Schrijf ervaring Categorieën

2.2 / 10112 ervaringen
Bekijk aanbiedingen van Online.nl
14-11-2014

Super product

Ik heb het 3p product van Online nu enkele weken en ik moet eerlijk zeggen dat ik blij verrast ben!
Na in eerste instantie wat leverproblematiek te hebben gehad, is het uiteindelijk allemaal netjes in orde gekomen! Men heeft er alles aan gedaan me zo goed mogelijk te helpen.
De beeld kwaliteit is super en het internet stabiel!

En de interactieve TV?
14-11-2014

09-11-2014

Belabberde service en slechte verbinding

Sinds ik Online heb (3 maanden), is het internet traag, is de digitale ontvanger kapot gegaan. Die moet nu retour, maar de retourdoos en retoursticker hebben ze niet meegestuurd. Via de klantenservice op internet loop de site dood, en dus kan ik alleen maar bellen. En wéér een euro per gesprek betalen!

Je kunt beter een iets duurdere provider nemen, dan dat je je de overlast die online.nl heet op de hals haalt.

Jan Verniers
Nadat de telefoon het al steeds niet doet heb ik nu ook een stilstaand TV beeld dankzij online. Beter gezegd een half flikkerend beeld. Daarnaast dus een telefoonverbinding die het vanaf 8 oktober al niet doet. Paar keer gebeld, waarvoor je een duur nummer moet kiezen want het gratis nummer is enkel voor potentiele nieuwe slachtoffers. Het bleek dat er vergeten was een wachtwoord te resetten of zo. Daarna leek het even te werken maar momenteel is enkel hetzelfde virus online: ik kan bellen, dan gaat bij een ander de telefoon een paar keer over en horen beiden niets. Wel kan ik af en toe buitenlandse kennissen benaderen. Ondertussen werkt alleen mijn mobiele telefoon via Vodafone, maar doordat ik daar steeds mee moet bellen was ik de vorige keer al meer dan €300 kwijt: normaal zo'n €50, omdat ik over de bundel kom. Dat zal nu ook weer gebeuren: dan moet je met je mobiele nummer ook nog hun dure nummer bellen. Het internet doet het wel, alleen niet sneller zoals beloofd maar veel langzamer.
Hoe kan dit, hoe kan een firma zo slecht functioneren en hoe kan het dat er niet wordt ingegrepen door de één of andere toezichthouder? Laten ze zichzelf in ieder geval Ofline gaan noemen!
10-11-2014

08-11-2014

Super snel internet

Ben erg tevreden over Online niks mis mee. Lekker voordelig dan met de andere providers.
Service ben ik ook zeer tevreden. Ik heb nog nooit last van storingen gehad.
Dat had ik wel veel met UPC internetstoring.
Zeer goede kwaliteit tv echt haarscherp. Ik ben blij dat ik bij UPC weg ben gegaan.

Sjors06-11-2014

Waardeloze Service!

Online is in 1 woord waardeloos! Ik zit nu ongeveer 5 maanden bij online.nl en heb al geregeld storing gehad met de telefoon en internetverbinding. Verder hebben ze totaal geen abonnement's geld afgeschreven van de afgelopen 5 maanden door een interne storing. Nu moet ik dat bedrag van 5 maanden in 1 keer gaan betalen wat eigenlijk niet mogelijk is. Dan bel je de klantenservice om te vragen of het even in 2 x betaald kan worden maar dat kan dus niet! Zij maken fouten en de klanten moeten op de blaren zitten. Heb er flink spijt van dat ik ben overgestapt, goedkoop is dus duurkoop! Wat ook irritant is dat zijn de vrouwelijke telefonisten ze zijn bepaald niet vriendelijk en bekwaam voor dat werk.

29-10-2014

Begin er ECHT niet aan!

Had ik deze site maar eerder gezien,had ik gewoon mijn Digitenne van KPN gehouden! Klantenservice: wachten,wachten,wachten na ettelijke keuzemenu's. Mailen dat ze leveren, dus ik zeg tijdig KPN op. Krijg ik paar dgn voor levering n mail dat er om technische reden njet op datum geleverd kan worden. Geen verdere tekst,zoek t maar uit..bellen, suffe klantenservice die geen antwoord heeft...maar een call aanmaakt. Natuurlijk gebeurt er niks,..zit al 2 weken zonder tv ondertussen ( best fijn! ). Dus weer bellen, zelfde nikszeggende antwoord. Ik boos en klachtenafdeling aan lijn geëist. Toen gebeurde er wat en zou spul met paar dgn geleverd worden. Omdat ik met vakantie ging, gevraagd later te leveren en kosten ook later in te laten gaan. Na vakantie ontving ik 2 dezelde pakketten! Zonder handleiding. ?.super klantvriendelijk! Beide dozen geen handleiding dus wat aan gepield. Resultaat: wifi deed t niet meer, kreeg geen verbinding via tv en telefoon werkte ook niet! Weer bellen, weervstomme instructies opvolven ( zitten de stekkertjes wel ij goede gaatje? Ja! Wil u ze er toch nog ns uithalen en weer in doen? TUUUURLIJK, en dan ook graag 7 x het snoertje van de ontvanger in en uit plugge n...Tuuurlijk! Ja sorry mevrouw , tis aziatisch spul... tja. De ontvanger was stuk volgens de mevrouw. Hij js nieua!, ja, kan gebejren we stj
uren n nieuwe....hele doos werd bezorgd... ondertussen via handleiding op internet de tv aan de praat gekregen...moest iets insrellen op tv...ja.als ze nu een handleiding hadden meegestuurd...
afijn..de boel deed t. Telefoon nket..moest weer iets mee, vergete wat.
tien alles eindelijk werkte en ik al bij a 2x had opgezegd, deed de tv t Weer niet! Ik dacht dat ik gek werd!, weer bellen,...zou ontvanger weer stuk zijn..nou ja,ikan wel doorgaan. Beeld is inderdaad klote..hapert, bevriest...kan alleen 1,2,3 opnemen...wat n baggerzooi! Begin er niet aan,,,,,

Roel Roel
Inderdaad baggerzooi. Ik kan al vanf het begin ergens in Mei, nog steeds niet kijken op mn Samsung tablet. En op mijn smartphone ben ik er nog steeds niet achter hoe dat moet met die code. En schrik niet: dat haperende beeld blijft. Online doet er helemaal NIETS aan!
Inter-actieve TV noemen ze dat. Nou ze kunnen het beter NON-ACTIEVE TV van Online noemen.

Francoise
Ik had dat ook steeds dat haperende beeld ik heb ze volgens mij wel 30 keer gemaild toen opeens zeiden ze dat de oplossing daarvoor nog een aantal maanden kan duren. Ik heb geëist dat ze mijn factuur zouden aanpassen dat moeten jullie ook doen! Uiteindelijk hoefde ik veel minder te betalen. Anders betaal je voor een dienst wat niet naar behoren functioneert moeten jullie tegen hun zeggen. Nu heb ik vanaf gisteren avond al storing dus geen internet en tv!
04-11-2014

Sjors Sjors
Inderdaad het is de aller slechtste provider van NL, de klantenservice is bagger, ITV werkt maar met haperingen, telefoon werkt niet eens en ze doen er niets aan zolang je maar betaald.
06-11-2014

Roel Roel
Ik heb ze ook weer gemaild met mijn klachten en daarin gemeld dat ik geen vouchers meer wil voor HEMA Tompouchen. En toen inderdaad ook alleen maar de melding dat ze het produkt gaan verbeteren. Nou......doe dat dan! Zoiets hoeft toch geen maanden te duren? Jullie hebben die kennis toch in huis? Dat kan m.i. in een paar dagen geregeld worden. Maar de arrogantie alleen al.....: wij vinden het vervelend voor u, maar gaan het produkt verbeteren(!). Nou....ik heb zelf een winkel, het zou niet best zijn als ik zo met mijn klanten zou omgaan. Maar ja........dat is het verschil tussen kontakt via de mail en persoonlijk kontakt met een klant.
07-11-2014

21-10-2014

Slechte kwaliteit en slechte service

Met gewone tv heel slecht ontvangst (viel steeds weg) en met Interactieve tv helemaal geen ontvangst meer. Na 1,5 maand, 5 x bellen, 3 brieven en heel veel frustratie nog steeds niet opgelost. Eindelijk het contract weer ontbonden Klantenservice medewerkers heel vriendelijk maar mochten helemaal niks (niet terugbellen, geen afspraken maken, niet naar de technische dienst). Hele slechte ervaring.

18-10-2014

Extra abonnementen, niet doen!

Wij hebben fox sport als extra abonnement genomen. Betaal je 'maar' 12,50 voor. Alleen daarvoor krijg je dan ook maar twee zenders. FOX 1 en 3. Wat dus weer inhoudt dat je NIET alle wedstrijden krijgt. Er is wel een duurder abonnement van 18,00 (ook prima!), maar niet in onze Regio. Volgens de klantenservice besloten door KPN? Dit wordt absoluut nergens gemeld. Opzeggen van fox is dan verder geen probleem, alleen zitten we als voetballiefhebber wel voor 2 jaar vast aan online.
Hadden we dit maar eerder geweten!

Jacqueline Jacqueline
KPN is eigenaar van alle kabels, online 'huurt' het van KPN en leveren alleen wat ze kunnen en mogen leveren. Welkom bij monopoly Nederland.
25-10-2014

Roel Roel
Je weet er wel een boel van Jacqueline.
En dat geeft weer een ander beeld aan je ENIGSTE POSITIEVE reactie tot nu toe. (Waar ik overigens ook op gereageerd heb)

15-10-2014

Zeer slecht

ik heb al sinds het begin problemen met Online. Veel te laat leveren, klant onvriendelijke
medewerkers en weinig meedenkend. Slechte TV ontvangst (zou volgens online door mijn tv
komen die overigens nog maar 2 jaar oud is), haperende internetverbinding (zou niet aan het
modem liggen volgens de provider) en een onterechte betalingsachterstand. Begin er niet aan,
want je komt niet van ze af!

Jeroen14-10-2014

Na aanschaf Interactieven TV zeer slecht

Jarenlang tevreden kant bij Online.nl (eerst Wanandoo en T-Mobile) maar nu veel problemen met de Interactieve TV. kanalen die haperen of blokkerig worden. Bij het het schakelen tussen de kanalen blijft de informatie balk onder in het beeld hangen en is er een loop in de uitzending van een paar seconden. Nu nieuwe ontvanger gekregen maar de problemen blijven,

Mijn advies koop geen Interactieve TV van Online.nl!

11-10-2014

Zeer slecht

Alles in 1 pakket.
Ben sins 23 juni aangesloten kan nog steeds niet bellen of gebeld worden.
Na meermaals contact te hebben gehad is het nog steeds niet opgelost.
Een waardeloos bedrijf.

Jacqueline10-10-2014

Nooit spijt van gehad

Nou laat ik hier eens mijn 2 jaar ervaring neerzetten. Ik zie hier alleen de negatieve dingen omdat mensen hun 'klacht' ergens moeten luchten maar de positieve reacties nooit wordt gedeeld.

Ik ben dus iemand die een enorm positieve ervaring heeft met Online.
Ik ben altijd (misschien iets lange wachttijd bij online met bellen) heel goed geholpen door mensen en zeker met respect.
Hun service was meer dan goed, als ik een nieuwe routor nodig had was het geen probleem en de volgende dag al zelfs bij mij thuis. (dankje TNT en Online).

Het stoppen bij Online was geen probleem en is voor mij meteen geregeld zonder verkoop praat of verdere vragen.
Helaas moet ik hier weg bij online omdat de kabels van KPN zijn en ze niet bij een internet punt kunnen nog die hier om de hoek zit (lees: 5 km is centrale waar online op zit en 2km waar KPN alleen nog echt van kan leveren).

Ik heb dus gekozen met pijn om dus af te stappen van Online. Maar ik had graag online mee genomen naar me nieuwe internet punt.

Roel Roel
Heb je zeker geen Inter-actieve TV gehad, want dan KUN je gewoonweg NIET POSITIEF blijven!

05-10-2014

Heeeel slecht

Alles in 1 Start dat is ellende. Voorlopig krijg je niet wat ze beloven. Geen enkele zender in HD kwaliteit, aantal zenders en radiozenders klopt ook niet. Het beeld handt regelmatig vast.
Nooit meer deze provider.

Roel30-09-2014

Het interesseert Online.nl helemaal niets!

Ik heb al enkele maanden Alles in 1 van Online.nl. zelf blijven ze maar reclame maken met: TV kijken op AL je schermen. Nou zolang ik dit abonnement heb, heb ik nog nooit TV kunnen kijken op mijn Galaxy Tab 3. Het boeit hen helemaal niets, ze lezen geen reviews, de klant interesseert hun helemaal geen ruk. Knap waardeloos allemaal.

Roel
En nog even een aanvulling van mijzelf: die interactieve TV is echt een ramp. Iedere dag blijft het beeld ontelbare keren vast staan. Dus nu vanaf Mei: geen TV kijken op al mijn schermen en een beeld waar je kots-misselijk van wordt. Ziels-gelukkig zijn wij dat we DIGITENNE nog niet opgezegd hadden. Was ook niet heel geweldig bij ons, maar vergeleken bij online.nl helemaal geweldig. En doe nu overal maar eens een keer wat aan Online.! In plaats van een voucher te sturen voor een paar Tompouches van de Hema. Geef de mensen alles maar gratis, zolang deze ellende nog niet goed is.
21-10-2014

24-09-2014

Na 5 maanden nog steeds geen werkende internetverbinding

na 4 maanden nog steeds geen internetverbinding omdat het gewoon een zootje ongeregeld is. ik heb ze al 20 keer moeten bellen en nog steeds geen internet. ik blijf ze maar moeten bellen en tot op heden werkt het nog steeds niet. de automatische incasso werkte wel maar daar heb ik een stokje voor gestoken. het is ook niet mogelijk om het abonnement op te zeggen, maar dan denk ik bij mezelf "welk abonnement" ik heb een contract voor een service die zei verlenen.. die service is er niet eens.. echt een waardeloos slecht bedrijf. normaal kijk ik nooit slecht naar bedrijven en ga ik al helemaal me moeite niet verspillen aan dit, maar omdat ze het echt verzieken en er vrijwel niks aan doen moet ik het maar even melden

23-09-2014

Ik zeg op

Sinds ongeveer een jaar heb ik alles in 1 van Online.nl. Vanaf dat moment heb ik ellende met digitale televisie, de rest werkt voor mij prima want de vaste telefoon gebruik ik niet dus geen ervaring mee en internet is voor mij goed zo. Maar dat gedoe met digitale tv daar baal ik wel van. Er zit een constante "brom" in het geluid en het beeld is niet echt scherp en loopt geregeld vast. Het is dat ik een "boete" moet betalen als ik per direct van dit product af wil, anders had ik per direct opgezegd. Ik zing het nu wel gewoon uit en tel een paar keer tot 10... Overigens moet ik wel opmerken dat ik, toen ik belde met de klantenservice, geheel kosteloos een nieuw tv-kastje, externe antenne en externe harde schijf kreeg toegestuurd. Echter zonder merkbaar resultaat/verbetering. Als dit contract is afgelopen stap ik weer over naar Ziggo. Die is wel belachelijk (veel) te duur, maar de kwaliteit ten opzichte van Online.nl is wel beter.

Bianca21-09-2014

Om te janken!

Sinds 1,5 jaar digitale tv en internet bij Online.nl, eerste jaar zonder problemen dus voor ons een reden om het te verlengen met een jaar. STOM het is een drama! Wi-Fi valt steeds uit, tv ontvangst om te janken! Vooral zenders als Fox liggen er constant uit, geen signaal, blokjes en dat wil je niet tijdens een wedstrijd! Helemaal niet omdat je ook nog een grof geld betaald voor die zender.
Klantenservice komt met huis tuin en keuken tips, die wij zelf allang hebben uitgevoerd, voordat wij bellen.
Nu hebben we een buitenantenne ontvangen, nou nog steeds om te janken!

17-09-2014

Al meer dan een week geen internet en nog steeds geen oplossing van Online

Al meer dan een week werkt ons internet via Online niet. Diverse keren gebeld, er is op afstand doorgemeten en het zou het modem moeten zijn. Na een week een nieuw modem binnen maar ook deze werkt niet. Volgens mevrouw van Helpdesk toch de bekabeling naar modem. Gaat monteur aansturen. Kan weer een week duren. In de loop van de tijd diverse telefoontjes gepleegd met Online a €1,- plus gesprekskosten (moet een servicelijn niet gratis zijn?). Wel heel snel mailtjes van Online met het verzoek om een enquete in te vullen betreffende hun service. Willen ze dit serieus weten?
Misschien maar eens rondkijken naar een andere provider die dan meteen maar glasvezel kan leveren. Zijn wij blijkbaar niet interessant genoeg voor. Is Online met een "exit scenario" bezig en willen ze van alle klanten af. Het enige dat mij weerhouden heeft tot nu toe is dat je je mailadressen weer overal moet aanpassen.

12-09-2014

Ongelooflijk slecht

Plots geen internet meer, gebeld voor storing meer dan uur moeten wachten. Ze zouden storing gaan oplossen, oplossing na een week ze gingen een nieuwe modem opsturen. Helaas week later geen modem mogen ontvangen wel mijn aansluiting verhuisd naar ander adres. kosten €50,00 om het weer terug te verhuizen. zijn ze gek geworden.

05-09-2014

Uren aan de telefoon

Omdat ons modem geen verbinding maakte met het internet besloten we de helpdesk te bellen. De eerste 2 keer hebben we het na een half uur in de wacht opgegeven. Een huisgenoot had meer doorzettingsvermogen en kreeg na anderhalf (!) uur eindelijk iemand aan de lijn. Deze persoon zou onze zaak doorspelen naar het "back office". De zaak zou binnen een paar dagen worden opgelost. Indien nodig zou een monteur bellen om een afspraak te maken. We zijn inmiddels bijna een week verder. Geen internet, nul contact vanuit Online. Waarschijnlijk zal het afschrijven van de abonnementskosten wel geen problemen opleveren...:S

01-09-2014

Raad iedereen af online te gebruiken

heb sinds vorige week online internet alles in 1 gekregen...echter doet mijn bellen het niet, en we hebben 3 keer gebeld naar hun om te vragen hoe en wat...in alle 3 de gesprekken met online stonden we meer dan 1 uur in de wacht....en als je ze aan de lijn hebt dan bekken ze je af met van alles en nog wat...dan met mijn inloggegevens kan ik niet eens inloggen...storing mevrouw(vrijdag) nu is het maandag en nog steeds kom ik er niet in...mijn bloed kookt van ellende, want wee oh wee als ik ze face to face zou spreken...

Micha
Zeg het niet graag maar online slaat echt alles, 2,5 uur in de wacht is zelfs niets bij hun. Nu 6 tot 8 keer gebeld en steeds een ander verhaal. Samengevat niets werkt optimaal, krijg je facturen en abonnement gegevens op de mail maar daar komen we niet in, hoe gek wil je het maken. Het ook videoland onbeperkt maar naar 6 films heb ik mijn limiet bereikt, hoe bedoel je onbeperkt?
08-09-2014

Willy Willy
ook wij nu sinds 2 dagen online binnen eerst 2 maanden moeten wachten eindelijk hebben we het binnen en ja hoor tv hangt om de 5 min stil. gebeld uur moeten wachten en niet veel wijzer moeten wachten maar hoelang wist hij ons niet te vertellen.. welkom ONLINE
21-09-2014

Toon meer Online.nl reviews