24dealstore.nl reviews

3.2

Anja
19-11-2019

Hier niets kopen

Hier niets bestellen en zeker iet betalen of je bent je geld kwijt. Je krijgt een tracking nummer maar de bestelling blijft gereed voor verzending en dan verdwijnt na een tijdje de link. Ik heb de bestelling nooit ontvangen, wordt niet gereageerd op mails. Telefonisch niet bereikbaar.

Ibrahim
08-11-2019

Wacht al tijd op mijn product en refund

Dit is of een oplichter of heeft de slechtste service van het internet. Wordt totaal niet serieus genomen wacht al een week op refund vervolgens krijg ik bericht dat ik woensdag op rekening zou hebben nu week later nog niks te hebben gehoord. Ik ben gewoon opgelicht als iemand informatie heeft over de eigenaren van de website dan hoor ik het graag. Dit is een principe kwestie.

Nino
31-10-2019

Gewoon Geweldig Goed!

Had een horloge bij deze website gekocht en ik moet zeggen, ze hebben inderdaad een scherpe prijs dan andere website, ook antwoorden ze snel op je emails en kreeg ook een mail dat er enige vertraging in de levering zat vanwege een (magazijn) verhuizing naar een andere locatie.

Het product is goed aangekomen en zit er keurig uit, ook werkt het uitstekend. Dus ik zal dit aan iedereen aanraden, echt top en keurig!

Nicolette
30-10-2019

Super service gehad van 24dealstore

Super service gehad van 24DealsStore! Ik wilde nog snel een Quick jack bestellen en aangezien we op vakantie vrijdag vertrokken liet ik ze woensdagavond afleveren . alleen wat gaf de PostNL aan. dat ze het pakket hadden afgeleverd terwijl dat niet het geval was . na contact met postnl en daarna met 24dealstore besloot de dame van de service afdeling mij het gehele pakket opnieuw toe te sturen zonder kosten en voor 18 uur donderdagavond . wat een service! Uiteindelijk stond de bezorger van postnl gewoon lachend voor de deur op donderdagmiddag . ja sorry het was een beetje laat geworden gisteravond ( terwijl ik extra betaald had voor afleveren op woensdagavond) dus ik weer een mail gestuurd naar 24Dealstore het is er wel. uiteindelijk kon de nieuwe aflevering gestopt worden en was alles in orde . maar wat een fijne mensen werken er bij 24dealstore . nogmaals dank!

Re
25-10-2019

Heel slecht dubieus

Dit zijn zwendelaars en dieven

2 weken geleden een tw steel horloge

Gekocht met een lever tijd van 5 tot 7 dagen

(Wat achteraf gezien ook al raar is want wettelijk gezien mag levertijd maar 5 dagen zijn maar dat tezijde)

Al je betaald heb hoor je vervolgens niks meer je krijgt wel iets wat lijkt op een order bevesteging maar wat is dat waard .toch

Betaald was er toch al .daaaggg €119,-

Na 10 dagen ben ik gaan bellen naar de 24dealstore suport nou ik kan jullie wel vertellen dat deze mensen heel druk zijn met het oplichten van nog veel meer mensen want de telefoon is de hel dag in gespek dus ze hebben waarschijnlijk een hoop te regelen

Op de mailtjes die ik gestuurd heb word ook niet geregeer we zijn nu 2 weken verder en heb van een mailtje gehad

Daarin staat dat het produkt in de backorder staat .yeah right .wat een fabels joh

Koop hier niks want heel dubieus allemaal

Je kan je geld beter in de sloot gooien dan weet je teminste wat er mee gebeurd is en heb je waarschijnlijk nog betere communicatie ook

Oplichters en zwendelaars pas goed op wat je doet

Martine
25-10-2019

Leuke niet alledaagse aanbiedingen

Leuk aanbod dat je niet iedere dag in de winkels vindt.

Vlotte levering.

Levering zoals afspraak.

Gewoon goed.

Klantvriendelijk

Bram
09-10-2019

Slechte Service

Levertijd bij bestellingen 2 keer zo lang als dat ze opgeven.

Klantenservice heel erg onvriendelijk.

Het advies aan anderen, hier niets kopen

Levien
07-10-2019

Oplicht praktijken

Ik heb anderhalve maand geleden een horloge gekocht, vervolgens werd er niks geleverd. E-mail gestuurd naar de klantenservice, waarbij ik kreeg te horen dat er iets mis is gegaan in het magazijn. Het pakketje zou de volgende dag op de post worden gedaan. Heb nog steeds geen horloge ontvangen en op mijn e-mails wordt niet meer gereageerd. Telefonisch zijn ze de hele dag in gesprek.

Victor
29-09-2019

Betellen gaat snel, maar daarna.

Levertijd langer dan afgesproken. Na mail contact werd pas actie genomen voor bestelling.

Werd daarna snel geleverd. Niet professioneel. Rare in elkaar geplakte doos en beschadigd product, was al gebruikt of demomode, geweest. Nooit meer naar deze shop.

17-09-2019

Zeer tevreden over levering en het Versace horloge

“Zeer tevreden over levering en het Versace horloge”

Roos
19-08-2019

Topservice!

Ik heb alleen maar goede ervaring met deze site. Bestelling geleverd binnen een week. Een keer was een bestelling niet meer leverbaar en is het geld netjes terug gestort. Met klantenservice diverse malen contact gehad, netjes te woord gestaan en goed geholpen. Wat mij betreft topservice!

Bella
19-08-2019

Aanrader

Ik heb nu twee keer een bestelling gedaan en ben zeer tevreden over de levering en de service. Een aanrader!

Dion D.
16-08-2019

Prima op tijd bezorgd

Prima op tijd bezorgd. Ben zeer tevreden. Nu nog ondervinden hoe het horloge bevalt.

13-08-2019

Ik wacht nog steeds

Ik wacht al drie weken op een bestelling die binnen enkele werkdagen geleverd zou worden. Ook wordt er niet gereageerd op mijn e-mail.

ED
06-08-2019

Geen geld terug retour zending !

Ben al 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen ,wordt iedere keer een ander smoesje verzonnen door Martin. koop hier nooit meer

05-08-2019

Bestelling nooit geleverd! Geld tot op heden niet terug gezien

Op 18 juni 2019 plaatste ik een bestelling met 2-4 werkdagen levertijd.

Op 26 juli een mail gestuurd naar hun support waar het artikel bleef.

ik kreeg volgend antwoord: 'Beste heer,

Dank voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat er iets niet goed is gegaan waarvoor onze welgemeende excuses. Wij zullen uw pakket maandag a.s. verzendklaar maken en aanbieden bij DPD.

Met vriendelijke groet,

Martin'

Nu, meer dan een week later nog steeds niets. Ze lijken ook wel doof voor mijn nieuwe mails, want ik krijg totaal geen reactie meer.

Wat mij betreft: NOOIT MEER en zeker een afrader.

Ik kan er bij vertellen dat ik de afgelopen jaren bijna alles online kocht, maar deze 'NIET' reactie heb ik nog nooit meegemaakt.

Jeffrey
20-07-2019

Erg tevreden, prima service!

Prima ben zeer tevreden en bestel hier zeker nog een keer. Snelle levering!

Janneke van Geenen
17-07-2019

Product zoals beloofd en snel geleverd

Product zoals beloofd en snel geleverd

Raf
13-07-2019

7 weken levertijd

Bestelling pas na 7 weken geleverd. Zijn telefonisch nooit bereikbaar. Bijna geen antwoord op vraag via mail

07-05-2019

Onzuiver niet betrouwbaar

Bestellen ga prima tot dat er problemen zijn met afleveren adres niet kompleet,positief bericht geen zorgen kom in orde.maar tervergeefs zending terug ontvangen jij je geld kwijt. En geen reactie meer.pure onzuiver bdrijf .nooit iets bestellen.