AliExpress reviews

1.9

22-04-2023

Het volgende product besteld via AliExpress bij Global Shopping.

Productie informatie

USB 3.0 Naar SATA 3 Kabel SATA Naar USB Adapter Converteren Kabels Ondersteuning 2.5/3.5 Inch Externe HDD SSD Harde Schijf Adapter

In de kabel zit een breuk waardoor het product niet is te gebruiken.

Global Shopping (de leverancier) hiervan op de hoogte gesteld en door hun is beloofd dat zij er alles aan gaan doen om het probleem op te lossen. Zij geven hierbij zelf aan om de correspondentie te laten lopen via hun mailadres t.w. (e-mailadres verwijderd) .

Op 2 febr. 2023 heb ik de klacht aangemeld en diverse keren gemaild met dit bedrijf echter zij lezen de mail niet en lossen het probleem niet op.

Goede reclame voor AliExpress om dubieuze bedrijven zaken te laten doen onder hun naam, stelletje oplichters.

Lo
25-03-2023

Ik heb altije veilig bij Ali besteld tot de laatste keer ben ik zwaar genaaid. Ik ben opgelicht. Ik heb 3 producten besteld 10 dageb geleden en nooit een order of iets ontvangen op je mail. En op me account staat ook helemáál NIETS! Nu heb ik ze paar keer benaderd via chat, maar doordat ik geen order kan aantonen laten ze ke gewoon lekker tikken en kunnen ze niks voor me betekenen. Dit terwijl het geld wel gewoon is afgeschreven. NOOIT meer hier een bestelling doen dit is één ding dat zeker is.

20-03-2023

Dacht gooi er eens 4 euro tegenaan voor een eierkoker geschikt voor in de magnetron .

Toch twee keer kunnen gebruiken,zeg nu zelf 2 euro per keer,in deze tijd,geen geld toch🤣🤣🤣🤣

Hendrika
09-03-2023

23 februari bestelling gedaan zou 15 maart binnen zijn . maar zeer verbaast8 maart kreeg ik de bestelling top en heel goed verpakt weer 3 bestellingen gedaan

Emily
04-03-2023

Ik heb 4 maanden geleden een houdertje besteld, dit zou binnen de 15 dagen aankomen. Momenteel staat er bij track and trace dat het door vertraging pas zou aankomen op 27/12/2022, maar het is momenteel al maart 2023. Ik heb contact opgenomen met AliExpress en met de verkoper zelf. Beide vertellen ze dat ze niets kunnen doen en dat ik zal moeten wachten. Ondertussen heb ik ergens anders een houdertje gekocht.

Uiteindelijk dus dubbel betaald voor iets.

27-02-2023

Ik heb 3,5 week geleden iets besteld bij hun en nooit ontvangen. Ik heb diverse mails naar hun gedaan maar krijg nooit antwoord. Het bestelnr is 8162664772481758. Dus nooit met hun in zee gaan en niets bestellen daar.

13-02-2023

Duur betaald voor een achteruitrijcamera die niet werkt.

Was goed aangesloten.

Ook 3 ledjes waren eraf.

Zouden er 12 moeten zijn maar er zaten maar 9 op.

Meteen de container in ermee.

Was er dus echt niet tevreden over.

Jim
12-01-2023

Heel goed ja

Koos
09-01-2023

Iets besteld zeggen dat aan de deur is geweest zitten met vier mensen hier altijd ene thuis maar niks ontvangen en post nl zeg ook niks erover

03-01-2023

Meerdere bedrijven waar Aliexpress zaken mee doet, leveren artikelen niet (ook al zeggen ze wel geleverd te hebben), maar je moet wel betalen! Na meerdere pogingen om in contact te komen met de bedrijven om t geld terug te krijgen, mislukt en Ali doet totaal geen moeite om een oplossing te bieden! Totaal onbetrouwbaar!

Deze tekst overgenomen omdat mij dat ook gebeurt is! Zolang je alles goed gaat is alieexpress prima maar als er wat verkeerd gaat wordt het niet opgelost!

20-12-2022

Kocht een ebike via Dicho Supremas Store. De bike gaf storingen en in eerste instantie kreeg ik nieuwe controller toegezonden. Daarna viel ondersteuning compleet uit. De verkoper blokkeerde al mijn e-mails . En na 8 weken klagen bij Ali express en beloftes dat ze zouden oplossen niets meer vernomen. Fietsenmaker in NL kunnen niet doen omdat de fiets specifieke Chinese onderdelen nodig heeft. Ik kan nu geen kant meer op! Nooit een ebike via Alie kopen!

Fsc
20-12-2022

Ruim een half jaar terug een achteruitkijk-camera voor de caravan besteld die volgens de advertentie een draadloos bereik had van 33 meter. Bij 4 meter houdt de verbinding op en binnen die 4 meter is het beeld schokkerig en wazig. Een prul dus. Het bedrijf reageert met vragen om dit op te lossen met onzinnige tegenvragen, dit al een half jaar lang. Op de eis deze camera te vervangen of terug te betalen reageren ze niet, terwijl ze adverteren met “365 days replacement”. Ook kan je na 15 dagen geen klacht bij Aliexpress kwijt. Wat een stel oplichters allemaal. Koop nooit wat bij Aliexpress en zeker nooit bij Proffesional Car Store, want de service is nul en de producten nooit zoals vermeld in de advertentie.

12-12-2022

Ik heb op 23 october jl. iets besteld op Aliexpress en nooit ontvangen.

Volgens Aliexpress moet het ergens in Nederland zijn, maar waar wordt niet verteld. Meer dan 10 berichten heb ik Aliexpress gestuurd. Ik heb gebeld naar postkantoren en enkele malen messenger-contact gehad met Post NL. Van Post NL vernam ik, dat het pakket teruggestuurd zou zijn naar een verkoopverzamelpunt van Aliexpress in Schiedam, dat niet bezocht kan worden. Ook is het mogelijk, dat het pakket inmiddels teruggestuurd is.

Voorts heb ik vele malen contact gehad met de verkoper (Motomax Store) op Aliexpress. Deze schrijft alleen dit: "dear, your parcel is already in the local post office, why don't you pick it up?"

Ik ben hevig ontstemd over de handelwijze van Aliexpress en ben verbijsterd, dat dit zomaar kan.

Edith
10-12-2022

De artikelen staan geweldig op de foto maar wat je krijgt is bagger

Raoul
07-12-2022

Tot 3 keer toe bericht PostNL dat pakket bezorgd wordt, helaas niets ontvangen.

Samenwerking met Post nl werkt niet.

Wijzen naar elkaar.

Lis
17-11-2022

Gewoon géén service!

Ik ga nooit meer iets via Ali bestellen!

1 ster is al teveel. Ze verdienen geen enkele ster!

Marie
07-10-2022

Volgens transporteur werd pakje afgeleverd. Is echter niet gebeurd.

Geschil geopend. Volgens AliExpress moet je bewijzen dat pakje niet is afgeleverd.

Omdat mijn pakjes worden bezorgd op een kantoor waar per dag digitaal wordt genoteerd wat wordt afgeleverd en voor wie, is het 100% zeker dat mijn pakje niet werd afgeleverd.

Volgens mij kun je ook bewijs veagen aan pakketbezorger. Die kan simpel melden pakket afgeleverd.

Duidelijk dat je als klant niet wordt vertrouwd. Conclusie wat mij betreft Vertrouw AluExpress niet want je kunt fluiten naar je geld.

02-10-2022

Hele goede ervaringen met aliexpress. Wanneer er iets misging heb ik ALTIJD mijn geld terug ontvangen. Ik heb ondertussen meer dan 100 bestelling gedaan en ben zeer tevreden.

Cindy
22-09-2022

2 vesten besteld, alle 2 in een verkeerde kleur geleverd, en kwaliteit is slecht en komt niet overeen met de foto's

Nienke
22-08-2022

Ik vind het schokkend dat het eerste wat ik zie als ik de app heb gedownload (bij voorgestelde zoekopdrachten): "pijpbeurt speeltje" & "neukmachine voor mannen!" Serieus? En als een kind of jong kind de app had gedownload? Waar is jullie schaamte AliExpress? Echt te belachelijk voor woorden gewoon. Hoop dat dit snel weggehaald wordt.