Schrijf ervaring Categorieën

3.5 / 10328 ervaringen
Vergelijk korting bij Telfort
over Internet + tv + bellen23-03-2015

ULTRA SUPER SLECHT

Ik heb een mobiel contract bij Telfort, een leasecontract dus met lease toestel.
Kosten van leasetoestel 24,- + een Toestelservice Totaal a 10.40,- pmaand.

De eerste klacht is dat na ca 14 maanden de accu van de telefoon slecht was geworden... gezien het een lease toestel is nam ik aan dat telfort deze accu zou moeten voorzien.
Echter de klantenservice van telfort vertelde mij dat ik deze zelf zou moeten betalen...
Best raar, want als mijn lease auto van werk een kapotte accu heeft zegt de garage ook niet tegen mij dat ik deze zelf moet vervangen...
Maargoed gezien een accu maar 15,- kostte heb ik het maar laten zitten en er geen groot punt van gemaakt.

Na 20 maand ging mijn toestel kapot, dus ik heb de Telfort service opgebeld en SPECIFIEK gevraagd naar hoe het zat met eigen risico, de beste man van de Telfort service vertelde mij dat gezien ik een "Toestelservice Totaal" had afgesloten ik GEEN kosten zou hebben...
Want als ik deze wel had, had ik de overige paar maand wel uitgezongen met een telefoon die ik dan van iemand zou lenen ofzo.

Maargoed, geen kosten dus ik dacht dan laat ik hem wel repareren... toestel bleek niet gerepareerd te kunnen worden.... dus ik mocht dan een vervangend gelijkwaardig toestel uitkiezen...
Eenmaal bij een telfort winkel kon ik enkel de laagste modellen uitkiezen die er waren... Mijn vorige toestel was een hoger model en nu moet ik het de overige 4 maanden van het contract duur doen met een van de laagste modellen... terwijl ik WEL nog 4 iedere maand nog die 24 euro voor het oorspronkelijke toestel en 10 euro voor de zogenaamde service moet betalen.

En als klap erboven op moet ik nu ook ineens 50 euro eigen risico betalen!
Ik dus weer telfort bellen en zeggen ze simpelweg dat het niet mogelijk is dat iemand van telfort mij gezegd zou hebben dat ik geen eigen risico kosten zou hebben....
Simpelweg word ik dus een leugenaar genoemd.

Mijn ervaring is dusdanig slecht met Telfort dat ik inmiddels al meerdere mensen op tijd heb geadviseerd toch een andere provider te kiezen, en ik raad ook iedereen aan dat te doen.
De service van Telfort is dusdanig slecht dat ik ook echt iedereen zal blijven afraden naar Telfort te stappen.

over Mobiel23-03-2015

Slecht ultra slecht. leugenaars huichelaars

Ik had een mobiel lease toestel contract met een extra verzekering voor het toestel een lumia800. Toestel ging na 18 maanden kapot. Gebeld naar telfort en er werd verteld dat vanwege de extra verzekering ik geen kosten zou hebben bij het aanbieden ter reparatie ook geen eigen risico. Toestel kon niet gerepareerd worden... Ik mocht een "gelijkwaardig" toestel uitkiezen... Het laagste toestel was de enige optie.
Ondanks dat ik nog steeds in het contract betaal voor het duurdere toestel.... En nu moet ik ineens ook nog 50€ eigen risico betalen.
Gebeld naar telfort en zeggen ze dat niemand mij verteld kon hebben dat ik geen eigen risico hoefde te betalen...
Kortom ze noemen me een leugenaar.

Gruwelijk slechte service telfort.
Wees gewaarschuwd

Lucas
Overigens vergeten te melden dat ik al eerder een officiele klacht had gemaakt, waarbij telfort zou reageren binnen 10 dagen... een maand later nog niets... interesseert Telfort niets.
23-03-2015

over Internet + tv + bellen23-03-2015

Slecht

Ik betaal voor 30 MB internet, maar ik krijg er maar 6, vaak ook 3. Dit is niet normaal, ik ga zo snel mogelijk weg bij telfort.

over Internet + tv + bellen19-03-2015

Goede diensten met prima service

Ruim 2 jaar klant bij Telfort met internet en tv. Nooit problemen ondervonden. 1keer kortstondig storing meegemaakt maar was snel opgelost. Altijd vriendelijk en profesioneel te woord gestaan.

over Internet + tv + bellen16-03-2015

Bijna een maand geen internet thuis

Enorm slecht geholpen. Aardige mensen van de klantenservice, maar met bijna een maand geen internet thuis hebben ze het wel heel slecht aangepakt

over Internet + tv + bellen13-03-2015

Goede snelle service!

Gisteren een storing doorgegeven dat de analoge tv niet meer werkte binnen mijn 3 in 1 gkasvezelabonnement Na een vragenlijst ingevuld te hebben werd ik de dag erna gebeld en werd er 's avonds een monteur gestuurd, die het probleem heeft verholpen. Chapeau voor deze snelle en goede service

over Internet + tv + bellen13-03-2015

Glasvezel genomen, alleen maar problemen met tv

Tijdje terug glasvezel genomen omdat het internet niet meer goed werkte. Moet zeggen dat de stabiliteit van het internet is toegenomen. Maar de eerste eeken was tiv kijken gewoon niet mogelijk. De beelden haperenden om de paar seconden. Mannnetje langs gekomen, de draadloze ontvanger was te slecht, nieuwe ontvangers gekocht en inderdaad kan nu soms tv kijken. Beeld stat iedere avond we een of twee keer stil. Sommige avonden hebben we helemaal geen ontvangst. Meestal in het weekend. Het zou aan de glasvezel liggen die is in mijn wijk nog niet goed. Bij veel kijkers zou er storingen optreden. Wordt er moedeloos van.

over Internet + tv + bellen11-03-2015

Je wordt er ingeluisd

Ik had internet basis. Wou overstappen naar internet instap. Ik had 2 weken bedenktijd. Had uiteindelijk besloten om toch j m'n internet basis te behouden. Maar na 8 dagen bleek mijn abonnement al omgezet, en kon niet meer teruggedraaid worden. Alleen op voorwaarde dat ik er weer een jaar aan vast zou zitten, plus dat ik meer moest betalen per maand. Belachelijk! Wat ze nog voor me konden doen was de opzegtermijn voor internet instap op een maand te zetten i.p.v. een jaar. Dezelfde dag heb ik alles overgezet naar Ziggo. Ik hou er niet van als een bedrijf je er zo sneaky probeert in te luizen.

Anneke over Internet + tv + bellen10-03-2015

Nooit meer!

ik was bij ziggo waar ik overigens tevreden over was, en nóg steeds. er komt een man aan de deur van telfort die mij een goedkoop pakketje voor me had. alles in 1.
ik dacht € 55.00 per maand. eenmaal bij telfort kwam ik er achter dat je voor iedere wissewasje betalen moet ook voor het opnemen programma's. € 5 euro per maand dus. per maand € 60.00. hoezo goedkoop? verder details wil ik je besparen. maar zit nog steeds met de glasvezel modem in de maag. augustus 2014 komt er weer een man aan de deur. ditmaal van ziggo. ik was blij dat ik hem zag. gauw de boel in orde gemaakt. ingevuld. per 1 december ben ik weer terug als tevreden klant bij ziggo. ik heb zelfs mijn oude klantnummer weer. en de gebruikersnaam. alleen het wachtwoord is veranderd. dus mensen overstappen. ziggo of upc.

• 2
over Internet + tv + bellen10-03-2015

Slechte klantenservice

Ik heb een nieuw abonnement bij Telfort afgesloten. Ik had ook voor 2 maanden gratis een HBO abonnement, echter heb ik aangegeven dat ik na deze 2 maanden dit abonnement niet meer wil. Wat blijk nu heb ik het abonnement helemaal stopgezet en kan ik dit niet meer terugdraaien. Ik heb wat mailtjes over en weer gestuurd, maar zij blijven erbij dat dit niet weer geactiveerd kan worden tenzij ik er voor betaal. Wat ik het belachelijkste vind is 1, dat zij dit niet duidelijk aangeven en 2, dat zij jou op geen enkele manier tegemoet komen. Heel klantonvriendelijk! Nee wat dat betreft denken zij niet mee met de klant.

• 2
Corwin over Internet + tv + bellen09-03-2015

Xperia box zeer slecht v8

Ik heb nu een paar jaar telfort alles in 1. In het begin was het uitstekend. Sinds ze over zijn gegaan op VDSL veel problemen. Upnp werd niet meer ondersteund in zyxel modem. Dus toen kreeg ik een xperia box. Upnp werkte weer. Maar dit modem valt elke dag uit en herstart constant. Telfort krijgt deze maand om het op te lossen anders stappen we over.
Telfort een coulance zou wel op zijn plaats zijn.

Gr. Corwin

over Internet + tv + bellen05-03-2015

Waardeloze service, slechte bereikbaarheid klantenservice

Wil nieuw geheim telefoonnummer, ben er al,4 weken mee bezig. Niemand weet iets, het is druk, wordt in gesprek gegooid, niet teruggebeld of gemailed, is aangevraagd, is weer aangevraagd, wordt met spoed aangevraagd, weet niet hoe lang het duurt, moet maar wachten.

over Internet + tv + bellen04-03-2015

Schandalige behandeling

Hebben (helaas) net een abonemment afgesloten op glasvezel. Als welkomstgeschenk "1 maand videoland unlimited". Dus we hebben de eerste maand wat gekeken en het daarna uitgezet. Helaas toch bedragen in rekening gebracht. Ik heb hier over gebeld en het antwoord was "Maar u ziet toch dat er een bedrag staat". Ik heb uitgelegd dat in mijn keuzescherm "uitsluitend unlimited" stond. Dat in hun voorwaarden staat, dat je met een unlimited abonemment alles kunt kiezen.
Maar nee, als klant moet je maar, aan je water voelen, dat als er een bedrag staat het er dan niet bijhoord en dat je maar moet weten dat het dan wel een bedrag in rekening wordt gebracht.
Ik heb overigens geen film gezien die geen bedrag vermeld had staan. Mooi dat unlimited.

Affijn, service van niks dus.

Zit er helaas nog een jaar aan vast maar heb nu al zin om naar een ander te gaan.

Anita
Ineens meer dan 1000 euro in rekening gebracht door Telfort bij een unlimited bel en internetbundel. Had ik al 5 jaar. Officiele klacht ingediend. Ze geven gewoon geen antwoord. Eenmalig een reactie zonder antwoord, ik heb gereageerd, daarna niets meer. Wel een melding van Preventel dat telfort mij daar heeft aangemeld. Advies als iemand zich nog bedenkt; NOOIT TELFORT
18-03-2015

over Internet + tv + bellen26-02-2015

TV hapert in de avond

Zat op digitenne, dat beviel niet. Nu is de TV nog slechter geworden

Danique over Mobiel25-02-2015

Een telefoon die ik betaal maandelijks, die ik niet heb.

Lieve telfort,

Na maanden lang bellen en mailen, zijn we er nog niet uit. Ik heb bijna 2 jaar geleden een abonnement afgesloten bij de phone house met een een lease toestel. Helemaal leuk want ik had een rode S3. Vol trots liet ik mijn toestel aan iedereen zien. Totdat er een dag kwam waarbij mijn telefoon niet meer oplaadde en ik dus zonder telefoon zat. Ik heb hem tot 2 keer aan toe opgestuurd en smartcare die zegt leuk: 'het toestel is rood, daar zijn geen onderdelen voor dus die kunnen we niet repareren.'

Tot op de dag van vandaag zit ik met een abonnement waarbij ik geen telefoon maar wel maandelijks hoge kosten van heb. Ik heb mijn telefoon naar jullie al maanden geleden opgestuurd en betaal maandelijks 18 euro, voor iets wat ik niet gebruik!

EN NU? nu zit ik dus nog steeds met een oud toestel van me broer en hoge kosten. Dit moet echter wel opgelost worden... want ik krijg niemand te spreken die iets voor mij kan betekenen.. Elke keer maar afwachten, afwachten en afwachten. En dat AFWACHTEN ben ik zat.

Dus ik hoop dat jullie er bij deze nu echt een keer wat aan gaan doen.

Dankjewel!

groetjes Danique Slier

over Internet + tv + bellen22-02-2015

Een grove belediging

Hallo, ik kwam via O2 jaren terug bij tefort. Ik heb heel bewust geen Internet op mijn mobiel genomen, want ik heb thuis wifi en ook op mijn werk. Krijg ik opeens een stom sms-je inzake meer dan €25 mb gebruik. Ga ik mijn notas na.. blijkt dat er over een periode van 4 maanden €102 in rekening te zijn gebracht. Ik bel hen wit van woede op. Krijg ik 10 dagen later als antwoord dat ze uit coulance 22 eur terug geven. Wat een arogante debielen zijn dat. Ik ben direct over gestapt! Ik zou dat iedereen adviseren. Dus ga ook niet bij de KPN, want dat is dezelfde club klootzakken.

• 4
over Internet + tv + bellen20-02-2015

Belabberd

Internet heeft nog nooit de beloofde snelheid behaald, altijd veel minder.
Helpdesk is waardeloos, onprofessioneel, niet meewillen denken en ontzettend brutaal.
Heb mij abonnement opgezegd, de beloofde opzegdatum, die zwart op wit staat, komen ze niet na.

• 3
over Internet + tv + bellen18-02-2015

Slecht internet, daadwerkelijke snelheid komt niet in de buurt van waar ik voor

Ik heb een 8 mbit verbinding van telfort, dit omdat ik in het buiten gebied woon (polder) dus alles moet via de isdn (geen plus lijn) telfort belooft mij een snelheid van 8mbit, ik betaal hier 19,95 per maand voor, toen ik het net aangesloten had was mijn hoogste snelheid gemeten in de eerste week 3,8mbit, ok niet wat ze beloofd hebben maar ik moet ook realistisch zijn ik zit 4,2 km van de hooft kast, maar nu de laatste 2 maanden komt mijn snelheid niet boven de 0,82 mbit uit, en ik heb een maal een uitschieter gehad naar 1,34mbit en ik heb dit bijna elke dag getest puur omdat ik wel eens wil weten hoe dit zit. Gelukkig ben ik bijna op het eind van mijn contract en zal ik waarschijnlijk sateliet internet nemen via de schotel, helaas zit hier wel een duur koste plaatje aan, maar zal enigste optie zijn om relatief snel internet te hebben (20 mbit gegarandeerd) en dat te bedenken dat de hoofdglasvezel kabel hier maar 200meter van mijn huis naar de andere kant van het hollandsdiep gaat, maar waarschijnlijk levert het de kabelmaatschappijen niet genoeg op om 50 huizen op glasvezel aan te sluiten.........

over Mobiel18-02-2015

Waardeloze klantenservice bij Telfort duur 0900 ben al 5 dagen bezig

Ik heb nu al vanaf 14-2-2015 in de avond uren geen tv en radio. Ik bel elke x dat dure 0900-9596 nummer van kastje naar de muur moet allerlei dingen zelf ondernemen om het op te lossen wat nog altijd niet gelukt is zelfs de software van de tv ontvanger contact doos moeten downloaden niks helpt ben nu ruim jaar klant met alles 1 en dan ook met 3 mobile telefoons een abonnement maar denk dat ik rap overstap naar een ander met alles

Anneke Anneke
ziggo of upc. beste providers.
10-03-2015

Droom Droom
Nou ik dacht aan overstappen maar ik denk nu toch dat ik bij UPC blijf.
13-03-2015

over Internet + tv + bellen15-02-2015

Glasvezel is bagger, net als service.

Ruim een jaar een 3-in-1-pakket Telfort Glasvezel, te barneveld. Nooit, maar dan ook nooit, langer dan een paar dagen internet. Normaal is, na 15 minuten internet ligt de boel plat. Modem uit/aanzetten helpt soms, vaak niet. Klantenservice van nivo nul komma nul doet niets om te helpen, of zelfs een beetje mee te denken. Keer op keer mag je de modem aan en uit zetten en de stekkers nalopen, waar gewoon niets is meegebeurd, dus waarom. Telefoon ligt er bijna dagelijks uit en mensen moeten dan maar mobiel bellen, maand na maand.
Waardeloos produkt en een waardeloze service van telfortglasvezel, die zelf niets maar dan ook niets doet om je tegemoet te komen, maar je aan de lijn houdt op een duur (mobiel bellen dus) telefoonnummer. Mijn oom is 65+ en vindt het allemaal maar ingewikkeld maar vooral frustrerend en slecht voor zijn hart, maar opzeggen kan blijkbaar nog niet, vanwege termijnen enzo. Ik ben voor hem met rechtshulp bezig om de kosten te deklaren en het abo te stoppen, heb geen enkel vertrouwen meer in de organisatie van telfort. En dat is dan nog wel een grote speler in het geheel ook, die zou beter moeten weten inmiddels.

Toon meer Telfort reviews
Beoordeel Telfort