Ervaringen met Telfort

• 13% beveelt dit bedrijf aan
  • 493 ervaringen
15-04-2016

Waardeloos met aanvraag internet

Wat een waardeloze service.

Aanvraag ingediend in begin maart.

3 x gebeld en word van alles beloofd dat de aanvraag in behandeling is. Weer gebeld per direct geannuleerd. Beweren ze dat je moet betalen. Terwijl ik nergens voor getekend hebt.

Ik ga dit juridisch uitvechten.

• 4
10-04-2016

Telfort maakt beloftes niet waar

Voor de 3e dag op rij geen wifi. Telfort onbereikbaar. Wanneer doet men eens iets aan dit onstabiele systeem. Ik moet uitwijken naar de hotspot van een concurrent omdat Telfort geen diensten levert. Goedkoop? Wat heb je eraan?!

05-04-2016

Klantenservice van Telfort, wat een drama

Mijn schoonmoeder van 88 jaar is helaas voor internet, telefoon en televisie overgestapt naar Telfort. Tussen 9 en 16 april 2016 zou een monteur bij haar thuis komen om haar aan te sluiten. Er werd door Telfort beloofd dat er een overlap zou zijn waardoor er geen periode zou zijn zonder internet, telefonie of televisie. 13 april kon de monteur wel komen. Wat gebeurde er? Inderdaad u raadt het al: internet, telefoon en televisie werden door Telfort per zaterdag 9 april bij de vorige provider opgezegd. Op zaterdag komt er nooit een monteur, dat was altijd al zo. In de tussentijd dus geen televisie, internet of telefoon. De vorige provider vertelde ons dat wij dit niet kunnen regelen, maar dat als Telfort met hen contact opneemt dat dit probleem zou worden opgelost. Kwestie van slechts een telefoontje. Belofte maakt schuld toch? Klantenservice van Telfort wilde dat niet en kon alleen maar zeggen dat het hun fout niet was en zij er niets aan konden doen dat de monteur niet eerder kan komen. (Maar waarom belofte doen als ze toch al weten dat de monteur niet op zaterdag kan komen?!). Behalve dat het allemaal regels waren van Telfort werd geen verklaring meer gegeven. Klantonvriendelijk, eigen (on)gelijk volhouden tegen beter weten in en ten koste van de klant. Ach ja, het contract was toch al getekend. Overigens werd voor de start van het gesprek automatisch gemeld dat ik na het gesprek kon meedoen met een klantvriendelijkheidsonderzoek als ik aan de lijn bleef,. Ook dit raadt u waarschijnlijk al: na het gesprek bleef het alleen maar stil en was er geen sprake van klantvriendelijkheidsonderzoek. Zo blijf je jezelf als bedrijf goed voor de gek houden.

04-04-2016

Telfort geen service contact

Ik heb al tefort itv ADSL en volgens de site kun je voor 4 euro KPN digitenne erbij krijgen via de link op de site. Alles ingevuld, en krijg van digitenne pakketje met contact en rekening voor 14 euro.

Dat was niet de afspraak KPN, deze zeggen bel maar telfort, en deze reageren niet en krijg je niet te pakken.

Blijft alleen over binnen 14 dagen retourneren, want dan kun je nog onder het abonnement uit. Dat noem ik geen goede service telfort, en een aanbieding van niks. Zo kun je van alles toezeggen, en niet nakomen.

03-04-2016

Slechte klantenservice

Onderstaand hebben wij naar Telfort gestuurd. Wat een slechte service!

T.a.v. Klantenservice Telfort

Beste meneer/mevrouw,

Sinds 2011 zijn wij klant van Telfort. Sinds een vijftal weken doet de tv- en internetverbinding het niet naar behoren. Deze is maar zeer sporadisch aanwezig. Hierover hebben wij meerdere keren gebeld met jullie klantenservice (na minimaal 30 minuten wachten voordat we iemand aan de lijn kregen). Tijdens elk telefoongesprek met een klantenservice-medewerkers werd beloofd dat aan deze slechte verbinding wat gedaan zou worden en werd zelfs de laatste keer gezegd dat dit probleem via ‘de hogere hand’ gespeeld zou worden om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Tevens werd ook gezegd dat ons voor deze ‘schade’ een vergoeding tegemoet zou komen. Helaas zijn deze beloften niet waargemaakt en hebben wij hier niks van gemerkt.

Afgelopen donderdag kregen wij opeens bericht dat ons abonnement is afgesloten. Uiteraard hebben wij geprobeerd hierover contact met Telfort op te nemen, maar na meerdere malen 40 minuten in de wachtrij te staan was het geduld op. We hadden nog de hoop dat dit bericht een foutje was. Helaas hebben wij sinds vandaag geen tv, internet en bellen meer.

Daaraan toevoegend zult u als provider wel begrijpen dat het behoorlijk storend is als je voor je werk internetverbinding nodig hebt, maar deze verbinding vaak wegvalt of er niet is. Daarnaast is het een behoorlijke tegenvaller wanneer je gezelschap hebt ‘speciaal’ voor de kraker PSV-AJAX, dat de verbinding dan constant wegvalt. En dan te bedenken dat je nog extra betaald voor een FOX Sports abonnement via Telfort.

Telfort is misschien wat voordeliger dan andere providers, maar voor ons kwalitatief gezien de ‘kostenbesparing’ zeker niet waard. Ondanks deze ontevredenheid zouden wij graag willen horen waarom er na meerdere telefoontjes van ons naar jullie, niks aan onze slechte verbinding is gedaan. En als er wel wat was gedaan, waarom er niet is teruggebeld om te vragen of de problemen zijn verholpen (dat zou namelijk service zijn). Als laatst willen wij graag weten waarom ons abonnement zomaar, zonder overleg, is stopgezet.

Alvast dank voor uw reactie, u kunt ons ook bellen op onderstaand telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Anonieme Telfort klant

01-04-2016

Ongevraagde pakket uitbreiding

Wij hebben een klacht over Telfort. We zijn al lange tijd klant bij Telfort hebben alles van hun 2x mobiel en alles in 1 pakket. Voor het alles in 1 pakket betalen we al jaren 39,18 totdat we vorige week een mail kregen dat de nieuwe rekening klaar stond op mijn telfort.nl. Op die rekening stond een bedrag van 62,63 daar schrokken wij nogal van we bellen bijna nooit met de vaste telefoon dus er zouden geen extra kosten bij kunnen zitten. Gelijk gaan kijken op mijn telfort en wat blijkt ineens hebben we er een pluspakket van 10,00 een HBO pakket van 15,50 en een film1 pakket van 15,50 bij dus we zouden nu een abonnement hebben van 80,18 i.p.v. 39,18 Gelijk gaan bellen en er werd na lang heen en weer gepraat toegegeven dat er dus een fout is gemaakt bij Telfort,wij gaven aan dat we het bedrag van 62,63 terug zouden halen als het van onze rekening zou worden afgeschreven. de volgende dag zagen wij op mijn telfort dat het abonnement weer op 39,18 stond maar een paar dagen later werd toch de 62,63 automatisch afgeschreven. We hebben het bedrag gelijk terug laten boeken en weer gebeld met Telfort om door te geven dat we het bedrag terug hebben gehaald omdat hun een fout hadden gemaakt en niet wij. Nu vanmiddag kregen we een mail dat het bedrag van 62,63 nog open stond omdat het terug gehaald was door ons en waarom we dat hadden gedaan. Weer Telfort bellen 3e keer in 10 dagen op een 0900 nummer dus tikt lekker aan want je bent ook niet gelijk aan de beurt.weer het hele verhaal gedaan en nu moeten wij toch het bedrag van 62,63 betalen en wordt het volgende maand verrekend. belachelijk gewoon hun maken een fout maar wij zijn daar de dupe van. dus wij hebben onze langste tijd wel gehad bij Telfort we wachten tot dit afgehandeld is en dan maar op zoek naar een eerlijke provider.want wij voelen ons flink genaaid door Telfort.

Christian30-03-2016

Sevice kennen ze niet bij telfort

Ook ik heb een week zonder Internet en tv gezeten. Fout lag bij Telfort. Telfort geeft schuld aan kpn Etc etc. Kastje muur...mijn storing werd ook genegeerd. Dan werd er verteld dat het financieel netjes geregeld zou worden. Ik heb een week in de maand werk via thuis en heb Internet nodig voor mijn werk. Voor een bedrijf Internet werk ik te weinig vanuit huis. Beloftes werden gedaan...Ze zouden me terug bellen..Etc. ..niets komt ervan terecht. Wel een volledige maandrekening wordt er gestuurd. Bel ik wederom voor de zoveelste keer terug..word de verbinding na 20 minuten wachten verbroken..Dit tot 2 keer toe....daarna werd ik geholpen door een mannelijke medewerker die de hoorn erop gooit omdat ik boos ben. Ik scheld niet, ik vloek niet maar geef wel mijn mening....dus dag Telfort. ...ander aanbieder dus...bah wat een slechte service. Ps Telfort had de storing veroorzaakt en de klant mag het oplossen. Ik mocht blij zijn want telfort zei dat ze 30 dagen de tijd hebben om een storing op te lossen...haha

28-03-2016

7 dagen zonder internet en mijn klachten worden genegeerd

Ik word al een week van de kast naar de uur gestuurd, aan de lijn krijg ik medewerkers met mooie praatjes, maar mijn problemen fixen dat doen ze niet, want het ligt volgens volgens telfort aan kpn...Ik wel overstappen naar een ander provider en telfout zal ik niemand aanraden ! slechte service

• 1
27-03-2016

Down and out op vrijdagavond

Ja hoor elke vrijdagavond is het raak, dan maar weer een dvd'tje kijken! Geen t.v en geen internet, te veel gebruikers in de straat die op vrijdag avond thuis zijn en streamen? Kpn- foei!..je klanten via Telfort toch wat meer MB's gunnen op hun vrije avond zou ik denken

• 1
26-03-2016

TELFORT INTERNET EN TV

HET IS EEN POOSJE FOUT GEGEAAN EN DAT HEBBEN ZE GOED BEHANDELD EN OPGELOST

• 6
21-03-2016

Onbetrouwbaar internet

De gehele tijd onderbrekingen en de internet snelheid is om te huilen. Een advies: Neem nooit internet van Telfort. Nadat je een geweldige aanbieding is gedaan begint het gelazer. Wil je de klantenservice bellen sta je met gemak 15min in de wacht, tegen betaling en krijg je een onbeschofte medewerker aan de telefoon die je de modem 100 keer laat resetten maar niet oplost. Alles behalve behulpzaam en klantvriendelijk.

Ben nu bijna 4 weken bezig om internet te krijgen maar antwoord van Telfort, KPN is ermee bezig en meer weten wij ook niet. Echt schandalig

21-03-2016

Oude trein ...internet verbinding

Ik zou niet willen klagen ,maar toch wel. In verleden elke dag cca.17 uur geen internet verbinding ..lekker bezuinigen op klanten. Internet loopt zo langzaam als ik een pagina zou opvragen ,soms heb ik geen geduld voor. Nu heb ik van paar dagen storingen op mijn WI FI...tot nu toe kon ik makkelijk via Whatsapp bellen ,vooral als ik naar VS bel ,geen onkosten en prima verbinding .Het gebruik van dit diensten gaat niet door. Krijg ik raar pip pip geluid en verbinding stopt .Opgenomen contact met Whatsapp ,alle instellingen nagegaan, geen oplossing.Dus nog proberen op andere netwerk via WI FI inlogen ..en als dit test positief uitkomt ;conclusie -TElfort blokert deze dienst.

Yasin17-03-2016

WAARDELOOS INTERNET

Ik raad iedereen aan om hier geen internet abonnement te nemen. Iedere lag zit ik 10 tot 30 min zonder wifi en dan begint get weer te werken. Na een uur weer hetzelfde verhaal. Heb gebeld naar de klantenservice maar de enige wat ze doen is de router laten resetten.

Abonnement opzeggen

Ik vind het zo irritant dat telfort niks doet je belt ze op en dan zeggen ze gewoon ja ik ben in gesperk en hangen ze op en dan mag jij lekker belkosten betalen ik ga morgen naar de winkel en ik ga over stappen naar t mobile

16-03-2016

Telfort negeert klanten met problemen, klachten

Ik heb nu 4 maanden internet en bellen van telfort en bel mij suf naar de klantenservice, laatste problemen van bv nooit kunnen inloggen op mijn account, wordt totaal genegeerd. Ze houden je 2 uur aan de telefoon, erkennnen het probleem en beloven ( verleden week woensdag 9-3-2016) nog, om ALLES uit te zoeken en maken een terugbelafspraak voor de volgende dag of zouden mailen, weer NIETS vernomen. Inmiddels alweer 2 x een mail via klachtenformulier gestuurd; wordt totaal niet beantwoord?! Niet alles is slecht bij telfort, maar als je niet kunt inloggen op je persoonlijke pagina, kun je dus geen rekeningen inzien en niets aan je mail of welke instellingen dan ook, ooit wijzigen. En ik erger mij met name aan het feit dat iemand beloofde, na tig keer bellen hierover, om binnen 24 uur; met antwoorden te komen en nu: 8 dagen + 2 klachten via mail, verder; weet ik nog helemaal niets en wordt GENEGEERD!

16-03-2016

Even makkelijk overstappen, denk je

Mijn moeder wilde overstappen. Waarom, vroeg ik, aangezien we al jaren bij KPN zitten en bijna nooit klachten hebben. Is goedkoper, zei ze.

We hebben een alles in 1-doos gekregen. Op 4 maart zou dat van KPN aflopen, prima. Wij maken de doos van Telfort open en er staat op dat je als eerst de handleiding erbij moet pakken. Er zat geen enkel stuk papier in die gehele doos. Ook lekker, denk je dan. Gelukkig is het niet heel erg moeilijk om alle kabeltjes te verwisselen. Mijn moeder heeft diezelfde dag nog gebeld om dit te melden en wanneer we weer internet/tv/telefoon zouden krijgen. Dit aangezien we gelijk foutmeldingen kregen. "Ja dit fixen wij vandaag nog wel" Dit is niet gebeurd, het hele weekend niet. Mijn moeder na het weekend weer bellen. "Onze excuses, KPN heeft een foutje gemaakt, het zal tot donderdag 10 maart gaan duren."

Je raadt het al, dit was die donderdag nog steeds niet gedaan. Mijn moeder heeft toen weer gebeld en toen zeiden ze dat het tot dinsdag 15 maart zou duren. Tussen 12 en 12 zouden we weer internet etc. hebben. Ook niet. Mijn stiefvader heeft gisteravond gebeld, aangezien mijn moeder inmiddels door haar bundel heen is.

Telfort heeft ons blijkbaar gisteravond pas op de "met hoge spoed"-lijst gezet. Fijn om dat te horen na anderhalve week uitstellen. En als ik andere reviews lees, hier en op Facebook, ben ik bang dat we nog langer zullen moeten wachten.

Waardeloos bedrijf, ik mag hopen dat mijn moeder niet al te veel problemen met jullie zal krijgen wat betreft het geld wat ze nu aan jullie betaald.

15-03-2016

Sinds december 2015 klant !

December 2015 van Ziggo overgestapt naar Telfort. Nu 3 maanden later is de tv ontvanger "Kapot! " De jongeman die mij dit alles in 1 pakket heeft verkocht vergat er ook bij te vertellen, dat ik voor mijn tv in de keuken en slaapkamer van KPN op Digitenne moest .....met natuurlijk extra lelijke kabeltjes, antennes en extra kosten per maand !

Zodra het kan.....ga ik weer naar Ziggo !

Annelies14-03-2016

Problemen!

Heb meer dan een half jaar problemen met TELFORT, internet eruit,geen tv, kruisverbindingen etc

Heb al 2e lijns contact gehad, een monteur van KPN en Guidion, maar de problemen blijven. Nu weer geen netwerkverbinding op de tv en als je probeert contact te krijgen met telfort dan geven ze niet thuis.

Vorige week telefoon van een medewerker dat we maar in hetzelfde abonnement wat we nu hebben omgezet moeten worden van 100 MB naar 52 MB want dan zijn de problemen opgelost?

Heb dit abonnement afgesloten en telfort int hiervoor ook het geld, dus telfort moet dus ook de service hiervoor kunnen geven

11-03-2016

TV ontvanger

ik heb bijna helemaal geen klachten bij telfort maar heb je een abonnement genomen bij netflix kijk dan niet via het menu bij meer TV maar bij videotheek telfort wist dat niet zelfs een nieuwe TV ontvanger gehad kwam er gelukkig zelf achter nu kreeg ik een e mail binnen dat hun dat op gelost hadden niet dus dat was ik

Mabel09-03-2016

Eerlijk is eerlijk

Al eerder heb ik hier een heel slechte recensie geplaatst onder de naam Aimée Waasdorp, over Telfort. Maar het ziet ernaar uit dat ik mijn woorden voorlopig toch moet verzachten. Iemand van Telfort heeft mij gebeld om mijn Internet klacht uitgebreid te bespreken. Er is mij een monteur toegezegd en voorts verder uitgebreid onderzoek naar de bron van de storing. Op dit moment ben ik niet ontevreden over het verloop tot nu toe.

Aimée W.

Toon meer Telfort reviews