Ervaringen met Online.nl

2.0 / 10Korting bij Online.nl
  • 3% beveelt dit bedrijf aan
  • 253 ervaringen
04-09-2015

Nieuwe modem ,geen verbinding.

Het is nu al meer dan 1 week en nog steeds geen internet.
Vorige modem was defect en de nieuwe modem gekregen, alsnog steeds geen verbinding met de lijn.
2keer gebeld. Monteur regelen duurt erg lang.
Vréselijk.

Ramp voor een zzp'er

Ik heb al sinds 25-8 geen telefoonverbinding meer en sinds 25-8 geen internet. Ik ben zzp’er en dit is een ramp voor mij. Op 25-8 werd mij een nieuw modem beloofd, maar die heb ik niet ontvangen. Ik kom er niet door de wachtrij bij het bellen en word nooit terug gebeld, niet na mails en niet na nummer achterlaten bij het bellen.
Ik ga mijn abonnement opzeggen dit kan zo niet.

04-09-2015

Ronduit slechte klantenservice komen belooftes niet na een opzeggen kan niet

op 2 juli 2015 heb ik de klantenservice gebeld omdat mijn abbo verlengd moest worden.en heb ik besloten om over te stappen allesin 1 met interactieve tv en zou mijn digitale tv opgezegd worden per 24 juli.
nu komt het de nota klopt al 2 maanden niet in plaats dat ik de beloofde 29,95 betaal wordt er al 2 maanden ruim 50 euro afgeschreven heb dan ook op 7 augustus 2015 een mail gestuurd na 2 weken geen antwoord.
heb hierna gebeldmet de klanten service en digitale tv wasniet op gezegd per 24 juli maar dat zou gelijk in orde worden gemaakt en wat ik teveel had betaald zou verekent worden met de factuur van sep

ik wacht het af plots komt er na mijn telefoontje op 8 aug de schrik van me leven geen tv geen internet en geen tv ik heb de klantenservice weer gebeld nee mevr er moet een montuer komen en diekan pas na 24 uur terug bellen voor een afspraak. heb op die dag 3x gebeld met de klantensevice en gezegddat ik me abbo wilde opzeggen noudat kan niet want je zit vast aan je 2jarig kontrakt.
ik ben woestwant tot mijn verbazing klopt de nota van sep weer niet wordt weer 50 afgeschreven heb ze nu weer een mail gestuurd
enduidelijk aangegeven datik het bedrag ga storneren en het juiste bedrag ga over maken kijken of er nu wel wordt gereageerd op mijn mail ben hellemaal klaar met online.

we hadden eerst alleen internet en hebben het later met digitale tv genomen omdat het goedkoper was dan ziggo of andere aanbieder.

maar als ze toezegingen doen moeten ze toch wel nakomen bik gadan ook kijken of ik hier weg kan want ik ga niet meer betalen dan het bedrag dat ik heb afgesproken

03-09-2015

Slecht

Ik ben ook al meer dan een jaar klant ..tv kijken lukt bijna nooit iederkeer storing blijft hangen ..nu ben ik weer fabriek instelling aan het doen

03-09-2015

Klacht over online.nl

Wat een mega mega slechte verbinding. Zodra het weer kan ga ik terug naar Ziggo. Bellen naar online.nl kost geld, dat zou al gratis moeten wezen. Opzeggen moet per brief, wat een onzlin anno 2015. Online.nl kan ik niemand aanbevelen, ga niet met deze partij in zee, ze hebben bar slechte service/internet.

Eveline02-09-2015

Aanschaf internet, schaf ook router aan volgens online

Let op bij aanschaf van internet. Koop ook een router erbij, want als er teveel mensen in jou buurt(buren e.d.) aan het internetten zijn kan jouw modem dit niet aan.

Jaren zonder problemen draadloos van online kunnen internetten, ineens veel vertraging met internet. Weinig tot geen bereik tot ineens wel weer veel bereik.

Oplossing elke dag je kanaal veranderen, want de buurt zou allemaal op dit kanaal zitten, leuk hoor. Ga briefje in de buurt uit delen met wie er wanneer kan internetten.

Dit is de oplossing die Online mij kan bieden, helaas zit ik nog aan het contract vast. Je mag ook nog geld betalen voor een telefonisch gesprek, klant vriendelijkheid is ver te zoeken.

Online tip! vermeld erbij dat je een router erbij moet aanschaffen. En met je buurt een internetrooster moet aanmaken

31-08-2015

Ziekmakende organisatie!

nu al drie weken zonder vaste telefoon en internet.
Monteur komt langs, stelt vast dat modem defect is, heeft echter geen nieuw modem
Beloofde dat nieuw modem binnen drie werkdagen wordt opgestuurd, echter geen modem.
Weer bellen met online, wachttijden onacceptabel.
Je wordt steeds weer doorverbonden en onvermijdelijk heel lang wachten.
Uiteindelijk wordt nieuw modem besteld, echter na aansluiting geen telefoonverbinding.
Weer naar online gebeld, na slechts een uur mobiel bellen laat online weten dat de centrale iets moet resetten.
Zou niets voor stellen.
En ja, zo waar vandaag opeens weer telefoonverbinding echter........
maar voor een half uur.
Nu weet ik echt niet meer wat ik doen moet!
Ik heb wel mijn abonnement opgezegd.
Mijn advies: ga nooit met dit bedrijf in zee!

• 3
31-08-2015

Vreselijk slechte klantenservice

Ik ben een oude klant uit de Wanadoo-tijd. Kreeg ooit een modem/router van Online. Deze werkte niet naar behoren. Na eindeloze telefonades ontving ik een mail met uitleg over instellingen. Ook die gaven geen verbetering. Ik mocht de router terugzenden, er zou een nieuwe worden gestuurd.

Nooit iets ontvangen. Op telefoontjes of mails wordt niet, of volstrekt onzinnig geantwoord. Mens leest en luistert blijkbaar niet

29-08-2015

Zeer amateuristisch

In april gekozen voor een glasvezelpakket (tv, telefonie, internet) bij Online omdat ik m'n mailadres wilde behouden. Dat was geen probleem. Wat is het eerste wat gebeurd is? Juist ja; men kende mij een ander mailadres toe. Het oude mailadres zette men terug naar 20 mb (webmail). Weer herstellen naar 5 GB kon niet meer! Na 2 maanden kon ik weer een nieuw mailaccount aanmaken met het oude mailadres, alleen geen 5 GB, maar 500 mb. Dat zit zo vol.
Over hetgeen hierboven heb ik een keer of 7 gebeld. Steeds iemand anders aan de telefoon. En duidelijk was dat de linkerhand niet weet wat de rechterhand doet. Iedere keer het verhaal van voor af aan vertellen.
Enfin ik red me inmiddels weer met de mail.
Heb hier wel een kleine financiële compensatie voor gehad, maar geen brief, mail o.i.d. met excuses en ook niet de mededeling dat ik een financiële compensatie kreeg.
Maar nu de tv: bij onze 2e aansluiting doet de tv het alleen wanneer de computer ook aanstaat. Althans, dat voor wat betreft de zender 1 t/ 10. De rest doet het wel. Helpdesk bellen: nee, geen idee. Wanneer u het weet wilt u dit ons dat doorgeven? Wie is nu de helpdesk, zij of ik?
Woensdag 19 aug gebeld voor uitbreiding met Fox Sports. Krijg ik een bandje met muziek (enkele minuten). Dan maar het contactformulier ingevuld. Eronder staat dat men binnen 2 dagen contact op zal nemen. Na 1 week (!) weer gebeld, 10 minuten een bandje met muziek aangehoord met na 3 minuten de mededeling "wegens onverwachte drukte.........maak gebruik van het contactformulier". Opnieuw contactformulier ingevuld met dringend verzoek om direct contact met mij op te nemen. 't Is nu 29 augustus; niets gehoord en ik heb al 2 dagen geen (glasvezel)tv. Gelukkig waren we laks met het opzeggen van het tv-abonnement (bij Ziggo) en kan ik daarom nog tv kijken......
Ik vraag me af of Online nog wel bestaat. Krijg er een heel raar gevoel bij. Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Online.

28-08-2015

Veel uitval!

En weer ligt online eruit, (bijna elke nacht wel een keer) grrr....Gek wordt je ervan! Nog een half jaar dan snel wisselen van provider want dit is waardeloos!

• 3
27-08-2015

Belabberde klantenservice

TL;DR: meerdere medewerkers van de klantenservice werken er nog maar net en weten niet waar ze over praten. Anderen weigeren daar excuses voor aan te bieden.

Omdat ons abonnement afliep en we gingen verhuizen wilde ik een nieuw pakket bestellen. Om alles goed te regelen deed ik dit telefonisch. Met medewerker A heb ik ruim een uur aan de lijn gehangen, maar alles zou geregeld zijn. Binnen 48 uur zou ik een bevestiging-email krijgen. Toen ik deze niet ontvangen had, heb ik opnieuw gebeld. Het bleek dat medewerker A er nog maar pas werkte. Hij had dingen toegezegd die niet konden volgens medewerker B. Medewerker B was ook erg ongeïnteresseerd en bood een mager excuusje aan. Dit deed mij besluiten om niet meer verder te gaan met online. Ik moest echter een ander nummer bellen om het abonnement af te zeggen. Hier liet ik een paar dagen overheen gaan.

In de tussentijd werd gebeld door de verkoop afdeling van online met medewerker C: 'uw abonnement loopt bijna af en we hebben nog niks van u gehoord!'. Dit terwijl ik toch al met twee mensen gesproken had daar voor geruime tijd.

Hierna belde ik gelijk naar online om het abonnement af te zeggen. Hier kreeg ik medewerker D aan de lijn. Die deed mij een aantrekkelijk aanbod om mij als klant te behouden. Ik gaf aan daar even over na te willen denken, dat was geen probleem. Een paar dagen later belde ik terug om op het aanbod in te gaan. Ik kreeg iemand aan de lijn die zeer ongeïnteresseerd klonk. Die vertelde mij dat wat medewerker D vertelde niet mogelijk was. Zijn verklaring: medewerker D werkt hier nog maar pas en weet alles nog niet zo goed. (exact hetzelfde als medewerker B over A zei...).

Dit was de druppel, ik heb met onmiddellijke ingang mijn abonnement opgezegd en ben op zoek gegaan naar een andere provider.

p.s. eigenlijk wilde ik 0 sterren geven, maar dat kan hier niet...

Ruud26-08-2015

Online sucksss

Slechte waardeloze provider , zo vaak geen tv ontvangen , wekelijks de modem aan en afsluiten om Internet te hebben en nu geen tv en Internet meet , ze sturen over een paar dagen wel een monteur of terwijl je hebt de komende dagen geen tv en Internet . Heb in 1,5 jaar al zeker 30 keer moeten bellen . Wat een oplichters , ik zou zeggen noooooit klant worden , heb er zo veel spijt van . Ben blij dat ik 1 januari over kan stappen.

Verschrikkelijke provider

Ik ben een oude wanadoo klant. Sinds het online.nl is geworden is het een grote verschrikking. Ik heb nu precies een jaar glasvezel en e is nog geen dag voorbij gegaan dat de tv niet telkens enkele seconden bevriest. En natuurlijk altijd net op het spannendste moment in een film.
Na talloze malen bellen en telkens beloftes over terugbellen (is niet een keer gedaan), over het probleem is bekend we lossen het op (nooit gebeurd), ben ik zo ontzettend spuugzat.
Ze leveren niet, maar je kunt niet van het contract af, ik moet nog een jaar. Daarna nooit meer online.nl.

• 6

Gewoon klote

De internetsnelheid is maar de helft voor wat we betalen en het valt regelmatig weg

Uitstekend! Nooit problemen gehad

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de reactie een beetje over de top vind.
Wij hebben Online.nl nu 1 Jaar, en ik moet zeggen dat het op het begin een beetje stroef was verlopen, dit heeft dan betrekking op de overstapservice.

Dit heeft achteraf Online.nl netjes opgelost en heb de kosten van de dubbele abonnementskosten terug gekregen. Mij is het opgevallen dat heel veel mensen problemen hebben. Vreemd!

Ik kan alleen maar positief zijn over online.nl.
Daarbij moet ik wel zeggen dat de bezetting om de klantenservice soms wat af laat weten. Maar als ik dan ook iemand aan de telefoon krijg word ik altijd netjes te woord gestaan en geholpen. Ik vind iemand slecht praten is zo gedaan maar als het goed is mag dat ook wel eens gezegd worden...

Frustratie, Frustratie, Oplichters

Mijn schoonvader 86 jaar oud, lid van het “bel met niet register”.
Oline.nl heeft hem opgespoord via ? kadaster?. ze doen aan tele marketing, zij hebben hem telefonisch benaderd. En sturen een brief met als u niets besteld heeft moet u bellen, hij heeft niets besteld, dus waarom moet je bellen? Wij kinderen regelen immers alles, en zijn nu op vakantie. brief gaat in de la.
Tot in Italie , wij waren op vakantie en dan gaan alle alarmbellen af, wij worden meerdere keren mobiel gebeld, door de alarmcentrale, Pa is niet meer bereikbaar. Wij kunnen daar niets doen.
Waar is het contract? overal heb je i.z de wet van de privacy een paspoort nodig, hiervoor niet?
Oline.nl levert helemaal niets, geen modem!
De bestaande aansluiting laten ze wel afsluiten, waardoor deze 86 jarige man nu zonder telefoon zit! Erger nog zijn Alarm loopt ook over deze lijn, hij is niet meer bereikbaar, ook niet voor ons als mantelzorg.
Afgelopen zaterdag, heb ik na 60 minuten in de wacht gestaan bij.onlin.nl hebben, uiteindelijk een medewerkster aan de telefoon gehad. Ik heb het 20 minuten durende gesprek opgenomen, tot 3 keer toe is mij beloofd dat het maandag 24-8-2015 de lijn weer vrijgegeven zou worden. Ik stel hun nu aansprakelijk, als er wat met mijn schoonvader gebeurd.
Ik ben woedend op dit bedrijf! Wij hebben nu een advocaat ingeschakeld, Elke dag probeer ik ze te bellen. 5x40 minuten in de wacht, en ze gooien hem er zo uit. emails gestuurd. brief gestuurd, telefoonnummer van mij doorgegeven etc etc..Niets leveren ze, helemaal niets, alleen Frustratie!

24-08-2015

neem geen 1 of 2 jarig contract bij deze provider de geleverde producten hebben dagelijks storing ze beloven je te helpen maar er gebeurt helemaal online.nl is waardeloos

24-08-2015

BELOW ZERO, niet ontevreden maar woedend

Vaak storingen en totaal geen service. Als ik vandaag het contract zou kunnen opzeggen zou ik dat doen. Als je een probleem hebt en je belt zijn ze ALTIJD in gesprek. Zo niet dan zit je ten minste 30 tot 45 minuten a.d. de betaalde telefoon om iemand te spreken. Als je een contactformulier met een klacht indient krijg je een E mail terug die zegt dat je moet bellen. Een consulente beloofde me terug te bellen vanochtend om 10 uur en nu is het 12 uur en heb ik 2 uur voor niets zitten te wachten. Heb geen TV al voor een week en nu sinds 3 dagen GEEN telefoon. K......U.........T sorry geen ander woord hiervoor

22-08-2015

Hoofdpijn provider

Was een hele tevreden klant, tot dat ik overstapte naar alles in een. Zondag 16 augustus geen TV, stedentrip gemaakt en ja hoor zaterdagavond 22 Augustus geen TV. Wat je ook probeert, geen Beeld. Smart Tv net nieuw, daar ligt het dus niet aan. Als je belt wordt je onbeschoft behandeld, mailen is niet mogelijk, faxen wel, maar denk maar niet dat je antwoord krijgt of dat men je helpt. Het lijkt wel of ik in Timboektoe woon, zoals dit werkt en hoe je wordt behandeld. Ga mijn rechtbijstandsverzekeraar vragen hoe van dit contract af te komen en de betalingen stop te kunnen zetten. Ik ben het helemaal zat.

• 6
22-08-2015

Geen antwoord

Al vele keren gemaild en gebeld dat ik niet op mijn online kan komen omdat mijn wachtwoord niet goed is als ik dan mijn Klantnr invoerd kan die dat ook niet
Vier keer gebeld zegje gedaan word je precies na 10 min afgesloten
Zagen allemaal het probleem maar na vier dagen nog niets gehoord

Toon meer Online.nl reviews
Hoeveel sterren geef jij Online.nl?