Ervaringen met Telfort

3.5 / 10Korting bij Telfort
  • 14% raadt dit bedrijf aan
  • 360 ervaringen
Internet + tv + bellen20-07-2015

Dramatisch

Telfort internet in huis is gewoon dramatisch. Al maanden lang heb ik regelmatig last van internet dat wegvalt. Ik word er gek van. Voor mij geen telfort meer.

  • 0
  • 0
  • Reageer
Mobiel15-07-2015

Wel SMS berichten afschrijven niet willen helpen.

Probleem met Telford abo.
Worden SMS jes afgeschreven van Iphone tot beltegoed op is.
Wordt gewezen naar Apple van Apple een case nummer gekregen ben teruggebeld 3 uur met Apple gesproken nemen tijd en leggen, in detail, uit waar het probleem vandaan komt.
KPN als leverancier van Telford incident nummer gekregen onderzoeken waar probleem zit. Leggen uit wat ik moet doorgeven aan Telford.
TELFORD kom niet dooe de service desk heen weten niet waar ze over praten. 12 uur Service desk, 30 euro armer. Willen niet helpen.
Probleem nog aanwezig probeer abo op te zeggen.

  • 0
  • 0
  • Reageer
Internet + tv + bellen14-07-2015

KAPOT SLECHT!

Internet valt continue weg, heb nooit een stabiele verbinding en ook de tv stoort. dit is al vanaf het begin aan de gang. telkens weer opgebeld maar tevergeefs. ik ben het echt spuugzat. telfort zou ons moeten betalen om hun ''internet'' te gebruiken. Waardeloos!

  • 0
  • 0

Johannes Johannes
Tip zoek de dichtbijzijne kiosk winkel op van Telfort
Bij heb ik zelf de kast modem goed aangesloten.
En nooit n probleem dus kennelijk ligt t aan hoe je alles goed
Aansluit mn vriend heeft ook nooit n probleem gehad
Die ook zelf alles aansluit.
19-07-2015

Internet + tv + bellen13-07-2015

Probleemloze overstap

Nadat ik wel klaar was als UPC klant die door Ziggo werd benadeeld ben ik begin juli overgestapt naar Telfort voor mijn televisie en internet. Ik had al mobiel abonnement bij Telfort, glasvezel lag al bij mijn woning en de combi met een mobiel abonnement zorgt voor een korting waardoor ik gewoon een kleine 10 euro per maand goedkoper uit ben bij Telfort voor levering van dezelfde diensten.

Overstappen ging prima, montage van glasvezel thuisstation door een externe monteur (reggefiber) ruim op tijd geregeld en ook het doe het zelf installatiepakket was er op tijd. Ik heb zelf e.e.a. een week voordat ik officieel over zou gaan aangesloten en het bleek dat ik al signaal had. Het enige wat je niet zelf mag doen is het glasvezelkastje monteren op het door Reggefiber geïnstalleerde glasvezel thuisstation, maar ook dat heb ik zelf kunnen doen (stelt niets voor, dat zou men middels een duidelijke handleiding ook kunnen laten doen door de klanten zelf en scheelt weer een afspraak met een monteur inplannen).

Tot nu toe tevreden, TV signaal prima, goed beeld, snel zappen (veel sneller dan voorheen bij Ziggo/UPC), downloadsnelheid (50 MBs) wordt met gemak gehaald, en tot nu toe (een week) alles stabiel en werkend.

Fingers crossed dat het zo blijft, maar als dat zo is kan ik Telfort als provider zeker aanraden.

  • 0
  • 0
  • Reageer
Internet + tv + bellen10-07-2015

Irriteert klanten door geen factuur te sturen

Internet over het algemeen ok. Ligt er wel eens uit, maar dat gebeurt waarschijnlijk bij andere providers ook. Wat mij echter heel erg irriteert is dat ze geen factuur meer sturen per e-mail. In plaats daarvan sturen ze een email dat je moet inloggen op mijnTelfort om je factuur te downloaden. Zijn er andere providers die dat niet doen?

  • 0
  • 2

Johannes Johannes
Geef je mailadres door aan de dichtbijzijne winkel van Telfort
Wel ff je klant nummer meenemen.
Vanaf maart heb ik Telfort € sindsdien
Ist ook iedere maand u factuur staat klaar.
19-07-2015

Internet + tv + bellen09-07-2015

Bagger

Alleen maar storing.Elke keer mag je als je ze beld de modem resetten dagen later weer enz. enz. maanden later idem. Ze houden je aan het lijntje met hun gekwats monteurs komen niet want je moet maar blijven bellen en resetten nooit aan beginnen.

  • 1
  • 0
  • Reageer
Internet + tv + bellen09-07-2015

Uitstekend

Ik lees altijd veel ervaringen van bedrijven voor dat ik besluit om over te stappen. We zaten al 15 jaar bij caiway, maar ze waren extreem duur met glasvezel. We zijn overgestapt naar telfort via VDSL het is dan wel van 150mb naar ongeveer 40mb maar het werkt hetzelfde zonder problemen. Ik vind dat er ook wel eens goede ervaringen geschreven mogen worden. Ik was huiverend door alle slechte ervaringen op websites, maar dat viel wel mee. De overstap ging prima paar dagen eerder dan gepland zelfs. Vond de bekabeling ingewikkeld, omdat we altijd dubbele aantal kabels door caiway hadden, maar met hulp van Telfort is alles toch goed gekomen en alles werkt naar behoren! Top!

  • 1
  • 0
  • Reageer
Mobiel06-07-2015

Bijna alleen positieve ervaringen.

Tot aan vandaag was en ben ik heel tevreden met mijn sim-only abonnement bij Telfort. Echter, ik heb niet al te lange tijd geleden mijn abonnement verlengd en verhoogd. Eea geheel naar tevredenheid. Het valt mij nu echter wel tegen dat de nieuwe abonnementen vanaf mei 2 maanden hun ongebruikte belminuten en MB's mee kunnen nemen. Is geen goed gebaar in de richting van hun trouwe klanten

  • 1
  • 1

Johannes Johannes
Is geen goed gebaar je typt belminuten meenemen is geen
Goed gebaar klopt denk ik niet.
19-07-2015

Internet + tv + bellen06-07-2015

Telfort slechte klantenservice ooit!

Hieronder een opsomming wat er allemaal mis ging bij Telfort de afgelopen 1,5 week:

- Telfort loopt vast in zijn eigen systeem. Vakjes worden 'vergeten aan te vinken' waardoor bijvoorbeeld wijziging van abonnement wordt niet doorgevoerd en je steeds terug moet bellen.
- Een standaard e-mail met bevestiging van nieuw abonnement staan 2 fouten. Telefoonnummer van klantenservice voor vragen bestaat niet en link naar 'status' bestelling gaat naar verkeerde pagina.
- Klantenservice kan niet uitleggen waarom een model is verstuurd, niemand kan mij helpen, wat moet ik met die modem?
- Telfort gaat per 1 juli over op nieuwe abonnementen, klant wordt niet ingelicht dat het ook om nieuw modem gaat en internet ligt eruit, omdat die alleen werkt met nieuwe modem.
- Klantenservice wil dit vervolgens niet voor je oplossen maar komt met de tekst 'het was beter geweest als we onze klanten hadden ingelicht' een prachtige woordvoerders tekst waar je haren van overeind gaan staan. Geen excuses of iets in die trant.
- Na het abonnement inmiddels opgezegd te hebben, kunnen ze geen service meer bieden tot einde van contract, omdat je in het systeem, jawel hun machtige systeem, aangemerkt staan als klant die eindig is. Als ik dan meld dat ik nog steeds klant ben tot einde van het contract, wordt aangeboden om te helpen als ik de aanvraag naar andere provider annuleer. Chantage van een twijfelachtig niveau, om klant te blijven, wat een grap.... Als ik dan boos wordt en verwacht dat er vandaag nog iemand belt en er een oplossing komt, wordt de verbinding verbroken.
- Als ik hierover een e-mail wil sturen (wellicht hebben ze er wat aan), kom ik via de 'Stuur een e-mail' knop op hun site bij een geautomatiseerde helpdesk met een prachtige foto van een hippe tante Trien met een stralende lach. Lachwekkend.... zelfs een e-mail sturen is nog te moeilijk voor ze, of het kost ze te veel tijd, wat ik kan begrijpen aangezien het aantal klachten niet mals zal zijn. Dat hebben ze dan wel goed ingeschat.

Iemand in de managerslagen van Telfort is niet scherp, onprofessioneel en voorspeld niet veel goeds voor de toekomst van Telfort. Mijn advies is nu alvast over te stappen, want bij problemen is Telfort niet capabel je te helpen.

Hartelijke groet,
Remy

  • 2
  • 1
  • Reageer
Internet + tv + bellen04-07-2015

Pluim op de hoed van Egbert Land (klantenservice Telfort)

Na een snelle ontvangst van een nieuwe modem ben ik gebeld door Telfort om te informeren of al m'n apparaten weer functioneren. Uit angst voor problemen was ik nog niet begonnen met de installatie. Een uur lang ben ik gegidst door Egbert Land die met veel geduld me heeft geholpen om m'n 3-in1-systeem weer actief te krijgen. Geweldige service!

  • 3
  • 0
  • Reageer
Internet + tv + bellen28-06-2015

Kansloos

ik heb pas een jaar of 2,3 internet en tv bij Telfort. vanaf het begin waren er al problemen met de router. maakt geen verbinding, reset zichzelf constant of doet helemaal niets meer. gebeld met de klantenservice, die konden niet veel doen en vertelde mij dat er een nieuwe router werd gestuurd. Deze geeft dezelfde problemen waarop ik weer heb gebeld met de klantenservice. Dit keer kreeg ik iemand anders aan de lijn en die vertelde mij doodleuk dat ik maar even een ander internet kabeltje moest kopen omdat het dan niet aan de router ligt. Die kabels leveren hun mee dus hoezo moet ik zelf voor die kosten opdraaien?
ook heb ik een opneem apparaat wat al helemaal niet naar behoren werkt. blijft vast lopen, elke keer moeten resetten om mijn opgenomen dingen terug te kunnen zien in de opneemlijst etc. bellen met de klantenservice of e-mailen heeft totaal geen zin want het enige antwoord wat ze je kunnen geven is dat er storing is.
en dan wel doodleuk even de prijs omhoog gooien voor elk abonnee!

tijd voor een nieuwe provider dus.

  • 2
  • 2
  • Reageer
Internet + tv + bellen17-06-2015

Ronduit schandalig hoe men klanten behandeld

Geen deskundigheid, klanten behandelen als kleuter, geen empathie!
Wel veel geld willen voor belabberde verbindingen en foute ict.

  • 5
  • 2
  • Reageer
Internet + tv + bellen03-06-2015

Telfort in een woord: ONGEÏNTERESSEERDE BENDE , COMPLETE. CHAOS !

Heb maandag geprobeerd een all-in abonnement via de Telfort site af te sluiten.
Wat daarna volgt tart ieder voorstellingsvermogen : ineens heb je een abonnement met voorwaarden die in de verste verte niet lijken op hetgeen je besteld hebt, zelfs onder een verkeerde naam. Nou probeer daar maar eens van af te komen (terwijl ze aangeven dat je binnen14 dagen zonder verklaring kan annuleren). Dan krijg je te maken met een oerdomme, ondeskundige en ongeïnteresseerde 'klantenservice' die ook nog extreem onbeschoft is! Het is bij Telfort echt een complete chaos met een stelletje ondeskundige en totaal ongeïnteresseerde medewerkers, kortom begin hier NOOIT aan, want de ellende is niet te overzien en dan ben ik nog niet eens toegekomen aan het afsluiten van een abonnement, maar stel je eens voor wat je gaat beleven als je wel klant wordt, de rillingen lopen over mijn lijf bij de gedachte alleen al.

  • 8
  • 5

AnneM
zie mijn verhaal hieronder ik ben al bij juridisch loket geweest en ze kunnen van mij nog wat verwachten. Je kan ook niet annuleren, omdat ik precies het zelfde verhaal had.. waardoor ik niet teruggebeld ben in die 14 dagen termijn en gewoon aan dat rot abonnement vast zat! maar wel direct lindorf als je opzegd.. en alle kosten mag gaan betalen waarvoor je a. gezegd werd dat je niet dat abonnement kan krijgen omdat je al klant bent ,alleen bijvoegen aan abonnement.. ( in mijn sit. uit 2012) vervolgens je stiekum toch een contract in de maag splitsen , binnen 14 dagen gemeld via de telefoon .. niet 1 reactie terug en ik zou terug gebeld worden... hmmm .. oplichters 1e klas.. maar goed is het tegenwoordig niet met al dit soort bedrijfen.. totale chaos in betalingen en de ombeschoftheid naar consumenten!
04-06-2015

Marc
Ja inderdaad, het is gewoon een onbeschoft bedrijf dat ook als zodanig algemeen bekend is en alleen middels oplichting nog in staat is klanten te werven.
04-06-2015

Ruud Ruud
Tjsa het is grootmacht KPN met al zijn merkjes....
De helpdesk is er niet om jou te helpen maar is er om van jou gezeur af te komen.
Klanten zijn allemaal zeurpieten die verwachten dat het nog werkt ook .....
Iets anders kun je helaas niet van KPN en al de sub merken verwachten.
11-06-2015

MartinInternet + tv + bellen30-05-2015

Slecht

mij helpt niemand heb al vanalles geprobeert ze horen je nog niet aan

  • 1
  • 2

Ruud Ruud
Misschien eens naar juridisch loket stappen en vragen of deze je kunnen helpen
11-06-2015

Internet + tv + bellen28-05-2015

Er wordt niets aan mijn klacht gedaan door Telfort

Al sinds een maand stoort de radiozender 3FM. Vele malen gebeld met Telfort. Probleem kan niet worden opgelost omdat er geen andere abonnees klagen over deze storing en het te duur is om deze storing individueel te onderzoeken. Tip was van Telfort om andere mensen in de wijk ook te laten bellen over deze klacht. Schandalig! Ik heb te maken met deze storing en zij hebben maar de storing op te lossen voor mij. Zo niet stap ik over naar Ziggo want ze nemen het niet serieus!

  • 3
  • 1

Ruud Ruud
Overstappen is een goed idee de vraag is of je beter af bent bij ziggo.
Het is erg moeilijk om een goede provider te vinden zonder problemen
11-06-2015

KirstinInternet + tv + bellen27-05-2015

Door en Door slecht

Sinds dat wij telfort hebben , hebben we zeer slecht Internet. Het is bij ons vanaf begin af aan verkeerd gegaan. We kregen al rekening voordat we aangesloten werden . En van af begin af aan slecht internet maar dit ligt aan de woonplaats. volgens telfort is nou eenmaal het bereik wat we hebben het hoogst haalbaar in etten-leur. Wat natuurlijk onzin is. Ook worden we steeds afgesloten ook al zijn de rekeningen betaald maar dat kunnen ze dan niet terug vinden of de afdeling die er over gaat is er niet. We kunnen niet zomaar opzeggen want er zit natuurlijk een contact aanvast. Ook bellen naar de klantenservice gaat slecht want dit kost een hoop geld en je wordt niet geholpen. Ik zou zeggen voorkom dit soort onzin en trap niet in de mooie praatjes of mensen die zeggen dat het goed en goedkoop is. Tuurlijk zou het wel bij iemand goed gaan maar de ellende die je met dit bedrijf kunt krijgen kost heel wat ellende en geld

  • 3
  • 1
  • Reageer
Mobiel22-05-2015

Ronduit slecht

Er werd niet naar me geluisterd bij de klantenservice,
Wordt foutieve informatie verstrekt en er wordt dan verteld dat ik het er maar mee moet doen, omdat dat ergens staat.

Heb nog nooit slecht gepraat over een bedrijf. maar ik vind dat jullie dit moeten weten!
Ga nooit met dit bedrijf in samenwerking

  • 3
  • 1
  • Reageer
Internet + tv + bellen17-05-2015

Overgang Lijbrandt naar Telfort

Sinds de gedwongen overgang van Lijbrandt naar Telfort, feb. 2015, is ons internet een stuk slechter geworden. Voorheen geen probleem. Nu valt het internet om de haverklap weg op sommige apparaten (laptops, ipads). Volgens de helpdesk helpt het om ander kanaal te selecteren. Heb ik gedaan, hoewel er weinig storende signalen zijn in de buurt. heb ook wifi repeater geplaatst, maar helpt allemaal nauwelijks. Misschien kan ik beter overstappen.

  • 1
  • 2

AnneM
Ik zou het doen.. drama bij die gasten
18-05-2015

Floor Floor
Zelfde ervaring. Lijbrandt was prima, nu up- en download van slechts 5 p/s
25-05-2015

Internet + tv + bellen17-05-2015

Telfort ga er nooit heen ! ze lichten je op waar je bij staat

Hoi,

ik ben al vanaf 2012 lid bij telfort, echter in het begin , ik was er blij van, internet werkte snel super was dat. vanaf 2014 ergens in juli /augustus gaat het met telfort fout. Ik heb keurig doorgegeven dat ik ging verhuizen en dat ik dan vanaf 15 augustus telfort op het andere adres wilde hebben , dit was geen probleem.
IK was wel voor de verhuizing even op vakantie, alleen in die vakantie moest ik met mijn kinderen even terug naar de woning in verband met de nieuwe woning. tot mijn verbazing lag heel internet eruit.. bij mijn oude woning. terug op het vakantie adres gebeld met telfort , ja ze wisten het ook niet, wat bleek achter af ze hadden me al voor die tijd afgesloten terwijl ik nog niet eens woonde op het nieuwe adres.
Vanaf het moment dat wij hier wonen, drama, slecht internet telkens traag en het hele vervelende is ook nog dat ik telkens post in mijn mailbox kreeg van de vorige bewoonster die hier ook toevallig internet van telfort had.. onze namen lijken niet eens op elkaar enzv.. hoe is het mogelijk.
Het internet mijn klapt er telkens uit, over en de mails van de vorige bewoner een klacht ingediend via de site van telfort klachtenformulier, hier wordt niets mee gedaan.. de post bleef doorgaan.

In november dacht ik laat ik dan alles maar bij telfort doen zowel telefoon internet en tv digitenne .. , dit was allemaal geen probleem , echter kon ik niet van die op dat moment aangegeven aanbieding gebruik maken want volgens de medewerker kon ik alleen mijn contract wel toevoegen en aanpassen maar ik kon niet een ander contract nemen op bv de aanbieding die er op dat moment was. Dus naar mijn inziens gaat mijn oude contract alleen door op de voorwaarden die er in 2012 getekend zijn en niet een nieuw contract omdat dat niet kon!. Het drama begint bij de verandering.. mijn internet is nog trager ik moet soms 5 min. wachten tot ik bv op een google site wil, beeld slecht. ik dien wederom een klacht via hun formulier in.. helaas ook hier gaan ze niet op in. Het frustrerende is ook nog doordat ik zo slecht internet heb en zodra mijn kinderen een tablet erop doen dan is het helemaal foute boel , geen bereik enzv.. slechte zaak .
Ook met de telefoon gaat het niet goed.. ik wordt afgesloten volgens telfort wat teveel gebeld, oke , prima rekening direct betaald, na betalen zou ik direct wederom aangesloten worden, nou dat is na die tijd al die maanden niet meer gebeurt, eindeloos gebeld met telfort , hallo de rekening is gewoon betaald .. waarom ben ik nog niet in de lucht.. ja de medewerker snapte er zelf ook niets van, er was wel bereik maar niet aangesloten euh! verbazend! maar goed ik dacht lekker belangrijk .. ik ga naar een andere provider.. ik was het zat met al die service die ze aanbieden en niet nakomen.. en gewoon niet reageren op mailwisselingen of antwoordformulieren.

ergens in maart ben ik overgestapt naar Ziggo , het mannetje van Ziggo kwam al in februar 2015 om het een en ander door te spreken, we hebben zelfs een Ping uitgevoerd ongelooflijk de 20 mb die ik moest binnenkrijgen, nou die kwam niet eens op de 2.5 vandaar dat mijn pc er zo lang overdeed om in 5 min. op een site te komen.. en dat we er allemaal telkens uitklapten was dus ook niet zo verwonderlijk, je betaald voor dik 20 en je mag blij zijn dat je 2.5 haalt..

we hebben er een foto van gemaakt voor bewijs.. voor de niet geleverde diensten van Telfort. echter ziggo zou het opzeggen op de een of andere manier lukt dat niet echt goed en eindelijk jahoor.. telfort opgezegd, houd wel even in de gaten dat mijn contract allen toegevoegde producten kon in plaats van een nieuw dan geld naar mijn inziens het oude recht, vanaf 2012 met 1 maand opzeg termijn en niet stiekum een nieuw contractje met de veranderdata.. omdat dat niet kon volgens de medewerker.
Ziggo overstapservice gebruikt en ik krijg van telfort keurig een brief dat ik de modum enzv. moet terug sturen , prima .. en jawel ik ook nog even 344 moet betalen over de resterende contract maanden EUH?! hallo, dit was niet de afsrpaak ik kon alleen toevoegen , en niet een nieuw pakket dus dan geld het oude contract gewoon met een doorlooptijd deze die dus vanaf 2012 geldig is, na 1 jaar opzegbaar, dit is dan 2013 en vervolgens per maand opzegbaar de kleine lettertjes.. Ik schrijf telfort een klachtenbrief over de gang van zaken en heb ze van punt a tot z uitgelegd dat ik dit niet ga betalen ook niet door de ongelooflijk slechte service , helpen doen ze niet, servicemedewerkers krijg je niet te pakken dus dan maar uren proberen te bellen enzv.. en reageren op klachtenformulieren kunnen ze al helemaal niet.. ! dus al met al frustratie compleet.
Eind maart krijg ik dus die brief dat ik de pakketen op moet sturen en dat ik even 344 mag gaan betalen over de resterende contractmaanden ?! op 30 maart klacht ingediend, hier heb ik wederom niet 1 schrijven op gehad, niet 1 telefoontje, niet 1 keer per mail of wat dan ook , geen herinnering helemaal niets.. wat gebeurt er tot mijn grote verbazing, ze hebben het sinds van de week even zomaar doorgezet naar LIndorf de deurwaarder en of ik nu wel even 400 euro mag gaan betalen, Ik vind dit zulke schoftige praktijken dat dit niet normaal ! ze reageren nergens op telfort, niks niet een kennisgeving, nee dan maar direct door, volgens de wet had ik minimaal 2 herinneringen moeten hebben , een aanmaning en dan pas komt de deurwaarder, niets van dit alles.. ongelooflijk maar ook dat ze totaal niet reageren op mijn brief over het feit dat ik met hun in contact wil en een oplossing wil over het resterende bedrag, ook meegegeven dat ze de gemaakte afsrpaken niet nakomen .. blijf zo ver mogelijk van Telfort weg .. het is schandalig voor woorden dat ze dit zo doen. maar ik laat het er niet bij zitten dat is 1 ding wat zeker is..
Mijn ervaring was het eerste jaar oke, maar na die tijd is het een zootje geworden bij telfort.. blijf er weg mensen.. echt

  • 4
  • 0
  • Reageer
MartenInternet + tv + bellen15-05-2015

Beter geen provider dan Telfort alles in een

Bij Telfort ben je duurder uit dat het duurste abonnement voor internet, telefoon en tv. Je betaald je maandelijkse abonnement, maar volgens Telfort is het het niet betaald (ondanks bewijs van betaling) en dreigd met afsluiting. Betalingsgegevens zijn spoorloos, maar als je dreigt met juridische stappen, zijm deze plots weer terug te vinden. Vraag niet aan Telfort om de kosten vergoed te krijgen want dan verwijs men naar het klachtenformulier die niet functioneert. Daarbij reageert Telfort niet op klachten en hanteert de stelling `` Het zijn maar domme klanten die ons toch niet kunnen pakken``. Mijn advies is dan ook simpel. Ga weg bij Telfort dan bespaar je veel onnodige kosten en veel ergenis.

  • 6
  • 0
  • Reageer
Toon meer Telfort reviews
Beoordeel Telfort
© 2011-2015 | Ervaringen.nl is een product van ENICK.nl