Allekabels.nl reviews

8.0

30-11-2022

Zeer ruime keuze! Hier vind je alles wat je nodig hebt. Levering ging snel en foutloos. Kortom, een tevreden klant…. Aanrader.

Arie
28-11-2022

Via de webshop snel kunnen bestellen. Maar de levering door dhl is zeer slecht.

Was bij de buren op de stoep gelegd in de regen we waren gewoon thuis.

Van de kartonnen doos was niks meer over.

Gelukkig zaten de kabels verpakt in plastic.

Dit is niet de eerste keer dat dhl slecht leverde.

Er achteraan gebeld ze gaan het weeeer uitzoeken.

Ik geloof er niks van .

Zoek alstublieft een ander .

Die het wel goed kan.

De kabels waren super.

Pierre-Louis
28-11-2022

Zeer vlugge bestelling

Anja
26-11-2022

Voor wat betreft bestelling en afsturen een super snelle levering. De bezorging door DHL liet echter zeer te wensen over: zonder achterlaten van bericht bij de buren over de schutting gegooid, waar het pakket 14 dagen in de tuin gelegen heeft daar deze mensen NIET thuis waren. Daar dit niet de eerste slechte ervaring is met DHL , zal hierover een klacht worden ingediend.

Met vr.gr

Anja Mijnhardt.

26-11-2022

Snelle levering, veel keuze

Sam
18-11-2022

Splitter bestelt voor utp was al stuk voor ik hem kon gebruiken

07-11-2022

De bestelling gaat eenvoudig en de levering is accuraat.

Daar heb ik bij andere internetbedrijven ook ervaring meemaak slechter.

Als ik weer kabels of andere verbinding onderdelen nodig heb ga ik weer naar allekabels.nl

07-11-2022

Prima bedrijf om te bestellen. Snel in huis en prima produkt!

07-11-2022

Ik had een UTP kabel, bestelt van 30 meter maarjaah beter ‘t lang dan ‘t kort, snelle levering prima zaak zijn soms wel wat duur maar dan heb je ook wat ;)

Sema Doruk
05-11-2022

De informatie wat op de website staat en in het echt komt niet overeen. Op de website staat mocht je verkeerde bestelling doen binnen de werktijden mag je meteen bellen om deze te annuleren. Minuut later hadden wij gebeld en de bestelling werd niet geannuleerd. We werden op aangewezen te retourneren, maar zowel de kosten van leveren en retourneren wilden ze niet over hebben. Stuur maar een mail werd er gezegd. Vervolgens krijg je altijd zelfde persoon die van 9.00 uur t/m 21.00 werkt, wat vervolgens de arbodienst niet mag, en die je uitlacht omdat we meerdere keren hadden gevraagd om iemand anders te willen spreken. Blijkbaar is er niemand anders aanwezig. We hopen dat de geld wordt terug gestuurd. Elke keer hoor je stuur maar een mail. Dan doen we en krijgen ook elke keer als antwoord uw mail is ontvangen en verder niets.

Tine
03-11-2022

Had een ouderwetse usb-overgangskabel nodig. Alle kabels kon het leveren en het werkte prima!

Herbert
03-11-2022

Ik had wat besteld en wat vergeten. Echter er werd een popup getoond waar je een tweede bestelling mocht doen binnen 15 minuten met gratis verzending. Ik wilde de twee bestellingen gewoon bijelkaar. Echter deze link werkte niet. Service afdeling gebeld en die wilde niet helpen.

Uiteindelijk twee keer verzendkosten betaald. Slechte service!

Beppie

Snelle goede service levering binnen 1 dag

Ian
31-10-2022

Een universele afstandsbediening gekocht die het niet zo universeel blijkt te zijn als omschreven. Het retourneren zou 7,50 kosten. Dat heb ik niet gedaan, zit nu dus met een niet werkend universele afstandsbedieining

Laurens

Vlotte en goede service

31-10-2022

Nadat een eerste bestelling niet was aangekomen, of althans, geleverd was maar niet in mijn postbus lag, heb ik contact opgenomen met Allekabels.nl gebeld, waar ik fijn contact mee had. De betreffende medewerkster gaf aan dat er meteen een nieuwe zou worden gestuurd en er een onderzoek zou worden gestart naar de eerdere bestelling. Binnen twee dagen was mijn nieuwe bestelling er. Ik ben dik tevreden over de service van Allekabels.nl en schrijf eigenlijk nooit reviews, maar ze verdienen deze.

28-10-2022

Goede producten en prijs. Snelle levering.

Frits
28-10-2022

Niet verteld dat het product uit China moest komen,daardoor wel een langere levertijd

Vishall
25-10-2022

Goede en snelle service.

Alleen de 4 coaxkabels waren van een slechte kwaliteit. Signaalsterkte kwam niet hoger dan 10%. Toen een nieuwe coaxkabel geprobeerd van mediamarkt die werkte wel direct.

25-10-2022

Sorry dat ik een 9 geef, dat bedoel ik goed. De artikelen die besteld heb ben ik zeer tevreden over. Snelle bezorging. Ik wist wat ik zocht. En op de site was het duidelijk te vinden. Beste allekabels de 9 die ik geef. In mijn vak wil ik geen 10 hebben of krijgen. Blijf open staan. Ik leer ook dagelijks. Met een 10 ben je binnen. Is er geen uitdaging meer.