Ervaringen met Telfort

3.3 / 10Korting bij Telfort
  • 13% beveelt dit bedrijf aan
  • 501 ervaringen
26-05-2016

Probleemoplossers met een script en helaas gebrek aan kennis

Al geruime tijd blokkeren regelmatig onze TV toestellen, zappen van het ene naar het andere kanaal brengt het beeld weer tot leven. Periodes zijn heel verschillend, soms elke 5 minuten gedurende een hele avond, soms een tot 5 keer op een avond maar het kan ook zomaar een avond goed gaan. Nu heb ik heel veel begrip dat een dergelijke instabiele storing moeilijk op te lossen is. Echter de medewerkers waar je een storing aan verteld hebben nul aan kennis, noteren de klacht voor de helft of in een andere context, moeten tweede lijns hulp vragen wat het communicatie proces niet bevorderd. Alvorens ik verder ga moet ik even aangeven dat een gelijke storing zich eind 2015 ook heeft voorgedaan, Eperia box vervangen en opgelost. Storing is terug, gemeld via een mail, duidelijk omschreven wat er aan de hand is, bellen mij en gaat men alle vragen stellen waarvan de antwoorden al in de mail staan. Dat wekte al weinig vertrouwen. Uitkomst was een servicemonteur, perfect dacht ik, klacht duidelijk omschreven dus men weet wat te doen. Jammer komt er een servicemonteur met de beste bedoelingen echter zonder enig onderdeel om te vervangen. Monteur besteld een nieuw glasvezelmodem wat opgestuurd zou worden waarna weer een monteur zou komen om dit modem te monteren. Helaas op de avond na het bezoek van de monteur loopt de EXPERIA box vast en niet meer te resetten. Opnieuw telefonisch contact, aangegeven wat het probleem is en dat de EXPERIA box toch wel als verdacht wordt beschouwd. Mijn verzoek was ervoor te zorgen dat de monteur die het glasvezelmodem zou komen installeren ook nog een EXPERIA box mee te geven. Dat zou gebeuren, dus met veel hoop naar de volgende dag. Zelf ondertussen lange tijd bezig geweest om de uitdaging aan te gaan de EXPERIA box tot leven te roepen. Na vele kunstgrepen lukt dit, echter signaal instabiel. Maar ja, geen probleem de monteur neemt toch een vervanger mee was de gedachte. Monteur kom, geeft aan, na vervangen van het glasvezelmodem dat de problemen mogelijk toch in de EXPERIA box zitten. Neemt contact op met Telfort, verzoekt een nieuwe EXPERIA box aan mij te sturen, helaas....de klant wordt maandag wel gebeld, het was donderdag, hoe het gaat en wij gaan dan verder kijken was het antwoord. OK denk je dan, waarschijnlijk opnieuw iemand met weinig echte kennis in lijn 1 en 2, kan gebeuren. Dezelfde avond loopt de TV wederom 7 keer vast, foto's gemaakt die als bewijs kunnen dienen, dus opnieuw Telfort bellen. En ja hoor een alleraardigste student zonder Kenia die zich gaat inlezen. Eerste opmerking u heeft een nieuwe EXPERIA box gekregen vandaag, fout die was er niet. Ja...moet ik even naar de tweede lijn, vraag ik of er wel iemand met kennis de zaak wil behandelen, dus in de wacht. Brave borst komt terug...antwoord, u gelooft het niet, u moet wachten tot maandag dan gaan wij u vragen of alles nog werkt. Geef aan dat de storing nog steeds frequent aanwezig is, jammer dit is wat ik u moet vertellen. U begrijpt dat ik ontplofte en in het toch al niet allervriendelijkste gesprek mijn geduld verloor. Hoe a-sociaal kan men met klanten omgaan, bij Telfort kan dit gewoon. Heb na dit debacle nogmaals gewaagd een mail te sturen en Telfort nog een kans te geven, ik wacht nu af wat er gaat gebeuren. U begrijpt, het vertrouwen is gedaald tot onder het nulpunt. Overwegingen zijn er nu om over te stappen op een andere provider die wel klaar staat om dergelijke problemen op te lossen en dat is xs4all. Met respect wacht ik af op de reactie van Telfort. U bent gewaarschuwd.

24-05-2016

Hopeloze tv aanbieder

Heel vaak geen signaal of het valt regelmatig weg., stopt midden in het afspelen van opnames, geluid niet synchroon met beeld. Kortom lekker tv kijken met telfort is er niet bij een ramp. NIET NEMEN! !

22-05-2016

Heel tevreden

Bel al jaren met Telfort en heb eigenlijk nooit problemen, vroeger belde ik prepaid en inmiddels 2 jaar via een sim-only abonnement. Goede ontvangst, goed internet. Nog nooit problemen met facturen of klantenservice gehad.

Karim19-05-2016

Belachelijk

De klantenservice helpt je niet, internet is belachelijk langzaam sterker nog ik heb zelfs moeite met het laden van youtube filmpjes als ik naast de router zit. Kortom neem een anderen provider ik raad telfort ten strengste af. Belachelijk!

15-05-2016

Slechte service verbindng

sinds 2 jaar glasvezel maar verbinding continu weg drama daar en klantenservice, is mens onterend maar ja nu maar overstappen. zit inmiddels al week zonder diensten vanwege fout in hun systeem mbt overstappen.

waardeloos dit bedrijf

09-05-2016

Alle sterren inleveren !

Wat een ongelooflijk zielig bedrijf is dit ! Ze doen nooit wat ze beloven je kan geen contact met ze opnemen het is een compleet in zichzelf gekeerde tent die geen idee heeft wat service is. De eerdere bedrijven met deze houding zijn inmiddels allemaal failliet en ik hoop dat het met dit bedrijf ook spoedig gebeurt. Vanaf dag een wisten ze dat ze het beloofde niet konden waar maken ! maar rustig 6 weken de klant aan het lijntje houden met leugens en smoesjes. Als ik eer waarde in sterren moest geven zou het iets van min 10 zijn of zo. In mijn leven heb ik nog niet eerder zo'n slecht bedrijf ontmoet.

• 4
02-05-2016

Kan geen treffende titel vinden..

Mijn Klacht Ik heb afgelopen vrijdag 22-04 gebeld met Telfort, afstandsbediening TV kreeg geen verbinding met de tv ontvanger, de tv ontvanger gaf code F601 aan. Dus geen beeld of geluid, gebeld met Telfort, deze hebben geprobeerd mij te helpen, maar kwamen er niet uit. Ze hebben met een 2e lijn gebeld, deze had aangegeven dat de tv ontvanger kapot was. Er zou een nieuwe gestuurd worden, dinsdag of woensdag zou ik hem binnen krijgen. Woensdag was koningsdag, dus ik dacht hij is er donderdag wel. Niets ontvangen, met Telfort gebeld, deze hebben het nagekeken bleek dat er niets gestuurd was.( er was dus niets mee gedaan! Je gaat er toch vanuit dat als je belt dat het serieus genomen wordt) Dus nu moet ik weer 5 werkdagen wachten voordat ik een nieuwe krijg,Ik ben boos, gevraagd of er geen spoed bijgezet kon worden, dit is niet mijn fout. maar dat kon niet Telfort werkt met 5 werkdagen,en ik dan dacht ik nog,daar wordt niet aan gedacht moet ik dit goed vinden, omdat er bij jullie 5 werkdagen voor staan.Vindt dit geen service als je alleen een excuses krijgt, daar moet je het mee doen.Ben al jaren bij Telfort, vindt dit een slechte zaak. Heb ook doorgegeven dat ik een klacht indien. Of het helpt, ja ik ben het kwijt...maar ben nog steeds boos. Schandalig dat jullie hier niets mee doen.

Gewenste Oplossing Dat is iets dat u voor mij moet oplossen.

02-05-2016

Snelheid

50 mb niet meer van deze tijd

15-04-2016

Waardeloos met aanvraag internet

Wat een waardeloze service.

Aanvraag ingediend in begin maart.

3 x gebeld en word van alles beloofd dat de aanvraag in behandeling is. Weer gebeld per direct geannuleerd. Beweren ze dat je moet betalen. Terwijl ik nergens voor getekend hebt.

Ik ga dit juridisch uitvechten.

• 7
10-04-2016

Telfort maakt beloftes niet waar

Voor de 3e dag op rij geen wifi. Telfort onbereikbaar. Wanneer doet men eens iets aan dit onstabiele systeem. Ik moet uitwijken naar de hotspot van een concurrent omdat Telfort geen diensten levert. Goedkoop? Wat heb je eraan?!

• 6
05-04-2016

Klantenservice van Telfort, wat een drama

Mijn schoonmoeder van 88 jaar is helaas voor internet, telefoon en televisie overgestapt naar Telfort. Tussen 9 en 16 april 2016 zou een monteur bij haar thuis komen om haar aan te sluiten. Er werd door Telfort beloofd dat er een overlap zou zijn waardoor er geen periode zou zijn zonder internet, telefonie of televisie. 13 april kon de monteur wel komen. Wat gebeurde er? Inderdaad u raadt het al: internet, telefoon en televisie werden door Telfort per zaterdag 9 april bij de vorige provider opgezegd. Op zaterdag komt er nooit een monteur, dat was altijd al zo. In de tussentijd dus geen televisie, internet of telefoon. De vorige provider vertelde ons dat wij dit niet kunnen regelen, maar dat als Telfort met hen contact opneemt dat dit probleem zou worden opgelost. Kwestie van slechts een telefoontje. Belofte maakt schuld toch? Klantenservice van Telfort wilde dat niet en kon alleen maar zeggen dat het hun fout niet was en zij er niets aan konden doen dat de monteur niet eerder kan komen. (Maar waarom belofte doen als ze toch al weten dat de monteur niet op zaterdag kan komen?!). Behalve dat het allemaal regels waren van Telfort werd geen verklaring meer gegeven. Klantonvriendelijk, eigen (on)gelijk volhouden tegen beter weten in en ten koste van de klant. Ach ja, het contract was toch al getekend. Overigens werd voor de start van het gesprek automatisch gemeld dat ik na het gesprek kon meedoen met een klantvriendelijkheidsonderzoek als ik aan de lijn bleef,. Ook dit raadt u waarschijnlijk al: na het gesprek bleef het alleen maar stil en was er geen sprake van klantvriendelijkheidsonderzoek. Zo blijf je jezelf als bedrijf goed voor de gek houden.

04-04-2016

Telfort geen service contact

Ik heb al tefort itv ADSL en volgens de site kun je voor 4 euro KPN digitenne erbij krijgen via de link op de site. Alles ingevuld, en krijg van digitenne pakketje met contact en rekening voor 14 euro.

Dat was niet de afspraak KPN, deze zeggen bel maar telfort, en deze reageren niet en krijg je niet te pakken.

Blijft alleen over binnen 14 dagen retourneren, want dan kun je nog onder het abonnement uit. Dat noem ik geen goede service telfort, en een aanbieding van niks. Zo kun je van alles toezeggen, en niet nakomen.

03-04-2016

Slechte klantenservice

Onderstaand hebben wij naar Telfort gestuurd. Wat een slechte service!

T.a.v. Klantenservice Telfort

Beste meneer/mevrouw,

Sinds 2011 zijn wij klant van Telfort. Sinds een vijftal weken doet de tv- en internetverbinding het niet naar behoren. Deze is maar zeer sporadisch aanwezig. Hierover hebben wij meerdere keren gebeld met jullie klantenservice (na minimaal 30 minuten wachten voordat we iemand aan de lijn kregen). Tijdens elk telefoongesprek met een klantenservice-medewerkers werd beloofd dat aan deze slechte verbinding wat gedaan zou worden en werd zelfs de laatste keer gezegd dat dit probleem via ‘de hogere hand’ gespeeld zou worden om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Tevens werd ook gezegd dat ons voor deze ‘schade’ een vergoeding tegemoet zou komen. Helaas zijn deze beloften niet waargemaakt en hebben wij hier niks van gemerkt.

Afgelopen donderdag kregen wij opeens bericht dat ons abonnement is afgesloten. Uiteraard hebben wij geprobeerd hierover contact met Telfort op te nemen, maar na meerdere malen 40 minuten in de wachtrij te staan was het geduld op. We hadden nog de hoop dat dit bericht een foutje was. Helaas hebben wij sinds vandaag geen tv, internet en bellen meer.

Daaraan toevoegend zult u als provider wel begrijpen dat het behoorlijk storend is als je voor je werk internetverbinding nodig hebt, maar deze verbinding vaak wegvalt of er niet is. Daarnaast is het een behoorlijke tegenvaller wanneer je gezelschap hebt ‘speciaal’ voor de kraker PSV-AJAX, dat de verbinding dan constant wegvalt. En dan te bedenken dat je nog extra betaald voor een FOX Sports abonnement via Telfort.

Telfort is misschien wat voordeliger dan andere providers, maar voor ons kwalitatief gezien de ‘kostenbesparing’ zeker niet waard. Ondanks deze ontevredenheid zouden wij graag willen horen waarom er na meerdere telefoontjes van ons naar jullie, niks aan onze slechte verbinding is gedaan. En als er wel wat was gedaan, waarom er niet is teruggebeld om te vragen of de problemen zijn verholpen (dat zou namelijk service zijn). Als laatst willen wij graag weten waarom ons abonnement zomaar, zonder overleg, is stopgezet.

Alvast dank voor uw reactie, u kunt ons ook bellen op onderstaand telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Anonieme Telfort klant

01-04-2016

Ongevraagde pakket uitbreiding

Wij hebben een klacht over Telfort. We zijn al lange tijd klant bij Telfort hebben alles van hun 2x mobiel en alles in 1 pakket. Voor het alles in 1 pakket betalen we al jaren 39,18 totdat we vorige week een mail kregen dat de nieuwe rekening klaar stond op mijn telfort.nl. Op die rekening stond een bedrag van 62,63 daar schrokken wij nogal van we bellen bijna nooit met de vaste telefoon dus er zouden geen extra kosten bij kunnen zitten. Gelijk gaan kijken op mijn telfort en wat blijkt ineens hebben we er een pluspakket van 10,00 een HBO pakket van 15,50 en een film1 pakket van 15,50 bij dus we zouden nu een abonnement hebben van 80,18 i.p.v. 39,18 Gelijk gaan bellen en er werd na lang heen en weer gepraat toegegeven dat er dus een fout is gemaakt bij Telfort,wij gaven aan dat we het bedrag van 62,63 terug zouden halen als het van onze rekening zou worden afgeschreven. de volgende dag zagen wij op mijn telfort dat het abonnement weer op 39,18 stond maar een paar dagen later werd toch de 62,63 automatisch afgeschreven. We hebben het bedrag gelijk terug laten boeken en weer gebeld met Telfort om door te geven dat we het bedrag terug hebben gehaald omdat hun een fout hadden gemaakt en niet wij. Nu vanmiddag kregen we een mail dat het bedrag van 62,63 nog open stond omdat het terug gehaald was door ons en waarom we dat hadden gedaan. Weer Telfort bellen 3e keer in 10 dagen op een 0900 nummer dus tikt lekker aan want je bent ook niet gelijk aan de beurt.weer het hele verhaal gedaan en nu moeten wij toch het bedrag van 62,63 betalen en wordt het volgende maand verrekend. belachelijk gewoon hun maken een fout maar wij zijn daar de dupe van. dus wij hebben onze langste tijd wel gehad bij Telfort we wachten tot dit afgehandeld is en dan maar op zoek naar een eerlijke provider.want wij voelen ons flink genaaid door Telfort.

Christian30-03-2016

Sevice kennen ze niet bij telfort

Ook ik heb een week zonder Internet en tv gezeten. Fout lag bij Telfort. Telfort geeft schuld aan kpn Etc etc. Kastje muur...mijn storing werd ook genegeerd. Dan werd er verteld dat het financieel netjes geregeld zou worden. Ik heb een week in de maand werk via thuis en heb Internet nodig voor mijn werk. Voor een bedrijf Internet werk ik te weinig vanuit huis. Beloftes werden gedaan...Ze zouden me terug bellen..Etc. ..niets komt ervan terecht. Wel een volledige maandrekening wordt er gestuurd. Bel ik wederom voor de zoveelste keer terug..word de verbinding na 20 minuten wachten verbroken..Dit tot 2 keer toe....daarna werd ik geholpen door een mannelijke medewerker die de hoorn erop gooit omdat ik boos ben. Ik scheld niet, ik vloek niet maar geef wel mijn mening....dus dag Telfort. ...ander aanbieder dus...bah wat een slechte service. Ps Telfort had de storing veroorzaakt en de klant mag het oplossen. Ik mocht blij zijn want telfort zei dat ze 30 dagen de tijd hebben om een storing op te lossen...haha

28-03-2016

7 dagen zonder internet en mijn klachten worden genegeerd

Ik word al een week van de kast naar de uur gestuurd, aan de lijn krijg ik medewerkers met mooie praatjes, maar mijn problemen fixen dat doen ze niet, want het ligt volgens volgens telfort aan kpn...Ik wel overstappen naar een ander provider en telfout zal ik niemand aanraden ! slechte service

27-03-2016

Down and out op vrijdagavond

Ja hoor elke vrijdagavond is het raak, dan maar weer een dvd'tje kijken! Geen t.v en geen internet, te veel gebruikers in de straat die op vrijdag avond thuis zijn en streamen? Kpn- foei!..je klanten via Telfort toch wat meer MB's gunnen op hun vrije avond zou ik denken

26-03-2016

TELFORT INTERNET EN TV

HET IS EEN POOSJE FOUT GEGEAAN EN DAT HEBBEN ZE GOED BEHANDELD EN OPGELOST

• 7
21-03-2016

Onbetrouwbaar internet

De gehele tijd onderbrekingen en de internet snelheid is om te huilen. Een advies: Neem nooit internet van Telfort. Nadat je een geweldige aanbieding is gedaan begint het gelazer. Wil je de klantenservice bellen sta je met gemak 15min in de wacht, tegen betaling en krijg je een onbeschofte medewerker aan de telefoon die je de modem 100 keer laat resetten maar niet oplost. Alles behalve behulpzaam en klantvriendelijk.

Ben nu bijna 4 weken bezig om internet te krijgen maar antwoord van Telfort, KPN is ermee bezig en meer weten wij ook niet. Echt schandalig

21-03-2016

Oude trein ...internet verbinding

Ik zou niet willen klagen ,maar toch wel. In verleden elke dag cca.17 uur geen internet verbinding ..lekker bezuinigen op klanten. Internet loopt zo langzaam als ik een pagina zou opvragen ,soms heb ik geen geduld voor. Nu heb ik van paar dagen storingen op mijn WI FI...tot nu toe kon ik makkelijk via Whatsapp bellen ,vooral als ik naar VS bel ,geen onkosten en prima verbinding .Het gebruik van dit diensten gaat niet door. Krijg ik raar pip pip geluid en verbinding stopt .Opgenomen contact met Whatsapp ,alle instellingen nagegaan, geen oplossing.Dus nog proberen op andere netwerk via WI FI inlogen ..en als dit test positief uitkomt ;conclusie -TElfort blokert deze dienst.

Toon meer Telfort reviews