Tweak.nl reviews

25-03-2024

Nóóit problemen gehad.

Lies
22-03-2024

Beetje lastig. Ikben tot nu toe tevreden over tweak. Zij gaannu overin odido. Daar heb ik vragen over, die echt makkelijker zijn kort te sluiten per telefoon. Moest een half uur wachten. Wachten vind ik niet erg, ik ga gewoon wat anders doen. Maar dat is niet mogelijk, want je krijgt zo n irritant deuntje te horen enook nog van slechte geluidskwaliteit. Niet om aan te horen.

Na een half uur heb ik de hoorn er op gegooid. Enben alsnog een ail gaan schrijven

Heel erg irritant

Mit
12-03-2024

Liegen over opzeggen, en geven te weinig geld terug

Jacob
09-03-2024

Nemen storingen niet serieus.

Joke
23-02-2024

De jaren dat ik bij Tweak met internet, wifi en radio ben geweest, is goed bevallen. We hebben geen problemen gehad met het bovenstaande en Tweak was altijd bereikbaar als we een vraag hadden.

Pedro
19-02-2024

Fijn bedrijf, doen wat ze moeten doen goede snelle internetverbinding leveren die stabiel blijft.

Meedenkende medewerkers die met praktische oplossingen komen aan de telefoon. Jammer dat jullie gestopt zijn.

Ik hoop dat odido met name wat leert van jullie toon in de communicatie. Leuk dat een bedrijf wordt over genomen maar zorg dan dat huidige gebruikers hun contract mogen uitzitten onder de zelfde voorwaarde. En niet eenzigig opzeggen en dan mededelen "we gaan het aanpassen op een manier die voor ons makkelijker is."

01-02-2024

Personen met een jaarabonnement, die niet naar ODIDO overstappen en dus gesommeerd worden om een andere provider te zoeken, voordat het signaal uitgeschakeld wordt (gemeld in meerdere berichten van Tweak vanaf augustus 2023, dat dit begin 2024 zal gebeuren), worden na hun overstap beschouwd als personen, die vrijwillige op eigen initiatief het contract hebben beëindigd met alle financiële gevolgen van dien. Een dikke "10" voor "internetkwalitiet" in het verleden wordt een vette "0" in "oud-klantbehandeling".

24-01-2024

Na jaren lang tevreden bij Tweak gezeten te hebben zijn we overgestapt naar KPN i.v.m. de overgang naar ODIDO.

ook hier ( zoals hieronder ook al meerdere malen beschreven)

blijven bedragen afschrijven en zelfs na contact medewerker en advies bedrag te storneren incasseren ze opnieuw.

Wel emails met incasso, maar reageren niet op emails als je aangeeft dit in overleg met medewerker te hebben gedaan.

Jammer dat zo'n mooi bedrijf zo een puinhoop maakt.

19-01-2024

De verbinding was altijd best goed , nu met het overgaan lijkt het wel mafia wel een jaar vooruit laten betalen maar verder geen info!

Ik zou zeggen pas op voor odido!

18-01-2024

Altijd een geweldige verbinding en service gehad! Jammer dat het voorbij is!

16-01-2024

Bagger bedrijf. Ellende begon al bij aansluiten en nu bij gedwongen overstap krijg je je voorschot van 7 maanden en borg niet terug! Oplichters dit onderdeel van Odido

Huub
16-01-2024

Nog snel dik 400 euro van je rekening afschrijven en binnen 2 weken 'n email ontvangen dat ze over zijn gegaan naar Odido.

Nu dik 2 maanden geleden maar nog steeds m'n geld niet terug gekregen.

Hendricus
10-01-2024

Sinds 4 december 2023 is mijn contract beëindigd i.v.m. de overstap naar Odido. Tweak krijgt het maar niet voor elkaar om hun financiële administratie op orde te krijgen. In december al meerdere telefoontjes er aan gewaagd en alles zou nu goed moeten zijn. Januari 2024 weer een nieuwe factuur en het circus begint opnieuw.

28-12-2023

Erg slecht nu. Heb geen afstandbediening en jullie onbereikbaar. Graag olossing. Duurt te lan. Stuur hele zooi op voor ou en nieuw. Ik betaal en stuur spullen terug. Geen doen zou. Geen zenders. Hebvkids ja. En snel anders stap ik over.

Yvonne
28-12-2023

Wij zijn boos en teleurgesteld in tweak. Wij hebben inmiddels al 8 dagen geen internet. Zakelijk kunnen wij nu niets. Regelmatig contact gehad. Het is doorgegeven aan Spie.

Men zegt dat ze er dan niets meer mee kunnen. Vreemd als het om zo'n groot bedrijf gaat. Wij zijn afhankelijk dat weten wij heel goed. Daarom proberen wij beleefd en professioneel te blijven. Maar als wij onze klanten op deze manier behandelen en laten wachten houden we er niet veel meer over.

Thessa
26-12-2023

Tweede kerstdag oké maar er is om 17.00 niemand bereikbaar. Dus een avond zonder internet/tv zijn vaak slecht bereikbaar.

LC
12-12-2023

Moeilijk contact te leggen ,pas na weken doorzeuren resultaat

11-12-2023

Ik werd aangesloten op tweaker prefect lopende glasvezel verbinding alle jammer dat de nieuwe provider niet de zelfde modems gebruiken had zelf een fritz repeater 3000 gekocht die ik nu in de vuils bak kan gooien na een jaartje gebruik

Fvdm
01-12-2023

Voor een lange tijd klant van tweak. Nu moest ik overstappen want tweak stop ermee. Vanwege een fout tussen odido en tweak, stop mijn glasvezel te werken, want de lijn ging over. Ik belde wel tweak en vertellen hun van de probleem. De antwoord was dat tweak hieraan niks kan doen. Ik betalen nog lekker door voor een service die ik niet kan gebruiken. Voor iedereen die moet "overstappen" let wel, problemen die jij ondervinden, ga tweak niks aan doen en jij betaal lekker door.

Ik had veel beter verwachten van tweak. Helaas.

Malou
30-11-2023

Blijven bedragen afschrijven en zelfs na contact medewerker en advies bedrag te storneren incasseren ze opnieuw. Sturen wel emails met incasso, maar reageren niet op emails als je aangeeft dit in overleg met medewerker te hebben gedaan. Diverse afdelingen communiceren niet met elkaar!

Meer Tweak.nl reviews