Ervaringen met Telfort

• 14% beveelt dit bedrijf aan
  • 459 ervaringen
Joseph08-02-2016

WAARDELOOS!

Het internet is WAARDELOOS we hebben de laatste 2 weken zo slecht internet gehad, geen video die op youtube laden wou, geen game die te spelen was zonder 400 ping... Dan bel je ze op en ligt het weer aan jou. Ze komen niet met suggesties helemaal niks en je betaald ook nog mooi eens 45 cent voor zo'n gesprek met je normale kosten. Belachelijk!

05-02-2016

Had contract vast bellen € 5,18

Bij aanvulling iTV enthousiaste dame met allerlei aanbiedingen. U heeft geluk. Vast bellen is verlaagd naar €2,50. Inderdaad fijn. Ze vermeldt alleen de inhoud niet. Valse voorlichting. Ik ben mijn gratis bellen naar vast én mobiel kwijt. Moet dan veel meer betalen. Eindeloos bellen, veel kosten, webformulier werkt niet. Feed back wordt niet gelezen Kan niet terug worden gezet. Hoezo niet? Natuurlijk kan dat, maar men wil niet. Vergoeding tijdelijk, maar daar schiet ik niets mee op. Contactpersoon is het eens net mij, maar blijkt niets te kunnen doen. Hogerhand werkt niet mee. Mail terug no reply. Ik hoor niets meer na mail. Bel na ruim een maand weer. Let wel, ik moet er weer zelf achteraan. Ik zal worden gebeld met zelfde antwoord. Onacceptabel. De fout ligt bij hen!

29-01-2016

Keer op keer fouten door Telfort, geen oplossingen, niet eens excuses

Overal gaat wel eens wat mis, maar zoveel als bij Telfort duidt op een ongezonde organisatie. Klantgerichtheid ontbreekt volledig. Voor mijn problemen kan het call center cq webcare mij niet helpen, want... het ligt bij de afdeling 'klantrelaties'. Wat dat in werkelijkheid betekent: het call center kan je meteen afwimpelen, terwijl klantrelaties nooit terugbelt. Als klant sta ik gewoon met mijn rug tegen de muur. Ergste van alles: de vele fouten zijn allemaal door Telfort zelf veroorzaakt (week geen TV, glaszevel abo waar geen glasvezel is, verhuizing te laat uitgevoerd dus zonder internet, etc etc) en nog niet eens normaal excuses ontvangen. Wees wijs en kies een andere provider.

Verschrikkelijk

Telfort werkt ontzettend slecht. Een en al ellende ermee. En als je belt met je problemen, krijg je totaal geen hulp. Ik hoop zo snel mogelijk weg te kunnen, want ik word er gek van

Petris29-01-2016

Gillend in de armen van Telfort gelopen na jaren ellende bij Ziggo

In 2013 de overstap gemaakt van Ziggo naar Telfort. Ziggo had in die tijd en, als ik het zo lees ook nu nog, heel veel storingen en een beroerde klantenservice. Het enige dat Ziggo goed in is: het sturen van een abonnementskostenverhoging vooraankondiging. Dat gebeurde dus ook begin december 2012. In contact gekomen met een vriendelijke dame bij Telfort die meteen even controleerde of ik voldoende snelheid zou hebben bij Telfort na een eventuele overstap. Begin januari 2013....de Telfort monteur, alles aangesloten en....dag later zuiver beeld, constante internet snelheid en.....een maandrekening die beduidend lager lag en ligt als bij Ziggo. Sinds begin januari 2013 2 storingen meegemaakt, 1 keer een modem omgeruild en 1 keer een andere ontvanger gekregen. Als er een keer een technisch probleem is en ik bel dan meteen een adequate oplossing of, als het callcenter er niet uit komt een terugbel binnen een uur van een Telfort techneut. Deze provider kan bij mij niet meer stuk, 't is een volle dochter van KPN en zelfs stuk voordeliger als moeders ;)

28-01-2016

Glasvezel internet werkt toppie de topp

alles in 1 glasvezel besteld met 100 mb en 2 tv ontvangers. Altijd sterke stabiele internet verbinding. haal zelfs 110 mb/s. 4 jaar trouwe klant van telfort

sommige mensen zijn echt zuurpruimen. Telfort is echt een aanrader!

27-01-2016

Servive laat te wensen over

Al een lange tijd geen tv kunnen kijken via de tv online app of via de laptop. Nu nog niet. Sinds gister zomaar account geblokkeerd van de 2 tv ontvangers. Dus nu kunnen we helemaal geen tv meer kijken.

26-01-2016

Waardeloze provider

Heb meestal geen tv en geen internet.

26-01-2016

Zelden zo'n slechte service ervaren

Telfort is onbehulpzaam, heeft een aantal brutale en onwetende mensen op hun klantenservice zitten en zegt tegen de klant "dan stap je toch over naar een andere provider". Het is schijnbaar te veel gevraagd voor Telfort om een monteur langs te sturen om een probleem op te lossen.

25-01-2016

Slecht tv singaal

Sinds 15 10 2015 slecht ontvangst tv singaal van alles aangedaan nog niet haperend beeld hoe lang moet ik nog wachten vandaag 25 01 2016 wat moet ik er mee gr jan

25-01-2016

Super!

Wij zijn al jaren klant bij Telfort (digitale tv, internet glasvezel en 4 mobiele abonnementen en wij zijn zeer tevreden. Alles werkt prima, scherpe prijzen en mocht er iets zijn worden we altijd netjes te woord gestaan door de klantenservice.

21-01-2016

Aanvraag 3 in 1 al een maand wachten

24 december 3 in 1 aangevraagd kreeg bevestigingsmail dat de aanvraag gelukt was en ik binnen 2 werk dagen meer informatie zou krijgen over mijn bestelling. oke feestdagen zaten er tussen dus ging er van uit dat het het langer zou duren. maandag 28 december gebelt eerste keer werd er meteen opgehangen tweede keer kreeg ik na 10 minuten iemand aan de telefoon die ik amper kon verstaan een dame met surinaams acsent was heel slecht te verstaan. jah u krijgt deze week een brief. week wachten mail gestuurd waar de informatie bleef. na 3 dagen mail gehad we hebben u geprobeerd te bellen u neemt niet op wij bellen u nog 1x daarna wordt u aanvraag ongedaan gemaakt. mijn vrouw meteen bellen jah mevrouw der is een probleem met de aansluiting we weten niet of u kpn aansluiting in huis heeft. mijn vrouw vraagt waneer was dit bij u bekend? op 24 december kregen wij de melding van geen aansluiting. dus kortom wisten ze bij eerste gesprek ook al. mijn vrouw uitgelegd dat er gewoon kpn aansluiting zit in huis. telfort gaf aan meteen te regellen omdat het al zo lang duurde. vorige week gebeld na uit eindelijk weer 2 weken wachten kreeg nette jongen aan de telefoon kreeg te horen dat er bevestiging was gedaan en deze week nog een brief zou ontvangen met oplever datum er in en inlog gegevens. weer een week verder nog niks ontvangen en nog steeds zitten wachten telfort laat niks horen geen mail of wat dan ook. als ik dit had geweten had ik naar een ander gegaan maar wegens financeel nniet de ruimte te hebben en hun de goedkoopste zijn met wat wij willen afhankelijk van telfort. wachten wachten wachten en onduidelijke informatie. telfort bedenk ook dat mensen ergens op zitten te wachten en der niet teveel tijd overheen kan gaan voor je info krijgt. ik geef een 3 omdat de jongen in laatste gesprekk erg netjes was en duidelijkheid gaf maar geen afspraak nagekomen is

21-01-2016

Na 1.5 jaar nog steeds niet opgelost

Een probleem sinds de start: een film halverwege stoppen en de volgende dag verder kijken? No go! Weer opnieuw beginnen, (langzaam) doorspoelen tot waar je gebleven bent en verder kijken. Na anderhalf jaar, nog steeds niet opgelost. Verder: 2 x router kaduuk (sitecom). Oplossing? Koop zelf maar een router (daarvoor kreeg ik een vergoeding van € 50). Nu blijft internet werken. Regelmatig te traag voor glasvezel, maar het blijft nu tenminste werken. En dit zijn de 2 belangrijkste problemen...

Petris Petris
Ontvanger van netstroom loskoppelen, aankoppelen en meteen de knop aan de bovenkant gedurende 30 seconden ingedrukt houden. Vervolgens ontvanger herstarten. Probleem is dat er ergens in november een verkeerde update heeft plaatsgevonden en daardoor is het flashgeheugen in de bonen. Op de manier zoals hierboven beschreven reset je het geheugen van de ontvanger ( het Telfort kastje dus niet de router ) en zal de box zich "voeden" met de laatste update release. Daarna zal je geen problemen meer ondervinden. Mocht het probleem nog niet verholpen zijn, bel met 09009596 vertel het euvel en ik ben er bijna zeker van dat je binnen 2 dagen een vervangend exemplaar hebt.

Silvia19-01-2016

Irritant

Ik zit ook in hendrik ido ambacht maar ik erger me enorm dat ik diverse keren per week opnieuw moet opstarten en nu sinds een paar dagen, met name later op de avond, geen vloeiend beeld heb. Het staat stil, kraakt en is dus gewoon irritant !

Diana16-01-2016

Geen tv geen internet geen telefoon

Al voor 75 euro gebeld .alvanaf 7 januari niets meer schandalig toch .zouden terug bellen nou mooi niet dus ,maar wel einde van de maand geld van de rekening schrijven .wat eeen kut proviader moeten ze aan pakken zoiets .En als ze nu het fatsoen hadden dan namen ze hier contact op met je van hoe of wat maar je hoort of ziet niks van ze .ga nu iets anders zoeken ben er klaar mee .

13-01-2016

Van adsl naar vdsl

Sinds 7 januari zonder interactieve tv internet en vast bellen.Heb inmiddels al 8 x ge beld,maar telkens het zelfde antwoord zijn we mee bezig.Nu vandaag weer gebeld zou binnen 1 uur terug worden gebeld.Maar weer een waardeloze belofte van telfort.Dus wees slim en stap niet overnaar telfort.

• 2
12-01-2016

Inconstante verbinding

Al een aantal jaar bij telfort. In den beginne was er niet veel aan de hand, totdat ik het huidige model modem kreeg, zo'n 3,5 jaar geleden. Vanaf dat moment valt de internetverbinding vaak weg. Als deze weer terug is dan is de upload snelheid dramatisch. Waar door surfen traag of niet gaat. Dat verhelp je dan weer met resetten van het modem. Dan moet je ook weer je wifi wachtwoord instellen etc. Als je dat 2x per jaar eens moet doen, oke. Maar maandelijks of wekelijks, dat kan echt niet! Vanaf de kerst 2015 hapert het beeld ook vaker. Nieuw modem ontvangen maar nog steeds hapert t, wel minder.

Petris Petris
Ontvanger resetten: Netstroom loskoppelen, terug aansluiten, tegelijk knop boven op de ontvanger 30 seconden ingedrukt houden, het flashgeheugen is dan leeg. De ontvanger opstarten en na een minuut of 10 heb je normaal beeld.

10-01-2016

NIET de kwaliteit die IK gewend ben

Op 7 januari 2 keer Telfort gebeld: modem kon plotseling geen verbinding meer maken. Eerst gekeken of het de splitter was en wat andere dingetjes, modem geeft aan geen dsl signaal. Telfort eerste keer gebeld; advies medewerker opgevolgd, modem gereset, ander modem er neer gezet, beiden gaven aan geen dsl signaal. In het 50 minuten durende gesprek werd er steeds weer gemeld dat ik het modem bij het isra punt moet zetten. Ik zit in een flat met een centraal israpunt waarschijnlijk in de kruipruimte onder het beton. (ik zit 4 hoog, gezamelijke bekabeling gaat zo het beton in op de begane grond). Uitgelegd dat de telefoonlijnen via het trappenhuis naar beneden geleidt worden en in een bundel in het beton verdwijnen, is al zo sinds bouw in de jaren ´60.

Medewerker doet eindeloos navraag en ruggespraak met anderen en komt steeds met hetzelfde verhaal terug: nee meneer, u moet toch echt het modem bij het isra punt zetten. Ik moest dan maar de woningbouwcorporatie bellen waar het isra punt in de kruipruimte zat, en daar dus het modem koppelen. Om het absurde van het idee even te schetsen: A. ik mag daar niet komen ! (zou een mooie boel worden als iedereen daar aan mag zitten rommelen), B. er zit daar ook waarschijnlijk geen stopcontact (waarom zou dit er zitten?), C. als het dan zou werken, dan kan ik mijn modem daar toch nooit neerzetten (?) en D. laat staan een internetverbinding tot stand brengen die ik kan gebruiken? Stomverbaasd. Geen oplossing. Of ik een klanttevredenheidsonderzoek wilde doen na die 50 minuten? Ja. eindeloos in de wacht, vervolgens maar opgehangen.

Ik sla er nog steeds steil van achterover en ik heb nu 10 jaar adsl via dezelfde bekabeling... Door het vele ruggespraak, er leek in een straal van 10 meter rond de eerste medewerker geen enkele kennis aanwezig te zijn geweest die iets anders kon zeggen dan het modem in de kruipruimte onder de flat te plaatsen.....

Ongevraagd advies aan de KPN c.q. Telfort: U kunt geen leken achter een draaiboek zetten en kijken of het lukt op een technische dienst afdeling! zorg voor meer ervaren medewerkers op de afdeling technische dienst. De kosten zijn 45 cent per gesprek, hoe langer aan de lijn, hoe meer het u kost.

Na mijn woningbouwcorporatie gebeld te hebben, en hun stomverbaasd aan de lijn te hebben gehad, nogmaals Telfort gebeld. NU een andere medewerker, duidelijk meer ervaren: binnen 3 minuten opgelost. Deze man verdiend een standbeeld op de afdeling.

Dat er weer gerommeld is in het kpnnetwerk is voor mij duidelijk en ik begin het zat te worden gezien de continue verslechtering van kwaliteit. Hiervoor had ik tiscali op bbnet basis; ook aangesloten via de kpn via dezelfde lijn, nooit problemen gehad. Overname door kpn levert relatief vaak vreemde storingen op (dit is de derde in een paar jaar), merk ik ook via de ervaring van kennissen. Op een gegeven moment geven mensen het op bij de kpn, plus consorten. Ik begin het nu te begrijpen: dunne kabeltjes en goedkope hardware van vaag fabrikaat vragen gewoon om problemen. Tiscali begreep dat met hun dure Zyxxel modems, die werkten altijd prima, maar kpn ziet er een mogelijke bezuiniging in zelfs bij een modem in bruikleen: het is rommel. Misschien is dat wel KPN ten voeten uit, gerund door economen die overal een bezuiniging in zien. Ook bij de technische dienst lijkt het; minder ervaren mensen zullen goedkoper zijn. Lijkt de NS wel met de Fyra. Het is de trend van tegenwoordig, maar een doodlopende weg....

• 2

Petris Petris
Ik heb geheel andere ervaringen met Telfort, U heeft kennelijk een helpdesk agent aan de lijn gehad die voorheen bij Ziggo zat. Een ontbrekende DSL melding betekent altijd een storing met slechts 2 oorzaken: A: Er zit een breuk in de aansluiting tussen router en het aansluitpunt of het aansluitpunt zelf B: Bij onderhoud is er in een wijkkast een aansluiting abusievelijk handmatig losgekoppeld.

A; kan de klant zelf verhelpen B: Is zaak voor KPN monteur, die zal naar de wijkkast moeten rijden en de boel terug aankoppelen.

Ergo: Niks onder het beton kruipen, de eerste agent dacht dat hij nog bij een provider zat die per minuut 10 cent vraagt om door henzelf veroorzaakte storingen zgn te verhelpen maar in het echt de klant zo lang mogelijk op de 10 cent per minuut lijn te houden. Bij Telfort betaal je eenmalig 50 eurocent per gesprek plus het normale tarief per minuut ( bij mij is dat 2 eurocent via VoipCheap ).

09-01-2016

Overgang XMS naar Telfort een ramp wat betreft internet via glasvezel

Onder XMS nauwelijks een probleem met internet via glasvezel. Een zeer stabiele verbinding met een constante snelheid va 8 MB/s.

XMS door Telfort/KPN overgenomen en vanaf het begin fluctuerende snelheid. Schommelt tussen 2 MB en 4 MB. Hoger komt de verbinding niet terwijl ik een abonnement heb van 100Mb/s (kleine b).

Kwaliteit valt erg tegen.

09-01-2016

Ik ben tevreden!

Ik ben zeer tevreden met Telfort. Al jaren klant hier in H-I-Ambacht. Altijd goede verbinding en service Internet, mobiel, tv. Als iets gaat fout dan maken ze goed heel snel. Zo houden. Bednakt. J N

Toon meer Telfort reviews