Vicedeal.com reviews

Laatste 12 maanden20232022

Recente Vicedeal.com ervaringen

Robin
14-04-2024

Ik had dumbel houders besteld en ik kreeg een paar goedkope kleine klemmetjes. Ik bestel daar nooit meer. Oplichters zijn het

Remco
08-04-2024

Prettige ervaring ook zowieso met dit is toch weer paar blikjes drinken 😃

Ali altheeb
26-03-2024

Bedankt maar het is was laangzaam

Urbje
22-03-2024

Pakketje sneller ontvangen dan verwacht. Track&Trace is niet overzichtelijk. Pakketje is lastig/ niet te volgen.

Desondanks een keurige levering. Prijs kwaliteit is prima.

Een aanrader

21-03-2024

Het product voldoet aan de verwachting en ook de levertijd was zeer acceptabel (ca 15 dagen). Het product moest uit China komen.

21-03-2024

Betrouwbaar, iets paste niet, snel geld retour

Martijn
21-03-2024

Netjes geleverd binnen de termijn

Daan
21-03-2024

Bestelde was het juiste onderdeel maar het duurde erg lang

Evy

Makkelijke website.

Heel uitgebreid assortiment.

Goede uitleg qua levertijden die overeenkomen.

Het minpunt is wel hoe mijn pakket is aangekomen. Ik had een deurslot besteld en al een geluk was er geen beschadiging maar de verpakking was echt helemaal kapot. Al goed zat er nog een zak rond.

Dia
20-03-2024

Ik ben heel tevreden met mij bestelling

Het was ook precies op te afgesproken tijd

20-03-2024

Een analoge thermometer besteld. .Heel lang op gewacht vele reclamaties met exuses en dan uiteindelijk na 2 maanden komt de thermometer .Een gammel Chinees exemplaar en hij werkt ook niet. De thermometer komt niet boven de 35.6 gr

Ad
20-03-2024

Normale bezorgtijd en kwaliteit van apperaat

Karine
20-03-2024

Tip top in orde de bestelling dank u

Ad
20-03-2024

Prima gelevert alleen duurt het wat langer

Hein
20-03-2024

Ik kan er nog niet zoveel over vertellen, behalve dat het product nog steeds niet aangekomen is. Maar het kan nog steeds, want op 27 februari is 't verzonden en er stond bij dat 't 15 tot 25 dagen kan duren. Die zijn nog niet helemaal om, dus ik moet nog even wachten om te kijken of ze doen wat ze beloven.

Wiebbo
20-03-2024

Wat ik heb ontvangen duurt te lang en voldoet wat kwaliteit betrefd niet aan mijn verwachting

Dirk
20-03-2024

Ik heb een pannen sluiting besteld, voor 15,29 komt uit China , had ik zelf voor 3 euro kunnen bestellen.

Maar het ergste is ik kan hem zo weggooien hij werkt niet.

Guido
20-03-2024

Prijs/kwaliteit verhouding is goed maar de levertijd is véél te lang zonder dat dit duidelijk op voorhand vermeld wordt

Menno

Goede snelle communicatie

Linda
20-03-2024

Ik probeer al 2 weken iets te retourneren maar krijg geen formulier om terug te sturen alleen maar mail met vragen. Zeer slechte service.

Meer Vicedeal.com reviews