Youfone reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Youfone ervaringen

An
18-04-2024

Slecht! Geen tot storing internet. Slechte klantenservice. Niet goed geholpen. Problemen werd naar mij toegeschoven. Lag aan mij. Geen oplossing. Moest ik zelf bedenken. Blij dat ik er weg ben!

Lot
06-04-2024

Ik krijg op dag 6 van de maand een bericht dat mijn 12GB abonnement leeg is en ik 54 euro over mijn bundel ben heengegaan, terwijl ik eerder nog nooit in een hele maand mijn bundel op heb gemaakt. Mijn telefoon had ik daarnaast de dag dat ik de berichten kreeg niet eens in gebruik. Als je Youfone wil bellen staat er nergens een nummer van de klantenservice. Als je ze dan eenmaal te pakken krijgt, krijg je te horen dat ze pas in kunnen zien waar de mb's aan op zijn gegaan als de factuur er is. Kortom: een maand zonder internet zitten met het advies om maar 'extra mb's te kopen', die mogelijk ook op magische wijze kunnen verdwijnen. En dat zonder compensatie garantie. Meedenken over een oplossingen kunnen ze pas na het verloop van de maand.

03-04-2024

Een heel slechte provider. Tv beeld hapert, loopt niet synchroon, opnames worden dubbel opgenomen, doorspoelen met beeld is onmogelijk, onthoud niet waar je bent gebleven met kijken in een opname, doorspoelen in de terugkijkmodus kan niet en steeds weer defecte hardware.

Nu weer twee tvkastjes die niet werken. Na lang wachten eindelijk iemand aan de telefoon gekregen die een ticket heeft aangemaakt en het zou dezelfde dag verstuurd worden. Een dag later weer gebeld, blijkt de melding op pending te staan en ik moet maar afwachten wanneer het wordt opgepakt. Daarna een email dat het serienummer niet juist is? Het is hun troep. Het andere defecte kastje had al nooit verstuurd mogen worden omdat bekend was dat het een fabrieksfout in zich heeft. Bij het vorige defecte kastje, een paar maanden geleden heeft het weken geduurd voordat ik deze ontving.

Muhammad
08-04-2024

Storing is snel opgelost

Youfone Thuis, gisteren zou mijn Youfone Thuis internet via Glasvezel worden geinstalleerd, maar dit is niet gelukt omdat het glasvezelverbinding gekruisd of iets dergelijks…. Sinds gisteren krijg verkeerde informatie door, eerst zou het voor half 6 s’ middags internet krijgen en daarna opeens tussen 21:00 - 22:00, zelf moeten bellen natuurlijk… maar daarna nog steeds geen internet. Ik de volgende gelijk weer gebeld en is een ticket gemaakt ik word binnen 5 werkdagen teruggebeld, wat betekent dat ik maarliefst 7 dagen nu dus zonder wifi zit! Ga je schamen Youfone! Ik wil dat het direct wordt opgelost.

Lana
25-03-2024

Mijn ervaring is een half jaar nachtmerrie. We hadden een probleem met de router van Youfone, die ze gedurende 1 maand niet konden oplossen! We moesten dus al deze tijd zonder internet leven, en ik kon niet vanuit huis werken. Uiteindelijk konden ze het niet oplossen en heb ik verzocht om mijn contract te beëindigen. Ik kreeg op 17.11.23 een bevestigingsmail dat deze op 8.12.23 zou worden beëindigd. Maar in januari 2024 merkte ik dat ze mij kosten bleven in rekening brengen en ik stuurde ze een e-mail, geen antwoord, ik belde ze, ze zeiden dat ik het via e-mail moest bewijzen, enzovoort, gedurende 2 maanden. Dus uiteindelijk begonnen ze me verontrustende e-mails te sturen dat ze tot incasso overgingen en dat ik een boete voor te late betaling en servicekosten aan incaso moest betalen. Ik heb ze tien keer gebeld en ongeveer evenveel e-mails gestuurd, maar ze blijven me in rekening brengen en negeren het feit dat ik de afgelopen vier maanden niet hun klant ben.

23-03-2024

Niets afsluiten bij deze club beste mensen. Komen beloften en afspraken niet na. Klantenservice onkundig en onbeschoft. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Harou
21-03-2024

Binnen 6 maanden zoveel storing gisteren 21/3/24 rond 01.20 uur geen internet en telefoon. De prijs is gestegen en de internetsnelheid is gedaald, dus betaal meer en krijg minder. er moeten vas contract van 1 jaar verdwijnen. waar ik vrij kan overstappen naar andere internetprovider

Monica
20-03-2024

Tv constant instabiel, zie steeds rondje draaien. Geluid vaak asynchrone. Terugkijken kan vaak niet, niet te selecteren of breekt ineens af. Klantenservice helpt niet.

Bennie
18-03-2024

Youfone reageert verschrikkelijk laat op e-mails (na diverse reminders na 3 weken, maar met inhoudelijk geen antwoord op de vraag). Bij vervolgmails krijg je iedere keer een ander persoon, die telkens weer om je klantnummer vraagt en vervolgens niet weten waar het over gaat. Een waardeloze maatschappij die alleen nieuwe klanten wil aantrekken maar haar bestaande klanten vergeet.

Fred
12-03-2024

Fouten in de facturering, er wordt teveel in rekening gebracht ondanks dat je een korting van een jaar krijgt bij het afsluiten wordt deze na 6 maanden al niet meer in mindeling gebracht op de factuur. De helpdesk neemt je niet serieus en antwoord met standaard zinnen en opmerkingen.

Ook problemen met een aangekochte data aanvuller. Deze werd geblokkeerd door data plafond en dat was niet terecht. Wordt ook niks mee gedaan door de support desk, weg 12.50 euro voor 3Gb.

Responses duren erg lang en zijn niet oplossingsgericht. Prima netwerk, erg slechte administratie / support afdeling. Ik raad deze provider echt niet aan.

Marcus
05-03-2024

Internet is belachelijk traag.172kb/s

daar betaal je dan 30 euro per maand voor.

ga je schamen Youfone.

ik heb al gechecked of mijn wifi niet in gevecht is met andere kanalen, en dat is niet het geval. bedraad is het niet veel beter, tegen de 500kb/s, modem reset helpt niets.

Ik denk dat ze periodiek de bandbreedte knijpen zodat ze meer mensen "goedkoop" internet kunnen bieden met de bandbreedte die ze beschikbaar hebben gekregen van KPN.

Het is in ieder geval duidelijk dat zij al afgeknepen woorden door KPN, dat heb ik ook gehad en was gewoon snel, en dat ze dan zelf ook nog eens knijpen om meer abo's te kunnen verkopen.

klantenservice geeft alleen maar standaard antwoorden en snapt zelf niet hoe internet servers en modems werken.

Jm
01-03-2024

Mijn abonnement is verhoogd onder de nom van inflatiecorrectie. Ik kan begrijpen dat diensten en de service jaarlijks iets duurder kan uitpakken. Maar wat ik niet kan rijmen is waarom mijn abonnement van 8,- duurder wordt, terwijl hetzelfde abonnement voor 7,5 wordt aangeboden. Blijkbaar is die inflatiecorrectie dus niet nodig om dezelfde diensten en service aan te blijven bieden. Het grappige is dat de klantenservice mij dit ook niet kan toelichten. Daarnaast verstrekt de klantenservice ook geen email adres voor klachten afhandeling. Kortom!, een echte teleurstelling deze organisatie!

Jonas
28-02-2024

Slechte klantenservice, leveren niet wat ze contractueel overeenkomen (geen dekking buitenland) en houden je vervolgens aan je contract.

Desiré
16-02-2024

Qua internet en televisie niets te klagen. Qua sim only, alleen vervelend dat er een fair share policy is, maar in principe verder ook niks te klagen.

De klantenservice en daarbij het klantcontact is echter zo slecht dat ik zodra ik kan, mijn abonnementen stopzet en liever ergens anders meer betaal.

Meerdere malen contact gehad omdat de kosten van mijn abonnement hoger zijn dan vantevoren afgesproken. Hierover zou contact opgenomen worden. Dit duurde echter zo lang dat de 14 dagen bedenkperiode voorbij was en ik dus niet meer kon annuleren. Meerdere malen geprobeerd iemand te spreken die mij meer uit kon leggen dan dat ik "gewoon pech" heb. Ook via de mail geen duidelijke reactie en een mail vol taal- en spelfouten. Aangegeven hierover een klacht in te willen dienen, hier werd geen gehoor aan gegeven. Als "cadeau" 30 dagen gratis een upgrade gehad voor de televisie. Hierna bij het voortzetten mijn eerdere aanbieding kwijt. Van 6 maanden korting naar 4.

Dirar
15-02-2024

Advies: sluit geen deals af bij Youfone. Er is een reden waarom ze goedkoop zijn."

Rusko
13-02-2024

Hele nacht vanuit Kroatië richting Nederland gereden. Telefoon bijna niet gebruikt. Uit het niets kreeg ik een SMS dat mijn internet geblokkeerd was vanwege mijn buiten bundel verbruik. Paar keer gebeld, kreeg onprofessionele service balie medewerkster die net wakker is geworden met kinderen op de achtergrond aan de telefoon. Haar antwoord was dat het vanzelf zou gegaan zijn! Waarom is dit nooit bij andere providers gebeurd?

Ik lees dat op het internet dat dit regelmatig voorkomt bij Youfone. Factuur ruim €100

Gelukkig laatste dag klant bij Youfone. Mensen wees gewaarschuwd sluit hier geen abonnementen af.

Abdes
12-02-2024

Wat een slecht bedrijf is dit! Hebben mijn nummer geblokkeerd vanwege 240€ buiten de bundel kosten omdat ik in het buitenland zit! Je kan ook geen minuten bundel kopen. Met het telefoonnummer wordt een serieus bedrijf deels gerund! Ben niet bereikbaar en dat is groot omzet verlies! Zeer onervaren en onvakkundige mensen aan de telefoon! Ze kunnen geen supervisor doorgeven en kunnen helemaal niets voor ons doen! Moet wachten tot einde van de maand zodat ik de kosten kan betalen!

10-02-2024

Sim only. Door omstandigheden kom ik deze maand boven mijn bundel uit met internet MB gebruik.

Ik heb kort van internet tv gebruikt en daardor boven mijn bundel MB's gekomen. Direkt daarna extra MB's voor die maand bijgekocht.

Door Youfone wordt dit niet verrekend per maand met wat ik boven mijn standaard bundel zit.

Hierdoor ca € 50 euro extra betalen. Dit bovenop de extra MB die ik heb bijgekocht.

Achteraf wordt pas aangeven dat de hele korte periode dat ik over mijn limiet van dat moment heen was niet wordt verrekend. Dit had ik graag vooraf geweten. Vlgs Youfone verschilt het per provider.

En bij Youfone dus geen totale verrrekening per maakt.

Joop
04-02-2024

Slecht bereik en nog duur ook

03-02-2024

Beste .

Ik ben totaal ontevreden met dit eind-antwoord.

Bij andere providers klopt de info namelijk wel.

Ik heb vele problemen aangegeven rondom het tv gebruik en ik ben de eerste maanden veel tijd kwijtgeweest om te proberen de Youfone app werkendcte krijgen zonder resultaat.

Ik heb onjuiste info gekregen over opgenomen films kwijt te raken na een factory-reset wat dus niet zo bleek te zijn.

Ik ben onjuist geïnformeerd over het portvrij retourneren van de ontvanger.

Bijna lege batterijen bij een nieuwe afstandbediening.

Verspringen van de vakjes in het tv programma.

Van het kastje naar de muur sturen tussen de mail en de helptelefoonlijn.

Uren aan de telefoon gezeten en vele mails verder, is mijn plezier bij YouFone televisie teleurstellend.

Groeten,

Meer Youfone reviews