Allekabels.nl reviews

8.0

18-01-2023

Uitzoeken op de site en bestellen / betalen en thuis bezorgt , en dit alles in 2 dagen!

Francesca
18-01-2023

Goed product voor een prima prijs. Snelle levering en goede verpakking.

17-01-2023

Al vaak wat besteld, nooit problemen gehad en prima kwaliteit!

Louis
17-01-2023

Excellente en snelle service

Stefan
16-01-2023

Goede klanten service. Snelle levering, en top kwaliteit!

Frits
16-01-2023

Artikelen voldoen aan verwachting.

Snelle levering, doen wat ze beloven.

Aan te bevelen.

Hugo
16-01-2023

Alles was perfect de levering is oké

Lisette
13-01-2023

Overzichtelijke site, product zoals omschreven. Snelle levering en goed op de hoogte gehouden.

Anton
13-01-2023

Prima product en snelle levering

13-01-2023

Goede website, snelle levering!

Kwaliteit kabel was slecht. Bij het eerste gebruik (normaal, niks bijzonders) mantel verbogen. Daarna geen signaal meer.

Cees
13-01-2023

Ruime keus, snel en correcte bezorging.

Luuk
13-01-2023

Duidelijk en overzichtelijke website, snelle levering van produkt. Ik ben zeer tevreden.

Ingrid
13-01-2023

Super aanbod, redelijke prijs en heel snel geleverd. Top.!

Menno
12-01-2023

Prima firma, goede website, supersnelle levering. Aanrader

Dick
12-01-2023

Snelle en juiste levering.

Toine
12-01-2023

Hele goede kwaliteit dubbel afgeschermde audiokabel waardoor alle ruis die ik eerst had is verdwenen. En vandaag besteld, morgen geleverd.

Maaike

Mooi kabeltje snel verzonden

Harro
10-01-2023

Website met veel produkten te zien. Prijzen zijn redelijk en concurrerend. Bestelling vlot bezorgd, echter niet vandaag bestellen de volgende dag geleverd. Telefonisch contact gehad met een medewerker betreft een vraag over het bestelde produkt, goed geholpen. Al met al dit is het 2e produkt besteld bij Allekabels.nl, tevreden hoe gegaan is. Echter bij invullen van de ervaringen bij ervaringen.nl lees ik toch veel negatieve punten. Ik lees ook niet dat de negatieve punten behandeld wordt door Allekabels.nl. Ik denk dat Allekabels.nl toch wat moet ondernemen om zo min mogelijk, zo niet, geen negatieve ervaringen van de klanten te lezen.

Machiel
10-01-2023

Snelle levering en ik heb het juiste product direct gevonden op Allekabels.nl voor mijn QUAD-installatie uit 1985: voorversterker QUAD 34, QUAD 405-2 en radio (werd vroeger gebruikt door radiostations om de kwaliteit te meten van de uitzending; want er zit een digitale meting in van twee verticale strepen, bestaande uit opgestapelde vierkantjes).

Douwe
08-01-2023

Telefonisch goede uitleg ontvangen zodat ik exact wist wat ik moest bestellen (met goederen nummers).

Levering was supersnel. Kortom: perfecte afhandeling.