Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

Koos
17-03-2022

Het bestelde snel geleverd.

Bianca
10-02-2021

Leuk bruin hondje

Denk je een leuk bruin hondje te hebben besteld. Ik moet het nog binnen krijgen terwijl ik het in November 2020 besteld heb. Nou ik denk dat ik er wel naar kan fluiten. OPGELICHT.

Cora
17-01-2021

De ROTZAKKEN

OPGELICHT

Jezus, ik dacht een leuk cadeautje te hebben gekocht maar na wat zoekwerk beland ik op trustpilot en zoals ik net heb gelezen de verhaal van Dirkje en Marjan en de andere mensen ben ik ook opgelicht. Ik had ook van die Realistische Pluchehond × 2 Bruin / Europa hondjes gekocht om cadeau te geven aan onze autistische kleinkind. Wat een vreselijke mensen hebben we er toch tussen zitten die misbruik van situatie. Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik die het op nog maar een nette manier en dan hoop dat ze flink zelf eens flink tegen de lamp lopen en hard ook stelletje OPLICHTERS.

Natasja
03-01-2020

Badjas

Bedrukte badjas besteld voor mijn man. Maat xl.

Bij levering bleek het niet groter te vallen dan een m. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, meerdere malen geprobeerd. 45 euro kwijt en nog geen badjas. Zo jammer.

Sam
29-10-2019

Badjas

Een luxe geborduurde badjas besteld bij prachtigkado.nl waar ik maar liefst 65 euro voor betaald heb. Kwaliteit van de badjas was echt bagger, zag er goedkoop en was alles behalve naar wens! Ik heb meteen een klacht gestuurd waar uiteindelijk niets mee gedaan is, er kwam niet eens een fatsoenlijk excuus vanaf! Weg geld! Ik bestel hier nooooit meer en waarschuw mensen hier ook voor!

Gerda
01-10-2019

Geboorte stoeltje

Werkt heel goed.

Denise
15-08-2019

Klok besteld

Hier een klok laten bedrukken. Medewerker gaf aan dat ze de klok maar alvast gewoon had gedrukt (terwijl ik vroeg of het logo wat ik had bijgevoegd in de bijlage voldeed aan de resolutie eisen om te laten drukken) en dat de klok "haarscherp" was. Of ze de klok moest opsturen.

Omdat de klok "haarscherp" zou zijn klok laten opsturen. Klok blijkt alles behalve haarscherp. telefonisch contact opgenomen en tot de overeenkomst gekomen dat ze een nieuwe klok op zouden sturen.

Klok zouden ze hebben opgestuurd maar in nooit geleverd. Uiteindelijk weer telefonisch contact gehad waarbij prachtig kado toch tot de conclusie kwam dat het logo niet scherp te krijgen was op de klok en dat de factuur vernietigd zou worden (en ik deze dus niet hoefde te voldoen).

Inmiddels tot 2 keer toe een mail van het incasso bureau gehad wat prachtig kado blijkbaar heeft ingeschakeld.

Mijn advies: Koop hier absoluut niet.

Wendy
13-08-2019

Mooie mokken

3 mokken met foto en tekst besteld , supersnel in huis en ze zijn geweldig ?

09-08-2019

Mooie kwaliteit

Een koekblik besteld met foto erop.

Ziet er erg mooi uit.

Verschillende er ook geen problemen ervaren.

Marieke
07-08-2019

Saunalakens met opdruk

Zeer correcte afhandeling en snelle levering van 2 super grote saunalakens. Kwaliteit erg goed en opdruk heel mooi.

Nu weer een nieuw badlaken besteld.

Anne
08-07-2019

Enige strubbeling, maar uiteindelijk goed opgelost !

Er was een probleem rondom een betaling,omdat de factuur in de spam was beland. Na een uitgebreid contact met de klantenservice is dit uiteindelijk prima opgelost. Aan dit probleem moest ik zelf wel veel tijd investeren.

Het bestelde product werd overigens -geheel naar wens- heel snel na de bestelling geleverd. Waarvoor dank.

Cobie
04-07-2019

Leuke klok voor goedeprijs

Leuke klok ontworpen voor 2 juffrouwen van school.

Was makkelijk te doen, met heel veel mogelijkheden

om dit in te scannen.

Alana
14-06-2019

Leuk kadootje voor vaderdag aangeschaft

Snel geleverd voor een mooi prijsje

Jordy
24-05-2019

Uitstekende service en producten

Vandaag op zeer korte termijn voor over 4 dagen gepersonaliseerde mokken gekocht. Service daar omheen was goed, duidelijk en snel!

10-05-2019

Niet te bereiken

Ik heb vandaag 7 keer gebeld en telkens als ik aan de beurt ben wordt er opgehangen. ik heb gisteren iets besteld en heb vragen over mijn bestelling die ik dus niet krijg. hoop dat er iets aan gedaan wordt.

Thomas
09-05-2019

Persoonlijke puzzel besteld. Prima levering

Mooie puzzel besteld voor moederdag met foto van de kinderen.

Neem even de tijd om het zelf vorm te geven. Je kunt er persoonlijke tekst bij zetten.

Resultaat was erg mooi

Kelly
09-05-2019

12-4 een badlaken en poef besteld.

15-4 contact gehad dat de poef niet voorradig was en dag t badlaken alvast verzonden zou worden.

16-4 mail van postNL dat deze aan is gekomen bij hun en 17-4 ontvangen.

Daarna nooit meer iets vernomen.

2-5 en 6-5 gemaild en tot op heden geen reactie gehad op het ‘openstaande ticket’.

7-5 gebeld en ze gingen contact opnemen met leverancier.

8-5 contact gehad, leverancier had het zelf niet voorradig en zou waarschijnlijk niet meer op tijd binnenkomen. Afgesproken om de poef te annuleren en een donkerblauwe handdoek met witte tekst: Tijs 1e Heilige Communie 12-05-2019 erop te bestellen.

Mevrouw zou dit in orde maken en dan zou het vandaag binnenkomen. Dit zou hetzelfde bedrag zijn als de poef.

Op de site staat echter alleen mijn bestelling van 12-4, waarop de poef niet is geannuleerd.

Er is geen nieuwe bestelling voor het badlaken met tekst. Geen bericht van postNL dat ze iets hebben voor me.

Er wordt niet meer gereageerd op mails en telefonisch krijg ik ook geen gehoor.

Steffie
03-05-2019

Goede services, mooie kwaliteit

De 1ste bestelling van gepersonaliseerde onderzetters waren niet goed bedrukt. Ik kreeg meteen anderen. TOP.

Daarom bestel ik nu weer. De kwaliteit is susper.

Emi
24-04-2019

Komen afspraken niet na!

Levering wat op de website staat klopt niet. Ze leveren veel later en communiceren dat niet met de klant.

Ook komen zij hun afspraken niet na en zijn moeilijk via de telefoon te bereiken.

Koop hier niet.

Caroline
16-04-2019

Dreigen met incasso over product dat ik heb betaald maar nooit geleverd is.

Ik heb een product besteld bij dit bedrijf dat ik na 3 weken nog niet ontvangen heb. Ze sturen mij overigens wel e-mails dat ik de rekening moet betalen. Ik had al direct betaald met PayPal en heb het bewijs van betaling opgestuurd. Ik heb ook geïnformeerd wanneer ik mijn bestelling zal ontvangen. Geen antwoord. Vervolgens sturen ze mij weer de rekening en dreigen met incasso. Echt bizar! Ik heb betaald voor een product dat ik nooit heb ontvangen en dan gaan zij dreigen met incasso. Antwoorden niet via email en pakken de telefoon niet op. Wat moet je met zoiets? Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en raadt af hier iets te bestellen.

Meer Prachtigkado.nl reviews