Schrijf ervaring Categorieën

3.6 / 10297 ervaringen
Bekijk aanbiedingen van Telfort
Jeffrey over Internet + tv + bellen26-01-2015

Geen Interactieve tv

Vanaf 23 januari zou interactieve tv ingaan. En een week van tevoren zou een monteur contact opnemen om het te komen installeren. Na vele telefoontjes en van kastje naar de muur gestuurd op 26 januari komt de monteur morgen om 15 uur. Maar kan er geen gebruik van maken al die dagen wat is mijn compensatie vroeg ik? Word meerdere malen door verbonden en was die dag al 1,5 uur aan bellen en na 50 minuten in de wacht te hebben gestaan is me geduld wel een beetje op.
Kan geen gebruik maken van interactieve tv s en daarbij ook 1,5 uur gesprekskosten.
Wat gaan we eraan doen? En wil niet meer van kastje naar muur gestuurd worden en lang in de wacht staan.

over Internet + tv + bellen15-01-2015

Goede en vlotte overstap van UPC naar Telfort

Ik ben via de breedbandwinkel overgestapt van UPC naar Telfort. Volgens de brieven zou ik op 13 januari overstappen. Echter UPC sloot me op 5 januari al af. Zonder een brief te sturen. Die kreeg ik op 9 januari met de mededeling dat mijn abonnement stopte op 2 januari. Via de breedbandwinkel werd ik weer aangesloten voor enkele dagen.
Telfort heeft mij netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken en stuurde iedere keer mailtjes met de voortgang. Nadat ik afgesloten was bij UPC op 6 januari belde ze me op om te vragen hoe het er voor stond. Uiteindelijk had ik op 7 januari het pakket binnen en werd direct aangesloten. Het enige waar ik nu nog op wacht is de nummerportering en telefoon maar heb er vertrouwen in dat het ook goed komt.
Mijn TV is goed zowel met netwerkkabel als via de verbindingsset. En het Internet stabiel en snel. Mijn download snelheid is niets minder als bij UPC.
Ik geef dan ook een 8 omdat mijn telefoon nog niet werkt.

Han over Internet + tv + bellen14-01-2015

Schandalige klachtenbehandeling

Al meer dan drie weken geen diensten. Dus normaal onbereikbaar. Gewoon een probleem in de centrale van Telfort, hoewel al die tijd de beschuldigende vinger naar mij thuis of de glasvezelbeheerder werd uitgestoken. Elke dag maar weer bellen, Telefonist(e) zegt niets te kunnen doen dan alleen maar doorgeven aan de tweede lijn. Absoluut onbegrijpelijk voor zo'n organisatie dat er geen aandacht is voor het snel oplossen van problemen.

over Internet + tv + bellen09-01-2015

Kwaliteit interactieve tv is beneden peil. Niet acceptabel.

Internet en bellen is prima maar interactieve tv is een ramp. Heel veel storing, vastlopend beeld, blokjes, rare geluiden. Hopeloos. Ik stop bij Telfort.

Nathalie Nathalie
nou zou denk ik er dus ook over. Dacht ideaal alles bij telfort maar wat een drama is telfort en service ho maar. Wel snel met geld incaseren!
14-01-2015

over Internet + tv + bellen08-01-2015

Stabiel netwerk, goede service

Ik heb sinds 2008 Telfort Internet + Bellen (Standaard, ADSL) met snelheid tot 30 Mbit, bij mij thuis zou 16Mbit haalbaar zijn, ik haal 18 Mbit. Storingen kan ik me nauwelijks heugen. Eén keer in het weekend een storing gehad (was een fout in de wijkcentrale) en een paar dagen geen internet om onbekende reden. Afgelopen maand deed ineens mijn Wifi het niet meer. Na 2 minuten helpdesk was men er al gauw achter dat de modem/router defect was. Binnen 2 dagen een nieuw modem ontvangen geïnstalleerd en alles werkte weer zoals ik gewend was. De dag daarop nog een telefoontje of het gelukt was met de vervanging van de router en of ze verder nog iets voor me konden doen. Ik kan alleen maar zeggen: Telfort, ga zo door!

over Internet + tv + bellen05-01-2015

Gratis monteur

Pas op beste mensentaal niet in de Tefort 3 in 1 met gratis monteur, dit is ONJUIST. De monteur plugt alleen je draden in de stekkers en vertrekt, je blijft zitten met meters kabels naar je metrerkast, door naar de televisie en door naar de dichtsbijzijnde stopcontact, er liggen dus meters kabels in je huis. Draadloos aansluiten kan ook maar kost je dan Euro 110, TRAP HIER DUS NIET IN
Klagen helpt niet, je kan pas na een jaar opzeggen, dus pure oplichting. Bellen met Telfort haalt niets uit, ook op klachten reageren ze met, tja draadloos aansluiten kost geld hè
Ik heb echt vreselijke spijt, televisie hapert de hele avond en zeer veel storing op internet

over Internet + tv + bellen05-01-2015

Terug naar ziggo gegaan

Had alles in 1 glasvezel van Telfort. Eerst begon de telefoon te haperen, daarna viel alles weg. Wekenlang geen telefoon, internet of tv meer gehad. Meerdere monteurs over de vloer gehad, de klantenservice reageert gewoon niet of weet niet waar ze mee bezig zijn. Ik kan er ondertussen een dik boek over schrijven over alle frustratie en de complete incompetentie van Telfort. En maar geld blijven innen terwijl alles al weken niet meer werkt, om moedeloos van te worden. Uiteindelijk KPN in moeten schakelen om het op te lossen, (onmiddellijke contractbeeindiging) wat ook niet van een leien dakje ging omdat telfort fout op fout stapelde. Gelukkig weer terug bij Ziggo nu. Niet mijn favoriete provider maar alles werkt tenminste, en de klantenservice is gewoon weer gratis.

• 3
over Internet + tv + bellen30-12-2014

Stiekem weer een jaar erbij

We hebben internet+bellen van Telfort. Internet standaard met Zixel modem. De opgegeven snelheid wordt niet gehaald. Dit is nog tot daaraantoe. De verbinding stort vaak inelkaar als meerdere personen tegelijk data vragen. Contact gehad met Telfort, eigenlijk geen oplossing behalve modem resetten en modem verplaatsen. Klap op de vuurpijl was dat je abonnement met een jaar wordt verlengd als je je internetsnelheid verhoogd of verlaagd zonder duidelijke waarschuwing.
Bij tweede beschouwing staat het er inderdaad. Stealth-Mode, zeg maar. Zeer vervelend, en op het achterbakse af. En af te raden. Waarom men je tegen je zin zou willen houden begrijp ik eigenlijk niet; dit is dan natuurlijk het allerlaatste jaar Telfort ooit.

over Mobiel29-12-2014

Frustrerend slechte klantenservice en klachtafhandeling!

Bij deze wil ik hierbij een enorme frustratie plaatsen. Zodat een ieder die in zee gaat met Telfort weten wat ze te wachten staat als er problemen ontstaan door Telfort zelf gemaakte fouten.

Dit in den treure slecht word afgehandeld.

na een week van het kastje naar de muur gestuurd te zijn geworden door 2 providers. Telfort en Lijbrandt en dit gedurende een aantal dagen. Doordat zij beiden fouten hadden gemaakt waardoor wij vanaf 27 oktober tot eind november zonder diensten (tv, internet en telefonie) zijn komen te zitten. En dit niet meer opgelost bleek te kunnen worden door hun.
Na uren heen en weer gebeld, gaf men EINDELIJK toe dat aan beide zjiden fouten zijn gemaakt. Beide profiders zegden ons een vergoeding toe voor het geleden ongemak, het niet hebben van tv,internet en telefonie door hun toedoen. netjes opgelost dan verder zou je zeggen. Ja Door Lijbrand inderdaad wel, zij hebben het toegezegde bedrag netjes aan ons overgemaakt.
Daarentegen TELFORT.....vergeet het maar. Nu een aantal weken later nog steeds niets ontvangen, dus maar weer bellen.
De mevr. aan te telefoon wist ons mede te delen dat zij niets afwisten vanh het toegezegde....en na overleg met haar "supervicer" krijgen we dus ook niets. Lekkere service. Veel fouten maken. iets toezeggen...fouten maken door dit dus blijkbaar niet in het systeem te zetten....en vervolgens de klant afschepen met....ja gaan we niet doen, want staat niets in systeem.

FIJN. Bedankt. daar kun je et mee doen. Nou TELFORT. ookal zijn jullie wat goedkoper als de rest, als wij ooit weer diensten willen ontvangen zodra er glasvezel hier in buitengebied ligt (zijn recent verhuisd) Dan gaan we dus niet naar jullie! Deze tekst zal ik ook op anders revieuw sites plaatsen. Een gewaarschuwd mens telt immers voor 2.

over Internet + tv + bellen28-12-2014

Overstappen naar glasvezel of niet

Heb nu a jaren telfort standaard al in 1,,ben tevreden alles werkt naar behoor...
nu wil ik misschien overstappen naar telfort glasvezel...
maar als ik hier de reviews lees...daar wordt je niet vrolijk van...

Hans over Internet + tv + bellen25-12-2014

Is gewoonweg bagger

Heb mijn telfort op de a d s l. Van KPN en betaal 38,50 per maand en krijg maar 8 mb binnen terwijl ik voor 30 mb betaal
Erg slechte klanten service zijn bijna niet bereikbaar en betaal mij scheel aan de klanten service van Telfort
Heb nu Ziggo genomen en das echt kikken nu 90 mb binnen en 9 mb upload en gratis klanten service om problemen op te lossen maar wel via kabel internet
Ben zeer te vreden over Ziggo
Zeer snelle internet klasse Ziggo

Gr hans

over Mobiel20-12-2014

Super service!

Perfecte ervaring met telfort, heb alles in 1 en een mobiel abonnement en alles werkt al jaren goed. Uiteraard is er weleens wat aande hand, maar als je belt ben je zo goed als direct aan de beurt en ze helpen allemaal even goed. Dit is bij andere aanbieders wel anders. Ook zijn de kosten 50 cent per gesprek dus dat is ook prima te doen.

over Internet + tv + bellen19-12-2014

Verschrikkelijke klantenservice

Vanwege overname glasvezel viber, werd ons telfort aangeraden door de woningcorporatie. Als student was dat goedkoop en snel geleverd. Ik had daarom ruim op tijd mijn overstap geregeld bij telfort en ging ervan uit dat dit zou werken. Helaas kwam ik thuis van een koude douche. Het internet bleek op het verkeerde israpunt aangesloten te zijn en dus niet bij de klant (dat ben ik). Hiervoor moest ik een monteur voor betalen die me doodleuk naar kpn stuurde en aangaf dat hij niks kon doen. Weggegooid geld. De kpnmonteur had hem ook niet goed aangesloten en vanaf dat moment werd ik wederom erg bot en klantonvriendelijk te woord gestaan. Ik heb in een week tijd elke dag min. 8 mensen van telfort, guidion(monteurbedrijf die ingehuurd wordt door telfort), mijn wooncorporatie en kpn te woord gestaan. ik ben van het kastje naar het muurtje gestuurd en toen ik eindelijk na de zoveelste keer uitleggen weer verteld werd dat ze niks voor me konden doen, woedend werd, kreeg ik een workcasemedewrker aan me gekoppeld. Hierdoor werd ik om de twee dagen gebeld om naar een oplossing te zoeken. Telfort en Kpn hadden 8 monteuren langsgestuurd die me allemaal een ander probleem vertelden.. na de zoveelste niet nagekomen afspraak tussen telfort, kpn en mezelf, heb ik het contract ontbonden daar zij in gebreke waren en ik 3 maanden geen internet had, 3maanden voor internet had betaald en ontzettend veel energie kwijt was aan telfort. Een paar weken later een abbonement genomen bij xs4all. Zij stuurden gratis een monteur voor de installatie en kwamen tot de conclusie dat er verkeerd gelabeld was. Doorgegeven aan kpn en de volgende dag was plots alles wel mogelijk en had ik na 4 maanden eindelijk weer Internet.

De onbekwaamheid kan ik nog mee leven, maar de onbeschofte kwallerigheid en onwilligheid bij de klantenservice van telfort, vind ik meer dan kwalijk en daarom raad ik het af om bij telfort te gaan, tenzij je zeker weet dat er verbinding met internet kan zijn en je zeker weet dat je klantenservice niet nodig hebt!

• 10
Yvonne M. over Mobiel19-12-2014

3 dagen geen e-mailaccount door foutmelding

Ik kan al 3 dagen mijn Telfort email niet lezen, krijg foutmelding. Ik heb email voor mijn werk nodig, waar wij ook het de mobiel zakelijke telefoons voor hebben aangeschaft. Nu ben ik 3 dagen bezig het 0900 nummer te bellen , wat mij veel geld kost. Ik word daar onbehoorlijk te woord gestaan, krijg geen leidinggevende terwijl ik daar om vraag, ik word uitgelachen en het kaatste, telefoon word er op gegooid door uw Callcenter. Dit is heel erg ,nik wil dat de email kwestie per direct wordt opgelost en dat u mijn klacht over het telefoon beantwoorden wordt opgepakt.

• 3
over Internet + tv + bellen15-12-2014

Schandelijk

In februari 2014 een abo glasvezel alles in 1 met opname recorder. Dit om emmen ook glasvezel te laten invoeren. Ik zou de interactieve hd recorder beneden neerzetten en de standaard amino naar slaapkamer. De kids zouden op analoog blijven.
Nu pleegt telfort contract breuk door te zeggen..u krijgt geen recorder want wij nemen nu op in de cloud. Huppa weg onze decoder voor slaapkamer dit moet je ineens erbij huren..
het analoog signaal voor de kids is zoooooo slecht.. Ik ga weer annuleren omdat nu ook de download snelheid geen 50mb b edraagt maar 8...

Leon over Internet + tv + bellen14-12-2014

Geweldig

Wij zijn sinds maart 2014 lid van de Telfort club en ik moet zeggen alles heeft vanaf dag 1 geweldig gewerkt. Wij gebruiken glasvezel van Telfort. Eerst hadden wij een andere provider en die glasvezel aanbieder was ook zonder problemen, vanwege de prijs en snelheid zijn wij over gestapt.

over Internet + tv + bellen13-12-2014

Vaak haperend en stotterend beeld

Binnenkort gaan we verhuizen en daar kunnen we geen telfort ontvangen. Ik kan wel een gat in de lucht springen. Ik heb twee en een half jaar telfort interactieve tv gehad. Vaak met haperend en storend beeld. Op een gegeven moment ging dit beter en toen kwam er een aantal maanden geleden een software update. Sindsdien is het weer een groot tranendal. Vooral op momenten dat er veel mensen kijken zoals avonds en in het weekend is het bar en boos. Ik weet niet wat voor kwaliteit die man op tv gewend was, maar als hij tevreden is over telfort kan dat nooit heel best zijn geweest. Lekker links laten liggen, voor ietsje meer heb je ook genoeg keuze.

over Internet + tv + bellen12-12-2014

Slechte service!

na enkele jaren klant te zijn van telfort verlengde ik via een telefoontje van telfort mijn abonnement voor 2 jaar. Omdat ik nog wel eea wilde onderzoeken zou ik kunnen annuleren binnen 2 weken. Voor de einddatum wilde ik het abonnement omzetten naar 1 jaar. ... twee keer gebeld met klantenservice en allebei de keren minstens een kwartier tijd 'verspeeld' zonder resultaat. Beide telefonistes waren niet bij machte het om te zetten naar 1 jaar... telefonisch is het toen geannuleerd, maar tot op heden heb ik daar nog geen bevestiging van gekregen. Graag wilde ik via de mail nog een brief naar klantenservice schrijven, maar daar blijk je ook niet te kunnen komen, gezien het keuzemenu waar je op beland.
Kortom, ik ben een ontevreden klant geworden en ga nu schakelen naar KPN waar blijkbaar de service-afdeling beter is georganiseerd.
Echt een afrader , genomineerd voor de koude douche!

over Internet + tv + bellen09-12-2014

Ruk

April j.l. Opgebeld door telfort voor alles in een pakket,voorheen internet via telfort en tv via digitenne.Nee meneer er varanderd helemaal niets in de prijs u krijgt enkel meer zenders en HD kwaliteit en u kunt gewoon gebruik blijven maken van digitenne op uw slaapkamer.
Kom ik er gister achter dat al een half jaar € 4,- maandelijks word afgeschreven van digitenne bovenop mijn abokosten bij telfort voor tv en internet dus maandelijks duurder uit.
Nu 2 x gebeld met telfort,dat ze me onder valse voorwendselen hebben binnengehaald als klant en dat ik mijn afgeschreven 24€ terug wil en gewoon voor 12,50€ inde maand op twee toestellen kan kijken net als voorheen,nee meneer dat doen we niet want we zijn bang dat u na die tijd ook nog gratis tv wilt,nou ja zeg!Of ik niet een brief wil sturen naar de klachtenafhandeling,uh neeeeee.
Schrijf nog een brief en das aangetekend,opzegging per direct wegens het onder valse voorwendselen binnen halen van consumenten en dan ook nog niet met een gepaste oplossing komen.Maar meneer u heeft een jaarcontract en daar dient u zich aan te houden,Nou dat zullen we nog wel eens zien,laat de deurwaarders en rechter maar komen.Gaat me niet om die euro in de week maar om het principe.Afgelopen jaar ook al zoiets dergelijks meegemaakt met een energieleverancier,consument is altijd de dupe en trekt aan het kortste eind.IK BEN ER KLAAR MEE,ZAKKEVULLERS ZIJN HET ALLEMAAL

• 15
over Mobiel08-12-2014

Slechte service bar slecht

En zeker de webcare op facebook daar heb je totaal NIKS AANN

• 6
Toon meer Telfort reviews