Reaal Overlijdensrisicoverzekering reviews

1.1
PeriodeLaatste 12 maanden2023
Ben
28-02-2024

Zeer slecht bereikbaar en reageren niet op email. Ben al maanden bezig om een afkoop van mijn levensverzekering te regelen. De chat werkt ook voor geen meter. Zeer lange wachttijden en kunnen je eigenlijk nergens mee helpen. Zeggen dan het is in behandeling en kan er niets aan doen en heb geen inzicht.

Lammert
26-02-2024

Ik heb een hele tijd braaf mijn premie betaald voor mijn overlijdensrisicoverzekering bij Reaal. Toen het op uitkeren aankwam ging dat "niet zo vlot". Steeds maar langwachten in de wachtrij (telefoon), loze beloften etc, etc. Ik wil er verder geen energie in steken; ben ik al genoeg verloren door deze club; 1 advies : ga niet met deze klote club in zee!

Tanja
12-02-2024

Ik wil graag mijn polis online bekijken maar met geen mogelijkheid kan ik inloggen. Ik heb nu 6 x gebeld ( 15 minuten in de wacht) inlogcodes gekregen maar nog steeds niks.email al bekent en email staat niet in systeem.

Walchelijk tis mijn geld maar kan niks.

Wesley
29-01-2024

Nooit aan beginnen oplichters.

Schrijven telkens geld af ook na opzegging met een bevestigingsmail.

Ze zijn niet tot nauwelijks bereikbaar!

Doe het niet, nooit meer reaal.

15-01-2024

Waardeloos maanden wachten op je geld.

nooit meer bij Reaal wat een waardeloos bedrijf .

personeel ook waardeloos en daar voor moeten wij betalen.

ik kan hier een boek over schrijven

hoop dat nooit iemand nog een verzekering bij Reaal neemt.

Sindy
09-01-2024

Bizar slechte service!

Probeer ze al weken aan de lijn te krijgen en na 30 min. in de wacht opgehangen.

Chat op website werkt nooit (verschillende dagen en tijden gedaan).

Levensverzekering opgezegd en staat al 10 weken als ´in behandeling´ en gebeurt niks. Betekent dat ik mijn geld niet krijg! Schandalig!

Mar
15-05-2023

Wat wordt je slecht behandeld bij reaal.

Gelijk na overlijden de overlijdensakte ingestuurd plus de nodige info.

Nu kleine 3 maanden later geen uitbetaling.

Gelukkig kunnen wij het zelf bekostigen

Maar als de begravenis ondernemer er van wilt betalen kan hij heel lang op zijn geld wachten, of je kan aanmaning verwachten.

Verleden maand weer gebeld ze misten mijn e-mail, dus nog geen compleet dossier.

Dan zeggen dat ze weer 4 weken hebben om uit te betalen. Volgende week zijn ze je telefoonnummer kwijt weer 4 weken uitstel.

Wat vreselijk manier van werken.

Je hoofd staat wel ergens na. Ben het eens met review hier onder nooit hier afsluiten.

Eve
21-02-2023

Mijn advies: sluit elders je verzekering af. Ik heb alleen maar gedoe gehad met Reaal, de initiële verwerking van mijn persoonsgegevens ging niet goed, ik heb mijn adres 3x moeten wijzigen voordat het overal goed stond en nu probeer ik al sinds 4 maanden mij te identificeren maar Reaal slaagt er niet in om mij de benodigde email te sturen. Ze slagen er natuurlijk wel in om mij brieven te sturen waar in dreigende toon staat dat ze geen dienstverlening bieden totdat ik geïdentificeerd ben (dus bijvoorbeeld ook geen uitkering uit deze verzekering of mutatie/opzegging ervan) en de premie mag ik ook lekker doorbetalen. Klantenservice personeel is aardig maar kan niet zien waar het probleem ligt, dus waarom ik geen email krijg, en krijgt het dus al maanden niet opgelost. Misschien is dit gewoon onderdeel van “geen dienstverlening” waar in de brief mee wordt gedreigd?

Irene
12-01-2016

Ontbreken van polis

ik ben al 3 maanden bezig om een overlijdens polis te krijgen van Proteq. ze sturen wel een offerte om een polis af te kopen die al premie vrij is ? ik hoop dat het dit jaar gaat lukken. Het is geen aanrader om een verzekering af te sluiten bij Proteq.!

Harry
21-05-2014

SLECHT

Mijn broer en ik hebben een overlijdenspolis. 15 april de vraag of we de originele polis en id en rekening afschrift op wilden sturen. Dat gedaan. Nooit aangekomen. Wederom opgestuurd en aangetekend. Niet aangekomen! Zeggen ze. 16 mei (dus maand later) middels naar het door hen opgegeven mail adres verzonden. Nu, 21 mei, gebeld of het aangekomen is. Verkeerde mailadres! Ongelooflijk. Wanneer je betalen moet schakelen ze binnen een week een incasso bureau in. Moet je iets ontvangen dan duurt het maanden. En nog een grote smoel terug krijgen van de medewerkster. Een NUL zou ik willen geven maar dat kan niet. Zegt het voort, zegt het voort. NOOIT MET proteq (ze zijn een hoofdletter niet waard) IN ZEE GAAN!