AliExpress reviews

Andy
13-06-2018

Tuinlampen

Voor 78 euro tuinlampen gekocht ,na een regen bui stonden de lampen vol met water duidelijk niet water dicht!nu al bijna 9weken bezig om beroep te doen op mijn garantie!maar word van kastje naar de muur gestuurd!dus leuke side voor kleine aankopen maar geen grote bedragen dure les geweest dit!veel al is duidelijk troep wat je bij ze koopt!

Claudia
08-06-2018

Betaald nooit wat ontvangen

Zeer slechte service , tv box besteld nooit aangekomen , je wordt afgescheept om je geld terug te krijgen dief van je eigen portemonnee

Jur
06-06-2018

Bestelde producten zijn lokkertjes om slechtere alternatieven te verkopen

Ik heb nu tot twee keer toe een camera proberen te bestellen. Gewenste type aangegeven. Betaald enz. Ik krijg dan de mededeling dat het product er niet is en ze willen een oudere (slechtere) camera leveren. Annuleren kan alleen als ik dat doe onder 'other reason' ipv 'out of stock'. Mijn ervaring is dat bedrijven adverteren met mooie producten om dan hun minder courante producten te verkopen.

Kost veel tijd en het resultaat is nul

Vera
28-05-2018

1 item

Hi, I miss one item that I have ordered 2 months ago

27-05-2018

Nooit geen problemen gehad

Al erg veel besteld bij Ali en als ik een probleem had kreeg ik het geld snel terug gestort. Bij diverse verkopers besteld. Soms blijft het erg lang weg en dan stuur ik een mail. Komt uiteindelijk goed.

27-05-2018

Defect product jammer dan

Heb een product besteld product ontvangen DOA

( Dead on arival) moest contact opnemen met verkoper verkoper zegt je krijgt korting op nieuwe aankoop maar denk je nou werkelijk dat ik nog wat koop ik wil een werkend product en indien dit product kapot aankomt moeten zij het vervangen en ook de kosten betalen dus Allieexpress bedankt eens en nooit weer!

Ch
25-05-2018

Ik heb betaald nooit wat ontvangen

Ik heb betaald maar nooit iets ontvangen en je loopt vast bij contacten en niemand reageert dus kijk uit is geen waarborgwinkel of keurmerk Mijn geld is dus kwijt

Rina
19-05-2018

Product niet geleverd

Tot twee keer toe een product niet geleverd. Dispute aangemaakt. Volgens de alieexpress tracking was hij geleverd. Nog naar postkantoor geweest om daar na te vragen, maar ook daar niets. Gebeurt regelmatig dat ze zeggen dat het geleverd is, via de tracking, zegt post nl. Klantenservice wil bewijs dat het niet geleverd is, hoe dan? Foto van een lege deurmat of zo?!

Klaasje
14-05-2018

Nooit problemen gehad, super!

Bestel hier best vaak, heb ooit een defect artikel ontvangen en kreeg gelijk mijn geld teruggestord. Super service en snelle levering van 7 dagen!

Mira
11-05-2018

Bestelling niet geleverd, geen geld terug!

Ik heb 26-02 2018 een badpak besteld. betaald. maar heb dit badpak nooit ontvangen. bij de tracking staat : cancelled. contact gezocht met de klantenservice en mijn geld terug gevraagd, als antwoord kreeg ik: ja hoor geld wordt terug gestort. tot nu toe nog niets ontvangen en al 4 x contact opgenomen . vandaag weer een poging gedaan als reactie kreeg ik: wij hebben de bestelling geleverd. (?) op mijn bestellingslijst staat duidelijk dat de bestelling is ge- cancelled(?!) lesje: bestel NOOIT op aliexpress!

CodeAnoniem
10-05-2018

Top site (+tips)

Ik heb op AliExpress kleine dingetjes besteld zoals een ventilator van één euro. Ik ga meestal voor het goedkoopste en gebruik hier een andere site bij om prijzen te vergelijken. (genaamd AliPrice) Als het dan niet aankomt maak ik er gewoon geen ramp van. Ohja, en je moet er altijd op letten dat je onder de 22 euro besteld want anders moet je douane kosten gaan betalen. Geloof me, het is een echt een top site maar je moet je er wel in gaan verdiepen, lees recensies van een bepaald product ofzo, voordat je iets koopt.

Michel
09-05-2018

Garantie

Mobiel phone gekocht, speciaal voor de camera. Camera maakt alleen scherpe foto's van dichtbij, tot ongeveer 1 meter, de rest is verre van scherp. Heb alle bewijzen opgestuurd als verzocht. Het einde van het liedje was, dat mijn bewijs stukken als ongeldig verklaard werden door onze grote vriend, ALIEXPRESS. Met andere woorden, koop niets via AliExpress, jij moet het bewijs leveren en dan wordt deze door onze Chinese vrienden als niet geldig verklaard. En wij maar schokken, stomme westerlingen. Sterkte met je bestelling, Michel.

08-05-2018

Product niet geleverd, vooraf betaald, geen geld terug

Product besteld. Uiteindelijk niet geleverd. Daarop een dispute geopend. Zij droegen mij op, om aan te tonen, dat het product niet geleverd is, want in hun systeem stond zogenaamd vermeld, dat de levering succesvol was!?! In jet kort: Wel betaald, geen product.

Sven
08-05-2018

Altijd eerlijk!

Ik koop heel vaak op Ali, nooit geen dure artikelen. Leveringstijd: altijd op tijd zoals aangegeven op de site. Kwaliteit: meestal ok Als het dan ergens fout loopt, krijg ik altijd heel gemakkelijk mijn geld terug. Je moet er natuurlijk op letten dat je op tijd reageert. Een dispute openen is efficiënter dan telkens met de verkoper te onderhandelen.

03-05-2018

Goedkoop maar let goed op

Ben al vele jaren klant bij Aliexpress. Meestal gaat het goed maar soms opgelicht afhankelijk van het bedrijf. - Kapot artikel (MP3 speler kapot na paar maanden), geen enkele response van de verkoper omdat reactie tijd verlopen is - 128 Gbyte USB drive die in werkelijkheid maar 16 bevat, eindeloze discussies met de verkoper waaronder het opsturen van een nieuwe (die nooit aankwam), totdat de reaktie tijd was verstreken en de verkoper niet meer reageerde. Pros: - zeer goedkoop - prima voor kabeltjes, verloopstukjes, gadgets etc

Cons : - lees de reviews goed - verwacht geen garantie - koop geen dure spullen - kwaliteit meestal slecht

Ralph
01-05-2018

Prima site, gemiddelde levering 2 weken

Gebruik alixpress veel om camera electronica stukken goedkoper aan te schaffen dan via Nederland, scheelt soms de helft. tot nu toe alles netjes aangekomen, gemiddeld 2 weken, daar wil ik best op wachten als de kosten de helft zijn.

Michael
29-04-2018

Opgelicht op aliexpress

5 weken klant geweest,in totaal 6 bestellingen gedaan waarvan er 3 fout zijn gegaan Dingen besteld niet geleverd,dispuut geopend,eindeloos met klantenservice gechat voor oplossing,berichten gestuurd naar verkopers Geen oplossing Ongeveer 60 euro verloren Op gegeven moment had ik er genoeg van Account gedeactiveerd en verlies voor lief genomen Voor mij nooit geen aliexpress meer Je kan beter zeggen aliexpress en de 40000 rovers

Han
25-04-2018

Beamer was gebruikt en werkte niet goed

Beamer gekocht bij Richard's 3c store via AliExpress. Groot drama: beamer was niet nieuw, zat niet in de originele verpakking en er zat geen goede beschrijving bij. De fan van de beamer maakt een irritant slepend geluid en het beeld was niet scherp en de kleuren niet mooi. Aantal lumen klopte ook niet. Het was in mijn ogen een teruggekomen beamer die ze wel even naar Nederland zouden sturen, want dan waren ze er vanaf. In dispuut gegaan en uiteindelijk kon ik hem terugsturen, maar de retourkosten (niet in verhouding tot de aanschaf- en invoerkosten) kwamen voor mijn rekening. Wilde verder niets regelen met mij. Kortom: geld kwijt en een niet bruikbare beamer rijker!

Koop nooit meer een artikel daar met een iets hoger bedrag, want als het niet goed is, ben je gewoon je geld kwijt. Zowel AliExpress als Richard's 3c store zijn niet betrouwbaar.

EM
23-04-2018

Verkeerde zending

Ik heb het verkeerde binnen gekregen. Ze zouden het opnieuw verzenden. Dit is dus nooit gebeurd. Je kunt berichten sturen wat je wilt, maar ze reageren gewoon niet meer. Ik zeg: niets bestellen daar.

Wing
22-04-2018

Slecht produkt. Slechte bedrijfsvoering

Recentelijk heb ik voor het eerst een aankoop bij Aliexpress gedaan. Het gaat om een mobiele mini projector. Leuk om erbij te hebben dacht ik. Het blijkt dat het produkt geheel niet werkt. Want de lichtcapaciteit is zo slecht dat je nagenoeg geen beeld ziet. Bovendien is de kwaliteit zo slecht dat je niet goed kunt lezen wat je projecteert. Als je dan vervolgens probeert tot een oplossing te komen met het bedrijf, dan gaan ze doodleuk beweren dat je het moet gebruiken als de omgeving pikkedonker is. Er wordt geheel niet serieus naar de klacht geluisterd. Ik probeer mijn geld terug te krijgen, maar de reacties zijn zeer beroerd.

Ik adviseer geen zaken met dit bedrijf te doen.