Schrijf ervaring Categorieën

Ontdek de beste
zorgverzekeringen voor 2015
over Mobiel20-12-2014

Super service!

Perfecte ervaring met telfort, heb alles in 1 en een mobiel abonnement en alles werkt al jaren goed. Uiteraard is er weleens wat aande hand, maar als je belt ben je zo goed als direct aan de beurt en ze helpen allemaal even goed. Dit is bij andere aanbieders wel anders. Ook zijn de kosten 50 cent per gesprek dus dat is ook prima te doen.

Yvonne M. over Mobiel19-12-2014

3 dagen geen e-mailaccount door foutmelding

Ik kan al 3 dagen mijn Telfort email niet lezen, krijg foutmelding. Ik heb email voor mijn werk nodig, waar wij ook het de mobiel zakelijke telefoons voor hebben aangeschaft. Nu ben ik 3 dagen bezig het 0900 nummer te bellen , wat mij veel geld kost. Ik word daar onbehoorlijk te woord gestaan, krijg geen leidinggevende terwijl ik daar om vraag, ik word uitgelachen en het kaatste, telefoon word er op gegooid door uw Callcenter. Dit is heel erg ,nik wil dat de email kwestie per direct wordt opgelost en dat u mijn klacht over het telefoon beantwoorden wordt opgepakt.

over Internet + tv + bellen15-12-2014

Schandelijk

In februari 2014 een abo glasvezel alles in 1 met opname recorder. Dit om emmen ook glasvezel te laten invoeren. Ik zou de interactieve hd recorder beneden neerzetten en de standaard amino naar slaapkamer. De kids zouden op analoog blijven.
Nu pleegt telfort contract breuk door te zeggen..u krijgt geen recorder want wij nemen nu op in de cloud. Huppa weg onze decoder voor slaapkamer dit moet je ineens erbij huren..
het analoog signaal voor de kids is zoooooo slecht.. Ik ga weer annuleren omdat nu ook de download snelheid geen 50mb b edraagt maar 8...

Leon over Internet + tv + bellen14-12-2014

Geweldig

Wij zijn sinds maart 2014 lid van de Telfort club en ik moet zeggen alles heeft vanaf dag 1 geweldig gewerkt. Wij gebruiken glasvezel van Telfort. Eerst hadden wij een andere provider en die glasvezel aanbieder was ook zonder problemen, vanwege de prijs en snelheid zijn wij over gestapt.

over Internet + tv + bellen13-12-2014

Vaak haperend en stotterend beeld

Binnenkort gaan we verhuizen en daar kunnen we geen telfort ontvangen. Ik kan wel een gat in de lucht springen. Ik heb twee en een half jaar telfort interactieve tv gehad. Vaak met haperend en storend beeld. Op een gegeven moment ging dit beter en toen kwam er een aantal maanden geleden een software update. Sindsdien is het weer een groot tranendal. Vooral op momenten dat er veel mensen kijken zoals avonds en in het weekend is het bar en boos. Ik weet niet wat voor kwaliteit die man op tv gewend was, maar als hij tevreden is over telfort kan dat nooit heel best zijn geweest. Lekker links laten liggen, voor ietsje meer heb je ook genoeg keuze.

over Internet + tv + bellen12-12-2014

Slechte service!

na enkele jaren klant te zijn van telfort verlengde ik via een telefoontje van telfort mijn abonnement voor 2 jaar. Omdat ik nog wel eea wilde onderzoeken zou ik kunnen annuleren binnen 2 weken. Voor de einddatum wilde ik het abonnement omzetten naar 1 jaar. ... twee keer gebeld met klantenservice en allebei de keren minstens een kwartier tijd 'verspeeld' zonder resultaat. Beide telefonistes waren niet bij machte het om te zetten naar 1 jaar... telefonisch is het toen geannuleerd, maar tot op heden heb ik daar nog geen bevestiging van gekregen. Graag wilde ik via de mail nog een brief naar klantenservice schrijven, maar daar blijk je ook niet te kunnen komen, gezien het keuzemenu waar je op beland.
Kortom, ik ben een ontevreden klant geworden en ga nu schakelen naar KPN waar blijkbaar de service-afdeling beter is georganiseerd.
Echt een afrader , genomineerd voor de koude douche!

over Internet + tv + bellen09-12-2014

Ruk

April j.l. Opgebeld door telfort voor alles in een pakket,voorheen internet via telfort en tv via digitenne.Nee meneer er varanderd helemaal niets in de prijs u krijgt enkel meer zenders en HD kwaliteit en u kunt gewoon gebruik blijven maken van digitenne op uw slaapkamer.
Kom ik er gister achter dat al een half jaar € 4,- maandelijks word afgeschreven van digitenne bovenop mijn abokosten bij telfort voor tv en internet dus maandelijks duurder uit.
Nu 2 x gebeld met telfort,dat ze me onder valse voorwendselen hebben binnengehaald als klant en dat ik mijn afgeschreven 24€ terug wil en gewoon voor 12,50€ inde maand op twee toestellen kan kijken net als voorheen,nee meneer dat doen we niet want we zijn bang dat u na die tijd ook nog gratis tv wilt,nou ja zeg!Of ik niet een brief wil sturen naar de klachtenafhandeling,uh neeeeee.
Schrijf nog een brief en das aangetekend,opzegging per direct wegens het onder valse voorwendselen binnen halen van consumenten en dan ook nog niet met een gepaste oplossing komen.Maar meneer u heeft een jaarcontract en daar dient u zich aan te houden,Nou dat zullen we nog wel eens zien,laat de deurwaarders en rechter maar komen.Gaat me niet om die euro in de week maar om het principe.Afgelopen jaar ook al zoiets dergelijks meegemaakt met een energieleverancier,consument is altijd de dupe en trekt aan het kortste eind.IK BEN ER KLAAR MEE,ZAKKEVULLERS ZIJN HET ALLEMAAL

• 8
over Mobiel08-12-2014

Slechte service bar slecht

En zeker de webcare op facebook daar heb je totaal NIKS AANN

over Internet + tv + bellen08-12-2014

Ronduit slechte en onbeschofte klacht en storingsafhandeling

Wij hebben 4 dagen zonder internet, tv en bellen gezeten omdat Telfort zo nodig zelf ook nog wilde uitzoeken wat er aan de hand was. Hierover een klacht indienen was op zich al erg moeizaam, maar het feit dat ze de klacht niet in behandeling hadden genomen omdat die al was ingediend voordat de storing gereed was gemeld in hun systeem is wel erg, tja ik heb er niet eens woorden voor. Dus nu een klacht ingediend over de stooring en een klacht over de klachafhandeling. Ben benieuwd of er nu wel gereageerd wordt en welke vergoeding wij krijgen voor het met een gezin van 5 personen 4 dagen zonder zitten en extra kosten moeten maken om thuis te kunnen werken.

Albert Albert
Simone.een zeer duidelijkde klacht die bij tientalle abonnees speelt, maar het is tegen dovemansoren gewoon berusten wantdit speelt bij vele providers
12-12-2014

over Internet + tv + bellen08-12-2014

Ben steeds minder tevreden over telfort

Gebeld voor 3'tv aansluiting. Kan niet wij doen maar aan 2 digitale kastjes en niet meer. Nou een normaal gezin 2 tv's in huis laat staan als je 1 kind hebt dan wil je al een derde tv voor je kind. Nou niet dus 2 kastjes en niet meer. Telfort zodra ik een aanbieder kan vinden waar ik gewoon alles in 1 heb en waar ik 3 tv's kan aansluiten ben ik weg bij jullie en zal jullie ook echt niet aanbevelen bij andere mensen.

over Mobiel06-12-2014

Als je gezeik wilt vermijden, wordt dan geen klant van Telfort!

Ik werk zelf bij een webshop die zo'n beetje alle providers aanbiedt, naar aanleiding van ervaringen van klanten besloot ik zelf een abonnement bij Telfort af te sluiten. DAT HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN! Sinds twee maanden ben ik nu klant bij Telfort, en zo'n beetje alles wat er mis kan gaan, gaat mis. Eerst lukte het de medewerkers van Telfort niet om mijn nummerbehoud goed door te voeren, waardoor mijn abonnement veel te laat in ging. Vervolgens was ik een tijd lang onbereikbaar. Na een hoop op een neer gebel, en bezoek aan de winkels, kwam Telfort met een naar haar idee goede oplossing. Ik kreeg een nieuwe aansluiting, waardoor mijn maandelijkse kosten HOGER kwamen te liggen dan het abonnement wat ik in eerste instantie had afgesloten. Met een compensatie zouden zij mij dan tegemoet komen. Deze compensatie, heb ik echter NOOIT ontvangen. Na een aantal bezoeken aan de winkel, en een aantal telefoontjes aan de klantenservice wordt ik telkens op nieuw van het kastje naar de muur gestuurd. Dit speelt nu al 2 maanden, en ik wordt maar niet verder geholpen. Telkens schepen ze me opnieuw af met het verhaal dat ze het in behandeling zullen nemen... Het gaat om best een groot bedrag, en bij zo'n groot bedrijf mag je toch verwachten dat hier professioneel mee omgegaan wordt. Niets blijkt minder waar.

over Internet + tv + bellen28-11-2014

Klantvriendelijk!

Sinds kort hebben wij alles in één van Telfort. Door onduidelijke vermelding op de website bij het zoeken of er ook analoge tv in het pakket zat, hadden wij de indruk dat dit zo was. Dit bleek echter alleen te gelden voor het glasvezel pakket. In ons geval zouden we analoge tv moeten afnemen bij UPC voor 18 euro in de maand! En dat was natuurlijk net noet de bedoeling. De klantenservice belde terug naar aanleiding van mijn klacht. Er werd heel goed en vriendelijk meegedacht naar een passende oplossing. We kunnen nu weer op 2 van de 4 tv's kijken en de eenmalige extra kosten die hierbij kwamen worden door telfort vergoed (€ 90,00). We hebben misschien niet meer op alle tv's boven digitale of analoge televisie maar we kunnen er wel voldoende mee vooruit en zijn verder heel tevreden over de prijs-/kwaliteit van Telfort. De klantenservice is zeer vriendelijk!

over Internet + tv + bellen24-11-2014

Telfort glasvezel TV + internet+ bellen okee!

Tussen alle negatieve reacties mag ook wel eens een positieve staan!
Al bijna een half jaar geleden overgestapt van Telfort ADSL en Ziggo TV naar Telfort glasvezel alles in 1. Geen spijt van gehad, alles vlot geregeld. Internet haalt ruim de beloofde snelheid en TV werkt goed, op een paar kleinigheidjes na (mozaïekbeeld bijvoorbeeld).
De laatste weken lijkt internet wat te haperen, maar ben er nog niet achter of dat thuis zit of bij Telfort. Ik ga er van uit dat dit wel weer opgelost wordt.

over Internet + tv + bellen23-11-2014

Erg slecht en je komt er niet meer vanaf

Bedrijf blijft je lastig vallen Via post telefoon en email. Zelfs nadat je al lang geen klant meer bent. Contact opnemen loopt moeizaam, behalve als je een abonnement wilt afsluiten. Geeft veel problemen bij omzetten naar andere provider, omdat ze simpelweg niet mee willen werken. (Bijv lang nr niet willen overzetten en hierdoor voor mij extra dubbele kosten) . Geen gehoor bij indienen klachten. Pas na een aangetekende brief met dreiging tot juridische stappen. Echt schandalig. Voor mij een zeer slechte organisatie.

Dyba
Hoi Maria
Ik heb zelfde probleem als jij sinds 5 mnd en Telfort wilt er niks aan doen, zou mij willen helpen hoe jij hebt aangepakt? Ik wil echt van ze af!
27-11-2014

over Internet + tv + bellen15-11-2014

Nog geen klant

Tja zit nu bij ziggo en nooit problemen .Heb nu 90 mb en krijg op draad 92mb en ongeveer 25mb via wifi.Wilde overstappen ivm kosten maar als ik zie wat een rotzooi telfort leverd doe ik het niet.
Dank voor de revieuws.

• 8
over Internet + tv + bellen14-11-2014

Internet onderbrekingen

Ik zet regelmatig mij wifi naar telfort internet uit omdat mijn 4G verbinding via mijn telefoon (andere provider) meer zekerheid biedt dan mijn internetverbinding via Telfort thuis. Als je daar over nadenkt dan is dat eigenlijk te gek voor woorden. Ik moet helaas opzoek naar een alternatief. Met de tv aansluiting overigens geen probleem.

over Mobiel13-11-2014

Waardeloos!

Heb al bijna 2 jaar een mobiel abonnement + verzekering bij Telfort. Abonnement vervalt per Januari 2015, maar ik mocht nu al verlengen. Heb ik ook gedaan. Ondanks de verlenging per Januari 2015 ingaat, heeft Telfort me alvast de nieuwe toestel thuis gestuurd. De nieuwe toestel heb ik sinds 2 weken geleden ontvangen, maar is helaas gister gestolen. Aangifte gedaan bij de politie. Gister Telfort gebeld voor blokkering simkaart. Simkaart was geblokkeerd, maar voor een nieuwe toestel werd ik naar de Telfortshop verwezen. Vandaag bij de Telfortshop, wordt ik naar de klantenservice verwezen, want de shop kan niks voor me doen. Ik bel naar de klantenservice en wordt mij verteld, dat ik geen nieuwe telefoon krijgt, want mijn verlenging gaat pas volgend jaar januari 2015 in. Ik vraag aan de medewerker: Waarom sturen jullie mij nu alvast de toestel dan? Krijg ik antwoord: "wij sturen dat nu alvast, omdat u dit jaar nog voor volgend jaar hebt verlengd, maar het gebruik van de nieuwe toestel is uw eigen verantwoording. U beslist of u de toestel nu gebruikt of pas volgend jaar wanneer de verlenging ingaat.

over Internet + tv + bellen12-11-2014

Spijt van overstap naar Telfort Alles in 1: TV ondermaats

sinds week alles in een van Telfort.

Internet sneller: prima router
Bellen is oke

Iinteractieve TV en TV-app voor Tablet.
Daar begint mijn spijt:
Op voorhand verteld dat ik mijn bestaande digitale tuners (Ziggo) kon blijven gebruiken. Op glasvezelmodem zit idd een coaxaansluiting. Wat blijkt: Het digitale signaal over Coax is voornamelijk niet-HD. Balen als een stekker dus. We kijken
HD (keken via Ziggo) door heel het huis. Wil ik hetzelfde resultaat moet ik extra netwerkkabels leggen door heel het huis + extra ontvangers nemen: niet dus. Ik blijf Ziggo Digitale TV kijken.

De TV-app (Glashart Media) kan alleen worden gebruikt nadat je de tablet hebt aangemeld bij de digitale interactieve ontvanger (die ik niet wil gaan gebruiken).
Geen beeldvullend scherm, oftewel minder kijkplezier. Helaas kan ik de Ziggo-app niet meer gebruiken (geen internet van Ziggo).

Zeker geen financieel voordeel omdat ik Ziggo blijf gebruiken voor TV.

Dus: volgend jaar beter om mij heen kijken naar andere glasprovider. Misschien wel weer gewoon terug naar Ziggo.

Telfort biedt mogelijkheid om via

• 0

Ik raad je toch aan eerst eens de handleidingen te lezen. Ik ben ook overgestept van Ziggo, gebruik de decoders die ik ook in gebruik had en kan gewoon digitale kwaliteit krijgen. Dat is wel wat anders dan inter=actieve tv! Dus juiste frequenties insleutelen en gaan. Succes
18-11-2014

Henri over Internet + tv + bellen12-11-2014

Afgesloten na overname concepts adsl

Telfort neemt in april concepts over, alle bestaande klanten worden zo van de ene op andere dag afgesloten, zonder waarschuwing zonder bericht niks. Na bellen, ja meneer u heeft er ook geen rekening meer van gehad. Nee wat interesseerde mij dat ik wil internet, en ik wil betalen geen probleem, sluit mij weer aan, helaas dat is niet mogelijk. Telfort stopt met alle oude adsl klanten van concepts (daarvoor adsl totaal.nl)

over Internet + tv + bellen10-11-2014

Internet matig en TV ronduit slecht

Al een aantal jaren hebben wij Telfort Internet en interactieve TV in huis. De modem moet ik vaak opnieuw opstarten en soms zelf helemaal resetten. TV stoort als een gek. Vooral als we iets hebben opgenomen dan hapert het om de 5 minuten, pauzeren en play drukken helpt maar omdat nu de hele uitzending te doen...
Als je een probleem hebt komen de KPN monteurs langs, aardige gasten maar mocht je een probleem hebben die niet alledaags is dan kan je je maar beter voorbereiden op geen internet voor dagen. De langste tijd zonder internet was voor ons 2 weken. 2 Weken geen internet en TV voelt tegenwoordig toch onwennig aan. Hoe snel is het al niet meer weg te denken he.

Telfort adverteert scherp, als je niet veel eist van je provider zou je het kunnen doen. Mocht je toch iets meer willen neem dan gewoon een betrouwbaarder provider. XS4ALL ofzo, krijg je geen spijt van en van de 'gratis' Spotify genieten we ook met volle teugen.

Toon meer Telfort reviews
Beoordeel Telfort