24dealstore.nl reviews

3.2

Eric H.
08-12-2017

Bol.com

Ben even gaan uitzoeken, maar kwam erachter dat ze ook actief zijn op Bol.com onder de naam: 24TradeStore FF NL. Mijn vrouw had hier ook wat besteld, maar komt totaal niet overeen met wat op de productinformatie staat. Heb Bol zelf een mail gestuurd met een klacht.

Marie-José
08-12-2017

Opzetborstels: 16 stuks voor maar € 8,95.niet dus

Vandaag pakketje ontvangen en wat schept mijn verbazing: ik heb er maar 8 mogen ontvangen ipv de bestelde 16.grrrrr

Wil
29-11-2017

Onbetrouwbaar koop hier niet.

24 Deaelstore. Koop hier niets, onbetrouwbaar leveren niets. Je kan naar het geld fluiten. In begin krijg je reactie dat het goed komt, het bedrag word deze week overgemaakt. Maar er word niets overgemaakt. en krijgt geen reacties meer op de mailtjes. Dus koop hier nooit.

Adee
27-11-2017

Geen contact mogelijk

Bestelling gedaan, geleverd, echter niet naar mijn zin. Wil het terug sturen , klopt antwoordnummer niet met de postcode.gelukkig betalen achteraf , echter hoie nu terug te sturen? Krijg geen antwoord op mails chats etc

Gerr
24-11-2017

Koop hier niet!

Dit bedrijf is uitermate slecht georganiseerd. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wacht al een maand op mijn geld na het geretourneerd hebben van een product. Je krijgt te horen dat je klacht wordt doorgestuurd, maar vervolgens doen ze er niets mee.

Mario
17-11-2017

Slechte service! Koop niet bij 24dealstore.nl

Heb mijn bestelling netjes geretourneerd binnen de wettelijk bedenktijd omdat het product (Bluetooth Carkit, slechte geluidsoverdracht) defect was.Ik heb om mijn geld teruggevraagd 14 dagen geleden, tot op heden mijn geld niet terugontvangen. Tijd voor juridische stappen tegen deze oplichters.

Iris
15-11-2017

Bestel hier niet!

Mijn emailadres is gebruikt onder een bestelling van iemand anders. Ik wil verwijderd worden uit het bestand, maar was niet mogelijk. Als ik vroeg naar een verklaring kreeg ik een reactie met 'geen idee'. Aan de telefoon werd de man alleen maar boos op míj in plaats van andersom. Slechtste service die ik ooit heb gehad bij een webshop.

15-11-2017

Onbetrouwbaar. Leveren niet. Geen geld terug.

Bestelling gedaan op de website van een usb stopcontact. Na weken via email geïnformeerd wat de status was. Reactie was dat het product niet voorradig was en dat het nog weken kon duren. Vervolgens verzocht de bestelling te annuleren en het geld te retourneren. Vier weken later nog steeds niets ontvangen en geen reactie. Vervolgens nogmaals verzocht het geld terug te betalen. Geen reactie. Volgens mij is hier maar één term voor. Pure oplichterij.

Tim
07-11-2017

Product foto's zijn niet juist

We hadden een product besteld aan de hand van foto's, maar eenmaal thuis ontvangen bleek het product er heel anders uit te zien. Contact gezocht, maar tot nu toe geen reactie gehad. Wat een nep bedrijf is dit. Koop hier nooit meer wat!

Wouter
30-10-2017

Geen geld terug

Koop hier nooit iets. Wanneer je iets terugstuurd krijg je je geld niet terug. Ze laten ook noets van zich horen. 1 product nog steeds niet geleverd na 1,5 maand. Gekocht via ticketveiling. Jammer dat zo’n bedrijf met dit soort bedrijven zaken doet.

Klass
20-10-2017

Ervaring goed.

Vier pakjes Oral B tandenborsteltjes besteld voor een klein prijsje. Netjes geleverd. Ok, je doet er minder lang mee dan de originele, maar je betaald ook aanmerkelijk minder!

19-10-2017

Geen geld retour

OBD scanner terug gestuurd ( gelukkig aangetekend )maar nog geen geld retour. Hun medewerkers zitten waarschijnlijk overspannen thuis want de rest heeft het zo druk dat ze de telefoon niet kunnen opnemen.

Max
17-10-2017

Goeie ervaring ermee

Heb afgelopen week een militaire zaklamp gekocht bij 24dealstore. erg tevreden over het product, erg leuk ding om te hebben. betreft de webshop, heb ik eigenlijk geen problemen gehad. snelle levering, en verder geen dingen waar ik ontevreden over ben. Het bestellen was gemakkelijk en er waren geen onduidelijkheden. Een prima ervaring dus. zoals het hoort.

Gerbert
11-10-2017

Prima service

Zo een blauwe sporthorloge besteld maar kreeg helaas een zwarte geleverd. Toen gebeld en kreeg ik de zwarte alsnog toegestuurd alleen dan wel een week te laat mocht daardoor wel de blauwe houden. Goed en snel hun fout opgelost

Lou
04-10-2017

Terug betalen

Zending teruggestuurd maar geen geld terug

Liesbeth
03-10-2017

Niet te bereiken

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd maar daarna niets meer gehoord. En ook geen geld terug ontvangen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, op mail wordt niet gereageerd.

02-10-2017

Slecht bereikbaar, onbetrouwbaar

Levering niet vlot (wordt ook aangegeven). Retouren onduidelijk en op eigen kosten. Via Klarna geregeld dat ik achteraf kon betalen. Binnen 3 dagen geretourneerd en na zes weken pas afgehandeld, omdat ik nog maar eens gemaild heb dat Klarna nog geld van mij wilde. Slordig en onduidelijk, sterk af te raden!

Ann
21-09-2017

Slechte service na retour

Ben al sinds begin juni bezig met een retour! Nu 21-9 nog geen geld retour. Vele beloftes weinig resultaat. Geld overmaken duurt al ruim 4 wkn. Nooit meer iets kopen! Ga ervan uit dat ik mijn geld kwijt ben

15-09-2017

Koop hier niks, onbetrouwbaar bedrijf.

Ik had bij 24 dealstore 2 okkey:s besteld en deze gelijk betaald met ideal. Ik kreeg geen bevestiging van de bestelling of van de betaling. Ik heb een mail gestuurd hoe dat zat en ze zeiden, staat zeker in de spam.dus niet. Ik heb gevraagd of ze deze alsnog konden sturen maar nooit meer wat gezien of gehoord. Ook zijn ze niet telefonisch bereikbaar, ik vond ergens een nr. maar dat werkte niet. Toen ik na een week nog niets binnen had maar weer een mail gestuurd, nee was verstuurd, nog even geduld, na een paar dagen weer een mail gestuurd dat ik nog steeds niks binnen had, na een paar dagen, want ze zijn niet zo snel of klantgericht daar, kreeg ik een mail dat ze het bedrag gingen terugbetalen. Ook daar ging weer geruime tijd overheen, weer een mail, want bellen kan niet, wij gaan u binnen drie werkdagen het bedrag terugbetalen. De mail werd heel slim op vrijdag verzonden, dus drie werkdagen is dan pas woensdag. U raad het al, geen geld op de rekening, weer een mail gestuurd op woensdag en ja hoor, op vrijdagmiddag een mail, sorry, vertraging, heel druk, bla,bla,bla, binnen twee werkdagen uw geld terug, met andere woorden, u wacht maar weer vier dagen. Ik had ook mijn telefoonnr.doorgegeven en gevraagd of ze mij wilden bellen om tot een oplossing te komen, niet dus, ook dat is te veel moeite voor 24 dealstore. Ik adviseer iedereen, bestel hier niks, kijk of u hetgeen wat u zou willen bestellen elders te verkrijgen is, want als het op service of klantvriendelijkheid gaat, dan bent u aan het verkeerde adres. Ik bestel hier nooit meer wat en zou daar iedereen voor waarschuwen. De volgende stap is aangifte doen van internetfraude aangezien ik na diverse beloftes mijn geld nog niet terug heb

07-09-2017

Niet geleverd op beloofde tijdstip

Extra verzendkosten betaald voor levering op maandag. Werdt dinsdag pas geleverd. Herhaalde mails gestuurd over terugstorten van de extra verzendkosten van € 6.95 Totaal geen reactie. Stelletje oplichters als je het mij vraagt.