Allekabels.nl reviews

8.0

Reinier
05-01-2023

Levering ging snel. Duidelijk overzicht website en ben blij met mijn bestelling. Top

05-01-2023

Prima kwaliteit en mooi op tijd volgens afspraak geleverd. gebaseerd op meerdere malen kabels bestellen, aanrader. zeer goede ervaringen mee.

05-01-2023

Goede prijs, snelle afhandeling. Gewoon een goed bedrijf.

M.v.g. W. Schipper

04-01-2023

Prima kabel, waarmee ik mijn All in On kon aansluiten op mijn laptop

Ineke
04-01-2023

Wij hadden een kabeltje besteld voor onze zoon en dat duurde lang voor dat het kabeltje er was maar de service van hun vinden wij ook niet zo netjes. Mijn man had al betaald voor dat het kabeltje daar de deur uit was en dan na een paar weken een mial sturen dat wij niet betaald hadden. Dus nee dit bedrijf heeft voor ons afgedaan

Canon
04-01-2023

Tevreden over het geleverde.

Hebben een goede website met ruime keuze in assortiment, prima, maar wat tegen viel is de verzendkosten die gevraagd worden voor hun brievenbuspost, postnl rekent 1,92 tot 50gr en 2,88 tot zelfs 100 gram. Allekabels berekent standaard voor alle brievenpost bijna 4 euro.Op produkten verdienen, uiteraard OK maar op verzendkosten.!

03-01-2023

Duidelijke site snelle levering goed assortiment

03-01-2023

Geleverd wat ik besteld had. Duidelijke factuur.

20-12-2022

Veel keuze en snelle levering

R.frerejean
19-12-2022

Diverse malen contact gezocht maar helaas geen reactie of retourformulier ontvangen. Wel een mail dat ik zsm moest betalen ondanks mijn ideal betaling. dus nee mij zien ze niet meer terug hier.

Rens
19-12-2022

Snelle bezorging, goede producten met prima prijs-kwaliteit verhouding

17-12-2022

Stekkerschakelaars besteld, helaas was er eentje stuk, kan gebeuren. probleem super opgelost. Top

Ali
14-12-2022

Hdmi adapter besteld dat blijkbaar niet op de mac werkt. Retourbeleid helpt niet verder.

Andries
09-12-2022

Ik had een kabel besteld na 3 dagen had ik die al in huis dus een snelle levering top

Philip
09-12-2022

Zeer ruim assortiment. Prompte levering. Prima.

07-12-2022

Ik had een simpele kabel besteld om de pin aan te sluiten op de kassa. Toen deze na 3 dagen nog niet was bezorgd heb ik op de zondagavond een mail gestuurd. Ik had binnen een uur een reactie en ze hebben een nieuwe kabel opgestuurd. Super service

Ferdy
07-12-2022

Prima assortiment. Maar wat een verschrikkelijk retourbeleid. Op basis daarvan ga ik nooit meer bestellen bij allekabels. Ik had twee tablethouders besteld, waarvan één niet bleek te werken met de tablet die ik had, ondanks de opgegeven specificaties. Ik meldde dat ik wilde retourneren en kreeg de opdracht (en ik citeer letterlijk): "Graag zou ik eerst een afbeelding als bewijs willen ontvangen dat de tablet zich in de staande stand niet kan voortdoen."

Ik ben nog geen webshop tegen gekomen die:

- mij met BEWIJS vraagt te komen dat het product niet werkt

- mij dit niet vraagt te doen maar mededeelt

- verplicht een reden vraagt bij terugsturen en daar ook nog eens moeilijk over doet

Na mijn opmerking of ik dan een foto moest laten zien van de tablet die ik vasthield of dat ie er naast ligt kreeg ik toch het retourformulier. Bleek ik zelf de verzendkosten te moeten betalen. 6,75 op een product van 12 euro. Belachelijk.

05-12-2022

Hele rits hardware besteld, en per ongeluk naar verkeerde adres laten sturen. Daar werd het pakketje netjes geweigerd en terug gestuurd. Alle kabels heeft dit vervolgens netjes afgehandeld en het geld terug gestuurd.

Ik bestel vaak en graag wat bij ze, even goed uitzoeken wat ik nodig heb en dan is het in no-time in huis. Top!

Mart
02-12-2022

Ik had bij allekabels.nl een USB 3.1 A naar C datakabel gekocht en een USB A naar C snellader van Samsung. Beide producted deden hiet niet naar behoren. De datakabel beloofde een maximale snelheid van 5 Gbps (ong 600 MB/s), maar bereikte in de praktijk een snelheid van nog geen 40 MB/s. Ik heb een USB 2 kabel van 1 euro liggen die beter presteert. De snellader, die trouwens niet in orginele Samsung-verpakking werd geleverd, deed het ook niet naar behoren; om de zoveel seconden verbrak kortstondig de verbinding met het lichtnet. Snelladers van kennisen hebben dit probleem niet.

Toen ik de klantenservice contacteerde over de datakabel kreeg ik alleen kortaf te horen dat de specificaties (volgens hen) gewoon kloppen. Toen ik daarna aangaf de producten te will en retourneren kreeg ik te horen dat de verzendkosten voor mij zijn. Maakt daarbij schijnbaar niet uit dat hun producten niet naar behoren werken. 1) Slechte producten 2) Erg botte klantenservice 3) Matige retourregeling

Maestro
02-12-2022

Prima service, wordt gewoon geleverd wat je besteld maar de lever kosten zijn hoger dan de prijs van die kabel :$