17-04-2024

Ik had de Unive Veilig op weg app maar altijd problemen volgens Unive was mijn Telefoon verouderd nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht een SAMSUNG Galaxy A 15 nieuw type nu heb ik niks meer nu zecht Unive dat SAMSUNG de app niet ondersteunl

Aalt
02-11-2023

Drama, geld is alles voor deze verzekeringen, als je problemen hebt met de auto na andermans schuld zeggen ze succes en duurt het beeld te lang en kastje naar de muur gestuurd

Diederik
27-06-2023

Nemen de telefoon niet op.

Waardeloos bedrijf!

Rick
18-05-2023

Unive heeft een slechte service. Ze zijn niet bereikbaar. Daarbij zou ik graag willen aangeven dat ik eenmaal niet heb kunnen betalen en dat ik geen herinnering heb gekregen via de mail of telefonisch. En nu heb ik een achterstallige betaling en grote problemen. Hierdoor kan ik waarschijnlijk mijn bedrijf nu opzeggen. Ik heb nu helaas een jurist moeten inschakelen. Ik hoop samen met Unive er nog uit te kunnen komen anders word het helaas een rechtszitting.

Arjan
20-04-2023

Veilig op weg app blijkt in de praktijk nauwelijks te werken. Eventuele opgebouwde korting over Februari en Maart nu bijna einde April nog niet ontvangen, volledige premie schrijven ze wel af. Op reclamaties komt geen reactie!

11-11-2022

Wat een klant-onvriendelijk bedrijf!

Moon
27-09-2022

Slecht duur weinig service

Nooit meer unive
17-07-2022

De slechtste zakelijk auto verzekering ooit . Schade gehad in meerdre jaren. Altijd door de tegenpartij afgehandeld . Heeft unive niks gekost . All risk verzekering gehad jaren lang en ze laten je stikken. Als je zelf 1 x wat hebt . Waardeloos . zelf de schade terug betaald . Kleine 3000 euro en ze gooien me eruit . Waardeloos .Mensen pas op met deze maatschappij

16-03-2022

Ze schreven bedragen af voor een autoverzekering van een oud rekening nummer, kan gebeuren. Rekeningnummer aangepast maar moest nog een openstaand bedrag overmaken, direct gedaan.

Kreeg brief thuis dat de auto weer was aangemeld bij het rdw en dat mijn verzekeringpakket weer actief was, er stond ook dat de verzekering niet altijd verder gaat maar daarna stond er dat alles weer actief was. 2 maanden onverzekerd rondgereden en als wan betaler te boek. Slechte dubbelzinnige brieven die je ook nog in gevaar brengen en moeilijk aan een andere verzekering kan laten komen. NIET DOEN

Jelle
11-02-2022

Ging prima om om adreswijziging door te geven

Nathalie
10-01-2022

Slechtste service ooit. Zal never nooit iemand Univé aanraden en zeker nooit meer zelf iets verzekeren. Als ze iets moeten uitbetalen gaat Univé hele rare fratsen uithalen om dit niet te hoeven doen. Nooit en nooit meer Univé.

14-12-2021

Na brand geen enkele hulp politie twee bureaus achterhalen de oorzaak helaas niet maar als je bij unive 7maanden vooraf verzekerd bent dan ben je verdacht zeggen ze? Vervangende woonruimte nadat je alles wat je lief was verloren bent door een vreselijke ervaring brand. Sta je er alleen voor je krijgt geen hulp twee maanden verder nog niets geen voorschot geen opvang je zal er maar staan met je kleine kinderen

! Je wordt onder druk gezet manipuleren speculeren en de behandelaar behandeld je als dader inplaats van slachtoffer gewoon zoeken om onder betaling uit te komen

A u b mensen denk 10x na voor u denkt de vruchten te plukken want mijn ervaring krijg je rotte appels Univee.daar plukt u niets van mee

Schandalige onderneming onmenselijk en geen medeleven veel beloven weinig geven doet unive in vreugde leven

Herben
29-11-2021

Vroeger was ik lid van Univé maar ben daar weggegaan omdat ze mij bijna niet helpen wilden bij een schadegeval omdat ik geen rechtsbijstandverzekering had. Nu had ik wel een ingevuld schadeformulier dus is het toch nog goed gekomen. De manier waarop ik in eerste instantie weggestuurd vond ik belachelijk. Heb na het afhandelen van de schade afscheid genomen van Univé en heb daar zeker geen spijt van.

Jacob
26-10-2021

Super fijn en snel geholpen!

Milan
15-10-2021

Slechtste autoverzekering ooit.

All-Risk verzekerd, schade aan de auto en dan word er een expertise en technisch rapport opgemaakt waar je zelf niets van afweet of wat je zelf ingezien hebt. De helft wat ze aangeven in het technisch rapport over de staat van de auto ontbreekt en vervolgens komt er een behandelaar (die zeer dreigend overkomt) met je in gesprek en word je bestempeld als een fraudeur en oplichter. Univé houd je nergens van op de hoogte en laat je in de kou staan puur voor hun eigen gewin. Inmiddels al 7 weken bezig om de schade op te lossen.

Te triest voor woorden.

Olaf
09-06-2021

Verzekering goedgekeurd en weken later plots afgekeurd

Ik heb een autoverzekering goedgekeurd gekregen, zelfs nog aparte notities laten in hun dossier maken voor de volledigheid. Weken later word ik vanuit het niets teruggebeld om doodleuk te vertellen dat de verzekering toch retrospectief afgekeurd wordt. Wáárdeloos.

25-11-2020

Auto verzekering oversluiten

Ben als Hoveniersbedrijf "Het Gazonnetje op zoek gegaan om mijn lopende vaste kosten waar dan ook te verlagen maar wel met een goede breed dekkende verzekering daarnaast nog vervoersverzekering afgesloten, na zelf uitgerekend te hebben toch iemand aan de lijn gevraagd werd erg goed en top geholpen door vriendelijke medewerker die zelf ook nog andere opties aangaf waarvoor ik kon kiezen was en ben echt blij met deze hulp scheelt mij wel bijna € 557 op jaar basis.natuurlijk zij er andere belevingen over deze organisatie maar tot nu toe alles keurig verzorgd en geheel voordat alles ingaat in de mail super.

Sihem
26-03-2020

Autoverzekering stopgezet

Sinds september ben ik klant bij Univé voor autoverzekering, bij het aanmelden gingen er gelijk al dingen fout, zo waren mijn schade vrije jaren die ik de afgelopen 10 jaar niet meegenomen en moest ik een een veel hogere maandpremie betalen! Na 1000x contact met ze gehad te hebben is deze medio november aangepast, de teveel betaalde premie heb ik terug gekregen, nou blijkt dat er een openstaande bedrag van oktober nog open was waar ik geen weet van wist, en is mijn autoverzekering per maart stopgezet en sta ik ook nog eens geregistreerd als wanbetaler! Communicatie is hier super super slecht ik zou niemand Univé aan kunnen raden! In al mijn verzekeringsjaren nooit zo een slechte verzekeringsmaatschappij als deze meegemaakt!

Giann
10-03-2020

Verspilling van tijd bedrijf

Slechtste verzekeringservaring ooit, ik had een ongeluk met mijn auto, ik heb de auto een all-risk verzekering, ze vragen me om de auto naar hun erkende garage te brengen, zodat ze een rapport en kosten voor de reparatie kunnen maken, ze deden het rapport en ik moest er 120 euro voor betalen, het was 3 weken wachten, nu zeggen ze dat ze de kosten van het inspectierapport niet goedkeuren. (ze sturen me naar hun eigen geautoriseerde garage) Nu willen ze een andere inspecteur sturen om misschien mijn schade op te lossen. Auto nog steeds kapot en ze verhogen de maandelijkse betaling al van 55 naar 110 euro per maand . Ik vind dit bedrijf onprofessioneel en respectloos tegenover klanten.

JP
12-02-2020

Onwelwillend

Na 45jr geen aanspraak gedaan te hebben op de autoverzekeringen, heb ik een kleine schade, kabeltjes doorgebeten €330.- schade, bij eigen garage laten repareren. En nu geeft Univé niet thuis?!?! Omdat het niet schadeherstel bedrijf is van hun, maar het is wel een erkende dealer en al het onderhoud,inruil enz. laat ik daar doen, omdat mijn display zegt dat ik mijn garage moet bellen en ik dus niet Univé gebeld heb. Kortzichtigheid ten top en dat voor €330.-

Meer Unive Autoverzekering reviews