24dealstore.nl reviews

3.2

Candy
02-05-2019

Aanrader

Een leuke site met iedere keer weer leuke dingen. Alles wordt keurig geleverd binnen een paar dagen en ik ga hier zeker vaker bestellen. Een aanrader!

Lindy
21-04-2019

Topservice!

Diverse bestellingen gedaan bij deze site en deze zijn binnen de aangegeven tijd geleverd. De laatste keer een pakket retour gestuurd en vriendelijk te woord gestaan bij de klantenservice. Binnen enkele dagen geld retour ontvangen. Topservice!

Teun
21-04-2019

Bestelling + retour

6 artikelen besteld. Keurig geleverd. 3 retour gestuurd en netjes geld retour ontvangen. Perfect.

Hanneke
08-04-2019

Goede service

Goede service, ik had per ongeluk verkeerde artikelen besteld. Gelijk kreeg ik een nieuwe retour.

Jurriaan
06-04-2019

Super prijs en levering was fantastisch!

Goede prijs en levering was helemaal fantastisch. Zou rond 2 april geleverd worden maar was er de 28e maart al. Super kwaliteit smartwatch en heb er al veel plezier van.

Marielle
27-03-2019

Alles OK

Alles ok, regelmatig updates over levering. Pakje in goed staat afgeleverd.

Wessel
17-03-2019

Aanrader

Vlot, prima, netjes, niet duur

Michael Pieter
17-03-2019

Snel en conform belofte geleverd!

Prima dag-aanbieder met up to date producten. Value for Money. Levering zoals overeengekomen.

Henny
29-12-2018

Nooit iets verzonden en toch beweren dat het wel zo is

Ik werd bezig gehouden met het smoesje dat het onderweg was, daarna het het kwijt was geraakt bij de post, nooit een traceercode gehad, en nu ben ik al 3 dagen bezig om ze te bereiken om de factuur die nog open staat bij Klarna weg te krijgen,wat een verschrikkelijk slecht bedrijf, stelletje oplichters!

Fifi
06-12-2018

NOOIT IETS KOPEN! OPLIC HTERS!

Wat een kutbedrijf. Zoooo klantonvriedelijk. Problemen oplossen doen ze niet. Ze wachten de termijn af met reageren zodat je er aan vast zit! nooit iets kopen!

Thom
13-06-2018

Snel in huis

Had een HD Action camera besteld. De volgende dag al in huis. Super

Alex
09-05-2018

ZEER ONTEVREDEN, STERK AF TE RADEN

Ik heb een horloge besteld maar nog steeds niet binnengekregen na 1 maand! ik heb ze gemaild en gebeld maar ze antwoorden niet. Wat een slechte zaak zeg!

Lars
05-04-2018

Super webshop!

Beamer aangeschaft en hij was de volgende dag in huis. Werkt precies zoals ik wil en kostte niet veel. Service was ook goed, weinig op aan te merken!

Jordi
19-03-2018

Super product!

Ik heb een activity tracker besteld en het werkt allemaal naar behoren, er zat alleen een engelse handleiding bij dus vroeg via hun Facebook of er ook een Nederlandse handleiding was en ze stuurde het meteen in het bericht zodat ik het kon downloaden.

R.
22-02-2018

Zeer lage kwaliteit

Verrekijker en zaklamp besteld voor weinig geld, maar daar krijg je ook niet veel (kwaliteit) voor terug. En levering duurde langer dan belooft.

Klant gps tracker
15-02-2018

Gps tracker horloge kids

Na een goede installatie, werkt het allemaal prima. Bellen gaat erg gemakkelijk. Je hebt een prepaid kaart nodig (ik heb het van KPN) met alleen belminuten. Internetdata hoef je niet op de simkaart te hebben. Tip: Nadat je pincode volgens beschrijving hebt uitgezet met een mobiele moet je 1x bellen, dan pas is de kaart geactiveerd. Ook moet je voicemail dienst uitzetten en pas daarna kun je de kaart in de horloge plaatsen anders werkt t niet. Dit staat niet in de beschrijving. Gebruik in horloge de middelste maat van de simkaart. Kijk heel goed waar het hoekje zit om de simkaart goed te kunnen plaatsen. Hoe onduidelijk het ook lijkt het hoekje zit erin! Feedback: Jammer dat de app erg baby achtig is terwijl de volwassenen de app gebruiken. Nederlands blijft een moeilijke taal, en dat zie je in de app.

Lisette
13-02-2018

Activity tracker

Op woensdag besteld, kreeg direct een mail van de bevestiging. Daarna een mail met de verwachte bezorgdag. De postbezorger van Sandd heeft t pakket net bezorgd. Kortom dik tevreden

Maike
26-01-2018

Tevreden klant

In december een militaire zaklamp gekocht, helaas is de aan en uit knop na korte tijd stuk gegaan. vandaag een mailtje gestuurd, binnen vijf minuten bericht terug, we krijgen een nieuwe zaklamp. Ik kreeg net bericht dat deze per post is verzonden. ik hoop deze morgen te ontvangen. goede service dus!

Rene
13-01-2018

Je krijgt de besteling niet

Koop hier niet slechte zaak

Marlous
10-01-2018

Slechte zaak!

12 december een sporthorloge besteld, levertijd 3-5 werkdagen, maak daar maar 3 weken van. Na meerdere mails met smoesjes dat het pakketje nog niet geleverd zou zijn door vertragingen ivm het weer werd mijn bestelling opnieuw verzonden. Ik kreeg ook dezelfde dag nog een mail met een verzendbevestiging en een track en tracé nummer. ik vraag mij af of het pakketje überhaupt eerder verzonden is, op mijn vraag naar een track en tracé nimmer werd niet gereageerd. Toen het pakketje de volgende dag binnenkwam bleek dat ze de verkeerde kleur hadden verzonden. Meteen weer gemaild, de juiste kleur zou dezelfde dag nog worden verzonden. We zijn nu weer een week verder en nog niets ontvangen. Heb het ondertussen wel een beetje opgegeven. Gelukkig heb ik gekozen voor achteraf betalen, nog geen factuur ontvangen dus kan en zal ook zeker niet betalen voordat ik het juiste product heb ontvangen. In een eerder mail al om de factuur gevraagd, hier ook geen reactie op gehad, ze zullen waarschijnlijk niet zitten te wachten op het geld denk ik dan.