abonnement.

Ze zouden om veiligheidsredenen het abonnement niet via de mail kunnen beeindigen. Wat kan er gevraagd worden via een betaald nummer wat ik niet ook via de mail kan melden? Al met al ben ik zéér ontevreden overr de betaalde klantenservice van Online.

• 3
16-06-2015

Slechte club aan het worden

allereerst al ronduit belachelijk dat bestaande klanten 0,50 per gesprek moeten betalen...hoezo...ik betaal toch al voor mijn abonnementen...nieuwe klanten bellen gratis...
dan heb ik drie abonnementen op drie adressen...wordt er 1 pand verkocht houden ze me vast aan het twee jarig contract dat al 1,5 jaar loopt...verder kan ik geen 2 of 3 tv,s aansluiten om mijn huidige adres...leven we in de 19e eeuw nog...?...Hoezo allemaal klantvriendelijk...en dan doorverbonden worden..eindeloos wachten...

Ria15-06-2015

Bagger

IK ben al jaren trouwe klant, nooit problemen. Maar nu sinds 2 weken geen signaal op het modem. Diverse keren gebeld, ik ben nl een thuiswerker en kan dus NIET werken. Diverse medewerkers gesproken, maar ik denk dat ik er nog meer verstand van heb dan hun. Na een week stond er een monteur ingepland.. ja nu 3 x bellen, want ze hadden mijn mobiele nummer niet genoteerd! hoezo.. ik heb m maar 3 x gegeven.. Ik weer een middag mijn planning moeten omgooien en op monteur gewacht. De meet de lijn netjes binnen en gaat weer weg. Probleem zit bij ONline. Dag later krijg ik een sms.. probleem is opgelost. Modem graag resetten. Heeft 1 uur gewerkt en boemmmmmm weer eruit. IK dus weer bellen, nieuwe melding en nu gaan ze na 10 dagen een nw modem opsturen..kan 5 werkdagen ! duren. IK wil internet, tv en wifi.. heb t duurste pakket en kan niks. Ik blijf maar bellen naar een duur 0900 nummer, maar tot nu toe zonder resultaat. Ik ga zsm opzeggen! Bagger en zo jammer, want het was altijd prima geregeld.

• 6

Zooitje

Online.nl een dochter bedrijf van Canaldigitaal. Ik zou me kapot schamen.
Sinds november 2014 een contract afgesloten, ten eerste klantenserve wil een discussie met mij aangaan aan de telefoon terwijl ik een contract wilde....dussss helemaal geen klantvriendelijkheid...zat op een punt van ruzie. geen fatsoenlijke verbindingen veel storingen tv en internet. Online zou mij een mail sturen van activering (deze nog nooit gehad), geen webmail en als je naar de klantenservice belt, laten ze je een half uurtje wachten aan de telefoon 0900 nr. Interactieve tv die ze op de tv reclame beloven, wat een leugens het werkte niet eens, de app moest nog gemaakt worden en goedgekeurd worden. Tot nu toe nog steeds niet goed, veel storingen.
Je contract laten verbreken doen ze niet...
Nu nog anderhalve jaar wachten en direct overstappen naar een ander provider..... LIEFST GISTEREN DAN VANDAAG.

Jammer

Wat een teleurstellende ervaring met een jarenlang goede provider. Na jarenlang een tevreden klant te zijn geweest, Wanadoo/Orange/Online, door de goede ervaringen overgestapt op Online Alles in 1 Glasvezel. Dit vanaf Februari 2015.Wat een ellende. Internet duurde 1 week voor dit werkte, TV 2 weken en telefonie 3 weken. Bij meldingen wordt er doodleuk gezet dat het wel aan mijn aansluiting zal liggen. Ik moest maar verder proberen en anders weer bellen, knap zonder werkende telefoonaansluiting. Kost dus een prepaid kaart.
Bleek uiteindelijk aan de glasvezel aansluiting in de centrale te liggen.
Wel uiteraard de rekening volledig opeisen, ondanks mails voor aanpassing 1e afrekening aan Online waarop geen reactie is geweest.
De TV en telefonie ontvangst geeft 3 tot 5 keer per week uitval, alles weer resetten of een half uur wachten is de enige mogelijkheid.
Afgelopen week weer een geweldige stunt van Online. Een reden om bij Online te blijven in Februari was het behoud van eigen E-mail adres(sen). Helaas zijn deze nu eenzijdig na 3 maanden stopgezet omdat het "oude ASDL"contract vervangen is door glasvezel. Dit uiteraard weer zonder enige kennisgeving. Mis nu belangrijke mails welke Online niet meer kan terugzetten.
De uiterst vriendelijke hulplijn kan helaas weinig tot geen oplossing bieden.
Ga nu jurisch advies inwinnen om de afgesloten 2 jarig contract te laten ontbinden en schade te verhalen op Online.nl
Klant worden van deze provider is wat mij betreft geen aanbeveling.

13-06-2015

'(veel) slechter dan (zeer) slecht'

online.nl is werkelijk zo onvoorstelbaar slecht, dat ik met de beste wil van de wereld geen enkel positief punt zou kunnen bedenken hoe ik ook mijn best doe na 4 jaar ervaring met deze club.
Niets maar dan ook niets deugt: techniek, klantenservice, administratie, fakturatie, contracten en medewerkers, ALLES is een zooitje!

11-06-2015

Online.nl........toch maar niet

Ik stond op het punt om over te stappen naar online.nl maar nu ik dit allemaal lees blijf ik toch maar bij upc/ziggo.....

Josh
Idem. We gaan problemen niet opzoeken en zeker niet met deze oplichters die het IQ hebben van een diepzee komkommer.

10-06-2015

Vreselijk!

Nu sinds een aantal maanden klant van online.Wat een spijt.......elke dag valt m'n tv uit...en dat niet 1x maar minstens 10x.Wifi valt nog mee....die valt "maar"5 x PER dag uit......vandaag is het helemaal een ramp.Onder het tv kijken valt hij serieus om de 10 minuten gewoon weg.....geen beeld dan geen geluid.Vandaag maar weer eens een boze mail gestuurd......gaat toch helemaal nergens meer over.Denk dat ik het ook maar hogerop ga zoeken want ik word ik dus echt bloedlink van!

• 4
10-06-2015

Vroeger goed tegenwoordig slecht

Ik zit al sinds 2006 bij Online dat toen nog Orange was. Wat was ik toen (nog) in m'n nopjes met het internet-abonnement. Maar tegenwoordig...
Vorig jaar al viel me op dat de internetverbinding regelmatig uitviel en de verbinding slechter was. Maar sinds kort is het helemaal huilen met de pet op. Pagina's worden niet ingeladen, internet valt uit, doet het niet erg slecht. Zelfs met een draadverbinding werkt het niet naar behoren. Ik ben nu op het punt beland dat ik ga overstappen, terwijl ik altijd een trouwe tevreden klant was. Ik weet niet wie de tent daar tegenwoordig leidt, maar diegene is er in geslaagd het bedrijf de totale afgrond in te sturen.Zonde hoor.

Weerman08-06-2015

Het kan slechter

Ik zit nu bijna een jaar bij Online.nl, en om eerlijk te zijn beloven ze wat ze zeggen! Internet snelheid is rond de 40mb dat is uitstekend en valt nooit weg, tv signaal is ook goed alleen werkt het interactieve gedeelte niet, ook het live tv kijken op pc werkt jammer genoeg voor geen meter. Verder sluiten ze je telefoonaansluiting na een dag te laat betalen van je abonnementkosten al af, ook een regeling valt niet te treffen. Dus bezint eer ge begint aan Online.nl er zijn wel betere providers!

08-06-2015

Je bent gewaarschuwd! kies een andere dienst

Je leerd een bedrijf/onderneming pas echt kennen als de dienst die hun beloven te leveren ( waar jij voor betaald ) niet of niet goed geleverd word.
3 weken zonder internet en bellen, nog steeds niet verholpen.
Bel nu zonder te liegen voor de 5x terug (met mn mobile besef de extra kosten met hun 50 euro cent per gesprek en u mobiele kosten blablabal
2x modem toegestuurd gekregen die door een KPN monteur als kapot word beschouwd.
" meneer het probleem zal uiterlijk echt binnen 8 dagen op gelost worden" hoor ik ze nog zegge

Mensen kijk gerust verder naar een betrouwbare provider, duur wilt lang niet altijd zeggen goed, maar goedkoop al helemaal niet.
Lees reviews sites door voor het doen van een aankoop.

Dit soort bedrijven denken namelijk dat 1 consument hun geen pijn kan doen ( wat ook niet nodig zou moeten zijn ) maar je begrijpt net als de mensen hier boven waneer je samen spant het een ander verhaal word.

Ik ben een seer realistisch persoon, ik zou nooit, maar dan ook nooit een slechte review schrijven als er een foutje word gemaakt of een dienst een paar dagen niet beschikbaar is.
maar dit is gewoon een hele vakantie langer dan 3 weken,dus waar hebben we het nog over.

Waardeloos dus

• 3
Regina08-06-2015

Fout online...ik hoge kosten

Ik heb besloten toch bij online te blijven! daar was online heel blij mee. Afgelopen vrijdag is mij toegezegd dat ik daarom van al mijn diensten gebruik kon blijven maken! In het weekend werd de telefoon eruit gegooit, vanmorgen tv en het is nu wachten tot ze internet ook afsluiten! Ze kunnen in alle gegevens zien dat het een fout is van de online medewerker! En Nu? Nu moet ik een nieuw abbonnement aan gaan voor 2 jaar! aansluitkosten van 30 euro betalen! ( heb vanmorgen al 40 euro prepaid tegoed er door heen gebeld met online! En ik moet van mn bedenkrecht afstand doen! dan is alles snel geregeld. Ik heb het allemaal netjes gedaan ( ondanks dat het een fout van online is!) en wat krijg ik nu te horen? Ik wordt met spoed aangesloten en dat duurt ongeveer 2 weken! DIT IS NIET KLANTVRIENDELIJK MEEDENKEN! Ik ga hier echt werk van maken via trosradar ( Mail inmiddels al verzonden!) en de consumentenbond. Als wanbetaler ben je binnen 24 uur aangesloten en als vaste klant moet ik 2 weken wachten? Lekker klantvriendelijk!

08-06-2015

WAARDELOOS

-Internet langzamer dan beloofd.
-Internet valt regelmatig weg.
-Klantenservice is waardeloos..maar dan ook echt ZEER waardeloos.
-Geleverde modem levert een slecht signaal.

Sylvanadave04-06-2015

Alles is slecht

Nou nou nou ik heb nu 1 jaar online.nl,
ik heb altijd problemen met de tv hij stoort ontzettend veel,
het internet valt zeker 5 x per dag weg, waardoor ik niet op mijn tv kan internetten,
heb slechte ervaring met de klantenservice,
bellen kost1 euro per minuut belachelijk,
heb een mail gestuurd kreeg ik iets terug over een bewsite dat ik wat moest veranderen
heb ik gedaan en alles blijft nog slecht werken ik nog 2 x een mail grstuurd en ik
krijg gewoon geen antwoord meer terug ,
ik zit er eiegenlijk tot januari 2016 aan vast maar ik ga al eerder overstappen want vatsoendelijk geholpen word je toch niet,
ik ben het helemaal zat met hun,
het ergste wat ik ooit gedaan heb naar hun overstappen.

04-06-2015

Slechte klachtenbehandeling en geen reactie via klantenservice

Ik zit al 1,5 jaar bij online.nl en heb nooit ergens problemen mee gehad, tot ik mijn abonnement wilde wijzigen ivm verhuizing.
Ik ben nu al bijna maanden bezig, heb meerdere mails/klachten/contact formulieren gestuurd, en de antwoorden hierop zijn:
- Wij zagen dat u telefonisch contact met ons heeft gehad dus we nemen aan dat het probleem inmiddels is opgelost (na 4 weken!)
- Wij beantwoorden uw mail niet omdat u het antwoord ook op de website kunt vinden (reactie op een best erge klacht)

Indien er telefonisch contact wordt gezocht vanaf mijn kant is de reactie meerdere malen geweest dat ik geduld moet hebben. Mijn geduld was na 4 weken wel op.

Heb een mail gestuurd dat ik per direct mijn abonnement wil opzeggen en dat deze klachtenbehandeling ronduit treurig is. Tot op heden wederom geen reactie gehad, en de rekeningen blijven binnenkomen...

Toon meer Online.nl reviews
Beoordeel Online.nl