Allekabels.nl reviews

8.0

21-10-2022

Mooi en uitgebreid assortiment. Bestellen is ook snel leveren. Zeer nette prijs kwaliteitverhouding. Koop al een poosje bij deze club.

Kurt

Goed materiaal en Perfecte levering

Converter optisch->tulp besteld.

Volgende dag in huis.

Redelijk geprijsd.

Doet wat het moet doen.

Product net pas een week in gebruik, dus ik kan niets zeggen over de duurzaamheid.

18-10-2022

Snel en correct geleverd.

18-10-2022

Ik was op zoek naar een oplader voor mijn accuboormachine, hetgeen de leverancier van de accuboormachine Wolfgang niet los kon leveren.met de bij jullie bestelde universeel oplader ben ik dus echt geholpen.

18-10-2022

USB splitter aangeschaft. Werkt goed. Snelle verzending.

15-10-2022

Vrijdag besteld dacht dat het zaterdag in huis zou zijn maar kwam dinsdag. Verder alles na tevredenheid verlopen.

15-10-2022

Gewoon zoals het hoort. Snelle levering van het bestelde product.

Michel
14-10-2022

Besteld maar nooit wat ontvangen… was maar een paar euro maar goed… slechte zaak= nooit meer kopen!

Maud
13-10-2022

Ik heb 1 kabeltje besteld en geretourneerd. Ik heb daar welgeteld 10 mails over gehad en heb van alles moeten invullen en bewijzen. Ik krijg niet mijn geld terug maar staat op mijn account. Ik heb en wil geen account. Dus hier koop ik noooooit weer. Mvrgr Maud Litjens

12-10-2022

Snelle levering.accuraat.prima website

Zack
07-10-2022

Product kapot binnen gekomen retour aanvraag aangevraagd plus geld terug een mail gehad over of ik een nieuwe product wil of me geld terug ik heb toen aangegeven dat ik me geld terug wil daarna nooit meer iets over gehoord super slecht dit

Peggy
04-10-2022

Snelle levering, en niet duur

Gijs
03-10-2022

Altijd snelle levering.

Uitstekende kwaliteit.

Wel zelf selecteren, voor een duppie kan je niet op de eerste rang zitten

Vadim
03-10-2022

Supersnelle levering alles correct

29-09-2022

Supersnelle levering - alles correct

Harry
29-09-2022

Ik had een kabel besteld, en vlak voor het afrekenen word je verleid om nog iets bij te bestellen, zonder bezorgkosten wordt er dan bij vermeld.

Dat bij bestellen lukte niet, digitaal op de telefoon, maar ik wilde ondertussen wel dat extra artikel hebben zonder bezorgkosten. Ik opnieuw een bestelling geplaatst voor dat extra artikel, wat denk je met bezorgkosten.

Th vd Geest
23-09-2022

Ik kom er al jaren . En zijn goed . Zelfs kun je eerst uitleg vragen als het nodig is . Maar ze zijn goed . Veel te krijgen goede kwaliteit en de volgende dag heb ik het al thuis . Hier kun je wat mee . En vertrouwlijk .

Michael
22-09-2022

Prima service en netjes geholpen

Rico
21-09-2022

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachting. Top!