Ervaringen met Telfort

3.4350 ervaringen
Korting bij Telfort
Internet + tv + bellen28-06-2015

Kansloos

ik heb pas een jaar of 2,3 internet en tv bij Telfort. vanaf het begin waren er al problemen met de router. maakt geen verbinding, reset zichzelf constant of doet helemaal niets meer. gebeld met de klantenservice, die konden niet veel doen en vertelde mij dat er een nieuwe router werd gestuurd. Deze geeft dezelfde problemen waarop ik weer heb gebeld met de klantenservice. Dit keer kreeg ik iemand anders aan de lijn en die vertelde mij doodleuk dat ik maar even een ander internet kabeltje moest kopen omdat het dan niet aan de router ligt. Die kabels leveren hun mee dus hoezo moet ik zelf voor die kosten opdraaien?
ook heb ik een opneem apparaat wat al helemaal niet naar behoren werkt. blijft vast lopen, elke keer moeten resetten om mijn opgenomen dingen terug te kunnen zien in de opneemlijst etc. bellen met de klantenservice of e-mailen heeft totaal geen zin want het enige antwoord wat ze je kunnen geven is dat er storing is.
en dan wel doodleuk even de prijs omhoog gooien voor elk abonnee!

tijd voor een nieuwe provider dus.

Internet + tv + bellen17-06-2015

Ronduit schandalig hoe men klanten behandeld

Geen deskundigheid, klanten behandelen als kleuter, geen empathie!
Wel veel geld willen voor belabberde verbindingen en foute ict.

Internet + tv + bellen03-06-2015

Telfort in een woord: ONGEÏNTERESSEERDE BENDE , COMPLETE. CHAOS !

Heb maandag geprobeerd een all-in abonnement via de Telfort site af te sluiten.
Wat daarna volgt tart ieder voorstellingsvermogen : ineens heb je een abonnement met voorwaarden die in de verste verte niet lijken op hetgeen je besteld hebt, zelfs onder een verkeerde naam. Nou probeer daar maar eens van af te komen (terwijl ze aangeven dat je binnen14 dagen zonder verklaring kan annuleren). Dan krijg je te maken met een oerdomme, ondeskundige en ongeïnteresseerde 'klantenservice' die ook nog extreem onbeschoft is! Het is bij Telfort echt een complete chaos met een stelletje ondeskundige en totaal ongeïnteresseerde medewerkers, kortom begin hier NOOIT aan, want de ellende is niet te overzien en dan ben ik nog niet eens toegekomen aan het afsluiten van een abonnement, maar stel je eens voor wat je gaat beleven als je wel klant wordt, de rillingen lopen over mijn lijf bij de gedachte alleen al.

• 7

AnneM
zie mijn verhaal hieronder ik ben al bij juridisch loket geweest en ze kunnen van mij nog wat verwachten. Je kan ook niet annuleren, omdat ik precies het zelfde verhaal had.. waardoor ik niet teruggebeld ben in die 14 dagen termijn en gewoon aan dat rot abonnement vast zat! maar wel direct lindorf als je opzegd.. en alle kosten mag gaan betalen waarvoor je a. gezegd werd dat je niet dat abonnement kan krijgen omdat je al klant bent ,alleen bijvoegen aan abonnement.. ( in mijn sit. uit 2012) vervolgens je stiekum toch een contract in de maag splitsen , binnen 14 dagen gemeld via de telefoon .. niet 1 reactie terug en ik zou terug gebeld worden... hmmm .. oplichters 1e klas.. maar goed is het tegenwoordig niet met al dit soort bedrijfen.. totale chaos in betalingen en de ombeschoftheid naar consumenten!
04-06-2015

Marc
Ja inderdaad, het is gewoon een onbeschoft bedrijf dat ook als zodanig algemeen bekend is en alleen middels oplichting nog in staat is klanten te werven.
04-06-2015

Ruud Ruud
Tjsa het is grootmacht KPN met al zijn merkjes....
De helpdesk is er niet om jou te helpen maar is er om van jou gezeur af te komen.
Klanten zijn allemaal zeurpieten die verwachten dat het nog werkt ook .....
Iets anders kun je helaas niet van KPN en al de sub merken verwachten.

MartinInternet + tv + bellen30-05-2015

Slecht

mij helpt niemand heb al vanalles geprobeert ze horen je nog niet aan

Ruud Ruud
Misschien eens naar juridisch loket stappen en vragen of deze je kunnen helpen

Internet + tv + bellen28-05-2015

Er wordt niets aan mijn klacht gedaan door Telfort

Al sinds een maand stoort de radiozender 3FM. Vele malen gebeld met Telfort. Probleem kan niet worden opgelost omdat er geen andere abonnees klagen over deze storing en het te duur is om deze storing individueel te onderzoeken. Tip was van Telfort om andere mensen in de wijk ook te laten bellen over deze klacht. Schandalig! Ik heb te maken met deze storing en zij hebben maar de storing op te lossen voor mij. Zo niet stap ik over naar Ziggo want ze nemen het niet serieus!

Ruud Ruud
Overstappen is een goed idee de vraag is of je beter af bent bij ziggo.
Het is erg moeilijk om een goede provider te vinden zonder problemen

KirstinInternet + tv + bellen27-05-2015

Door en Door slecht

Sinds dat wij telfort hebben , hebben we zeer slecht Internet. Het is bij ons vanaf begin af aan verkeerd gegaan. We kregen al rekening voordat we aangesloten werden . En van af begin af aan slecht internet maar dit ligt aan de woonplaats. volgens telfort is nou eenmaal het bereik wat we hebben het hoogst haalbaar in etten-leur. Wat natuurlijk onzin is. Ook worden we steeds afgesloten ook al zijn de rekeningen betaald maar dat kunnen ze dan niet terug vinden of de afdeling die er over gaat is er niet. We kunnen niet zomaar opzeggen want er zit natuurlijk een contact aanvast. Ook bellen naar de klantenservice gaat slecht want dit kost een hoop geld en je wordt niet geholpen. Ik zou zeggen voorkom dit soort onzin en trap niet in de mooie praatjes of mensen die zeggen dat het goed en goedkoop is. Tuurlijk zou het wel bij iemand goed gaan maar de ellende die je met dit bedrijf kunt krijgen kost heel wat ellende en geld

Mobiel22-05-2015

Ronduit slecht

Er werd niet naar me geluisterd bij de klantenservice,
Wordt foutieve informatie verstrekt en er wordt dan verteld dat ik het er maar mee moet doen, omdat dat ergens staat.

Heb nog nooit slecht gepraat over een bedrijf. maar ik vind dat jullie dit moeten weten!
Ga nooit met dit bedrijf in samenwerking

Internet + tv + bellen17-05-2015

Overgang Lijbrandt naar Telfort

Sinds de gedwongen overgang van Lijbrandt naar Telfort, feb. 2015, is ons internet een stuk slechter geworden. Voorheen geen probleem. Nu valt het internet om de haverklap weg op sommige apparaten (laptops, ipads). Volgens de helpdesk helpt het om ander kanaal te selecteren. Heb ik gedaan, hoewel er weinig storende signalen zijn in de buurt. heb ook wifi repeater geplaatst, maar helpt allemaal nauwelijks. Misschien kan ik beter overstappen.

AnneM
Ik zou het doen.. drama bij die gasten
18-05-2015

Floor Floor
Zelfde ervaring. Lijbrandt was prima, nu up- en download van slechts 5 p/s
25-05-2015

Internet + tv + bellen17-05-2015

Telfort ga er nooit heen ! ze lichten je op waar je bij staat

Hoi,

ik ben al vanaf 2012 lid bij telfort, echter in het begin , ik was er blij van, internet werkte snel super was dat. vanaf 2014 ergens in juli /augustus gaat het met telfort fout. Ik heb keurig doorgegeven dat ik ging verhuizen en dat ik dan vanaf 15 augustus telfort op het andere adres wilde hebben , dit was geen probleem.
IK was wel voor de verhuizing even op vakantie, alleen in die vakantie moest ik met mijn kinderen even terug naar de woning in verband met de nieuwe woning. tot mijn verbazing lag heel internet eruit.. bij mijn oude woning. terug op het vakantie adres gebeld met telfort , ja ze wisten het ook niet, wat bleek achter af ze hadden me al voor die tijd afgesloten terwijl ik nog niet eens woonde op het nieuwe adres.
Vanaf het moment dat wij hier wonen, drama, slecht internet telkens traag en het hele vervelende is ook nog dat ik telkens post in mijn mailbox kreeg van de vorige bewoonster die hier ook toevallig internet van telfort had.. onze namen lijken niet eens op elkaar enzv.. hoe is het mogelijk.
Het internet mijn klapt er telkens uit, over en de mails van de vorige bewoner een klacht ingediend via de site van telfort klachtenformulier, hier wordt niets mee gedaan.. de post bleef doorgaan.

In november dacht ik laat ik dan alles maar bij telfort doen zowel telefoon internet en tv digitenne .. , dit was allemaal geen probleem , echter kon ik niet van die op dat moment aangegeven aanbieding gebruik maken want volgens de medewerker kon ik alleen mijn contract wel toevoegen en aanpassen maar ik kon niet een ander contract nemen op bv de aanbieding die er op dat moment was. Dus naar mijn inziens gaat mijn oude contract alleen door op de voorwaarden die er in 2012 getekend zijn en niet een nieuw contract omdat dat niet kon!. Het drama begint bij de verandering.. mijn internet is nog trager ik moet soms 5 min. wachten tot ik bv op een google site wil, beeld slecht. ik dien wederom een klacht via hun formulier in.. helaas ook hier gaan ze niet op in. Het frustrerende is ook nog doordat ik zo slecht internet heb en zodra mijn kinderen een tablet erop doen dan is het helemaal foute boel , geen bereik enzv.. slechte zaak .
Ook met de telefoon gaat het niet goed.. ik wordt afgesloten volgens telfort wat teveel gebeld, oke , prima rekening direct betaald, na betalen zou ik direct wederom aangesloten worden, nou dat is na die tijd al die maanden niet meer gebeurt, eindeloos gebeld met telfort , hallo de rekening is gewoon betaald .. waarom ben ik nog niet in de lucht.. ja de medewerker snapte er zelf ook niets van, er was wel bereik maar niet aangesloten euh! verbazend! maar goed ik dacht lekker belangrijk .. ik ga naar een andere provider.. ik was het zat met al die service die ze aanbieden en niet nakomen.. en gewoon niet reageren op mailwisselingen of antwoordformulieren.

ergens in maart ben ik overgestapt naar Ziggo , het mannetje van Ziggo kwam al in februar 2015 om het een en ander door te spreken, we hebben zelfs een Ping uitgevoerd ongelooflijk de 20 mb die ik moest binnenkrijgen, nou die kwam niet eens op de 2.5 vandaar dat mijn pc er zo lang overdeed om in 5 min. op een site te komen.. en dat we er allemaal telkens uitklapten was dus ook niet zo verwonderlijk, je betaald voor dik 20 en je mag blij zijn dat je 2.5 haalt..

we hebben er een foto van gemaakt voor bewijs.. voor de niet geleverde diensten van Telfort. echter ziggo zou het opzeggen op de een of andere manier lukt dat niet echt goed en eindelijk jahoor.. telfort opgezegd, houd wel even in de gaten dat mijn contract allen toegevoegde producten kon in plaats van een nieuw dan geld naar mijn inziens het oude recht, vanaf 2012 met 1 maand opzeg termijn en niet stiekum een nieuw contractje met de veranderdata.. omdat dat niet kon volgens de medewerker.
Ziggo overstapservice gebruikt en ik krijg van telfort keurig een brief dat ik de modum enzv. moet terug sturen , prima .. en jawel ik ook nog even 344 moet betalen over de resterende contract maanden EUH?! hallo, dit was niet de afsrpaak ik kon alleen toevoegen , en niet een nieuw pakket dus dan geld het oude contract gewoon met een doorlooptijd deze die dus vanaf 2012 geldig is, na 1 jaar opzegbaar, dit is dan 2013 en vervolgens per maand opzegbaar de kleine lettertjes.. Ik schrijf telfort een klachtenbrief over de gang van zaken en heb ze van punt a tot z uitgelegd dat ik dit niet ga betalen ook niet door de ongelooflijk slechte service , helpen doen ze niet, servicemedewerkers krijg je niet te pakken dus dan maar uren proberen te bellen enzv.. en reageren op klachtenformulieren kunnen ze al helemaal niet.. ! dus al met al frustratie compleet.
Eind maart krijg ik dus die brief dat ik de pakketen op moet sturen en dat ik even 344 mag gaan betalen over de resterende contractmaanden ?! op 30 maart klacht ingediend, hier heb ik wederom niet 1 schrijven op gehad, niet 1 telefoontje, niet 1 keer per mail of wat dan ook , geen herinnering helemaal niets.. wat gebeurt er tot mijn grote verbazing, ze hebben het sinds van de week even zomaar doorgezet naar LIndorf de deurwaarder en of ik nu wel even 400 euro mag gaan betalen, Ik vind dit zulke schoftige praktijken dat dit niet normaal ! ze reageren nergens op telfort, niks niet een kennisgeving, nee dan maar direct door, volgens de wet had ik minimaal 2 herinneringen moeten hebben , een aanmaning en dan pas komt de deurwaarder, niets van dit alles.. ongelooflijk maar ook dat ze totaal niet reageren op mijn brief over het feit dat ik met hun in contact wil en een oplossing wil over het resterende bedrag, ook meegegeven dat ze de gemaakte afsrpaken niet nakomen .. blijf zo ver mogelijk van Telfort weg .. het is schandalig voor woorden dat ze dit zo doen. maar ik laat het er niet bij zitten dat is 1 ding wat zeker is..
Mijn ervaring was het eerste jaar oke, maar na die tijd is het een zootje geworden bij telfort.. blijf er weg mensen.. echt

MartenInternet + tv + bellen15-05-2015

Beter geen provider dan Telfort alles in een

Bij Telfort ben je duurder uit dat het duurste abonnement voor internet, telefoon en tv. Je betaald je maandelijkse abonnement, maar volgens Telfort is het het niet betaald (ondanks bewijs van betaling) en dreigd met afsluiting. Betalingsgegevens zijn spoorloos, maar als je dreigt met juridische stappen, zijm deze plots weer terug te vinden. Vraag niet aan Telfort om de kosten vergoed te krijgen want dan verwijs men naar het klachtenformulier die niet functioneert. Daarbij reageert Telfort niet op klachten en hanteert de stelling `` Het zijn maar domme klanten die ons toch niet kunnen pakken``. Mijn advies is dan ook simpel. Ga weg bij Telfort dan bespaar je veel onnodige kosten en veel ergenis.

• 6
Mobiel07-05-2015

Frans en Els sms'en/opzeggen abonnement

Tijdens mijn vakantie in Indonesie heb ik 6 sms’jes verstuurd naar Nederland . Bij terugkomst bleken er 48 sms’jes in rekening te zijn gebracht. Ik was hier zeer verbaasd over en heb toen onmiddellijk contact opgenomen met Telfort, daar werd ik naar hun winkel doorverwezen. De medewerker vertelde dat hij al eerder deze klacht had gekregen en e.e.a. zeer vreemd vond. Hij heeft toen met Telfort contact opgenomen De volgende dag kreeg ik een mail van Telfort waarin zij mij meedeelden dat ik niet kon bewijzen dat ik slechts 6 keer had gesms’st. Dit bevreemdde mij zeer omdat ik op de site “Mijn Telfort” zag dat ik binnen 1 minuut 8 smsm’jes had verstuurd de volgende minuut weer 8 enz. enz. Hieruit mag toch blijken dat er iets mis is gegaan met de verbinding Indosat (Indonesische provider) en Telfort) Ik ben daarna nog twee maal naar de winkel geweest telkens werd ik de door de medewerker, die hierop contact opnam met de klantenservice, in het gelijk gesteld. Uiteindelijk nadat ik zelf diverse gesprekken met Telfort had gevoerd, bleven zij bij hun standpunt en moest in alle sms’jes betalen. Helaas heb ik nog een contract voor een jaar, maar ik ben hier natuurlijk zeer ontstemd over.
Helaas is het hier niet bij gebleven, want mijn man had een abonnement met lease telefoon waarvan het contract 10 april jl. afliep. In februari had hij aangegeven de telefoon te willen kopen en het abonnement op 10 april te willen beeindigen. E.e.a. heeft hij telefonisch aan een medewerker meegedeeld met het verzoek om een schriftelijke bevestiging. Na een paar weken nog geen bericht te hebben gehad, weer gebeld waarbij de medewerker kon zien dat er een opzegging was met behoud van telefoon. Weer aangedrongen op schriftelijk bevestiging die wederom uitbleef. Na enige tijd voor de derde keer contact opgenomen weer zonder resultaat! Omdat hij zich inmiddels aangemeld had bij een andere provider bleek het contract niet op 10 maar op 30 april overgezet te kunnen worden. Uiteindelijk een bevestiging gekregen waarbij hem verzocht werd (kan niet waar zijn!) zijn telefoon in te leveren terwijl hij tot 3 keer toe had aangegeven de telefoon over te willen nemen. Uiteindelijk is alles na heel veel gezeur geregeld en wij raden een ieder aan GA NOOIT MET TELFORT IN ZEE!

• 7

Internet en interactieve tv

Begin april aangemeld voor internet en interactieve tv van Telfort. Bij aanmelding gebruik gemaakt van de opzegservice. Deze bevestigd gekregen door Telfort via mail. Eind april een mail gehad over de status van de oplevering tv en internet, mét de mededeling dat ik zelf nog wel even mijn huidige provider op diende te zeggen. Uiteraard waren de 2 weken opzegtermijn al ruim vervlogen. 1 Mei op Twitter een DM naar webcare gezonden. Ik kreeg als antwoord dat één en ander binnen 2 werkdagen uitgezocht zou worden en dat ik antwoord zou krijgen. Tot vandaag niets vernomen en dus nog maar een DM gestuurd én een klachtenformulier via de site. Daarna, na ruim 1 uur wél reactie na een aantal ^initialen genoemd te hebben. Ze hadden mijn gegevens niet meer en konden niet meer achterhalen of ik gebruik van de opzegservice had gemaakt. Of ik dit kon bevestigen. Gelukkig heb ik alle mailverkeer van Telfort bewaard en kon ik dit dus inderdaad bevestigen. Tussendoor zelf mijn huidige provider maar opgezegd en weer afwachten. Eind van de middag excuses voor de gang van zaken aangeboden door Telfort met de mededeling dat een college iets heeft doorgezet en dat mijn bevestigingsmail er nog achteraan was gestuurd. Ik breng Telfort op de hoogte van de dubbel kosten die ik door hun laksheid heb en verwacht dat ze mij schadeloos stellen. Opvallend met hoeveel verschillende initialen gereageerd wordt op DM's. Logisch dat de een van de ander niet weet wat ze doen.......Hopelijk blijft het bij deze valse start. Maar als ik de verhalen hier zo lees vrees ik ergste. Laat mij a.u.b achteraf een positieve uitzondering worden.

Maand zonder internet

wij hebben al een maand geen internet telfort heeft een storing die ze buiten de media houden ondanks dat wij netjes al onze rekeningen op tijd betaald hebben dat ook bevestigd is door klantenservice ben ik toch gedeeltelijk afgesloten en krijg ik ook de melding op me computer te zien daarvan contact opgenomen met klantenservice all meerdere malen gesproken en iedere keer krijg ik te horen dat ze nog bezig zijn met de storing en dat waarschijnlijk hij het volgende week weer doet en dat hoor ik nu al een maand lang en mijn geduld begint ook op te raken ik raad de mensen aan om bij een andere provider te gaan want telfort is echt bagger geworden MVG ontevreden telfort klant

• 5

Tjongejonge!

Sinds een week geen tv en internetsignaal meer . Op het modem blijven alle lampjes constant branden. Voor mij een duidelijk signaal dat het modem defect is. Eerst een half uur een trien aan de lijn die zelf nergens vanaf weet dus een monteur, over extra kosten gesproken, Monteur was snel klaar, resultaat: inderdaad MODEM DEFECT! Binnen 5 werkdagen krijgt u een nieuw modem thuisgestuurd! Handig als je ook werkt overdags.Wat een simpele zielen daar zeg, ik zal blij zijn als ik het contract kan opzeggen.

Internet + tv + bellen05-05-2015

Zeer slecht...

alleen maar storingen ivm slecht ontvangst glasvezel. Niet doen!

DennisInternet + tv + bellen01-05-2015

Zeer slechte provider, blijf er weg.

Ongeveer een jaar geleden erin ben getrapt om Telfort als provider te nemen,
en heb ik niets dan ellende gehad, met het internet, met de televisie en met de klantenservice.
Jarenlang bij Quicknet / Ziggo gezeten zonder grote problemen, maar sinds de overstap naar Telfort zijn de problemen begonnen. De wifi verbinding valt constant weg, de ps4 werkt niet eens op wifi ( te zwak signaal ). De router is troep en de klantenservice is alles behalve behulpzaam. Ik heb letterlijk tientallen euro's aan belkosten moeten maken en uiteraard worden deze niet vergoed. Ik heb op een gegeven moment een nieuwe router gekregen en er is een monteur langs gekomen, maar de problemen zijn nooit opgelost.

Ik ben inmiddels overgestapt naar Ziggo, iets meer geld, maar dat is het 110% waard. Betere router, betere klanten service en sneller internet. Blijf heel ver weg van Telfort en haar dochterondernemingen.

• 6

Elina
Ik heb dezelfde problemen. Hoe heb je contract bij Telfort opgezet?
09-05-2015

TonnyInternet + tv + bellen22-04-2015

Zeer slecht service

Modem kapo kijgt geen tv ontvangst .gebeld naar telfort technische ondersteuning krijgt je een lul hannes aan de telefoon die volgens het boekje werkt
en het antwoord die je wilt horen krijg je niet, nou zit ik te wachten op een telefoontje op iemand die mijn probleem wellicht kan verhelpen

had nooit moeten weg gaan bij ZIGGO (spijt)

Internet + tv + bellen12-04-2015

TV hapert en geluid stottert

Nu enkele jaren goed gewerkt.
laatste tijd begint de TV ontvangst steeds meer te stotteren.
download snelheid is 12 en upload 1,5 en dat is nog nooit zo laag geweest.
internet wordt steeds trager.
wat is er aan de hand? is het net overbelast?

Internet + tv + bellen11-04-2015

Waardeloos bedrijf

Mensen Stap aub nooit oven naar telfort wat een ellenden.
Bij einde van contract gauw weer terug naar ziggo

• 5
Internet + tv + bellen11-04-2015

Werk gewoon prima haal nu ook 30mb was eerst 20 ook tv is top

ben ooit van planet(kpn) over gegaan naar telfort
het zelfde abbo maar voor de helft van de prijs
was toen 20 mb haalde de 16 later na leggen nieuwe kabel kpn bij centrale
haalde ik wel 20 nu wist ik niet dat er een snelheids verhoging was uitgevoerd
en plots haalde ik 30mb
nu ook tv er bij voor maar 5 euro extra
echt top,vele malen goedkoper als Ziggo

Toon meer Telfort reviews
Beoordeel Telfort