Inge
22-12-2023

Betreft: een auto verzekering

geen of slecht onderzoek gedaan.

Door iemand die te hard reed, achterop mij knalde en daardoor een kettingbotsing ontstond.

Mijn voor schade werd niet vergoed en mijn verzekering werd duurder.

Mirjam
23-06-2023

Mijn autoschade is prima geregeld, gerepareerd en uitbetaald.

Henkie
29-11-2022

Slechte ervaring met hun!

30-11-2021

Als autobedrijf willen wij een klant ontzorgen t.b.v. een alarmsysteem voor het voertuig dat de klant bij ons heeft gekocht. Wij willen weten wat de verzekeraar eist en in hoeverre het voertuig al voldoet. Het antwoord dat ik krijg is dat ze dit niet aan ons willen vertellen, dat ze de info die ik van de klant heb ontvangen niet kunnen ontvangen omdat ze niet werken met mail en daarop volgde de men mij een fijne dag wenste en de telefoon werd opgelegd.

Buitengewoon onprofessioneel van deze organisatie.

Ma
07-01-2017

Random prijsverhoging en niet te bereiken

Na een tijdje te zijn verzekerd bij Aegon vonden ze het nodig om hun bestuurders een bonus te geven. Dus mijn autoverzekering werd ineens 50% duurder. Het ging van een leuke €40 naar €60 zonder opgave van reden.

Allemaal heel leuk en zo maar daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. Vervolgens wil ik de verzekering beëindigen en word ik letterlijk verplicht om nog 2 maanden door te betalen.

Dat gaan we dus mooi niet doen. Alle incasso's worden geblokkeerd en hoppa naar een betere verzekeraar!

KIES AUB EEN ANDERE VERZEKERAAR!

Wat een stelletje debielen lopen daar rond zeg!

Sander
15-08-2016

Schade aanrijding

Heb in 2015 aanrijding gehad. Een andere auto is bij mij achterop gereden. Eerst zegt eagon dat ik geen schuld heb en nu de tegenpartij dreigt met getuigen die er niet waren blijkt ik ineens de schuldigen te zijn en mag voor 1 auto € 50,- per maand meer gaan betalen voor 5 jaar lang dus € 3000,- euro en als toetje ga ik van schade vrije jaren van schaal 7 naar 1. Maar een rapport van het schadebedrag is er niet ook al beweerd de tegenpartij dat het er is maar eagon heeft het tot op heden niet. Dus al mijn verzekering maar weg halen daar en naar een echte maatschappij gaan die wel voor zijn klanten staat.

Sander

Josefina
05-07-2016

Een autoverzekering bij de Aegon, waardeloos

Ik betaal jarenlang keurig automatisch mijn all risk verzekering voor mijn auto bij de Aegon. Nu heb ik mijn auto een paar weken geleden verkocht en vanmiddag een andere aangekocht. Vanuit de garage belde ik de klantenservice Vliet om per direct een autoverzekering af te sluiten, was niet mogelijk aangezien er een aantekening stond bij mijn naam. Wat mocht ze niet zeggen. Ik moest mij maar richten tot www.focum.nl Ik heb notabene geen schulden en ben geen wanbetaler. Nu heb ik vanuit de autogarage mijn autoverzekerd bij Unive en tot mijn grote verbazing ontving ik eind vd middag via de mail de bevestiging van mijn autoverzekering die ik NIET ben aangegaan omdat Aegon mij in de ochtend mededeelde dat het niet mogelijk was............. WAT EEN BELACHELIJK SITUATIE AEGON, HEB METEEN AL MIJN ANDERE VERZEKERING OPGEZEGD DIE IK BIJ DE AEGON HEB LOPEN, SLECHTE MANIER VAN ZAKEN DOEN EN IEMAND AFSCHILDEREN ALS EEN CRIMINEEL/ WANBETALER terwijl ik een hardwerkend eerlijk persoon ben...... ik raad mensen niet aan om een autoverzekering bij de Aegon te nemen want gezinsleden hebben ook te maken met veelvuldige fouten die de Aegon maakt.......

30-03-2016

Slechtste nee allerslechtste verzekering van Nederland

Heb in het verleden al hele slechte ervaringen met deze verzekering dus zal ik nooit en te nimmer daar een verzekering af willen sluiten maar nu dit terzijde.

Hier mijn verhaal.

Bij Ditzo een all risk verzekering afgesloten met mij Nissan Juke

Op 16 december 2015 kreeg ik een aanrijding op de Groen van Pinksteren laan in Den Haag.

Ik reed op een VOORRANGSWEG en de tegenpartij kwam nog een van LINKS en je raad het al....om gek van te worden die was verzekerd bij ja hoor daar komt hij

"AEGONVERZEKERING"

Ditzo is een goede verzekering en binnen 2 weken werd de schade betaald min 600 euro eigen risico die door en ja hoor je raad het alweer door AEGON VERZEKERING betaald moet worden.

Uitsluitend dat client van AEGON zegt dat ze stil stond ziet AEGON VERZEKERING gelijk aanleiding om ondanks duidelijke foto s en voorrangssituatie om uiteraard

"NIET TE BETALEN.

Zelfs mijn dochter heeft via Facebook verhaaltje aan AEGON geschreven en zoals iedereen weet krijg je weer berichtje van de AEGON BALIE AFSCHUIFTEEF dat ze het zeer jammer vinden en toch even gaan bekijken.

Volgende berichtje is dat het toch wat genuanceerder ligt als we het hadden verteld.Foto s liegen niet.

Dus nu maar weer krantenberichten lezen van miljoenen voor de bestuurders hahahahhahahah een grote lacher AEGON en er is niemand maar dan ook niemand die wat onderneemd.

Maar helaas AEGON we gaan volop de Media zoeken en kijken wat er uit te halen is .

Geld is niet meer belangrijk maar gaan nu voor de eer.\\

\

Blij daty ik even gal kon spuwen en hoop dat AEGON de oude zaak van ons in het jaar 2000 op deze site zetten Mijn toestemming hebben ze

Hans Zonnenberg

Daisy
21-03-2016

Autoverzekering

Helaas is onze auto inmiddels 7 weken gestolen... Wij hadden een all risk compleet verzekering bij Aegon... Tot op heden nnog niks gehoord van de verzekering.. Ben al meer als een week iedere dag aan het bellen, zonder resultaat... We hebben van de schade expert het bedrag gehoord wat we terug krijgen, maat helemaal niks ter bevestiging vanuit Aegon. Niemand weer nergens iets van en beloven je terug te bellen wat vervolgens dus ook al 6 keer niet gebeurt is. Nog steeds geen antwoord en nog steeds niks uitgekeerd! Slechste verzekering ooit

Jacki
12-08-2014

Waar voor mijn geld

Ik betaal al jaren premie maar heb nog nooit schade gehad. Nu had ik wel een aanrijding en aegon heeft het goed opgelost. Nu weet ik waarom al die jaren een bedrag van mijn rekening wordt afgeschreven

Jacki
11-08-2014

Goed geholpen

Tijdens het noodweer van een afgelopen week heb ik een aanrijding gehad. Contact opgenomen met Aegon omdat de schuld bij mij lag. Aegon heeft mij vriendelijk en snel geholpen bij de afhandeling van de schade ect. pluim voor dit bedrijf!

18-12-2012

In april 2012 is er een vrachtwagen achteruit tegen mijn auto gereden. De schade is gerepareerd, doch aegon houdt Euro 200 in bij hun betaling aan het schadebedrijf, Care in Rotterdam Alexander. Dit bedrijf stuurt mij nu de rekening, die ik maar heb voorgeschoten omdat zij met van alles dreigden. Diverse malen gebeld met Aegon en nog nooit zoveel smoezen gehoord. Het ongeluk was duidelijk niet mijn schuld, maar 8 maanden na dato wacht ik nog steeds op mijn Euro 200.

03-04-2012

Prima dienstverlening!

In maart was bij een ongeluk mijn pas 1 jaar oude auto volledig total loss verklaard. Ik had slechts een gebroken arm dus dat viel gelukkig mee. Na het ongeluk heb ik uitteraard contact gezocht met aegon die al eerder was ingelicht. Ik werd goed en vriendelijk geholpen door de mevrouw aan de telefoon. Ze leek erg geïnteresseerd in hoe het met mij was wat ik persoonlijk kan waarderen.

Omdat ik een autoverzekering bij aegon met vervangende auto heb kreeg ik dus tijdelijk een auto tot mijn nieuwe auto die ik nu als vervanging heb gekregen voor mijn total loss auto. Eigenlijk heb ik niets aan te merken op Aegon. Ik zag nog geen ervaringen met de Aegon autoverzekering terwijl deze prima is! Bij deze dus.

24-07-2010

Op de radio hoorde ik een reclame van Aegon over een autoverzekering en omdat ik nog op zoek was naar een nieuwe verzekering voor mijn Daihatsu besloot ik eens een kijkje te nemen op Aegons website.

Voordelen van AEGON: Mijn oude verzekeraar Hema deed nogal moeilijk toen ik aanspraak deed op mijn verzekering. Daarom was ik ditmaal op zoek naar een echt verzekeringsmaatschappij die groot en betrouwbaar was. Toen kwam daar dus Aegon op mijn pad. Ik berekende mijn premie op Aegons website en ik kwam erachter dat ik 5 euro per maand meer moest gaan betalen. Dit neem ik maar op de koop toe want ik heb mijn auto nodig voor mijn werk. Mocht er iets met mijn auto gebeuren dan krijg ik vervangend vervoer zonder dat ik daarvoor moeite moet doen heeft de mevrouw van de callcenter mij belooft.

Al met al was het afsluiten van de autoverzekering op hun website snel gedaan en ik was direct verzekerd. Het kost me 5 euro per maand meer maar het verzekerd mij letterlijk van zekerheid. Dit was mijn recensie over een autoverzekering afsluiten op Aegons website. Ik hoop dat iemand er wat aan heeft.