Allekabels.nl reviews

8.0

06-02-2023

Een aantal kabels besteld, werden niet geleverd. Week gewacht en nog steeds niet binnen. Is niet eens direct een probleem want er kan altijd iets gebeuren. Probleem is echter dat hier geen communicatie over is geweest, daar moest ik zelf achteraan.

Vervolgens liet de afhandeling van mijn "probleem" nogal te wensen over. Zeer sterk de indruk dat de klachtafhandeling geautomatiseerd is, ik kreeg 3 verschillende "personen" te spreken die me dezelfde vragen stelden terwijl ik simpelweg gewoon wilde ontvangen waar ik voor had betaald. Nu nog in afwachting van mijn producten.

Er kan natuurlijk altijd wat verkeerd gaan bij een levering, zorg dan wel dat er communicatie is en dat, wanneer deze er is, dit adequaat gedaan wordt. Het systeem waar ik nu in belandde wekte alleen maar extra irritatie op.

03-02-2023

Snel geleverd. Product zoals beschreven.

02-02-2023

In december 2022 een Universele AC - DC adapter besteld, Paste niet. Suggesties voor oplossen, werkte niet. Januari 2023 gebeld, Medewerker gaf typenummer aan, maar die paste ook niet. 3e keer gebeld. Moest een ander type bestellen, aldus een andere medewerker. Die was goed. Die andere twee adapters wilde ik retour zenden en de bedragen gecrediteerd. Een antwoordnummer kreeg ik niet. Dan 35 minuten een medewerkster aan de lijn gehad en ze konden ze de 1e betaling dec. 2022 met bestelnummer niet vinden. Die tweede zou dan gecrediteerd worden. Probleem is, dat er diverse medewerkers op jouw bestelling en vragen reageren en die hebben allemaal een ander antwoord. De gekste suggesties zag ik voorbij komen. "We kunnen het artikel nog een keer toesturen". Nee, slimmerd, die derde is al goed, gaf ik al aan. Er is er eentje gecrediteerd (januari 2023) en voor die eerste (december 2022) ben ik mijn geld kwijt. Op een felle mail van mij voor creditering van december 2022 is niet meer gereageerd.

Auke
02-02-2023

Snelle service, goeie kabels.

Yvonne
02-02-2023

Perfecte service. Snelle levering en mee denkend

Sjors
01-02-2023

De kabels werden snel geleverd en werkte prefect

Brandon
01-02-2023

Kabel besteld volgende dag binnen en topkwaliteit van kabel!

Ilona
01-02-2023

Ik had een vraag over welke beugel het beste mijn mijn nieuwe tv zou passen en binnen een uur had ik een mailtje terug. Super netjes. Gelijk besteld. Top kwaliteit producten en veel keuze. Nette klantenservice

30-01-2023

Groot aanbod in kabels, vooral de langere lengtes die ik nodig had voor onder de vloeren en ze waren snel geleverd.

30-01-2023

Kabel kwam als eerste naar boven bij een zoektocht naar Phillips Hue verlengkabel maar binnen gekomen past het niet want de aansluiting is te klein. Nu een kabel in huis waar ik niks mee kan.

29-01-2023

Prima label. Green breukpunten

Dominique
28-01-2023

Professionele dienstverlening en support

Sil
26-01-2023

Juiste en goede producten snel geleverd.

26-01-2023

Correcte & vlugge levering!

Lucas
26-01-2023

Artikel kwam niet volledig aan, gebeld en volgende dag nieuw artikel wel volledig geleverd.

Dirk
24-01-2023

Online shoppen zoals het hoort.

Overzichtelijke onlinewinkel, breed aanbod, kwaliteit, prijs, correcte afhandeling en normaal acceptabele verzendingstijd.

Zou zou het voor mij altijd mogen zijn!

Ik weet waar ik moet zijn voor mijn volgende HiFi-kabels. 👍👏

19-01-2023

Duidelijke informatie over het product en goede service.

Bauke
18-01-2023

Altijd duidelijk, niet super duur en snelle levering.

Ellen
18-01-2023

Kabel besteld en betaald, dat ging allemaal wel vlot, tot op heden nog niets ontvangen. Bestelling is al van een aantal weken terug.

Via de mail gevraagd hoe het zat, krijg je als antwoord dat ze meer

gegevens nodig hebben waaronder mijn emailadres. Niet meer op gereageerd. Ben er klaar mee. Ze konden vandaag wel mijn emailadres vinden om mij uit te nodigen voor deze review.

Petra
18-01-2023

Snelle levering. Goede kwaliteit optische kabel.