Schrijf ervaring Categorieën

Ervaringen met Telfort

3.5 / 10316 ervaringen
Vandaag korting bij Telfort!
over Internet + tv + bellen04-03-2015

Schandalige behandeling

Hebben (helaas) net een abonemment afgesloten op glasvezel. Als welkomstgeschenk "1 maand videoland unlimited". Dus we hebben de eerste maand wat gekeken en het daarna uitgezet. Helaas toch bedragen in rekening gebracht. Ik heb hier over gebeld en het antwoord was "Maar u ziet toch dat er een bedrag staat". Ik heb uitgelegd dat in mijn keuzescherm "uitsluitend unlimited" stond. Dat in hun voorwaarden staat, dat je met een unlimited abonemment alles kunt kiezen.
Maar nee, als klant moet je maar, aan je water voelen, dat als er een bedrag staat het er dan niet bijhoord en dat je maar moet weten dat het dan wel een bedrag in rekening wordt gebracht.
Ik heb overigens geen film gezien die geen bedrag vermeld had staan. Mooi dat unlimited.

Affijn, service van niks dus.

Zit er helaas nog een jaar aan vast maar heb nu al zin om naar een ander te gaan.

over Internet + tv + bellen26-02-2015

TV hapert in de avond

Zat op digitenne, dat beviel niet. Nu is de TV nog slechter geworden

Danique over Mobiel25-02-2015

Een telefoon die ik betaal maandelijks, die ik niet heb.

Lieve telfort,

Na maanden lang bellen en mailen, zijn we er nog niet uit. Ik heb bijna 2 jaar geleden een abonnement afgesloten bij de phone house met een een lease toestel. Helemaal leuk want ik had een rode S3. Vol trots liet ik mijn toestel aan iedereen zien. Totdat er een dag kwam waarbij mijn telefoon niet meer oplaadde en ik dus zonder telefoon zat. Ik heb hem tot 2 keer aan toe opgestuurd en smartcare die zegt leuk: 'het toestel is rood, daar zijn geen onderdelen voor dus die kunnen we niet repareren.'

Tot op de dag van vandaag zit ik met een abonnement waarbij ik geen telefoon maar wel maandelijks hoge kosten van heb. Ik heb mijn telefoon naar jullie al maanden geleden opgestuurd en betaal maandelijks 18 euro, voor iets wat ik niet gebruik!

EN NU? nu zit ik dus nog steeds met een oud toestel van me broer en hoge kosten. Dit moet echter wel opgelost worden... want ik krijg niemand te spreken die iets voor mij kan betekenen.. Elke keer maar afwachten, afwachten en afwachten. En dat AFWACHTEN ben ik zat.

Dus ik hoop dat jullie er bij deze nu echt een keer wat aan gaan doen.

Dankjewel!

groetjes Danique Slier

over Internet + tv + bellen22-02-2015

Een grove belediging

Hallo, ik kwam via O2 jaren terug bij tefort. Ik heb heel bewust geen Internet op mijn mobiel genomen, want ik heb thuis wifi en ook op mijn werk. Krijg ik opeens een stom sms-je inzake meer dan €25 mb gebruik. Ga ik mijn notas na.. blijkt dat er over een periode van 4 maanden €102 in rekening te zijn gebracht. Ik bel hen wit van woede op. Krijg ik 10 dagen later als antwoord dat ze uit coulance 22 eur terug geven. Wat een arogante debielen zijn dat. Ik ben direct over gestapt! Ik zou dat iedereen adviseren. Dus ga ook niet bij de KPN, want dat is dezelfde club klootzakken.

over Internet + tv + bellen20-02-2015

Belabberd

Internet heeft nog nooit de beloofde snelheid behaald, altijd veel minder.
Helpdesk is waardeloos, onprofessioneel, niet meewillen denken en ontzettend brutaal.
Heb mij abonnement opgezegd, de beloofde opzegdatum, die zwart op wit staat, komen ze niet na.

over Internet + tv + bellen18-02-2015

Slecht internet, daadwerkelijke snelheid komt niet in de buurt van waar ik voor

Ik heb een 8 mbit verbinding van telfort, dit omdat ik in het buiten gebied woon (polder) dus alles moet via de isdn (geen plus lijn) telfort belooft mij een snelheid van 8mbit, ik betaal hier 19,95 per maand voor, toen ik het net aangesloten had was mijn hoogste snelheid gemeten in de eerste week 3,8mbit, ok niet wat ze beloofd hebben maar ik moet ook realistisch zijn ik zit 4,2 km van de hooft kast, maar nu de laatste 2 maanden komt mijn snelheid niet boven de 0,82 mbit uit, en ik heb een maal een uitschieter gehad naar 1,34mbit en ik heb dit bijna elke dag getest puur omdat ik wel eens wil weten hoe dit zit. Gelukkig ben ik bijna op het eind van mijn contract en zal ik waarschijnlijk sateliet internet nemen via de schotel, helaas zit hier wel een duur koste plaatje aan, maar zal enigste optie zijn om relatief snel internet te hebben (20 mbit gegarandeerd) en dat te bedenken dat de hoofdglasvezel kabel hier maar 200meter van mijn huis naar de andere kant van het hollandsdiep gaat, maar waarschijnlijk levert het de kabelmaatschappijen niet genoeg op om 50 huizen op glasvezel aan te sluiten.........

over Mobiel18-02-2015

Waardeloze klantenservice bij Telfort duur 0900 ben al 5 dagen bezig

Ik heb nu al vanaf 14-2-2015 in de avond uren geen tv en radio. Ik bel elke x dat dure 0900-9596 nummer van kastje naar de muur moet allerlei dingen zelf ondernemen om het op te lossen wat nog altijd niet gelukt is zelfs de software van de tv ontvanger contact doos moeten downloaden niks helpt ben nu ruim jaar klant met alles 1 en dan ook met 3 mobile telefoons een abonnement maar denk dat ik rap overstap naar een ander met alles

over Internet + tv + bellen15-02-2015

Glasvezel is bagger, net als service.

Ruim een jaar een 3-in-1-pakket Telfort Glasvezel, te barneveld. Nooit, maar dan ook nooit, langer dan een paar dagen internet. Normaal is, na 15 minuten internet ligt de boel plat. Modem uit/aanzetten helpt soms, vaak niet. Klantenservice van nivo nul komma nul doet niets om te helpen, of zelfs een beetje mee te denken. Keer op keer mag je de modem aan en uit zetten en de stekkers nalopen, waar gewoon niets is meegebeurd, dus waarom. Telefoon ligt er bijna dagelijks uit en mensen moeten dan maar mobiel bellen, maand na maand.
Waardeloos produkt en een waardeloze service van telfortglasvezel, die zelf niets maar dan ook niets doet om je tegemoet te komen, maar je aan de lijn houdt op een duur (mobiel bellen dus) telefoonnummer. Mijn oom is 65+ en vindt het allemaal maar ingewikkeld maar vooral frustrerend en slecht voor zijn hart, maar opzeggen kan blijkbaar nog niet, vanwege termijnen enzo. Ik ben voor hem met rechtshulp bezig om de kosten te deklaren en het abo te stoppen, heb geen enkel vertrouwen meer in de organisatie van telfort. En dat is dan nog wel een grote speler in het geheel ook, die zou beter moeten weten inmiddels.

over Internet + tv + bellen15-02-2015

Soepele overstap en geen klachten.

In december 2014 een bezoekje gebracht aan de Telfortwinkel alhier.
De medewerker heeft alles netjes genoteerd, en meteen mijn abo bij Tele2 opgezegd.
Ik kreeg via e-mail een bevestiging van Telfort dat ik op 20 januari 2015 over zou gaan van Tele2 naar Telfort.
Een week voor de overgang het Telfort installatiepakket ontvangen.
Op 20 januari de hele handel zelf geplaatst en aangesloten, dit was een fluitje van een cent.
Inderdaad had ik s'morgens geen internet en telefoon meer van Tele2.
s' Middags de aansluiting van Telfort geactiveerd, meteen prachtig beeld op mijn TV en weer internet!
Ook de radio ontvangst werkte uitstekend!
Telefoon werkte nog niet, maar dat kwam doordat ik nummerportering had gevraagd, na 4 (..) dagen was ook dit weer dik in orde.
Ik heb géén glasvezel, maar de beeldkwaliteit is werkelijk subliem!
Internet is snel en storingvrij (tot nu toe) geluidskwaliteit van de radio ontvangst is ook zeer goed.
Alles werkt dus perfect en storingvrij.
Ik heb geen spijt van mijn overstap!
Voor de klanten met klachten over Telfort heb ik een tip: ga naar www.speedtest.nl en voer bij het item ADSL (links op de pagina) je postcode in.
Dan krijg je te zien hoever je van jou centrale verwijderd bent.
Misschien kun je dan een en ander combineren.
Immers, hoe verder verwijderd van de centrale, hoe meer kans op storing enz.

Eddie over Internet + tv + bellen15-02-2015

Internet en tv vallen regelmatig uit

Mijn verhaal lijkt als twee druppels water op de klachten die standaard lijken te horen bij een abonnement bij Telfort. Regelmatig valt mijn modem uit en dan zit ik weer zonder tv en internet. Opstarten van modem lijkt de enige manier om dit te verhelpen. Nu moet ik even kwijt dat vanochtend al drie keer mijn tv en internet uitviel. Maandag(morgen) weer bellen naar de helpdesk, waar ze overigens heel vriendelijk en behulpzaam zijn maar niet lijken te weten wat ten grondslag ligt aan het uitvallen van mijn modem. Ik maak gebruik van een telefoonlijn omdat dit het goedkoopste abonnement van Telfort is. Na het lezen van reacties van mensen die glasvezel hebben, lijken mijn problemen zo zeer op de klachten van abonnees met glasvezel dat het niet lijkt uit te maken welk abonnement je hebt: uitval klachten horen bij het pakket van elk Telfort abonnement. Het stomme is dat ik soms weken kan internetten zonder problemen maar hoe dan ook komen de klachten weer terug. Ik kan me niet voorstellen dat ze geen flauw idee hebben waar deze structurele storing- die nu al vanaf het begin van mijn abonnement duurt- vandaan komt. Telfort, steek eens geld in beter onderzoek en zorg dat deze klachten verholpen worden. Jullie noemen jezelf een professioneel bedrijf... zorg dan ook dat het werkt.
Vriendelijke groet ,
Eddie Putters,
Amersfoort

over Internet + tv + bellen14-02-2015

Super slecht en klantenservice doet er niets aan!

Telfort alles in 1 pakket heb ik al jaren. Sinds afgelopen oktober internet verhoogd en nieuw modem gekregen sindsdien problemen, problemen en problemen! Zowel met internet als tv. Beeld valt weg, geen beeld, internet valt weg, mega langzaam etc etc. Heel veel keren contact gezocht met klantenservice en deze doet eigenlijk helemaal niets dan alleen de software opnieuw te installeren en ophangen met als nog steeds niet opgelost is kan je altijd weer met ons bellen! Ja we blijven niet aan de gang!
Als het abonnement afgelopen is stap ik OVER! NOOIT MEER TELFORT VOOR MIJ!

over Internet + tv + bellen05-02-2015

Kneuzen

Modem kapot sinds begin...Men zegt telefonisch dat het aan de kabels ligt.Alle kabels vervangen.zelfde probleem. Na paar weken komen ze er achter dat het aan de modem ligt. Nu al 5 dagen nieuwe modem en nog steeds geen Internet. Schijnt dat ze handmatig iets verkeerd hebben gedaan. Nog 48 wachten dan moet Internet het doen..en anders mogen ze alles op komen halen. Stap ik wel over naar een ander.
Heb nog nooit zoveel onzin en onkundige mensen meegemaakt als bij telfort.

over Internet + tv + bellen04-02-2015

Meer betalen na overname en minder kwaliteit

Na overname van provider XMS moet er meer betaald worden en krijg je geen toegang tot nieuwsgroepen meer. Geen vast ip meer mogelijk en zwaar belaberde tv kwaliteit... Geluid hapert en beeld schokt ook. Toch maar op zoek naar een andere provider binnekort.

• 8

William
Ik heb de zelfde problemen, e-mail gestuurd wacht al 3 weken op antwoord !
07-02-2015

over Internet + tv + bellen04-02-2015

Een al drama Telfort Glasvezel alles 1

Sinds Maart 2014 glasvezel alles in 1. Overstap van kabel provider naar glasvezel Telfort goed verlopen en daarna een groot drama. Veelvuldig wegvallen van DVB-c signaal. Haperend beeld, wegvallend geluid tot volledige uitval op zeer ongewenste momenten. Bepaalde diensten c.q applicaties over internet werken plotseling niet meer! Contact met de Services wekt alleen irritatie en frustratie op zonder dat de klacht wordt opgelost! Het ligt altijd aan de infrastructuur bij de klant. Arrogantie ten top! Ik, wij zijn er klaar mee en gaan terug naar de kabel ofwel oude provider.

over Mobiel02-02-2015

Zeer slechte service voor defecte mobiel, waardoor ik al vanaf 5-11 geen gebruik

Sinds 5-11 is mijn lease mobiel al achtereenvolgens kapot. Hiervoor heb ik mijn mobiel ook al aangeboden ter reparatie via de winkel waar ik mijn abonnement heb afgesloten, maar nu heb ik vanaf begin november zoveel problemen met mijn mobiel zodat ik er geen gebruik van kan maken. Iedere keer wordt mijn mobiel ter reparatie aangeboden nu rechtstreeks via Telfort, waardoor ik iedere keer weer een afspraak moet maken voor een pickup en vervolgens een return. Iedere keer halve dagen thuis zitten wachten op de monteur (je moet dit nl persoonlijk afhandelen) en vervolgens doet mijn mobiel het weer tot het moment dat de batterij weer opgeladen moet worden. Er zijn diverse software updates gedaan (al mijn gegevens weg), nieuwe accu en laatste keer nieuwe oplader (alsof ik thuis niet al 10 passende opladers heb), maar helaas heeft mijn mobiel het weer begeven. Omdat ik gebruik maak van een lease mobiel proberen ze deze iedere keer weer te repareren zonder succes.
Ik ben zeer gefrustreerd en niet te spreken over de afhandeling. Vanaf November heb ik mijn eigen telefoon niet meer kunnen gebruiken en daarvoor heb ik ook al 2x een defect gehad. Telfort is niet in staat mij een mobiel aan te bieden die ik kan gebruiken en is totaal geïnteresseerd in een klantgerichte oplossing. Helaas heb ik zelf andere maatregelen moeten treffen om toch mobiel bereikbaar te zijn en blijf ik een vaste klant van de servicedesk, die vervolgens niks weet van mijn historie. PFFFFFFFFFFFFFF.
Ik raad dan ook niemand aan om een mobiel abonnement incl lease mobiel af te sluiten bij Telfort en zeker niet voor 2 jaar zoals ik.
Wordt vervolgd.....

Niels over Internet + tv + bellen01-02-2015

Zeer slecht

De tv loop weer eens vast voor de 6 keer deze week Ik geef het een 1 maar eigenlijk is het een dikke nul

over Internet + tv + bellen28-01-2015

Nog steeds 3 in 1 pakket glasvezel

Eind vorig jaar bij Telfort aangemeld voor 3 in 1 pakket glasvezel. Glasvezelmodem werd in december geplaatst door Reggefiber en het signaal werd gecontroleerd en ok bevonden. En dan is het wachten op een monteur van Telfort. 2 weken geleden gebeld. Ik moest nog maar een weekje wachten. Vandaag 28 januari maar weer gebeld. Nu zegt Telfort dat ze van Reggefiber nooit een bericht hebben gekregen over de plaatsing van het glasvezelmodem. Wat een onzin. 2 weken geleden is daar nooit 1 woord over gerept. Nu moet ik minimaal 1 week wachten op het toesturen van de mediabox etc en ongeveer 1 week daarna zal er een monteur met mij contact opnemen en daarna moet ik nog minimaal 1 week wachten op de daadwerkelijke aansluiting. Ondertussen ben je meer dan 2 maanden verder. Meer dan 2 maanden lang geen tv, vaste telefoon en geen internet. Bedankt Telfort. Dus niet. Wat een zooi.
G. Westerdijk, Leeuwarden.

over Internet + tv + bellen26-01-2015

Betalen voor niks

Ik zou in december 2014 een betaalde voetbalwedstrijd hebben gekeken, maar ik heb in al die jaren bij Telfort nog nooit een wedstrijd of film gekocht. Kreeg als antwoord een soort standaard mail dat mijn code was gebruikt en ik de voetbalwedstrijd toch zou hebben gekocht? Weet 100%^van niet. Weet nog of meer mensen het zelfde is overkomen ?

• 3
Jeffrey over Internet + tv + bellen26-01-2015

Geen Interactieve tv

Vanaf 23 januari zou interactieve tv ingaan. En een week van tevoren zou een monteur contact opnemen om het te komen installeren. Na vele telefoontjes en van kastje naar de muur gestuurd op 26 januari komt de monteur morgen om 15 uur. Maar kan er geen gebruik van maken al die dagen wat is mijn compensatie vroeg ik? Word meerdere malen door verbonden en was die dag al 1,5 uur aan bellen en na 50 minuten in de wacht te hebben gestaan is me geduld wel een beetje op.
Kan geen gebruik maken van interactieve tv s en daarbij ook 1,5 uur gesprekskosten.
Wat gaan we eraan doen? En wil niet meer van kastje naar muur gestuurd worden en lang in de wacht staan.

• 3
over Internet + tv + bellen15-01-2015

Goede en vlotte overstap van UPC naar Telfort

Ik ben via de breedbandwinkel overgestapt van UPC naar Telfort. Volgens de brieven zou ik op 13 januari overstappen. Echter UPC sloot me op 5 januari al af. Zonder een brief te sturen. Die kreeg ik op 9 januari met de mededeling dat mijn abonnement stopte op 2 januari. Via de breedbandwinkel werd ik weer aangesloten voor enkele dagen.
Telfort heeft mij netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken en stuurde iedere keer mailtjes met de voortgang. Nadat ik afgesloten was bij UPC op 6 januari belde ze me op om te vragen hoe het er voor stond. Uiteindelijk had ik op 7 januari het pakket binnen en werd direct aangesloten. Het enige waar ik nu nog op wacht is de nummerportering en telefoon maar heb er vertrouwen in dat het ook goed komt.
Mijn TV is goed zowel met netwerkkabel als via de verbindingsset. En het Internet stabiel en snel. Mijn download snelheid is niets minder als bij UPC.
Ik geef dan ook een 8 omdat mijn telefoon nog niet werkt.

• 5
Toon meer Telfort reviews