Schrijf ervaring Catalogus

183 ervaringen

Klanten geven Telfort gemiddeld een 3.7

13-04-2014

Zeer slecht en oplichters

we hebben een nu al meer dan 2 maanden een storing en ze kunnen het niet oplossen we hebben steeds stil staand beeld leuk als je tv kijkt en de internet valt ook steeds weg

en je moet wel 60 euro betalen

Jan11-04-2014

Belabberd

Ik heb een onstabiele glasvezelverbinding. En klokslag 18.00 uur gaat de snelheid van ongeveer 87 Mb naar75 Mb. Ik speel graag world of tanks,maar de verbinding met de server wordt steeds vaker verbroken. Als ik op die momenten een speedtest doe zie ik ook weer een hele slechte verbinding,die van 24 naar 87 schiet, kortom erg onstabiel.Nu al diverse keren gebeld,maar krijg steeds hetzelfde antwoord. Ze willen dat ik er een andere computer op aansluit om te kijken of het probleem zich dan nog voordoet.Waar haal ik zo gauw een andere computer vandaan? Als ik dit niet doe kunnen ze niks voor me doen.Was concept maar gebleven,had ik zelden problemen mee,en die ene keer dat ik ze belde werd ik heel netjes geholpen. Ze belden me zelfs de volgende dag op om te informeren of het probleem nu opgelost was.Ik denk dat deze vorm van services aan het uitsterven is. Erg jammer hoor. En ja, als deze problemen niet naar behoren worden opgelost ga ik zeker ook overstappen, want slechter dan Telfort heb ik nog nooit meegemaakt.

Leon10-04-2014

2 weken geen internet en bellen

Ik heb 2 weken geen internet en bellen gehad bij Telfort vanwege een storing,die kon niet opgelost worden. Voor 40 euro mobiel verbeld met die dure klantenservice en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd.Ze zeiden ook die modem is niet van Telfort,belachelijk ze hebben mij die modem zelf thuis gestuurd. Toen er eindelijk na 2 weken een monteur kwam opdagen van KPN die vertelde mij doodleuk" Ik kan jou niet helpen". Toen had ik er mijn buik van vol en ben overgestapt op Ziggo En nu werkt alles perfect,nee ik kan iedereen die Telfort afraden. Nooit doen!

Mikhail07-04-2014

Nooit meer

Op 15 januari aangevragd. Op 21 maart de glazvezel modem geinstalieerd in de meterkast buiten mijn woning. Geen stopkontakt, geen bekabeling Ik heb 10 brieven in totaal naar Telfort geschreven. De dienst is sinds 4 april aangesloten maar de aansluiting werkt helemaal niet. Wel de eerste factuur is al bij ons thuis. .

31-03-2014

Prima

Sinds kort glasvezel via Telfort. Volgens afspraak opgeleverd, keurige brieven hierover ontvangen. Vraag aan technische helpdesk snel en correct beantwoord. Super HD-beeld. Internetsnelheid is binnen marge (via wifi heb je altijd verlies, idem bij gebruik tv via glasvezel maar dit staat keurig op de site vermeld).

Nadeel? Modem maakt hoge pieptoon, maar hangt in de meterkast. Erg zacht en vanwege hoge toon zal niet iedereen dit horen.

Kortom, Goede prijs / kwaliteit.

23-03-2014

Tot nu toe zeer tevreden

Sinds 1 week Telfort glasvezel, en tot nu toe zeer tevreden. 50Mbit wat wordt beloofd haal je niet (via wifi), maar 35mbit in ongeveer constant. Via de utp / ethernet kabel nog niet geprobeerd. De kwaliteit van de HD televisie is UITMUNTEND! Voorheen Ziggo gehad (was ik erg tevreden over), maar dit is nog veel beter! Ik ben zoeen HD freak die op de pixels let en dit is gewoonweg bluray kwaliteit! LET OP! Ziggo zegt HD te hebben! maar dit is 720p, Glasvezel HD tv is 1080p!

Internet19-03-2014

Alsmaar afnemende snelheid

Adsl aanbieders beloven maximaal 30 Mbps download. Het succes van 3 in 1 pakketten leidt er waarschijnlijk toe dat die download alsmaar afneemt. Jaren geleden nog zo'n 20, verleden jaar nog krap boven de 10. Verleden jaar daar over geklaagd. Geen enkele verbetering. Dit jaar zit ik al op een zielige 6 Mbps (speedtest.net).

Overstappen is een schot in het duister lees ik hier.

Volgens Smit-Kroes/VVD/EU moet de snelheid omhoog. De praktijk is anders.

Iemand dezelfde ervaring?

Jan Jan
Update: na (weer) geklaag weer op 12Mbps. Een herstart (?) van de techniek heeft de boel weer op orde gebracht. Zal het hoogst bereikbare zijn met adsl denk ik. 2,5 KM van de centrale. Toch tevreden over de feedback.
19-03-2014

FLorence FLorence
Ja ik ook ik Klim vandaag in de mail , wat gratis bellen schrijnt niet te kunnen voor particulieren (zo klant onvriendelijk vind ik dat ) of heeft iemand van u wel een gratis tel nr van Telfort vind ik toch wat makkelijker uitleggen ! Ik heb internet al Dikke Je weet wel.
Gister getest met een online tester voor internet snelheid en wat denk je net op de 1 Mb.! Ik was zo BOOS :(
Ik hoop harte dat ze me heel snel helpen , al zit ik maar op de helpt van de Beloofde en waar ik voor betaal 30 mb ....
Ik kan niet eens normaal een Spelletje spelen .

Iemand Tips ?
26-03-2014

Pp van dorst Pp van dorst
Ik heb vanaf ongeveer november 2013 glasvezel van telford
Ik heb nu sins 2 maanden dat het kompleet weg valt
hier betaal je 47euro voor met tv
voor mij geen verlengen meer ik ga terug naar ziggo
daar heb ik wel een constante verbinding
moet nog wel bellen maar dan nog is het erg belachelijk dat het kompleet weg valt
en als je belt dat vragen met een standaard vraag : wilt u de kabel verwisselen
Daaar heb een g**s hekel aan

ala ik verbinding heb de snel heid prima
verbinding zeer slecht
30-03-2014

Alles in een16-03-2014

Een woord sucks

keer maar nooit weer beeld blijft aldoor stilstaan blijf 10 keer per dag aan het resetten bel er natoe ja modem stuk 30 min aan telefoon 3 euro terug 7 dagen geen tv omdat modem opgestuurd moet worden vergoeding 6 euro ooo telfort ga je zo met klanten om jullie hadden een maand gratis moeten doen ondanks alle ellende ben blij dat over maand me contract afgelopen is weg ermee een keer maar nooit weer

Interactieve televisie en internet 15-03-2014

Waardeloos en slecht bedrijf

Telfort is zo slecht! Maanden lang storingen geen werkend modem al voor de derde keer krijgen we een nieuw modem en weer hele week zonder tv dan weer wachten en maar bellen. Standaard riedeltje aan de telefoon en weer een weekend zonder tv zonder internet zonder telefoon! Zo spijt van het overstappen, nooit aan beginnen! Vele nieuwe kabels gekocht en geprobeerd op aanraden van Telfort maar nee hoor weer storing!

Abonnement13-03-2014

Correspondentie slechter kan het niet.

ondanks etelle malen opzeggen van abonnement, geen reactie,en ze blijven maar rekeningen sturen.
dreigbrieven sturen met in naam van de koning,etc..
schandalig gewoon.
ik nooit geen Telfort.

Alles in een pakket07-03-2014

als je klantenservice beld word je heel onbeschoft te woord gestaan en het is ook geen gratis nummer
dus voor mij geen Telfort

Glasvezel all in 1 pakket03-03-2014

We hebben hier in Deventer met heel veel plezier genoten van Concepts. Mijn ervaring was dat we 2 merkbare storingen hebben gehad in 8 jaar tijd. Nu Concepts (enkele weken geleden) over is genomen door Telfort is het meteen bingo. Televisie uitzendingen haperen, internet is traag en valt uit. Al 2 grote uitvallen gehad in 3 weken tijd, hele avond geen TV. En op de website melden ze 'het probleem is voor 20:00 uur opgelost) na 21:00 uur hadden we nog steeds storing. En je raad het al: helpdesk is niet te bereiken.

Zwaar balen. Hoe is het mogelijk dat 1 bedrijf een goed lopende dienst zo om zeep kan helpen. Wij stappen over!

Internet03-03-2014

Altijd prima intenet gehad met telfort, nu overgestapt naar UPC, maar dan betaal je toch een hoop meer voor hetzelfde product, wat overgens een slechtere verbinding had.

TV27-02-2014

Zeer slechte ervaring met Telfort, zal de naam van de telefoniste hier niet opschrijven maar die heb ik wel. Digitenne heeft bij ons nooit gewerkt altijd ruis en de stem volgde pas na 2 seconde de beweging van de mond. zeer iiritant. direct doorgegeven maar Telfort hield mij aan het jaar contract. eind van het contract moeten doorlopen. eind van het contractjaar heb ik weer contact met Telfort, digitenne heeft een heel jaar in de doos gelegen ongebruikt. Telfort biedt aan het betaalde bedrag terug te betalen, ik ga akkoord en krijg ook nog internet en tv de eerste drie maanden goedkoper wordt mij beloofd door een medewerker waar ik de naam van heb. De medewerker geeft mij de afspreken niet op de mail. vind ik al raar maar goed. Wat blijkt de medewerker heeft gewoon zitten liegen en ik krijg helemaal niets terug. Weer met Telfort gebeld die doen net of hun neus bloed. in een woord ongeloofwaardig.

Alles in 126-02-2014

ook wij zijn naadloos overgegaan van concepts ict naar Telfort??
Sindsdien alleen maar problemen vooral met de tv beeld die stil blijft (bevriest) en decoder die opnieuw reset?
Soms gaat het dagen goed en dagen met veel problemen!!Telfort hier al meerder keren over gebeld en elke keer komen ze tot de conclusie dat de verbinding tot aan mijn glasvezelkast (in huis) goed is en dus de problemen in b.v.de bekabeling zit..
Alleen is hier sinds het begin dat we glasvezel niets aan verandert en bij concepts nooit geen problemen gehad!
wie herkent deze problemen en heeft de oplossing??
We overwegen al overstappen als het niet anders kan weer naar de kabel!

Gertjan Laay Gertjan Laay
Reageer op deze ervaring...Mijn ervaring met InteractieveTV van Telfort zijn idem. Soms dagen goed en dan weer de bekende melding van herstarten TVOntvanger etc. Al diverse keren contact met Telfort via e-mail en nagenoeg altijd hetzelfde antwoord. Zal zeker liggen aan mijn bekabeling enz. enz. De laatste van 25 februari 2014 is dat ik de aansluitingen van de telefoonlijn moet controleren i.c. procedures om deze aan te passen. Aansluiting op rood en blauw. Maar het geheel is geïnstalleerd door aangeboden monteurs/experts van Telfort, alles doorgemeten en akkoord bevonden. Problemen nu meestal vanaf vrijdagmiddag vanaf het middaguren en verder over het weekeinde. Lijkt er op dat de bandbreedte te wensen overlaat of dat iemand in de wijk/straat zit te knoeien. Telfort gevraagd dit door te meten en er iets aan te doen. Antwoord, kijk uw bekabeling volledig na, kan toch niet aan ons liggen!. Overigens heb ik (nog) geen glasvezel (binnen/buiten. Ga dus sterk nadenken over stoppen met Telfort en op zoek naar een provider die wel ongestoord beeld en geluid levert. Als iemand van Telfort hier op wil reageren, graag. Mijn verzoeken om mij te bellen door een klantmanager of techneut worden niet beantwoord, laat staan uitgevoerd. Kortom, alle kosten van bellen met 0900 komen weer bij mij te liggen. Een niet tevreden Telfort klant uit Delft
28-02-2014

Cees van Lente Cees van Lente
Ik heb na de goede service van Concepts ICT alleen maar slechte ervaringen met Telfort. Beelduitval, lage Internet snelheid en heel vaak mijn Amino settop box moeten herstarten. Ook de app die op zich wel goed werkt heeft een andere slechtere lay-out gekregen bij het onderdeel t v - gids. Een smalle strook i.p.v. beeldvullend.
Klant uit Amsterdam
14-03-2014

Internet service in buitenland21-02-2014

Ga regelmatig kort naar buitenland en slechts 1 maal heb ik gebruik kunnen maken van de internetdiensten van Telfort, zonder een buitenlandbundel af te sluiten. Wat echter zeer ergerlijk is, is de wijze waarop Telfort mijn regen aan klachten afhandelt.
In de eerste plaats komt er de standaard riedel van 'heeft u verbinding met een provider', 'staat dataroaming aan'. Laat ik dat nu zelfs door een Telfort winkel gecheckt hebben.
Vervolgens wordt ik geacht van toestel te switchen om te kijken of het daar aan ligt. Pech voor Telfort: ik heb het getest op 3 toestellen en het werkt nergens op.
Mooiste is een emailreactie (verzonden via Wifi-verbinding): Wat is uw mobiele nummer? Tja.... dat is natuurlijk onbekend bij mijn mobieletelefoonprovider!
Nu verschuilen zich er achter dat ze geen garanties kunnen geven voor de services van andere providers in het buitenland. Vreemd, dat mijn werktelefoon met een Vodafone abonnement wel gewoon werkt met de provider die op mijn privetoestel met Telfort niet werkt. En swichten van SIM-kaart toont het ongelijk aan van Telfort.

Heb abonnement inmiddels opgezegd, maar zit er nog een kleine 3 maanden mee opgescheept.

Glasvezel21-02-2014

In de winkel geweest voor info. alles was hetzelfde als adsl alleen je kan er een extra tv bij gebruiken.
Ik heb het pakket besteld en binnen 7 dagen na ontvangst gebeld dat het niet hetzelfde pakket is.
Je kunt bij adsl meerdere programma's op 1 tijdlijn opnemen wat dus niet kan bij glasvezel. En dat was juist ideaal. Via een paar medewerkers en stomme antwoorden wederom gebeld dat ik misleid ben en dit pakket retour wil zenden.
Ik heb hierover gebeld en met de eenvoudige woorden, je hebt een contract getekend dus ik zit een jaar aan het pakket vast. Had ik maar binnen de 7 dagen bedenktijd moeten reageren. Hoe kan ik reageren op iets wat niet werkt als je het pakket drie weken later krijgt.

Dus never nooit glasvezel van telfort met hun mooie beloften

Alles in een18-02-2014

Continue een automatische reset van de modem waardoor alles uitvalt. Meerdere keren per dag, uiterst irritant. Ik ga terug naar upc jammer dat mijn vrouw voor het goedkope ging. Upc was zoveel beter!

Interactieve tv en bellen Telfort18-02-2014

Ga niet naar Telfort!!

In korten tijd werkt voor de zoveelste keer internet en tv niet en moet ik weer 'een paar werkdagen' wachten om te kijken wat ze eraan gaan doen! Dit alles dus al voor ongeveer de vierde keer in minder dan een jaar en na eerst weer 10 minuten gebeld te hebben met een hele DURE klantenservice!!!

Ik raad Telfort aan niemand meer aan!!!!

Alles in 1 pakket14-02-2014

Ik heb altijd bij ziggo gezeten. Veel problemen altijd. Sinds half jaar bij telfort en het bevalt mij uitstekend. Ik ben blij met mijn overstap en toch iets goedkoper dan ziggo.

Toon meer Telfort reviews
Beoordeel Telfort

Alleen geverifieerde ervaringen worden gepubliceerd.

© 2011-2014 Ervaringen.nl. Alle Rechten voorbehouden.
Voorwaarden | Privacybeleid