123Superdeals.nl reviews

Ans
08-01-2022

2 riemen besteld. 1x zwart, 1x blauw. Alle correspondentie in het engels. Na 5 weken ontvang ik 2 blauwe riemen, terwijl zwart de belangrijkste was. Vragen om te retourneren, het was tenslotte hun fout. Helaas. Antwoord: geef maar aan vriendin. Krijg je 20% korting. Ik wilde geen korting, maar een zwarte riem. Ging niet lukken. Het laatste bod 40% retour. Dit nab9 mails. Uiteindelijk daar maar ja opgezegd. toen kon alles ineen in het nederlands .

Ik voel me echt belazerd. Koop er niet!

03-09-2021

Muggenlamp

Muggenlamp gekocht, product ingestoken in usb socket en werkte niet. binnen 6 dagen gemeld en antwoord gekregen dat de klacht binnen de 7 dagen moest gestuurd worden, dus niet ontvankelijk volgens hun! verder is het zo dat elektrische toestellen in de regel 1 jaar garantie hebben, dus verkopers zijn niet van plan om dit toe te passen. buiten dit gegeven is de lamp plastic rommel, zeker geen 20€ waard.

Bastiaan
05-05-2021

Losers

Dezelfde ervaring als anderen hier. bestellingen worden gewoon doorgezet naar alieexpress, daarna is het maar afwachten of je wat krijgt. Na 6 weken nog niks. Kinderen teleurgesteld.

Niks bestellen daar.

Groet, Bastiaan

09-04-2021

Rozenbeer

Op de site zag ik een leuke rozenbeer in een box. vond dit een leuk kado en bestelde deze dus. Toen deze uiteindelijk binnenkwam was deze strak in het plastic gewikkeld alsmede ook de box. De box bleek een bouwpakket te zijn en zat dus om de beer gevouwen. Helaas de beer zo moeten geven en de box nooit netjes in elkaar kunnen krijgen, ook onmogelijk na de manier hoe men dit had verpakt.

erg slecht en zal er niet meer bestellen.

15-02-2021

Klote bedrijf

18 dec besteld betaald maar geen product ontvangen wie kan mij aan de juiste gegevens helpen zodat wij als gedupeerden ons kunnen bundelen om het bij radar en opgelicht in de aandacht tebrengen dit moet stoppen wij hard werken voor onze centjes en deze ratten ermee vandoor gaan kom mensen al al gaat het maar over 10 euro doe mee aub mvg p rovers

Elbert
31-01-2021

Al maanden aan het wachten.

Ik zit al maanden te wachten op mijn bestelling. Mailen en een klacht indienen heeft geen effect. Leverdatum wordt automatisch aangepast.

Helaas niet eerst onderzoek gedaan naar dit bedrijf. Maar ondertussen zijn alle gegevens bij mij bekend (dank voor de hulp hier)

Indien er geen reactie komt zal ik door middel van een incassobureau mijn geld alsnog terug krijgen.

Jolien
13-01-2021

Aliexpress spullen

Duidelijk spullen van aliexpress.

Ik had een broodtrommel besteld voor mijn dochter.

Niet wetende dat dit weer zo'n site was.

Levering 5 weken.heb er 10euro voor betaald.wat denk je. Via alie 2.84 euro en gratis verzenden.

Trap niet in deze site!

16-12-2020

Jammer

Bh besteld en betaald en niks ontvangen.

ik ga kijken wat ik hieraan kan doen.

Wim P.

Ellen
12-12-2020

Oplichting

3 maanden geleden iets besteld, nog steeds niets ontvangen. Bij klacht indienen krijg ik telkens het antwoord (in het Engels!) dat door het coronavirus de levering iets vertraagd is. Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn bestelling én mijn geld!

Ik adviseer iedereen om hier NOOIT te bestellen!

Jeanet
24-11-2020

Betaalde artikel nooit gekregen

Besteld betaald wacht al maanden geen contact kunnen krijgen, vieze oplichters

25-10-2020

Na plus minus twee maanden nog niets ontvangen

Wat een waardeloze club .

Elke keer dat ik vraag waar mijn bestelling blijft,

Krijg ik sorry dit i.v.m corona later geleverd.

Dus mijn advies is niets kopen bij die club

Koos
14-10-2020

WAARDELOOS!

Paar beyblades besteld voor de kinderen. Na anderhalve maand niets geleverd. Niet verwonderlijk, gezien de ervaringen van anderen. Kinderen teleurgesteld, geld weg waarschijnlijk. Trap er niet in, ik ben dom geweest.

Henriette
20-08-2020

Waardeloos adres

Muggenlampen besteld. Ze zijn wel geleverd maar ze waren waardeloos. Retourneren is eindeloos tegengewerkt en noooit geld terug gezien. daar ga ik nooit meer bestellen

Mel
23-07-2020

Afzetters

Je besteld iets, het wordt nooit geleverd. Contact zoeken is niet mogelijk.

Ze zeggen gewoon dat het probleem bij de bezorgdienst ligt. het zijn gewoon oplichters. Ze vinden het vervelend dat je je pakje niet krijgt, geld terug doen ze niet en erachteraan gaan al helemaal niet.

Rene
30-04-2020

#superdeals op lichters je bent je geld kwijt!

Power tape besteld nooit gekregen! #123superdeals zijn op lichters kijk uit je bent je geld kwijt! geen email contact mogelijk op de website staat een email link die niet werk! geen telefoon nummer wees gewaarschuwd je bent je geld kwijt!