01-08-2017

Schadeclaim aegon

Claim opgemaakt voor mijn aansprakelijkheid verzekering. Er vervolgens alles gedaan om het bedrag niet uitkeren. Nu willen ze de claim op mij afdragen door verschillende achterdochtige redenen. GA AUB NiET in zee met deze bedrijf. Ze laten je in de steek en doen alles om niet uitkeren.

08-06-2016

Waarschuwing omdat ik teveel geclaimd zou hebben.

Al tientallen jaren verzekerd bij Aegon. Altijd trouw de premie betaald. Nooit achterstand. Zelfs jaren achter elkaar premie terug gekregen omdat ik nooit claimde. Nu helaas door diverse pech, wel ägedurende enkele jaren een aantal claims moeten doen, allen kleine bedragen, niet meer dan 200 euro. In maart dit jaar kregen wij een waarschuwingsbrief omdat we teveel claimden! Direct een klacht ingediend omdat ik me van geen kwaad bewust was en ik werd hierover vrij snel opgebeld. Mijn verhaal gedaan en de mevrouw gaf aan dat het om een automatische brief ging en dat t waarschijnlijk om een misverstand ging. Ik gerust gesteld en het hele voorval was ik alweer vergeten, want zoals ik al zei: ik was me van geen kwaad bewust. Dit weekend sneuvelde helaas de dure bril van mijn man. Deze vandaag online gedeclareerd. Ik kreeg de melding, dat we niets uitbetaald zouden krijgen i.v.m. eigen risico. Ik snapte dit wel maar belde toch met Aegon om te vragen hoe veel het eigen risico dan is. Kreeg ik te horen dat er een hoger eigen risico vastgesteld kan worden omdat we een waarschuwing hadden gehad! Nu valt deze schade sowieso onder een eigen risico, maar ik was al getriggerd door mevrouw door haar melding over de waarschuwing! Er werd mij verteld dat ons claimgedrag BEHOORLIJK hoog was! Ik gaf aan, dat ik hier echt niet van op de hoogte ben. Voor mij is behoorlijk hoog zo'n 4 a 5x per jaar maar bij navraag bleek dit in ons geval niet zo te zijn! Maar ik moest maar contact opnemen met onze tussenpersoon want die kon ons alles hierover vertellen en dan ook wel uitleggen dat we dus inderdaad belachelijk veel claimen. En dat we dan wel zouden begrijpen waarom we dus een waarschuwing hebben gekregen. Ik voel me door dit gesprek een die, iemand die misbruik maakt van de verzekering! Dit gaf ik ook aan, en ze zei dat ze dit begreep maar dat ik toch maar contact op moet nemen met mijn tussenpersoon. Of mijn juist ingediende claim nog gevolgen had voor eventuele schades dit jaar werd aangegeven dat dit inderdaad zo was. We kunnen dan een tweede waarschuwing krijgen en kunnen dan zelfs uit de verzekering gezet worden! EXCUUS? Na jaren trouw premie betalen word je zo behandeld! Dit geeft mij voor de tweede keer zo'n vieze smaak, dat we besloten hebben naar een andere verzekering te gaan. Ik heb maar mijn claim ingetrokken, want tja, stel dat er iets ernstigs gebeurt dit jaar ben ik bang dat ik niet meer kan claimen.

Uit onderstaande positieve berichtjes maak ik op, dat deze mensen nog niet eerder geclaimd hebben en ja, dan word je zeker goed geholpen door Aegon. Maar zodra je meerdere claims doet (waarvoor ben je anders verzekerd) krijg je doodleuk een waarschuwing dat je teveel claimt. De medeling dat elke verzekering hiermee zo omgaat kan ik me niet voorstellen. Zeker niet qua klantvriendelijkheid. Ik ga morgen mijn tussenpersoon contacten, kijken welke verzekeringsmaatschappij beter uit de bus komt. Met Aegon ben ik helemaal klaar.

Jack
16-09-2015

Onweer harde knal mijn hond loopt door de hor

Schade 150 euro
Krijg ik niet vergoed want mijn hond valt niet onder de verzekering.
Ga er weg.Kloten bedrijf

01-07-2009

Toen ik op zoek ging naar een nieuwe aansprakelijkheidsverzekering stuitte ik op Aegon. Deze verzekeraar was al bekend bij mij omdat zij de hoofdsponsor zijn van Ajax. Vertrouwder kan dus eigenlijk niet! Maar hoe dan ook, ik heb mijn aansprakelijkheidsverzekering bij Aegon afgesloten. Ik kreeg daarbij dekking voor het hele gezin. Ook mijn zoon Alfred die op kamers zit omdat hij studeert is gewoon meeverzekerd. Ook de hoge wereldwijde dekking sprak mij erg aan. Ik heb de verzekering online afgesloten en ben tot dus ver tevreden. Het afsluiten van de verzekering was zo gepiept. Nu maar hopen dat ik er nooit echt gebruik van hoef te maken!

Nadelen van AEGON: Het is de sponsor van Ajax en niet die van Omniworld, haha.

Welk cijfer geef jij Aegon?
12345
67
8910

AfradenAanraden