02-06-2017

Verdubbeling premie Aegon opstalverzekering

Aegon vond dat mijn opstalverzekering niet meer up to date was en meldde mij dat deze per 1-7-2017 omgezet zal worden naar haar meest recente product, het woon en vrije tijd pakket. Zonder enige verdere mededeling blijkt de prijs van de nieuwe verzekering met bijna 100% te worden verhoogd. 10,46 naar 20,75 pmnd. Na vergelijkingen bij Independer en consumentenbond blijkt precies dezelfde Aegon verzekering daar te worden aangeboden voor 11,46! De bijzonder aardige dame van het Aegon callcenter zei dat zij dit wist en het al een paar maal aan de directie had doorgegeven. Zij was het volkomen met mij eens dat dit een stijlloze aktie is van Aegon en begreep heel goed dat ik de verzekering ga opzeggen.

12-09-2016

Inbraakschade

Ik begin even in het begin Wij zijn hier januari 2013 komen wonen. Toen werd al door de buren gezegt dst ervoor mij 5/6x was ingebroken bij de vorige bewoners. Zo kwamen wij dus al leuk in onze woning.???? Na de tijd die volgde hebben wij 2keer mensen in onze achtertuin betrapt met zaklampen enc enc. Politie toen ook geweest. 2j geleden ingebroken spullen meegenomen Aegon heeft exper langs gestuurd alles op papier gezet. Helemaal top. Aegon zei tegen mij meneer neem een kluis bewaar al uw kostbaarheden erin. En maak fotos van alle spullen en leg ook bij familie neer Wij hebben kluis aangeschaft. Foto ervan naar aegon gestuurd Toen ook tijdje later gebelt of wij verplicht waren alle dozen te bewaren. "Nee dat hoefde niet foto was voldoende voor hun" Nu zijn wij op een vrikdag weg gedaan rond 13.00 Mijn buren hadden de afstandsbediening van myn lampen van de sairre en in huis Mijn buren van allebei de kanten melden mij dst er lampen branden En de anderebuurvrouw dat de lamp in keiken niet uit ging Ik woon in arnhem en wij waren in nijmegen bij mijn schoonmoeder. Omdat ik de slijptol moest hebben ben il zondags naar huis gegaan en constatteerde dat er was ingebroken Ons spaargeld. Belastingsgeld vakantiegeld van 3j is weg. En ons huis was zogoed als leeg van alle electronica dvds enc enc Er kwam een dekra exper meneer baghus. Die meneer is 10 min geweest niet vriendenlijk en asociaal aangelegd. Toen hij weg was gelyk aegon gebelt en gezegt dit word niks hij luisterde niet enc enc enc. Heb hem toen zelf ook mail gestuurd Hij belde mij met excuus enc enc Dagen erna gebelt wat nu stand van zaken was Toen werd mij gezegt we wachten op rapport van dekra exper Zo ging het constand door En meneer baghus zei ik heb de aegon een mail gestuurd en hun gaan in berraad wat ze met jou aan moeten Dus ik dacht huhhhh dus ik zenuwachtig en belde vaak op om te vragen hoe het verder ging. Toen had ik ineens een rechercheue van dekra aan de telefoon De dekra exper geloofde mij niet en heeft aegon geadviceerd een rechercheur in te schakelen Ik dacht wat isxdit allemaal Die meneer kwam bij mij ik zou opgenomen worden enc enc Er werden zulkexrare vragen gestelt dat ik eral niet van kon slapen. Ik zit aan de rustgevende medicatie door dit alles Hij wou mijn telefoon inzien wst ik niet deed Hij wil alle informatie tot vrienden nummers adressen buren enc enc Mijn buurvrouw heeft hij gebelt en vroeg of hij whatsapp bericht mocht inzien enc enc Ik heb nu een contra exper ingeschakeld. En mijn advocaat. Omdat aegon heel oneerlijk is.ik hen de aegon fotos moeten opsturen ván wat ik in bezit hatlen werd gezegt we hebben ze binnen. 1w later heb ik gebelt of ik de fotos terug kon krijgen omdat dat mijn enigste bewijs was. "Ik betaal altijdxalles contant. Dus bewijs via bank heb ik niet " zeiden ze we hebben niks binnen gehad. Ik boos en verdrietig. Paardagen later zeggen ze weer tegen independer we hebben ze binnen. Maar daar blijft het bij. Ik heb SPIJT op alle haren in mijn HOOFD. dat ik een kluis heb aangeschaft ik ben de fotos van bevallingsn van MIJN kinderen mijn dierbare familie die overleden ZIJN. Allles ben ik kwijt. EN IK GA DOOR TOT HET EINDE . OVERAL OP INTERNET LEES IK GENOEG HOE MENSEN WORDEN AFGEPOEIERD DOOR DE AEGON EN DE DEKRA. en zou strijden tot het bittere eind voor mijn gelijk! Vakantie van myn kinderen is kapot gemaakt ik die er niet van kan slapen en er aan onderdoor gaat. En als ik bel word gezegt u moet gedult hebben. Nou gedult heb ik genoeg. Ik ben OP????

01-07-2016

Snelle afwikkeling

na 14 dagen alsnog waterschade gemeld en na verwachting weer een snelle en positieve afwikkeling. bij deze bedankt.

17-06-2016

Geen vergoeding na inbraak

Op 28 mei j.l. inbraak schuur en poging inbraak woning. Alles staat op beeld, want ik heb camera's. Sloten kapot, verf beschadigd en spullen weg. Zondag 29 mei gemeld bij politie en tussenpersoon. 30 mei aangifte gedaan. Nu zegt aegon dat ik geen vergoeding krijg, omdat ik het te laat zou hebben gemeld. Hoeveel sneller kan een mens handelen in een weekend en hoe duidelijker dan op beeld wil je de inbraak hebben. Ik moet met meer bewijs komen?. Heb contact gehad met aegon, maar deze laat al meer dan 1 week niets meer van zich horen.

Kitty
12-04-2016

Vergoeding gevolgschade na lekkage

Ik heb waterschade gehad door lekkage op het dak van mijn balkon. Dit balkon sluit aan op de serre, woonkamer, keuken en bijkeuken. De kosten voor het herstellen van de dakschade heb ik zelf betaald tevens een nieuwe achterdeur dien ik zelf te betalen. Dit is begrijpelijk conform de regels daar gaat mijn klacht ook niet over. Maar wel over de gevolgschade. Het afschuren gronden en opnieuw verven van de muren en plafonds van serre woonkamer keuken en bijkeuken en verf. Totale kosten conform opgestuurde offerte € 615 exclusief BTW. Lijkt me toch geen wereldbedrag. 14 uur werk zit erin maar Aegon vergoed totaal € 300.zonder enige uitleg. Geen schrijven niet per mail niet per post. Niet te geloven ik heb om een onderbouwing gevraagd en daar zit ik nu op te wachten. Dan kun je wel roemen met snelle afwikkeling maar als het zo gebeurd dan begrijp ik waarom. Ik kan mij hier absoluut niet in vinden en zal het hier ook niet bij laten zitten. Verdorie betaal al bijna 20 jaar premie nooit een grote schade gehad 1 x een vooruit in mijn huis en dan dit. Als dit idd Aegon is dan gaat hierna de opzegging de deur uit.

Cynthia
17-03-2016

Na 2 weken pas contact

ik heb een schade gemeld (gsm scherm kapot door val) na bijna 2 weken vandaag eindelijk gehoord dat ik hem mag laten maken bij een aangesloten bedrijf van aegon (opsturen dus, dit kan tot 2 weken duren) en als ik 'm zelf al had laten maken dan had ik een eigen risico van 250 euro. (gelukkig niet gedaan want 4 dagen geleden een stukje glas in m'n vinger dus was t wel beu) wij hebben geen huistelefoon of laptop. wat een ongelofelijk niet meedenkend bedrijf. gevraagd of het niet anders kan en de meneer aan de telefoon was zeer onvriendelijk. "Ja mevrouw als u de schade bij een bedrijf om de hoek wil laten maken dan betaald u maar het eigen risico van 250€ of ga om een prepaid"

15-03-2016

Een top verzekering

Ik had nog maar net een Aegon woonverzekering afgesloten, toen ik lekkage kreeg door mijn vaatwasser, heel mijn laminaat kwam omhoog te staan. Gelukkig kwam er snel een schade expert kijken en was alles snel en netjes geregeld! Mijn nieuwe vloer zit er in en ik ben er super blij mee. Voor mij geen andere verzekering meer.

19-11-2015

Ontzorgen of meer last bezorgen na schade.

Op 10 oktober 2015 hebben we geconstateerd dat er lekkage was vanuit onze badkamer, zichtbaar in het plafond van onze woonkamer.
Wij hebben gebruik gemaakt van de optie dat de verzekeringmaatschappij Aegon de schade laat herstellen.
Na onderzoek via een lek detectie bureau is er geconstateerd da t de douche hoek gesloopt moest worden omdat er lekkage was in de afvoer leiding.
Op maandag 9 november is de ingehuurde aannemer door Aegon gekomen om te starten met de werkzaamheden.
Prognose was dat ze donderdag (4 dagen later klaar zouden zijn met de herstel werkzaamheden.
Tijdens de sloop op 9 november hebben we geconstateerd dat de douchebak beschadigd was(er was een klein stukje af van de douchebak, was mogelijk ontstaan tijdens de sloop werkzaamheden).
We hebben aan de bouwvakker aangegeven een nieuwe douche bak te willen plaatsen om zo problemen in de toekomst te voorkomen, deze gaf aan deze kapotte douchebak te willen plaatsen, mijn vrouw had duidelijk aangegeven dit niet te willen en indien het moet wij de douchebak zelf zouden aanschaffen.
De bouwvakker werd agressief en niet voor rede vatbaar , deze gaf aan de douchebak niet te hebben beschadigd en dat hij de oude douchebak zou gaan plaatsen,
Mijn vrouw heeft mij erbij gehaald , ik heb hem aangegeven een nieuwe douchebak te willen en dat ik het wel zou gaan aanschaffen, de bouwvakker bleef bij zijn standpunt en gaf aan dat we moesten stoppen hem te beschuldigen anders zou hij zijn boel in pakken en weg gaan, ik heb aangegeven dat het zijn keuze was, en dat we een klacht zouden indienen bij zijn baas. Hij is uiteindelijk niet weggegaan.
Wij hebben daarna zijn baas gebeld deze gaf aan te blijven bij de standpunt van zijn bouwvakker, ook als wij een douchebak zouden kopen was dat geen optie.
Mijn vrouw werd geschoffeerd door de telefoon , dat ze niet goed Nederlands kon , niet begrijpen , etc. etc.Ik heb de beste man gebeld en aangegeven dat ik niet hier gediend van was en dat ik hem niet meer over de vloer wilde hebben, en dit neer te leggen bij Aegon.

Aegon gebeld en aangegeven dat we een nieuwe hersteller willen, en gingen akkoord en zouden een nieuwe hersteller benaderen.
En onze klacht in behandeling nemen.

De volgende dag heb ik de aannemer gebeld , omdat ik de douchebak terug wilde hebben(ze hadden hem meegenomen) om een identieke douchebak zelf te kopen, zodat als de nieuwe hersteller zou komen wij de douchebak al in huis zouden hebben.

De aannemer was verbaasd omdat hij niet op de hoogte was van het voorval met de bouwvakker(de bouwvakker was ingehuurd via een extern bedrijf, installateur)
Hij vroeg mij om hem de kans te geven dit op te lossen en beloofde mij , indien ik dit zou doen hij meteen de volgende dag met herstel werkzaamheden zou beginnen, we moesten wel bij Aegon zijn naam zuiveren en aangeven dat we met hem wilden verder gaan.Hij zou dan ook de volgende dag een nieuwe installateur sturen.

Mijn vrouw vond dit geen goed idee, maar ik gaf aan dat we correct moeten omgaan met deze aannemer omdat de schuld mogelijk niet bij zou liggen, en hem hierin niet moeten benadelen.

Mijn vouw heeft aegon gebeld, en het bovenstaande uitgelegd.

Een dag later heb ik de aannemer gebeld om door te geven dat we bij aegon de situatie hebben uitgelegd, en gevraagd wanneer hij ging start, deze gaf aan pas dinsdag te komen (let wel het was woensdag), en dat hij de zelfde installateur ging sturen die ons geschoffeerd heeft. Waarop heb aangegeven dit niet te willen en dat hij conform afspraak een andere installateur maar moest sturen en dat ook de afspraak was meteen te starten. Hij gaf aan niet meteen te kunnen starten
En dat hij dinsdag geen andere installateur te hebben, en ik maar moest doen wat hij wilde.Ik heb onder protest aangegeven, dat dit niet conform afspraak was en eenzijdig de afspraken aan het veranderen was,.
De afspraak was dat hij dinsdag zou komen.
Heb Aegon hierover gebeld, deze gaf aan nadat het herstel was een klacht neer te leggen over deze aannemer.
Dinsdag afgewacht , de aannemer is nooit gekomen.
Aegon tig malen gebeld , deze zeggen dat we maar moeten afwachten, nu zijn we inmiddels 2 weken zonder douche ruimte(douche ruimte is een bouwput),Aegon doet er niks mee,
De aannemer had nooit de intentie om de herstel werkzaamheden te hervatten, maar wilde alleen door ons zijn naam te zuiveren.
Nadat we tig malen hebben gebeld , tot nu toe geen reactie.

Wij zijn een gezin met 2 kinderen en zijn sinds 10 oktober bezig met deze schade.
Wij hebben gekozen voor Aegon , omdat zij dit soort zaken uit handen nemen en coördineren zodat wij geen hinder van hoeven ondervinden.
Echter heeft het ons niet ontzorgt maar zijn we meer met lasten opgezadeld.
Ik adviseer om in dit soort zaken niet meer het proces uit handen te geven aan Aegon maar zelf de regie te nemen over welke hersteller langs komt.
Je wil toch geen mensen over de vloer hebben die alleen maar uit zijn op in jullie huis te bepalen wat wel kan en niet in het belang van hun voordeel.
Ik ben aan het overwegen om naar een andere verzekeraar over te stappen.Uiteraard zal ik als het nog lang duurt de schade Herstellen, nadat ik een jurist erop zet.

17-04-2015

Geen reactie!

N.a.v. een brief m.b.t. een adreswijziging (welke ik nooit heb doorgegeven?!), gebeld met Aegon, na 10 minuten in de wacht gestaan, besloten om een e-mail te sturen via een antwoordformulier op hun site. Automatisch bericht gekregen dat ik binnen 2 werkdagen antwoord zou krijgen. Nu, na 10 werkdagen nog steeds geen reactie. In de tussentijd een nieuwe e-mail gestuurd, maar wederom geen reactie! Zeer teleurgesteld!

27-10-2014

Kroodle

Verzekering voor je mobiel heb je niks aan. Tot 2 keer toe is mijn verzekering onterecht geweigerd. 1 keer omdat mijn mobiel in een huis kapot ging en de 2e keer omdat ik een week had gewacht. Deze verzekeringsmaatsvhappij zoekt duidelijk de gaatjes op om niet uit te keren.

Nadat ik mijn beklag deed hebben ze ook nooit geprobeerd de situatie te begrijpen en mij als klant tevreden te stellen. Al Tot al NOOIT MEER

Welk cijfer geef jij Aegon?
12345
67
8910

AfradenAanraden