Aegon reviews

2.5

Jasper
02-01-2018

Aegon heeft me als klant de deur gewezen.

Na melden van 3 voorvallen in en om huis, naar waarheid in weten te vullen, netjes het voorwerk gedaan voor de geleden schade en pech, hebben ze ons per 2 januari 2018 zonder enkele melding uit het bestand gemikt.

Het is schandalig aegon, nog nooit zo een slechte ervaring gehad met een dergelijke verzekering.

Nooit meer.

Mvg.

Pascal
20-12-2017

Inboedelverzekering niet aan beginnen hier

Aantal maanden trug in(maart) verhuist en een nieuwe inboedel verzekering afgesloten hier, ook voor de verhuizing. En toen kreeg ik helaas schade en word je even neergezet als fraude pleger terwijl ik 4jaar ergens anders zat en nooit 1 probleem heb gehad. + een boete van 532euro. Echt belachelijk. Plus een registratie bij zoon stichting. Waardoor ik nu nergens zelf meer kan verzekeren onterecht!

10-12-2017

Koersplan

Mijn lijfrente komt tot uitkering maar ik wil dit uitstellen vanwege de belastingschijven die nu nog hoog zijn. Omzetten naar een spaarrekening kan, maar dat kost € 150,00 als je dat zelf online wilt doen. Vooraf beoordeeld Aegon eerst of je voldoende inzicht hebt om dat zelf te doen. Een adviseer inschakelen is een andere optie of verplichting als je niet voldoende inzicht hebt. Hiervoor betaal je hogere kosten. Eerst de extreem hoge kosten die Aegon altijd van de premie heeft ingehouden (woekerpolis) en nu opnieuw betalen. Waarom grijpt de OVERHEID niet in bij dit soort instanties. Ik ben net als vele andere klanten OPGELICHT door AEGON.

Brian
08-12-2017

Eigen risico 2e melding

Nog nooit wat in mijn leven gehad, nu verlies ik op vakantie 2 producten (slippers en zonnebril) op twee verschillende dagen. Vul alles volgens waarheid en eerlijkheid in, wat betekent op de eerste dag de slippers van 20euro, en op de laatste dag de zonnebril. Wordt alleen de eerste schade vergoed, aangezien op de tweede schade een eigen risico van 250 euro zit. Echt een naaistreek, zo vragen ze er gewoon om om de boel te flessen. Had ik beide schades op 1 dag gehad, had ik gewoon alles vergoed gekregen.

Albert
20-11-2017

Woon pakket die niet vergoed bij een lekkage, treurig.

Waar is een woonpakket verzekering voor? Ook voor lekkages in huis, maar niets is minder waar, Aegon probeert er met alle middelen onderuit te komen. In de " kleine lettertjes" punt 2 slechte kit en voegen van de badkamer en je hoeft niet tot vergoeding over te gaan volgens Aegon. Deze hele situatie heeft een jaar geduurd en uiteindelijk kan ik zelf voor de schade opdraaien van ruim 5.100,00 euro. Ben acuut gestopt met deze "verzekering" mijn advies is dan ook, vernieuw elk jaar je badkamer kit want als er een lekkage optreed is Aegon niet thuis. Wil je dit niet zou ik snel naar een andere verzekering overstappen die "gewoon" eerlijk is. Suc6 en doe er je voordeel mee.

Jaroen
09-10-2017

Aegon huisdierenverzekering

Ivm mank lopen van onze hond bezoek gebracht aan dierenarts waar bleek dat er foto's gemaakt moesten worden om oorzaak te achterhalen. Voor zekerheid met Aegon gebeld en er werd ons medegedeeld dat dit onder de dekking viel, we kregen zelfs nog de tip om meerdere facturen tegelijk op te sturen zodat er maar 1 keer eigen risico ingehouden zou worden. Groot was dan ook de verbazing dat schade afgewezen werd en dit op basis van de resultaten uit het onderzoek? Bezwaar gemaakt in de veronderstelling dat Aegon ook wel eens een foutje kan maken. Maar helaas, zonder in te gaan op de argumenten van het bezwaarschrift of zonder deze gelezen te hebben weer afgewezen. Zeer slechte ervaring met Aegon en de arrogantie hoe zij met een klant omgaan.

Rowena
30-09-2017

Inboedelverzekering

Geen goede ervaring helaas!

Schade aan mijn inboedel wat eigenlijk via de aansprakelijksheidverzekering van mijn familielid moest lopen, maar door onderlinge afspraken met verzekeraars moest dit toch via mijn inboedelverzekering. Aegon zorgdraagt nergens voor en ik kan alles zelf regelen, oa afspraken inplannen met een schade expert, offerte aanvraag voorschieten, een verhoogd eigen risico komt oppoppen en als ik deze terug wil moet ik dit zelf verhalen bij de aansprakelijkheids verzekering van mijn familielid. Wie werkr hier nou voor wie eigenlijk?

Robin
27-09-2017

Schade inboedel

Maandag een schade gemeld en was binnen 5 minuten afgehandel en krijg de schade netjes vergoed tot de nieuwprijs.

Van mij een dikke 9!

Servaas
12-09-2017

Schadeafhandeling

Mijn iPad is uit het vliegtuig door iemand anders meegenomen . Diefstal is dan mijn conclusie . Valt onder reisverzekering dacht ik. wordt niet vergoed op basis van art 2.1.2 Dit iPad was niet onder toezicht en niet in afgeslotenruimte. Ik was in het vliegtuig en we er waren 4 stewards in het vliegtuig. vraag mij dus ook af wanneer je wel krijgt uitgekeerd bij ontvreemding van spullen uit vliegtuig.

Skr
01-08-2017

Schadeclaim aegon

Claim opgemaakt voor mijn aansprakelijkheid verzekering. Er vervolgens alles gedaan om het bedrag niet uitkeren. Nu willen ze de claim op mij afdragen door verschillende achterdochtige redenen. GA AUB NiET in zee met deze bedrijf. Ze laten je in de steek en doen alles om niet uitkeren.

19-07-2017

Inflexibel en niet uitbetalen

Na contact met Aegon zou mijn laptopscherm worden vergoed. Prima geregeld dacht ik. Mooi niet. Het mag alleen bij een eigen schadeherstelbedrijf die de laptop 5 dagen nodig heeft en waarvoor je een formulier moet tekenen met voorwaarden, die in geen relatie staan met de schade (o.a. mogen ze mijn laptop formatteren). Daar kan ik echt niet mee akkoord gaan. Komt nog bij dat een scherm vervangen nog geen kwartiertje werk is. Helaas pindakaas. Geen verzekering nemen bij Aegon!

Madelief
11-07-2017

Aegon niet aan beginnen!

Nou ik vertel mijn verhaal in het kort ik heb op 5 april een claim gedaan tot de dag van vandaag zeer slecht geholpen de expert is langs geweest na 2 maanden wachten had de expert nog vragen is weer bij mij geweest en het klopt echt wat meer mensen zeggen je wordt gezien als verdachte als je naar de domme vragen kijkt wat ze je stellen ! Tot de dag van vandaag nog niks vernomen ! De service is 10 x niks mensen verzeker jullie aub niet bij Aegon heb reuze spijt .

Frits
24-06-2017

Sprintplan; nog steeds geen oplossing

Aegon is blijkbaar de enige organisatie in Nederland die uitspraken van de Hoge Raad naar de prullenbak verwijst. In de uitspraak van 2 september 2016 is door de Hoge Raad vastgesteld dat de tussenpersonen, die producten als het Sprintplan verkochten, geen vergunning daartoe hadden. Verjaring, waar Aegon regelmatig mee zwaait, gaat in mijn geval niet op, want ik heb tijdig een stuitingsbrief aangetekend aan Aegon verzonden. Toch komt Aegon niet over de brug met een schadeloosstelling. Toen ik ook op mijn schikkingsvoorstel geen enkele reactie van AEGON mocht ontvangen, heb ik mij aangemeld bij Consumentenclaim/PAL en Sprintplanclaim. 'See you in Court'.

Nathalie
04-06-2017

Zeer klantvriendelijk

Wij hebben onlangs een huis gekocht.En zijn hierin heel goed geholpen door Aegon.Ze zijn altijd bereikbaar.En is de adviseur afwezig,Dan is er wel direct iemand anders die je met zijn deskundigheid te woord staat.Bij ons duurde de aanvraag ong 2 maanden.Ik beveel iedereen Aegon aan.Ze zijn heel direct.Je weet wat je aan ze hebt.Mijn speciale dank aan Rant.

Louis
02-06-2017

Verdubbeling premie Aegon opstalverzekering

Aegon vond dat mijn opstalverzekering niet meer up to date was en meldde mij dat deze per 1-7-2017 omgezet zal worden naar haar meest recente product, het woon en vrije tijd pakket. Zonder enige verdere mededeling blijkt de prijs van de nieuwe verzekering met bijna 100% te worden verhoogd. 10,46 naar 20,75 pmnd. Na vergelijkingen bij Independer en consumentenbond blijkt precies dezelfde Aegon verzekering daar te worden aangeboden voor 11,46! De bijzonder aardige dame van het Aegon callcenter zei dat zij dit wist en het al een paar maal aan de directie had doorgegeven. Zij was het volkomen met mij eens dat dit een stijlloze aktie is van Aegon en begreep heel goed dat ik de verzekering ga opzeggen.

Gerwin
23-05-2017

AEGON gegijzeld door eigen IT! - Toegang geblokkeerd.

Aegon raakt gegijzeld door de eigen IT systemen. Chatbots, geautomatiseerde telefoonmenu's met stemherkenning die niet werkt ten spijt lukte het activeren van mijnAEGON niet.

Reactie van de vriendelijke dame bij het call-center: "Ik kan u helaas niet helpen, morgen kunt u het opnieuw proberen", kundig ingestudeerde tekst - zonder oplossing, zonder mogelijkheden om mij als klant verder te helpen.

Geen escalatie mogelijkheden, geen oplossing - sorry klant: zoek het verder zelf maar uit!

Als er iemand binnen AEGON is die mij verder wil helpen: GRAAG!

Zo niet: dan lijkt het mij in ieder geval verstandig de relatie maar te beëindigen.

Juul
12-05-2017

Vergoeding schade

Wij gaan weg bij Aegon.

Telefonische belofte gedaan en daarna alles ontkennen. Gesprek opgenomen en teruggeluisterd maar blijven onrkennen. Wat een slecht bedrijf. Graaien maar niets terug doen. Beloven terug te bellen maar niet doen. Leidinggevende erbij maar helaas net zo onbetrouwbaar en gemeen. Bah. Wel elke maand geld afschrijven maar zelf beloftes niet makomen. Lekker naar een eerlijk en betrouwbaar bedrijf gegaan.

Aad
01-05-2017

De reparatie van mij iPhone 7 scherm, is gedekt via de verzekering bij aegon. Nu kan ik mijn scherm niet meer door mijn eigen reparateur laten maken, maar moet ik naar een reparateur van aegon. Er zitten 2 zaken redelijk bij mij in de buurt, maar die kunnen deze reparatie niet uit voeren. Nu moet ik hiervoor naar Amsterdam, zo'n 90 km hier vandaan en kan hem dan 5 dagen later weer ophalen. Dat betekend 360 km rijden en 5 dagen zonder telefoon en je krijgt geen leentoestel. Dit terwijl hij hier in het dorp direct gemaakt kan worden! AEGON.TOP SERVICE, ZO HOU JE JE KLANTEN BINNEN!

D.
17-03-2017

Oplichters!

Slechte service, expres fouten maken zodat je nog meer kan gaan betalen. Asociale telefoniste. Nooit meer bij Aegon.

Suzan
24-02-2017

Snelle en super nette service

Onder het mom van: Complimenten mogen ook wel eens gedeeld worden.

Ik heb het gepresteerd om in een half jaar tijd, 2 keer schade op te lopen met mijn mobiele telefoon. Eerste keer is mijn telefoon gevallen, scherm compleet kapot. Gebeld en er werd direct een afspraak ingepland bij een reparateur. Binnen 2 uur had ik een nieuw telefoonscherm en ik heb niets hoeven betalen.

Nu waterschade opgelopen aan mijn telefoon, ook deze keer wordt alles vergoed en wordt het allemaal snel geregeld. Telefoon is helaas niet meer te repareren maar dagwaarde krijg ik terug! Hele nette service!