Vodafone Mobiel reviews

1.0
Laatste 12 maanden202320222021

Recente Vodafone Mobiel bellen + internet ervaringen

25-03-2024

Zeer slechte ervaring met Vodafone voor het opzeggen van mijn huidige abonnement i.v.m. emigratie naar het buitenland. Is niet mogelijk dit op te zeggen zonder het betalen van de resterende abonnementskosten voor de nog lopende termijn (20 maanden). Men geeft aan dat ik tussentijds verrlengd heb, echter is dit niet zo. Schande

Ontevreden met Vodafone Mobile
11-03-2024

Zeer slechte ontvangst. Ik reis veel door het hele Nederland en data ontvangst is zeer slecht. Vaak is internetten zelfs onmogelijk. Als wel dan is het heel traag en met onderbreking.

Gino
08-03-2024

Wat een vreselijke provider is dit. Pas goed op als je overstapt, zodra je een klacht hebt gebruiken ze de ene na de andere smoes, netwerk garantie bestaat helemaal niet bij Vodafone, dat wimpelen ze af door een zendmast uit de buurt de schuld te geven. Inmiddels heb ik mijn 8ste case aangemaakt en wacht al vanaf 2-2-2024 op een terugkoppeling. Als je met ze belt gooien ze ook meerdere keren de hoorn erop. En feedback op je klacht krijg je helemaal nooit van ze. Al met al VRESELIJK! Bespaar jezelf een hele hoop ellende en stap niet over.

Bl
10-02-2024

Schandalig slechte klantenservice al meer dan 2 weken bezig met het rechtzetten van een fout door vodafone bij bestelling samsung s24 actie. Je wordt eindloos in de wacht gezet, doorverbonden, of de verbinding wordt zomaar tijdens wachten of doorschakelen verbroken. Dit verbreken is inmiddels 12 keer verspreid over de dagen en onjuiste beloften gebeurd. Je kan dan weer helemaal overnieuw beginnen met je verhaal, want deze servicedesk noteert vrijwel niets voor collegae. Medewerkers zijn echt onbekwaam en sturen je (meestal onbedoeld) in de verkeerde richting, door vele diverse onjuiste beweringen. Helaas zijn er ook medewerkers die je bewust in het ootje nemen, schandalig. Omdat je telkens een ander aan de lijn krijgt is het onmogelijk ze daar op aan te spreken. In de winkel kan dit wel, maar de winkel geeft ruiterlijk toe dat ze het callcentrum een stel idioten vinden. Helaas vindt het callcentrum dat ook van de winkel, leuke collegialiteit, top om daar als klant tussen te zitten.

Jacob
11-01-2024

Wat een drama is dit bedrijf wanneer het gaat om communicatie. Vanaf de overstap van KPN naar Vodafone met 8 nummer is alles wat ook maar mis kon gaan mis gegaan. Er kan overal wel eens wat mis gaan maar het allerergste vind ik de verschrikkelijk belabberde "helpdesk" waar je verzand in een spinnenweb van medewerkers die maar wat roepen en beloven en maar al te graag willen doorverbinden naar andere afdelingen en vasthouden aan interne procedures en protocollen. Ik ben inmiddels uren kwijt aan het rechtbreien van alle fouten. Ben dan ook erg benieuwd wat Vodafone daartegenover stelt. ( denk dat ik het antwoord zelf ook al weet.)

Ze zullen ongetwijfeld zelf vinden dat ze alles goed georganiseerd hebben maar voor een klant die jaarlijks toch een paar duizend euro's aan inkomsten oplevert leveren ze bij lange na niet de kwaliteit die men mag verwachten!

Beste mensen, bezint eer ge begint!

Roger
11-01-2024

Ronduit bagger! Onstabiel 5g. Km de haverklap geen dekking. Pure frustratie. Nooit meer!

Christiaan
11-01-2024

Wat een ongelooflijk K bedrijf is Vodafone.

Gisteren (10-1) viel mijn IPhone uit en deed niks.

In deze IPhone zat de e-sim. Ik heb getracht om de e-sim over te zetten op een oude telefoon zodat ik weer online zou zijn. Bij het scannen van de qr-code via Mijn Vodafone kreeg ik de melding dat de code niet gebruikt kan worden en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Dit gedaan (gesproken met Haider) maar zij doen niks. Hij bleef maar hameren van ik moet u een sms sturen met een verificatie code. Maar daar zit nu juist het probleem. Ik ben NIET bereikbaar op mijn eigen nummer. Aan het begin van het bandje wordt er aangegeven door Vodafone dat er gevraagd kan worden om bijvoorbeeld je bankgegevens ter verificatie. Haider blijft maar roepen ik kan niks, u moet naar een Vodafone shop. BELACHELIJK. Zij kunnen op tig manieren (naam, voorletters, geboortedatum, laatste cijfers iban) de verificatie uitvoeren. Spij van mijn a.s verlenging ik wil dit annuleren! K bedrijf.

07-01-2024

Ik begon met onbeperkt abonoment af te sluiten als ik iemand wouw bellen werkte het niet en werd niet geholpen dus ik verander mijn sim kaart naar esim en alles doet het ineens dus had een stukke simkaart gekregen ik had mega slecht internet in de trein elke keer had ik niet met kpn ik liep door de stad met google maps want wist niet waar ik was word ik gebeld kan je niet internetten en bellen tegelijk toen wouw ik mijn abonoment verlagen kost dat 25 euro erg raar weer en nu laatst belde ik met iemand 14 min erover heen gelijk 5 euro niks gekregen over mijn limiet en later krijg ik het dus ik hun berichten ja we kunnen je niet helpen voor de 80e keer en het komt er eigenlijk altijd op neer dat het mijn schuld is dat niks het doet en hun zijn altijd ontschuldig had beter gewoon wat geld in de sloot kunnen gooien dan had ik er meer aan

21-12-2023

Nooit meer Vodafone.

Kijk naar het percentage slechte reviews en je weet genoeg over Vodafone.

Ik heb 6 december een bestelling geannuleerd die ik al volledig had betaald. De annulering is bevestigd door Vodafone met de vermelding dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld terug krijg. Nog steeds niet terug en we zijn nu zelfs de wettelijke 14 dagen al voorbij. Welke contactoptie ik ook gebruik, ik krijg steeds een ander verhaal te horen. Van het kastje naar de muur.

Eerder ben ik een half jaar bezig geweest om een foutief gefactureerde toestelbetaling recht te laten zetten. Toen ik vertelde dat ik juridische stappen ging ondernemen kreeg ik een telefoontje van iemand van Vodafone en toen was de terugbetaling binnen 5 minuten geregeld.

Ik ben zzp'er en heb een zakelijk Vodafone abonnement.

Leest er een jurist mee?

17-12-2023

Sinds start abonnement slecht bereik op thuis locatie. Kan niet normaal bellen of gebeld worden. Meerdere keren aangegeven, ze willen er niks aan doen.

Michael
08-12-2023

Ik werd november 22 gebeld door Vodafone om een contract af te sluiten. Schappelijke meneer, hadden een gesprek dat Tele 2 inflatie correctie toepaste tijdens de looptijd en dat ik dit maar stom vond omdat nieuwe contracten gewoon aan de afgesproken prijs werden aangeboden. Meneer gaf me de garantie dat tijdens mijn looptijd het bedrag hetzelfde bleef. Maar nee oor inflatie correctie kwam gewoon en bij klagen kreeg ik droog het antwoord dat ze alle klanten gelijk behandelen. Bij deze bent u gewaarschuwd.

Sophia
28-10-2023

Vandaag over gestapt naar KPN, scheelt 20euro per maand! DOEI VODAFONE😵‍💫

Vodafone; Zeer onvriendelijk aan de telefoon. Continu om het probleem heen draaien, collega’s geven elkaar de schuld maar lossen niets op.

Waar is de service gebleven?

Adriana
25-10-2023

Vodafone heeft een paar steekjes laten vallen.

Kan gebeuren natuurlijk maar ze lossen niets op. De klantenservice is buitengewoon slecht en niet al te beleefd.

Zo praten achteloos om het probleem heen door de aandacht af te leiden met een niet relevant antwoord.

Als het echt moeilijk wordt, zwijgen ze je dood.

Baris
19-10-2023

Ik schrijf u naar aanleiding van mijn recente ervaringen met mijn Vodafone Ziggo Unlimited abonnement, dat ik sinds juli 2023 afneem. Tot op heden betaalde ik maandelijks een bedrag van 25 euro, waarop een korting van toepassing was. Onlangs ontving ik echter bericht over een inflatiecorrectie, waardoor mijn maandelijkse kosten nu verhoogd zijn naar 28,25 euro.

Bij het afsluiten van mijn abonnement werden bepaalde voordelen beloofd, die nu niet worden nagekomen. Het is voor mij onaanvaardbaar dat ik nu maandelijks meer betaal dan bij mijn vorige provider, zonder dat ik hiermee heb ingestemd. Het is bovendien frustrerend om te constateren dat een vergelijkbaar Red Unlimited abonnement voor nieuwe klanten momenteel wordt aangeboden voor 25 euro.

Deze gang van zaken komt op mij over als misleidend en oneerlijk. Hierdoor voel ik me als klant niet serieus genomen en ervaar ik dit als oplichterij. Om deze redenen eis ik per direct een oplossing voor dit vraagstuk.

Ml
15-09-2023

Broer zelfs me zusje van 8 kan beter man deze service is om te verhuizen naar andere land neef 40 fking minuten aan de lijn voor een 2 min gesprek opdonderen vriend

13-09-2023

De belminuten zijn alleen in Nederland geldig buiten Nederland ook eu komen extra bij je rekening.

Bij ander aanbieders is dit niet zo

Nega
08-08-2023

Maar goeie God… wat is dit voor een drollen provider?!?!?

Sinds vanmorgen 10 uur ben ik met mijn abb over van t-mobile naar deze 😡 #%$¥! Vodafone.

Precies om 10 uur pats… geen internet meer. Telefoon keer uit…telefoon weer aan… Sim had ik al gewisseld… nope, niks.

Ff checken… het is nu bijna 23.00 uur dus 13 hele uren later: als ik 4 min verbinding heb gehad in die 13 uur overdrijf ik! En contact met hun opnemen? Constant storing: probeer het later nog eens!

Aan mijn reet! Kut provider 😡

Stefan
06-08-2023

4 aug bij Vodafone winkel geweest en aangegeven dat het scherm van mijn Samsung S22 Ultra kapot was. Ik wilde hem laten repareren. Letterlijke woorden vd medewerker waren dat ik dat bij Samsung moest laten doen terwijl ik het toestel bij Vodafone had gekocht. Bleek later uiteraard niet het geval te zijn. Ik heb altijd betaald voor leentoestel service en heb recht hier gebruik van te maken. Verkoper zei dat dit alleen maar kon als je ook verzekerd was bij Vodafone. Dit is volledig onjuist. Men wilde mij niet verder helpen. Thuis op de website van Vodafone gekeken en las dat als je Dynalogic 045-7501515 belt je een afspraak kunt maken om kapotte toestel op te halen en leentoestel te ontvangen. Voor de afspraak heb ik gevraagd om bevestiging dat men Leentoestel zou meenemen. Tot 2x toe een koerier langsgeweest echter geen leentoestel bij zich. Etc.

Berry
22-07-2023

Al maanden word ik bij Vodafone geconfronteerd met te hoge afschrijvingen. Het lukt me niet om dit probleem opgelost te krijgen. Ondanks herhaaldelijke pogingen om iemand te spreken te krijgen die het probleem kan oplossen krijg ik telkens te horen, dat er een zogenaamde ' case' is opgesteld en ik tzt op een antwoord kan rekenen.

Mijn hoop is nu gericht op de maand december, want dan is mijn contract bij Vodafone afgelopen en zal ik mij gaan contracteren bij een andere provider met een betere klantenservice.

Baris
24-04-2023

Vodafone's trage internetverbindingen: betaal voor niets!

Ik dien bij deze een klacht in over de belabberde mobiele data-verbinding die ik al meer dan anderhalf jaar ervaar. Ondanks herhaalde oproepen naar jullie klantenservice en de netwerken afdeling, is het probleem nog steeds niet opgelost.

Het is frustrerend dat ik als klant van Vodafone zo behandeld word. Ik betaal al meer dan anderhalf jaar lang voor iets wat niet naar behoren werkt en wat krijg ik in ruil? Een klantenservice die me keer op keer afwimpelt en een netwerken afdeling die beweert dat ze alles hebben geprobeerd, terwijl het probleem duidelijk nog steeds niet is opgelost.

Als klant voel ik me niet gerespecteerd door Vodafone. Jullie lijken geen enkele waarde te hechten aan mijn tijd en geld. Het lijkt alsof jullie denken dat jullie ons kunnen bedriegen en dat we toch wel blijven betalen voor jullie waardeloze diensten. Nou, ik pik dit niet langer.