Schrijf ervaring Categorieën

3.5 / 10337 ervaringen
Vergelijk korting bij Telfort
over Internet + tv + bellen05-05-2015

Zeer slecht...

alleen maar storingen ivm slecht ontvangst glasvezel. Niet doen!

Dennis over Internet + tv + bellen01-05-2015

Zeer slechte provider, blijf er weg.

Ongeveer een jaar geleden erin ben getrapt om Telfort als provider te nemen,
en heb ik niets dan ellende gehad, met het internet, met de televisie en met de klantenservice.
Jarenlang bij Quicknet / Ziggo gezeten zonder grote problemen, maar sinds de overstap naar Telfort zijn de problemen begonnen. De wifi verbinding valt constant weg, de ps4 werkt niet eens op wifi ( te zwak signaal ). De router is troep en de klantenservice is alles behalve behulpzaam. Ik heb letterlijk tientallen euro's aan belkosten moeten maken en uiteraard worden deze niet vergoed. Ik heb op een gegeven moment een nieuwe router gekregen en er is een monteur langs gekomen, maar de problemen zijn nooit opgelost.

Ik ben inmiddels overgestapt naar Ziggo, iets meer geld, maar dat is het 110% waard. Betere router, betere klanten service en sneller internet. Blijf heel ver weg van Telfort en haar dochterondernemingen.

Marco over Internet + tv + bellen25-04-2015

Sinds UPC erbij is gekomen is alleen maar slechter geworden.

Sinds de overname van UPC is het alleen maar slechter geworden. trage internet, bellen en blokkerige beeld kwaliteit. Dan betaal ik nog het duurste abonnement en krijg je dit voor terug. Ik wacht nog een maand en als er niks veranderd is stap ik over naar KPN. ja dan betaal ik wel iets meer voor maar dan heb ik recht op mooi beeld en snelle internet.

Tonny over Internet + tv + bellen22-04-2015

Zeer slecht service

Modem kapo kijgt geen tv ontvangst .gebeld naar telfort technische ondersteuning krijgt je een lul hannes aan de telefoon die volgens het boekje werkt
en het antwoord die je wilt horen krijg je niet, nou zit ik te wachten op een telefoontje op iemand die mijn probleem wellicht kan verhelpen

had nooit moeten weg gaan bij ZIGGO (spijt)

over Internet + tv + bellen12-04-2015

TV hapert en geluid stottert

Nu enkele jaren goed gewerkt.
laatste tijd begint de TV ontvangst steeds meer te stotteren.
download snelheid is 12 en upload 1,5 en dat is nog nooit zo laag geweest.
internet wordt steeds trager.
wat is er aan de hand? is het net overbelast?

over Internet + tv + bellen11-04-2015

Waardeloos bedrijf

Mensen Stap aub nooit oven naar telfort wat een ellenden.
Bij einde van contract gauw weer terug naar ziggo

over Internet + tv + bellen11-04-2015

Werk gewoon prima haal nu ook 30mb was eerst 20 ook tv is top

ben ooit van planet(kpn) over gegaan naar telfort
het zelfde abbo maar voor de helft van de prijs
was toen 20 mb haalde de 16 later na leggen nieuwe kabel kpn bij centrale
haalde ik wel 20 nu wist ik niet dat er een snelheids verhoging was uitgevoerd
en plots haalde ik 30mb
nu ook tv er bij voor maar 5 euro extra
echt top,vele malen goedkoper als Ziggo

over Internet + tv + bellen08-04-2015

Ik heb bezoek gehad van regie fiber en die vertellen sprookjes valse voorwendselen en zo lokken
ze je in de val en dan zit je met de gebakken peren want ze zetten je vast voor een jaar en daar kom
je niet vanaf ondanks dat je bent voorgelogen ik vindt dat dit aangepakt moet worden.

Niet met Telfort in zee gaan anders ben je de sigaar.

Mvg Een zeer ontevreden klant zoals zovelen heb ik gezien.

over Internet + tv + bellen08-04-2015

Ook migreren kunnen ze niet

Onze glasvezel leverancier (Lijbrant) is overgenomen door Telfort. Geen probleem, lijkt mij, want al jaren bij Lijbrandt en nooit problemen gehad... Echt NOOIT! We zouden op 30 maart "automatisch" en "zonder problemen" over gaan; we zouden er dus niets van merken. 30 maart was de grote dag; opeens geen internet, tv of telefonie meer. Bellen met een speciaal nummer van Lijbrandt voor de migratie. Deze persoon zou contact opnemen met Telfort. Het antwoord was dat er, volgens Telfort, een algemene storing was door de migratie en we moeten nog even geduld moet hebben. Een kennis van ons zou ook gemigreerd worden en had nergens last van, leugen nummer 1 dus.

Dag 2 nog maar eens gebeld, deze keer direct met Telfort. Zelfde antwoord; we moesten maar even geduld hebben.

Dag 3 hetzelfde verhaal. Via Twitter een bericht de wereld in helpen in de hoop dat socialmedia wel werkt. Vrij snel een berichtje of we onze gegevens konden opsturen en daarna zouden ze ons bellen. Nooit meer wat van gehoord.

Dag 4: Ik word gebeld door een of ander bedrijf dat een modem voor glasvezel wil komen aanleggen. Geen woord van of over Telfort, dus geen idee wie, wat, hoe, waarom en wanneer. Nja, kom dan maar langs. In tussen weer contact gehad met Telfort en, zoals u wel kunt raden, moesten wij nog even geduld hebben. Geen woord over een monteur voor een modem.

Dag 5: Mannetje van modem komt langs en het eerste wat hij zegt: Die modem heb ik hier in mijn hand, alleen iets sneller. Dus al onze hoop op internet was direct vertrokken. Dit mannetje probeerde wel het e.e.a. maar het mocht niet baten.
Telfort maar weer bellen. Ik probleem uitgelegd en kreeg wederom het advies om geduld te moeten hebben. Toen ik zei dat ik later wel terug belde zei hij dood leuk: "U hoeft ons niet elke keer te bellen, daar schiet u niets mee op. Wij bellen u wel als we nieuws hebben", om vervolgens echt letterlijk de volgende zin te verkondigen: "Mocht u om 18:00 nog geen diensten hebben, dan raad ik u aan contact met ons op te nemen"... Serieus? Totaal niet meewerken of duidelijk zijn, maar gevoel voor humor hebben ze wel, gelukkig (sarcasme).

Eindelijk! 5 dagen na de migratie om 16:30 hadden wij weer internet, tv en telefonie. Later zijn we gebeld door Lijbrant of alles weer werkt. Verder niets van Telfort, alleen een telefoontje van 2 minuten met de vraag "Klopt het dat u weer diensten heeft?" (ja) en "Heeft u verder nog vragen?" (nee) (klaar).

Opsomming:
In mijn optiek is Telfort een bedrijf dat zich geen zorgen maakt over klanten; ze hebben een standaard antwoord (u zult nog even geduld moeten hebben) en voor de rest snappen ze het niet echt.
Communiceren kunnen ze niet ("we bellen u over een uurtje terug" en nooit meer wat gehoord)
Luisteren kunnen ze ook niet echt (U woont toch op nummer **? Nee, op nummer **** voor de derde keer. U bent toch familie A? Nee, die woont op **)
Ze helpen niet mee in een tijdelijke oplossing.
De mensen op de helpdesk kunnen niet zelfstandig denken.

Wiljo
Deze ervaring kan ik ten volle onderstrepen. Sinds de (gedwongen) overgang van Lijbrandt naar Telfort heb ik geen I-tv meer, daar waar het bij Lijbrandt nooit een probleem was. Precies op de dag van de overgang (31 maart) ontstaat het probleem en nu (28 april) nog steeds geen tv. De Klantenservice van Telfort Is echt heel waardeloos. Ze luisteren niet, maar werken alleen een vragenlijst af.
Stap nooit over naar Telfort, want als er problemen zijn wordt je niet geholpen.
28-04-2015

over Internet + tv + bellen23-03-2015

ULTRA SUPER SLECHT

Ik heb een mobiel contract bij Telfort, een leasecontract dus met lease toestel.
Kosten van leasetoestel 24,- + een Toestelservice Totaal a 10.40,- pmaand.

De eerste klacht is dat na ca 14 maanden de accu van de telefoon slecht was geworden... gezien het een lease toestel is nam ik aan dat telfort deze accu zou moeten voorzien.
Echter de klantenservice van telfort vertelde mij dat ik deze zelf zou moeten betalen...
Best raar, want als mijn lease auto van werk een kapotte accu heeft zegt de garage ook niet tegen mij dat ik deze zelf moet vervangen...
Maargoed gezien een accu maar 15,- kostte heb ik het maar laten zitten en er geen groot punt van gemaakt.

Na 20 maand ging mijn toestel kapot, dus ik heb de Telfort service opgebeld en SPECIFIEK gevraagd naar hoe het zat met eigen risico, de beste man van de Telfort service vertelde mij dat gezien ik een "Toestelservice Totaal" had afgesloten ik GEEN kosten zou hebben...
Want als ik deze wel had, had ik de overige paar maand wel uitgezongen met een telefoon die ik dan van iemand zou lenen ofzo.

Maargoed, geen kosten dus ik dacht dan laat ik hem wel repareren... toestel bleek niet gerepareerd te kunnen worden.... dus ik mocht dan een vervangend gelijkwaardig toestel uitkiezen...
Eenmaal bij een telfort winkel kon ik enkel de laagste modellen uitkiezen die er waren... Mijn vorige toestel was een hoger model en nu moet ik het de overige 4 maanden van het contract duur doen met een van de laagste modellen... terwijl ik WEL nog 4 iedere maand nog die 24 euro voor het oorspronkelijke toestel en 10 euro voor de zogenaamde service moet betalen.

En als klap erboven op moet ik nu ook ineens 50 euro eigen risico betalen!
Ik dus weer telfort bellen en zeggen ze simpelweg dat het niet mogelijk is dat iemand van telfort mij gezegd zou hebben dat ik geen eigen risico kosten zou hebben....
Simpelweg word ik dus een leugenaar genoemd.

Mijn ervaring is dusdanig slecht met Telfort dat ik inmiddels al meerdere mensen op tijd heb geadviseerd toch een andere provider te kiezen, en ik raad ook iedereen aan dat te doen.
De service van Telfort is dusdanig slecht dat ik ook echt iedereen zal blijven afraden naar Telfort te stappen.

over Mobiel23-03-2015

Slecht ultra slecht. leugenaars huichelaars

Ik had een mobiel lease toestel contract met een extra verzekering voor het toestel een lumia800. Toestel ging na 18 maanden kapot. Gebeld naar telfort en er werd verteld dat vanwege de extra verzekering ik geen kosten zou hebben bij het aanbieden ter reparatie ook geen eigen risico. Toestel kon niet gerepareerd worden... Ik mocht een "gelijkwaardig" toestel uitkiezen... Het laagste toestel was de enige optie.
Ondanks dat ik nog steeds in het contract betaal voor het duurdere toestel.... En nu moet ik ineens ook nog 50€ eigen risico betalen.
Gebeld naar telfort en zeggen ze dat niemand mij verteld kon hebben dat ik geen eigen risico hoefde te betalen...
Kortom ze noemen me een leugenaar.

Gruwelijk slechte service telfort.
Wees gewaarschuwd

Lucas
Overigens vergeten te melden dat ik al eerder een officiele klacht had gemaakt, waarbij telfort zou reageren binnen 10 dagen... een maand later nog niets... interesseert Telfort niets.
23-03-2015

over Internet + tv + bellen23-03-2015

Slecht

Ik betaal voor 30 MB internet, maar ik krijg er maar 6, vaak ook 3. Dit is niet normaal, ik ga zo snel mogelijk weg bij telfort.

over Internet + tv + bellen19-03-2015

Goede diensten met prima service

Ruim 2 jaar klant bij Telfort met internet en tv. Nooit problemen ondervonden. 1keer kortstondig storing meegemaakt maar was snel opgelost. Altijd vriendelijk en profesioneel te woord gestaan.

over Internet + tv + bellen16-03-2015

Bijna een maand geen internet thuis

Enorm slecht geholpen. Aardige mensen van de klantenservice, maar met bijna een maand geen internet thuis hebben ze het wel heel slecht aangepakt

over Internet + tv + bellen13-03-2015

Goede snelle service!

Gisteren een storing doorgegeven dat de analoge tv niet meer werkte binnen mijn 3 in 1 gkasvezelabonnement Na een vragenlijst ingevuld te hebben werd ik de dag erna gebeld en werd er 's avonds een monteur gestuurd, die het probleem heeft verholpen. Chapeau voor deze snelle en goede service

over Internet + tv + bellen13-03-2015

Glasvezel genomen, alleen maar problemen met tv

Tijdje terug glasvezel genomen omdat het internet niet meer goed werkte. Moet zeggen dat de stabiliteit van het internet is toegenomen. Maar de eerste eeken was tiv kijken gewoon niet mogelijk. De beelden haperenden om de paar seconden. Mannnetje langs gekomen, de draadloze ontvanger was te slecht, nieuwe ontvangers gekocht en inderdaad kan nu soms tv kijken. Beeld stat iedere avond we een of twee keer stil. Sommige avonden hebben we helemaal geen ontvangst. Meestal in het weekend. Het zou aan de glasvezel liggen die is in mijn wijk nog niet goed. Bij veel kijkers zou er storingen optreden. Wordt er moedeloos van.

over Internet + tv + bellen11-03-2015

Je wordt er ingeluisd

Ik had internet basis. Wou overstappen naar internet instap. Ik had 2 weken bedenktijd. Had uiteindelijk besloten om toch j m'n internet basis te behouden. Maar na 8 dagen bleek mijn abonnement al omgezet, en kon niet meer teruggedraaid worden. Alleen op voorwaarde dat ik er weer een jaar aan vast zou zitten, plus dat ik meer moest betalen per maand. Belachelijk! Wat ze nog voor me konden doen was de opzegtermijn voor internet instap op een maand te zetten i.p.v. een jaar. Dezelfde dag heb ik alles overgezet naar Ziggo. Ik hou er niet van als een bedrijf je er zo sneaky probeert in te luizen.

Anneke over Internet + tv + bellen10-03-2015

Nooit meer!

ik was bij ziggo waar ik overigens tevreden over was, en nóg steeds. er komt een man aan de deur van telfort die mij een goedkoop pakketje voor me had. alles in 1.
ik dacht € 55.00 per maand. eenmaal bij telfort kwam ik er achter dat je voor iedere wissewasje betalen moet ook voor het opnemen programma's. € 5 euro per maand dus. per maand € 60.00. hoezo goedkoop? verder details wil ik je besparen. maar zit nog steeds met de glasvezel modem in de maag. augustus 2014 komt er weer een man aan de deur. ditmaal van ziggo. ik was blij dat ik hem zag. gauw de boel in orde gemaakt. ingevuld. per 1 december ben ik weer terug als tevreden klant bij ziggo. ik heb zelfs mijn oude klantnummer weer. en de gebruikersnaam. alleen het wachtwoord is veranderd. dus mensen overstappen. ziggo of upc.

over Internet + tv + bellen10-03-2015

Slechte klantenservice

Ik heb een nieuw abonnement bij Telfort afgesloten. Ik had ook voor 2 maanden gratis een HBO abonnement, echter heb ik aangegeven dat ik na deze 2 maanden dit abonnement niet meer wil. Wat blijk nu heb ik het abonnement helemaal stopgezet en kan ik dit niet meer terugdraaien. Ik heb wat mailtjes over en weer gestuurd, maar zij blijven erbij dat dit niet weer geactiveerd kan worden tenzij ik er voor betaal. Wat ik het belachelijkste vind is 1, dat zij dit niet duidelijk aangeven en 2, dat zij jou op geen enkele manier tegemoet komen. Heel klantonvriendelijk! Nee wat dat betreft denken zij niet mee met de klant.

Corwin over Internet + tv + bellen09-03-2015

Xperia box zeer slecht v8

Ik heb nu een paar jaar telfort alles in 1. In het begin was het uitstekend. Sinds ze over zijn gegaan op VDSL veel problemen. Upnp werd niet meer ondersteund in zyxel modem. Dus toen kreeg ik een xperia box. Upnp werkte weer. Maar dit modem valt elke dag uit en herstart constant. Telfort krijgt deze maand om het op te lossen anders stappen we over.
Telfort een coulance zou wel op zijn plaats zijn.

Gr. Corwin

Toon meer Telfort reviews