Ervaringen met Telfort

• 14% beveelt dit bedrijf aan
  • 378 ervaringen
Loes31-08-2015

Vreselijk

Bedankt TELFORT Glasvezel! Bedankt dat na overname van XMSNET, ondanks alle garanties, toch mijn email-acoount is opgeheven. Bedankt dat diverse telefoongesprekken met jullie klanten"service" tot helemaal niets hebben geleid. Bedankt voor de mededeling dat als ik een zakelijk account zou hebben gehad, mijn probleem direct zou worden opgepakt en verholpen. Bedankt dat ik via jullie website alles kan regelen, behalve een klacht indienen! Bedankt voor het feit dat als ik voor de vierde keer bel (na 7 minuten in de wacht te hebben gestaan), ik opnieuw al mijn gegevens door moet geven, terwijl ik alleen maar om jullie emailadres voor klachten vroeg. Bedankt dat jullie medewerker, wanneer ik aangeef een klacht in te willen dienen, eerst uitgebreid moet overleggen met een collega. Maar vooral bedankt dat bij alles wat ik doe, ik mijn emailadres door moet geven om een reactie te kunnen ontvangen. Dat emailadres hebben jullie zelf opgeheven sukkels. Bedank TELFORT. Los het op en bel me L.Sonneveld

30-08-2015

Over snelheid

betaal voor 30mb maar snelheid is gewoon 8/9 MB, over snelheid van internet van 20mb naar 50 MB is gewoon mensen in de maling nemen gewoon oplichters, je merkt niets over snelheid maar wel op je factuurabonnee per maand, er moet wet komen dat klanten snel kunnen en vrij naar andere providers overstappen binnen 2/3 maanden en niet 12 maanden vast aan oplichters.

Mark30-08-2015

9.56 Mbps download ipv 30

Wat een ellende dat telfort. 80 % van de tijd zeer trage internet verbinding. Minder dan 50% van de beloofde snelheid bij gewoon gebruik (surfen, mailen, etc. Geen downloaden, youtuben, etc.)

Henriette26-08-2015

Telfort niet telefonisch te bereiken

net overgestapt naar telfort.zo geregeld.
Nu inloggen,wil niet lukken.Dan maar bellen dacht ik,vier maal telfort aan de lijn gehad en niemand kan me verwijzen naar klantenservice.Moet maar een mail sturen zeggen ze.Ook dit gaat niet omdat je moet inloggen voor mail te versturen.Ik heb nu inmiddels zo,n 15 keer geprobeerd om klantenservice te krijgen ,maar gaat niet.
Officiële datum moet nog ingaan bij telfort ,maar heb al spijt dat ik telfort heb genomen,

23-08-2015

Abbonoment opzeggen? Hou je maar vast

2 jaar geleden heb ik een lease abbonoment genomen, deze liep afgelopen maand Mei af. Dus 1 maand van te voren (april dus) ging ik opzeggen, Nu weet ik dat als een lease abbonoment op zijn einde is dat je hem moet inleveren of je kunt hem overnemen, dus ik met die telefoon naar de telfort winkel; ik wil graag mijn abbonoment beindigen. Waarop ik dit als antwoord krijg; u weet wel dat het gelijk stop word gezet? Dus dan heeft u geen telefoon. Ik zeg oh dan ga ik thuis even rustig uitzoeken welke telefoon de opvolger word. Dag later kom ik terug met het verhaal dat ik een nieuw abbonoment heb afgesloten en of mijn huidige abbonoment dan nu perdirect stop gezet kon worden (wat ze mij die dag hier voor vertelde) dit was ineens niet mogelijk en ik had minimaal een maand opzeg termijn ( wat ik in april dus al had gedaan naar mijn idee) Ik was best boos maargoed ik regelde dat in de winkel ben naar huis gegaan.. Vriendin boos omdat ik nu 1 maand voor 2 telefoons betaal dus zij belt boos naar de klanten service met dat verhaal en dat de winkel valse informatie verkoopt. Meisje aan de telefoon zegt gewoon letterlijk dat telfort de slechtste provider is die er bestaat en dit soort dingen vaak voor komen. Ook zegt ze tegen mijn vriendin dat de persoon in de telfort winkel heeft gelogen over de opzeggen want er stond niks over een opzegging in tussen mijn gegevens. Dus vervolgens met de telefoniste verder geregeld en het opgelost.. Tenminste.. Dat denk je dan. Ik krijg vanaf mei tot nu nog altijd een maandelijkse rekening van 29euro en vandaag hebben ze zelfs 68,51 euro afgeschreven zonder beschrijving waarvoor dat zou moeten zijn. Ik heb het terug geboekt en ga maandag voor de zoveelste x bellen met dit malafiede kut bedrijf want ik ben het nu spuugzat. Nooooit meer echt noooit meer begin ik aan TELFORT en ik raad het iedereen af! Je komt geen stap verder met de medewerkers en je word van het kassie naar de muur gestuurd.

21-08-2015

Klantenservice is geen service

Zeer slecht te woord gestaan, onbeschoft echt heel erg.
Over gestapt naar 200 mb en de snelheid is nu 75 mb.
Zeer teleurgesteld. Wat een onkunde.
Baal hier echt van. Spijt echt spijt dat ik hier ben in trapt.

Rama bedrijf, geen communicatie

Ben overgestapt van Telfort glasvezel naar Telfort interactief.
Sinds een maand niets dan drama. Eerst 20 dagen geen telefoon. Op mailtjes wordt gewoon NIET gereageerd. Gewoon onbeschoft.
Denk dus goed na voordat u met dit bedrijf in zee gaat

• 4
18-08-2015

Super goed internet

Nooit problemen nergens mee. Vriendelijke helpdesk bij problemen. Ik raad iedereen aan over te stappen mocht je problemen hebben bij andere providers.

• 6
Diana18-08-2015

Zonder opgaaf van reden mailbox geblokkeerd bij heel veel klanten!

Ben wel teruggebeld erover maar het zal lang gaan duren! Ik kan niet mijn mailbox in voor adressenboek, belangrijke documenten. Ik kan niet zien wie mij probeert te bereiken en waarover. een ramp bij start van schooljaar voor mij. Heeft grote gevolgen en wie draait daarvoor op? Dit kan toch niet. Wat als post.nl opeens 2 weken geen post bezorgt? Niemand weet ioe lang dit gaat duren of wat er aan de hand is. Nu al 8e dag mailbox geblokkeerd en ik ben dus niet de enige

Astrella Astrella
Ik heb ruim op tijd gereageerd op de email van telfort of ik nog steeds gebruik maakte van hun email faciliteiten en dit bevestigd vie email en vandaag ... Geblokkeerd! De klantenservice gaf aan een achterstand in het verwerken hiervan is! WTF! Dat geloof je toch niet? Ik heb ook geen toegang tot mijn email en dit kost me veel telefoontjes en frustratie, ik vind dat we dit gezamenlijk toch ergens moeten kunnen melden?

16-08-2015

Ze reageren niet op klachten

Pakket uitgebreid. Zou binnen een kwartier worden geactiveerd. Nu 24 uur later nog niets. Al eerder slechte ervaring met pakketuitbreidingen gehad. Duurde 48 uur. Toen meteen uitgezet. Ze hebben gewoon de hele maand gerekend, Zou worden verrekend. Is niet gebeurd. Nu reageren ze niet meer.
Bij XMS was het binnen een paar minuten actief.

Enkele jaren geleden konden ze na een verhuizing niet leveren op het nieuwe adres. Dreigden ze met een incassobureau. Juridisch zijn ze ook onderontwikkeld. De dienst niet kunnen leveren betekent einde contract.

12-08-2015

Slecht

Ik had mijn abonnement opgezegd nadat ik nog geen dag aangemeld was. Ze hadden de verkeerde begindatum ingevoerd. Dit kon niet veranderd worden, dus heb ik meteen opgezegd. Twee weken later krijg ik bericht dat de spullen verzonden zijn (adres koophuis waar we pas in september in kunnen. ). Ik heb ze meteen weer gebeld dat ik mijn abonnement opgezegd heb en geen spullen wens te ontvangen. Volgens de medewerker was deze mail verkeerd verstuurd. Weer een week later krijg ik een factuur van 69 euro.
Toen ik wederom belde gaven ze aan dat ik geen opzegging gedaan heb en ik niet gebeld zou hebben

11-08-2015

Communicatie ronduit SLECHT

Overstap proberen te herroepen. Vanaf dat moment alleen maar ellende met die tent. Geen enkele communicatie, incapabele klantenservice, niemand bereikbaar, miscommunicatie en uitblijven van schriftelijke bevestiging van voortzetting contract. Fout op fout op fout.
Tenenkrommend hoe men bij Telfort met klanten omgaat !

Roy11-08-2015

Synchronisatieprobleem beeld en geluid Telfort Glasvezel

Overgestapt naar Telfort Glasvezel (had Ziggo). Met name het TV verhaal is bedroevend. Alleen NPO zenders doen het goed. Andere zenders problemen met synchronisatie tussen beeld en geluid. TV ontvangers van nieuwe software voorzien, modem gereset naar fabrieksinstellingen en van nieuwe software voorzien. Monteur heeft glasvezel aansluitingen in de centrale vervangen en doorgemeten. Alles zou goed moeten zijn. Is het dus niet. De monteur heeft het gezien dat de synchronisatie niet goed loopt.

Het modem is nog niet vervangen, dat zou misschien nog een optie zijn. Maar heb het probleem nog maar weer eens gemeld bij Telfort. Even reactie afwachten.

Zappen is een drama. Doe je dit te snel dan hangt de tv ontvanger zich op en moet je hem helemaal resetten (stroom eraf halen).

Ook nog een dag afgesloten geweest van internet. Er werd beweerd dat er vanaf mijn aansluiting SPAM of virussen verzonden zouden worden. Alle apparaten gecheckt, niets gevonden. Zeer dubieus...

Klantenservice bij Telfort is tot nu toe OK. Wanneer het probleem niet wordt opgelost hoop ik wel dat ik onder het jaarcontract uit kan komen, anders worden het nog 10 lange maanden...

Alle acties zijn uitgevoerd in overleg/op advies van Telfort klantenservice.

10-08-2015

Onterechte blokkering van emailadres.

Onlangs is mijn gratis emailadres bij Telfort geblokkeerd, ondanks het feit dat ik aangegeven had dat (tegen geringe vergoeding) te willen behouden. Zij hadden het behoud ook bevestigd. Bleek per 3 aug toch mijn account geblokkeerd. Zouden ze binnen 5 werkdagen oplossen. Na 5 werkdagen bleek geen enkele verandering. Opnieuw telefonisch contact: men wist de status van de deblokkering niet en het zou opnieuw 5 werkdagen kunnen duren. Ik moest maar afwachten tot een andere medewerker me zou bellen! Totaal onacceptabel! Het ik ook gezegd, maar maakte geen enkel verschil. Ze konen niets voor me doen. Echt klantvriendelijk!

Diana Diana
Idem bij mij! Eerst zeiden ze dat ik de enige was waarbij het fout was gegaan. Overigens ben ik wel klant bij ze dus behoud ik mijn box gratis. Ware het niet dat hij per 10 augustus is geblokkeerd en ik ook niet meet bij belangrijke documenten kan, alles mails die ik ontvnag geweigerd worden, niets kan laten doorsturen naar een ander mailadres enz. Ditr kan toch niet!
18-08-2015

Astrella Astrella
Ik heb hetzelfde! Account Opeens geblokkeerd na bevestiging van email, antwoord helpdesk : we hebben een achterstand! In het verwerken van de e-mails, dat kan toch serieus niet waar zijn? Ben hele avond bezig geweest met doorgeven Gmail mail..

09-08-2015

Slecht internet en service

In 1 jaar prijs internet verhoogt van 17,50 naar 17,85 naar 19 euro.
Is dus onzin dat ze de prijs niet zomaar verhogen
Kunnen ze wel leuk op de reclame zeggen en op ihun internet site.
Email word niet op gereageerd.
Elke week ligt internet eruit als ik geluk heb een half uur.
Internet is altijd traag geweest en lag er regelmatig uit.
Online is voor dezelfde prijs beter en je hebt sneller internet.
Mijn zijn ze kwijt als klant.

04-08-2015

Slecht Internet

Zeer slecht internet. Hierdoor overgestapt. Ik raad Telfort ten zeerste af!

20-07-2015

Dramatisch

Telfort internet in huis is gewoon dramatisch. Al maanden lang heb ik regelmatig last van internet dat wegvalt. Ik word er gek van. Voor mij geen telfort meer.

15-07-2015

Wel SMS berichten afschrijven niet willen helpen.

Probleem met Telford abo.
Worden SMS jes afgeschreven van Iphone tot beltegoed op is.
Wordt gewezen naar Apple van Apple een case nummer gekregen ben teruggebeld 3 uur met Apple gesproken nemen tijd en leggen, in detail, uit waar het probleem vandaan komt.
KPN als leverancier van Telford incident nummer gekregen onderzoeken waar probleem zit. Leggen uit wat ik moet doorgeven aan Telford.
TELFORD kom niet dooe de service desk heen weten niet waar ze over praten. 12 uur Service desk, 30 euro armer. Willen niet helpen.
Probleem nog aanwezig probeer abo op te zeggen.

14-07-2015

KAPOT SLECHT!

Internet valt continue weg, heb nooit een stabiele verbinding en ook de tv stoort. dit is al vanaf het begin aan de gang. telkens weer opgebeld maar tevergeefs. ik ben het echt spuugzat. telfort zou ons moeten betalen om hun ''internet'' te gebruiken. Waardeloos!

Johannes Johannes
Tip zoek de dichtbijzijne kiosk winkel op van Telfort
Bij heb ik zelf de kast modem goed aangesloten.
En nooit n probleem dus kennelijk ligt t aan hoe je alles goed
Aansluit mn vriend heeft ook nooit n probleem gehad
Die ook zelf alles aansluit.
19-07-2015

13-07-2015

Probleemloze overstap

Nadat ik wel klaar was als UPC klant die door Ziggo werd benadeeld ben ik begin juli overgestapt naar Telfort voor mijn televisie en internet. Ik had al mobiel abonnement bij Telfort, glasvezel lag al bij mijn woning en de combi met een mobiel abonnement zorgt voor een korting waardoor ik gewoon een kleine 10 euro per maand goedkoper uit ben bij Telfort voor levering van dezelfde diensten.

Overstappen ging prima, montage van glasvezel thuisstation door een externe monteur (reggefiber) ruim op tijd geregeld en ook het doe het zelf installatiepakket was er op tijd. Ik heb zelf e.e.a. een week voordat ik officieel over zou gaan aangesloten en het bleek dat ik al signaal had. Het enige wat je niet zelf mag doen is het glasvezelkastje monteren op het door Reggefiber geïnstalleerde glasvezel thuisstation, maar ook dat heb ik zelf kunnen doen (stelt niets voor, dat zou men middels een duidelijke handleiding ook kunnen laten doen door de klanten zelf en scheelt weer een afspraak met een monteur inplannen).

Tot nu toe tevreden, TV signaal prima, goed beeld, snel zappen (veel sneller dan voorheen bij Ziggo/UPC), downloadsnelheid (50 MBs) wordt met gemak gehaald, en tot nu toe (een week) alles stabiel en werkend.

Fingers crossed dat het zo blijft, maar als dat zo is kan ik Telfort als provider zeker aanraden.

Toon meer Telfort reviews
Hoeveel sterren geef jij Telfort?