Aegon reviews

2.5

17-11-2018

Pensioendiefstal

Al jaren bezig met Aegon pensioenen over een correcte pensioenbetaling, het is vechten tegen de bierkaai. Het wordt tijd dat benadeelde personen die bij Aegon of hun voorgangers pensioen opgebouwd hebben de kracht gaan bundelen tegen Aegon.

Mariëtte
23-10-2018

Slechste verzekering die je aan het lijntje houden

Vorig jaar december zijn wij aangereden door een andere auto, die uiteindelijk de schuld erkende omdat wij stil stonden. De auto weggebracht naar een herstelbedrijf dat ons werd aangewezen door aegon. Alles netjes gerepareerd, maaar. Het eigen risico werd niet terug betaald ( hadden we in dit geval natuurlijk ook niet! Heb zeker 50x gebeld en gemaild, maar nu nog steeds geen geld. Uiteindelijk de verzekering van de tegenpartij gebeld en die hadden al lang schul erkent. Nu bij a een jaar later heb ik vorige week eindelijk een mail ontvangen dat mijn eigen risico terug betaald zal worden en reeds gedaan is. Helaas nu bijna een week later nog steeds niets ontvangen. Dus maar weer bellen! Natuurlijk kom ik weer niet verder als bij de klantenservice, hier een onbeschofte vrouw die er gewoon de hoorn opgooid. Nee, NOOIT meer bij aegon een verzekering afsluiten. Je premie weten ze wel direct te innen maar geen schade uitbetalen. De slechste verzekering die ik ken!

Adri
15-10-2018

Slechte klantenservice

Ik probeer al maanden mijn lijfrenteverzekering af te kopen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd als ik bel en iedere medewerker heeft andere, soms foute informatie. Op ingediende e-mails wordt niet gereageerd.

11-10-2018

Kwaad

Ik ben afgekeurd door het uwv ik kreeg een tijdelijke uitkering van het uwv 35tot 80% ik kreeg er een uitkering bij van aegon na een 2jaar kreeg ik van het uwv een herkeuringtoen werd het 80tot 100%afgekeurd ik kreeg een brief dat er met de uitkering van aegon iets ging veranderen net hun formulier ingevuld mijn uitkering van aegon zou worden stop gezet maar tot mijn grote verbazing kreeg ik van aegon na 4jaar een brief dat hun een fout hadden gemaakt door de uitkering van hun gewoon door te laten lopen zodat ik het teveel ontvangen bedrag terug moest betalen wat ik totaal vreemd vind dat je er pas na 4jaar betalen er achter komt dat ze teveel hebben uitgekeerd dus pas op met AEGON

11-10-2018

Annulering

Door staking van ryanair konden wij niets anders dan 3 dagen later vertrekken of het geld retour van ryanair. Ons hotel was al geboekt dus missen 3 dagen, neergelegd bij Aegon naar deze weigert te vergoeden deze 3 dagen nu moet ik wel naar een ander appartement dus moeten wij deze zelf bekostigen. Ze zijn wel goedkoop bij Aegon maar zie het resultaat bij deze oplichters

Frerika
27-09-2018

Vergoeden als het moment daar is niets

Ik ben 3 jaar klant geweest, heb 3x iets gehad. 1x telefoon gestolen, 1x zonnebril beschadigd en 1x annulering. Ik heb meest uitgebreide dekking en wel 4 verzekeringen bij Aegon lopen. Alle keren er ALLES aan gedaan om mij niets uit te keren. Daarnaast ook nog eens een verwaande, arrogante klantenservice. Bah!

Oriana
24-09-2018

Slechter dan slecht dit beursgenoteerde bedrijf

Had een spaarrekening geopend.Geld gestort, werkte de app.niet op een HTC One X. Kon ik niet bij mijn geld .klantenservice ver onder de maat, stel domme koppen, ben inmiddels 2 maanden verder, met veel ergernis, nu gisteren rekening opgeheven, nu maar afwachten of het geld komt.AFM adviseerde mij een klacht in te dienen, want niet bij het geld kunnen komen is een doodzonde.

Seiichi
20-09-2018

Slechte klantenservice

Slechte klantenservice, kunnen niet een fatsoenlijk naar je luisteren en roepen al gelijk dat iets niet gedekt is. aub kies voor een andere verzekering en absoluut niet voor Aegon!

Mitchel
13-09-2018

Correct en netjes afgehandeld

Top verzekering. Tot op de laatste cent vergoed gekregen netjes en snel.

Goncha
27-08-2018

Aegon Reisverzekering

Door een noodgeval mijn vlucht uit NYC moeten missen. Heel netjes opgepakt, ze hebben me op een andere vlucht geboekt. Personeel was erg vriendelijk en meegaand. Zeer tevreden!

Bir
20-08-2018

Online schademelding via een niet werkende website

Schadeclaim is enkel online in te dienen. Al twee dagen krijg ik nadat het hele formulier heb ingevuld een foutmelding. Telefonisch is AEGON enkel tijdens kantooruren te bereiken. Lekker handig voor iemand die net terug is van vakantie om dan ook nog eens in de baas zijn tijd iets vanwege de vakantie te moeten afwikkelen. Overigens is het telefoonnummer ook niet makkelijk terug te vinden op de site. Met alle reviews in het achterhoofd dat er toch niets wordt uitbetaald geeft het mij weinig hoop om nog meer moeite te gaan doen om een claim in te dienen.

Carien
14-08-2018

Allerslechtste klantenservice ever

In augustus 2017 wilde ik mijn Overlijdensrisicoverzekering bij Aegon stopzetten. Nu, een jaar later is het gelukt. Dat betekent dus een jaar lang premie betaald voor iets wat ik niet nodig had. Allemaal dankzij de goede hulp van Aegon: - Adreswijzigingen werden wel bevestigen maar niet doorgevoerd waardoor ik mijn post niet ontving - Telefonisch werd bevestigd dat alles geregeld was en dat ik niets meer hoefde te doen terwijl dit helemaal niet zo was. - Onduidelijke en oncomplete uitleg over dat wat nodig is om de beïndiging af te ronden.

Daarnaast de reden voor het beeindigen van mijn ORV: het maandbedrag was ruim driemaal hoger dan bij de concurrent.

12-07-2018

Ik steek mijn kop niet in het teerzand en kom nu in actie!

Ik steek mijn kop niet in het teerzand en kom nu in actie! De hoeveelheid broeikasgassen die bij de winning van teerzandolie wordt uitgestoten, is meer dan twee keer zo hoog als bij conventionele olie. Om die vervuilende teerzandolie te vervoeren wil men pijpleidingen gaan aanleggen, dwars door bossen en het leefgebied van Inheemse Volkeren in de VS en Canada. ABP, Aegon, Nationale Nederlanden, en Pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW) financieren dat met ons geld. Daarom noemen wij ze de ‘Vieze Vier’

Ik wil dit voorkomen en:

doe mee met de snelle online acties hieronder meld me aan voor andere acties via een mailtje. teken de petitie Rrrrrrrrendement is belangrijk maar een aarde boven de zeespiegel ook! Stuur een tweet. Aegon heeft z’n dak opengesteld voor zonnepanelen, hoera! Plaats een comment en vraag ze ook nog even uit vieze teerzandolie te stappen. Kom op Aegon, je kan het!

Di
12-07-2018

Inbraak

11 mei komen ik en mijn vriendin terug van een dagje weg. bij thuiskomst blijkt ons hele huis overhoofd te zijn gegooid en wij missen een groot deel van onze waardevolle spullen zoals: - geld - sieraden - 2 vakantiekoffers - geluidset - gereedschap etc. etc.

Na 2 weken goed kijken en opschrijven komen we uit op een schade rond de 14k. Echter vandaag de dag zijn we nog steeds bezig met het afronden van de schade. Aegon doet er alles aan om totaal niets te doen! Documenten die 3x wel en dan weer niet aangekomen zijn etc.

Nu ga ik voor mijn werk 4 maand weg. Hier heb je geen goed contact met nederland en Aegon zegt: spreek je in november wel en de groeten.

Ook geen enkele goede ervaring met Aegon.

conclusie 0 sterren!

ER
03-07-2018

GEEN AEGON voor MIJ!

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wij hebben in 2016 een autoverzekeging afgesloten van 58 euro per maand voor een Polo. Deze auto is maar liefst 6000 euro waard. Het is een auto uit 2010. Als je op independer kijkt dan zie je ook 50 euro, 60 euro en 99 euro all risk.

Opeens in feb 2018 hebben ze zonder mij te mailen en zonder mijn bevestiging van 58 euro premie verhoogd naar 108 euro. Dat is echt een behoorlijk verschil. Ik heb het net pas gemerkt, na 6 maanden. Netjes gebeld en meneer gaf vroeg om mijn email. Ik vroeg aan hem welke email heeft u daar staan. Hij noemde een email waarbij we 1 letter misten,. Ik zei dat is niet mijn email. Ik heb nooit wat ontvangen. Hij zei oww sorry. Ik zei graag nog een keer naar mij mailen. Ik heb niets meer vernomen van hem. Daarna belde ik ze terug, nam een dame op. Ze ging weer iets anders vertellen. Verhalen kloppen gewoon niet. Ik ging via independer zoeken naar een nieuwe verzekeraar. Toen kwam ik weer op 58 euro uit. Opgezegd bij Aegon, nu wil ik het verschil terug hebben 6 * 50 euro= €300,- Ze willen niet betalen. Dit is diefstal! Mensen doe aub geen zaken met AEGON!

Jason
09-06-2018

Schade reisverzekering onterecht afgewezen

Al jaren een reisverzekering bij Aegon. Dan gebeurt er een keer iets wat gewoon in de dekking valt.

Pech onderweg. Auto moeten huren om verder te komen. Dit alles in overleg met de Alarmcentrale die overigens buitengewoon slecht bereikbaar is met wachttijden van een uur.

Aantal dagen later wordt dit glashard erkend. Gesprekken worden opgenomen maar men wenst deze niet terug te luisteren.

Schade onterecht afgewezen.

Welkom bij Aegon.

Dag Aegon. success met de rechtsbijstand.

Update van 14/03/2019:
Uiteindelijk is de schade wel vergoed na tussenkomst van de rechtsbijstand. Mijn schade viel 100% binnen de polisvoorwaarden.

Josje
16-03-2018

Ontmoedigingsbeleid

De verschillende afdelingen van de schademutaties werken totaal niet samen. Twee of drie keer durven ze je per email te vragen om documenten aan te leveren die ze allang hebben, er worden afspraken met je gemaakt die vervolgens niet worden nageleefd, een grote bende daar. mensen. wees wijs en neem een dierenverzekering bij een andere maatschappij. Want deze mensen. zullen alles doen om je te weerhouden van het vergoeden van schade. ik ben boos, verdrietig, gefrustreerd en vooral ontzettend ontzet over zo’n zootje ongeregeld daar.

Bertus
13-03-2018

Schadeclaim wordt klakkeloos afgewezen.

Mijn echtgenote gaan al vele jaren op reis. Telkens sluiten wij een reisverzekering af, maar gelukkig hebben wij nooit iets hoeven claimen. Na mijn pensionering besloot ik een doorlopende reisverzekering af te sluiten en dacht bij Aegon een goede verzekering te hebben. In februari maakten wij een reis naar Nieuw-Zeeland en voor het eerst raak ik daar mijn fotocamera kwijt. Waarschijnlijk op het toilet weer vergeten aan mijn broekriem te doen, maar zeker is dat niet. Na terugkomst mijn verlies bij Aegon gemeld en de dag erna krijg ik antwoord dat mijn schade niet vergoed wordt omdat ik de camera onbeheerd heb achtergelaten. Meld je na 46 jaar een schade en dan wordt je zo onbeschoft behandeld. Ik heb gelijk mijn reisverzekering weer opgezegd en ga wel op zoek naar een degelijke maatschappij.

Margriet
07-03-2018

Stormschade

18 januari hebben wij gigantische schade geleden door de storm. Hetzelfde weekend mail gestuurd met de foto's van de verschrikkelijk bende. Een week horen we niets.dus bijna 2 weken verder zelf maar contact opgenomen.hij wilde bonnen en het was erg druk.(snap ik ).palen compleet afgebroken.schuttingdelen plat.jacuzzi lek door rondvliegend glas.alles heeft hij binnen gehad.schutting hebben wij geen bon van.staat er al een tijdje.al met al een schade van ruim €1000.wij zijn zelf maar opgaan ruimen en dingen kopen.gisteren voor denk ik de 20 ste keer gebeld te hebben weten we nog niets.misschien volgende week.plus dat we een eigen risico van €250 hebben.(wisten we ook niet).ik heb al veel mensen gesproken die ook stormschade hadden.daar is alles al lang opgelost.denk je een goede verzekering te hebben."ik bedoel "Eagon is zeker niet de goedkoopste".ga ook klachtencommissie opzoeken.dit is TE triest voor woorden.

22-01-2018

Pensioen

Heb 16 dagen geleden over mijn pensioen geschreven, kreeg van aegon bericht u zaak wordt in behandeling genomen. Tot heden geen enkel bericht. En dat wekt vertrouwen bij de klant, niet dus. Je moet je wel indekken bij dit soort bedrijven om een juridische en fiscale verzekering af te sluiten. Te zot voor woorden om een pensioen van 7000 euro van de 18000 euro totaal 3 pensioenen van mijn pensioen.nl te verwijderen.