Schrijf ervaring Catalogus

Ervaringen met Telfort

Laag 3.7
199 ervaringen
21-07-2014

Geen oog voor de klant, geen oog voor de problemen. Ondertussen hebben wij hier al te vaak aan de telefoon met de klantenservice gezeten. Kort gezegd kan je dus zelf de problemen oplossen en er is niets mogelijk. Veel beloftes maar weinig daden.
Ondertussen hebben wij nog steeds een onregelmatige ontvangst hier thuis wat betreft tv en internet. Toch maar opzoek naar een andere provider.

17-07-2014

Goed!

Na jarenlang kabeltelevisie via Ziggo werd ik gek van het steeds wisselen van de zenders (zonder aankondiging) Aangezien ik wel een tevreden gebruiker ben van Telfort mobiel en Telfort internet besloot ik tot overstap naar alles-in-een van Telfort. Het zelf aansluiten was een fluitje van een cent maar de tv ontvangst liet veel te wensen over. Bellen met de servicedesk (kost je geld) en toen bleek, na lang aandringen en met behulp van het personeel in de Telfort winkel, dat men bij de centrale mijn instellingen niet goed had ingesteld. Diezelfde middag na mijn telefoontjes zijn de klachten verholpen en heb ik een snelle en stabiele verbinding (en de snelste binnen mijn postcode en tweede binnen mijn gemeente, andere aanbieder is Ziggo extra maar ik betaal 28,50 minder!)

16-07-2014

Zeer goed

Nu een jaar alles in 1 van Telfort. Overstap ging vlekkeloos, internet en bellen doen het goed. De 2e ontvanger in het pakket Digitenne omdat ik deze niet thuis gebruik. Maak gebruik van de extra korting i.v.m. ook het mobiel abonnement bij Telfort.

14-07-2014

Supersnel, voordelig, zelden problemen

Enige minpunt is dat de model af en toe uit en aangezet moet worden.

08-07-2014

Internet + bellen goed TV op PC kan beter

Sinds een paar maanden alles in 1 van Telfort. Overstap ging vlekkeloos, internet en bellen doen het goed. De interactieve Tv op alles schermen (voor mij een reden van overstap daar ik veel TV kijk op de tablet of PC) kan beter. Website en App haperen vaak, krijg op met zowel de Mac/windows/unbuntu PC vaak de melding "onbekende Fout". Website ondersteund alleen microsoft silverlight wat erg achterhaald is, neem een voorbeeld aan de jongens van NPO telfort, die weten hoe je zo'n interactieve website voor TV kijken goed bouwt. TV kijken via het bijgeleverde kastje (old skool TV) werkt overigens prima. Ik hoop dat Telfort nog aan zijn website sleutelt, het is wel een leuke feature.

25-06-2014

sinds 7 mei jl telfort internet tv tel download zou max 50 zijn kom niet verder dan 30, tv valt konstant uit was beter af bij online en digitenne morgen naar telfort winkel toe in gebreke stellen en kijken wat ze er aan doen WAARDELOOS!

18-06-2014

Prima stabiele internetverbinding

Sinds 9 maanden internet bij Telfort en dik tevreden: goede downloadsnelheid (12mb/s) en stabiele verbinding. Een incidentele automatisch verlaging van de downloadsnelheid door een storing wordt door tussenkomst van het webcare team vlot verholpen.

18-06-2014

Internet ok, maar tv zeer zwak.

Sinds een maand of 7 nu overgestapt van UPC naar Telfort glasvezel. De ervaringen met internet zijn ok, maar vooral mijn ervaringen met digitale tv zijn zeer matig. Bijvoorbeeld het opnemen is echt niveau 2, want je neemt niet het programma op, terwijl dat wel wordt vermeld, maar gewoon een bloktijd. Dit in tegenstelling tot UPC, waar je echt het programma opneemt. Als het programma stopt, stopt ook de opname. Bij Telfort, kun ook max. 7 of 9 keer iets opnemen. Als een progr. na 2 keer stopt, wordt er gewoon 9 keer opgenomen:(.
Ook een punt is bijv. het kijken via de laptop. In alle reclames van Telfort wordt aangegeven dat ook online kan worden gekeken. Nergens wordt aangegeven dat dit niet geldt voor het glasvezel pakket! Ja, wel als je de helpdesk belt.
Deels misschien een punt om van te voren uit te zoeken, maar het wordt ook niet/nergens aangegeven.
Na dit jaar zijn wij snel weg bij Telfort!

15-06-2014

Verborgen aansluitkosten

Pas op voor verborgen aansluitkosten. Als je zo dom bent als wij door te tekenen aan de deur, laat dan de verkoper ook tekenen, met zijn aam erbij, dat alles zal werken zonder kosten en dat eventuele extra benodigde aansluitingen op kosten van hen zijn. Bij niet nakomen, contract ontbinden en geen 200 euro moeten betalen zoals wij nu.

Mignon15-06-2014

ZEER SLECHT

Vanaf start datum contract slecht internet 2 mbit download en 50 upload. tv heeft nog nooit gewerkt ( al 4 weken niet ). al paar monteurs gehad. niemand kan het verhelpen. Ik ga het contract opzeggen of ze voor de rechter slepen.

31-05-2014

Prima provider

Ik heb al jaren een abonnement bij telfort. Nooit problemen gehad, niet te duur, zelf je abonnement samen stellen en altijd en overal bereik. Niks op aan te merken!

21-05-2014

Aansluiting op interactieve TV

Op een mei 2014 zouden wij interactieve tv van telfort krijgen op 21-05 nog steeds niets eerst betrof het een storing bij KPN toen was het weer een interliner storing (wat dat ook wezen mag) dan moest het weer een boest hebben of te wel van het bekende kastje naar de muur, echter nog geen tv en radio wat ze wel goed weten zijn hun rechten dat ze 35 dagen de tijd hebben om de aansluiting tot stand te brengen en dat ze tot vergoeding van het reeds betaalde abonnement pas over kunnen gaan als de aansluiting tot stand gebracht is wanneer dat dan ook wezen mag ; TELFORT NEMEN ? VERZIN VOOR GIJ BEGIN.

21-05-2014

Dowload snelheid

ik download met een payserver en de snelheid was altijd tegen de 3 mb aan ik mag blij zijn als ik nu 1mb haal eind van het jaar stap ik op bij telfort omdat ik hier goed van baal want mijn probleem word niet opgelost

15-05-2014

Super

Overgestapt na een verhuizing van UPC naar Telfort.
Aansluiten was een fluitje van een cent, ook dankzij mijn vrouw die een ster is in utp-stekkertjes knippen.
1 dag eerder dan afgesproken hadden we signaal.
Ik was vergeten om opnemen te bestellen en na 1 telefoontje ZONDER wachttijd werd het geregeld, geen nieuw kastje, zoals bij UPC, maar ze zetten het gewoon aan, binnen 10 minuten kon ik opnemen.
Beeld is zeker net zo goed als UPC, internet is vlot genoeg.
Telefoon werkt storingsvrij.
Opnemen op 2 sets zonder extra kosten, 6 programma's tegelijk opnemen, tegenover UPC 1.
Opnemen in de woonkamer en in de slaapkamer opname bekijken of andersom is geen probleem.
Het enige wat minder is, dat het servicenummer niet gratis is, bij UPC wel.
TV kijken op de laptop of tablet gaat goed, bij UPC loopt het na een paar minuten vast en op een android kan je het helemaal vergeten.
Menu's zien er kleurig en netjes uit.
Bediening is eenvoudig.
Voorlopig, na 3 weken ben ik uitermate tevreden.

05-05-2014

Goedkoop maar wel vaak storing

Bijna een jaar geleden van een dure aanbieder van het alles in 1 pakket overgestapt naar Telfort.
Ik heb best wel vaak storing met de TV en vaste telefoon. Maar vaak wordt dat van zelf weer opgelost.
Zo niet dan moet je wel een dure klanten service gaan bellen a 10 cent per minuut. Je hangt dan al snel 20 minuten aan de telefoon.
Ik stap voorlopig niet over. Voor de prijs die ik voor mijn abonnement betaal vind ik de storingen acceptabel. Wel zit ik er over te denken mijn telefoon uit het pakket te halen en daar een mobiel abonnement voor af te sluiten gezien dit ook weer 5 euro in de maand scheelt met onbeperkt bellen.

Tony02-05-2014

Nog niet aangesloten en nu al problemen

Op 11 maart Telfort glasvezel aangevraagd en tot op de dag van vandaag nog steeds aansluiting oid. Ze vertelden mij dat de aannemer contact met mij zou opnemen om mijn glasvezel kastje te plaatsen. Het is vandaag 2 mei en nog steeds geen contact gehad met het aannemersbedrijf. Ze sturen mij van het kastje naar de muur. Nu moet ik weer wachten voor de wettelijke 20 dagen waar het bedrijf recht op heeft? Dat is nu al de tweede keer. Heeft iemand het zelfde probleem? En weet iemand hoe je kan opzeggen ? Want dit was niet afgesproken zoals het nu gaat. Als iemand iets weet hoor ik het graag.

Mark Mark
Wij hebben precies hetzelfde probleem. We hebben op 10 maart Alles-in-1 glasvezel besteld bij Telfort en wij hebben ook tot op de dag van vandaag (6 mei) nog steeds geen internet, TV en telefoon. Vele keren de klantenservice gebeld, maar we worden niet serieus genomen en ook van het kastje naar de muur gestuurd. Nu zeggen ze dat het waarschijnlijk tot eind mei gaat duren!. Te belachelijk voor woorden. Dit alles valt natuurlijk ver buiten de normaal te hanteren levertijd van 3 tot 5 weken. We hebben Telfort per aangetekende brief in gebreke gesteld en ze een termijn van een week gegeven om het probleem op te lossen. Op onze brief kwam een nietszeggende reactie: "u moet nog maar even geduld hebben". We zijn het zat en hebben het probleem voorgelegd aan de Geschillencommissie met de eis dat ons contract per direct kosteloos wordt ontbonden en dat Telfort de gemaakte telefoonkosten gaat vergoeden
07-05-2014

YX YX
Wij hebben ook precies het zelfde probleem, In februari een alles-in-1 abbo afgesloten bij Telfort. We hebben nog nadrukkenlijk erbij gevraagd of het zeker is dat glasvezel beschikbaar is. We kregen als antwoord, ja het is zeker aanwezig en binnen 3 a 5 weken heeft u internet. Onderhand is het 9 mei, en ontelbaar aantal frustrerende telefoongesprekken verder hebben we nog geen internet.

Het contract ontbinden, kan maar kost je wel 200 euro, want je 7 dagen bedenk tijd zijn verstreken. Daarnaast kunnen ze ons geen datum geven wanneer internet wel beschikbaar is! Erg frustrerend zeker doordat de medewerkers erg brutaal zijn en helemaal niets kunnen doen behalve je van kasje naar muurtje sturen.

Wij willen hier NU per direct vanaf, we hebben nog geen eens gebruik gemaakt van de diensten en het is al pure ellende!
09-05-2014

Merle Merle
Wij hadden hetzelfde probleem. De dag dat we telfort glasvezel alles in één hadden besteld was 9 september en we zijn 2 mei uiteindelijk aangesloten... Bijna 8 maanden gewacht hierop! Volgens telfort lag het aan het tussenbedrijf die de glasvezelkast in orde maakt.

Nu hebben we glasvezel en ligt er een grote kabel door de woonkamer van de meterkast naar de tv en hebben we de telefoon naast de meterkast staan (hoe onhandig!?). We hadden alles draadloos, maar nu dus niet meer. Kwaliteit is wel verbeterd tegenover oude provider, maar wel een grote stap terug in de techniek. Jammer...
13-05-2014

Jj hink Jj hink
Je kan voor 55 euro draadloos tv kijken bij telford bestellen, waardoor er geen kabel naar de tv hoeft?
mvrgr. jjh
15-05-2014

Tony Tony
Inmiddels is afgelopen donderdag door reggefiber 2 apparaten opgehangen. Vandaag Telfort gebeld en zij hebben nog niks binnen van reggefiber. Dus nog steeds afwachtend. Het schijnt dat als reggefiber de plaatsing heeft doorgegeven dat Telfort een brief opstuurt en het installatiepakket. Ben benieuwd!
26-05-2014

Tony Tony
Vanmorgen wederom zelf moeten bellen, en jahoor het is niet goed aangesloten dus nu moet volkerressel komen om weer iets aantesluiten. Het is dat ik niet kan annuleren oid. Ben het nu wel echt spuugzat! Klote bedrijf!
28-05-2014

Jacques Jacques
Eerlijk is eerlijk , echt honderd jaar bij kpn gezeten ( had zelfs nog een planet @mail ) maar dit is zo`n ellende. IK ben verleid met een aantal aanbiedingen. Moet ik die zelf stoppen? Nee hoor dat gaat vanzelf. Nou mooi niet. Heb ik G.V.D drie maand lang 50 euro meer betaald dan afgesproken. Nee Meneer had u zelf moeten afmelden. Daarnaast valt voortdurend het internet ( en dus de telefoon ) uit. Kortom als mijn contractje met deze oplichters afgelopen is , back to kpn
09-06-2014

01-05-2014

Prima volgens afspraak!

Wij zijn heel blij met de geleverde diensten! Alles is op de afgesproken datum en de snelheid is precies wat ons beloofd is. Makkelijk aan te sluiten, pakket was al bezorgd en over alles is netjes gecommuniceerd.

Chapeau Telfort! Tot nu toe geen klachten.

21-04-2014

Zeer tevreden

Sinds een jaar bijna klant met het alles in 1 pakket bij Telfort. Af en toe wat storingen met de TV en telefoon. Maar voor de rest wel tevreden. Min puntje zijn de telefoon kosten voor het service nummer a 10 cent per minuut. Je hangt toch al snel 15 tot 20 minuten aan de telefoon met problemen oplossen. Een hoop oplossingen zijn trouwens ook op het internet terug te vinden. Op die storingen na ben ik als je kijkt naar prijs kwaliteit zeer tevreden.

19-04-2014

Onbetrouwbaar

Bij Telfort heb ik Internet & Interactieve TV besteld. Blijkt dat we voor die oplossing twee kastjes binnen krijgen en waarbij de kastjes onderling verbonden moeten worden. Helaas pindakaas, maar voor ons staat het 1e kastje bij de telefoonuitgang en de ander, meters verder, bij de tv.

Ik heb nooit gecommuniceerd gekregen dat ik 2 kastjes zou krijgen en dat ze onderling verbonden moesten worden. Ohja, en als je wilt opzeggen? Je zit een jaar aan die teringlijers vast.

Voor mij nooit meer telfort.

Linda Linda
Als je interactieve TV hebt krijg je altijd 2 kastjes. Dat is bij KPN ook dus dat is helemaal niet zo vreemd
25-04-2014

Mickey Mickey
Toch jammer dat mensen niet het fatsoen kunnen opbrengen om hun "klachten" volledig ( tweezijdig ) en met respect voor algemene normen en waarden te vermelden.
Duidelijk iemand die zich zelf ook niet heeft verdiept in wat hij aanschaft.
Zijn uitlatingen zeggen overigens meer over zich zelf en zijn totaal irrelevant aan de "klacht".
27-04-2014

Nicole Nicole
Mijn interactieve tv 'hapert' steeds.. Kennen meerdere dit probleem? Heb 'm ook al reset en kabels vervangen. Vind dit toch wel erg vervelend tv kijken..
30-04-2014

Gerard Boerkamp Gerard Boerkamp
Ik heb dezelfde ervaring,constant haperend en stilstaand beeld.Alles al geprobeerd maar blijft storen.
04-05-2014

13-04-2014

Zeer slecht en oplichters

we hebben een nu al meer dan 2 maanden een storing en ze kunnen het niet oplossen we hebben steeds stil staand beeld leuk als je tv kijkt en de internet valt ook steeds weg

en je moet wel 60 euro betalen

Nikki Nikki
Hier hetzelfde, monteur sturen doen ze ook niet! Word er helemaal zat van!
03-05-2014

Toon meer Telfort reviews
Beoordeel Telfort

Alleen geverifieerde ervaringen worden gepubliceerd.

© 2011-2014 Ervaringen.nl. Alle Rechten voorbehouden.
Voorwaarden | Privacybeleid