Schrijf ervaring Categorieën

Ervaringen met Telfort

3.5 / 10344 ervaringen
Vergelijk korting bij Telfort
over Mobiel22-05-2015

Ronduit slecht

Er werd niet naar me geluisterd bij de klantenservice,
Wordt foutieve informatie verstrekt en er wordt dan verteld dat ik het er maar mee moet doen, omdat dat ergens staat.

Heb nog nooit slecht gepraat over een bedrijf. maar ik vind dat jullie dit moeten weten!
Ga nooit met dit bedrijf in samenwerking

  • 0
  • 0
over Internet + tv + bellen17-05-2015

Overgang Lijbrandt naar Telfort

Sinds de gedwongen overgang van Lijbrandt naar Telfort, feb. 2015, is ons internet een stuk slechter geworden. Voorheen geen probleem. Nu valt het internet om de haverklap weg op sommige apparaten (laptops, ipads). Volgens de helpdesk helpt het om ander kanaal te selecteren. Heb ik gedaan, hoewel er weinig storende signalen zijn in de buurt. heb ook wifi repeater geplaatst, maar helpt allemaal nauwelijks. Misschien kan ik beter overstappen.

  • 0
  • 1

AnneM
Ik zou het doen.. drama bij die gasten
18-05-2015

over Internet + tv + bellen17-05-2015

Telfort ga er nooit heen ! ze lichten je op waar je bij staat

Hoi,

ik ben al vanaf 2012 lid bij telfort, echter in het begin , ik was er blij van, internet werkte snel super was dat. vanaf 2014 ergens in juli /augustus gaat het met telfort fout. Ik heb keurig doorgegeven dat ik ging verhuizen en dat ik dan vanaf 15 augustus telfort op het andere adres wilde hebben , dit was geen probleem.
IK was wel voor de verhuizing even op vakantie, alleen in die vakantie moest ik met mijn kinderen even terug naar de woning in verband met de nieuwe woning. tot mijn verbazing lag heel internet eruit.. bij mijn oude woning. terug op het vakantie adres gebeld met telfort , ja ze wisten het ook niet, wat bleek achter af ze hadden me al voor die tijd afgesloten terwijl ik nog niet eens woonde op het nieuwe adres.
Vanaf het moment dat wij hier wonen, drama, slecht internet telkens traag en het hele vervelende is ook nog dat ik telkens post in mijn mailbox kreeg van de vorige bewoonster die hier ook toevallig internet van telfort had.. onze namen lijken niet eens op elkaar enzv.. hoe is het mogelijk.
Het internet mijn klapt er telkens uit, over en de mails van de vorige bewoner een klacht ingediend via de site van telfort klachtenformulier, hier wordt niets mee gedaan.. de post bleef doorgaan.

In november dacht ik laat ik dan alles maar bij telfort doen zowel telefoon internet en tv digitenne .. , dit was allemaal geen probleem , echter kon ik niet van die op dat moment aangegeven aanbieding gebruik maken want volgens de medewerker kon ik alleen mijn contract wel toevoegen en aanpassen maar ik kon niet een ander contract nemen op bv de aanbieding die er op dat moment was. Dus naar mijn inziens gaat mijn oude contract alleen door op de voorwaarden die er in 2012 getekend zijn en niet een nieuw contract omdat dat niet kon!. Het drama begint bij de verandering.. mijn internet is nog trager ik moet soms 5 min. wachten tot ik bv op een google site wil, beeld slecht. ik dien wederom een klacht via hun formulier in.. helaas ook hier gaan ze niet op in. Het frustrerende is ook nog doordat ik zo slecht internet heb en zodra mijn kinderen een tablet erop doen dan is het helemaal foute boel , geen bereik enzv.. slechte zaak .
Ook met de telefoon gaat het niet goed.. ik wordt afgesloten volgens telfort wat teveel gebeld, oke , prima rekening direct betaald, na betalen zou ik direct wederom aangesloten worden, nou dat is na die tijd al die maanden niet meer gebeurt, eindeloos gebeld met telfort , hallo de rekening is gewoon betaald .. waarom ben ik nog niet in de lucht.. ja de medewerker snapte er zelf ook niets van, er was wel bereik maar niet aangesloten euh! verbazend! maar goed ik dacht lekker belangrijk .. ik ga naar een andere provider.. ik was het zat met al die service die ze aanbieden en niet nakomen.. en gewoon niet reageren op mailwisselingen of antwoordformulieren.

ergens in maart ben ik overgestapt naar Ziggo , het mannetje van Ziggo kwam al in februar 2015 om het een en ander door te spreken, we hebben zelfs een Ping uitgevoerd ongelooflijk de 20 mb die ik moest binnenkrijgen, nou die kwam niet eens op de 2.5 vandaar dat mijn pc er zo lang overdeed om in 5 min. op een site te komen.. en dat we er allemaal telkens uitklapten was dus ook niet zo verwonderlijk, je betaald voor dik 20 en je mag blij zijn dat je 2.5 haalt..

we hebben er een foto van gemaakt voor bewijs.. voor de niet geleverde diensten van Telfort. echter ziggo zou het opzeggen op de een of andere manier lukt dat niet echt goed en eindelijk jahoor.. telfort opgezegd, houd wel even in de gaten dat mijn contract allen toegevoegde producten kon in plaats van een nieuw dan geld naar mijn inziens het oude recht, vanaf 2012 met 1 maand opzeg termijn en niet stiekum een nieuw contractje met de veranderdata.. omdat dat niet kon volgens de medewerker.
Ziggo overstapservice gebruikt en ik krijg van telfort keurig een brief dat ik de modum enzv. moet terug sturen , prima .. en jawel ik ook nog even 344 moet betalen over de resterende contract maanden EUH?! hallo, dit was niet de afsrpaak ik kon alleen toevoegen , en niet een nieuw pakket dus dan geld het oude contract gewoon met een doorlooptijd deze die dus vanaf 2012 geldig is, na 1 jaar opzegbaar, dit is dan 2013 en vervolgens per maand opzegbaar de kleine lettertjes.. Ik schrijf telfort een klachtenbrief over de gang van zaken en heb ze van punt a tot z uitgelegd dat ik dit niet ga betalen ook niet door de ongelooflijk slechte service , helpen doen ze niet, servicemedewerkers krijg je niet te pakken dus dan maar uren proberen te bellen enzv.. en reageren op klachtenformulieren kunnen ze al helemaal niet.. ! dus al met al frustratie compleet.
Eind maart krijg ik dus die brief dat ik de pakketen op moet sturen en dat ik even 344 mag gaan betalen over de resterende contractmaanden ?! op 30 maart klacht ingediend, hier heb ik wederom niet 1 schrijven op gehad, niet 1 telefoontje, niet 1 keer per mail of wat dan ook , geen herinnering helemaal niets.. wat gebeurt er tot mijn grote verbazing, ze hebben het sinds van de week even zomaar doorgezet naar LIndorf de deurwaarder en of ik nu wel even 400 euro mag gaan betalen, Ik vind dit zulke schoftige praktijken dat dit niet normaal ! ze reageren nergens op telfort, niks niet een kennisgeving, nee dan maar direct door, volgens de wet had ik minimaal 2 herinneringen moeten hebben , een aanmaning en dan pas komt de deurwaarder, niets van dit alles.. ongelooflijk maar ook dat ze totaal niet reageren op mijn brief over het feit dat ik met hun in contact wil en een oplossing wil over het resterende bedrag, ook meegegeven dat ze de gemaakte afsrpaken niet nakomen .. blijf zo ver mogelijk van Telfort weg .. het is schandalig voor woorden dat ze dit zo doen. maar ik laat het er niet bij zitten dat is 1 ding wat zeker is..
Mijn ervaring was het eerste jaar oke, maar na die tijd is het een zootje geworden bij telfort.. blijf er weg mensen.. echt

  • 0
  • 0
Marten over Internet + tv + bellen15-05-2015

Beter geen provider dan Telfort alles in een

Bij Telfort ben je duurder uit dat het duurste abonnement voor internet, telefoon en tv. Je betaald je maandelijkse abonnement, maar volgens Telfort is het het niet betaald (ondanks bewijs van betaling) en dreigd met afsluiting. Betalingsgegevens zijn spoorloos, maar als je dreigt met juridische stappen, zijm deze plots weer terug te vinden. Vraag niet aan Telfort om de kosten vergoed te krijgen want dan verwijs men naar het klachtenformulier die niet functioneert. Daarbij reageert Telfort niet op klachten en hanteert de stelling `` Het zijn maar domme klanten die ons toch niet kunnen pakken``. Mijn advies is dan ook simpel. Ga weg bij Telfort dan bespaar je veel onnodige kosten en veel ergenis.

  • 1
  • 0
over Mobiel07-05-2015

Frans en Els sms'en/opzeggen abonnement

Tijdens mijn vakantie in Indonesie heb ik 6 sms’jes verstuurd naar Nederland . Bij terugkomst bleken er 48 sms’jes in rekening te zijn gebracht. Ik was hier zeer verbaasd over en heb toen onmiddellijk contact opgenomen met Telfort, daar werd ik naar hun winkel doorverwezen. De medewerker vertelde dat hij al eerder deze klacht had gekregen en e.e.a. zeer vreemd vond. Hij heeft toen met Telfort contact opgenomen De volgende dag kreeg ik een mail van Telfort waarin zij mij meedeelden dat ik niet kon bewijzen dat ik slechts 6 keer had gesms’st. Dit bevreemdde mij zeer omdat ik op de site “Mijn Telfort” zag dat ik binnen 1 minuut 8 smsm’jes had verstuurd de volgende minuut weer 8 enz. enz. Hieruit mag toch blijken dat er iets mis is gegaan met de verbinding Indosat (Indonesische provider) en Telfort) Ik ben daarna nog twee maal naar de winkel geweest telkens werd ik de door de medewerker, die hierop contact opnam met de klantenservice, in het gelijk gesteld. Uiteindelijk nadat ik zelf diverse gesprekken met Telfort had gevoerd, bleven zij bij hun standpunt en moest in alle sms’jes betalen. Helaas heb ik nog een contract voor een jaar, maar ik ben hier natuurlijk zeer ontstemd over.
Helaas is het hier niet bij gebleven, want mijn man had een abonnement met lease telefoon waarvan het contract 10 april jl. afliep. In februari had hij aangegeven de telefoon te willen kopen en het abonnement op 10 april te willen beeindigen. E.e.a. heeft hij telefonisch aan een medewerker meegedeeld met het verzoek om een schriftelijke bevestiging. Na een paar weken nog geen bericht te hebben gehad, weer gebeld waarbij de medewerker kon zien dat er een opzegging was met behoud van telefoon. Weer aangedrongen op schriftelijk bevestiging die wederom uitbleef. Na enige tijd voor de derde keer contact opgenomen weer zonder resultaat! Omdat hij zich inmiddels aangemeld had bij een andere provider bleek het contract niet op 10 maar op 30 april overgezet te kunnen worden. Uiteindelijk een bevestiging gekregen waarbij hem verzocht werd (kan niet waar zijn!) zijn telefoon in te leveren terwijl hij tot 3 keer toe had aangegeven de telefoon over te willen nemen. Uiteindelijk is alles na heel veel gezeur geregeld en wij raden een ieder aan GA NOOIT MET TELFORT IN ZEE!

  • 4
  • 0
over Internet + tv + bellen06-05-2015

Internet en interactieve tv

Begin april aangemeld voor internet en interactieve tv van Telfort. Bij aanmelding gebruik gemaakt van de opzegservice. Deze bevestigd gekregen door Telfort via mail. Eind april een mail gehad over de status van de oplevering tv en internet, mét de mededeling dat ik zelf nog wel even mijn huidige provider op diende te zeggen. Uiteraard waren de 2 weken opzegtermijn al ruim vervlogen. 1 Mei op Twitter een DM naar webcare gezonden. Ik kreeg als antwoord dat één en ander binnen 2 werkdagen uitgezocht zou worden en dat ik antwoord zou krijgen. Tot vandaag niets vernomen en dus nog maar een DM gestuurd én een klachtenformulier via de site. Daarna, na ruim 1 uur wél reactie na een aantal ^initialen genoemd te hebben. Ze hadden mijn gegevens niet meer en konden niet meer achterhalen of ik gebruik van de opzegservice had gemaakt. Of ik dit kon bevestigen. Gelukkig heb ik alle mailverkeer van Telfort bewaard en kon ik dit dus inderdaad bevestigen. Tussendoor zelf mijn huidige provider maar opgezegd en weer afwachten. Eind van de middag excuses voor de gang van zaken aangeboden door Telfort met de mededeling dat een college iets heeft doorgezet en dat mijn bevestigingsmail er nog achteraan was gestuurd. Ik breng Telfort op de hoogte van de dubbel kosten die ik door hun laksheid heb en verwacht dat ze mij schadeloos stellen. Opvallend met hoeveel verschillende initialen gereageerd wordt op DM's. Logisch dat de een van de ander niet weet wat ze doen.......Hopelijk blijft het bij deze valse start. Maar als ik de verhalen hier zo lees vrees ik ergste. Laat mij a.u.b achteraf een positieve uitzondering worden.

  • 3
  • 0
over Internet + tv + bellen06-05-2015

Maand zonder internet

wij hebben al een maand geen internet telfort heeft een storing die ze buiten de media houden ondanks dat wij netjes al onze rekeningen op tijd betaald hebben dat ook bevestigd is door klantenservice ben ik toch gedeeltelijk afgesloten en krijg ik ook de melding op me computer te zien daarvan contact opgenomen met klantenservice all meerdere malen gesproken en iedere keer krijg ik te horen dat ze nog bezig zijn met de storing en dat waarschijnlijk hij het volgende week weer doet en dat hoor ik nu al een maand lang en mijn geduld begint ook op te raken ik raad de mensen aan om bij een andere provider te gaan want telfort is echt bagger geworden MVG ontevreden telfort klant

  • 4
  • 0
over Internet + tv + bellen06-05-2015

Tjongejonge!

Sinds een week geen tv en internetsignaal meer . Op het modem blijven alle lampjes constant branden. Voor mij een duidelijk signaal dat het modem defect is. Eerst een half uur een trien aan de lijn die zelf nergens vanaf weet dus een monteur, over extra kosten gesproken, Monteur was snel klaar, resultaat: inderdaad MODEM DEFECT! Binnen 5 werkdagen krijgt u een nieuw modem thuisgestuurd! Handig als je ook werkt overdags.Wat een simpele zielen daar zeg, ik zal blij zijn als ik het contract kan opzeggen.

  • 2
  • 0
over Internet + tv + bellen05-05-2015

Zeer slecht...

alleen maar storingen ivm slecht ontvangst glasvezel. Niet doen!

  • 2
  • 0
Dennis over Internet + tv + bellen01-05-2015

Zeer slechte provider, blijf er weg.

Ongeveer een jaar geleden erin ben getrapt om Telfort als provider te nemen,
en heb ik niets dan ellende gehad, met het internet, met de televisie en met de klantenservice.
Jarenlang bij Quicknet / Ziggo gezeten zonder grote problemen, maar sinds de overstap naar Telfort zijn de problemen begonnen. De wifi verbinding valt constant weg, de ps4 werkt niet eens op wifi ( te zwak signaal ). De router is troep en de klantenservice is alles behalve behulpzaam. Ik heb letterlijk tientallen euro's aan belkosten moeten maken en uiteraard worden deze niet vergoed. Ik heb op een gegeven moment een nieuwe router gekregen en er is een monteur langs gekomen, maar de problemen zijn nooit opgelost.

Ik ben inmiddels overgestapt naar Ziggo, iets meer geld, maar dat is het 110% waard. Betere router, betere klanten service en sneller internet. Blijf heel ver weg van Telfort en haar dochterondernemingen.

  • 6
  • 0

Elina
Ik heb dezelfde problemen. Hoe heb je contract bij Telfort opgezet?
09-05-2015

Tonny over Internet + tv + bellen22-04-2015

Zeer slecht service

Modem kapo kijgt geen tv ontvangst .gebeld naar telfort technische ondersteuning krijgt je een lul hannes aan de telefoon die volgens het boekje werkt
en het antwoord die je wilt horen krijg je niet, nou zit ik te wachten op een telefoontje op iemand die mijn probleem wellicht kan verhelpen

had nooit moeten weg gaan bij ZIGGO (spijt)

  • 1
  • 0
over Internet + tv + bellen12-04-2015

TV hapert en geluid stottert

Nu enkele jaren goed gewerkt.
laatste tijd begint de TV ontvangst steeds meer te stotteren.
download snelheid is 12 en upload 1,5 en dat is nog nooit zo laag geweest.
internet wordt steeds trager.
wat is er aan de hand? is het net overbelast?

  • 1
  • 0
over Internet + tv + bellen11-04-2015

Waardeloos bedrijf

Mensen Stap aub nooit oven naar telfort wat een ellenden.
Bij einde van contract gauw weer terug naar ziggo

  • 3
  • 1
over Internet + tv + bellen11-04-2015

Werk gewoon prima haal nu ook 30mb was eerst 20 ook tv is top

ben ooit van planet(kpn) over gegaan naar telfort
het zelfde abbo maar voor de helft van de prijs
was toen 20 mb haalde de 16 later na leggen nieuwe kabel kpn bij centrale
haalde ik wel 20 nu wist ik niet dat er een snelheids verhoging was uitgevoerd
en plots haalde ik 30mb
nu ook tv er bij voor maar 5 euro extra
echt top,vele malen goedkoper als Ziggo

  • 2
  • 0
over Internet + tv + bellen08-04-2015

Waardeloos

Ik heb bezoek gehad van regie fiber en die vertellen sprookjes valse voorwendselen en zo lokken
ze je in de val en dan zit je met de gebakken peren want ze zetten je vast voor een jaar en daar kom
je niet vanaf ondanks dat je bent voorgelogen ik vindt dat dit aangepakt moet worden.

Niet met Telfort in zee gaan anders ben je de sigaar.

Mvg Een zeer ontevreden klant zoals zovelen heb ik gezien.

  • 2
  • 0
over Internet + tv + bellen08-04-2015

Ook migreren kunnen ze niet

Onze glasvezel leverancier (Lijbrant) is overgenomen door Telfort. Geen probleem, lijkt mij, want al jaren bij Lijbrandt en nooit problemen gehad... Echt NOOIT! We zouden op 30 maart "automatisch" en "zonder problemen" over gaan; we zouden er dus niets van merken. 30 maart was de grote dag; opeens geen internet, tv of telefonie meer. Bellen met een speciaal nummer van Lijbrandt voor de migratie. Deze persoon zou contact opnemen met Telfort. Het antwoord was dat er, volgens Telfort, een algemene storing was door de migratie en we moeten nog even geduld moet hebben. Een kennis van ons zou ook gemigreerd worden en had nergens last van, leugen nummer 1 dus.

Dag 2 nog maar eens gebeld, deze keer direct met Telfort. Zelfde antwoord; we moesten maar even geduld hebben.

Dag 3 hetzelfde verhaal. Via Twitter een bericht de wereld in helpen in de hoop dat socialmedia wel werkt. Vrij snel een berichtje of we onze gegevens konden opsturen en daarna zouden ze ons bellen. Nooit meer wat van gehoord.

Dag 4: Ik word gebeld door een of ander bedrijf dat een modem voor glasvezel wil komen aanleggen. Geen woord van of over Telfort, dus geen idee wie, wat, hoe, waarom en wanneer. Nja, kom dan maar langs. In tussen weer contact gehad met Telfort en, zoals u wel kunt raden, moesten wij nog even geduld hebben. Geen woord over een monteur voor een modem.

Dag 5: Mannetje van modem komt langs en het eerste wat hij zegt: Die modem heb ik hier in mijn hand, alleen iets sneller. Dus al onze hoop op internet was direct vertrokken. Dit mannetje probeerde wel het e.e.a. maar het mocht niet baten.
Telfort maar weer bellen. Ik probleem uitgelegd en kreeg wederom het advies om geduld te moeten hebben. Toen ik zei dat ik later wel terug belde zei hij dood leuk: "U hoeft ons niet elke keer te bellen, daar schiet u niets mee op. Wij bellen u wel als we nieuws hebben", om vervolgens echt letterlijk de volgende zin te verkondigen: "Mocht u om 18:00 nog geen diensten hebben, dan raad ik u aan contact met ons op te nemen"... Serieus? Totaal niet meewerken of duidelijk zijn, maar gevoel voor humor hebben ze wel, gelukkig (sarcasme).

Eindelijk! 5 dagen na de migratie om 16:30 hadden wij weer internet, tv en telefonie. Later zijn we gebeld door Lijbrant of alles weer werkt. Verder niets van Telfort, alleen een telefoontje van 2 minuten met de vraag "Klopt het dat u weer diensten heeft?" (ja) en "Heeft u verder nog vragen?" (nee) (klaar).

Opsomming:
In mijn optiek is Telfort een bedrijf dat zich geen zorgen maakt over klanten; ze hebben een standaard antwoord (u zult nog even geduld moeten hebben) en voor de rest snappen ze het niet echt.
Communiceren kunnen ze niet ("we bellen u over een uurtje terug" en nooit meer wat gehoord)
Luisteren kunnen ze ook niet echt (U woont toch op nummer **? Nee, op nummer **** voor de derde keer. U bent toch familie A? Nee, die woont op **)
Ze helpen niet mee in een tijdelijke oplossing.
De mensen op de helpdesk kunnen niet zelfstandig denken.

  • 4
  • 0

Wiljo
Deze ervaring kan ik ten volle onderstrepen. Sinds de (gedwongen) overgang van Lijbrandt naar Telfort heb ik geen I-tv meer, daar waar het bij Lijbrandt nooit een probleem was. Precies op de dag van de overgang (31 maart) ontstaat het probleem en nu (28 april) nog steeds geen tv. De Klantenservice van Telfort Is echt heel waardeloos. Ze luisteren niet, maar werken alleen een vragenlijst af.
Stap nooit over naar Telfort, want als er problemen zijn wordt je niet geholpen.
28-04-2015

over Internet + tv + bellen23-03-2015

ULTRA SUPER SLECHT

Ik heb een mobiel contract bij Telfort, een leasecontract dus met lease toestel.
Kosten van leasetoestel 24,- + een Toestelservice Totaal a 10.40,- pmaand.

De eerste klacht is dat na ca 14 maanden de accu van de telefoon slecht was geworden... gezien het een lease toestel is nam ik aan dat telfort deze accu zou moeten voorzien.
Echter de klantenservice van telfort vertelde mij dat ik deze zelf zou moeten betalen...
Best raar, want als mijn lease auto van werk een kapotte accu heeft zegt de garage ook niet tegen mij dat ik deze zelf moet vervangen...
Maargoed gezien een accu maar 15,- kostte heb ik het maar laten zitten en er geen groot punt van gemaakt.

Na 20 maand ging mijn toestel kapot, dus ik heb de Telfort service opgebeld en SPECIFIEK gevraagd naar hoe het zat met eigen risico, de beste man van de Telfort service vertelde mij dat gezien ik een "Toestelservice Totaal" had afgesloten ik GEEN kosten zou hebben...
Want als ik deze wel had, had ik de overige paar maand wel uitgezongen met een telefoon die ik dan van iemand zou lenen ofzo.

Maargoed, geen kosten dus ik dacht dan laat ik hem wel repareren... toestel bleek niet gerepareerd te kunnen worden.... dus ik mocht dan een vervangend gelijkwaardig toestel uitkiezen...
Eenmaal bij een telfort winkel kon ik enkel de laagste modellen uitkiezen die er waren... Mijn vorige toestel was een hoger model en nu moet ik het de overige 4 maanden van het contract duur doen met een van de laagste modellen... terwijl ik WEL nog 4 iedere maand nog die 24 euro voor het oorspronkelijke toestel en 10 euro voor de zogenaamde service moet betalen.

En als klap erboven op moet ik nu ook ineens 50 euro eigen risico betalen!
Ik dus weer telfort bellen en zeggen ze simpelweg dat het niet mogelijk is dat iemand van telfort mij gezegd zou hebben dat ik geen eigen risico kosten zou hebben....
Simpelweg word ik dus een leugenaar genoemd.

Mijn ervaring is dusdanig slecht met Telfort dat ik inmiddels al meerdere mensen op tijd heb geadviseerd toch een andere provider te kiezen, en ik raad ook iedereen aan dat te doen.
De service van Telfort is dusdanig slecht dat ik ook echt iedereen zal blijven afraden naar Telfort te stappen.

  • 3
  • 0
over Mobiel23-03-2015

Slecht ultra slecht. leugenaars huichelaars

Ik had een mobiel lease toestel contract met een extra verzekering voor het toestel een lumia800. Toestel ging na 18 maanden kapot. Gebeld naar telfort en er werd verteld dat vanwege de extra verzekering ik geen kosten zou hebben bij het aanbieden ter reparatie ook geen eigen risico. Toestel kon niet gerepareerd worden... Ik mocht een "gelijkwaardig" toestel uitkiezen... Het laagste toestel was de enige optie.
Ondanks dat ik nog steeds in het contract betaal voor het duurdere toestel.... En nu moet ik ineens ook nog 50€ eigen risico betalen.
Gebeld naar telfort en zeggen ze dat niemand mij verteld kon hebben dat ik geen eigen risico hoefde te betalen...
Kortom ze noemen me een leugenaar.

Gruwelijk slechte service telfort.
Wees gewaarschuwd

  • 0
  • 0

Lucas
Overigens vergeten te melden dat ik al eerder een officiele klacht had gemaakt, waarbij telfort zou reageren binnen 10 dagen... een maand later nog niets... interesseert Telfort niets.
23-03-2015

over Internet + tv + bellen23-03-2015

Slecht

Ik betaal voor 30 MB internet, maar ik krijg er maar 6, vaak ook 3. Dit is niet normaal, ik ga zo snel mogelijk weg bij telfort.

  • 1
  • 0
over Internet + tv + bellen19-03-2015

Goede diensten met prima service

Ruim 2 jaar klant bij Telfort met internet en tv. Nooit problemen ondervonden. 1keer kortstondig storing meegemaakt maar was snel opgelost. Altijd vriendelijk en profesioneel te woord gestaan.

  • 2
  • 0
Toon meer Telfort reviews
Beoordeel Telfort
12345678910
© 2011-2015 | Ervaringen.nl is een product van ENICK.nl