Simyo reviews

3.2
02-03-2024

Heb een nieuw Motorola 54 g toestel gekocht met een Sim Only abonnement bij Simyo. De eerste 2 dagen kon ik er niets mee, geen netwerk bij Simyo. Dus balen wel.

Vandaag teruggebeld door Fatima van Simyo klantenservice en het is zo dat Simyo geen 5 G neterk heeft. De Sim kaart werkte ook niet.

Na ongeveer een uur en de instellingen veranderd te hebben en op 4 G ingesteld en op een andere Sim kaart geswitcht, heb ik dus weer een werkende Motorola telefoon. Blij natuurlijk.

Fijn dat Fatima met mij samen met mij alles doorgenomen heeft tot de telefoon met Simyo netwerk werkte. Vreemd dat er geen 5 G netwerk beschikbaar is want is het KPN netwerk. Toch blij met een werkende telefoon. Bedankt Fatima. En nu naar 5 G nog. 😊

Pim
01-03-2024

We zijn al 5 maanden met Simyo bezig over een netwerkklacht maar ze verschuilen zich achter de netwerkspecialisten van KPN die schijnbaar het probleem niet kunnen vinden. Zelf vergeten ze de netwerkklacht door te sturen naar KPN zodat de benodigde gegevens voor het onderzoek ouder zijn dan 3 dagen dus dan begint het verhaaltje opnieuw en moeten we wederom nieuwe gegevens doorsturen, dat tot 4x toe. Nieuwe simkaart opsturen, telefoon is niet goed (maar das n gloednieuwe). Blijkbaar durft/wil/mag niemand daar een beslissing nemen en blijven ze wachten op de netwerkspecialisten van KPN en laten niks weten. Je moet maar blijven afwachten en betalen en dan gaan ze het achteraf wel eens bekijken wat ze ermee doen. En dat het al 5 maanden duurt geven ze niets om

Arthur
29-01-2024

Oplichters! Zodra je buiten je bundel internet rekenen ze maar liefst 8,79 euro per 59 mb. kijk aub naar alternatieven val niet voor deze oplichters.

Ryan
26-01-2024

Echt wat een bedrijf is dit zeg. Zit je al onder bewind krijg je een rekening van 86,66 euro.

Voor jawel 500 mb in ongeveer 1 minuut. Mijn vrouw dacht wat ze haar simkaart er in kon doen om te activeren. Maar nee we kregen een mail waar in stond dat de simkaart er nog niet in mocht pas na dat het was nummer was over gezet. Wat bieden ze aan: de helft van het bedrag. Echt ik word er kots misselijk van. Ons week geld is 60 euro en dan zo iemand bestelen van zn geld. Chapeau wees er trots op. Ik hoop dat er nog meer word opgelost en dat ze dit bedrag gaan vergoeden en gewoon kwijtschelden. Voor degene die bij Simyo werken het factuur nummer is 78644284.

Nogmaals ik hoop op een oplossing want dit is hooguit schofterig.

Sen
15-11-2023

Mensen mensen, Simyo is de grootste oplichters bende van onze planeet, Pas Op. Ik heb 4 jaar geleden simyo drie maanden uitgeprobeerd en gelijkt had ik gemerkt dat het niet klopte, Mijn internet ging te snel op en zelfs als ik verbonden was met wifi ging mijn internet op, Bewust maken ze alles traag, hun App was nooit up to date soms wel dagen niet, Dit doen ze zodat je ver buiten je bundel gaat, Zo kunnen ze jou elke maand een dikke vette factuur opsturen.

Hendrika
10-11-2023

Waardeloze provider. ‘Legale oplichters’

Klanten lokken met lage tarieven, zodra je een beetje over de 4G gaat (onbewust? Software update?) worden er torenhoge kosten doorberekend en afgeschreven. Verbruik wat niet te herleiden is, ivm privacy kan Simyo niet zien waar het aan verbruikt is. Nu al 3 keer een hele hoge rekening gehad, en 1 keer afgesloten geweest. Denk je even goedkoop uit te zijn met een Sim only abonnement. Ik had wel 3 nieuwe iPhones kunnen kopen sinds ik bij Simyo zit 😡 ik heb mijn contract, na 8 maanden PER DIRECT opgezegd! Vreselijk wat een oplichters.

Carla
07-11-2023

Wat een waardeloze organisatie!

Er worden continu MB's afgeschreven ook als ik aangesloten ben op de WIFI. Bij navraag zei de dame van de klantenservice dat alle updates altijd via het mobiele netwerk moeten!? Waar komt dat vandaan?

Vervolgens voeren ze een inflatie correctie door terwijl in mijn contract staat dat ze dat niet zullen doen als je nog geen 3 maanden klant bent.

Bij navraag willen ze uit coulance (!?) wel de komende 10 maanden niet verhogen maar de 2 die al in rekening zijn gebracht kunnen ze niet terugdraaien.

Hoezo klantvriendelijk? Mij zien ze hier niet meer terug!

Simon Bruggeling
17-10-2023

Financieel gezien slecht aan de afspraken houden

Een twee jaarcontract betekend niet dat de prijs gelijk blijft

Hoge inflatie? Wordt doorberekend 0,76 € op 9 €

Waar blijft het principe contract is contract

Het een vorm van stelen en blijkt onbetrouwbare leverancier

Dan kan je net zo goed eenzijdig wijzigingen aanbrengen en gewoon doorvoeren

Elmar
31-08-2023

Esim installeren werkt niet. We zijn hier nu al ruim 2 weken bezig (met dagelijks contact met Simyo) om de esim werkend te krijgen. Geen hulp/geen oplossingen en een volledig onbereikbare / incompetente klantenservice. Natuurlijk wel gewoon factureren en zelfs de abonnementstermijn eenzijdig verlengen.

Niets dan problemen met Simyo

25-08-2023

Oplichterij, lijkt goedkoop abonnement. Maar laten je met opzet over je internet bundel heen gaan. Limiet sms komt te laat binnen.Met gemak 100 euro extra kosten voor nog geen gb over je bundel heen. Slechte klantenservice

Lucinda
19-08-2023

Sinds vorige week zaterdag klant geworden bij simyo.

Alleen de pin en puk codes waren onjuist en pakte ze niet. Weekend is natuurlijk simyo niet te bereiken dus tot maandag moeten wachten.

Eerst 40 min moeten wachten tor ik iemand aan de lijn had. Onvriendelijk en wilde me niet uit laten praten . Bleek dat ik een verkeerde sinkaart had gekregen. Ze zei dat ze een nieuwe had aangevraagd. Afgelopen donderdag nog niks binnen. Weer contact opgenomen bijna weer 1 uur moeten wachten. blijkt dat er helemaal geen nieuwe simkaart was besteld. en nu nog niks! Ben sinds vorige week zaterdag telefonisch niet te bereiken en zelf kan ik ook niks. Waardeloze servixe en nu al spijt dat ik klant ben geworden! En door hun fout moest ik eingelijk ook nog 5 euro betalen voor een nieuwe simkaart. En ze willen niks doen of de kosten compenseren terwijl ik al een week niks kan en mn abbo vorige week is ingegaan

Waardeloze mensen die er werken

Rinus
07-08-2023

Volgens de Simyo app had ik nog 3gb over van de 20gb op de laatste dag van de maand. Toen ben ik het internet niet meer op geweest, omdat ik weet dat de info van Simyo niet op to date is. Ik heb toen een naheffing van 195 euro moeten betalen wegens overschrijding van mijn 20 gb bundel.

Jemai
22-06-2023

Ze lichten mensen op! Ze sturen hoge rekeningen zonder dat je waarschuw sms hebt ontvangen. Ik heb al 6 mensen met hetzelfde probleem alleen vergoeden ze het bij sommige wel en de andere laten ze stikken terwijl het precies dezelfde probleem is.

02-06-2023

Simyo levert top service!

Mijn schoonmoeder had een nieuwe telefoon waarbij ik de wifi niet goed had ingesteld.

Dit resulteerde in een data verbruik van 2,2 GB buiten haar bundel. De waarschuwings berichten die we van te voren hadden gekregen van Simyo had ze helaas genegeerd. We zouden een rekening van €276,- voor de extra MB's moeten betalen.

Ik heb hierover gebeld en de situatie uitgelegd. De vriendelijke medewerkster snapte de situatie en wilde graag meedenken. Na wat overleg bood ze me aan dat we de extra mb bundels achteraf konden kopen om het probleem op te lossen,.

Dit resulteerde in een rekening van €20,- ipv €276,-. Dat noem ik nou eens service! hartelijk bedankt daarvoor!

Gr Frank

Maurice
26-05-2023

Samen met mijn echtgenote al tig jaren klant bij Simyo. Aanrader voor iedereen die waarde hecht aan goede verbinding, prijs en service!

Bellen naar een vastnummer in bv. Duitsland is duur €0,23 per minuut. Dat is niet meer van deze tijd.

Joris
13-05-2023

Bizarre tarieven na overschrijding internetbundel. €100 voor een serie streamen op de verkeerde simkaart. De eerste 4000 mb met onbeperkt bellen voor €10.

De volgende 1036MB voor €115,36 dus 44 keer zo duur buiten je bundel als erin.

Hoop dat jullie blij zijn met die €115,36 ik zeg mijn abonnement op en zal iedereen afraden met jullie in zee te gaan en dat zelf nooit meer doen.

Guus
27-02-2023

Mij aangemeld voor een jaar abonnement met nummerbehoud . Was 2 weken op proef .drie dagen druk geweest on te activeren en ging niet .direct abonnement in de proef tijd opgezegt . Oooop hebben ze gewoon het abonnement door laten lopen en op 20 feb: stopgezet en of ik even de rekening van een jaar wil betalen van bijna 197.euro . Schinbaar zij ze wel goed in frauderen .schandalig bedrijf ga er niet mee in zee .

Ayse
04-02-2023

Ik heb vandaag simyo prepaid simkaart geactiveerd op mijn 2e telefoon (bedoel telefoon geformatteerd naar de fabrieksinstellingen) deze telefoon is puur alleen voor het gebruiken van digid app wanneer het nodig is verder word het niet ermee gebeld of internetten, dus heb alleen digid app geïnstalleerd via wifi verbinding en ik had tegoed van €7,50. Telefoon is continue verbonden met thuis wifi, in de avond uren rond 21:20 uur kreeg ik sms bericht van simyo, inhoud van sms bericht volgt als “hoi, je simyo beltegoed is nu minder dan €2,00 waardeer snel op via mijn simyo of onzxe app. Let op: zonder beltegoed kan je niet internetten. Groet simyo”.

Ik vraag me af hoe kan dit! had ik maar t-mobile gekocht ik dacht simyo was goedkoper maar nee hoor als simyo beltegoed zomaar plundert kom je nog duurder uit dan t-mobile, net heb ik nogmaals simkaart opgewaardeerd met €10,00 beltegoed, bij volgende keer zonder pardon stap ik over naar ander provider.

Ru
05-01-2023

Dacht een 2 jaar contract hebben afgesloten voor een vast bedrag, maar kleine letter zegt dat er per 1 januari een inflatie correctie mag worden ingevoerd en dat de klant er voor gezorgd tekend heeft. Dus verbod op overstappen. Wees gewaarschuwd l. Anno 2023 8.6% omhoog

SB
30-12-2022

Wederom ook hier een slechte ervaring…Wederom ook hier een slechte ervaring met Simyo. En nee deze deur blijft dicht, wij gaan nooit meer gebruik maken van de diensten van Simyo.

Voor de kerst een Iphone 12 incl abbo besteld en betaald. Aflevering door de bezorger AMP en de communicatie van Simyo is een drama gebleken. Iedereen verwijst naar elkaar, uren aan de telefoon gezeten. Meerdere bevestigingsmails en SMSjes gekregen van tijdslot bezorging. Helaas net zo makkelijk weer geannuleerd met vage omschrijvingen en redenen. Alles gepland voor ontvangst, mooi 3 dagen voor niets gewacht. Uiteindelijk maar de hele bestelling geannuleerd. Toen begon het getouwtrek om tijdig weer je geld terug te krijgen. Ongelooflijk slecht dit.

*Update1 nav reactie Simyo hieronder: ook nu weer mooie woorden en loze beloften. Natuurlijk gebeurt er na wederom contact helemaal niets. Wel heel veel sorry. Maar daar ben ik helemaal klaar mee.

Meer Simyo reviews