24dealstore.nl reviews

3.2

Tommy
13-03-2017

Afzetters

Na 8 werkdagen de goederen nog steeds niet verstuurd door de "onvoorziene" drukte.

Job
09-03-2017

Zaklamp niet te bestellen

Ik heb enige malen geprobeerd de zaklamp te bestellen via hun website. Aan het einde van het gegevensgedeelte hield de bestelling plots op. Nog enige malen geprobeerd op mijn andere computer. Deed het weer niet. Via Facebook hulp gevraagd. Moet nog komen. Verder onbereikbaar.Slechte organisatie. Geen aanrader.

09-03-2017

Snel, goede correspondentie en super service !

Oortjes besteld, en snel ontvangen. Helaas geluidsregelaartje deed het niet en contact gezocht. Nergens moeilijk over gedaan en direct een nieuwe aan ons toegezonden. Super service, zoals het hoort. Dus ZEKER aan te bevelen.

Marianne
08-03-2017

Electrische voetvijl

Prima service.1e keer voetvijl besteld maar helaas werkte hij niet.mailtje gestuurd en binnen 2 dagen n nieuwe thuisbezorgd. Compliment.

Knudde
06-03-2017

NOOIT MEER

Artikel besteld dat op voorraad zou zijn volgend de site. Bleek helaas niet op voorraad te zijn. Bestelling kunnen annuleren en geld zou teruggestort worden. Helaas na 1 maand en diverse mails mijn geld nog steeds niet terug. Via paypal claim mijn geld inmiddels teruggekregen.

Conclusie: Nooit kopen bij deze site, tenzij je je geld kwijt wilt.

01-03-2017

Extreem sterke zaklamp

Geweldige zaklamp, snelle levering en zaklamp is van topkwaliteit

28-02-2017

Zonde van je geld

Levering is snel maar als je het ontvangt is het ook echt goedkoop beetje zonde van mijn geld heb een gps tracker besteld bij aan komst is de handleiding niet meer te lezen daar een idioot met zwart viltstift bepaalde zaken wat beschreven is niet meer leesbaar gemaakt heeft maar daar de inkt nog vers was heeft het door gelekt op alle bladzijden ?

dan krijg je netjes een factuur met een tel nummer die niet meer werkt ik vertrouw dit bedrijf niet als ik dit hier had gelezen wat andere ervaren dan was ik er niet mee in zee gegaan al doende leert men.

beetje jammer als men zo zaken wil doen.

09-02-2017

Zaklamp XML- T6

Heb namelijk 2 XML-T6 led zaklampen gekocht en een 3 de zogezegd gratis dit voor 80 eur geven zeker niet de lichtopbrengst die ze beweren 1 km ver .heb namelijk dezelfde gevonden op miniinthebox voor 8 eur stuk + batterij . En 2 weken moeten wachten op levering zeker geen aanrader groetjes van een teleurgesteld cosument

08-02-2017

Dieptriest !

Wel besteld via i-deal en dagen later niets ontvangen , na een mail te hebben verstuurd kreeg ik te horen dat het product niet leverbaar was en dat ik maar een halve maand moest wachten, hiermee ga ik niet akoord en wil graag mijn geld terug !

Bote Hamstra
08-02-2017

Zaklamp

De ene dag besteld volgende dag in huis , had nog een paar vragen dus via de Mail gesteld en heel vlot reactie gekregen en na alle tevredenheid antwoord gekregen

Joop
05-02-2017

Zaklamp

Na bestelling lang gewacht contact opgenomen telefonisch,kreeg meteen contact en er werd verteld dat ze niet op voorraad waren. Meteen werd ik steeds op de hoogte gebracht. Een week later kreeg ik een email dat de zaklamp onderweg was. 2 dagen later werd de zaklamp netjes en goed verpakt afgeleverd. 24 dealstore mijn complimenten

Manuela
03-02-2017

Activity tracker Zeer tevreden

Nou kan alleen maar met lof over 24 deal spreken, kreeg een mail dat m'n pakje verstuurd was, na de aantal dagen te wachten kwam het echt niet, dus met 24 deal gemaild, en ze hebben er weer een opnieuw verstuurd en gekregen. Super dus ga zo door! Ik ben tevreden!

Shirley
03-02-2017

Onbetrouwbaar!

In december voor sinterklaas een Bluetooth speaker gekocht. Nog geen maand later was het snoertje om op te laden kapot. Eerst wilden ze me wijs maken dat ik dit via bol.com moest regelen, wat niet zo was. Tot 2 maal toe hebben zij beloofd het snoertje bij hoge uitzondering toe te sturen. Ik wacht nu nog.

02-02-2017

Zaklamp

Geen fijne firma om iets te kopen je kan ze niet belen allen mailen en dat duurt lang voor ze terug antwoorden dit is de eerste keer dat ik hier wat heb gekocht maar ook zeker de laatste gisteren eindelijk mijn zak lamp gehad

Even zo
01-02-2017

Vervolg n.a.v. besteling 3-1

Vorige week kreeg ik de helft van mijn bestelling van 3-1. Ik ging weer mailen, had inmiddels ook contact gezocht met het webshop keurmerk wat ze op de site hebben staan. Ze blijken geroyeerd te zijn. Dit is duidelijk niet voor niets. Vandaag 1-2 de andere helft van mijn bestelling gekregen. Bestelling bestond uit hetzelfde artikel wat ik 2x wilde hebben, het is en was op voorraad volgens de site maar duurde bijna 1 maand.

Guus
01-02-2017

Goede ervaring

Product goed ontvangen wel een dag later dat in de mail stond alleen telefonisch niet meer bereikbaar via de mail wel goed contact

Jaap
25-01-2017

Opgelicht

Bestelling nooit ontvangen wel betaald,blijven beloven en zeggen dat het is verstuurd.Oplichters!

23-01-2017

Bestelling komt niet aan

Zaklamp besteld 2x verstuurd nooit aangekomen bij post nl na 4 mailtjes toch nog geld terug gehad toen heb ik de aangifte weer in getrokken. telefonisch niet te bereiken ,nooit weer wat bestellen

Elle
23-01-2017

Nooit iets ontvangen

Ik ben heel blij dat ik met PayPal betaald heb, want zodoende kon ik het geld gewoon weer terug laten storten. Nooit het product ontvangen, toen ik er een melding van maakte kreeg ik gewoon dezelfde mail die ik eerder al had gehad (Het zou over "uiterlijk twee werkdagen" geleverd worden - intussen zijn dat al twee weken).

16-01-2017

Zaklamp

Zaklamp besteld nooit aangekomen bij post nl .Ze hadden het 2x verstuurt, post nl gebeld nooit aan gekomen na 5 mails toch nog geld terug gekregen, altijd eerst goed meningen lezen en dan wat bestellen maar het leek zo betrouwbaar

Nooit weer