24dealstore.nl reviews

3.2

Joris
24-08-2017

Snelle bezorging

Zaklampen besteld met spoed, voor 6,95 extra dezelfde dag nog in huis bezorgd!

Koper
19-08-2017

Levering slecht, prijs veel te duur.

3 horloges besteld. Op de website stond voor 13:00 uur besteld, zelfde dag geleverd kost 6,95 euro extra (levering niet op zaterdag, maar dat hadden ze NIET op de website staan bij de voorwaarden)

Dus baalde enorm, omdat ik daarom bij hun had besteld. Zondag maar bij bol.com besteld en de totaalprijs geen 127,79 maar 85,40. Aanzienlijk goedkoper voor het zelfde product. En Maandagmiddag direct in huis. Maandag avond leverde 24dealstore. Mail gestuurd dat ik het product niet meer hoefde. Volgende dag een mail terug gekregen waarop ze aangaven dat ik het retour moest sturen.

Het retoursadres is een postbus en dat betekent dat postnl de enige is die daar bezorgd. Groot nadeel vindt ik.

Retour gestuurd op vrijdag en zaterdagochtend kreeg ik de mail dat mijn factuur bij afterpay was geannuleerd. Over dat laatste kan ik zeggen een dikke 10 over de rest mag u zelf oordelen. Ik zou hier niet zo snel meer iets bestellen en als ik het wel zou doen kiest dan voor betalen na levering. Dat geld ook voor de andere bedrijven van deze BV. (24tradestore.com en disqounts.nl en 24dealstore.nl )

Stef
18-08-2017

Trap er niet in !

Felle zaklamp besteld 6dagen verder nog niks binnen telefoon staat uit reageren niet op de mail die je stuurt . dus dit ga ij gewoon nooit krijgen . echt heel triest Maja goede waarschuwing voor andere mensen trap er niet in !

Fred
18-08-2017

Bestelling staat al 11 dagen op "wacht op voorraad"

Website gaf aan binnen 5 dagen leverbaar. bestelling staat al 11 dagen op "wacht op voorraad" Mail aan support wordt niet beantwoord. telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

Uiterst teleurstellend

16-08-2017

Oplichters!

Product besteld en niets geleverd helaas! Bedrijf harkt hoop geld binnen en levert maar enkele bestellingen. Ben maar voor 30 euro de boot in gegaan maar dat geld gaat terugkomen.

Andre
15-08-2017

Bestelling geannuleerd.

Bestelling was niet leverbaar en dus geannuleerd. Betaalde bedrag zou binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Na 4 weken nog niets ontvangen.

M.
11-08-2017

Besteld, betaald maar nooit ontvangen

Ongeveer 4 weken geleden een kinder gps horloge besteld. 30,= betaald maar tot op heden niets ontvangen! Omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn, kun je alleen maar mailen. Er wordt wel op mails gereageerd, maar vaak met afwijkende vragen en antwoorden. Ook na verzoeken om geld terug te storten en melding te maken bij politie en tv-programma's komt er geen actie. Bestel dus vooral niets via deze oplichters, want je bent je geld kwijt en krijgt er niets voor terug!

Arien
11-08-2017

Slecht te bereiken store heb 2x bestelling "verzonden" gekregen maar niks ontvangen afterpay gekozen gelukkig! Ga niks betalen zonder binnen te hebben! Bellen is niet mogenlijk mailen is moeizaam late reacties logisch als niemand iets geleverd krijgt of verkeerd! En verzonden gekregen terwijl het artikel niet leverbaar was ook zeer bijzonder natuurlijk komt het artikel niet binnen. Dus mensen verzint eer ge besteld!

Margot

Prima afhandeling

Bij 24Dealstore had ik een schoenenrek gekocht. Het ding was volstrekt niet in elkaar te zetten. Daarom wilde ik het retour zenden. Met wat huivering deed ik dat, want ik had zoveel negatieve reviews gelezen.

En wat gebeurde er: toen ik mailde dat ik het ding wilde retourneren kreeg ik per ommegaande antwoord. Met een retourformulier. Alles goed ingevuld, pakket op de post. En binnen 4 werkdagen stond het gehele retourbedrag netjes op mijn rekening. Prima afhandeling.

03-08-2017

Zeer zeeer zeer slecht

Betaald en niet geleverd. Tig mails geschreven. Contact op Facebook gezocht. Op alles nul antwoord.

Cc
03-08-2017

Bestelling nooit gekregen!

Op 23juli heb ik een opblaas eenhoorn besteld, er stond op de factuur dat ik binnen 1-2 werkdagen binnen zou krijgen. Dus niet! Op 27juli heb ik dus een mail gestuurd van waar me pakketje blijft, kreeg na een dag een bericht dat ie op die dag verzonden is en dat ik binnen 2 werkdagen binnen zou krijgen. Tot heden heb ik nog niks binnen gekregen, de link die ik van hun heb gekregen kan ik de pakket niet eens volgen. Malen keren mail gestuurd krijg geen reactie, en nu lees ik dit als review. Vet spijt dat ik op deze site had besteld ik wil me aankoop bedrag terug. Ik denk dat het beste is om aangifte te doen bij politie. Vette oplichters! En van wie hebben ze die keurmerk gekregen voor de site want dat is zeker B*LLSH*T!

Ed
02-08-2017

Oplichters, leveren niet

Inmiddels aangifte bij politie gedaan.

23-07-2017

Valse dag aanbiedingen van 24dealstore.nl

Ik dacht een kwaliteit led lamp gekocht te hebben jawel van 99,95 voor 39,99 daarbij een box gekocht met oplader en en batterij (oplaadbaar) totaal 59,99. Een koopje. Binnengekregen en de box zag er al goedkoop uit en tevens de lamp gaf blauwachtig licht ipv wit. De lamp is made in china en bij Bol .com voor onder de 20 te koop. Daaaag aanbieding. Zeker niet de kwaliteit die men voor die prijs zou verwachten.

Trap hier niet in. Het zijn digitale Roma,s

aanpakken die handel !

mvg F.B.

Bolo
23-07-2017

Nooit Meer

Puzzel mat voor mijn zoon besteld .Leek in het begin een hele goede deal. 36 stuks voor 23E. bij levering blijken het hele kleine stukjes te zijn van 12 bij 12 cm. Nou met 36st heb je uit gerekend 1 vlak van 72 bij 72 cm kan die kleine nooit lekker opspelen natuurlijk. Al met al is dit misschien mijn eigen fout heb het niet goed gelezen dat het zulke kleine stukjes waren. Maar dan daarna een retourzending gedaan iets van 7E betaald. En nooit meer iets van ze gehoord ,er word ook niet gereageerd op mijn mail. Als ik hier de reviews lees kan ik ook fluiten naar mijn geld. 24dealstore NOOIT MEER !

20-07-2017

Niet leveren ondanks een bevestiging van levering via Sandt

12 dagen geleden een mini endoscoop besteld. Ondanks de mededeling via mail dat het product verzonden is nog steeds niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en op een email wordt niet gereageerd. ben bang dat ik te grazen genomen ben.

Toevoeging: Artikel tijdelijk niet leverbaar. Bestelling geannuleerd en zal mijn aankoop bedrag terug krijgen. Wordt vervolgd

Jkruis
17-07-2017

Retour aanvraag duurt te lang.

Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf. Artikel functioneerde niet en was daarnaast een door het bedrijf zelf samengesteld artikel. Teruggestuurd. Maar helaas geen bevestiging van ontvangst en ook geen geld retour.

Ik bestel bij dit bedrijf geen artikelen meer.

17-07-2017

Slecht met retourneren

In april een zaklamp besteld. Netjes op tijd geleverd alleen zaterdag geen oplaadbare batterij bij. 3 weken later kreeg ik deze pas binnen na een paar keer gemaild te hebben.

Bestelling in mei terug gestuurd, nu eind juli zijn ze pas verwerkt. Blij dat ik via Klarna besteld heb! Overigens via 24 deal store nog geen reactie gehad dat de retouren verwerkt zijn maar alleen via Klarna.

Bestel daar nooit meer :) Het is een zooitje.

07-07-2017

Zoek een betrouwbare internetwinkel

Activity tracker gekocht en betaald. Zie ik hem een dag later op een andere site voor 40% goedkoper staan. Dus gelijk de bestelling geannuleerd (was ook nog niet verzonden). Mail gestuurd, geen reactie. Krijg je de volgende dag gewoon een mail dat de bestelling verzonden is. Een week lang hoor je vervolgens niets en dan krijg je een bericht dat ze de bestelling niet terug kunnen draaien en dat je het product terug kunt sturen. Kosten voor eigen rekening natuurlijk. Als ik alle ervaringen hier lees is het nog maar de vraag of je het geld überhaupt terug krijgt. Denk dat ik het product maar gewoon hou en geen risico verder ga lopen. Dit was eens maar NOOIT meer. Dat dergelijke internetwinkels zich nog staande kunnen houden tussen de goede. kwestie van tijd waarschijnlijk.

Aad
07-07-2017

Wat bestelde en zit nog steeds op de wacht 10euro is weg

Mick
28-06-2017

ZEER ONBETROUWBAAR!

Heb op 30 mei j.l een horlogebox bested en betaald. Tot op heden na vele mailtjes met excuses nog niets ontvangen. Is zgn verzonden maar krijg geen trackingcode dus is niet te controleren. Kortom niet met deze Oplictersbende in zee gaan.