Aegon reviews

2.5

20-06-2019

Reis verzekereing

Al enkele jaren doorlopende reis verzekering bij Aegon.

Nooit iets gereclameerd. Dit jaar ruit van de huurauto in geslagen, spullen uit de afgesloten auto gestolen. Wordt niet vergoed door Aegon. Valt onder reisverzekering dacht ik. wordt niet vergoed op basis van art 2.1.2 . Dus je denkt dat je verzekerd bent! Daar sta je dan met al je kosten.

Belin
01-06-2019

Verhoging bijna 50 % huisdierenverzekering

Betaal al 8 jaar premie en snap dat ik ieder jaar meer moet gaan betalen, maar dit jaar spant de kroon. Bijna 50 % verhoging per maand. Van 22 euro naar 31 euro. Stelletje oplichters. Dag Aegon, maar dat wilden jullie waarschijnlijk ook, vandaar de verhoging. Lekker klant gericht bah.

Benjamin
04-05-2019

Onterechte negatieve BKR registratie

Ik heb al eerder een klacht online geplaatst, met gevolg dat de klantenservice contact met mij opnam. Opzich erg fijn, maar als de nieuwe afspraken weer niet nagekomen worden, dan heeft het weinig zin.

Ik heb al een aantal jaren een ‘herstel/negatieve’ codering bij het BKR omdat Aegon zonder mij vooraf te informeren over de achterstand en de eventuele registratie bij het BKR mij negatief heeft geregistreerd.

Ik heb al een aantal keer gevraagd (zo ook de laatste keer) om mij de bewijzen toe te sturen van de communicatie over de achterstand en dat gevolgen kan hebben voor je registratie bij de BKR. Na onze laatste contact werd mij beloofd alle stukken toe te sturen, maar tot op heden helaas nog niks ontvangen.

Ik ben pas ruim een jaar later bij toeval de negatieve registratie tegengekomen, sindsdien altijd alles netjes op tijd betaald.

Aegon wilt ook niet uit coulance de codering eerder verwijderen, ondanks dat ik zeker weet dat de communicatie over de BKR registratie er nooit is geweest en alles doet lijken of er inderdaad geen correcte communicatie is geweest vanuit Aegon.

Nicole
03-05-2019

Geen diagnoseonderzoek bij mank lopen

Nadat onze hond een tijdje mank liep, werd er besloten om dit te onderzoeken en moesten er onder narcose foto's gemaakt worden. ACHTERAF bleek dat het gaat om lichte artrose.

AEGON verzekert dit niet omdat het gaat om gewrichtsproblemen. Hoe moet je er dan achterkomen? Als ik mijn auto naar de keuring breng en blijkt dat er een reparatie nodig is, hoef ik die niet te betalen, maar de keuring/onderzoek wel. Heel dieronvriendelijke polisvoorwaarden.

Mijn bezwaar loopt.

Ben
20-03-2019

Betalen uitkeringstermijnen niet uit!

Aegon krijgt het al 2 mnd niet voor elkaar om termijnen van onze lijfrente uitkering uit te betalen.

hebben al 2180€ van ze tegoed. komt elke mnd dus 1090€ bij.

Agiasstal bij de afdeling ICT

Mattie
11-03-2019

WA verzekering opzeggen i.v.m. overlijden

I.v.m. aanstaand overlijden heb ik vóór de verlenging de verzekering opgezegd. Toch schrijft men de hele jaarpremie weer af en kan e.e.a. pas na overlijden afgewikkeld worden en moet ik nabestaanden daarmee belasten.

Dit vind ik erg klantonvriendelijk en de verzekeringen die ik (gelukkig) bij andere maatschappijen heb lopen worden wel direct stopgezet én verrekend.

Sluit dus geen verzekering af bij Aegon, ze denken totaal niet aan hun klanten, zelfs niet bij trieste gevallen.

Janet
06-03-2019

Onbeschoft en keren nooit uit

Idiote polisvoorwaarden. , diefstal telefoon alleen te bewijzen met lichamellijk letsel, Wa verzekering slaat nergens op.kortom wij gaan zo snel mogelijk weg.

Woningverzekering plus is woningverzekering 0,

Tussenpersoon is lomp en onbeschoft.

Mijn Aegon.nl

Ik ben al maanden bezig om in mijn Aegon te komen, ondanks telefonissche ondersteuning heb ik al voor de 3e keer inlogcodes aan moeten vragen en nog steeds lukt het niet. Nee geen oude URL aanklikken maar opnieuw invoeren, dat weet ik inmiddels. Nee niet met een Ipad inloggen, dat weet ik inmiddels. Alles lukt tot dat ik mijn dossiernummer intik, helaas.

Wat een K zooi. Ik ben blij dat mijn polis dit jaar afloopt, nu nog een andere inboedel verzekeraar zoeken.

Slechte klantenservice

Diverse keren contact gehad met Aegon via telefoon, email of facebook. Keer op keer worden beloftes niet nagekomen en deadlines niet gehaald. Bij het aangaan van de overeenkomst was de service goed maar ja nu ik eenmaal klant ben is de aandacht voor de klant verdwenen.

Corine
21-02-2019

Overlijdensrisicoverzekering

Slechte site en dure verzekering. Niet doen

Hendrik Leegstra
21-02-2019

Keurige schade afhandeling na een aantal keer bijsturen

Klantenservice eerst niet heel duidelijk, maar al met al een keurige afhandeling. Aegon bedankt!

Yvonne
20-02-2019

Dierenverzekering

Waardeloze verzekering proberen met allerlei trucs onder de vergoedingen uit te komen ze zoeken altijd wat geen aanrader heb hem nu ook opgezegd

Liset
18-02-2019

Slechte belegger

Aegon is een slechte belegger. Rendementen vallen tegen, ook in vergelijking met andere beleggers waar ik beleg. Als je je overzicht krijgt, waarbij je belegde kapitaal zo'n 10% minder is dan het jaar ervoor krijg je het advies meer bij Aegon te beleggen. Ik ga mijn lijfrentepolis afkopen. Ik heb geen zin nog 10 jaar geld in een bodemloze put te gaan stoppen. Ik neem mijn verlies en wat ik aan geld overhoud , beleg ik bij een bedrijf dat zich wat meer bekommert om zijn klanten

Herman
24-01-2019

ZEER klantonvriendelijk voor een wat zich dienstverlenende organisatie noemt

Aegon, een dienstverlenende organisatie. Echter als klant wordt je ontmoedigd om contact op te nemen. men verstopt zich achter een virtuele chat. Telefonisch en/of e-mail contact is praktisch onmogelijk. Na lang zoeken vind je een telefoonnummer. Vervolgens wordt je nog eens door een keuzemenu doolhof gevoerd. Kortom, vraag jezelf eerst af of je een dienst wil afnemen van een organisatie met een opstelling van "de klant is er voor ons, wij niet voor de klant"!

18-01-2019

Trage afhandeling en onbeschofte klantenservice

Voor het opzeggen van een spaarrekening hebben ze 10 werkdagen nodig (andere banken 1 tot 4 werkdagen). Dat betekent dat ook je geld op je rekening niet meer bereikbaar is. De klantenservice is ronduit onbeschoft. Als je met hun chat beginnen ze gelijk met je en jou. Als je laat blijken dat je liever met u wordt aangesproken, is opeens de verbinding verbroken. Toeval zeker?

17-01-2019

Diverse pogingen door AEGON om een lijfrente polis te laten omzetten.

Ik heb bij AEGON een lijfrente polis met een garantie bedrag als ik 70 jaar wordt. De beleggingen vallen tegen waardoor de verwachte opgebouwde beleggingen niet gehaald geen worden. Een van de oorzaken is dat AEGON te veel kosten berekend waardoor er te weinig inleg overblijft om beleggingsrendement te kunnen maken. Gelukkig heb ik de garantie betaling in de polis zitten die tot uitkering komt op mijn 70-ste. Nu krijg is telkens brieven van de AEGON dat mijn polis meer goed genoeg is en dat ik deze moet aanpassen. Zelf denkt ik dat ze er van alles aan doen in een poging dat ik mijn polis openbreek en dat hierdoor geen verplichting meer hebben om het garantie kapitaal te moeten uitkeren. Hebben hier meer mensen die een polis hebben bij AEGON last van? Daarnaast stuurde AEGON altijd een acceptgiro eind december om de jaarlijkse polis bijdrage te betalen voor 25-01-xx. Zonder dat ik een keuze had zijn zij overgaan op digitaal polissysteem. Nu krijg je ca 1 week voor de betalingsdatum een mail met betalingsverzoek. Op hun site staat: indien er te laat betaald wordt heeft dit gevolgen voor de polis. Mogelijk hopen ze nu op een te late betaling waardoor mijn garantie betaling in gevaar kan komen. Al met al zeer klant onvriendelijk.

Menno
08-01-2019

Totaal klantonvriendelijk

Wij hebben in 2017 een reisverzekering afgesloten bij aegon. In november schade ondervonden en deze uitgebreidt toegelicht aan de alarmcentrale, door de vele vragen kostte dit zeker 45 minuten.

Het emailadres dat wij doorkregen bleek onjuist en na een maand gaf de alarmcentrale door dat de stukken toch niet naar hun moesten maar naar aegon ( (e-mailadres verwijderd) ). Dus naar aegon gestuurd, toen na 3 weken nog geen reactie wij bellen, bleek dit email adres niet correct, en vonden de aegon medewerkers het niet nodig dit aan ons te melden, we moesten mailen aan schade @aegon.nl. Verwarrend is dat als aegon antwoord ze dat wel doen vanaf (e-mailadres verwijderd) .

Na weer 2 weken vroegen ze een toelichting op de schade, want ze krijgen niets door van de alarmcentrale (hoe dom is dit?), en vroegen ze naar ons reisschema, waar we alle bijlagen van hadden verstrekt, dus lezen kunnen ze ook niet.

Totaal ongeinteresseerd, schade is waardeloos, maar aegon haar instelling is walgelijk

W.A.
23-12-2018

Klantenservice om te janken

Qua uitkeren schade prima, premies ook ok. De klantenservice is echter om te janken. Je polisvoorwaarden opgestuurd krijgen omdat de website van Aegon niet fatsoenlijk werkt is onmogelijk. Twee weken en vele communicatie verder vertikken ze het gewoon om de polisvoorwaarden op te sturen. Ondanks meerdere malen aangegeven overdag niet telefonisch bereikbaar te zijn ivm werk blijven ze bellen en berichten sturen dat je ze moet bellen en je browsers maar moet verversen (ook al heb je al aangegeven dit allemaal al te hebben gedaan) werken ze gewoon echt NIET mee. Als iemand die zelf bij een verzekeringsmaatschappij werkt weet ik dat je gewoon heel simpel de polisvoorwaarden kan versturen dus jammer dat dit zo gaat. Voor mij een reden om m’n verzekeringen elders onder te brengen.

Rick
19-12-2018

Zeer slechte hypotheek versterker

Meerdere malen een aflossing gedaan altijd fout in behandeling genomen. Verzekeringen van andere aan mijn pakket gekoppeld (ook weer een foutje) moest ik uiteraard ook weer zelf achteraan. Verder zou ik een bloemetje krijgen voor al het ongemak (ook nooit gekregen) Hierna dit gemeld op de life chat (werd gewoon afgebroken).

Tim
13-12-2018

Snel en goed geholpen

IPhone X in het water laten vallen en kapot gegaan. Naar de Apple store gegaan en een schade rapport ontvangen. Bij Aegon inboedelverzekering de schade gemeld binnen 5 minuten. Achteraf het schade formulier upgeload. 3 dagen later was het schadebedrag op de rekening bijgeschreven. Top!