Ervaringen met Online.nl

2.1 / 10Korting bij Online.nl
  • 4% beveelt dit bedrijf aan
  • 474 ervaringen
25-05-2016

Waarom niet het bedrijf een andere naam geven? Offline bijvoorbeeld?

Helaas dagelijks meerdere storingen. Telefoon die random uitvalt en pas werkt als de router weer volledig gereset is ( meerdere routers tevens al ontvangen en geprobeert ). Internet die dagelijks er uit klapt of een zeer langzame verbinding heeft. Ook tijdens de overstap naar online veel problemen gehad en werd er non stop gezegt dat het ons probleem was. Echter bleek het de centrale te zijn ( dit na vele telefoontjes en mailtjes via de mobiele telefoon ).

23-05-2016

Worden niet aangesloten

We zijn de 19 april zijn we verhuist. en de 22 zaten we er in. Het zou officieel 2 weken duren. maar nee het duurde gewoon tot 19 mei die dag afgewacht nog niks binnen. Dus bellen tien tallen keren er zou gezorgd worden dat we het kregen nee is der zogenaamd een storing hebben ze maar vrolijk de aansluiting naar 6 juni verplaatst. Dus aaahh fijn anderhalve maand zonder tv of Internet fijn is dat je komt nergens met ze en ze helpen je ook niet.

22-05-2016

Slecht internet en geen tv

Telefonisch kan er niets geregeld worden en moet je vervolgens 2 weken wachten tot er iets gedaan kan worden. En wordt er dood leuk aan de telefoon gezegd dat je dan maar 2 weken werkloos bent omdat je je werk zonder internet niet kan uitvoeren. Belachelijk!

22-05-2016

Jaren klant zonder problemen

Bij online.nl heb ik zeker al 5 jaar alleen een internet abonnement. Zeer goede uptime van het internet, zeer weinig storingen (omgeving Leiden). Enige nadeel met mijn 30mbs pakket is dat ik maar 17mbs haal.

Goed contact met klantenservice gehad die zelf aangaf dat ik een noorderburen modem zou toegestuurd zou krijgen.

20-05-2016

Verschrikkelijk belachelijk waardeloos rond uit triesr

Mijn ervaringen met online zijn zo verschrikkelijk, zo'n ellendig lang verhaal, dat ik jullie het zal besparen. Maar alstublieft geloof mij, als je met online in zee gaat, ben je 2 tellen verwijderd van een hartverzaking, een beroerte en een paar honderd euro 's lichter.

Online is de grootste oplichter, totaal niet klantvriendelijk. Een zwaar corrupt handeltje die liegen en bedriegen tot je erbij neer valt!

Echt niet doen gewoon!

13-05-2016

Uitstekend

perfect ben al jaren klant nooit problemen

12-05-2016

Geen TV ontvangst

Ik heb 2 TV ontvangers en alle 2 werken nu niet. Ik kan nu alleen NPO 1,2, en 3 ontvangen, overige zenders haperen en hangen vast. Heb de stroom al er af gegooid maar helaas werkt dat niet, het lijkt me ook stug dat ineens alle 2 ontvangers stuk zijn op het zelfde moment.

Dus online hoe kan dit opgelost worden, graag een reactie.

11-05-2016

No Service

Sinds de ontvangst van mijn nieuwe modem kon ik niet meer bellen. Ik heb talloze telefoontjes gehad met de klanten service en zelfs een monteur thuis gehad en hielp niet. Teneinde raad heb tegen de medewerker van de klantenservice gezegd dat ik mijn abonnement ging opzeggen en hij had daar begrip voor en zei dat dit geen consequenties voor mij had. Wat schets mijn verbazing na de opzegging kreeg ik een rekening van €307, een onbegrijpelijke vordering na een zo'n slechte service. Daarna heb verschillende mails gestuurd maar kreeg nooit een inhoudelijke reactie. Om treurig van te worden.

10-05-2016

Teveel betalen voor bellen

ik bel heel weinig af en toe naar familie, en als ikdan op de nota kijk, dan staan daar een hele boel telefoonnummers op, ik weet toch zelf wel wat ik op een dag bel , jammer dat mijn contract nog doorloopt tot 2017 anders had ik hem al opgezegd

10-05-2016

Slechte service

Ze laten je rustig een paar maanden zonder internet zitten. Bellen heeft geen zin dan krijg je een werkstudent die getraind is in smoezen. Als je 30 keer gemaild hebt antwoorden ze niet meer dan zul je wel te lastig zijn. Zij kunnen niet leveren maar vraag niet om contractbeëindiging want dan gaan ze ineens geld eisen. En krijg je weer een smoes dat ze het op gaan lossen. En dan kom je er via een KPN monteur achter dat er helemaal niets ondernomen is en dat het zeker nog weken kan duren. Dus conclusie neem nooit online.nl. Dit waardeloze bedrijf zou niet moeten bestaan.

08-05-2016

Elke dag valt internet uit

Snel op zoek naar een andere provider

08-05-2016

Pure stront, Niks beters er over te zeggen. Elke dag disconnects geen dag zonder. Wat een provider zeg als je het uberhuapt wel een provider kan noemen, neem nooit een abonnement bij deze stelletje prutsers

05-05-2016

Vroeger redelijk, nu een drama

Geen telefoonontvangst meer. Onkundig en communicatief onhandig personeel, als ze al te bereiken zijn. ik heb het idee dat het een grote puinhoop is, hetgeen ook door medewerkers wordt bevestigd. Heel gauw wegwezen daar en ik raad iedereen aan nooit met dit amateurtheater in zee te gaan.

• 1

NicoW
Klopt, mijn ervaring is dat de medewerkers niet met één mond spreken. Hun brieven raken ook kant nog wal. Dat is beangstigend voor mensen die niet weten wat hen te doen staat. Maar in feite valt het mee: het is gewoon onzin wat de medewerkers zeggen.

03-05-2016

Perfecte internet en tv

Wij hebben al een tijdje online.nl en ik moet zeggen, dit is een van de beste providers die ik ken. Altijd een perfecte internetverbinding en prima TV. Mocht er eens iets aan de hand zijn dan helpt de klantenservice je heel keurig en snel het probleem op te lossen. Dus ik raad online.nl eenieder beslist aan. Sander

Jantsje02-05-2016

Opnemen

als wij een programma opnemen dan stottert en valt zo ineens uit,of hij neemt maar de helft van het desbetreffende programma op

01-05-2016

Overstap van canal digitaal naar online.nl

Geen problemen internet bellen en tv, op de dag van overschakeling ging alles perfect. Gewoon top

30-04-2016

Online. Doet niet aan klantvriendelijkheid

Al meerdere klachten gehad. 1. Opnames niet meer mogelijk om terug te kijken of op te nemen. Gebeld naar Online, 10 minuten in de wacht gestaan en storing was al bekend. Nergens terug te vinden op de website. Ik zou een bericht ontvangen als dit was opgelost. Nooit gebeurd.

2. Huistelefoon doet het niet. Klacht gestuurd. Mail terug dat ze mijn klantnummer nodig hebben. Ik klantnummer gestuurd. Online is mijn klacht kwijt.

2.1 Gebeld over bovenstaande. 10 minuten in de wacht + 25 minuten met de dame aan de telefoon. Dame heeft mijn probleem doorgestuurd naar een speciaal service team.

2.2 'Speciale service team' spreekt mijn voicemail in. Zij hebben mij al twee keer proberen te bereiken en zullen het nog een keer proberen. (Overigens, dit was het enige telefoontje die ik ontvangen heb) Daarna niets meer gehoord.

2,3 SMS van Online dat het probleem verholpen is. (is niet zo)

2.4 Nog geen seconde na het bovenstaande smsje, weer een sms van Online. 'Wij hebben geconstateerd dat uw modem defect is. Wij sturen u een nieuw modem kosteloos toe. U kunt deze binnen 2 a 3 werkdagen verwachten' (Smsje was van 26-4 en tot op heden niet ontvangen)

Overstappen: Daar doet Online niet aan. Zodra je een poging waagd om over te stappen naar een andere provider, krijg je een e-mail. BLIJKBAAR heb je een contract datum die je nooit van te voren wist. Overstappen kan, maar dan moet je wel fijn betalen tot, in mijn geval, eind 2017.

Ik heb nu mijn klacht bij De Geschillencommissie voorgelegd. 50 euro kwijt, maar ik hoop dat het het waard is.

Ik raad iedere, eventueel nieuwe, klant af om voor Online te kiezen. De klantenservice is verre van slecht, en het verdiend nog niet eens een halve ster.

30-04-2016

Internet valt continu uit!

Sinds een jaar valt internet zo nu en dan uit. Als reden werd hiervoor gegeven dat mijn thuisnetwerk niet goed zou zijn... Uiteindelijk een nieuw modem ontvangen, waarmee de problemen alleen maar zijn verergert. Internet valt dagelijks weg. Ik probeer nu mijn contract te laten ontbinden. Iemand ideeën hoe dit stop te kunnen zetten?

Vincent28-04-2016

Online.nl wint de prijz voor slechtste internet provider van het land

Een triest bedrijf we hebben 2 keer problemen met modem gehad dan doet je klanten service heel moeilijk , wij hebben ten sloten het een contract maar omdat we te ver van de centrale wonen krijgen we maar de helft van de sterkte van ons contract vervolgens hebben we ook nog eens storingen de helle week door als we daar iets over sturen naar klanten service krijgen we te horen je woont te ver van de centrale , ik vindt dit een groot op lichtend bedrijf raat het ten sterkste af voor iedereen

26-04-2016

Zo'n slecht bedrijf diep triest

nadat we 2 jaar aan ze vast hebben gezeten met slechte verbinding en het vaak uitvallen van de gehele verbinding en elke keer ontkennen dat het gebeurd is zijn wij er eindelijk van af maar nu...

poberen we onze email nog voor iets te activeren want zodra je bij hun weg gaat zetten ze je email stil en kan je er niet meer bij pas hier voor op

al meerdere keren gebeld en steeds weer nemen ze of niet op of ze nemen wel op zetten je in de wacht en hangen dan op

bespaar je de moeite met deze provider en haal iets anders tenzij je het leuk vind om achterlijke mensen aan de telefoon te krijgen die niks snappen van wat ze zelf verkopen en je ook met niks willen/kunnen helpen

Toon meer Online.nl reviews